Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
We (fay csn en ik) kregen vandaag een mail of we jullie even op deze wedstrijd willen wijzen.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 21:52. Reden: onder -_-' |
![]() |
|
oh, waar slaat dat op?
![]() ik slaap wel in het simplon geloof ik, ze belden me iig van de week met de vraag of ik nog iemand meenam en dat is niet zo, dus toen stelden ze een eenpersoonskamer voor, maar dat leek me eigenlijk niet zo gezellig, en nu weet ik nog niet waar ik slaap .. ze zouden nog kijken. maar anders dan gaan we toch gewoon overlopen? ![]()
|
![]() |
Zaterdag 11 oktober 2008 is de Internationale Dag van de Palliatieve Zorg (IDPZ). Palliatieve zorg betekent zorg voor mensen die niet meer beter worden en gaan overlijden. Rondom de IDPZ worden activiteiten georganiseerd met als doel om bekendheid te geven aan palliatieve zorg. Want mocht je het ooit nodig hebben, dan is het fijn om te weten waar je terecht kunt.
Om op een mooie manier aandacht te vragen voor palliatieve zorg organiseert de projectorganisatie een poëziewedstrijd voor middelbare scholieren. Zij mogen gedichten schrijven over dood, herinneringen, verdriet & rouw. De beste 15 gedichten worden in een gedichtenbundel geplaatst. Een landelijke jury, met daarin de schrijvers Ted van Lieshout en Hans Hagen (schrijver van het kinderboekenweekgeschenk 2008), nomineert uit alle inzendingen de 15 beste gedichten. Als jij het mooiste gedicht van Nederland schrijft, win je ook nog eens een mooie Nintendo DS Lite inclusief het spel “Braintraining". Wil je meedoen? Dat kan tot 3 juni 2008. Ga voor meer informatie naar: www.dagvandepalliatievezorg.nl Groet, Mariska |
![]() |
|
HOERA! HOERA
Nellekie aka ava/adore en Marleen aka Vogelvrij aka Vivi hebben vanavond respectievelijk de tweede en de tweede en de derde en de derde en de derde prijs gewonnen bij Write Now! in 's Hertogenbosch Dat is, welteverstaan, 66,67%! Dat is, bovendien, een DOPERWINNING
|
Er stond nu alleen de motivering voor de prijzen. Al is dat natuurlijk ook al wel tof, maar ik wilde weten wat ze er nu precies over zeiden, want zulk soort dingen vergeet ik ogenblikkelijk weer
![]() Dank je wel! Jouw gedichten zagen er ook goed uit. En mijn moeder vond je aardig ![]()
|
Ja, dat duurde even hè! Ik moest ze er helemaal over mailen, dat ze die links moesten activeren. En nu is er ook nog wat raars gebeurd met de lettergrootte ook. Maar ja
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oh wat mis ik DOP, merk ik nu!
Nou, oud nieuws, maar iets wat in deze topic past: ik won laatst nog tweede prijs bij de Literaire Prijs Babylon (een studentenwedstrijd), http://www.babylon.student.kuleuven.be/lp/
|
kennen wel, ahem, maar geen doppers volgens mij. zonde dat er zo'n groot verschil is tussen de groottes van de voorrondes (net als bij writenow eigenlijk).
en ik heb stiekem wel meegedaan maar voor de eerste keer ooit dus ik heb geen flauw idee wat te verwachten. jij? PS als ik gezweetwel's avatar zie dan denk ik altijd aan harry potter maar dat is niet terecht toch? |
![]() |
|
|