Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
... opvallend dat alleen nieuwe mensen op dit forum mensen als hem aanvallen. ![]()
||
Citaat:
![]() je moet het allenmaal met een beetje zout nemen
||
Citaat:
sorry |
![]() |
||
Citaat:
en dan zo 10 kantjes vol ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ahum; 'Wanneer een lid (zoals Nare Man) een opmerking maakt die nogal verwaarnd eruit ziet, is dit meestal sarcastisch bedoelt en hoeft de persoon in kwestie niet meteen capsones te hebben.' Easy toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
JONGETJES
grootste wannabe: geen idee, ik vind de af en toe overkomen als kakkerwannabee en king vind ik een alto imago hebben terwijl hij soms ontzettend bekrompen opmerking maakt knapste/mooiste/lekkerste (whatevaaaa): 3X raden, italianboy, bertbart ziet er ook zeer goed uit liefste: berbart is erg lief denk ik, verder DWJ (/jesus crust) meest relaxte: italianboy denk ik, die gaat volgens mij vrij droog door het leven, laat zich niet opfokken grappigste: italianboy kan ik vaak wel waarderen, en draam en af en toe nare man en beuk ook wel slimste: nare man en drama arrogantste: hmm niemand is echt arrogant denk ik, of ik moet er nu niet opkomen, heb me vroeger wel verschrikkelijk geergert aan de slechte start van iemand. Maar was vooral spel denk ik meest irriterende: hmm king irriteert me soms, en verder mensen die niet op dit forum komen zoals fleetadmiral oh en McClaren best postende: nare man, drama en vlagen italianboy hoewel hij ook zeer irritant kan zijn. best geklede: italianboy en bertbart beste forumduo/stelletje: ik loop mee, eztah en draam vind ik schattig wie zou je graag nog eens irl zien? nare, bertbart, drama, DWJ VROUWTJES grootste wannabe: ben naam kwijt, ze staat met een roze kam en een lollystokjes op de foto, punkwijfke (waarom, omdat ze topics maakte over hoe punk ze wel niet was en hoeveel irritante wannebees er waren die allemaal haar naapten) knapste/mooiste/lekkerste (whatevaaaa): exploding boy bubbels, jewel, eztah en eigenlijk zijn er vrij veel mooie menskes op t forum maar deze springen er wel uit liefste: ik denk dat jewel erg lief is en eztah en mortischa en cemslut ook meest relaxte: bubbels en jewel grappigste: bubbeltjes haar droogheid slimste: bubbeltjes, esmee, exploding boy arrogantste: hmm niemand is echt arrogant denk ik, of ik moet er nu niet opkomen meest irriterende: de dames van de org clan zijn af en toe erg vervelend als ze het over al hun orgies hebben best postende: zie slimste best geklede: bubbeltjes, exploding boy
Laatst gewijzigd op 07-08-2002 om 17:32. |
![]() |
|
![]() |
Iedereen hardstikke bedankt die mij genomineerd heeft, ik sta er wel van te kijken, jaartje geleden werd ik nauwelijks genoemd
![]() Ik zie wel veel nieuwe namen hoor (zelfs voor mij nieuwe namen die mij gemonineerd hebben ![]()
|
ik ga het proberen
![]() grootste wannabe: ? en Ruby Soho knapste/mooiste/lekkerste (whatevaaaa): -Friso en Fallen_Tear, en de krulletjes van Biertjehakken ![]() liefste: -Bliksem en Li lijkt me een lief meisje meest relaxte: -Beuk, Biertjehappen en Esmée komen redelijk relaxt over grappigste: -Italianboy en ? slimste: -Nare Man en Cemetary Slut arrogantste: - ? grootste kneus - Dwj en Lievelotje ofzo? meest irriterende - best postende: -Nare Man en Ninnoc best geklede: -De, alleen iets te standaard soms en Esmée beste forumduo/stelletje: Italianboy en Beuk wie zou je graag nog eens irl zien? -als ik moest kiezen wel een aantal mensen (bliksem, de,.. ) maar ik hoef niet echt heel nodig te meeten eerlijk gezegd moeilijk moeilijk.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
grootste wannabe:
kiet/de: sneu figuur dat zich zo gaaf mogelijk tracht te profileren middels de juiste kleding, interessant taalgebruik en veel slijmen bij de vaste kak kliek, onderwijl zijn leven mooier makend dan het is. biertjehakken, met je hbo-cursus BK en een kano-verleden kun je moeilijk mij voor knor gaan uitmaken he? je bent volgens mij best aardig maar je doet zo overdreven. a new noise; je komt me iets te krampachtig grappig over knapste/mooiste/lekkerste (whatevaaaa): feline,alet,denise84,en nog een aantal mensen wiens namen me niet te binnen schieten liefste: marlous! ![]() meest relaxte: italianboy, esmee, rodina, roozie grappigste: ik lach me af en toe suf hier, maar meestal is dat onbedoeld door de auteurs slimste: Nare Man; jammer dat z'n intellect op dit forum voor het leeuwendeel wordt aangewend om zijn studentikoze superioriteit te benadrukken bubbeltjes arrogantste: biertjehakken, esmee grootste kneus & meest irriterende de 3 eerder genoemde wannabe's best postende: alex,cemetaryslut,roozie,bubbeltjes best geklede: zou het niet weten beste forumduo/stelletje: ik ken hier geen stelletjes wie zou je graag nog eens irl zien? mensen die denken dat ik interessant ben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat kano gebeuren was om net mijn nodige punt te halen om mijn tweede jaar in te kunnen + een ingevuld vrijkeuzevak ![]() Maar, doe maar lekker trots kerel, misschien kom je dan een keer van je trillende knietjes af .......pushond. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar hoewel ik idd weleens wat licht kritische posts lees, zie ik ook af en toe posts die nogal moralistisch van aard zijn. Aan de ene kant kan ik me dan niet goed voorstellen dat er écht mensen zijn die nog zo braaf en integer zijn, aan de andere kant valt er ook geen ironie of sarcasme te ontdekken.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik studeer nog niet, ik heb al wel al mijn testen gedaan (SAT, SAT II en TOEFL) en ik ben nu bezig al mijn applications de deur uit te doen! Het is wel pas voor het schooljaar 2003-2004, dus ik heb nu nog een jaar om te doen wat ik wil in de VS!
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
sorry mensen ook ik heb zo mijn zwakheden dus sorry voor de offtopic post
|
![]() |
|
|