Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2007, 16:34
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Mocht Drukknoopje of Pixeldansje deze ronde doodgaan dan ga ik voor Daboman, want die is dan volgens zijn eigen theorie waarschijnlijk een wolf.
Ik ben blij dat je het eindelijk eens een keer op niet zo'n denigrerende manier formuleert.

Maar goed, aangezien ik je gedrag binnen het kader van dit spel niet op prijs stel, gaat mijn stem de volgende rondes naar jou.

Deze ronde heb ik voor drukknoopje gekozen trouwens.

Laatst gewijzigd op 30-09-2007 om 16:49.
Advertentie
Oud 30-09-2007, 17:41
maxwell
maxwell is offline
Ik ga voor pixeldansje dit keer
Oud 30-09-2007, 18:02
twinkebel
twinkebel is offline
Ik ben er weer schatjes
Oud 30-09-2007, 18:44
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
hmm bij flyaway was er niet echt iemand imo. Ja zoemzoem, maar ze was als laatste dus ik denk niet dat zij een wolf is. Dan houd ik het op pixeldansje of drukknoopje, afhankelijk van wat de rest doet.
Hmm ik was niet de laatste die op flyaway stemde, ik was de vierde, na mij stemden Lisaaah, Maxwell, Martino, Mohammed en Dark Phoenix ook nog op haar.

Ik verdenk nu Maxwell een beetje. Er wordt nu getwijfeld tussen drukknoopje en Pixeldansje.
Drukknoopje
sterrenmeisje (wrsl)
Crazygirlsacha
Daboman
En dan gaat Maxwell voor Pixeldansje, het lijkt op een verradersactie om maar gelijkspel te creeren...

Ik denk er nog even een half uurtje over na, voordat ik ga stemmen.
Oud 30-09-2007, 19:10
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb op Drukknoopje gestemd, zodat de kans op gelijkspel minder is.

En de actie van Maxwell is inderdaad wel verdacht. Hij schijnt er geen bepaalde reden voor te hebben om op haar te stemmen, of heb ik ergens overheen gelezen?
Oud 30-09-2007, 19:28
Martiño
Martiño is offline
Ik heb echt geen flauw idee... Het wordt drukknoopje. Een echt goede reden kan ik helaas niet geven.
Oud 30-09-2007, 19:40
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hmm ik was niet de laatste die op flyaway stemde, ik was de vierde, na mij stemden Lisaaah, Maxwell, Martino, Mohammed en Dark Phoenix ook nog op haar.

Ik verdenk nu Maxwell een beetje. Er wordt nu getwijfeld tussen drukknoopje en Pixeldansje.
Drukknoopje
sterrenmeisje (wrsl)
Crazygirlsacha
Daboman
En dan gaat Maxwell voor Pixeldansje, het lijkt op een verradersactie om maar gelijkspel te creeren...

Ik denk er nog even een half uurtje over na, voordat ik ga stemmen.
OMG je hebt gelijk, dan heb ik niet goed gekeken Maar toen jij stemde leek het dus voor de mensen na jou alsof de meerderheid voor flyaway ging. Misschien een bewuste tactische zet, misschien toeval.
Oud 30-09-2007, 19:49
Spelleider
Spelleider is offline
Monaco, gisteren
‘We zijn erin geluisd mensen’ Twinkebel liep te ijsberen op het podium, terwijl hij het D-team aansprak. Het team zat er een beetje verslagen bij. Pas toen ze aankwamen in Monaco, hoorden ze dat er een grote terroristische aanslag was geweest op Dubai. In Polen hadden ze geen terrorist gezien en ze voelden zich nu erg nutteloos. Twinkebel was echter verbijsterend optimistisch ‘We krijgen nog genoeg kansen om te laten zien hoe goed we wel niet zijn. De volgende keer hakken we die terroristen gewoon in de pan!’ Deze bemoedigende woorden hadden echter totaal geen werking op het team. Zoemzoem ging door met lusteloos zijn zwaard slijpen. PixelDansje was aan het overwegen om het team te verlaten en zich weer te storten op haar modellencarrière. Han had zelfs al een ticket richting de Verenigde Staten geboekt. Al met al was het team nu een zielig hoopje mensen, alleen Twinkebel had er nog vertrouwen in. Plotseling stak Dark Phoenix zijn vinger op. Twinkebel was blij dat er toch nog iemand luisterde en gaf hem meteen de beurt ‘Zeg het maar Dark Phoenix.’ ‘Wie was eigenlijk die informant van ons? Die informatie over Polen klopte dus echt totaal niet. Misschien zit er wel een infiltrant van de vijand in ons team!’ Twinkebel schrok van deze harde woorden van Dark Phoenix, maar hij wist dat er wel een kern van waarheid in zat. Dark Phoenix vervolgde zijn verhaal ‘Is iedereen eigenlijk wel gescreend voordat hij of zij toetrad tot het team? Ik doe altijd iedereen screenen, ook de chickies waarmee ik naar bed ga.’ Twinkebel voelde zich nu echt op zijn teentjes getrapt en brieste naar Dark Phoenix ‘Ik heb vertrouwen in mijn mensen en vertrouwen zegt me meer dan zo’n screening. Maar als het jou gerust stelt, zal ik wel iedereen laten screenen.’ Dark Phoenix was tevreden met het antwoord en ging weer verder met het beschilderen van zijn peniskoker. Zoemzoem miste echter nog wat in het verhaal van Twinkebel. ‘Wie zijn eigenlijk die terroristen?’ Twinkebel antwoord was redelijk onduidelijk ‘Er heeft nog geen terroristische groepering de aanslag opgeëist. Dit bemoeilijkt ons werk dus ook. Eerst dacht men aan een groepering uit het Midden-Oosten, maar door de aanslag op Dubai wordt dit idee nu verworpen. Het is dus wachten totdat de aanslag opgeëist wordt. Tot dan moeten we ervoor zorgen dat we paraat staan en we zullen ook nog een paar trainingen doen.’

Hoofdkwartier van ‘Det Øje’, gisteren
‘Vlinder, ik vind toch dat het eens tijd wordt dat we al onze aanslagen gaan opeisen. Er zijn steeds meer speculaties in de media en ze kloppen allemaal niet.’ Vlindertje was het echter niet met EoS eens ‘We moeten niet meteen al onze kaarten op tafel gooien, anders heb je kans dat onze tegenstanders sterker worden. Ons doel moet nog een paar dagen geheim blijven. Als we nog meer aanslagen plegen, krijgen we ook meer aandacht. We kunnen wel misschien onze naam gebruiken om de aanslagen op te eisen. Dan hebben we ook nog wat naamsbekendheid. Er zal nog niemand gehoord hebben van ons. Ik verzin wel een manier om de aanslagen op te eisen met onze naam, maar ons doel en achterliggende redenen moeten echt nog geheim blijven.’ EoS stond blij op, hij had zijn doel bereikt. Eindelijk zouden ze de aanslagen gaan opeisen. ‘Vlinder, ik ga even sneeuwruimen. Anders kunnen we straks maar met heel veel moeite naar buiten gaan.’ Vlindertje had echter al geen aandacht meer voor EoS, ze was druk aan het schrijven.
Wij, de terroristische organisatie ‘Det Øje’ zijn verantwoordelijk voor de aanslagen in Monaco, Pisa en Dubai. Deze aanslagen waren pas een waarschuwing voor wat er nog gaat volgen. Er gaan nog veel aanslagen volgen en ze zullen ook een steeds grotere impact hebben op de wereld. Wees gewaarschuwd en onderschat ons niet!
Dit bericht ging ze versturen naar de belangrijkste kranten en tv-stations. Binnenkort zou de hele wereld van het bestaan en het gevaar van ‘Det Øje’ horen.

Monaco, vanmorgen
Twinkebel stond te wachten totdat alle teamleden binnen waren en een plaatsje in de zaal hadden gevonden ‘Goedemorgen mensen, ik heb een paar dingen te bespreken. Ten eerste is bekend wie alle aanslagen gepleegd hebben. Onze vermoedens zijn bevestigd. De aanslagen in Monaco, Pisa en Dubai zijn opgeëist door de terroristische organisatie ‘Det Øje’. Helaas is er bijna niets bekend over deze organisatie. Daardoor weten we ook niet het land en de verblijfsplaats van de organisatie. Nu over iets totaal anders. Gisteren heeft Dark Phoenix gevraagd of ik niet iedereen kon screenen. Dit heb ik gedaan. Het spijt me om te zeggen dat ik niet echt te spreken ben over de uitkomst. Martino, kun je nog even blijven zitten? Ik moet nog wat dringends met jou bespreken. De rest mag gaan, maar blijf wel in de buurt.’ Toen de rest van het team buiten gehoorsafstand waren, vervolgde Twinkebel zijn verhaal. ‘Martino, ik heb nog eens nagedacht over wat er gisteren is gebeurd en ik ben echt niet te spreken van jouw optreden. Je moet jouw frustraties en woede leren te beheersen, anders gaat dit dadelijk echt ten koste van het team. Darkiekurd was niet echt een aanwinst voor het team, dat moet ik wel toegeven. Ik hoop echter wel dat je niet iemand anders van het team doodschiet.’ Martino wist diep van binnen dat Twinkebel wel gelijk had ‘Mi scusi, het zal niet meer gebeuren.’ ‘Het is goed Martino, kun je de rest van het team weer halen?’ Twinkebel draaide zich om en ging achter zijn computer zitten om te kijken of er nog nieuws was over de recente aanslagen.

De teamleden kwamen langzaam binnendruppelen. Twinkebel wachtte geduldig totdat iedereen er weer was. ‘Mensen, dadelijk ontmoeten jullie onze informant. Zoemzoem, is jouw zwaard scherp genoeg? Je hebt hem dadelijk nodig, ze werkt namelijk voor de vijand en heeft ons foute informatie doorgespeeld.’ Zoemzoem knikte en testte zijn zwaard nog een keer uit op een meloen. Het zwaard gleed er met een soepele beweging doorheen. Op dat moment werd op de deur geklopt. ‘Kom maar binnen’ zei Twinkebel. De teamleden draaiden zich nieuwsgierig om en ze zagen een klein vrouwtje de deur openen en naar Twinkebel lopen. ‘Mensen, mag ik jullie voorstellen aan drukknoopje? Zoemzoem, jij mag haar helemaal hebben, zolang ze maar dood gaat.’ Zoemzoem liep op de vrouw af met zijn zwaard al in de aanslag. De vrouw pakte echter snel een pilletje uit haar tas en slikte hem door. Nog geen 5 seconden later lag ze schuimbekkend over de vloer te kronkelen. ‘Laat maar Zoemzoem’ zuchtte Twinkebel ‘Het heeft geen zin meer, ze is toch zo dood.’ Zoemzoem twijfelde nog eventjes en liet toen maar zijn zwaard zakken. De echte afrekening van de terroristen zal nog wel een andere keer komen...

Deelnemers
01) Daboman
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52
08) Lisaaah
09) Maxwell
10) drukknoopje (dorpeling)
11) Pippeloen
12) death-tears (cupido)
13) Kazet Nagorra
14) Darkiekurd (dorpeling)
15) Tink* (weerwolf)
16) Femic (jager)
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) PixelDansje
21) flyaway (heks)
22) crazygirlsacha

Blauw=gedood
Rood=opgegeten
Groen=meegesleurd in de val van de jager

Jammer dorpelingen, drukknoopje was dus de verkeerde keuze. De weerwolven hebben tot morgenavond 20:30 de tijd om te stemmen en om het verlies onder de dorpelingen nog erger te maken.
Oud 30-09-2007, 20:10
zoemzoem
zoemzoem is offline
Dat is jammer
Oud 30-09-2007, 20:16
drukknoopje
drukknoopje is offline
ja stelletje domme mensen. Grrrrr
Oud 30-09-2007, 20:19
Verwijderd
En weer een dorpeling minder
Oud 30-09-2007, 20:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fuck.
Oud 30-09-2007, 22:10
Verwijderd
big fat slash care, jezus, tis een dorpeling, gebeurt wel vaker in het spel
Oud 30-09-2007, 22:14
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik wilde zowat een opmerking maken over relativeren, gek genoeg
Oud 30-09-2007, 22:26
maxwell
maxwell is offline
Geen reden tot verdenking meer hoop ik? ik had gewoon het gevoel dat drukknoopje een dorpeling was.
Oud 30-09-2007, 22:30
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
En de tweede nog maar, ook. Inderdaad!
Oud 30-09-2007, 23:39
Martiño
Martiño is offline
Jammer van de dorpeling, volgende stemronde beter! Het verhaal is wel cool.
Oud 01-10-2007, 19:52
Verwijderd
soso, 20 uur niks gepost
Oud 01-10-2007, 19:53
Verwijderd
Stilte voor de storm.
Oud 01-10-2007, 20:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De spelleiders zijn ook opvallend stil ja.
Oud 01-10-2007, 20:25
Martiño
Martiño is offline
Goh, een hele dag bijna niks gepost, zowel door de meeste spelers als spelleiders.
Het verhaal zal wel erg lastig zijn...
Oud 01-10-2007, 20:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oud 01-10-2007, 20:31
Spelleider
Spelleider is offline
Amsterdam, op het moment van de klassieker Ajax-Feyenoord
‘Kunt u nou eens zeggen wat we hier nou precies doen baas?’ vroeg Han verveeld. ‘Naar het voetbal kijken!’ zei Twinkebel geïrriteerd. Han rolde met zijn ogen. Het was duidelijk dat Twinkebel helemaal in de wedstrijd zat, maar hijzelf vond er niet veel aan. Hij hield niet van voetbal en keek liever naar Amerikaanse sporten als basketbal, honkbal en American football. Hij miste bovendien de cheerleaders, de voornaamste reden om naar zo’n wedstrijd te gaan, volgens hem.
‘Pixel? Weet jij wat we hier doen? Want de baas is van de wereld.’ PixelDansje keek om en antwoordde: ‘Hij heeft een tip gekregen van één van zijn bronnen dat de leider van ‘Det Øje’ een enorme PSV-fan is en daaruit heeft ie de conclusie getrokken dat de volgende aanslag hier moet plaatsvinden. En laat me nu met rust, ik probeer te kijken of er nog knappe jongens in het team zitten.’
Op dat moment klonk het fluitsignaal. ‘Mooi, shirtjes wisselen’ zei PixelDansje enigszins kwijlend. Ze pakte er zelfs een verrekijker bij. ‘Doe weg dat ding’ zei Twinkebel. ‘Het is pas rust, we moeten nog een helft.’ ‘Oh’ zei PixelDansje enigszins teleurgesteld. En precies op het moment dat ze dat zei, ontplofte er een zware bom midden op het veld. Meteen was het hele stadion in chaos. Zowel de gehele Ajax-selectie als de Feyenoord-selectie waren in één klap dood en met hen ook een heleboel Ajax en Feyenoord supporters…
‘Mama mia!’ zei Martino verschrikt. ‘Krijg nou wat!’ Twinkebel begon te vloeken. ‘En het was net zo spannend godverdomme!’ Op dat moment ging de walkie-talkie van Twinkebel piepen. ‘Dat zullen Kaz en Dark Phoenix zijn’ zei Twinkebel. ‘Zeg het eens Kaz’ antwoordde Twinkebel. ‘Kameraad, we hebben twee verdachte figuren gezien die keihard het stadion uitrenden. Een was reuzegroot, de ander was veel kleiner. En allebei droegen ze een dikke bontjas.’ ‘Volg ze’ antwoordde Twinkebel. ‘Wij komen eraan.’
Kaz pakte zijn kalashnikov en stapte uit het busje waarin ze voor het stadion geparkeerd stonden. ‘Kom mee kameraad’ riep hij naar Dark Phoenix. Deze legde zijn peniskoker weg, pakte zijn geweer en rende achter de Rus aan. ‘Ze zijn dat steegje in gerend!’ lachte de Rus ‘en dat loopt dood! We hebben ze!’
Kaz en Dark Phoenix liepen met getrokken geweren het steegje in en zagen helemaal niks. ‘бастард!’ vloekte Kaz in zijn moedertaal. ‘Waar zijn ze gebleven?’ Toen werd de Rus beetgepakt door een enorme hand. De 140 kilo wegende man werd opgetild alsof het een veertje was en daarna weggeslingerd. Kaz knalde tegen een muur en bleef bewusteloos liggen op de grond. Dark Phoenix richtte zijn geweer, maar voordat hij de trekker kon overhalen, had de man die Kaz had uitgeschakeld het wapen uit zijn handen gerukt. Met weinig inspanning brak hij het geweer in tweeën. Toen pas zag Dark Phoenix wie hij tegenover zich had: het bleek een enorme eskimo te zijn. De kerel was echt gigantisch. Hij was groter dan Han en Kaz bij elkaar.
Voordat Dark Phoenix iets kon doen, had de eskimo hem bij de keel gegrepen. Maar toen klonk er een stem. ‘Eye of Sauron, doe eens rustig.’ De grote eskimo verslapte zijn greep enigszins zodat Dark Phoenix weer kon ademhalen. Toen kwam er een tweede, veel kleinere eskimo achter de enorme eskimo vandaan. Deze was ook gekleed in een bontjas, maar deze jas was getailleerd. Aan haar vormen was duidelijk te zien dat dit een eskimovrouwtje was. ‘Je moet het mijn partner maar niet kwalijk nemen’ begon ze. ‘Hij kent slechts één taal: die van zijn vuist.’ EoS gromde even en glimlachte boosaardig. Hij was nog aan het nagenieten van de gigantische ontploffing van net. De vrouw vervolgde: ‘Mijn naam is Vlindertje. Ik ben de leider van ‘Det Øje’. Jullie D-team heeft het mij behoorlijk lastig gemaakt, en daarom ben ik genoodzaakt jullie allen te doden. En ik denk dat ik met jou begin. Eye of Sauron, ga je gang.’ De enorme eskimo begon heel hard te knijpen. Dark Phoenix begon te spartelen en viel toen stil. EoS gromde goedkeurend en smeet Dark Phoenix’ lijk ergens in een hoekje. ‘Goed gedaan lieverd’ zei Vlindertje toen. ‘Nou kom mee voordat de rest van het D-team hier is, we moeten onze volgende aanslag voorbereiden!’

Deelnemers
01) Daboman
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52
08) Lisaaah
09) Maxwell
10) drukknoopje (dorpeling)
11) Pippeloen
12) death-tears (cupido)
13) Kazet Nagorra
14) Darkiekurd (dorpeling)
15) Tink* (weerwolf)
16) Femic (jager)
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix (dorpeling)
20) PixelDansje
21) flyaway (heks)
22) crazygirlsacha

Blauw=gedood
Rood=opgegeten
Groen=meegesleurd in de val van de jager

Yay, even wat persoonlijke vetes ingelost.
Leve PSV!

De dorpelingen zijn weer aan de beurt. Kunnen zij de dood van Dark Phoenix wreken? Of zal er nogmaals een onschuldige dorpeling doodgaan? Dat lezen we morgen na 20:30.
Oud 01-10-2007, 20:33
Verwijderd
Het lachen is hem snel vergaan...
Oud 01-10-2007, 20:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hahahahahahaha ik wist dat ik dood zou gaan. Ik wist het gewoon.

Edit; wat betreft het verhaal.. Twinkebel zeker?
Oud 01-10-2007, 20:36
Martiño
Martiño is offline
Helemaal niet zo mooi.

Kazet, ik weet dat je niet van de medelevende/aardige/ondersteunende opmerkingen bent, maar je maakt je natuurlijk wel ontzettend verdacht door de hele tijd van die cynische opmerkingen te maken.
Oud 01-10-2007, 20:37
Verwijderd
Ik zou me pas écht verdacht maken als ik opeens heel medelevend zou gaan doen.
Oud 01-10-2007, 20:38
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Hahahahahahaha ik wist dat ik dood zou gaan. Ik wist het gewoon.

Edit; wat betreft het verhaal.. Twinkebel zeker?
EoS, terwijl ik hem aan het afleiden was
Oud 01-10-2007, 20:39
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Oh, dan snap ik dat van die persoonlijke vetes niet zo.
Oud 01-10-2007, 20:39
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Oh, dan snap ik dat van die persoonlijke vetes niet zo.
Hij is PSV-fan
Oud 01-10-2007, 20:40
Martiño
Martiño is offline
Even samenvatten:

Nog levend:
8 dorpelingen
3 weerwolven
1 leerling-heks
1 verrader
1 tovenaar
1 ziener

01) Daboman
02) Martino87
03) Flowtje
04) Mohammed '95
05) Trophus
06) zoemzoem
07) Biertank 52
08) Lisaaah
09) Maxwell
11) Pippeloen
13) Kazet Nagorra
17) Hanneke
18) sterrenmeisje
20) PixelDansje
22) crazygirlsacha
Oud 01-10-2007, 20:41
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zou me pas écht verdacht maken als ik opeens heel medelevend zou gaan doen.
Of je bent verdacht omdat je juist niet medelevend bent, zodat wij je niet verdenken!
Oud 01-10-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Of je bent verdacht omdat je juist niet medelevend bent, zodat wij je niet verdenken!
Right.
Oud 01-10-2007, 22:19
Verwijderd
DP! Niet DP!

Maar nu even serieus, een dorpeling.
Oud 01-10-2007, 22:21
PixelDansje
PixelDansje is offline
OMG DP is dood Vaarwel mister!!

Brilliante verhalen trouwens..
Oud 01-10-2007, 22:37
trophus
trophus is offline
Ik blijf er bij dat pixel;dansje voor mij nog steeds verdachte nr. 1 is, waarom hebben er sowieso zo veel mensen op drukknoopje gestemd vorige ronde? Ik ga maar eens even teruglezen, de persoon die dat idee heeft aangedragen is verdacht nr. 2 voor mij omdat hij/zij de aandacht van pixeldansje heeft afgeleid om een dorpeling slachtoffer te maken.
Oud 01-10-2007, 22:38
PixelDansje
PixelDansje is offline
Waarom ben ik precies verdacht? Ik zie een paar keer mijn naam, maar snap niet waarom.

Ik verdenk nog steeds Kazet, hij is altijd heel slim en heeft overal een mening maar in het spel loopt hij achter iedereen aan.
Oud 01-10-2007, 22:39
Verwijderd
maar niemand (behalve misschien de ziener) had kunnen weten dat drukknoopje een dorpeling was.
ik vind het eigenlijk verdachter dat daboman zich aangevallen voelde door dp en dat vervolgend direct dp sterft. en dat terwijl dp nog maar weinig heeft gezegd in de trant van theorieen en verdachtmakingen

(awwww... dp... zal ik speciaal voor jou necrofiel worden?)

[edit] PD: ik denk dat je misschien wel een punt hebt betreffende kazet... ik verwachtte van hem ook meer theorieen idd
Oud 01-10-2007, 22:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
(awwww... dp... zal ik speciaal voor jou necrofiel worden?)
<3
Oud 01-10-2007, 22:41
trophus
trophus is offline
Citaat:
Waarom ben ik precies verdacht? Ik zie een paar keer mijn naam, maar snap niet waarom.

Ik verdenk nog steeds Kazet, hij is altijd heel slim en heeft overal een mening maar in het spel loopt hij achter iedereen aan.
Citaat:
Omdat pixeldansje flyaway probeerde te beschermen en mij met charme probeerde te overtuigen op kazet te stemmen i.p.v. zichzelf wordt pixeldansje mijn hangstem voor morgen

komt nu ook nog eens bij dat uit de nieuwe psot van je blijkt dat je t topic niet eens doorleest maakt je nog net dat stukje verdachter
Oud 01-10-2007, 22:42
Verwijderd
dan kan ze het toch op zich nog steeds niet snappen? (ik begrijp ook niet precies wat je bedoelde met dat charme-offensief )
Oud 01-10-2007, 22:44
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
komt nu ook nog eens bij dat uit de nieuwe psot van je blijkt dat je t topic niet eens doorleest maakt je nog net dat stukje verdachter
Sorry, ik heb serieus net de laatste 4 blz's gelezen, maar ik heb hier overheen gelezen.

Ik vind Kazet nog steeds verdacht, dus ik snap niet waarom dat zo verdacht is.
Oud 01-10-2007, 22:45
Verwijderd
Citaat:
[edit] PD: ik denk dat je misschien wel een punt hebt betreffende kazet... ik verwachtte van hem ook meer theorieen idd
Ik heb de wolven heus wel door, maar ik wil natuurlijk niet dat ze míj opeten.
Oud 01-10-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de wolven heus wel door, maar ik wil natuurlijk niet dat ze míj opeten.
maar hoe kunnen we de wolven dan ophangen als jij steeds de enige bent die op ze stemt? het blijft hier een soort van democratie (ehmmmm )
Oud 01-10-2007, 22:46
trophus
trophus is offline
Citaat:
dan kan ze het toch op zich nog steeds niet snappen? (ik begrijp ook niet precies wat je bedoelde met dat charme-offensief )
Citaat:
OMg k had gister al gestemd en ik had ook tink* gekozen.. Random tussen maar 4 of 5 mensen...
En trophus, je stemt mij toch niet het verhaal uit? Je wilt juist MET mij in het verhaal , aaah toe..
Die eerste ronde stemde ze op Tink* en nog een paar andere mensen toen al duidelijk was dat Tink* er uit zou gaan, erg tactische manier om jezelf te beschermen van verdachtmakingen

Tevens zit ze er heel hard op te drammen om Kazet er uit te stemmen en beschermde ze flyaway

Naast Pixeldansje verdenk ik zoemzoem
Oud 01-10-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
maar hoe kunnen we de wolven dan ophangen als jij steeds de enige bent die op ze stemt? het blijft hier een soort van democratie (ehmmmm )
Nee ik snap zijn punt wel, pas in latere rondes gaat je eigen stem tellen dus de eerste rondes wacht je altijd eerst wat af, dat gevoel heb ik ook hoor Ik heb wat andere mensen die ik een stuk verdachter vind, maar ik wacht heel even op nog wat replies
Oud 01-10-2007, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Stem dan de volgende ronde maar op Pippeloen.

Die probeert mij al een hele tijd uit de weg te ruimen.
Oud 01-10-2007, 22:48
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Die eerste ronde stemde ze op Tink* en nog een paar andere mensen toen al duidelijk was dat Tink* er uit zou gaan, erg tactische manier om jezelf te beschermen van verdachtmakingen

Tevens zit ze er heel hard op te drammen om Kazet er uit te stemmen en beschermde ze flyaway

Naast Pixeldansje verdenk ik zoemzoem

Wacht even, je mag het bij de spelleiders checken, maar ik heb op Tink* gestemd, voordat ik het openingsverhaal heb gelezen! Omdat ik tink* een vervelende speler vond het vorige spel! Dus ik heb niet als laatste op haar gestemd, ik heb het later gezegd omdat ik ging werken.

Ik vind Kazet verdacht, jou alleen niet, ik vind je alleen raar, maar jij hoort raar te zijn want daar ben je trophus voor.

Ik vind DaBoMan verdacht, omdat hij altijd ruziet met dp en nu is dp dood, vlakna dat hij kritiek gaf op DaboMan, maar dat kan ook een wolventruuk zijn om daboman verdacht te maken en dp op te hangen.
Oud 01-10-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Nee ik snap zijn punt wel, pas in latere rondes gaat je eigen stem tellen dus de eerste rondes wacht je altijd eerst wat af, dat gevoel heb ik ook hoor Ik heb wat andere mensen die ik een stuk verdachter vind, maar ik wacht heel even op nog wat replies
ja, dat is dan ook wel weer zo, maar toch... als iedereen maar stil achterover leunt dan gebeurt er zo weinig... natuurlijk, mij theorieen zijn ook flinterdun, maar ik vind het ook leuk zo ideeen uit te wisselen.
Citaat:
Stem dan de volgende ronde maar op Pippeloen.
ik zal het in mijn achterhoofd houden
Oud 01-10-2007, 23:03
Verwijderd
Citaat:
ik zal het in mijn achterhoofd houden
Maar omdat Daboman al verdacht wordt, is het misschien beter met die wind mee te waaien.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten