Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vannacht lekker de hele nacht op de bank gehangen met buikpijn, af en toe kunnen slapen, maar dat gaat heel lastig als je om 't half uur naar de wc moet. Rond 7 uur kroop ik weer in bed en heb ik tot 12 uur liggen slapen, maar met rare halve koortsdromen (die over Harry Potter gingen). Nu ben ik heel erg kriegelig, te weinig goede slaap gehad, en m'n lichaam moet bijkomen van de zware nacht.
Nu moet ik eens proberen iets te eten, ik ga voor geroosterd brood. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Even if I say
It'll be alright Still I hear you say You want to end your life Now and again we try To just stay alive Maybe we'll turn it around 'Cause it's not too late It's never too late Ik weet het niet, eigenlijk. Blanco? Nou ja, ik weet het echt even niet. We zien wel. Vanavond repetitie, afleidingdegekste, morgen geen college dus géén gezeik met de NS, lekker thuis werken enzo. |
![]() |
|
Heb opzich al redelijk wat gedaan aan m'n tentamen van vrijdag. Hoe meer ik vandaag af krijg hoe minder ik morgen nog moet doen, dus moet gewoon nog meer doen. Donderdag geen tijd. Heb wel een beetje vertrouwen erin gekregen, maar dat is pas de helft, moet de andere helft ook voldoende doen
![]() En komend weekend geen tijd om uit te rusten. Moet alles inhalen van afgelopen weken. Bah. Opzch wel leuk, maar ik mis het overzicht, ik weet gewoon nog niets enz. Maar komt vast allemaal goed. Als ik nou wat minder moe was kon ik wat positiever er tegenover staan. Maar ja, is maar met vlagen. En ik moet echt even wat dingen gaan vinden die ik wel mag eten, want anders hou ik dit nooit vol zo... O en 5 dec ga ik met m'n vader een slipcursus doen ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Heb niet veel gedaan, maar wel íets.
En het gesprek.. ik denk dat ik haar vertrouw, het voelt goed. En dat heb ik niet snel, maar het voelt wel opgelucht (?) Maar straks word ik afhankelijk, en ga ik me niet beter voelen, en, en, en. + nog 100 en's. Voel me dik * moet ik ook niet zoveel naar binnen proppen * -Muziek weer op - Bleueyes: gecondoleerd |
![]() |
|
Ik wilde naar de eerstejaars-borrel, maar opeens wilde niet meer van m'n groepje!
![]() Had ik maar een kamer in Utrecht. ![]() |
![]() |
|
BleuEyes: gecondoleerd en heel veel sterkte.
Duivelaartje: wanneer hoor je of je die kamer hebt (waar je zondag ging hospiteren)? Ik moet zoveel doen. Maar ik schiet niet op omdat het boek moeilijk is en als ik tijdsdruk heb kan ik het niet rustig lezen, waardoor ik er niks van snap. Dus ik doe het wel rustig van het weekend. Morgen ben ik de hele dag niet thuis, dus dan kan ik ook niet zoveel doen. Ik zou nog gebeld worden over meereiden naar Amsterdam morgen, maar hij heeft niet gebeld. Maarja, dan ga ik wel met de trein. Ik ken nu toch de weg. Ik wil nog de zelfstudie van een vak maken, maar ik wil ook tv kijken. Ik hou zo weinig tijd over door het reizen en doordat ik zoveel tv programma's volg. als ik nu zorg dat ik met het ene vak bijloop, dan kan ik in het weekend het andere vak doen. Maandag ga ik naar die kamer kijken. Ze was heel aardig aan de telefoon. Ik reis met hun mee en kan met ze mee-eten. Ik heb dan college tot half zes, dus dat komt mooi uit. Ik weet nog steeds niet of ik wel op kamers wil. Het zou misschien wel goed voor mezelf zijn. En eens moet ik toch het huis uit. Ik heb last van mijn buik en dat is irritant. Ik word steeds wakker met buikpijn en na het eten doet het ook zeer. Ik eet sowieso als slecht nu ik hele dagen van huis ben, maar nu eet ik nog slechter omdat het pijn doet. En ik ben moe. Maar behalve dat en dat ik het heel druk heb gaat het best goed.
|
Heksjuh, vanaf morgen krijg ik mail geloof ik. Ben benieuwd.
Ik ga nu maar douchen en daarna nog maar even iets nuttigs doen. Ben niets voor niets nu thuis toch? Hc van gister uitwerken en nog een beetje de 2 van vandaag (ik heb me echt een ongeluk geschreven, maar daarom hoef ik veel minder uit te werken, jeej!). En dan heb ik wel genoeg gedaan denk ik. Misschien een beginnetje aan m'n motivatie.. Oh, en omg! Ik heb me ingeschreven voor sollicitatie voor de jvt 1 van Bmw. Lijkt me wel tof, stiekem. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: niks 1.5-2,5 kg aangekomen, 2 ons afgevallen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ach ja, soms wil ik ook best een maat grotere borsten of een strakkere huid of grotere ogen of echt krullend haar... Argh, nu word ik gefrustreerd ![]() OT: Ik wil naar behed, ik ben moe! Lui! Moe! In ieder geval wil ik in bed liggen en lezen. Maar ik moet vertalen, moetmoetmoet. *kijkt streng naar zichzelf* |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |