Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke, rust in mijn hoofd. Tentamens achter de rug
![]() En er zijn nog dingen die me dwars zitten, maar die laten we voor het gemak maar even voor wat ze zijn. Yana: heb jij ook vakantie? Zo ja: keertje uphooken? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei, ik kwam net mijn leraar geschiedenis tegen van de 4e en 5e klas... Volgens mij ging het redelijk, dat praatje dat we even maakten...
Ennnn, morgen is mijn feestje! Hihi. Ben al van alles aan het inslaan en mijn moeder heeft hele leuke dingen gekocht die ik natuurlijk niet mag weten... Nou ja, ik hou het wel vol tot morgen... Vanmiddag nog autorijden en nog naar de museumnacht. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor de buitenwereld is volgens mij een beetje bullshit, de buitenwereld wil dat je gezond bent en normaal eet, niet jezelf kapot maakt. Je verliest de 'buitenwereld' hiermee. Mensen gaan bij je weg, trekken het niet meer om bij een eetgestoord peroon te zitten. Dus stop maar met afvallen voor de buitenwereld, dat heeft totaal geen zin.
|
auw
![]() een in mn elleboogplooi en een in mijn nek.. pleister dr opgeplakt en klaar, 24 uur niet nat worden maaaaar ik ben natuurlijk weer overgevoelig voor pleisters ![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik moet elke keer lachen als ik naar mijn bord kijk, dat maakt het leren al leuker ![]() Citaat:
![]() Rare Kwast: irritant ![]() Mijn leren gaat langzaam, maar aan de andere kant ben ik al best opgeschoten. Volgens mij ben ik morgen al vroeg klaar met de hoorcolleges, dan alleen nog de werkcolleges en drie practica. Het klinkt nog best veel, maar volgens mij valt het wel mee. Maarja, daarna moet ik nog beginnen met het andere vak. En daar heb ik dus echt nog niks aan gedaan. Ik ga het nooit halen. Ik kan me er ook niet druk om maken. Ik kan wel gaan zitten stressen, maar daarmee krijg ik het vak ook niet geleerd. Al ga ik vast straks nog wel zitten stressen, als ik mijn boeken van dat vak opendoe of de dag voor het tentamen. En als ik het tentamen niet gehaald heb en niet mag herkansen, wat ik verwacht, zal het vast ook rot voelen. Maar ach, dat zien we dan wel weer. Zal ik morgen wel of niet gaan trainen? Ik wil wel graag. Maar aan de andere kant ben ik dan mijn halve dag kwijt, en ben ik in de middag gestresst omdat ik mijn halve dag kwijt ben. Ik zou het qua tijd denk wel redden, maar ik ben dan wel drukker in mijn hoofd (dat klinkt vast heel raar). Ik kan beter niet gaan, dan ben ik rustiger. *twijfelt*
|
![]() |
Krummeltje, gefeliciteerd!
Ooh, de lucht is roze en de wolken die langs drijven zijn paars. <3 En de paarse wolken gaan achter de kerktorens langs. Wat een geweldige lucht, ik kijk door het raam en het is zo fucking magisch. Wat is het leven toch goed. Vannacht was het nog leuk in mijn stamkroeg. Het was ontzettend rustig, maar R. was er natuurlijk gewoon en we deden heel cool tegen elkaar. Geen afstand, geen gedoe. Even close als altijd. Ik ben zo gek op hem. Vind het klote dat ik er steeds een rotzooi van maak door hem verkeerde hoop te geven en dat ik dan weer duidelijk maak dat ik niet verliefd ben door met een andere jongen te verschijnen. Maar hij blijft cool, gelukkig. Jaa, vannacht lekker gedanst, soms zelfs in mijn eentje op de dansvloer. Hihi, vroeger durfde ik dat echt niet. En straks komen P. en D. en we gaan denk ik lekker dronken worden. Daarna met D. uit, ik denk dat P. weer met de trein naar huis moet. D. zei dat ze mdma kon regelen, maar dat leek me niet zo'n goed idee, als P. komt ga ik niet aan de drugs. Hihi dat wordt weer een leuke avond. Hoop dat hij ook nog uit gaat vannacht, ik verwacht van wel. Het is de kroeg waar hij werkt, er is all times party, dan komt hij meestal wel en hij weet dat ik er ben. Leven is mooimooimooi.
||
Citaat:
|
Haha ik ben voor het eerst van mijn leven in een echte universiteit geweest.
![]() ![]() (Haha dit was wéér Roosje! (a) )
|
![]() |
Paddo's verbieden, kraken verbieden, nee het gaat lekker. En waarom? Omdat een paar toeristen gekke dingen doen met paddo's en omdat internationale krakers er een rotzooitje van maken. Wat een bullshit, serieus. Beperk de vrijheid maar hoor. Nu nog blowen en prostitutie verbieden, euthanasie en abortus afschaffen en we worden een geweldig vrij land. Democratisch, jaja.
Laat de criminaliteit maar komen hoor, die wordt lekker hoog zo. Want reken maar dat paddo's nu nog meer gebruikt zullen worden, en reken maar dat kraken gewoon doorgaat. Doe wat aan die leegstand dan, doe wat aan die hoge huurprijzen. Hier in de stad is een vrij grote kraakscene, maar nauwelijks overlast. Omdat in Amsterdam een paar kutkrakers zijn, gaat het kraken gewoon weg. Bedankt, losers.
|
Verwijderd
|
zo, nu voor het eerst een uurtje alleen van de afdeling. Ik heb gister een goed gesprek met mijn arts gehad en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik toch echt geen borderliner ben en daar ben ik héél blij om! De chaos in mijn hoofd neemt momenteel weer een beetje toe. Men zingt steeds liedjes en ik word er een beetje gek van. Zo was het dus vroeger altijd. Altijd liedjes in mijn hoofd. Maargoed, ik wil het zonder anti-psychotica proberen. We zien wel hoe het uitpakt. Voor de volgende keer dat ik een gesprek met mijn arts heb moet ik het foldertje van schizofrenie doorgelezen hebben, gaan we daar verder naar kijken... Ik zie allemaal wel.
|
![]() |
||
Citaat:
en nu weer verder met bio, want de wereld draait maar door..
|
Verwijderd
|
Ik dacht dat het beter ging, maar ik heb me toch hoofdpijn! Na 3,5 dag kun je toch wel weer beter zijn, want ik wil maandag wel weer naar school. Maar ja, als ik me zo voel haalt dat ook niks uit. Maar ik wil hem zien! Die 2 weken waren dus niet genoeg om een beetje over hem heen te raken en J. haalt ook niet bij hem. Ik was een donderdag lekker stom bezig. Bij ons in de klas zit een jongen van wie de naam heel veel op A.'s naam lijkt (het scheelt een letter). Ik zei iets over die jongen dus ik wou zijn naam zeggen maar ik zei A. Toen raakte ik helemaal in de war en zei A.'s naam nog 2 keer.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik heb even paniek. Volgens mij heb ik al veel te veel lekkere dingen gegeten en morgen ook nog eens mijn High Tea en maandag trakteren op stage, dat wordt dus dinsdag giga aangekomen zijn. En ik heb wel andere tussendoortjes niet genomen, maar die chocolade net, gatver, waarom heb ik die afspraak ook. Als tegen kan ik bedenken dat ik nog niet heb gegeten wat ik heb afgesproken dus dat het qua hoeveelheid mee zal vallen enneeeh, ik weet niet, gatver gatver, ik wil niet zo dik zijn en niet meer eten en bluuuuh. En ik haat dit eeuwige cirkeltje waar ik in blijf, maar ik wil dit ook niet. Oh gatver, m'n buik, al het vet, jakie.
Hmm, laat maar, ik ga wel een cognitief maken en slapen ofzo. *piep*eetstoornis. |
![]() |
|
Ik heb het kindje van m'n schoonzusje op aankomende vrijdag voorspeld. <3 Ik ben zó benieuwd, het zou heel goed kunnen dat we volgend weekend op kraambezoek gaan!!! Zo denk ik mijn schoonmoeder even een sms sturen, die zal ook wel aan niets anders kunnen denken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik voel me top!
mijn moeder kwam langs en heeft mn hele huis schoongemaakt. hahahaha, tja, als zij dat wil doen dan ben ik opeens opvallend stil voor alle commentaar van dr. huphup mama, máák maar schoon, lééf je maar uit ![]() ![]() ![]() en ik heb jeuk, maar dat zal snel weer weg zijn en een ander forum en het kraken verbieden is bijna nog dommer dan het paddo's verbieden. die toeristen blijven tóch wel komen, die handel gaat toch niet weg als er geld in omgaat ![]() Als er een protest zou komen zou ik maar al te graag mee willen doen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Eigenlijk was ik een beetje te vroeg (3e jaars mbo)ervoor maar ik besloot toch om naar de opendag te gaan van de hbo. Het zag er heel mooi uit. En de apparaten waren niet van de jaren 1975-1980 zoals het nu het geval is bij het mbo waar ik nu zit. ![]() ![]() Ik vindt van mezelf dat ik ook volwassener ben geworden. Vond me zelf altijd maar zo kinderachtig maar daar is gelukkig verandering in gekomen. Spontaner worden zou ik wel nog willen zijn als dat is gebeurd, dan is me zelfbeeld helemaal 100% ![]() Argh en nog van een dikke dictaat binnen 2 weken verslag schrijven ![]() En nog gefeliciteerd Krummeltje.
|
Ik wil vanalles maar ik moet opdrachten maken voor de tentamenweek. Ik heb helemaal geen tijd nu voor allerlei leuke dingen.
![]() Maarr misschien overleef in de tentamen weken toch wel..?
|
Hoe moet dat nou? een leven verder zonder jou. Ik ben zo bang dat mijn herinneringen aan jou beginnen te vervagen en dat ik over 10 jaar niet goed meer weet wie je bent, zoals dat ook bij onze vorige hond is gegaan. En wat moet ik nou als er een nieuwe pup in huis komt? die neemt jou plaatsje in, die gaat liggen waar jij altijd lag, die speelt met jou speeltjes, die eet uit jou bak...ik wil jou niet inwisselen voor een ander! Verdorie Noes, ik kan je niet loslaten.
|
@sonho: Ik herken je verhaal heel erg!! Ik heb t zelfde! Ik begrijp hoe je je voelt. Echte tips heb ik niet, maar ik wilde je ff laten weten dat ik met je meeleef en veel strekte!
@Skilly: Utrecht is top ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Omg, omg, omg. Gister was zo fucking geweldig.
![]() Eerst kwam P. hier, toen D., toen nog wat krakervriendjes van me, was wel leuk. P. ging ook mee uit, dus ik zei dat hij wel mocht blijven slapen. Toen gingen we weg, mijn krakervriendjes gingen niet mee. In de kroeg was een huisgenoot van me aan het werk, maar hij hoefde niets te doen, dus een beetje met zijn vieren gedanst. Op een gegeven moment kwam hij binnen, hij deed heel normaal. Helemaal geen gedoe tussen ons door dat geld/stroom gedoe dus, mooi. Soms dansten we wat, soms liep hij rondjes. Ik kwam hem bij de bar tegen, een vrij rustige plek, en hij begon me te zoenen. Iets wat hij niet vaak midden in een kroeg doet. Hij is bang voor geklets, gezeik dat hij een player is, altijd een ander meisje heeft. Helemaal in de kroeg waar hij werkt wil hij dat geklets niet meer horen. Maar nu begon hij me gewoon daar te zoenen en hij keek te lief, met die bambi ogen. Ik ging weer naar mijn vrienden, af en toe kwam hij bij me staan. We gingen later samen naar de hal, daar echt een potje ordinair gezoent, jezus. Twee vriendinnen van J. kwamen nog naar me toe, of het niet wat minder kon, ouwehoerden ze. ![]() Hij kon niet van me af blijven, en ik had P. gezegd dat hij bij me kon slapen. Ooh, wat baalden we. Hij wou zo graag met me mee vannacht, wou bij me slapen, hij zat al vanalles te bedenken. Dat ik P. bij mijn huisgenoot zou laten slapen, of dat ik P. mijn kamer zou binnenlaten en zelf met hem mee naar zijn huis zou gaan. Echt jammer dat het niet kon. ![]() Ohoh, echt, gister was niet normaal. Hihihihi. Leven is mooi en hij is leuk en vrijgezel zijn is goed, ooe. ![]()
|
Verwijderd
|
@Redhair: Jah, dat soort dingen zijn echt geniaal! <33 Tis goed om te lezen dat jij er weer beter aan bent dan een tijd geleden, dat was echt niet tof. Echt mooi om te merken dat je het weer allemaal leuk vind! Ga zo door meid.
![]() ot: T weekend was weer geslaagd! Het gaat steeds beter en dat is erg tof. En ooooh, ik moet gaan uitkijken, ik word nog verliefd op mijn eigen haar. T zit zo geniaal de laatste tijd. Hoera voor de kokosnootolie! ![]() En ik heb een dikketietenshirtje, wikkeljurkje, bolletjeshaarband, strikjeshaarband, groene veel te dure laarzen, zjieletje, driekwartbroek, legging, shirtjemetschattigecol en nog veel meer! En tis tof. En mijn vader in combinatie met YouTube (met name B.B. King en Rory Gallagher) is echt geniaal! Laatst gewijzigd op 04-11-2007 om 14:43. |
![]() |
|
Wat een dag.
J. heeft zich vanochtend laten op nemen omdat hij zich weer raar voelde toen hij bij mij was. Voor de verandering was het weer vuurwerk van binnen, ik was zoooooo kwaad. Ik weet niet wat dat is, ik heb dat al zolang ik met hem om ga en zelfs nu ik geen relatie meer met hem heb heb ik die woede gevoelens. Als hij verdriet heeft of zich niet lekker voelt dan sta ik altijd voor hem klaar maar zodra hij depressief is of last heeft van angsten dan ontplof ik bijna van woede en dan zou ik hem het liefst de huid vol schelden. Ik heb het nooit begrepen en ik heb het mezelf altijd uiterst kwalijk genomen dat ik dit voelde. Ik neem het mezelf nog steeds kwalijk, maar ik denk dat ik begin te begrijpen wat me zo boos maakt...hij confronteerd me met mijn eigen problemen. Het is alsof ik in een spiegel kijk, blijkbaar ben ik misschien wel in werkelijkheid zo boos op mijn eigen depressies en angsten. Ik weet het niet, kan dat gevoel anders ook niet verklaren. Vanmiddag naar verjaardag van B. Echt super was dat! Ik heb zo gelachen om haar en ik heb zo genoten van haar enthousiastme. Dit was nou nog eens een echt feest (het gebak zat tot op het plafond zo ongeveer, haha!). En nu zit ik hier thuis en voel ik me weer enigzins verloren en weet ik niet wat ik met mijn leven aan moet. Het is zo'n rotzooi van binnen, hoe krijg ik dat allemaal ooit weer op orde.
||
Eh, ik heb een ge-wel-dig-e week gehad. Niets ging echt zoals geplanned, maar dat zijn de leuke weken, nay?
![]() Goed voelen, FTW. ![]() Citaat:
![]()
|
|