Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2007, 14:18
vlinderbloem
vlinderbloem is offline
Ik maak me zorgen om een vriend van me. Hij heeft borderline en ik zie dat hij zich steeds meer van iedereen af gaat zonderen. Ook heeft ie het er de hele tijd over dat iedereen achter zijn rug om over 'm zit te praten. Dus ik ben bang dat ie misschien psychotisch wordt en zich zelf wat aan doet

En ik weet niet wat ik moet doen behalve regelmatig contact opnemen en vragen hoe het gaat. Zelfs dat schijnt soms averechts te werken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2007, 14:28
Verwijderd
Hmz, ik hik aan tegen het afronden van m'n bachelorscriptie. Ik heb nu ineens het gevoel dat er allemaal geen bal van klopt en heb de neiging om de boel te gaan herschrijven. Maar dat moet ik niet doen. Nog één of twee keer helemaal nauwkeurig doorwerken en dan inleveren. Anders ben ik er over 3 maanden nog mee bezig...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:04
Redhair
Redhair is offline
Wat houd ik toch van bright eyes, van die stem van die gast. <3
Oud 22-10-2007, 15:25
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Leukleuk! Toevallig warande-balkon?
Toevallig wel

Vandaag heb ik even met mijn psychiater gebeld. Ze gaan er (in teamverband) ff werk van maken. Komende woensdag hoor ik van de groepstherapeuten wel wat de plannen zijn (of ik naast de groep gesprekken met een eventueel onderzoek krijg)

Laatst gewijzigd op 22-10-2007 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:47
Rob
Rob is offline
Neo-klassieke en shred metal FTW. Ik vind de mix van metal met klassiek zo gaaf. <3
Ik voel me goed en stuiter redelijk in 't rondte. ^.^
Oud 22-10-2007, 16:56
Little_lady
Little_lady is offline
We hadden samen zoveel plannen, vriend.
De oogst was mooi voor jou en mij, mijn vriend.
Al ben je nu niet meer bij mij,
voor altijd ben je aan mijn zij.
We konden lachen maar ook huilen, vriend.
Jij deed voor mij wat ik niet kon, mijn vriend.
Ik heb het fijn met jou gehad,
je hebt een plaats hier in mijn hart.
Jij wordt nooit vergeten, vriend...

104 en 4. De tijd gaat te hard vooruit, kon ik het nou maar gewoon net zo hard terugdraaien. Ik wil ze terug, allebei...
Oud 22-10-2007, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Vervolgopleidingproblemen heb ik ook alleen is het hier de vraag: doorstuderen of gaan werken? Ik wil heel graag doorstuderen maar weet niet hoe ik dat financieel moet gaan doen aangezien ik dan geen studiefinanciering meer krijg en m'n ouders helemaal niet meer willen betalen omdat ik dan een HBO-diploma heb. Werken zie ik ook nog niet zo zitten maar ik zit nu al zo in geldnood
1 Maand in de zomervakantie werken fulltime, natuurlijk niet echt relaxed, maar kan je wel geld sparen.
En dan gewoon de jaren dat je nog kunt lenen lenen. Tis niet anders, als je nog niet wilt werken zul je wel moeten.
En natuurlijk je kosten zo laag mogelijk houden door ook bij te werken.

Ot: Ik heb wss nieuw werk . Eindelijk is wat anders dan die (vaak super lieve hoor) oudjes.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 17:51
Verwijderd
Het lijkt wel of mijn creativiteit langzaam verdwijnt. Mijn hoofd is tegelijk te leeg en te vol. Nietgoed.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 18:00
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Omg, ik ben ook altijd zo dom om mijn werk uit te stellen. En ik kan ook al niet bij mijn mail .
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 18:22
Verwijderd
Mijn oog doet stom en ik moet sporten van mezelf. Tentamen ging goed, hoewel ik na 20 minuten klaar was. Ik weet het niet.
Ik ben een beetje droeverig, dat komt omdat ik van die verkeerde liedjes luister.

Daylight licked me into shape I must have been asleep for days.
And moving lips to breathe his name, I opened up my eyes.
And found myself alone alone alone above a raging sea.
That stole the only boy I loved and drowned him deep inside of me.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 18:47
Little_lady
Little_lady is offline
Leuk zeg, grote broer en ik allebei tegelijk... Ik ga 'm straks trouwens nog even bellen, even z'n stem horen
Oud 22-10-2007, 18:50
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het is even wennen dat we allebei vakantie hebben zonder concrete plannen (behalve ons enorme to-do-lijstje), maar ik merk wel dat we allebei echt ontspannen zijn en echt even bij kunnen komen. En dat was ook precies de bedoeling van dit weekje. Ik heb vandaag zelfs al best veel aan mijn schoolwerk gedaan. *trots is*
Nu nog 1 tekening afmaken en dan lekker saampjes op de bank een film kijken en dan lekker slapen. Vooral niet te veel 'moeters' doen deze week, dan kunnen we lekker even bijtanken.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 19:13
indigo
indigo is offline
Ik mag niet te veel posten van mezelf, dus dat doe ik maar niet. Ik heb de cd van de Plain White T's besteld bij bol.com zodat ik die na mijn tentamen ongeveer heb, dus dan kan ik die hele middag gaan draaien . Ik weet het allemaal ook niet. Lerenlerenleren.
Oud 22-10-2007, 19:24
Rob
Rob is offline
Citaat:
*kom met zijn moeder's kippensoep geeft*
wtf. We hebben vandaag ook daadwerkelijk kippensoep als avondeten.
Oud 22-10-2007, 20:18
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Verder dus:
- Engels leren done, maar was wel veel te veel.
- Scheikunde snappen. En maken. gezorgt dat ik het snap, maar gemaakt nog steeds niet.
- Maatschappijleer samenvatten (eventueel)
- Stofzuigen + vaatwasser uitpakken had m'n broertje al gedaan.
- Mail sturen naar de ToyRus
- En kút, nog steeds CKV afmaken...

Pff, k heb echt het idee dat ik ontzettend veel gedaan heb, maar dat valt best tegen. Maarja, doe ik nu toch niks meer aan.. Morgen komt vriendlief, en dat vind ik fijn. Gezellig samen film kijken en nog even wat aan huiswerk doen en vooral samen weer in slaap vallen.

Stiekem verlang ik naar de dag dat ik met hem samenwoon. En dat is ergens heel eng, maar ook heel erg fijn. Achja.
Oud 22-10-2007, 20:19
Sagana
Sagana is offline
Hoe kinderachtig. Verdomme, ik heb al genoeg aan mijn hoofd zonder dit erbij. Nu zal het wel definitief voorbij zijn, en ik ben er niet eens kapot van, gelukkig. Ik had alleen gewild dat het op een iets andere manier zou eindigen. Hopelijk komt het nog goed. En dan bedoel ik niet eens terug afspreken, maar gewoon, terug normaal kunnen doen tegen elkaar.
Oud 22-10-2007, 20:27
Roosje
Roosje is offline
Haha Nijn* en Regendruppel en alle mensen over vervolgopleidingen bedankt want ik was helemaal vergeten me in te schrijven voor de open dag van de VU dus dat heb ik daarnet maar gedaan!

We'll make a brand new start. We'll make our way.

Haha school is zo grappig en ik had een tien voor scheikunde en over twee weken schoolexamenweek maar ik zie er niet eens meer tegenop want ik heb maar twee keer in mijn leven lager dan een zeven gehaald voor een proefwerk dus waar doe ik nou eigenlijk moeilijk over? <3 En paardrijden was teeeh gaaf en alles met mijn vriendje ook en overmorgen is het al elf maanden! <3 Ik heb zin in dat mijn schoolexamens zijn afgelopen want dan hoef ik alleen nog maar mondelingen en ik kan heel goed praten en me overal onderuit lullen. En ik zit hier lekker in mijn dekentje en het is zo goed allemaal, en mijn dekentje is helemaal geen dekentje maar een huge deken van twee bij twee twintig. En mijn zusje moet op Banjer rijden zondag en ik ben vet trots op d'r want ze doet het toch maar mooi allemaal, zonder mij tussen die paarden en dan tóch rijden en tóch doen wat ze wil en die kleine pony's onder de duim houden. Macho dat ze is.
Oud 22-10-2007, 20:34
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Mijn oog doet stom...
Heb je zo'n gevoel dat hij erg trilt? Dat had ik een tijdje geleden ook, maar dan waren het meer de oogleden die trilden.

Ik heb vanavond mijn beste vriend G. gebeld en met hem mijn huidige situatie besproken. Nouja, eigenlijk veel meer dan dat, maar dit was het belangrijkste
Hij nam het allemaal goed op en steunt me in deze periode. Fijn om te horen!

Niet veel later belde mijn vader me op, om te vragen hoe het gesprek met de psychiater ging vanmiddag. Dat kwam een beetje onverwachts, maar het is toch wel fijn om nog een keer te horen dat ook hij achter me staat
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 20:41
Sagana
Sagana is offline
Hé, ik blijf dit niet aankunnen hoor. Al die problemen en de stress die ook op mij terechtkomen.
Ik ging gisteren wandelen met m'n hond, liep door een rustig veldweggetje, huilend (voor de zoveelste keer die week) doordat ik het echt niet meer zag zitten. M'n mama belde.
"Is er iets?"
"Nee... Nee hoor, waarom?" Terwijl ik dacht "ja alles, alles loopt verkeerd!"
"Gewoon, ik dacht dat ik het aan je hoorde"
"Oh, nee, er is niks"
En de enige persoon waar ik zou overwegen om m'n hart bij uit te storten doet belachelijk en kwetst me momenteel alleen maar nog meer.
Oud 22-10-2007, 20:49
metallica
metallica is offline
Bah, ik ga hier kapot aan. Ik heb alles denk ik wel inmiddels duidelijk voor mezelf, maar omdat het bijna onmogelijk is om een fatsoenlijk gesprek met hem te voeren kan ik mn vermoedens niet toetsen. Ik heb denk ik nog nooit zoveel gejankt en het steekt allemaal zo ontzettend erg. Gedachten en neigingen komen in me op die al een aantal jaar naar de achtergrond verdwenen waren. Hoe kan hij zeggen dat hij om me geeft en me tegelijkertijd zo resoluut naar de achtergrond verplaatsen en gewoon vrolijk doorgaan met zijn leven...
Oud 22-10-2007, 21:03
Little_lady
Little_lady is offline
Shit, nou is ze helemaal uitgeput en is ze heel vroeg gaan slapen, doordat ze bijna geen rust gehad heeft de afgelopen dagen omdat ik er was. Ja, het was gezellig maar het was nooit de bedoeling dat ze niet zou rusten verdorie... *voelt zich zwaar schuldig* Ook niet handig: morgen alweer heeel vroeg krijgt ze iemand die te lui is om even een klein stukje om te rijden. Nee, dit gaat 'm zo echt niet worden. Verder vond ze het echt heel erg wennen dat ze nu weer veel alleen was, maar gelukkig viel visite 1 wel mee. Visite 2 viel zwaar tegen, grote kans dat dat dus niet lang meer duurt. Maar goed ook want die is ze beter kwijt dan rijk, ik ken ze allebei en dat gaat snel gigantisch botsen. Had ik daar maar een huis, had ik daar maar school en had ik daar maar werk. Dat had mij de mogelijkheid gegeven om voor haar te zorgen en dan had ze dat gekke mens tenminste niet nodig gehad. Ze wilde ook heel graag dat ik weer kom werken en dan moest ik maar bij haar slapen, ze mist me echt. Iets wat grote broer me ook al vertelde... Het doet zo'n pijn om te weten dat dat allemaal niet kan, voorlopig niet. Niet zoals ik het zou willen tenminste, want dat zou voor altijd zijn. Het kan nu alleen maar af en toe in de vakanties, die toch veel te snel voorbij gaan en waarin we toch de neiging hebben om te veel met elkaar te doen. Iets wat echt niet goed is voor ons allebei, want we raken er samen uitgeput van. Om nog maar te zwijgen over hoe moeilijk het afscheid steeds weer is... En ik heb sinds jaren weer dat gedaan vanmiddag en ik kan het haar niet vertellen, ze weet wel van vroeger maar ik ben bang dat de klap te groot voor haar is als ik het zou vertellen van vandaag... Kortom, alles mislukt. Báh.
Oud 22-10-2007, 21:03
kroot
kroot is offline
Ik ben gisteren aangereden door een auto, terwijl ik gewoon op een voorrangsweg fietste. En die auto is doorgereden. Ik dacht gisteren dat het nog wel meeviel, maar sinds vanmorgen ben ik echt helemaal stijf en doet alles pijn. Maar een beetje rustig aan doen dus.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:11
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Ik ben gisteren aangereden door een auto, terwijl ik gewoon op een voorrangsweg fietste. En die auto is doorgereden. Ik dacht gisteren dat het nog wel meeviel, maar sinds vanmorgen ben ik echt helemaal stijf en doet alles pijn. Maar een beetje rustig aan doen dus.
*voorzichtige knuff!* doe idd maar rustig aan en beterschap
Oud 22-10-2007, 21:16
Verwijderd
I know I should know better
There are days when I'm OK
And for a moment, for a moment I find hope
But there are days when I'm not OK
And I need your help
So I'm letting go

I need you to know
I'm not through the night
Some days I'm still fighting to walk towards the light

Ugh ik weet het even niet meer hoor. Ik weet niet welk deel van mij echt is en welk deel niet. Met het ene deel van mij gaat het steeds beter, ze lacht veel, werkt, heeft fijne vrienden, doet leuke dingen met haar familie en vriend en is eigenlijk best gelukkig. Maar dat andere deel, dat is er ook. dat deel dat haar studie verwaarloost terwijl ze het wel kan, dat deel dat hard op weg is eetgestoord te worden en daar niets tegen doet, dat deel dat onzeker is over alles, dat voortdurend zo moe is, dat hele dagen onder een deken zou willen liggen en even weg van alles. Ik weet het even niet zo goed meer. Ik voel me een aansteller want ik heb zoveel, zóveel om gelukkig van te worden en soms ben ik dat ook, echt waar. pf.

En wat is er toch mooie muziek.

And then she'd laugh the nightime into day
pushing her fear further long.

And then she'd say, it's Ok, I got lost on the way
but I'm a supergirl, and supergirls don't cry.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Heb je zo'n gevoel dat hij erg trilt? Dat had ik een tijdje geleden ook, maar dan waren het meer de oogleden die trilden.
Nee, heel erg jeukerig en gevoelig. Maar mijn oogkas is ook heel dik, dus ik zit me af te vragen of ik me niet ergens gestoten heb ofzo. Of in mijn slaap misschien.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:37
Verwijderd
Harry Potter spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 22:00
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Echt mega actief en productief dagje. Ik heb nu alles voor de komende 3 weken college bij elkaar gekopieerd, ik heb echt meer dan 20 minuten het kopieerapparaat bezet staan houden Nog wat boeken geleend en het artikel voor m'n referaat aangevraagd. Dus nu kan ik de komende weken vooruit en dat is fijn

Ik denk dat ik nu maar eens ga slapen, ik ben al 18 uur op, hoewel ik nog niet héél moe ben Nouja, beter!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 22:37
Verwijderd
Ik ben moe en voel me verdrietig. En ik wil gewoon eens een paar dagen écht ontspannen, zonder achter mezelf aan te jagen.
Vanmiddag bij het ggz klapte ik helemaal dicht ofzo, ik had niet echt er over nagedacht waar ik het over wilde hebben en er kwam nogal weinig uit.
En op toneel zat ik de minuten af te tellen. Ook niet echt fijn dus.
Nu maar wachten tot m'n haar wat droger is en dan hopelijk lekker slapen en even helemaal niet denken/dromen...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Harry Potter spoiler
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 23:20
Cethlion
Cethlion is offline
Stress en de huilerigheid bij het bijna ongesteld zijn is geen goede combinatie . Tentamens en een werkstuk die snel achter elkaar volgen, een theaterkamp waardoor ik eigenlijk geen tijd heb voor het werkstuk en een artikel voor het blaadje van de studievereniging. Het.Gaat.Gewoon.Niet.Lukken. Maar ik durf nooit nee te zeggen en eigenlijk vind ik dat ik alles moet aanpakken. Maar dan kom ik mezelf aan het einde toch weer tegen. En ik kan niet alles en ik ben gewoon snel gestresst. Klaar. En dat ongelooflijk perfectionisme helpt ook niet mee. Ik hoef niet alles te kunnen. *prent zichzelf dat in*

Oke. Ik 'vergeet' dat artikel even totdat ik erop word aangesproken en richt me op mijn tentamens. Dat is het belangrijkst. Hadden ze me maar niet zo laat moeten vragen. Dan zijn ze maar boos op me. De wereld vergaat er niet mee.

Puh.
Oud 22-10-2007, 23:50
Redhair
Redhair is offline
Buuh waarom gaat inslapen toch zo verrot de laatste tijd? In mijn hoofd komen dan direct foute oplossingen. Toen ik nog elke avond aan de rose zat met mijn huisgenoten viel ik zo in slaap. Het is dat ik al een poosje totaal geld loos ben, ik steeds eet bij J. of mijn moeder omdat ik geen eten kan kopen, ik ben al blij als ik mijn dagelijkse pakje sigaretten heb, anders zou ik nog wel aan de rose zitten. Woensdag weer geld.

Net viel ik eindelijk bijna in slaap, toen ik wat gerommel onder mijn bed hoorde. Ik dacht dat mijn hond en kat op de bank sliepen, dus verwachtte dat het een muisje was. Lief laten rommelen. Tot ik opeens iets voelde bij mijn rug. Ik vloog mijn bed uit, weer helemaal wakker. Was het mijn katje gewoon. Jezus, ik schrok me helemaal dood, dacht echt dat het beest in coma op de bank lag. Door mijn reactie was zij ook weer helemaal actief en ze begon ze rondjes door de kamer te scheuren. Over het bed, over mij, over de plankenvloer naar de bank, op de bank, op de hond, vensterbank, weer naar het bed. Hond ook weer wakker, wilde lekker met me knuffelen op bed. Joehoe, dank je wel, dag slaap.

Nou bright eyes maar eens zachtjes aangezet, zoals vroeger, toen ik die slaapstoornis nog had. Hoop dat ik een beetje weg ga zakken op de muziek, moet er morgen vroeg uit om wat dingen te regelen. Blehgh.
Oud 23-10-2007, 00:12
Nijn*
Nijn* is offline
Het is me gelukt. Maandagavond en ik ben zwaar aangeschoten. Maar de pre-cocktailparty is geslaagd En ik heb supermooie nieuwe bh's en slipjes en een nieuwe cd/dvd/boeken-kast en hij is knalrood en leuk. En therapie is stom, en school is stom maar maakt allemaal ff niet uit. Nu gewoon lekker muziek luisteren en slapen. Hmmz.
Oud 23-10-2007, 06:19
Neko*
Neko* is offline
Ik verlang naar het moment dat vriendlief hier is. Maar dat duurt nog zeker 12 uur. Ik heb het echt even nodig om met hem te praten, tegen hem aan te liggen en gezellig Prison Break te kijken. Hmmm.

Helaas moet ik voor die tijd echt nog súper veel doen. Vooral scheikunde leren. Dat is het belangrijkst! En ik moet natuurkunde bijwerken eigenlijk. Maar dat valt opzich ook in de les wel te doen.. Hmm, maar even kijken hoever ik kom. Ik heb ergens wel het idee dat ik dit jaar goed ga halen. Dat ik zelfs scheikunde ga snappen, en een 5 kan komen te staan op mijn rapport. Ik vind het alleen zo moeilijk om me er toe te zetten. Maar als ik eenmaal bezig ben, komt het helemaal goed.

Misschien moet ik me eens iets minder druk gaan maken over dingen. Me niet teveel en te snel dingen aantrekken. Zou wel goed voor me zijn. Ergens wéet ik dat ik het kan. En ik voel me goed. Ookal komt die winter veel te verekte snel.

Sail on silvergirl,
Sail on by.
Your time has come to shine.
All your dreams are on their way.
See how they shine.

If you need a friend
I'm sailing right behind.
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind.

ik houd toch zo van jou...

Laatst gewijzigd op 23-10-2007 om 07:16. Reden: komma vergeten
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 08:31
Rob
Rob is offline
Het heeft gevroren en dat witte is zo mooi. <3.14159265
Oud 23-10-2007, 08:34
Verwijderd
O god, nu krijg ik het dus nooit meer op tijd af. Wáárom ben ik gisteren gaan slapen? Domdomdom
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 08:40
Verwijderd
Ik heb er een schurfthekel aan dat ik WEER alleen thuis ben. Iedereen heeft vakantie, gaat leuke dingen doen met iedereen, iedereen moet werken en ik zit thuis aan opdarchten te werken en en en en en.
Volgens mij voel ik me gewoon een beetje veel kut vandaag.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 08:56
Rob
Rob is offline
Even tussendoor omdat 't mij net opviel: Gefeliciteerd, Iced Earth!
Oud 23-10-2007, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 09:30
coopergirl
coopergirl is offline
godverdomme, de dakgoot heeft weer gelekt.. En mn huisbaas geloofd me niet, en nadat hij dat gezegd had, gooide hij de telefoon erop. Tyfus. Er is twee weken geleden een loodgietersbedrijf 3 uur lang bij die dakgoot bezig geweest. Daarom denkt hij dat ik het verzin God ik haat die huisbaas, ik wens normaal nooit mensen dood
Oud 23-10-2007, 09:31
IcedEarth
IcedEarth is offline
heee bedankt rob. Hehehee, fucking 18. Heheheh, mijn eerste rijles overleefd. Ik dacht dat ik het heel erg eng zou vinden, maar ik ben geen een keer bang geweest.:confused. Zelfs niet toen ik bijna tegen een vrachtwagen aan reed, ik bedoel die gast naast me heeft een noodrem (die hij dan ook regelmatig gebruikte). Hahahaha, ik achter het stuur, het ging nog best goed ook. Heb al een heel stuk 60 gereden, en het schakelen ging ook goed. hahahahhahh, fucking achttien. Morgen maar 'ns naar de shop denk ik, vandaag telkens mensen over de vloer, wel leuk opzich. hehe, wat een dag, ik achter het stuur. Werd nog wakker gesmst<3 door mijn beste vriend, om me te feliciteren, ik zei dat ie dat wel moest doen nu ik geen vriendje meer heb. haaha, doet ie ook nog. Ik mocht zijn handschoenen lenen, en hij neemt zijn pc vanavond mee zodat we muziek hebben <3<3. Okee gave vrienden. Best veel mensen hebben afgezegd voor vanavond, maar dat is niet erg want de die hard friends blijven over natuurlijk he. Aaight, achttien, hehhe, alleen kk dat ik mijn zorgverzekering moet betalen(een deel betalen mijn ouders de helft ofzo). Ik zit nu het eind van de maand vaak al zonder geld. Maar goed dan eet ik wel niet of bij mijn moedaah<3. hahah ik ben te melig. lalalalalllalalallala 18 18 18, auto rijden, naar de coffeeshop, rum halen. Vannacht vond ik het vet kut ik dacht kkk kkk kkkk ik word volwassen, help, help, nu moet ik normaal doen, volwassen+verantwoordelijk+saai+oud. Maar nee joh, ik blijf gewoon jong en idioot voor aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaltijd aaaaaaaaaaaaaltijd. En straks ga ik denk ik weer autorijden met mijn vader hihihihihi. Okeee, 18 18 18 18. Hehehe.
Oud 23-10-2007, 10:09
Verwijderd
Ik wist niet dat ik zo uit balans zou kunnen raken van dit gezeur.
Alles heeft zo'n nasleep, het werkt nu zo hard door op wat ik probeer op te bouwen.
Ik ben zo onzeker geworden van alles wat hij tegen me heeft gezegd.
Het zelf vertrouwen wat ik had opgebouwd tijdens onze relatie is gewoon allemaal weer weg en ik ben nu weer dat fragiele meisje dat ik eerst was. En dat merkt mn vriend ook. Ik kan niet naar iemand anders kijken en niet denken 'oh.. zij heeft dat wel en ik niet en hij kijkt vast ook en hij vindt dat vast mooier dan mij'. Zijn ex was ook echt mooi, model-like mooi. En ik ben zo helemaal niet, ik ben veel simpeler. Hoe kan hij dan genoegen nemen met mij..

Pff.. af en toe word ik zo moe van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 10:24
Verwijderd
Gister+vanochtend was mooi. Cadeautjes gekregen, zomaar, en ze zijn héél leuk!<3
Vanavond feestje en morgen weer naar vriendje en vrijdag verjaardag en dan is vriendje er ook weer! Ik heb het goed.<3
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 10:42
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Vanaf 8 uur vanochtend gestudeerd, ik wil dat tentamen halen volgende week...

Was dat domme bioboek maar niet in het engels....
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 10:55
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben echt rijk! M'n saldo begint met een cijfer waar het de afgelopen 5 jaar nog nooit mee begonnen is En zoveel werk ik helemaal niet, de ene week 10 uur, dan weer 2 weken in totaal 3,5, het is heel onregelmatig. Maar ik heb gewoon genoeg geld, dus ik vind het prima zo. Zaterdag met m'n moeder de stad in. Ik moét een spijkerbroek en verder truitjes e.d. Ik ben zo blij, ik heb eindelijk geld voor kleren!

En , ik moet eigenlijk de tandarts bellen want er moet een verstandskies getrokken worden, maar ik ben dat steeds aan het uitstellen omdat ik niet weer naar de kaakchirurg wil. Ik vind die verdoving zo vervelend, het trekken is een kwestie van 2 seconden (de vorige keer wel) en dan zit die verdoving er nog uren in. Maar hij moet er wel echt uit, want er is al een stuk van afgebroken...

En de vader van m'n vriend is jarig en die moet ik nog bellen. En ik ben zo zenuwachtig voor morgenavond. En het is echt niks om zenuwachtig voor te zijn, dat is nog het erge. Maar ik weet nu al dat het mijn hele avond gaat verpesten, zeker de eerste helft. En niet gaan, lost niks op, want het komt over een paar weken terug. En ik wilde eigenlijk volgende week al niet gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 10:56
coopergirl
coopergirl is offline
kut... ik was me aan het douchen en had mijn kamer niet afgesloten.. Toen ik naar beneden liep, zag ik ineens de huisbaas in mijn kamer staan.. Nu heeft hij mijn poes ontdekt "stond er niet in het huurcontract dat je geen huisdieren mag?!".. Heb maar gezegd dat ze hier logeert...
Oud 23-10-2007, 10:58
Verwijderd
Citaat:
O god, nu krijg ik het dus nooit meer op tijd af. Wáárom ben ik gisteren gaan slapen? Domdomdom
ha, toch af!
+ cethlion je kan het wel!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 11:02
Redhair
Redhair is offline
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd IcedEarth!! En met 18 ben je nog niet volwassen he, alleen meerderjarig. Nog drie jaar ben je onvolwassen!
Oud 23-10-2007, 11:20
IcedEarth
IcedEarth is offline
hmm nou laat ik die drie jaar dan nog maar gaan vieren. Hehe, nee serieus, ik hoop dat ik nooit oud word, nee, nee, ik blijf altijd jong, maf, feestend, onserieus, onverantwoordelijk
Oud 23-10-2007, 11:33
Verwijderd
en gefeliciteerd IcedEarth inderdaad! Ik hoop dat je een héél fijne dag hebt! \o/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten