Advertentie | |
|
![]() |
|
Coop, heb je hem een officieel aangetekend schrijven toegestuurd waarin je hem in gebreke stelt als leveraar van goederen/diensten?
Doet hij dit niet krijgt hij het ÜBER moeilijk zichzelf nog vrij te pleiten voor strafpleiters. Werkte bij mij elke keer nadat ik alle hoop al had laten varen....
Laatst gewijzigd op 29-10-2007 om 15:18. |
![]() |
||
Correctie
Citaat:
![]() Zijn je ouders een beetje ill om bij inte wonen coop?
||
Citaat:
Hij schreeuwde dan dat ik te hard van de toren blies, me niet zo moest aanstellen, ik meer geduld moet opbrengen omdat hij bezig is en het gezien de regen/kou de hele winter overgetilt moet worden enzenzenz. Hij is g3k.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Als ik dingen moet benoemen kom ik op veel afgevlaktheid, angst- en boosheidgerelateerde klachten, sociale angst/eigenwaarde-dingen, bindingsangst/vertrouwensproblemen. In diagnoses is er nooit echt een specifieke noemer aan gegeven zoals je die in de DSM vindt, behalve dysthymie/dysthyme stoornis. Niet dat het allemaal zo acuut is, maar gezien ik er zelf niet zoveel mee vooruit ben gekomen de afgelopen x aantal jaren ziet het er wel uit als een goede optie. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heel veel succes en sterkte. Bij mij is er ook sprake van een nieuwe als het deze week niet wat beter gaat... Waar trouwens, want kwam jij niet uit de buurt? Misschien kan ik eens op bezoek komen als dat mag (en als ik het kan, want op dit moment kan ik nog niet eens alleen thuisblijven. Zit nu bij mijn ouders thuis. Basje, je moet de groeten hebben).
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Greenday - Basketcase
Do you have the time To listen to me whine About nothing and everything All at once I am one of those Melodramatic fools Neurotic to the bone No doubt about it Sometimes I give myself the creeps Sometimes my mind plays tricks on me It all keeps adding up I think I'm cracking up Am I just paranoid? Or I'm just stoned? <3
||
Citaat:
Ik krijg donderdag m'n praktijkbegeleidster op bezoek en moet nog 3 prakijkopdrachten doen, een ondernemersplan schrijven, als het goed is nog 3 theorieexamens en dat moet allemaal voor eind februari af zijn en dan krijg ik m'n laatste diploma. ![]()
|
|