Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2007, 22:19
Dott
Dott is offline
gefeliciteerd Gaara

en metallica, ik wil hem ook best lezen

ot: een fijn weekend gehad.. alleen ging het te snel voorbij.
Morgen begint mijn toetsweek en ik baal echt, want ik moet elke dag tot half 1 gewoon lessen volgen en dan vanaf 15.00 pas toetsen *mokt*
k*tROC!!
meeste dagen dus pas rond half 5 of half 6 thuis.. en dinsdag en zaterdag ook nog werken
maar goed, het is ff niet anders.

Het gaat slecht met een goede vriend en ik maak me zorgen

Verder ook druk bezig met reageren op huisjes en hopen dat ik uitgeloot word
Oud 04-11-2007, 23:49
Poepkind
Poepkind is offline
Leuk met mn exlieverd naar theater geweest
Oud 05-11-2007, 00:17
George
George is offline
Bwuh, eenzaam.
Oud 05-11-2007, 00:59
Verwijderd
Hij ligt al lekker (letterlijk) te knorren en ik doe nog een heel erg wanhopige poging om nog iets te maken van mn opdracht voor morgen.

Tsja.. het werkt gewoon tussen ons.
We zijn ontzettend goede vrienden, geweldige minnaars en elkaars wijze raadgevers.

Wat een opluchting dat het ook nog zo kan.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 06:54
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Bwuh, eenzaam.
˛
Oud 05-11-2007, 08:48
stout!
stout! is offline
Volgens mij heeft hij een ticket teruggeboekt, het aftellen kan beginnen . Zou hem liever vandaag dan morgen weer hier hebben en het is nog best even, maar ik maak me geen zorgen.
Oud 05-11-2007, 08:49
Verwijderd
Gisteravond was, ondanks dat er niks bijzonders gedaan is, best lekker. Dat het ook stil kan zijn is een goed teken. En een vakantie lijkt me super! Maar dan wil ik beginnen met een weekendje weg, aangezien ik op vakantie nogal een trut kan zijn. En niet naar Italië. Al helemaal niet in de zomer, dan valt er helemaal niks meer aan me te redden. Maarrrr tis een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 08:53
Fayette
Waarom smst mijn scharrel niet terug....? Ik wil aandacht.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 09:21
zeep007
zeep007 is offline
Soms voel ik gewoon niet gesteund door mijn familie. Over het algemeen gaat altijd alles goed nu, maar ik zit in een periode waarin ik hele belangrijke beslissingen moet maken, en ik heb het idee dat ze het gewoon niet interesseert. En als ik dan bijna tot een beslissing ben, dan trekken ze alles nog even in twijfel, en ik trek me er weer teveel van aan!

En vriendlief doet z'n best, maar weet het allemaal even niet meer. Maar tussen ons zit alles goed en het is fijn om te weten dat hij er wel voor me is.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 09:28
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik lees hier vaker dan dat ik post, maar dit moet ik toch echt even kwijt. Jij bent echt zoooo irritant en wispelturig. Je weet totaal niet wat je wil. Waarom hou je je vriend zo aan het lijntje? Dump hem dan en blijf in godsnaam eens even een tijdje single zodat je kunt uitvinden wat je echt voelt.
Ja ik weet het.. Maar ik weet dat het ook zoo leuk tussen ons kan zijn en dat ik hem zo leuk kan vinden, dat ik uitmaken moeilijk vind.. Verder denk ik ook nog wel dat het aan mij ligt. Ik vind hem minder leuk als hij mij minder aandacht geeft, maar misschien moet ik gewoon nog wennen aan dat minder aandacht geven, omdat mn vorige vriendjes bijna altijd heel erg lief waren. Ik was verwend
Maarja je hebt helemaal gelijk natuurlijk, en ik word zelf ook best gek van hem de ene keer heel leuk vinden en de dag erna alweer minder. En een tijdje single lijkt me idd ook het beste voor mij, maar een vriendje (hem) hebben is ook erg leuk..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 09:38
Rob
Rob is offline
Citaat:
Waarom smst mijn scharrel niet terug....? Ik wil aandacht.
Aandacht.

Citaat:
Heb echt zin om helemaalonderstebovenvlindersinmijnbuikwauwpfff verliefd te worden.

En wat wederzijdsheid zou ook wel leuk zijn, dan.
Been there, done that, wore the t-shirt. 't Ding draagt best wel lekker.

Lijkt mij wel practisch, hč? xD
Oud 05-11-2007, 09:44
Roosje
Roosje is offline
Hahaha hij kent me veel beter dan ik dacht en ik maar stressen voor mijn tentamens. :feeststemming:
Oud 05-11-2007, 10:05
miekmuis
miekmuis is offline
Hij had echt een superleuk verrassingsdagje voor me. Waarom kan ik nou niet een leuk beschikbare man tegenkomen die ook dat soort dingen weet te organiseren? En hmm, waarom weet ik zelf niet wat ik nou voor hem voel
Oud 05-11-2007, 10:14
indigo
indigo is offline
Nog gefeliciteerd, Morgan!

Haha, dit weekend gepraat met S. over van alles en nog wat en zij zei gewoon wel, eh, wijze dingen . Nu weet ik wel wat ik wil. Contact. En dan zien we wel weer. Ik ga het gewoon doen, vanavond hem bellen aanspreken.
Oud 05-11-2007, 10:51
Pluis
Pluis is offline
Zo, ik bevind me weer onder de levenden
Zaterdagavond hem voor het eerst weer gezien nadat het uit is gegaan. We zitten namelijk op zaterdagavond altijd met z'n allen gezellig bij elkaar wat te drinken enzo, en er was nergens plek dus heb ik het huis maar "opgeofferd' en mijn moeder de deur uit gewerkt. Het was zoooooo gek toen hij binnen kwam lopen alsof er niks aan de hand was. Hij was éng vrolijk, en mijn lichaam wilde hem knuffelen en aanraken enzo maar m'n hoofd zei neenee dat mag niet. Het was echt vreemd. maarja, hoe langer ik er mee had gewacht om hem weer te zien, hoe moeilijker het zou worden.
Hij keek me alleen zo af en toe heel lang aan, en dan was ik te eigenwijs om weg te kijken dus keken we elkaar soms wel 20 seconden onafgebroken recht in elkaars ogen. Waarom doet ie dat nou?
Oud 05-11-2007, 11:19
luchtballon
luchtballon is offline
Huhu, hij heeft gereageerd, maar ik ben niet zeker of hij goed weet wie ik ben. maar hij wil wel afspreken!

En mn ex deed gister weer een beetje raar. Kusjes op mn mond, en ik zeidat dat misschien niet zo leuk was voor zn vriendin, maar hij zei dat ze dat niet zo erg zou vinden. Ik vroeg of hij dat dan ook deed toen wij samen waren, maar hij zei van niet. Ook zei hij: ....anders ga je straks weer met me naar huis. Ik: nou, dat zal nu niet zo snel gebeuren denk ik. Hij: ach dachten we vorige keer ook. Ik: ja maar nu heb je een vriendin? Hij: waar? Ik: in almere? Hij: hmmmmmja. ach.
iig ben ik niet verantwoordelijk voor dingen die hij fout doet, en ik wil best knuffelen en kusjes geven, en als het zoenen wordt vind ik dat lullig voor zn vriendin, maar is het niet mijn fout.
En dat ik nog steeds lief was en dat als het anders gelopen was we vast nog heel lang samen waren. Kerel, kom eerst ergens overheen voordat je iets anders begint.
Oud 05-11-2007, 12:45
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Hahaha hij kent me veel beter dan ik dacht en ik maar stressen voor mijn tentamens. :feeststemming:
<3

OT: gister kenden we elkaar precies een jaar Dus bijna een jaar samen nu! En het gaat geweldiggoed, alleen dit weekend was écht te kort
Oud 05-11-2007, 13:59
Qimm
Qimm is offline
hyves is ook erg geschikt voor schokkende ontdekkingen (het gros van de meiden van mijn MBO opleiding zijn al getrouwd ) Zelfs het minst aantrekkelijke, saaie, en stoffigste meisje heeft trouwplannen met een kerel van 40 ofzo

gewoon algemene geschoktheid

Verder alles goed
Oud 05-11-2007, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Bwuh, eenzaam.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 14:07
BleuEyes
BleuEyes is offline
Gister weer even bij hem langs geweest. Gezellig, maar of het nou wat gaat worden.. Ik heb geen idee..

Net even gezellig wezen lunchen met 2 vriendinnetjes van me, ik ben toch zo blij met ze.

Laatst gewijzigd op 05-11-2007 om 14:33.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 14:27
Verwijderd
Nouja gesprekje gehad. Maar wat nou zo akelig is. Die man trekt nooit zn mond open over wat hem dwarszit tot ik zeg dat ik er geen zin meer in heb.
en tjah.. nu gaat t wel weer heel goed.Kijken hoelang hoe zo extreem lief doet. Jeweetwel; kaarsejes neerzetten. Eten voor me klaarmaken. Die dingen. Echt schattig. Ff goed ervan genieten voor zolang dat duurt. Woensdag samen bij mn huissie kijken en lekker chillen daar. Ff wat kaarsen meenemen. Heb dr zin innn!!!

En mn maatje..wat istie toch lief
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:02
Verwijderd
En mijn kat was verdorie dit weekend weer ziek. Allemaal bloedverlies dus weer snel snel naar de dierenarts. Lekker weekendtarief dokken, bah. Morgen maar weer terug. En ik schop die vent als hij nu niet heel snel iets zinnigs gaan doen. Deze maand al 475 euro uitgegeven, zonder resultaat.

En met ons goed. Dit weekend even een ruzie gehad. Maar dat duurt gelukkig nooit lang. Vaak heeft het dan wel weer te maken met allemaal externe factoren. En we kunnen elkaar heel goed duidelijk maken wat het probleem is en wat we nodig hebben van de ander, wat ook wel helpt. Heel fijn geknuffeld daarna, dus voorlopig (als we ons gemiddelde aanhouden) kunnen we weer een half jaar door zonder ruzie
Vandaag lekker met hem veel geknuffeld, ik merk wel dat de vlinders weer aan het terug komen zijn. En daar ben ik wel blij mee. Het is een welkome afwisseling tussen al die werk/school/sociaalleven stress.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:05
Verwijderd
tentamenstress en dan is hij echt superlieflieflieflieflief. leuk vriendje heb ik

En nou ja, dat mijn buik hupst bij een compliment van flirtestevriendman, daar kan ik toch ook niet zoveel aan doen? ik hoef niks met hem of van hem, maar complimentjes zijn altijd fijn (A)

ohja, metallica, ik wil ook best die mail voor je doorlezen hoor. ik ben toch aan het SOGgen
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:15
Nienna*
Nienna* is offline
@ Gaara: Waarom waarom waarom heb je je naam veranderd? Ik vond de vorige mooier .

Oh edit: Ik had vannacht gedroomd dat ik een permban kreeg .
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:24
Verwijderd
Bah, iedereen zit leuke Sint/Kerst/levensplannen te maken met vriendje/vriendinnetje, dus ik heb me maar opgesloten op m'n kamer om te leren. Ik haat de aanloop naar de feestdagen, die zijn echt gemaakt om singles te pesten. Ik voel me echt een oude vrijster, en het wordt met de jaren alleen maar erger
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 15:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik voel me echt een oude vrijster, en het wordt met de jaren alleen maar erger
Dit klinkt alsof je minstens 40 bent, hoe oud ben je?

OT: ja hij komt 20 december terug en we zien wel hoe het dan verder loopt. Vast niet alleen maar zo romantisch en ideaal als ik nu in mijn hoofd heb! Maar denk dat het toch heel fijn is om hem weer om me heen te hebben.
Oud 05-11-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Bah, iedereen zit leuke Sint/Kerst/levensplannen te maken met vriendje/vriendinnetje, dus ik heb me maar opgesloten op m'n kamer om te leren. Ik haat de aanloop naar de feestdagen, die zijn echt gemaakt om singles te pesten. Ik voel me echt een oude vrijster, en het wordt met de jaren alleen maar erger
Ik heb juist zin in de feestdagen; Sinterklaas vieren met twee vriendengroepen (+ misschien met familie maar is niks gepland), kerstdiner met ene vriendengroep, kerstdagen met familie en oud en nieuw met vriendinnetjehuisgenootje in Madrid. Kan niet beter. Het enige is dat, als exlief nog vriendlief was geweest, ik een kerstdag bij zijn ouders thuis had besteed (en mogelijk een Sinterklaasviering). Oh en misschien ook kerstdiner met zijn vriendengroep, maar die viel toch altijd al samen met die van de mijne en dat veroorzaakte een hoop organisatorische ellende

De feestdagen zijn nou wel de laatste reden waarom ik hem mis.. Eerder zijn familie, heh.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 16:14
Fayette
Omg, ik mis hem een beetje..
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 16:25
Tink*
Tink* is offline
Huhu het gaat zo goed. <3 Het lijkt wel steeds beter te worden. Dit weekend ben ik naar hem geweest (oudersthuis), z'n moeder was er niet maar ik heb z'n broertje wel al ontmoet. Ik zou meegaan naar een verjaardag en daar heb ik z'n hele vriendengroep ontmoet. Ik vond het best eng, maar het viel allemaal heel erg mee. Ze waren heel aardig en gek en het was best gezellig. Hij had het idee dat z'n broertje mij wel mocht omdat ie best veel zei en ook nog bleef hangen. En een paar van z'n vrienden hadden tegen hem gezegd dat ze mij wel leuk vonden enzo, eentje zelfs waar ik bij was. En toen we weggingen toen zeiden ze echt zo dingen dat ik maar vaker mee moest komen. Hihi. Maar ik vond mezelf soms best stil, maar goed, dat mag ook best! Hij was wel heel leuk tussen z'n vrienden, dat soort dingen maken echt dat ik hem nog zoveel leuker vind. Om half drie waren we bij z'n huis en zijn we gaan slapen. 's Ochtends nog lekker liggen knuffelen en we hebben over allerlei dingetjes gepraat, dingetjes waar ik me soms best wel zorgen over maak. Nu voel ik me veel geruster, ook al voel ik me wel een probleemkind omdat ik steeds van die onrealistische gedachtes enzo heb. Maar hij deed heel lief. We gingen ook samen terugreizen naar onze kamers, door een misverstandje moesten we echt een uur op de bus wachten ofzo, en daarna nog drie uur treinen, maar het was wel heel leuk. Echt, ik ben zo verliefd op hem. Alleen jammer dat ik hem deze week bijna alleen 'in het openbaar' kan zien. Maarja, dat is ook leuk!

Nu mis ik hem een beetje, maar ik kan er wel tegen want doordeweeks hebben we het gewoon allebei vaak druk en bepaalde dagen zien we elkaar sowieso niet. Maar toch, het duurde lang voordat ik me begon te hechten, maar nu ik dat eenmaal zo ongeveer heb gedaan komt dat missen soms om de hoek kijken. Bah.
Oud 05-11-2007, 16:29
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ah hij is stiekem wel echt cute .
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 16:41
Drez
Drez is offline
Jaa gaat (weer) goed en vanavond gaat hij voor me koken.
Oud 05-11-2007, 17:00
Halflight
Halflight is offline
Oh help hij is heerlijk en lief en toch twijfel ik als een gek.
Maar morgen ga ik gewoon naar hem toe en dan komt hij zaterdag langs en leven we nog lang en gelukkig.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 17:08
Verwijderd
@ stout!: ik ben 21, dus bijna goed Maar ik heb nooit een vriendje gehad om de feestdagen mee door te brengen, en... ja, zie hieronder:

@ Morgan: ik zou willen dat ik zulke vrienden had die nog wat met hun vrienden doen... die van mij vieren het bij het vriendje/vriendinnetje en/of thuis en hebben dan geen zin om het nog een keer te doen. Ik ben dan ook bijna de enige uit m'n beide vriendengroepen die niet bezet is. Maar dat betekent wel dat ik het voor het zoveelste jaar allemaal alleen thuis ga 'vieren' met m'n ouders (die bijna nooit gezellig zijn, omdat ze over alles ruzie kunnen maken) en kinderachtige zusje met d'r vriendje.

Ach, eigenlijk moet ik ook niet zeuren, want zo oud ben ik ook weer niet, maar ik baal er zo van als ik overal om me heen wel leuke plannen hoor
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 18:56
luchtballon
luchtballon is offline
arhggg, nu vind ik het alweer net zo eng als het eerste mailtje sturen! terwijl hij nu heeft gezegd dat hij wel wil....maar ik ben te paranoia, en ik weet niet zeker dus of huij wel weet wie ik ben. maar vast wel. maar toch. maar. baah
Oud 05-11-2007, 19:14
metallica
metallica is offline
Nou ik ben er klaar mee, want ik bleef maar bezig... Dott, Thee Muts en Rob: ik heb jullie ge pm't. dit is wel heel erg eng hoor
Oud 05-11-2007, 20:39
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 20:47
Verwijderd
kan niet beter <3
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 21:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Onwijs goed Familieweekend bij m'n vriend gehad. Was erg leuk, zijn familie is echt leuk. Ik vond het heel gezellig allemaal Had echt wel het gevoel dat ik er ook bij mocht horen en dat is tof Voor mij is dit wel een beetje een teken dat zijn ouders en familie het ook echt serieus zien, onze relatie en dat doet me goed. Tussen ons gaat het ook onwijs goed en na dit weekend nog beter denk ik, ook voor ons was dit wel goed. Volgend weekend alweer vier maanden
Oud 05-11-2007, 21:27
Rob
Rob is offline
Citaat:
Nou ik ben er klaar mee, want ik bleef maar bezig... Dott, Thee Muts en Rob: ik heb jullie ge pm't. dit is wel heel erg eng hoor
Hebbes. Ik ga 'm lezen en geef in de loop van morgen antwoord, afhankelijk van hoe druk stage is.
Oud 05-11-2007, 22:17
Dott
Dott is offline
Citaat:
˛
+ 1
Oud 05-11-2007, 22:21
Dott
Dott is offline
Citaat:
op het oude vrijter gedeelte na kan ik erin komen, dit word sind ik mn ex ken het eerste jaar dat we kerst en sinterklaas apart vieren, en al heb ik volledig vrede met de situatie.. het is toch een leegte

edit: @metallica, ik heb geantwoord.. het verhaal in 1 adem uitgelezen..
Oud 05-11-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
@ stout!: ik ben 21, dus bijna goed Maar ik heb nooit een vriendje gehad om de feestdagen mee door te brengen, en... ja, zie hieronder:

@ Morgan: ik zou willen dat ik zulke vrienden had die nog wat met hun vrienden doen... die van mij vieren het bij het vriendje/vriendinnetje en/of thuis en hebben dan geen zin om het nog een keer te doen. Ik ben dan ook bijna de enige uit m'n beide vriendengroepen die niet bezet is. Maar dat betekent wel dat ik het voor het zoveelste jaar allemaal alleen thuis ga 'vieren' met m'n ouders (die bijna nooit gezellig zijn, omdat ze over alles ruzie kunnen maken) en kinderachtige zusje met d'r vriendje.

Ach, eigenlijk moet ik ook niet zeuren, want zo oud ben ik ook weer niet, maar ik baal er zo van als ik overal om me heen wel leuke plannen hoor
Hm, da's wel flauw. Bij mijn studievriendinnengroep is op mij en een ander meisje na iedereen bezet (en toen ik exlief nog had iedereen op een na, en dat drie jaar lang), maar dat weerhoudt ons er niet bepaald van om kerst en sinterklaas en verjaardagen met de groep te vieren - de vriendjes mogen vaak niet eens mee, al was het maar omdat het te vol wordt (Nu moet ik eerlijk zeggen dat ze eigenlijk ook niet echt willen, de lafaards ). Maar het scheelt denk ik wel dat we gewoon een vaste vriendinnendonderdagavond hebben en daarop dus ook onze feesten plannen; dan neemt het geen aparte vriendjestijd in beslag.

Ik snap ook niet goed waarom ze dat soort dingen niet nog een keer willen vieren? Ik vind het juist leuk om feesten met m'n familie én met m'n vrienden te doen. Het is toch helemaal niet vergelijkbaar?

Edit: @Dott
Ik ga ook voor het eerst sinds 3 jaar de feestdagen in zonder exlief. 't Is wel een beetje raar, maar ik vind het raarder dat ik niet bij zíjn familie ben dan hij bij ons niet erbij is.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 23:33
Cethlion
Cethlion is offline
Oeh leuk, m'n huisgenootjes plagen me dat ze een verjaardagscadeautje hebben en ik ga taart en cake bakken zodra ik tijd heb. <3 En donderdag eindelijk weer eens uit, en dan word ik NIET ziek bij aanvang dit keer.

Maar pff, ik word soms zo móe van mezelf. Wanneer hou ik nou eens op mijn geluk te laten afhangen van de acceptatie van anderen? En die zogenaamde acceptatie die er wel of niet is, is ook nog eens ingebeeld. Beetje vaag dit, maar ja. Wat dat betreft gaat het gelukkig al veel beter dan vroeger. Maar bij het studentenblad wil het nog niet altijd even goed lukken. Pah. Ik heb geen zin om achter ze aan te lopen. En achteraf zal blijken dat er helemaal niets aan de hand was en dat ik het me allemaal heb ingebeeld, huhuh.

Gelukkig is het heel gezellig met m'n universiteitsvriendinnetjes. En gelukkig is er blije muziek als The Madd. Hippe shit.
Oud 05-11-2007, 23:54
Luna
Luna is offline
meh een vriend van me wil me niet meer zien want 'hij vindt me te leuk om gewoon met me om te gaan' en ik vind het kut en kan wel janken. ik wil gewoon vrienden zijn.
Oud 06-11-2007, 00:04
__
__ is offline
Citaat:
heh kut nu moet ik weer denken aan het feit dat mijn vriendje kerst haat en dat ik van kerst houd, en dat dat dus ook niet bepaald opschiet. nou dan zitten wij dus lekker in hetzelfde schuitje, maar dat maakt niet uit want met vrienden/familie is toch minstens even leuk, dus ehh, cheer up

ot: a.s weekend 2 jaar samen en dan zitten we van vrijdagmiddag tot zondagmiddag/avond oid in antwerpen! leuuuk
Met citaat reageren
Oud 06-11-2007, 04:50
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ja, dat vind ik ook zo vervelend aan de feestdagen. Vooral omdat mijn familie ook redelijk uit elkaar gevallen is (en bezig is met verder te vervallen), dus dan houd je weinig over. Nouja, meestal is het wel gezellig.
Maar een oude vrijer (Heh.) voel ik mij nou ook weer niet.

Nouja, ik moet niet echt klagen. Ik heb de vorige jaar en het jaar ervoor wel iemand gehad tijdens de feestdagen (en twee jaar daarvoor ook) en wie weet wat er dit jaar gebeurd zo vlak voor de kerst.
Oud 06-11-2007, 05:52
Neko*
Neko* is offline
Wat een feestdag verhalen. Ik moet zeggen dat vorig jaar voor het eerst was dat ik Sinterklaas met vriend vierde. Kerst is elk jaar beetje hetzelfde liedje, en elk jaar even gezellig, dus of het nu met of zonder vriend is; ik vermaak me wel.

Zijn tentamens gaan goed tot nu toe, en dat maakt hem helemaal hyperig en knuffelig en dan is hij toch echt wel op z'n leukst. En oehww, vrijdag samen naar de sportschool, en 's avonds themafeest van een ondertussen wederzijdse vriend. (thema is Valhalla, dus nog ff bedenken wat ik aan moet doen. ) Zaterdag uni bezoeken, en 's avonds uit. Leuk weekend zit er aan te komen dus. Helaas duurt het nog zo langgg.
Eerst die schoolexamens nog doorkomen. Dus nú nog even doorlezen en straks goed maken. Hah, ik voel me fijn, gelukkig, zoals ik me in jaren niet gevoeld heb.
Oud 06-11-2007, 07:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:

Zullen we het samen vieren? Ik ben ook alleen
Oud 06-11-2007, 08:38
Signy
Signy is offline
ik ben dan wel niet single maar vier kerst ook zonder vriend. Hij moet werken.
Oud 06-11-2007, 09:14
Fayette
Ik rij dus straks mee met hem vanaf de uni en ik maak me druk over wat ik aan moet... FUCKFUCKFUCK! Ik ben verliefd!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten