Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ontopique: Ik heb een Dappere Actie ondernomen want ik heb mijn paardrijjuf gevraagd of ze me wat meer wilde helpen. En ze reageerde heel goed. ![]() Oh maar eerst nog mijn tas inpakken! Dan hoeft dat morgen niet meer. En mijn mama zegt dat ze de lijst aan mij heeft gegeven maar dat heeft ze niet. Potverrr.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @OT: Ik ga (weer) de dokter(sassistente) bellen. En dan hopelijk nog naar de apotheek, anders moet het morgen, en even uitrusten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het trouwens supergoed van je dat je een brief hebt gestuurd en dat jullie er nog steeds voor vechten. Ik herken best wel veel in jouw verhalen, zeker uit de begintijd van mijn relatie. We leven ook nog steeds, dus het kán! ![]() [edit]hehe.. aan mijn smileys is meteen te zien dat ik me inderdaad opgelucht voel, ook al snap ik niet waarom precies ![]()
||
Citaat:
![]() En nu moet ik echt wat gaan doen...studeren (scriptieonderwerp verzinnen/afbakenen etc.) Door alle toestanden van vorige week loop ik alweer achter op m'n planning. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je zegt het zelf al: je weet wat goed is om te doen, maar de uitvoering is een ander verhaal. Maar dat betekent nog niet dat je anderen niet mag helpen! Hypocriet vind ik het als je het van jezelf ontkent (dat je een probleem/karaktertrek/wat dan ook hebt), maar anderen erom veroordeelt. Maar ik heb niet de indruk dat jij dat doet! OT:Mailtje van m'n oude psych gehad, dat ze me vandaag/morgen belt. MAAR IK DURF NIET TE PRATEN!!! Wat nu? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |