Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En ik weet het zo snel niet uit me hoofd. Groet Ivo Jan
||
![]() |
Citaat:
Winkelweb Handboeken Personeel Salaris Verkoper B
||
![]() |
Citaat:
welke ah werk je?
||
![]() |
Citaat:
zou kunnen dat dat komt omdat je franchiser bent je kan ook een zoekvrag er van maken maar weet niet of dat werkt dan ![]()
|
![]() |
Hoe zou je teamleider kunnen worden, moet je er een bepaalde periode werken en wat moet je ervoor kunnen? Ik had nog een vraagje over het Tj formulier, je schijnt belasting terug te kunnen vragen over een gewerkte periode.. Is dit mogelijk als parttimer bij de AH voor ongeveer 12-15 uur per week en in de vakanties wel meer..
Mvg Michael |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tja of de functie bij je franchiser bestaat weet ik niet. Dus ik zou dat dan gewoon met hem overleggen. Of je belasting kan terugvragen hangt er vanaf of je dit betaald hebt dit staat op je loonstrookje bij loonheffing.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik werk op dit moment 6 weken als vakantiekracht bij de AH. Nu heb ik mn eerste salarisstrookje gehad (gaat over 2 weken voor mij) en hierop staat vermeld dat ik 33,65 % loonheffing moet betalen!
Ik heb al eerder bij de AH gewerkt en dit was altijd 0%. Er gaat dus nu dik 40 euro van mn salaris af. Is er enige manier waarop ik dit geld eerder terug kan krijgen dan aan het eind van het jaar middels een T-biljet? Ik werk namelijk om mijn zomervakatie te bekostigen en ik loop dus nu veel geld mis! Iemand? Help! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook bij de AH gewerkt. Wat een kutzaak is dat.
Gaan niet goed met mensen om. Als ik anderhalve week ziek ben en ik meld me af omdat ik met koorts uit school kom, moet ik alsnog komen. Die week daarna was ik nog steeds ziek maar ze vonde dat ik dus gewoon moest komen... Ik verdiende maar 2.82 per uur. Altijd in me eentje. Sneeen in me handen. Moest vaak overwerken omdat ik teveel collie had maarja, ik had het al zo vaak tegen mijn baas gezegd maar deden er niks aan. Ik had ook nog gezegt dat 7 uur 7 uur is. Maar vaak moest ik dan nog overwerken. KUTWINKEL |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Pauzes neem ik zelf lang niet altijd en iedereen slaat er wel eens 1 over maar structureel komt dat niet voor. Ik ben het gehee met je eens dat er bergen winkels zijn waar het niet zo gaat zoals zou moeten ik zeggen alleen er wel bij dat er mensen zijn die er met de pet nar gooien. Mensen ontslaan doe ik helaas ook ondanks dat ik zen it kan missen maar ja als iemand echt niet functioneerd ben je er ook wel weer klaar mee (omdat iemand te oud is ontslaan wij geen mensen iig, hou ik geen mensen over ![]()
|
![]() |
@DJMax: Ik heb dus een goede keuze gemaakt door in mijn oude woonplaats te blijven werken en niet in de AHXL in Tilburg waar ik studeer!
Bij ons filiaal is het zo luxe bij de kassa dat we elke zaterdagochtend al 2 mensen naar andere afdelingen kunnen sturen. 'smiddags zitten we ook goed 's avonds iets krapper. Wat ik mij afvroeg. Ik heb een oproep voor de ARBO (eindelijk, ik zat er al weken op te wachten) maar wat moet ik precies daarvan verwachten? Ik heb pfeiffer gehad en ben langzaam aan weer aan het herstellen en ben van plan in februari weer iets meer te gaan werken als het de komende week helemaal goed gaat zonder terugslagen. Ik werk nu een uur minder onder mijn contact maar dat is dus mooi aan vakantieuren opgegaan...en niet aan ziekteuren.... terwijl dat wel zou moeten want ik werk niet vrijwillig minder maar omdat ik ziek ben en het niet aankan om meer dan 5 uur op een dag te werken.... iig wordt er nu naar mijn loonstroken gekeken en hoop dat het snel in orde is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je bent anderhalve week ziek, maar je gaat wel naar school, maar niet werken? Beetje raar.. Dat wist je natuurlijk vantevoren dat je 2.82 zou verdienen, dus om daar nou achteraf een probleem van te maken.. Je werkt er waarschijnlijk voor het geld, maar niet voor gezelligheid, dus zou het best kunnen dat je alleen moet werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hij had het van te voren kunnen weten als die ze contract had doorgelezen. Tonio gelukkig zijn er ook gezellige filialen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Gelukkig wel ja ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Oh tentamenweken zijn een hel
![]() ![]() Inderdaad, als je dan minder kan werken begrijp ik. Bij ons werden ze echter gewoon 1 avond en de zaterdag ingepland. Als dat 't verschil moet maken heb je de weken ervoor toch echt iets verkeerd gedaan. Als je gebeld wordt om extra te werken als iemand ziek is en je weigert, ja, dat begrijp ik ![]() Oh en OT: De AH heeft nog stééds niet gereageerd, rotzooi daar. Inmiddels 2 maanden geleden, als erachteraan gebeld en weet ik 't . Als ze me niet willen, prima, maar zég 't dan tenminste. Inmiddels al bij andere dingen een sollicitatieformulier ingeleverd. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb nooit problemen met toetsweken icm met Albert Heijn... Ik werk vaak alleen maar meer door de vrije middagen etc. en ja ik zit in VWO 5
![]() ![]() mvg, Mikey |
![]() |
|
![]() |
Bij ons is het vaak in eindexamen periodes een hel........Ze hadden alle mensen met eindexamens dus vrijgegeven op de zaterdag en toen bleken we dus drie zaterdagen lang elke zaterdag ongeveer 4 man tekort te hebben bij de kassa ploeg....Er was simpelweg geen vervanging.
Maar mensen gaan wel vrij makkelijk met vrijvragen om hoor valt me op. Wij hebben een grappige jongen. Dan is er een gat op zaterdag van vier uur en dan wil die last minute vrij.... en dan belt die zeg maar vervanging voor zijn uren en dan zegt die dat hij lekker vrij is en dat dat gat maar een gat moet blijven... maar officieel moet hij die vier open uren gewoon werken want je moet eerst de gaten opvullen dan pas kan iemand nog eventueel vervanging regelen zodat die vrij is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Misschien kan één van jullie mij helpen.
Ik heb een vast contract van 6 uur bij AH. Ik werkte altijd op maandagavond van 17:30 - 20:15 en op woensdagavond van 17:00- 20:15 als cassiere . Nu kan ik door stage niet meer werken op maandag en werd er bij de AH gezegd dat ik dan maar mijn vakantieuren op moet nemen tot de zomervakantie voor die maandagavond of ontslag moet nemen.. Dat kan toch niet maar zo? ik kan volgens mij op genoeg andere momenten werken, nl woensdagmiddag, vrijdagavond en zaterdag de hele dag. Ik heb sowieso het idee dat ze me weg willen hebben, omdat ik 21 ben en 'per ongeluk' een vast contract heb gekregen.. Kan ik eisen dat ze mij gewoon op één van de momenten dat ik wel kan inroosteren? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als zij op die momenten mensen nodig hebben dan kan je daar met ze over praten. Je kan natuurlijk altijd voor de maandag OBV nemen. Kan je het eisen dat denk ik niet echt maar je kan het wel overleggen wat zeggen ze dan als je zegt dat je wel op 1 van die andere tijden kan en wil werken????? Ontslag nemen is natuurlijk onzin want je kan nog altijd 1 dag werken, je kan ook altijd je contractnog omlaag laten zetten. naar zeg 3:15 per week.
|
Hoi, ik ben vandaag langs geweest om het er eens over te hebben.
Voor de andere momenten dat ik kan hebben ze al mensen genoeg... Dus het worden toch vakantie-uren... En ze gaat me op zaterdag inroosteren als ze daar gaten hebben, maar ze kan me niet garanderen dat dat vaak is. (deze maand bijvoorbeeld één keer.) ik heb trouwens geen idee wat OBV is... Maar ja, ik moet misschien maar eens kijken naar een andere baan of vragen of ik overgeplaatst kan worden naar de andere Albert Heyn in het centrum../ |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo gaat er niks van je vakantie uren af en wordt je ook niet betaald. Bij ons gebeurt het ook altijd als iemand vrij heeft genomen, er wordt eigenlijk niet met ADV uren gewerkt, diegene krijgt die dag gewoon niks uitbetaald. Heel simpel. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Het grote Albert Heijn Topic (deel 5) ikbenschipper1 | 500 | 04-02-2009 16:35 |