Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wat was je OMG-moment?
Ik had de hele week geoefend op het duet 'bei männern, welche liebe fuhlen' van Mozart, en vandaag hadden we muziek en het laatste lied was dus dat duet. En ik was warm en had er zin in, dus ik deed ontzettend mijn best, het ging echt vet goed heel hard en zuiver en toen we klaar waren werd er geapplaudiseerd, bleek voor mij te zijn! ![]() ![]() ![]() Wat had de postbode je te bieden vandaag? de vpro-gids en de fancy. ![]() Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Mijn vriendje! ![]() Wat voor interessante dingen vroeg je je af? het interessantste was misschien wel hoe ik dat been nou moest doen bij mijn beeld, en of zo'n stofkapje nou echt helpt tegen dat kleine fijne stof. Wat ga je vandaag nog doen? Huiswerk. Wat is het laatste dat je in je mond had? Een zoethoutje. :kaakspierpijn: ![]() ![]() Waar werd je blij van? Zie het OMG-moment en de mooiste jongen van vandaag. ![]() Oh en dat mijn beeldhouwleraar begon op te scheppen over mij tegen het schoolhoofd toen deze binnenkwam. ![]() Waar werd je niet blij van? Ik moest vanochtend een te laat- briefje halen. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? 'kun je niet even het licht uitdoen?' door mama Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? euh, iets met de abc-formule en ontbinden in factoren en vergelijkingen met duisent onbekenden... ![]() En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? heul wienig. school en karate eigenlijk. en mijn vriendje gebeld. ik wil reacties ook! ![]() |
![]() |
|
Hmm ik moest vanmorgen eerst naar de elektroacupuncturist die had goed nieuws want ik mag weer alles eten Joepie ende Joechei. Daarna naar mijn moeder maar die was niet thuis en daarna werk vragen bij winkel. En daarna geslapen (met de katten) tot zes uur want straks nachtdienst en daarna gesport. Nu ga ik douchen, daarna eten koken en daarna werken.
Dus best een leuke dag.
|
Wat was je OMG-moment?
Gister: OMG alweer? Wat had de postbode je te bieden vandaag? vandaag: NrC Next, verder is de postbode zelf niet echt geweest. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Gister:in de bus!! Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Gister: Wat zal ze van me denken en waarom kunnen we niet nadenken over de oneindigheid van vroeger. Wat ga je vandaag nog doen? Een vriendinnetje bellen zo! Wat is het laatste dat je in je mond had? Tandpasta Waar werd je blij van? Gister: Vrienden Waar werd je niet blij van? Gister: Andere vrienden. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? IRL iets als: je moet zo wel gaan slapen (gister dus) sms: hej what'zp by ik vond het een gek smsje! Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Gister ![]() En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Gister: pff van alles
|
Wat was je OMG-moment?
OMG-ik-heb-alweer-de-chocoladereep-niet-kunnen-weerstaan? Wat had de postbode je te bieden vandaag? Helemaal niets.. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Mijn lief, op zijn msn-avatar <3. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Wat het verschijnsel 'thermische watervervuiling' inhoudt ![]() Wat ga je vandaag nog doen? Geschiedenis en maatschappijleer leren.. of iets wat daar in de buurt komt. Wat is het laatste dat je in je mond had? Koud water, na het hardlopen. Waar werd je blij van? Van mijn ringtone; mijn vriendje, die onverwachts even belde. ![]() Waar werd je niet blij van? De vreetbui vlak voor het hardlopen. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? *denkt en komt tot de conclusie dat ze het niet meer weet* Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? 1. Dat de podcasts van Evy leuk zijn om te doen. ![]() 2. Een hele hoop ANW-feitjeskennis. 3. Dat chocola eten mijn humeur niet verbetert, eerder verslechtert. 4. Nog meer feitjeskennis, ditmaal geschiedenis. En eh.. ja. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Stencils uit mn kluisje op school gehaald *= op en neer fietsen voor een A4'tje*, ANW geleerd, schoolexamen gemaakt, geforumd, hardgelopen, geforumd, geschiedenis geleerd.
|
Wat was je OMG-moment?
Eergisteren nog; ik mis een 1 om 2 in een partij dammen, terwijl het publiek er bovenop staat ![]() Wat had de postbode je te bieden vandaag? Een bankafschrift Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Ik vraag me ineens heel erg af of toeval wel bestaat. Wat ga je vandaag nog doen? Dammen op de vereniging ![]() Wat is het laatste dat je in je mond had? Dubbelfris Waar werd je blij van? Eergister: Een leuke avond met vrienden Waar werd je niet blij van? Stom gedrag van een van die vrienden Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Enige theorie die belangrijk is bij m'n stage. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Gewerkt en alvast wat gelezen voor m'n stage.
|
Wat was je OMG-moment?
OMG Ik krijg chocola Wat had de postbode je te bieden vandaag? Niets, maar volgens mij moet de post nog gehaald worden uit de brievenbus. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Zou EoS mijn smsje hebben gelezen en in mijn trein stappen? Waarom rijdt de trein de verkeerde kant op? Waarom heb ik alweer dat rotjoch in mijn groepje? Wat ga je vandaag nog doen? Koken, aan presentatie werken, kamer verder opruimen, bier kopen en vroeg naar bed. Wat is het laatste dat je in je mond had? Witte chocola Waar werd je blij van? Van de chocola die ik kreeg en van de antwoorden op mijn mailtjes Waar werd je niet blij van? Dat een jongen uit mijn groepje alweer geen flikker uitvoert en het vroege opstaan vanmorgen. Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? EoS kan ook een presentatie maken met powerpoint en ik kan toch mijn kamer een beetje opruimen. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Naar Nijmegen gereisd, plantjes water gegeven, effe in bed gelegen en geslapen, naar college gegaan, afspraken gemaakt met een groepje, gesprek gehad met de docent met datzelfde groepje, mijn kamer opgeruimd en de tent ingepakt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vond het altijd zo leuk de uitleg door andere forummers te lezen ![]() |
![]() |
|
Ik heb de bovenverdieping goed gepoetst en mijn oven en mijn auto en heb er wat was doorheen gejaagd. En een nieuwe MP3speler gekocht. Dus wel een productieve dag. En straks moet ik nog werken.
|
Ik zag een oude vriend van mij in de AH korenbeurs.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
OMG Moment was OMG ze hebben geen winterthee ![]() Mijn meeste interessante gebeurtenis was dat ik een splinter had en mijn grootste activiteit was werken in het frans hals museum.
|
Emg! Mijn stoptreintje naar huis ging om 23.45. Dus ik rennen om m nog te halen. Kom ik aan op perron 18b, is er geen trein! Kijk je in de verte, 3 rooie lampjes
![]() Maar wat bedacht slimme TopDropje? De intercity nach Rotterdam gaat om 23.47!! Dus ik weer terugrennen naar perron 8. Yay, intercity net gehaald. En die haalt de stoptrein in. Dus w00t!!! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb spulletjes ingepakt voor 't komende weekende, ga zo nog eventjes naar mijn zus en wat boodschapjes doen en verder een beetje relaxen. Niet verkeerd ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |