Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2007, 19:38
Sagana
Sagana is offline
Uh bellen of niet? Als hij straks niet geantwoord heeft wel, denk ik.
Oud 27-08-2007, 19:49
Verwijderd
Ok, aan dat gesprek van gisteravond had ik géén behoefte Ik heb geen zin om me door haar in een hokje te laten stoppen in haar perfect ingedeelde wereld, ik heb geen zin in haar oordeel en geen zin in het altijd beter weten. Ze heeft geen idee hoe ik me voel, en doet ook geen moeite dat te begrijpen.

Verder was m'n werk kut, deed hij stom aan de telefoon toen ik hem wel iets serieus moest vragen en heb ik keihard de zenuwen voor donderdag. Het is ineens zo dichtbij en er moet nog zoveel geregeld worden Ik heb er wel vertrouwen in dat we het kunnen met z'n allen, maar ik ben zo bang dat het fout gaat en mij aangerekend wordt

Oh en wil iedereen even duimen voor mooi weer vanaf volgende week maandag?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 19:52
Verwijderd
blaartje open, blaartje dicht
2 open
7 dicht
jezusmina mijn hele voet is gewoon een grote blaar
keep on bleeding..
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:18
darkfairy
darkfairy is offline
en nog voel ik me niet lekker
Oud 27-08-2007, 20:26
GeleBloem
GeleBloem is offline
Crisis.
Vandaag hele dag bij mijn oppasgezin geweest, omdat het niet zo geweldig ging. Vannacht heb ik een mail naar mijn oude psych gestuurd. Ik was zo in chaos. Ze vindt dat ik weer hulp moet zoeken, het liefst driedaagse deeltijd bij een bepaalde instantie, speciaal voor debielen als ik Ik niet, ik wil mijn stage doen. Ik heb stage al eens moeten afzeggen door therapie. Maar ambulant wil ik dan ook niet, veel te verwarrend. Dan ben ik daar constant mee bezig op stage. Maar zoals het nu gaat kan het ook niet. Gisteren met m'n opgespaarde medicijnen voor me gezeten, jankend, maar toch weer weggelegd. Wat moet ik doen? KUT KUT KUT.
Oud 27-08-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
GeleBloem schreef op 27-08-2007 @ 21:26 :
Crisis.
Vandaag hele dag bij mijn oppasgezin geweest, omdat het niet zo geweldig ging. Vannacht heb ik een mail naar mijn oude psych gestuurd. Ik was zo in chaos. Ze vindt dat ik weer hulp moet zoeken, het liefst driedaagse deeltijd bij een bepaalde instantie, speciaal voor debielen als ik Ik niet, ik wil mijn stage doen. Ik heb stage al eens moeten afzeggen door therapie. Maar ambulant wil ik dan ook niet, veel te verwarrend. Dan ben ik daar constant mee bezig op stage. Maar zoals het nu gaat kan het ook niet. Gisteren met m'n opgespaarde medicijnen voor me gezeten, jankend, maar toch weer weggelegd. Wat moet ik doen? KUT KUT KUT.
Hulp zoeken, zo kun je niet verder! en voor het moment even rustig aan doen, misschien een bad of douche nemen om te ontspannen?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:37
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ifeellikerain schreef op 27-08-2007 @ 19:37 :
Succes/veel plezier morgen! 't Is vast wel wat voor je.
Hmmm dankje! ^^

Ontopique: Ik heb een Dappere Actie ondernomen want ik heb mijn paardrijjuf gevraagd of ze me wat meer wilde helpen. En ze reageerde heel goed. En ik heb een blaar op mijn vorige blaar. En ik wil een nieuwe vulpen. En dat vriendinnetje rijdt nu inderdaad bij mij in de les. <3 En ik ben bang en moe en blaaa. ;x :moeilijk: Haha ik ga nu mijn vriendje bellen en dan verder lezen in mijn boek.

Oh maar eerst nog mijn tas inpakken! Dan hoeft dat morgen niet meer. En mijn mama zegt dat ze de lijst aan mij heeft gegeven maar dat heeft ze niet. Potverrr.
Oud 27-08-2007, 20:50
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Dagen als dit moet je niet te vaak hebben...

Het trainen van vandaag voelde super, maar van de andere kant weet ik wel dat ik nou niet bepaald gezond bezig ben. Ja oké, ik heb een excuus. Ik ben een tijdje ziek geweest en daarom moet ik mijn eten weer opbouwen. Maar als je dan in plaats van gezond eten koekjes en chocolade naar binnen gaat werken... Waarom is het nou zo moeilijk om gewoon gezond te doen?

's Middags de urn van mijn oma opgehaald. Mijn opa kreeg em mee in een kartonnen doos, die sprekend op een Happy Meal leek . Dat slaat echt nergens op, dat had ook wel beter gekund...

Laatst gewijzigd op 27-08-2007 om 21:07.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 21:22
Verwijderd
Pf, I wish. Zodra ik er ooit achter kom, laat ik het je weten
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 21:25
kroot
kroot is offline
kutkutkut had ik eindelijk vandaag besloten om die groep te doen, wil ik overleggen metmijn baas of dat ik op die tijd vrij kan zijn, zegt ie nee. Ik ben gewoon per se dinsdagmiddag nodig, elke andere dag had ie goed gevonden. Kut!
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 00:56
Verwijderd
Oke, wel ietsje beter I guess. Numb, blanco. We zien het wel.

Afleiding, gelukkig
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 05:35
Nijn*
Nijn* is offline
Het was fucking 6 uur toen ik opstond en ik heb een wintergevoel. Het is niet licht buiten, maar nog schemerig. Ik heb het ijskoud en kan niet onder de warme douche vandaan komen. Ik heb het idee dat het elk moment kan gaan regenen en dat, als ik over een uur naar de bushalte/fiets loop, mijn ademwolkjes te zien zijn. Het is 6 graden. Het is augustus en het wordt alweer winter. Ik vind het heerlijk (kan ook mijn stomme idee zijn) maar ik vraag me toch echt af of de zomer er soms was toen ik er niet was?
Oud 28-08-2007, 08:50
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik moet volgende week echt naar de dokter, mijn gewrichten doen pijn en dat vind ik niet écht een geruststellende gedachte. Van mijn heupen heb ik wel vaker last gehad, maar nu komt de rest er ook bij .
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 09:07
Verwijderd
ik werd wakker met een typisch 'buh'-gevoel. Ik heb gewoon even géén zin in de komende tijd. Ik móet een heleboel van mezelf, maar ik doe het gewoon niet omdat ik niet wil, geen zin heb, en niet weet waar ik moet beginnen.

En waarom kan ik nou niet gewoon gezond eten/bewegen? Vind je het gek dat je last hebt van je maag/darmen als je niet normaal eet? Ik ben mezelf zo spuugzat.
Morgenochtend iig baantjes zwemmen met vriendinnetje, dan móet ik iig wel. En nou ook nog zorgen dat ik voor die tijd ook al wat gegeten heb.
ik ben een ramp vandaag iemand knufs over?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 09:52
kroot
kroot is offline
knuffel voor ave, en iedereen die er een wil!

Ik wil een sportschool dus gisteren bij eentje gaan kijken 79,- pm ze zijn gek, het was wel heel mooi en modern, maar dat is teringveel. Ik heb al verder gezocht, en ik heb er gevonden voor 40,- pm, das toch wat beter.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 10:05
Gothic
Gothic is offline
En ik ben alweer thuis. Lekker gemotiveerd ben ik ook ...

Maar ja, volgende 2 weken heb ik geen keus... dan moet ik wel tot 5 uur blijve. Ik wil die toets halen...

Nu maar ff slapen. Vannacht weer kut geslapen...

[edit] Heerlijk 3 uurtjes geslapen! En nu ga ik lekker eten en zo misschien toch die dure schoenen kopen, ondanks dat ik niet zeker weet dat ze ook op gras kunnen

Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 13:12.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 10:55
Verwijderd
Hmmz...
@Home is eindelijk ertoe gekomen om m'n geld terug te storten. Beetje jammer alleen dat ze nu €35 rekenen voor de 'nieuwe' aansluiting.
Maar als ik daar nu weer over ga bellen/mailen is het einde waarschijnlijk helemaal zoek, dus ik laat het maar zo.
Zometeen maar eens aan de studie...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 11:19
Black Soul
Black Soul is offline
wat als je best niet goed genoeg is?
Oud 28-08-2007, 12:04
Verwijderd
Ohh, wat doe ik.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 28-08-2007 @ 13:04 :
Ohh, wat doe ik.
Posten op een geel forum?

@OT: Ik ga (weer) de dokter(sassistente) bellen. En dan hopelijk nog naar de apotheek, anders moet het morgen, en even uitrusten.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 28-08-2007 @ 13:05 :
Posten op een geel forum?

@OT: Ik ga (weer) de dokter(sassistente) bellen. En dan hopelijk nog naar de apotheek, anders moet het morgen, en even uitrusten.
Sja, was het maar zo makkelijk
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 12:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Terug van vakantie en klaar met klussen, verven en verhuizen. Lekker in m'n nieuwe huisje. Ik ben gelukkig zo Tis tof met m'n vriend en alles voelt gewoon onwijs goed. Vanmiddag sollicitatiegesprek bij het forensisch instituur voor een afstudeerplaats. Ben zenuwachtig ofzo want ik voel me vaag en heb het benauwd
Oud 28-08-2007, 12:35
Verwijderd
ik wil dus weer naar het buitenland, en mijn moeder freakt weer.
ik wil dus weten waar ik aan toe ben tav een leuk meisje.

Dat zuigt allemaal een beetje hard.

Het draait om me heen, en ik ben niet dronken.

Maar voor de rest gaat het wel goed. Het nieuwe seizoen is bijna begonnen, en ik heb al een nieuwe baan. Veel nieuwe vrienden gemaakt.

hoe zullen we het noemen: ik voel me opgewekt kut. zoiets?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 12:45
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vanavond eindelijk weer richting Rotterdam vertrekken, bijna thuis. 5,5 week onderweg geweest, maar ik voel me nu zo ziels gelukkig dat ik nu eigenlijk nog helemaal geen zin heb om terug te gaan... Alles is zo vreselijk dubbel, en dat zit me niet lekker.

A.s. maandag voor het eerst naar school, en ik moet zeggen dat ze het van mij allemaal flink mogen bekijken. Ik heb geen zin om te studeren op dit moment, maar ik ga het wel proberen om vervolgens te kijken of ze me in de loop van het jaar over kunnen plaatsen naar een andere hogeschool. Geen idee hoe dat allemaal in elkaar steekt - puur omdat ik me daar nog niet in verdiept heb - het komt wel goed, dat is een ding dat zeker is. Het liefst zou ik gaan reizen om vervolgens van het 1 in het ander te vallen, maar ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik daarna grootste moeite zal hebben om weer in een dagelijkse structuur te komen met een studentenleventje. En juist omdat ik toch dat rot papiertje wil hebben, houd ik me nu maar eventjes rustig... Over een paar jaar breng ik er wel verandering in.

Gek, hoe dingen in een paar weken tijd kunnen veranderen... *zucht*
Oud 28-08-2007, 13:04
Yana
Yana is offline
Knuffel voor Ave

Ik voel me echt een gigantische hypocriet... Mensen vertellen dat ze geen stomme dingen moeten gaan doen, dat ze vol moeten houden, dat ze door moeten gaan. En vervolgens zelf amper eten, want "ik moet een eetdagboek bijhouden en daar mag niet teveel instaan". Ik moet vanavond weer alleen eten, en ik weet het gewoon allemaal niet meer. Moet ik dan tóch maar informeren of dat aanbod bij mn vriend thuis nog steeds geldt? Maar wat als ze me eigenlijk helemaal niet willen hebben?

Ach, en verder ben ik vandaag wel lekker meisjesachtig bezig. Ik heb mn nagels al 2x gelakt, en ook alweer 1x eraf gehaald omdat de kleur me niet beviel.. En dadelijk ga ik dit er ook weer afhalen, want het is al helemaal aan het afbrokkelen omdat ik te ongeduldig was... en ga ik ze nu maar rood lakken, want ik heb net rode nagellak gehaald . (En dat terwijl ik zelden nagellak draag ). Ik ga zo maar es even opruimen, stofzuigen, verder twijfelen en misschien maar mn vriend smsen. Argh. Ik haat het gevoel dat ik teveel ben, een indringer. Dat ik ze op kosten jaag door daar mee te eten. Misschien moet ik ook maar gewoon thuis blijven en niks doen. Dan maar niet, of weinig, eten. Dat wil ik toch zo graag?
Oud 28-08-2007, 13:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Toch maar even langs de kaakchirurg gegaan (gelukkig is die dichtbij). De wond blijkt onrustig te zijn en niet lekker te genezen. Ook is het wat lastig schoon te maken en hebben ze het uitgespoten. Dat deed echt pijn, ze propte 't helemaal in het wondje. Maar misschien moet ik dat ook maar eens doen...

Nu heb ik er een stukje gaas in met wat ontsmettingspul en klein beetje verdovingsmiddel. Ik ben alleen zo bang dat het eruit gaat. Nou moet ik morgen wel wéér langs en ik zou eigenlijk met mama naar Amsterdam. Misschien kan dat donderdag nog, voordat ze vrijdag naar het ziekenhuis moet..

Die doos van een assistente ging trouwens aan de hechting trekken; ze dacht dat 'ie los zat. Nou, nee dus. Begon meteen weer te bloeden. Zucht.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 13:44
Verwijderd
@HvJ: Waarom wil je naar een andere hogeschool? En met MWD kun je heel goed een periode in het buitenland studeren/stage lopen, toch? Dan heb je een combinatie van reizen en studeren en is er ook iets van structuur, misschien is dat wat?

OT: Raar dat het een soort van oplucht om genoeg van die dingen in huis te hebben. Ik kan in ieder geval weer een maand vooruit.

Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 13:47
Verwijderd
Zo, dat was zo geregeld, vanaf morgen heb ik werk, kwart voor zeven op het station om als postbode aan de slag te gaan maar ik ben ongelofelijk chagerijnig en voel me kut ;x
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 13:50
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Yana: Zo hypocriet is dat niet, je weet rationeel wel hoe het allemaal zou moeten en dat vertel je dan tegen anderen. Maar om het zelf te doen en jezelf ervan te overtuigen, is veel moeilijker. Ik ben ook heel goed in "psycholoogje spelen" als anderen een probleem hebben, maar als ik het zelf heb, weet ik me geen raad.

En wat dat aanbod van je schoonouders betreft, ze zullen niet voor niks zo vaak zeggen dat je welkom bent. Dat niet iedereen jouw probleem begrijpt, wil niet zeggen dat niemand het begrijpt! Dus sms je vriend en zeg gewoon dat je graag van het aanbod gebruik wilt maken vanavond. Als het dan niet uitkomt of kan, hoor je dat vanzelf wel. Niet invullen voor iemand anders. Succes }

OT: We leven nog, onze relatie is er nog, al was het echt bijna uit geweest. Die mail van mij heeft wel veel dingen open gezet, zoals Gele Bloem ook zei (thx ) Ons probleem was eigenlijk alleen maar op te lossen door het uit te maken, maar dat wilden we alletwee niet. Ik weet niet of de halve oplossing die we nu hebben, gaat werken, maar dat zullen we wel merken. Afgelopen zondag hadden we 2,5 jaar, terwijl het zaterdag bijna uit was. Heel raar.

Ik kreeg net een mail of ik in de pr-commissie van mijn koor wil.
Op zich lijkt het me heel leuk, maar wat als ik ja zeg en ik toch tegen teveel dingen op sociaal gebied ga aanlopen?
Morgen maar eens vragen wat het precies inhoudt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 13:56
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Zao schreef op 28-08-2007 @ 14:47 :
Zo, dat was zo geregeld, vanaf morgen heb ik werk, kwart voor zeven op het station om als postbode aan de slag te gaan maar ik ben ongelofelijk chagerijnig en voel me kut ;x
Tof dat je dat geregeld hebt! , ik hoop dat je het leuk vindt .
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 14:24
Yana
Yana is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 28-08-2007 @ 14:50 :
@ Yana: Zo hypocriet is dat niet, je weet rationeel wel hoe het allemaal zou moeten en dat vertel je dan tegen anderen. Maar om het zelf te doen en jezelf ervan te overtuigen, is veel moeilijker. Ik ben ook heel goed in "psycholoogje spelen" als anderen een probleem hebben, maar als ik het zelf heb, weet ik me geen raad.

En wat dat aanbod van je schoonouders betreft, ze zullen niet voor niks zo vaak zeggen dat je welkom bent. Dat niet iedereen jouw probleem begrijpt, wil niet zeggen dat niemand het begrijpt! Dus sms je vriend en zeg gewoon dat je graag van het aanbod gebruik wilt maken vanavond. Als het dan niet uitkomt of kan, hoor je dat vanzelf wel. Niet invullen voor iemand anders. Succes }

OT: We leven nog, onze relatie is er nog, al was het echt bijna uit geweest. Die mail van mij heeft wel veel dingen open gezet, zoals Gele Bloem ook zei (thx ) Ons probleem was eigenlijk alleen maar op te lossen door het uit te maken, maar dat wilden we alletwee niet. Ik weet niet of de halve oplossing die we nu hebben, gaat werken, maar dat zullen we wel merken. Afgelopen zondag hadden we 2,5 jaar, terwijl het zaterdag bijna uit was. Heel raar.

Ik kreeg net een mail of ik in de pr-commissie van mijn koor wil.
Op zich lijkt het me heel leuk, maar wat als ik ja zeg en ik toch tegen teveel dingen op sociaal gebied ga aanlopen?
Morgen maar eens vragen wat het precies inhoudt.
Dat klopt, ratio en gevoel liggen bij mij mijlenver uit elkaar. Maar het blijft hypocriet . Ik heb trouwens net inderdaad mijn vriend + zn stiefvader gebeld... en ja, natuurlijk mocht ik mee eten, dat kon altijd. Dus, heb ik tenminste één fatsoenlijke maaltijd vandaag. Ik moest huilen toen ik dat geregeld had, maar ik ben maar gauw opgehouden want mn hele make up liep uit. Soms ben ik echt raar Maar er is wel een last van me afgevallen of zo.. en dat is ook raar.

Ik vind het trouwens supergoed van je dat je een brief hebt gestuurd en dat jullie er nog steeds voor vechten. Ik herken best wel veel in jouw verhalen, zeker uit de begintijd van mijn relatie. We leven ook nog steeds, dus het kán!

[edit]hehe.. aan mijn smileys is meteen te zien dat ik me inderdaad opgelucht voel, ook al snap ik niet waarom precies
Oud 28-08-2007, 14:53
darkfairy
darkfairy is offline
waarom ben ik een relatie met hem begonnen?
voor zijn uiterlijk ja en voor zijn innerlijk ook
maar voor zijn verleden zeker niet
en ik weet dat ik het zo snel mogelijk uit wil maken nou
dat is een ding dat zeker is
maar de vraag is hoe en wanneer als ik met hem aleen ben dan maak ik het zeker niet uit
en als ik het uit maak ben ik bang dat ik helemaal de lul ben
hij zei zelf de mensen op het werk denken dat ze me kennen maar ze kennen me niet over zichzelf
ik ben bang om het uit te maken met hem
en tegen iemand op het werk vertellen dat we wat hebben al meer dan een maand of tegen familie of vrienden van me? nee dat kan ik helemaal niet vertellen want hij wil dat niemand er wat van weet het is me eigen domme fout
maar hoelanger we wat hebben hoe banger dat ik word
en zeker achteraf door zijn verleden

Laatst gewijzigd op 28-08-2007 om 14:57.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 14:55
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Yana schreef op 28-08-2007 @ 15:24 :
Ik heb trouwens net inderdaad mijn vriend + zn stiefvader gebeld... en ja, natuurlijk mocht ik mee eten, dat kon altijd. Dus, heb ik tenminste één fatsoenlijke maaltijd vandaag. Ik moest huilen toen ik dat geregeld had, maar ik ben maar gauw opgehouden want mn hele make up liep uit. Soms ben ik echt raar Maar er is wel een last van me afgevallen of zo.. en dat is ook raar.
Heel goed van je!

En nu moet ik echt wat gaan doen...studeren (scriptieonderwerp verzinnen/afbakenen etc.) Door alle toestanden van vorige week loop ik alweer achter op m'n planning.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 14:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, weer thuis van vakantie en intussen de draad weer opgepakt. Een hele leuke vakantie gehad, al was dat vooral de eerste anderhalve week. Die waren perfect. De laatste week had ik halverwege al het idee dat ik wel naar huis zou kunnen. Raar, want dat gevoel heb ik nog nooit eerder gehad. Ik was echt 'klaar' met de vakantie. Geen heimwee, maar gewoon geen zin meer door het huisje en het weer.

Dit jaar geeft de vakantie me echt een maf gevoel en raar vermogen tot algemene beschouwing, of hoe ik dat ook noemen moet. Zondagmiddag kwamen we terug van vakantie, en ik vond het heel fijn om weer thuis te zijn. En eigenlijk ook blij dat het als thuis voelde, omdat ik op vakantie een paar keer over thuis-bij-mijn-ouders had gedroomd.
Er moest meteen veel gebeuren, want mijn ouders kwamen mijn nieuwe-tweedehandse fiets brengen en de oude ophalen, en deze hele week moet ik nog 5 of 6 uur per dag werken (behalve vandaag, want vanmiddag had ik vrij). Ik voel me zo "volwassen", als ik bedenk dat ik een hele planning voor de was, boodschappen en andere klusjes heb, meteen nadat we thuiskomen . Dat dat allemaal echt op mij neerkomt, zeg maar, en geen mama die wel 'even' helpt.
Werken wordt wat lastiger; ik vind het leuk werk om te doen voor een paar weken, maar zou het niet volhouden als het echt mijn werk zou zijn. Ik heb dan ook enorme bewondering voor mensen die dat wel kunnen en dan ook nog met plezier naar hun werk toe gaan. Het is mij te hersenloos , ik begin intussen echt uitdaging te missen. Maar goed, nog 6 clienten (16 uur en 15 min) en dan ben ik er vanaf. Waarom zei ik dan ook ja op de vraag of ik vrijdagmiddag ook nog kon werken?
Gisteren voor de openingsbijeenkomst op school geweest. Echt maf, om te bedenken dat ik daar vorig jaar zat, totaal niet wetend hoe het jaar zou gaan verlopen. En als alles goed gaat, ga ik vanaf januari/februari al beginnen met afstuderen! Ik wil er eigenlijk nog niet aan denken. Zelfs niet aan de stage die over een paar dagen begint, want bovenbouw lijkt me het moeilijkst van allemaal. Ik weet niet of ik wel helemaal stevig genoeg in mijn schoenen sta, al weet ik wel dat ik het wel zou moeten kunnen. Ik hoop dat ik een fijne mentor heb. Over twee weken mag ik gaan bellen voor de kennismaking. Afwachten dus nog.

En meteen weer alleen thuis, want vriendje ging gisteren uit eten met een paar oude schoolvrienden, en vandaag heeft hij afsluiting van een project met zijn werk.
En ik word helemaal kriegel van mijn vriendinnen, die niet kunnen beslissen wanneer ze voor mijn verjaardag langs willen komen. Maar goed, zelfs al hoor ik het zaterdag pas, dan komt het vast wel goed, want zo veel hoef ik daar niet aan voor te bereiden. Alleen de was moet dan wel weg zijn.

Nu ga ik foto's uitzoeken en naar Kruidvat sturen, zodat ik binnenkort mijn fotoalbum voor deze vakantie kan maken.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 15:04
Verwijderd
Toch maar gebeld naar de examencommissie... en gelukkig waren alle papieren aangekomen en komt het goed met mijn bacheloraanvraag. Dat wist ik eigenlijk ook wel, maar ik ben blij dat ik het nu echt zeker weet, dan maak ik me er niet meer druk over.

Zo en nu de nieuwe afwasmachine aansluiten lekker decadent, maar het is beter dan elke keer opzien tegen het doen van de afwas. Bij de master die ik ga doen kan ik dat niet gebruiken. Dus.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 15:26
Nijn*
Nijn* is offline
Pff, geweldig. Krijg net 'de brief' van m'n school. Blijkt dat onze klassen helemaal door elkaar gegooid zijn, dat heel veel vriendinnetjes niet meer bij mij zitten, ik weet niet eens zeker of ik wel bij J. zit ?!.. Aahrg, waarom dit nu weer? Ik baalde al zo van alle goede docenten die weg zijn gegaan, trekken ze mijn klas ook nog eens uit elkaar. Het klinkt echt stom en aanstellerig maar ik heb echt zoveel rot/pest/irritante klassen gehad en ik was zó blij met mijn vorige klas, dat ik nu echt stevig baal..
Pff verder gaan er zoveel roddels rond over wie les van wie krijgt en wie welke mentor krijgt dat ik nu al gillend gek word. Ik zie het maandag vanzelf op m'n rooster staan, oké, dus shut up.
Ik wil niet hopen op een goede leraar en dan een slechte krijgen, dat valt alleen maar meer tegen.. Hmz, school

Verder ging therapie écht goed vandaag, ik kom samen met haar steeds sneller achter de oorzaken van het verkeerde eetgedrag, niet te geloven. En het oppassen vanochtend/vanmiddag was ook leuk, het zijn zulke lieve kindjes ik kan ze wel opeten
Oud 28-08-2007, 15:34
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Mijn oor doet zo'n zeer, geen idee wat er aan de hand is. Maar ja, morgen even afwachten. Verder gaat het allemaal best goed, leuke dag gehad..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 15:51
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 28-08-2007 @ 14:56 :
Tof dat je dat geregeld hebt! , ik hoop dat je het leuk vindt .
Ik ook, ik laat het morgen wel even weten
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 16:01
Roosje
Roosje is offline
Oooh het was leuk, waar maakte ik me nou helemaal druk over? <3
Oud 28-08-2007, 16:17
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn allerlaatste rijles gehad. Morgen examen. Laat me niet zakken, laat me alsjeblieft niet zakken.

En zondag ga ik weer naar Leiden. <333
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 28-08-2007 @ 15:24 :
Maar het blijft hypocriet .
Ik vind het niet hypocriet klinken eigenlijk...
Je zegt het zelf al: je weet wat goed is om te doen, maar de uitvoering is een ander verhaal. Maar dat betekent nog niet dat je anderen niet mag helpen!
Hypocriet vind ik het als je het van jezelf ontkent (dat je een probleem/karaktertrek/wat dan ook hebt), maar anderen erom veroordeelt. Maar ik heb niet de indruk dat jij dat doet!

OT:Mailtje van m'n oude psych gehad, dat ze me vandaag/morgen belt.
MAAR IK DURF NIET TE PRATEN!!!

Wat nu?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 16:45
gewoonik
gewoonik is offline
hm
heb me toch maar ingeschreven, hoop dat t nog op tijd is.. niet dat ik er echt zin in heb, wel in een beetje een ritme en mensen, maar de studie...
en ik ga die opdracht niet afkrijgen. was te verwachten. ik zit niet lekker in me vel en dan komt er altijd vrij weinig terecht van dingen die moeten.
bah ik voel me rot.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 18:00
GeleBloem
GeleBloem is offline
Graag gedaan Missy123.......!

Rare dag. Eerste dag stage. Was wennen, gewoon rondkijken. Was er echt niet bij met mijn hoofd. Ik voelde me rot en raar. Bleugh. Iedereen heeft als tip gegeven om 2e lijns hulp te zoeken, dus wat heb ik besloten?

Om geen therapie meer te nemen, niets meer.
Oud 28-08-2007, 18:10
Verwijderd
Voel me waardeloos..
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 18:14
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Oh ik haat dit!

Mijn arbeidsdeskundige vind dat mijn verzekeringsarts zijn werk niet goed doet. En de verzekeringsarts vind gewoon dat hij gelijk heeft en weigert van standpunt te veranderen. Maar de arbeidsdeskundige (die aan mijn kant staat) zegt dat de verzekeringsarts niet zo star moet doen en nu is hek van de dam. Straks vliegen die twee elkaar in de haren en is er nog niets geregeld. Ik word hier zoooo moe van.
Oud 28-08-2007, 18:15
Verwijderd
Niemand is waardeloos.

Kom je bij zo'n lekkere chaotische homeopaat binnen. En vertelt me precies waar mijn lichamelijke problemen zitten. En het wijst allemaal op hetzelfde. En ik heb meteen pillen en poeders gekregen. Maar zn toverwoord was toch wel: Genieten.

Hoe kan dat nou toch? Dat alles op hetzelfde wijst en dat nog niemand het gelukt is mij gezond te krijgen? Ongelofelijk. Nu is t zijn beurt.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 18:25
da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik voel me zó dik.. Bah ik wil niet meer.
Oud 28-08-2007, 18:37
Praganonut
Praganonut is offline
Ben moe.. en dit niet lichamelijk.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 19:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, ik heb weer m'n 'zenuw'-puistje. Altijd op dezelfde wang, net op het randje waar het nog wat bollig is. Heel typisch ding; klein en rood erom heen. Heeft gelukkig niets met acne of alles te maken, maar gewoon dat ik iets spannend vind. Nu dus m'n kaak en misschien stiekem ook maandag.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 19:11
Verwijderd
Zondagavond ging bij ons de telefoon dat er op een wedstrijd van een bepaalde motersport een heel ernstig ongeluk was gebeurd en dat daarbij een coureur is overleden. Het was in Engeland en wij waren er (gelukkig) niet bij, want als je de mensen hoort die het gezien hebben... Er is een condoleanceregister geopend en van de sommige condoleances krijg ik echt kippenvel. Hij was zó geliefd en bekend. Het is ook zo raar dat hij er nooit meer op een wedstrijd zal zijn. We hebben nog nooit zoveel telefoon gehad als de afgelopen dagen, iedereen belt en iedereen wil erover praten. En iedere keer weer komt het gesprek op hem. Zoals iemand zo mooi verwoorde : 'The sun goes up as every day, but for me the world has become a different place.'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten