Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2007, 10:33
Moustache
Moustache is offline
Ik moet zo naar de kaakchirurg en daarna heb ik tot 7u college en dat vind ik veel te laat maargoed daarna uit eten met mijn halve werkgroep dus dolle pret. Morgen vrij dus het wordt vanavond ongetwijfeld laat
Oud 25-09-2007, 13:11
vixen
vixen is offline
Gisteravond ging ik naar de pub omdat er een pubquiz was, maar niemand wist iets, behalve een hele stomme jongen, maar die wist dan weer niet wat de hoogste boom van de wereld was. We hadden ook nog budweisers gewonnen omdat we the colour of money goed hadden, maar ik drink dus geen bier.
Vanmorgen vet vroeg op want college en het was wel saai maar ik had wel een goed cijfer voor mijn opdracht . Nu ben ik net thuis en heb ik mn nieuwe huiswerk ook af en eigenlijk moet ik naar de copyshop om het uit te printen maar het regent zo hard!
Vanavond hebben we ook een huisvergadering en er zijn heel wat onderhuidse spanningen in het huis, dus dat wordt echt zo gezellig! Ik hoop dat er iemand gaat huilen of heel boos wegloopt.
Oud 25-09-2007, 13:52
Carn
Carn is offline
Citaat:
Heroes season 2 episode 1 NU op tv
mooi, wat te doen bij thuiskomst.
Oud 25-09-2007, 16:32
Sargatanas
Sargatanas is offline
Vanavond richting Roermond om de hele set van FAME op te bouwen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 16:42
melkpakje
melkpakje is offline
vanochtend ben ik in slaap gevallen in het filmhuis omdat de film oersaai was. Daarna fietste ik door de stad en kwam ik zowaar mensen tegen die ik ken (en dat gebeurt mij zelden), ook werd ik weereens bijna aangereden door een blinde automobilist en toen ik net mijn straat in fietste begon het fucking hard te regenen. Nu ben ik eindelijk droog maar heb al twee uur last van studieontwijkend gedrag .
Oud 25-09-2007, 17:22
Verwijderd
Ik ben ziek maar ben wel naar school gegaan en nu ga ik taartjes bakken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 17:26
ZerO
ZerO is offline
Ik heb uitgeslapen en met huisgenootjes ontbeten. In de middag kwam een man langs om dingen te meten en dat moest uiteraard in mijn kamer zzzz en daarna heb ik koffie met mijn vriendje gedronken.
Nou ben ik bij mijn mutti want ik moet morgen HEEL VROEG OP om naar school te gaan voor een afstudeer bijeenkomst blaa en als ik thuis slaap ben ik bang dat ik het niet red
Oud 25-09-2007, 18:34
Verwijderd
ik was al heel vroeg op school en toen ik om elf uur klaar was met monteren moest ik nog wachten tot half vijf voordat ik weg mocht Daarna nutteloos door de stad gelopen, pasta met aubergine gemaakt en net is een nagel afgebroken. Nu ga ik films kijken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 18:57
Haligh
Haligh is offline
ik verveel me dus ik ga maar roken en fruity loopen.
en limonade maken.
Oud 25-09-2007, 19:06
Verwijderd
ben nog steeds dood, vandaag school van 8.30 tot 18.00 dus ben daar ook flink gaar van, gelukkig heb ik ter compensatie een hoop wentelteefjes op en nu ben ik gaar en tijd aan t aftellen tot ik kleren kan gaan wassen en ik wil echt naar bed
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:26
Verwijderd
mn dag begon echt kut en vroeg naar school geweest en daar mijn lessen gevolgd, daarna met een mate gechilled aangezien we toch om 12u klaar waren. moet zo nog wat huiswerk doen en ben kk moe.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 19:58
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik had vanacht een date en we gingen naar kafe belgie waar ik teveel gin tonics had besteld maar het was heel erg leuk. alleen voelde ik me de hele dag niet zo top door de combinatie van veel te weinig slaap en teveel drank. en zo stap ik op de fiets want dan zie ik hem weer en gaan we samen naar de sneak preview. ik hoop echt dat het geen enge film is

en ik vind het zo leuk dat de hele rest van mn week compleet vol geboekt is, zo heb ik geen seconde de tijd om me te vervelen
Oud 25-09-2007, 19:58
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
mooi, wat te doen bij thuiskomst.
ik kon alleen maar de aflevering in het spaans vinden haha wtf.
Oud 25-09-2007, 22:30
Broeder
Broeder is offline
Aanhoudende stroomstoringen dreven me in de armen van huisgenoten.
Oud 25-09-2007, 22:42
muisje1986
muisje1986 is offline
Vandaag was ik lui, dus ben ik thuis gebleven onder het motto van verplichte relax dag. The Sims 2 gespeeld, tv gekeken. 's Avonds toch nog even een voorlopig samenwerkingscontract gemaakt voor de projectgroep zodat ik morgen hopelijk niet wordt afgemaakt.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2007, 22:44
*oma*
*oma* is offline
Ik had vandaag college en het regende steeds heel veel en hard. Na college moest ik meteen door naar mijn werk en dat was een beetje saai. Morgen heb ik de eerste vergadering van de commissie waar ik in zit. Waar ben ik aan begonnen
Oud 25-09-2007, 23:08
Narziss
Narziss is offline
Drie colleges gehad. Trein had vertraging door "aanrijding met een persoon". Dwz harde zelfmoord, maar dat kunnen ze natuurlijk niet zo expliciet neerzetten. Het voelde best gek, een bonk (omg) en de trein kwam schokkerig tot stilstand. Akelig allemaal, ik was dus te laat voor mijn eerste college. Toen heb ik maar gelezen en geluncht met een oude vriend. Tweede college was nogal tijdverspilling, en die 's avonds was uiterst interessant, tot ik erachter kwam dat ik bij wetenschapsfilosofie was gaan zitten ipv mijn eigen college. Ik ben maar blijven zitten hehe. Daarna nog als een gek door de regen gerend en nu zie ik er uit als een verzopen kat .
Oud 25-09-2007, 23:33
June bug
June bug is offline
Ik had gister de laatste ronde van de audities voor t demoteam voor streetdance en ik zit erbij en ik ben best wel trots op mezelf (van 61 aanmeldingen naar een groepje van 8 ) Toen hard gechilled want ik was vet moe en vandaag naar college en dat was enorm saai, door naar m'n moeder, daar gegeten en film gekeken en toen was ik om 10 uur ofzo weer thuis en ik ga zo maar es slapen want morgen weer college en daarna weer 2,5 uur dansen en dan met een vriendin naar de stad dus het wordt weer een fijn druk dagje
Oud 26-09-2007, 01:42
11
11 is offline
^ goed bezig

De laatste tijd doe ik echt amper iets. Veel slapen omdat ik nog tot volgende week zondag "zomer"vakantie heb. Afgelopen weekend ben ik naar een school reunie geweest, was best grappig. Alleen vond ik het minder om de vraag "wat doe jij tegenwoordig, want ik heb je al lang niet meer gezien" tig keer te beantwoorden. Gister wat gewinkeld met een nichtje en savonds uiteten, best gezellig allemaal.

oh en Komende zondag vertrek ik weer naar Istanbul .

Laatst gewijzigd op 26-09-2007 om 01:52.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 07:07
Carn
Carn is offline
Citaat:
Trein had vertraging door "aanrijding met een persoon". Dwz harde zelfmoord, maar dat kunnen ze natuurlijk niet zo expliciet neerzetten. Het voelde best gek, een bonk (omg) en de trein kwam schokkerig tot stilstand.
dat is niet echt de "full package"; mijn ervaring is kletterende botten tussen rails en treinstel
Oud 26-09-2007, 08:19
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ahhh neee
Oud 26-09-2007, 09:45
Verwijderd
zit nu op school en ben om half3 uit
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 10:02
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Trein had vertraging door "aanrijding met een persoon". .
het gebeurt echt vaak these days. wat op zich ook wel begrijpelijk is met al die REGEN

ontopic collegeee
Oud 26-09-2007, 10:23
Verwijderd
er vallen op een dag wel meer doden dan dat je denkt dollie
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 10:32
woezel
woezel is offline
ik ben net wakker want ik ben nog steeds oververmoeid want ik ben sinds maandag terug van spanje maar we hadden 2 nachten doorgelift en amper geslapen. maar spanje was gaaf. maandag eindelijk weer naar school.
Oud 26-09-2007, 10:32
Moustache
Moustache is offline
Ik ben vandaag veroordeelt tot binnenzitten en shitloads aan info zoeken over onderwerpen die ik niet interessant vind.
Oud 26-09-2007, 10:37
Crimson
Crimson is offline
ik moet pulp fiction kijken voor vak dus dat ben ik nu maar aant doen..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 10:49
Verwijderd
Citaat:
dat is niet echt de "full package"; mijn ervaring is kletterende botten tussen rails en treinstel
I second that, toen ik er een keer iemand voor de trein sprong waar ik in zat hoorde ik BONK! KKREGHGRHGEHE BENG BENG BENG. Je hoorde echt alle delen van dat lichaam alle kanten op knallen

verder ben ik net wakker, heb ik soort van ehhh 'geleerd' en ontbijt op bed gekregen van m'n vriendje zometeen 2 hoorcolleges en vanavond naar volbeat in de vera, zuipen en schreeuwen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 10:55
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Ook nog even uit het raam gegluurd of je wat zag liggen ?
Oud 26-09-2007, 11:14
vixen
vixen is offline
He jongens bah. Ik heb me vanochtend verslapen voor mn werkgroep dus nu lees ik alle shit die ik zou moeten lezen nog maar een keer. En straks ga ik mn fiets ophalen bij mijn ex en mijn basgitaar ook maar want die mag ie dus echt niet houden. En daarna ga ik met mn zus eten denk ik, want die slaapt hier, en dan heb ik een afspraak met een vriend die ik al wel 4 maanden niet heb gezien.
Oud 26-09-2007, 11:29
Verwijderd
Ik ben net wakker, zo ga ik even winkelen en dan een werkgroep recht volgen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 11:32
Broeder
Broeder is offline
Ik ben geheime plannen aan het maken om daar vervolgens mee te koop te lopen in de hoop dat iedereen gaat vragen OH WAT DAN?!
: (
Oud 26-09-2007, 11:39
*oma*
*oma* is offline
wat dan?

Ik had vanochtend
Oud 26-09-2007, 11:48
Broeder
Broeder is offline
Nee, niet hier, "irl".
Oud 26-09-2007, 11:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben de hele dag alweer bezig met werk zoeken en brieven sturen en gedoe en ik word er niet vrolijk van en het regent ook nog eens steeds. Zometeen maar even boodschappen doen als het droog is en dan maar weer verder zoeken. Oh en misschien wel nog een appeltaart bakken want aan het eind van de middag komt mn vriendje en dan gaan we koken en vanavond de nationale geheugentest kijken denk ik!
Oud 26-09-2007, 13:08
Verwijderd
over 20 minuten ben ik klaar met de laatste les yeah. daarna wil ik nog wel gaan chillah en hoop dat iemand me uitnodiigd
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 13:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
I second that, toen ik er een keer iemand voor de trein sprong waar ik in zat hoorde ik BONK! KKREGHGRHGEHE BENG BENG BENG. Je hoorde echt alle delen van dat lichaam alle kanten op knallen
Idd, mijn eerste reactie was dus ook dat er een stalen buis (of iig een fiets) op en neer ging.

Citaat:
Ook nog even uit het raam gegluurd of je wat zag liggen ?
Nee, was donker. Wel wat brandweerlui die even de trein kwamen wassen nadat de losse stukjes waren opgeruimd. Gelukkig me wel vermaakt; had een rugzak vol bier bij
Oud 26-09-2007, 14:43
Verwijderd
Ik ging gister uit eten met mijn vriendje en het was heel lekkerrr en hij betaalde en dat was lief want ik heb zeg maar heel weinig geld (ja, zelfs met stufi, mumumu). Daarna maakte ik thuis een kruik want buikpijn en keken we perfume, die ik al gezien had en waarbij ik dus in slaap viel.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 15:14
Haligh
Haligh is offline
ik ging naar school en had 2 uur computervaardigheden waarbij ik weer 2 lessen voorloop zzzz.
en daarna spelling en stijl en om niet in slaap te vallen heb ik dus maar 2 op msn gezeten toen met otis stotis.
daarna met een vriend de stad ingegaan, wierrook gekocht en nu zit ik thuis naar een erol alkan mikz te luisteren.
ik ging eigenlijk de stad in om een kaartje voor luke vibert te kopen, maar die koop ik dan wel aan de deur.
Oud 26-09-2007, 16:11
idontcare
idontcare is offline
vanmorgen eerst m'n zusje naar school gebracht, in de regen. toen zelf naar school, afstudeervoorlichting. terug naar huis, met m'n zusje mee naar zwemles, in de regen uiteraard. en nu schijnt de zon.

straks uit eten met een vriendinnetje want die is vandaag jarig
Oud 26-09-2007, 16:25
Verwijderd
ik wou dat ik de nationale geheugentest kon kijken
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 16:29
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
.
ik ging eigenlijk de stad in om een kaartje voor luke vibert te kopen, maar die koop ik dan wel aan de deur.
en nu hoor ik dat niet alleen antigone, maar ook backdo' gaat meeviben.
Oud 26-09-2007, 16:32
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
Ik ging gister uit eten met mijn vriendje en het was heel lekkerrr en hij betaalde en dat was lief want ik heb zeg maar heel weinig geld (ja, zelfs met stufi, mumumu). Daarna maakte ik thuis een kruik want buikpijn en keken we perfume, die ik al gezien had en waarbij ik dus in slaap viel.
Mumumu?

Ik ging vandaag foto's afdrukken en inplakken.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 17:12
Moustache
Moustache is offline
Ik was vandaag vrij en moest werken aan presentatiesheizz maar dat deed ik natuurlijk niet en nu komen mijn werkgroepchicks zo eten
Oud 26-09-2007, 17:26
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Mumumu?
dat is mijns voor: 'want ik heb al mijn geld uitgegeven aan arty boeken.'
Oud 26-09-2007, 17:38
botulismf
botulismf is offline
Ik ging me kapot laten bellen door vervelende klanten en nu ben ik kapotgebeld door vervelende klanten en moeten alle vervelende klanten dood en alle hyperactieve begeleiders met pensioen en toen kreeg ik taart en kreeg ik uiteindelijk te horen dat het allemaal wel goed komt met me over een maand maar toen was het al te laat natuurlijk. Nu wacht ik op een pizzabaguetje uit de oven, ik vermoed dat dat de sfeer wel weer zal bevorderen.
Oud 26-09-2007, 17:48
Verwijderd
vandaag is de kutste dag ooit
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 17:51
Verwijderd
Citaat:
dat is mijns voor: 'want ik heb al mijn geld uitgegeven aan arty boeken.'
Och jezus, hoe verzín je het.
Anyway; ik heb gewoon geen geld meer en dat vind ik verrot.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:01
Verwijderd
ik had vandaag les van 9 tot 5 en dat heb ik eigenlijk nooit en het beviel niet nu voel ik me verwend (met mijn normale rooster) en moe. en ik moet ook nog voor elk vak ongeveer 3 lesplannen maken met bij elk weer de nadruk op wat anders
Met citaat reageren
Oud 26-09-2007, 18:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging vandaag met esthetica door Boxtel lopen joepie, want er was een wedstrijd voor welke winkel de mooiste historisch verantwoorde gevel had. eh juist. en omg ik liep vanochtend naar de les met een oude klasgenoot en die vroeg wie ik had en ik zei 'ja *naam*, ben benieuwd of die es op tijd komt want hij is nog geen een keer op tijd geweest dit jaar' en toen liep hij achter me ik geloof niet dat hij het door had want die leeft nogal in zunnen eigen wereld. later was ik wel de enige die aantekeningen maakte dus eventuele schade is alweer tenietgedaan PFIEUWWZ0RS.
nou en daarna heb ik weer eikenhout zitten maken. wat een spannende dingen maak ik mee! nu ga ik maar kutten met fruityloops ZONDER leuke samples
Reageren

Regels voor berichten