Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Af en toe vergeet ik 't ook wel eens, maar da's niet expres en dan gebeurd het eerder met e-mail en SMS dan met MSN. Dan heb ik een opeenvolging van dingen om te doen, ben ik gewoon te loom en moe (en dus lusteloos) of iets anders. Of een combinatie ervan (zoals gister) en dan ontgaat het mij. Maar ik probeer altijd antwoord te geven, omdat ik er zelf niet /slecht tegen kan om geen antwoord terug te krijgen. But I feel you. Ik mis ook de durf om in dat soort situaties te bellen, uit angst om stalkerig of overbezorgd over te komen, vooral als er niets aan de hand is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me niet zo goed, geloof ik. Sta voortdurend op het punt te gaan huilen, maar weet niet zo goed waarom. Of eigenlijk ook wel, aangezien ik zo veel moet. Op dit moment weet ik echt even niet wat ik allemaal moet doen en hoe ik het moet doen. Ik loop gigantisch achter met mn studie, heb een enorm tekort aan geld, en ik loop mezelf ook nog eens behoorlijk voorbij. Ik wil even weg. Ik wil even niets. Ik wil even geen mensen om me heen die iets van me willen, maar uiteindelijk ben ik toch zelf het grootste probleem.
En waarom blijft hij in mijn hoofd zitten? ik wil hem niet, het zou niets worden, het is korte-termijn-spanning. ik heb iets goeds, ik heb een vriend van wie ik heel veel hou, maar hij blijft in mijn hoofd. en het doet pijn. alles doet pijn op dit moment en dit is nu even de enige plek waar ik het kwijt kan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeej, was dat even een goede sessie!
Ik heb van mijn therapeut een beetje les gehad over stemming en daarna zijn we op zoek gegaan welke dingen mijn stemming beïnvloeden, positief en negatief en waar ik aan merk wanneer het niet goed gaat. Hij kwam ook met een goede tip, zodat ik mezelf niet steeds voorbij loop en goed rust neem. Gewoon 1 avond in de week helemaal niets plannen. Dat wordt de donderdagavond. Achteraf denk ik altijd 'stom, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken' maarja, blijkbaar bedenk ik het niet zelf en dan is het handig dat er iemand met me meedenkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik ben net gebeld door het uitzendbureau dat ik vanmiddag niet hoef te werken
![]() En nu kan ik vanavond ook voor m'n moeder koken voordat ik weer weg moet naar de repetitie. Het lukt me nu al bijna een week om me niet te hoeven haasten en alles rustig te kunnen doen en dat is zo fijn! En ik heb een reis op het oog, voor als ik afgestudeerd ben. Nu ben ik nog aan het sparen voor een laptop, wat nog wel even gaat duren, maar goed. Maar daarna ga ik sparen voor die reis: met Djoser van Istanbul naar Cairo. M'n vader zit momenteel voor z'n werk in Turkijke en hij stuurt af en toe een reisverslagje van een paar dagen en het lijkt me echt zo mooi daar. Plus dat mijn masterscriptie over Turkije gaat (oké, wel in de Romeinse tijd, maar daar zijn nog wel wat resten van over) *helemaal enthousiast is* ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Dan krijg je ineens een smsje.. 'Meisje ik hou ontzettend veel van jou, maar zit heel erg met mezelf in de knoop.. ik weet het niet meer'
En nu vraag ik me toch wel heel hard af wat er aan de hand is.. Ik weet dat het momenteel niet goed met z'n school gaat, maar om dat nou 'met jezelf in de knoop' te noemen vind ik lichtelijk overdreven.. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ie het met onze relatie niet meer weet enzovoorts... Ik kan m niet bereiken en word echt gek van mezelf. Aan de ene kant ben ik bezorgd, omdat het blijkbaar echt zo slecht gaat. Aan de andere kant geirriteerd omdat ik niet weet wat er precies aan de hand is.. en als het alleen maar over school gaat word ik helemaal pissig want ik versta onder 'het niet meer weten' toch wel een lichtelijke vorm van suicidaliteit. En eigenlijk vind ik dat ik helemaal geen recht heb om boos te zijn en gewoon 'normaal' moet reageren, en als ik hem straks spreek en het allemaal wel mee blijkt te vallen niet over de zeik gaan omdat ie het op deze manier bracht. *zucht* Waarom werkt mijn hoofd zo stom? ![]()
|
Verwijderd
|
Oh my, terugval
![]() Ik vermijd echt belachelijk veel... ik wist niet eens dat het zoveel was... en mezelf afleiden werkt maar tot een bepaalde hoogte; veel dingen zijn gewoon overweldigend. Morgen bijvoorbeeld, dan moet ik laten zien wat ik afgelopen week op 't formulier heb gezet, en ik ben echt zo bang dat het niet genoeg is... ![]() |
![]() |
|
@Rob: het was niet zozeer dat hij niet reageerde, maar dat hij afstandelijk en raar reageerde. Nouja.
@Maanmeisje: oh, herkenbaarheid! Echt prut is dat. Het is supermoeilijk, maar ik zou 'm even laten en vanavond ofzo vragen hoe het nou zit. OT: als ik maar genoeg word afgeleid denk ik niet de hele tijd aan gisteravond. Hij gaat me vanavond bellen en ik heb er geen zin in, ik vind het eng en ik wil niet dat het uitgaat. En ik ga me zo raar voelen als er niks aan de hand blijkt te zijn ![]()
|
@Andijvie; Het is jóu lijstje, jou formulier. Anderen kunnen moeilijk bepalen dat het niet genoeg is. Het is (vind ik) al heel wat dat je er iets op hebt staan, en er serieus over nagedacht hebt.
![]() Die mensen verwachten heus niet dat je ineens een miljoen dingen anders doet, alleen dat je je best doet. En zolang je dat hebt gedaan, kunnen die mensen je niks maken. (}) @Missy; Turkije is echt héél erg mooi. Ik ben er 2 jaar terug 3 weken geweest op vakantie en eigenlijk was dat veel te weinig. Vooral omdat het tegen de 47 graden liep en er een vochtigheidspercentage van 89% was. Actieve dingen doen zijn dan echt een verschrikking, maar als je eenmaal gewend bent is het echt geweldig. Vooral Efeze was de moeite waard, zeker een aanrader. ![]() ot; Ben al 2/3 dagen continu misselijk en heb werkelijk geen idee waar het vandaan komt. Vandaag thuis gebleven en vooral veel geslapen. Eigenlijk zou ik nu ook nog wat moeten doen voor school, maar kan me er nog neit echt toe zetten. Zometeen tandarts en ik háát die vent. Gadverdakke. Maar ik zal me er wel doorheen slaan. Vriendlief is tegen die tijd hier, dat is wel een mooi vooruitzicht. Vanavond waarschijnlijk niet sporten doordat ik me echt beroerd voel, en mams ook eigenlijk ziek is en daar baal ik van. ![]() Pff, nu warme chocolademelk maken en natuurkunde afmaken. Het moet gewoon van mezelf even. Anders heb ik de hele dag alsnog nutteloos besteed.
|
![]() |
Oooh man, vanmorgen was echt raar. Ik werd wakker, mijn ogen deden verschrikkelijk veel pijn. Ik had het gevoel dat ze eruit zouden vallen, gewoon los zouden laten, het brandde en stak en deed echt pijn. Daarnaast bonkte mijn hoofd. Ik kwam even overeind, alles draaide en ik viel direct weer om. Heb de deken over mijn hoofd getrokken en ben meteen weggezakt. Om twaalf uur werd ik weer wakker, had bijna nergens meer last van, alleen heel klein beetje branderig gevoel bij mijn ogen. Wtf was dat?
Nu is het weer zo'n lekkere herfstdag, joepie. En ik ben weer brood gaan eten, sinds lange tijd. Lekkere blue band brood. Mijn geld is op, krijg pas de 24e weer geld, dus hoop dat mama me wat kan lenen. Barcelona gaat niet door, de vluchten zaten vol. Jammerjammer, maar nu gaan we in het voorjaar naar Barcelona. We wilden nu wat dichterbij zoeken en ik heb iets leuks bedacht, Berlijn. Kan je vanaf onze stad rechtstreeks met de trein heen en ik was toen een jaar geleden ook in Berlijn en het is prachtig in de herfst. Jaa, ik wil naar Berlijn, terug naar Berlijn. De stad waar ik was vlak voor papa doodging. Ooeh mijn moeder vind dat ook wel vet denk ik, mijn broer sowieso. <3
|
hmm dat klinkt niet goed ^, rustig aan doen he
![]() jes jes jes jes jes heb mijn sleutels terug ![]() En volgens mij heb ik Sidhe gezien. Dus @Sidhe, was jij vanmiddag rond een uur of half vier op het station in Nijmegen? Zat je daar zo bij het mercure hotel ?
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() oh hhahahahahahahhaaha I(L)Mijn moeder. Ik was mijn sleutels kwijt en zat met mijn moedy te smsen, smst me ze "shit happens", iets wat ík normaal gesproken altijd zeg. moeders<3
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() OT: Verdomme wat een klotewerkdag ![]() ![]() Oh en wat is het vet om huizen te kijken ![]() ![]() |
![]() |
|
Mmmm. Smsje "ja ik blijf bij mijn ouders eten, ik zie je misschien na 22 uur". Daarna een smsje "ik ga niet mee blablabla". Oké, van deze drukke avond blijft weinig over?? Over een uur hoef ik nu pas weg. Sja.
Vandaag een drukke dag gehad. Doordat er nog weinig systeem in zit en overal chaos is, is het super vermoeiend. Vandaag de hele dag door bezig geweest... Niet dat ik de benen onder mijn lijf vandaan heb gelopen, maar toch... Verder is het stom dat we 8,5 uur werken en geen half uur pauze hebben. Na '16 diensten (= +/- een maand werken voor mij) heb ik al 8 overuren opgebouwd die niet uitbetaald worden. Pff, ik ga liever wat eerder weg. Maarja, dat valt onder de nieuwigheid en dat moeten we maar gewoon incasseren. Niet zeiken maar doen. Soms word ik een beetje cynisch van...Mijzelf?
|
Ik ben zo moe! Een symposiumvergadering was niet goed ging, daarna heel snel van UMC naar WKZ en daar project-vergadering en toen weer snel terug naar het UMC om daar nogmaals een vergadering van twee uur te hebben, nu van de jvt. En nu nog piano-les. Agh, straks ga ik echt slapen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hm, ik maak veel te weinig huiswerk, vind ik zelf, maar het is allemaal niet zo dringend, dus dan doe ik weer niets. Blegh. En ik wil ook nog een keer naar Turkije! En dan Turks praten en zo. Al was vanochtend echt erg, hoeveel fouten kan je maken zeg
![]() Ik voel me wel oké.
|
![]() |
...
Ik belde haar net, maar ze nam niet op. En dat vind ik eng zoals altijd maar ik wil mezelf ook niet opdringen door nog een keer te bellen, misschien heeft ze wel visite ofzo... Maar nou zit ik me hier weer eens lichtelijk op te vreten van angst... * bel nou terug, asjeblieft!!! *
|
Verwijderd
|
Positief! /zonnetje
Ik heb zoveel zin in morgen en ik voel me echt goed nu! Ik luister nu animeliedjes en die zijn gaaf. Bokura ga Ita ftw!<3 Wat hou ik van de herfst. Vooral als het ook nog eens lekker weer is en de zon schijnt. Morgen de stad in met vriendje, daar hebben ze waarschijnlijk wel herfstthee en die leuke sjaal/handschoenen/muts!<3 Misschien ook nog zo'n wintertrui kopen. ![]() ![]() /Doet dansje ![]() |
![]() |
|
Vandaag een mooi compliment gehad van een studiegenootje. Op de weg van de bus naar het station zei ze 'ik weet dat je het moeilijk vindt om te praten, maar ik wilde even zeggen dat het de al veel beter gaat. Je durft dingen te zeggen. Dat was me opgevallen' (niet de letterlijke woorden, wel ongeveer). Zo lief vond ik dat. Ik denk altijd dat mensen me niet zien, dat ik niet opval. Laatst liep ik ook op het station en werd ik aangesproken door een meisje met wie ik weleens bij hoorcolleges heb gesproken. Ik had haar herkend maar niks gezegd, omdat ik me niet kon voorstellen dat ze mij zou herkennen.
Ik vind het echt lief dat ze zei dat het opvalt dat ik meer durf te zeggen. Dat ik gewoon de aandacht trek als ik iets wil vertellen. Ik vind het iets minder leuk dat is opgevallen dat ik erg stil ben, maar dat is gewoon zo. Ik durf nu ook meer te zeggen. Tijdens werkcolleges nog niet. Soms voel ik me heel dom tijdens de werkcolleges en practica. Maar als ik bij de mensen uit mijn mentorgroepje ben of bij andere mensen die ik al een beetje ken, durf ik mijn mond open te doen. Blijkbaar is dat opgevallen en wordt het ook gewaardeerd. Dit is echt een van de mooiste complimenten die ik heb gehad. Al is het niet echt een compliment (niet zoals 'leuke jas'), maar toch vat ik het op als een compliment en ben ik er blij mee. Het geeft een stukje meer zelfvertrouwen. Waar ik minder blij mee ben is de tijd dat mijn wekker gaat morgenochtend. 5:10. En de trein gaat 5:51. Nouja, is het tenminste lekker rustig in de trein.
|
Verwijderd
|
@ Little_lady: Gaat het wel goed met je? Ik las net die berichtjes waarin je zei dat je zo'n pijn had. Iig, beterschap.
![]() OT: Voel ik me goed? Of slecht? Of 'gewoon'? Ik weet het echt niet, m'n stemmingen wisselen nog al. Vanochtend voelde ik me een beetje down en daarna werd het beter en ook weer slechter. Ik ben wel een beetje trots op mezelf ik had een 8,7 voor wiskunde, dat is best goed voor mij. Misschien ga ik volgende week naar de bruiloft. Ik wil weten wie zij is, maar aan de andere kant zie ik er wel een beetje tegenop. Volgens mij ben ik nog niet helemaal los van hem. Een vriendin van me staat echt op instorten. Ik weet niet wat ik moet doen, maar dit kan eigenlijk zo ook niet verder. Wist ik maar hoe ik haar kon helpen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, woei. <3 Net fijn met J. salsa-gedanst en gegeten en gepraat, en hij heeft thee voor mij meegenomen, hij kent me (en zichzelf), dus nu heb ik weer nieuwe theesoorten, yum. Ik keek er tegenop want ik ben ziekjes en had dus slecht geslapen en ben heel goed in mezelf opfokken om niets, maar ik moet gewoon niet zo dom doen. Hallo, mijn tentamen komt echt wel goed, en als ik me depri voel werkt iets doen met vrienden driehonderd keer beter dan zielig gaan zitten doen. En oh, ik was vanmiddag naar de markt geweest en naar de toko en nu heb ik silken tofu gekocht wat ik nergens anders kon vinden, alleen weet ik niet meer wat ik er ook al weer mee wou doen.
![]() Nu ga ik nog eventjes leren, en daarna ga ik lekker slapen. <3 |
![]() |
|
daar ging het laatste beetje vertrouwen en begrip..
de warmte en de rust die ik altijd bij haar kon vinden.. het is weg, het lijkt alsof ze het niet meer snapt, niet meer wil begrijpen hoe ik me voel, wat voor gevecht ik lever.. de antwoorden kort en koud, de vragen alleen maar uit sociale verplichting stellen.. eigen schuld ![]() ![]()
|
Jesus, volgens mij is het nu écht voorbij. Opluchting, maar nu ook het besef. Beter komt er geen bevestiging en blijven de tranen nu achterwegen. Maar die zullen vast wel komen wanneer het tot me doordringt dat het hoofdstuk nu echt afgesloten is en dat ik aan nieuwe moet gaan beginnen. Waarom vind ik het zo moeilijk het idee los te laten, terwijl ik dat al zolang wilde? Ik had het nooit zover moeten laten komen..
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() OT. Ze belde terug, ze had inderdaad iemand op visite toen ik belde. Gelukkig maar ![]() * Hee jij daar, waar je ook zit, je moest ons zo nodig alleen laten maar had je nou verdomme niet even kunnen bedenken dat zij dat geld óntzettend hard nodig zou hebben als jij er niet meer zou zijn, voordat je het op ging maken?! * Maar ik ben wel heel trots op d'r dat ze zich zo goed houdt ondanks alles ![]()
|
Verwijderd
|
Vannochtend was drama maar gelukkig werd m'n stemming gauw handelbaar. Nu zou ik eigenlijk weer willen ... maar nee, ik heb net afgesproken dat ik het niet doe.
Toch maar even die evaluatie op papier zetten en m'n agenda voor morgen en dan m'n bed in. Pffft ik ben aan vakantie toe. Nog twee dagen! |
![]() |
||
Citaat:
1. Ik ben opgelucht dat hij heeft gezegd wat er aan de hand is (en ik had hem ook gevraagd of hij wilde zeggen als hij ergens mee zat, dus dat is fijn). 2. Nu ben ik bang dat het alsnog uitgaat. Nouja, ik spreek hem dus pas irl volgende week weer op z'n vroegst, nadat ik op vakantie ben geweest, we hebben nog geen duidelijke afspraak. Vaag vaag ![]() ![]() En tegelijkertijd ben ik wel rustig, gerustgesteld. Morgen vroeg opstaan en practica, nog even voorbereiden. Ohh wat fijn dat ik nu weer rustig kan slapen (maar het voelt tegenstrijdig: nu heeft hij alleen maar gezegd dat hij twijfelt over onze relatie en ik ben er opgeluchter over dan toen hij nog niets had gezegd?). Nouja, welterusten iedereen! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111 Little_lady | 492 | 26-10-2007 21:27 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110 Yana | 25 | 03-10-2007 22:57 | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |