Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben net wakker want ik ben nog steeds oververmoeid want ik ben sinds maandag terug van spanje maar we hadden 2 nachten doorgelift en amper geslapen. maar spanje was gaaf. maandag eindelijk weer naar school.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() verder ben ik net wakker, heb ik soort van ehhh 'geleerd' en ontbijt op bed gekregen van m'n vriendje ![]() |
![]() |
|
He jongens bah. Ik heb me vanochtend verslapen voor mn werkgroep dus nu lees ik alle shit die ik zou moeten lezen nog maar een keer. En straks ga ik mn fiets ophalen bij mijn ex en mijn basgitaar ook maar want die mag ie dus echt niet houden. En daarna ga ik met mn zus eten denk ik, want die slaapt hier, en dan heb ik een afspraak met een vriend die ik al wel 4 maanden niet heb gezien.
|
![]() |
Ik ben de hele dag alweer bezig met werk zoeken en brieven sturen en gedoe en ik word er niet vrolijk van
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ging gister uit eten met mijn vriendje en het was heel lekkerrr en hij betaalde en dat was lief want ik heb zeg maar heel weinig geld (ja, zelfs met stufi, mumumu). Daarna maakte ik thuis een kruik want buikpijn en keken we perfume, die ik al gezien had en waarbij ik dus in slaap viel.
|
![]() |
|
ik ging naar school en had 2 uur computervaardigheden waarbij ik weer 2 lessen voorloop zzzz.
en daarna spelling en stijl en om niet in slaap te vallen heb ik dus maar 2 op msn gezeten toen met otis stotis. daarna met een vriend de stad ingegaan, wierrook gekocht en nu zit ik thuis naar een erol alkan mikz te luisteren. ik ging eigenlijk de stad in om een kaartje voor luke vibert te kopen, maar die koop ik dan wel aan de deur.
|
vanmorgen eerst m'n zusje naar school gebracht, in de regen. toen zelf naar school, afstudeervoorlichting. terug naar huis, met m'n zusje mee naar zwemles, in de regen uiteraard. en nu schijnt de zon.
straks uit eten met een vriendinnetje want die is vandaag jarig ![]()
||
Citaat:
Ik ging vandaag foto's afdrukken en inplakken. |
![]() |
|
Ik ging me kapot laten bellen door vervelende klanten en nu ben ik kapotgebeld door vervelende klanten en moeten alle vervelende klanten dood en alle hyperactieve begeleiders met pensioen en toen kreeg ik taart en kreeg ik uiteindelijk te horen dat het allemaal wel goed komt met me over een maand maar toen was het al te laat natuurlijk. Nu wacht ik op een pizzabaguetje uit de oven, ik vermoed dat dat de sfeer wel weer zal bevorderen.
![]()
|
ik ging vandaag met esthetica door Boxtel lopen joepie, want er was een wedstrijd voor welke winkel de mooiste historisch verantwoorde gevel had. eh juist
![]() ![]() nou en daarna heb ik weer eikenhout zitten maken. wat een spannende dingen maak ik mee! nu ga ik maar kutten met fruityloops ZONDER leuke samples ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 Dott | 500 | 22-12-2010 13:10 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |