Advertentie | |
|
![]() |
|
- Ik heb mijn bril te klein gekocht en als ik dat ding langer dan 2 uur op heb krijg ik een rijde lijn over mijn slaap.
- Ik verbaasde mezelf vandaag door hardop te juichen toen Van Nistelrooy scoorde voor het nederlands elftal ![]() ![]()
|
- Ik ben te laat naar bed gegaan
![]() - Ik hou van Aziatisch eten in het algemeen. - Ik hou niet zoveel van aardappels. - Ik hou ook best veel van lasagne, maar de laatste keer dat ik dat heb gegeten is geloof ik een paar jaar geleden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Wist je dat....
- ....ik gisteren met mijn familie uit eten ben geweest? Mijn oma (van moederskant) was in mei 75 jaar geworden en we hadden allemaal pas in deze maand tijd om samen uit te gaan. Ik had er redelijk naar uitgekeken, maar helaas viel het toch nogal tegen qua gezelligheid. ![]() - ....ik geregeld op Google Groups rondhang (vroeger was dat dan nog gewoon de nieuwsgroepen in Outlook Express)? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stomme en semi-nutteloze feitjes over jezelf #2 Verwijderd | 0 | 04-08-2007 15:20 |