Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2009, 16:25
EvilConduct
EvilConduct is offline
ebay.nl: http://shop.ebay.nl/items/_W0QQ_nkwZ...romZR40QQ_mdoZ
Advertentie
Oud 10-01-2009, 18:23
Verwijderd
15 e verzendkosten,.
Ze moeten toch ook wel ergens in nl te krijgen zijn?
Oud 10-01-2009, 19:08
Verwijderd
go to?
Oud 11-01-2009, 01:26
Verwijderd
Citaat:
15 e verzendkosten,.
Ze moeten toch ook wel ergens in nl te krijgen zijn?
Probeer 'The Old Man' in het begin van de damstraat (Amsterdam), daar hebben ze naar mijn weten het meeste Dakine.
Oud 17-01-2009, 11:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weet iemand of de Andrelon Winterboost shampoo nog ergens te krijgen is?
Oud 19-01-2009, 15:12
Verwijderd
Christopher Walken tshirt/vest in nederlandse (web)winkel
Oud 19-01-2009, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Christopher Walken tshirt/vest in nederlandse (web)winkel
Dat vind ik een goeie, geen idee waar. Kan me zo 1,2,3 ook geen films herinneren waar hij op de poster staat.
Oud 11-02-2009, 21:45
sicilion
sicilion is offline
Ik zoek een paar adidas schoenen. Ze lijken op de ouderwetse superstar in het zwart/wit, maar dan heeft de tong van de schoen een zwart/wit bloemen motief. Ik dacht dat het de 'silk line' heette, maar daar kan ik niets op vinden. Je hebt er ook een hoge versie van die een beetje all star-achtig is, maar die bedoel ik dus niet.

dank
Oud 12-02-2009, 12:42
*oma*
*oma* is offline
zijn ze slanker? Dan hebben ze die bij bijna elke schoenenwinkel

Maar dan de lage (alleen is bij deze de tong niet met dat motiefje, maar andersom)
Oud 12-02-2009, 20:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Weet iemand waar je van die letter-magneetjes kan kopen? Ik heb overal al gezocht, maar kan niks vinden.
Ik wil m'n Ava namaken op m'n koelkast.
Oud 12-02-2009, 21:03
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
zijn ze slanker? Dan hebben ze die bij bijna elke schoenenwinkel

[afbeelding]

Maar dan de lage (alleen is bij deze de tong niet met dat motiefje, maar andersom)
precies die ja, alleen dan ben ik benieuwd wat elke schoenen winkel is! Hier in rotterdam kan ik ze nergens krijgen, helaas...
Oud 13-02-2009, 16:27
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
precies die ja, alleen dan ben ik benieuwd wat elke schoenen winkel is! Hier in rotterdam kan ik ze nergens krijgen, helaas...
Bij Amigo en ProSport gezien, ook in het roze.
Oud 14-02-2009, 20:20
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Weet iemand waar je van die letter-magneetjes kan kopen? Ik heb overal al gezocht, maar kan niks vinden.
Ik heb ze vandaag nog gezien, maar dan wel in Emmen of all places. Het was bij een winkeltje waar ze ook nog een beetje oud speelgoed enzo verkopen, misschien heeft jouw stad ook wel zo'n soort winkel.
Oud 16-02-2009, 19:19
sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Bij Amigo en ProSport gezien, ook in het roze.
Amigo heeft alleen die hoge en pro-sport ook..

deze dus

Laatst gewijzigd op 16-02-2009 om 19:26. Reden: edit foto
Oud 19-02-2009, 14:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik heb ze vandaag nog gezien, maar dan wel in Emmen of all places. Het was bij een winkeltje waar ze ook nog een beetje oud speelgoed enzo verkopen, misschien heeft jouw stad ook wel zo'n soort winkel.
Emmen is een beetje uit de buurt.
Ik weet niet of Leiden zo'n soort winkeltje heeft eigenlijk. Ik ken er wel een in Dordrecht, maar dat is voornamelijk houten speelgoed.
Lastig hoor...
Oud 19-02-2009, 14:26
Verwijderd
trimmie: kijk!
Oud 20-02-2009, 15:05
Missy
Missy is offline
Citaat:
In de speelgoedwinkel? Ik heb laatst bij de Bart Smit lettermagneetjes voor me nichtje gekocht.
Oud 21-02-2009, 23:21
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
trimmie: kijk!
Heb ik al gecheckt, maar daar moet je voor minstens 10,- bestellen en de boel crashte steeds.

Bij de Bart Smit heb ik niks kunnen vinden, maar mijn surtsj kontinjoes.
Oud 21-02-2009, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Heb ik al gecheckt, maar daar moet je voor minstens 10,- bestellen en de boel crashte steeds.

Oud 22-02-2009, 03:10
AzN
AzN is offline
Dit, dit of dit misschien? Wie weet mag je ook alleen de letters overkopen . Ik heb niet gekeken naar de locatie hoor.
Oud 07-03-2009, 10:30
ChiliPeppertje
ChiliPeppertje is offline
Hoi

Ik ben opzoek naar patchs van popgroepen (Denk aan The Doors, Led Zeppelin,Deep Purple, The Ramones etc) Ik heb er al 2 van Large maarvoor de rest verkopen ze helaas niet patchs die ik zoek

voorbeeldtje : )

En ik ben ook opzoek naar een lederen armband : )
Voorbeeldtje

In de buurt van R’dam graag Alvast bedankt!
Oud 12-03-2009, 09:40
John Frum
John Frum is offline
ik zoek een blouse van dikke zware stof (katoen denk ik) in zwart of donderblauw, liefst nog met witte knoopjes. Iemand een idee bij welke winkels in kan zoeken?
Oud 14-03-2009, 11:19
Mara
Mara is offline
http://www.youtube.com/watch?v=dsabc...eature=channel

Dat kapsel wil ik een keer proberen, waar vind ik zo'n haarband? Ik heb bij de H&M gekeken, de V&D, sixx etc., maar kan 't nergens vinden helaas. Als 't kan een zaak in Groningen
Oud 14-03-2009, 11:36
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=dsabc...eature=channel

Dat kapsel wil ik een keer proberen, waar vind ik zo'n haarband? Ik heb bij de H&M gekeken, de V&D, sixx etc., maar kan 't nergens vinden helaas. Als 't kan een zaak in Groningen
Ik geloof dat er in de Oosterstraat een winkeltje zit die allemaal haar dingen verkopen. Ik weet alleen niet of die nog bestaat. Er is daar wel een nieuw winkeltje en misschien hebben die zo'n haarband.
Oud 14-03-2009, 18:41
Verwijderd
Die haarbanden hebben ze bij iedere drogist, en ook bij de Action.
Oud 15-03-2009, 15:05
Mara
Mara is offline
Citaat:
Die haarbanden hebben ze bij iedere drogist, en ook bij de Action.
Heb gekeken bij verscheidene drogisten, kon ze daar niet vinden. Of het is een gewone, harde haarband of eentje die alleen van stof is, niet wat ze daar gebruiken.

Action en Oosterstraat zal ik proberen, bedankt!
Oud 18-03-2009, 14:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hoi

Ik ben opzoek naar patchs van popgroepen (Denk aan The Doors, Led Zeppelin,Deep Purple, The Ramones etc) Ik heb er al 2 van Large maarvoor de rest verkopen ze helaas niet patchs die ik zoek

[afbeelding]
voorbeeldtje : )

En ik ben ook opzoek naar een lederen armband : )
[afbeelding]
Voorbeeldtje

In de buurt van R’dam graag Alvast bedankt!
Probeer 't eens bij Black Widow of een van de andere alto winkeltjes op de nieuwe binnenweg.
Oud 19-03-2009, 15:17
Flijn
Flijn is offline
Citaat:

Op de Oude Rijn zit een ouderwetse speelgoedwinkel, misschien hebben ze het daar wel? Het zit ter hoogte van het straatje richting de burcht, tegenover het bruggetje.
Oud 30-03-2009, 00:10
Nonaj
Nonaj is offline
Waar hebben ze zulke laarzen zoals op 2e rij, 3e foto?

http://images.google.nl/images?hl=nl...art=36&ndsp=18

(foto is al verwijderd maar staat nog wel in google images, en kon geen andere foto vinden....)
Oud 30-03-2009, 12:44
JanDeVries
JanDeVries is offline
Die hebben ze nog wel in 2007
Oud 30-03-2009, 14:04
g
g is offline
bij greenpeace

Laatst gewijzigd op 30-03-2009 om 14:13.
Oud 08-04-2009, 13:25
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat was ook alweer die site waar ze allemaal goedkope rotzooi hadden? Ik was er eens gaan kijken maar ik heb geen idee meer wat het was, ik had de link ergens van lifestyle afgehaald. Ze hadden een hamburgertelefoon, dat weet ik nog.
Oud 08-04-2009, 16:27
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Op de Oude Rijn zit een ouderwetse speelgoedwinkel, misschien hebben ze het daar wel? Het zit ter hoogte van het straatje richting de burcht, tegenover het bruggetje.
Eindelijk gevonden! Thanks.
Oud 08-04-2009, 20:31
Jinte
Jinte is offline
Citaat:
Wat was ook alweer die site waar ze allemaal goedkope rotzooi hadden? Ik was er eens gaan kijken maar ik heb geen idee meer wat het was, ik had de link ergens van lifestyle afgehaald. Ze hadden een hamburgertelefoon, dat weet ik nog.
dat is dealextreme.com
Oud 14-04-2009, 11:15
John Frum
John Frum is offline
Citaat:
ik zoek een blouse van dikke zware stof (katoen denk ik) in zwart of donderblauw, liefst nog met witte knoopjes. Iemand een idee bij welke winkels ik kan zoeken?
Oud 19-04-2009, 19:38
tuttebel
tuttebel is offline
ik zoek een festivalriem. een riem voor om je broek/jurkje die er leuk uitziet en ook nog eens een klein tasje er op/aan heeft zitten voor je telefoon/geld/id.
dus geen heuptasje, maar een riem.
iemand een idee waar?
Oud 20-04-2009, 17:00
ravelikelilith
ravelikelilith is offline
Hierboven staat ie er nog niet bij, de webshop van Lilith/Revenge, shop.ravelikelilith.nl
Oud 20-04-2009, 20:02
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
ik zoek een festivalriem. een riem voor om je broek/jurkje die er leuk uitziet en ook nog eens een klein tasje er op/aan heeft zitten voor je telefoon/geld/id.
dus geen heuptasje, maar een riem.
iemand een idee waar?
http://www.huisteilcreaties.nl/home....g=nl&cap_id=21?
Oud 27-04-2009, 20:27
Femic
Femic is offline
Ik zoek de Nike Dunk High Skinny Supreme Women's Shoe in rood-zwart (black-bright peach) in maat 40,5 EU (=6,5 UK en 9 US). Kan ze nergens in mijn maat vinden..

Deze dus: http://store.nike.com/index.jsp?coun...68/pgid-225170

Oud 28-04-2009, 08:25
pixie
pixie is offline
Ik zoek een paar blauwe (of eventueel rode of roze of des noods iemand die witte voor me wil verven) Adidas Superstar. Ik wilde ze vroeger altijd al, maar toen kon ik ze niet betalen en nu kan ik ze betalen en zijn ze onvindbaar
ik denk dat ik maat 40 heb, maar het is iig UK 7 en US 8, US women's 9.5 geloof ik)

Oud 28-04-2009, 09:49
Femic
Femic is offline
UK 7 = 41 en US 9,5 (women's).
Oud 28-04-2009, 10:12
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik zoek een paar blauwe (of eventueel rode of roze of des noods iemand die witte voor me wil verven) Adidas Superstar. Ik wilde ze vroeger altijd al, maar toen kon ik ze niet betalen en nu kan ik ze betalen en zijn ze onvindbaar
ik denk dat ik maat 40 heb, maar het is iig UK 7 en US 8, US women's 9.5 geloof ik)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik zou eBay proberen; mijn nieuwste designer Adidas komen er vandaan voor een fractie van de winkelprijs.
Oud 28-04-2009, 10:46
pixie
pixie is offline
Citaat:
UK 7 = 41 en US 9,5 (women's).
Oew, dan heb ik dus maat 41 Het verschilt ook vaak per merk. Heb pas Birkies gekocht en toen had ik opeens maat 39.

Citaat:
Ik zou eBay proberen; mijn nieuwste designer Adidas komen er vandaan voor een fractie van de winkelprijs.
Ik heb al gekeken op Ebay, maar kon enkel hippe modellen vinden. Wel hele mooie (zwarte met roze bloemen erop geborduurd, wow), maar eigenlijk niet deze. :/

Toch bedankt voor de tips, though!
Oud 13-05-2009, 22:01
In Your Room
In Your Room is offline
Hoi!

Ik zoek zwarte (victoriaans-achtige) rijglaarsjes, maat 39. Hoeven niet per sé echt hoge laarzen te zijn (mág wel), lage hak, ronde neuzen, etc. Ze zijn een aantal jaar geleden weer in geweest heb ik begrepen, maar toen wilde ik ze nog niet en nu kan ik ze nergens vinden.. Voorbeeldjes van wat voor soort richting ik op zoek (allemaal geen optie want te klein / jaren geleden / pas vanaf 1 juni / al gereserveerd)

http://cgi.ebay.com/vtg-Leather-GRAN...3%3A2|294%3A30

http://img154.echo.cx/img154/5118/laarsjes020dg.jpg

http://www.sheplers.com/womens/victo...ts/045548.html

http://link.marktplaats.nl/246757734

Anyone? Ik wil ze binnen nu en 2 weken dus ik zoek eigenlijk een winkel / verkopend persoon binnen Nederland..
Oud 17-05-2009, 20:30
SuperSanne
SuperSanne is offline

Ik ben verliefd op dit jasje, maar kan het alleen in buitenlandse winkels vinden. Is het ook hier ergens te krijgen (of iets wat er erg op lijkt)?
Oud 01-06-2009, 21:17
bartieboy
bartieboy is offline
ey! zeg eh ik had zo een zwarte wayfarer zonnebril gezien met zwarte glazen en die vond ik eigelijk wel tof
DUS die wou ik wil kopen... maar tot nu toe heb ik alleen maar dure gezien,
ik heb vroeger ook wel es gezien dat die bij de jack & jones voor 20 euro te koop waren .

dus mijn vraag is eigelijk weet iemand een plek waar je die dinge kan kopen voor een goede prijs?

had ik ookal bij kantine gevraagd en die sites hierboven...
1. ik ben geen gothic dus paar sites vallen al af
2. ik zoek geen piercings dus dat zijn er weer een paar weg
3. ik ben een kerel geen vrouw
4. ik wil wel bij een nederlandse proffesionele winkel niet een duitse versie van elektrozaak toppie toppie (zoals in die reclame weetjewel)
dus dan vallen al die sites wel af!

deze zonnebril, dus (hij hoeft niet van dat merk te zijn)
Oud 02-06-2009, 07:20
*oma*
*oma* is offline
Bij de Six hebben ze zoiets en dan moet je je er maar even overheen zetten dat je geen vrouw bent.
Oud 02-06-2009, 10:13
Verwijderd
een hardplastic beautycase en t liefst niet groter dan 30 cm
Oud 08-06-2009, 20:26
Vici
Vici is offline

Een type bril die hier op lijkt. Dit is de Energie ES016 maar is redelijk moeilijk verkrijgbaar, iemand die iets kent wat erop lijkt?
Oud 08-06-2009, 20:35
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
dom gelul
Wil je nou zo'n ding of niet? Wat boeit het nou of het van een gothic site af komt of niet? Of van een Duitse site?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten