Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, bedoelde het goed maar waarschijnlijk zat je helemaal niet te wachten op zo'n "advies" van een buitenstaander. Sorry ![]() Ontopic: Ja, het verschilt per gebied, gehe. Relatie gaat supergoed, en bij vriendschap gisteren een superlieve liefdesverklaring (vriendschapsliefde) van een vriendin gehad.. Afgelopen weekend de familie ook weer gezien en dat was heerlijk, ik kan met niemand zo goed ellende weglachen als met hen. We hadden allen tranen in onze ogen van het lachen. Maar ja, bepaalde "realisaties" gekregen omtrent de relatie met mijn moeder.. (en mijn vader misschien ook wel) en voor het eerst ooit heel duidelijk ruimte opgeeist voor mezelf. Dat voelde goed. Euh ja, eigenlijk gaat alles dus goed ^^ |
![]() |
|
pff kom ik er achter dat mn ex denkt dat ik sex met hem wil, dat hij me super irritant vind en een slet. En niet eens rechtstreeks van hem.
En dat terwijl ik geen seks met hem wil! Zonde, want ik had met plezier een vriendschappelijk contact onderhouden, maar van zijn kant zijn de inspanningen en behoeftes minimaal. Dan houdt het op een gegeven moment ook gewoon op. Als hij niet de waarde van vriendschap (ook in het algemeen) in kan zien is het allemaal ook hopeloos.
|
Verwijderd
|
Leuke vriendinnen <3 En ik heb vanmorgen de scharrel van mijn vriendin/huisgenote maar eens bevrijd; zij was om kwart over zeven naar Amsterdam gegaan en had hem per ongeluk in haar kamer opgesloten. Krijg ik om tien uur in de hema een telefoontje: "Eh, ben je thuis? Wil je T. even bevrijden? Wat, je bent niet thuis? Hoe lang duurt dat nog?" Wat moet die arme jongen nodig naar de wc hebben gemoeten. Hihihihihi
![]() |
![]() |
|
Wat is dit?
Brr, ik vind hem wel echt weer helemaal geweldig leuk lief. En er zit meer dan ooit een kans in voor ons, aldus ook onze gemeenschappelijke vriendin. Ik wacht een weekje op hem en dan neem ik zelf initiatief. Zonde om te laten lopen al sleept het zich al een jaar voort.. En verder voel ik me geliefd met een grote g. Mensen bellen en smsen en mailen en zijn geinteresseerd en lief en de mensen die het belangrijkst voor me zijn laten allemaal iets horen op een voor mij belangrijke dag. Geweldig ![]() |
![]() |
|
Het is echt al uit in mijn hoofd, misschien om me op het ergste voor te bereiden? Ik heb hem gesms't dat ik weer thuis ben en of hij nog iets wil afspreken. Eerlijk gezegd staat mijn hoofd er niet naar, dan moeten we weer praten bluh en ik heb mezelf onderhand wel genoeg verdedigd. En nu durf ik niet te kijken of hij terug heeft gesms't
![]()
|
Ik houd zoveel van haar. Het is soms (vaak) zo moeilijk, niet dat mijn liefde tanende is, maar meer dat ik bang ben dat dingen niet goed komen met mij en wat moet ze dan met mij? Ik probeer telkens maar alle het negatieve wat ik over mezelf denk om te draaien: als zij zoveel huilt, wil ik haar dan verlaten? Nee, natuurlijk niet. En alles is maar druk druk druk en dat is soms jammer, maar eigenlijk van geen belang. Ik houd zoveel van haar.
|
Oh oh hij is zo leuk
![]() ![]() Nah. laat ik maar gewoon fijn mezelf zijn en hopen dat dat geweldigleukfantastischgrappiglief is.
|
Verwijderd
|
Mijn vriend zou deze week hierheen komen. Dat gaat toch mooi niet door omdat hij tot over zijn hoofd in huiswerk zit. Ha-ha. Nou zit ik mezelf de hele dag wijs te maken dat hij toch komt want als hij zegt dat hij iets zal doen, dan doet hij het ook. Maar het kan niet. Toch komt hij misschien wel want hij houdt altijd zijn woord. Maar hij heeft zelf gezegd dat hij niet komt. Ja maar hij zegt zo vaak iets zodat het uiteindelijke cadeau een verrassing blijft. Dus hij komt toch misschien wel. Of misschien komt hij een week later.
Deze vervolmaakte redenering draait zich dus de hele dag af in mijn hoofd. ![]() Ik zal blij zijn als volgend weekend voorbij is. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn mama is vandaag 50 geworden
![]() En vriendinnen zijn fijn. Maar soms wel lastig. Want als er dan iets mis is, dan ligt dat meteen weer complex en alles. Nu hebben twee vriendinnen 'probleempjes' met elkaar, en dan wordt ik er zo lekker tussen geduwt, bah. En met ons gaat alles goed. Vandaag Heroes gekregen, jeej! Dat wordt weer uren lang samen op de bank hangen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Pfff.... Drukke stages zijn soms echt niet grappig. Maar wel goed. Maar ook weer niet want ik wil even vertellen en verstand op nul maar iedereen ligt op bed en morgenvroeg is dr ook niemand thuis. Mja. Doe je niks aan. Gelukkig weekend, bijna!
Ennnnn nu ik erover nadenk wil ik eigenlijk tegen hem aanhangen en vertellen en lachen en een knuffel. Kut. Waarom word ik juist nu, juist op hem verliefd. Echt duisent niet handig. Klotezooi. |
![]() |
||
Citaat:
Ga d'r vandaag weer zien ![]() ![]()
|
Ik ben naar de soundtrack van Alles is Liefde aan het luisteren en ik word er heel blij en gelukkig van
![]()
|
Verwijderd
|
Pfff... Mijn ouders zijn wel tof, maar mijn zus wordt steeds minder tof. Sinds ze op kamers zit, is ze egoïstischer geworden en kan ze alleen nog maar neuzelen over water op de vloerbedekking (omg, teh disaster!), een onnozele ruzie met dr vriend en dat soort stommigheden.
[sarcasme] 'Goh, hoe is t met je stage, vind je het leuk? En spreek je die ene jongen nog wel eens? Wat ga je van t weekend doen?' 'FIjn dat je het vraagt, leuk dat je interesse toont.' [/sarcasme] Trut. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Ik word bemaild, hihi. Door de datejongen (hoewel ik denk dat dat platonisch blijft. Volgende week is ie in China ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Wat kan een dag lang duren. Het afgelopen half jaar ging redelijk snel maar vandaag duurt elk uur 3 uur.
En maar wachten hoe het afloopt. Valt me toch zwaarder dan ik had verwacht. Een half jaar vast gezeten en ik heb geen idee waarvoor. Moet ik hem nu al laten vallen, of wachten tot ik weet hoe het allemaal zit? Een half jaar is wel een lange straf.. Waarom kan het nooit gewoon een keer op een normale manier gaan? |
![]() |
|
Wat een avond. Mn 'ex' was er, en vroeg of ik bij hem wilde slapen. Echt slapen, niet om de seks. En het erge is dat ik het eigenlijk ook wel graag wilde, gewoon for old time's sake, omdat het altijd toch wel fijn met hem was. We hebben ook veel gepraat, haha en volgens mij heb ik ook gehuild?? Oww en hij rook nog hetzelfde.. Nouja het heeft verder geen zin om er over na te denken.
Ow en ik kwam een jongen tegen waarmee ik ooit heb gezoend, en hij herkende me niet!! En ik had een trio kunnen hebben haha. En ik ga zo naar mn vriend en dat wordt leuk ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En was sich liebt das neckt sich, zoals mijn moeder altijd zegt, gaat hier wel op hihihihi. |
![]() |
|
Twee vrienden in het zelfde huis als ik zijn uit elkaar. Zijn woont nu boven mij en hij heeft die grote 2persoonskamer.
Hopelijk gaat hij snel weg en kan ik met mijn vriend die kamer overnemen. Helaas heeft mn vriend geen geld en wil die stiekem niet samenwonen of geld lenen bij de IBG... Maar wel altijd op mijn kleine kamertje zitten.. Je kunt toch wel 200€ per maand missen? Verder gaat het heel goed tussen ons, waarom wil hij dan niet verder?? Grrr
|
![]() |
We moeten elkaar deze week missen, en dat doet echt vreselijk veel pijn. Vooral omdat we eerst iets samen zouden gaan doen, maar doordat ik onverhoopt met de verkoop van mijn paard in de knel zit, kan ik niet mee. Gelukkig leiden we met kerst en oud&nieuw wel weer samen een animatieteam, en dan zelfs in een luxe hotel <3
Net afscheid genomen, en ik mis hem nu al... Voor het eerst sinds een maand of 3 weer alleen slapen, voor het eerst niet veilig in zijn armen in slaap vallen. Voor het eerst niet wakker worden kijkend naar zijn stralende gezicht en gruwelijk mooie ogen. En... en... en... Deze week in mijn eentje afscheid nemen van 1 van de mooiste en dierbaarste dingen in mijn leven; Mijn goentje, mijn trouwe viervoeter. Damn, dit gaat nog vies tegenvallen. ![]()
|
Pff ik moet echt eens gaan beslissen of ik me ga inschrijven voor studeren in het buitenland. Het lijkt me echt een geweldige ervaring, maar of ik 5 maanden zonder mijn lieve mama, hondje en gekke vrienden kan? Bij de gedachte krijg ik al heimwee
![]() Maar stiekem is het ook wel heel leuk.
|
Hihihi, ik moest kaartjes halen voor de Dijk in de 013...Heel toevallig was ik in de buurt van de Free Record Shop en heeeeeeeeeeeeeel toevallig moest hij mij helpen! Ik heb op slinkse wijze weten te achterhalen waar hij gaat stappen vanavond! Dit is al een beter uitgangspunt om met hem in een verder contact te komen!
Maar, wat moet ik aan?!?! ![]() [Bartezz naamzoek ![]() |
![]() |
|
gister toch maar mn galajongen gebeld, en vandaag hadden we n date. Het is echt n ontzettend leuke jongen, slim, aardig gezellig, en knap! Ik kan het super met hem vinden
![]()
|
Verwijderd
|
We kunnen samen lachen, huilen, kletsen, genieten enz. maar het botst. Zijn manier van denken en doen liggen soms zo ver uit elkaar met dat van mij. Mijn perfectionisme botst met zijn chaotische leven. Waar ik als controlfreak loop te stressen wacht hij rustig af hoe het afloopt.
Nu weet ik niet wat ik er mee aan moet en of ik zo verder wil. Ik hou van hem maar vrees dat dat onvoldoende is. Kut. Misschien dat een goed gesprek morgen zal helpen. |
![]() |
|
Bah, kwam hem gisteren tegen in de kroeg, gaat hij expres aan de andere kant van de tafel zitten totdat een vriend van hem zegt dat hij eens even door moet schuiven, wat dus naast mij gaan zitten betekende. Durft hij ook nog zo quasi grappig aan mij te vragen of ik het niet erg vind als hij naast me komt zitten. Ik haat dit en was echt helemaal van slag. Ik snap dat hij in aanwezigheid van zijn vrienden niet kan doen zoals hij doet als we alleen zijn want het is immers uit. Maar gewoon naast me gaan zitten is dus blijkbaar al teveel gevraagd als zij erbij zijn... Het steekt zo ontzettend erg, ik kan hier gewoon niet tegen
![]()
|
Verwijderd
|
Pfff.... Weer een heftige dag op stage. Best raar eigenlijk, dat ik op een dag zoveel emoties kan voelen. Maar weekend en dan alleen maandag, woensdag en zaterdag werken. Dinsdag waarschijnlijk een flink stuk lopen (met of zonder vriend), donderdagavond naar de theatertour van NoL en vrijdag winkelen met mam. Ik heb dr zin in, ben wel toe aan een week(je) vakantie. Ennnn tis ook lekker dat t cursusweek is, kan ik elke avond naar hem kijken. Hij is zeker sexy, kan goed zoenen en ik geloof niet dat ik na die avond nog eens zo ben opgehitst.
![]() Maar een relatie? Neuh. Van allebei de kanten niet. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|