Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2007, 12:23
June bug
June bug is offline
Ik had vandaag de laatste dag training voor mn werk (Otto bestellijn jeej ) en toen ik naar huis wilde fietsen regende t als een malle dus ik kwam als een verzopen kat thuis. Nu zit ik te wachten tot t ff droog is zodat ik boodschappen kan gaan doen.
Oud 20-07-2007, 12:39
botulismf
botulismf is offline
Yes ik heb tonijnfilet en ik ben nog vrij droog gebleven ook.

De rest van de dag ga ik mij eens uitgebreid richten op binnen blijven en alles wat daarbij komt kijken.
Oud 20-07-2007, 12:46
capibara
capibara is offline
Ik ben net voor het noodweer klaar met werken, yeah.
Oud 20-07-2007, 14:21
Luna
Luna is offline
ik moest om half8 de winkel openen na 3 uur slaap. ondanks dat ik om 11uur in bed was gaan liggen. ik kon niet stoppen met lezen
daarna ging ik door de regen lopen en schuilen in de vansshop, en dat is niet goed voor me.
zo ga ik naar amsterdam om met mn vader te eten en daarna terug naar utrecht, met een vriendinnetje drinken
Oud 20-07-2007, 14:31
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
heb net m'n haar maar weer eens geknipt.
Oud 20-07-2007, 14:34
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-07-2007 @ 15:31 :
heb net m'n haar maar weer eens geknipt.

Drastisch?
Oud 20-07-2007, 14:35
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee punten en pony bijgeknipt.
Oud 20-07-2007, 14:36
botulismf
botulismf is offline
Phew for a minute there...
Oud 20-07-2007, 14:59
Drez
Drez is offline
Ik ging gisteren mijn pony knippen maar ik durf er niet teveel af te halen want straks mislukt het dus nu zie ik nog steeds niks hoera. En net kwam een vriend langs voor koffie en ik heb gekeken naar hoe warm het is in Italie en Hongarije en HEEL warm dus, dus ik heb zin in vakantie. Nu weet ik niet wat ik ga doen, hahh.
Oud 20-07-2007, 16:14
Carn
Carn is offline
werken, nu pauze. Jannes op #1 . Dadelijk werken, daarna filmpje.
Oud 20-07-2007, 16:26
teenager
teenager is offline
Citaat:
botulismf schreef op 20-07-2007 @ 15:36 :
Phew for a minute there...
ja stel je voor zeg dat je vriendin ineens korter haar heeft gaaatsie!
Oud 20-07-2007, 16:53
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
teenager schreef op 20-07-2007 @ 17:26 :
ja stel je voor zeg dat je vriendin ineens korter haar heeft gaaatsie!
Zeg, heb jij geen hobby's?
Oud 20-07-2007, 16:55
Larry Flint
Larry Flint is offline
uhhhhm ik ging vanochtend naar de oma van mn vriendje om een beeld dat ik heb gemaakt te glazuren en dat was leuk want we aten brownies met bessen. daarna met de pa van mn vriendje naar zijn dochter want die heeft een baby gekregen en awwhh. daarna weer naar mn vriendje om te eten en nu weer thuis en eigenlijk wil ik even helemaal niets doen want ik ben al de hele dag een beetje misselijk . vanavond uit en daar heb ik wel zin in. oh en ik kreeg vandaag 180 euro zorgtoeslag KATSSSSJINGGGGGGG whoo (h).
Oud 20-07-2007, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 20-07-2007 @ 12:33 :
hmm nee fietsen in onweer is niet zo relaxt. ik denk dat het ook wel mee zal vallen want hier in het zuiden is het aleen een beetje grijs.
hier heeft het alleen een beetje geonweerd en keihard geregend maar vanavond mag ik wel de auto mee, jes! vraag me af of dat me tijd scheelt, vast niet.

oja vanmiddag ging ik naar de opticien, en toen moest ik direct naar de optometrist. ik snapte er niet echt iets van, maar ik blijk al 2 jaar verkeerde lenzen te hebben, en als ik deze lenzen blijf dragen kan ik over 3 jaar voor de rest van m'n leven geen lenzen meer in dus dan maar andere die per halfjaar 124 euro kosten, en ik betaal nu 40 per half jaar. bummerrr.
Oud 20-07-2007, 17:57
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb gefietst door de regen en nu ruik ik naar natte hond. Dat is vast erg plezant voor mijn toekomstige gasten die zichzelf hebben uitgenodigd en ook nog hebben besloten dat ik voor ze ga koken. En ik sloof me nog voor ze uit ook. Zachtaardigheid komt met de jaren. .
Oud 20-07-2007, 18:51
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 20-07-2007 @ 17:55 :
uhhhhm ik ging vanochtend naar de oma van mn vriendje om een beeld dat ik heb gemaakt te glazuren en dat was leuk want we aten brownies met bessen. daarna met de pa van mn vriendje naar zijn dochter want die heeft een baby gekregen en awwhh. daarna weer naar mn vriendje om te eten en nu weer thuis en eigenlijk wil ik even helemaal niets doen want ik ben al de hele dag een beetje misselijk . vanavond uit en daar heb ik wel zin in. oh en ik kreeg vandaag 180 euro zorgtoeslag KATSSSSJINGGGGGGG whoo (h).
Hmm zou tof zijn als je dat beeldje is laat zien op Artestiek ofzo..., ik maak sinds kort ook beeldjes van klei. ...maar ik ben nog een beetje zoekende naar een eigen stijl je weet tok....en ik heb de neiging nooit iets af te maken .
Maar wanneer ik paar af heb zal ik ze posten op artestiek om complimentjes te vissen bij geemancipeerde vrouwen.
Oud 20-07-2007, 18:51
Verwijderd
godsamme ik had zo gehoopt dat die ban van je een perm was.
Oud 20-07-2007, 18:53
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
moya. schreef op 20-07-2007 @ 19:51 :
Hee hee begin niet anders krijg ik weer een ban. Jeez niet zo happen was gewoon een betoog naar waarheid met als slot een grapje.
Oud 20-07-2007, 18:57
Larry Flint
Larry Flint is offline
boobs sorry maar ik ben verder niet zo'n artistiekeling dus dat gaat em niet worden.

ot:
gotverrrrrrrr ik zou straks uit gaan maar ik kan toch niet 45 min door de zeikende regen fietsen anders houdt het even op met onweren en stortregenen.
Oud 20-07-2007, 19:08
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
moya. schreef op 20-07-2007 @ 19:51 :
Oud 20-07-2007, 19:23
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
botulismf schreef op 20-07-2007 @ 17:53 :
Zeg, heb jij geen hobby's?

ja of een leven ofzo.
Oud 20-07-2007, 19:47
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 20-07-2007 @ 19:51 :
Hmm zou tof zijn als je dat beeldje is laat zien op Artestiek ofzo..., ik maak sinds kort ook beeldjes van klei. ...maar ik ben nog een beetje zoekende naar een eigen stijl je weet tok....en ik heb de neiging nooit iets af te maken .
Maar wanneer ik paar af heb zal ik ze posten op artestiek om complimentjes te vissen bij geemancipeerde vrouwen.

overigens zou een cursus nederlands geen kwaad kunnen. Postnatale abortus ook niet.

uhm ik heb gaar in de trein gezeten en door den haag gelopen SPANNEND. Zometeen ga ik misschien vuurwerk kijken. Op het strand.
Oud 20-07-2007, 21:00
Metal
Metal is offline
Ik stond zojuist in de mcdonalds en raad eens wie er naast me stond? Jaja, de ENIGE echte eindhovense scenestar, PATRICK JUMPEN. Ik voel me gelukkig. <3
Oud 20-07-2007, 21:30
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg net the phone gekeken op tv en wat een zenuwenprogramma.
Oud 20-07-2007, 21:35
Verwijderd
Het feit dat ik hem zou herkennen zou ik al beschamend vinden.

Anyway, ik ben net thuis van werken, ga zo mijn haren blond(er) verven en morgen moet ik met het dochtertje van mijn baas naar de kapper en daar krijg ik voor betaald, haha!
Oud 20-07-2007, 21:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Metal schreef op 20-07-2007 @ 22:00 :
Ik stond zojuist in de mcdonalds en raad eens wie er naast me stond? Jaja, de ENIGE echte eindhovense scenestar, PATRICK JUMPEN. Ik voel me gelukkig. <3
die fucker komt uit Dommelen, n00b!
Oud 20-07-2007, 21:46
malle pietje
malle pietje is offline
Gister heb ik rustig gechilled en even wat zaken met verzekering en stufi zooi geregeld. Vandaag mocht ik de hele dag gezanik aanhoren van klanten en nu net ben ik even voetbal wezen kijken in voorschoten met vrienden. Zometeen maar even bier drinken denk ik en ik twijfel nog of ik gewoon een nacht doorhaal want ik moet toch weer fucking vroeg op. Ik ben ook helemaal niet moe ofzo
Oud 20-07-2007, 22:03
Verwijderd
ik ben bij mijn vader geweest en ohh hij had tzaziki gemaakt dus ik heb me volgegeten. nu moet ik zo werken wat opzich wel jammer is aangezien ik naar knoflook stink. verder heb ik eigenlijk geen idee hoe ik deze dag heb kunnen vullen met niksdoen zonder me te vervelen
Oud 21-07-2007, 02:13
woezel
woezel is offline
vandaag gepoetst en was gedaan voor het hele gezin, net naar een dubfeestje geweest, ik ben weer doof door die enorme bassen maar the disciples en iration stepass waren wel gaaf.
Oud 21-07-2007, 06:13
Verwijderd
Ik heb een nieuwe rekening en een spaarrekening en drie verzekeringen afgesloten gisterenmiddag, dus ik was heel productief. Net een modelburger, behalve dat de mevrouw bij de bank de hele tijd heel hard moest lachen, dat lijkt me niet echt wat mensen zouden doen bij modelburgers. Maar goed, daarna loste ik nog allemaal drama op en schreef ik een column, oh, ik voel me net the A-Team.
Oud 21-07-2007, 10:17
botulismf
botulismf is offline
Grrr ik kreeg gisteren onderburen aan de deur die zeiden dat het bij hen lekte uit het plafond en dat dat van bij mij kwam en toen zei ik dat wij idd een lekkage hadden gehad maar dat dat weer gerepareerd was en vanochtend vroeg belde de makelaar me wakker dat ik meteen de loodgieter moest laten komen en nu ben ik de hele ochtend heen en weer aan het bellen en ik ben niet eens fatsoenlijk wakker en zometeen komt de loodgieter dus ik ben benieuwd of ik mijn huis uit moet of wat.
Oud 21-07-2007, 10:48
teenager
teenager is offline
zalig in het zonnetje zitten ontbijten met een jointje, een leuke jongen, verse jus, een zak magnetronpopcorn en aardbeien.
Oud 21-07-2007, 11:28
botulismf
botulismf is offline
Nou de loodgieter is geweest en hij heeft een lekkende soldering gevonden en die vervangen dus nu zou alles weer goed moeten zijn. Ik ga maar eens douchen, wie weet word ik dan wel wakker.

En ik wil ook zalig in het zonnetje ontbijten met een jointje, een leuke jongen, verse jus, een zak magnetronpopcorn en aardbeien.
Oud 21-07-2007, 13:18
vixen
vixen is offline
Donderdagavond eindelijk naar nijmegen en het was cool, daarna naar Utrecht voor mijn diploma en dat was dan weer vet saai. Toen nog tapas gegeten en naar huis gegaan. Vandaga vet laat opgestaan, en naar huis gefietst en eten gehaald en straks denk ik naar het park om bruin/verbrand te worden en dan vanavond vet hard zuipen. haha.
Oud 21-07-2007, 14:47
Verwijderd
Gisteravond verjaardagsfeestje van een vriend en aangezien hij Pools is had ik wel de nodige alcohol verwacht. Zijn broertje had voor de gelegenheid van veertig kilo pruimen vijftien liter bocht gemaakt die opmerkelijk goed smaakte maar de dag daarna nog in vollop in mijn hoofd aanwezig is. Daarna nog even met zijn alle naar club 8 geweest waar ik heb gedanst, gekust, gedanst en gekust. Stiekem baal ik ervan dat ik haar telefoonnummer niet heb gevraagd want ze was eigenlijk wel heel erg leuk. Nu ga ik me douchen en naar de sauna in de hoop dat ik mijn kater er een beetje uit kan zweten. Vannacht werken
Oud 21-07-2007, 14:59
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben vanavond naar een feestje gegaan die zoooo saai was dat ik mn ex opbelde en met hem een uur door utrecht ging lopen.
toen wandelde ik terug en ging ik met mn beste vriendinnetje stappen in de beurs, waar ik een oud klasgenoot tegen kwam en met hem en 15van zijn vrienden verder ging stappen. de hele avond staan kletsen met een hele leuke jongen en emails uitgewisseld maar volgens mij heb ik teveel dingen met mijn dronken kop gezegd...oei. toen kwam er later nog een goede vriend van me erbij en met zn drietjes zijn we om 5 uur met de taxi terug naar bilthoven gegaan waar we met zn drietjes in een bed hebben gelegen op de zolder in belachelijke hitte
maar al in al echt een van de tofste avondjes uit in een hele lange tijd.

vandaag naar een familie feestje in utrecht en daarna naar mn andere beste vriendinnetje waar ik van plan ben, met mijn nu nog mini kater, martini te gaan drinken en een filmpje te kijken ofzo<3
Oud 21-07-2007, 15:13
kuik
kuik is offline
ik heb de hele week gewerkt, zzz. en vandaag naar noordermarkt met mijn ouders en nu ben ik thuis, maar ik denk dat ik vandaag toch maar weer naar amsterdam vertrek.
Oud 21-07-2007, 15:50
Verwijderd
ik ben vandaag verhuisd naar mijn eigen stekkie en het is een rotzooitje maar internet werkt wel al jeejjj <3 nerdje.
Oud 21-07-2007, 15:56
capibara
capibara is offline
Gewerkt, en zonet maar even een ondermaats mixje voor vanavond in elkaar geflanst. Zometeen cheap vegan bikken, zonder te hoeven koken .
Oud 21-07-2007, 16:37
Verwijderd
pfff feestje tot 5 in the morning werken van 9 tot 5 en nu ff lekker schoonheidsslapen!!

vanavond retrodeluxe!
Oud 21-07-2007, 16:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren viel mijn tv om toen ik iets wou doen met een kabeltje, en nu is m'n antenne ingang afgebroken waardoor ik geen tv meer heb. Niet dat ik veel keek, maar toch. Nu moet ik een nieuwe kopen of doe het zelven.

Vandaag ben ik te laat wakker geworden, heb ik de aller ranzigste AH salade ooit op (met kip, pasta en fruit. Gadver) en heb ik weer eens een poging gedaan tot Geschiedenis leren.
Ik heb nu nog een maand tot de herkansingen en ik zie het steeds somberder in. Wat is het veel en wat is het moeilijk! Het doorlezen alleen al kost me heel veel tijd, laat staan het allemaal onthouden. En dan heb ik straks ook nog es een drukke werkweek met oa het zomercarnaval, dus ik ben even erg pessimistisch. Ik MOET dit gewoon halen. Het MOET!!!
Oud 21-07-2007, 17:07
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren gewerkt en daarna met wat maten film gekeken en bier gedronken. Vandaag veel te laat wakker geworden en net boodschappen gedaan. Zometeen maar eens wat eten ofzo.
Oud 21-07-2007, 20:50
Verwijderd
paar dagen terug was ik fucking ziek geworden, 3 keer gekotst in een paar uur tijd en ik dacht serieus dat ik dood wou gaan . gelukkig ben ik nog in leven en heb ik vandaag met hele aardige moffen gechilled op het strand.
Oud 21-07-2007, 20:51
Verwijderd
ik heb vandaag gewerkt terwijl ik ziek ben dus dat was hels. Nu lig ik met koorts in bed en ga ik maar eens slapen ofzo terwijl er ook leuke feestjes zijn in rotterdam verdomme
Oud 21-07-2007, 22:54
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
eerst heb ik was opgevouwen en boodschappen gedaan daarna ging ik werken toen ging ik kliekjes bereiden en dat was zo goor dat ik de helft bij de kippen heb gegooid en mijn agressie heb afgereageerd op de afwas toen pakte ik een glas port en keek ik televisie.
Oud 21-07-2007, 23:49
Luna
Luna is offline
ik heb gewerkt en daarna in mn huis gesociailzed en films gekeken en veeeeeel gedronken en nu ben ik best lam.
Oud 22-07-2007, 07:13
Verwijderd
James holden draaide in Tivoli maar ik moest op de andere locatie van tivoli werken en dat was best wel BALEN,.
Nu ga ik slapen.
Oud 22-07-2007, 11:48
llell
llell is offline
ik vermoed dat ik naast boodschappen doen, helemaal niks ga uitvoeren. wat heb ik het zwaar
Oud 22-07-2007, 12:06
LB06
LB06 is offline
Citaat:
llell schreef op 22-07-2007 @ 12:48 :
ik vermoed dat ik naast boodschappen doen, helemaal niks ga uitvoeren. wat heb ik het zwaar
Ben blij dat je überhaupt nog naar de winkel kunt. Hier is alles dicht en ik heb bijna niks meer in huis, dus ik heb vanmorgen wat boterhammen op met kaas en geleende paturain en wat optimel drink. Maar wat ik vanmiddag en vanavond moet gaan eten...

winkeltijdenwet

Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 12:11.
Oud 22-07-2007, 12:21
girlsetsfire
girlsetsfire is offline
ik ben al om 9.15 opgestaan

Regels voor berichten