Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2007, 08:34
IcedEarth
IcedEarth is offline
de spierpijn valt mee! Ik was gisteravond alleen helemaal knock-out, om tien uur lag ik al op de bank te slapen. Werd wakker gebeld of ik mee uitging, oh, wat saai ben ik, ik lag al om 10 uur te slapen, en lang tot vanochten negenuur ofzo. wooow dat is 11 uur. Hmmmm straks even met wat vreinden naar de markt biologisch goedkoop eten scoren<3. pfff ik ga nog even liggen denk ik, moe.
En die "scharrel" heeft nog steeds niets van zich laten horen. Aan de ene kant vind ik dat stom. Maar aan de andere kant, hij is wel iets van 3 x hier heen gekomen (3 uur heen, 3 uur terug reizen). + dat ie ongeveer een gratis weekend weg had gefixt. Maar daarom maar niets van je laten horen?
vage gast ik ga maar concreet zeggen: "waarom laat je niets van je horen", maar dan moe tik hem natuurlijk eerst spreken
Oud 03-11-2007, 09:45
Verwijderd
Citaat:

Snapt ze nou niet waarom je per se dáár iets moet vinden en niet hier zodat je niet alles op hoeft te geven, of wil ze sowieso liever niet dat je zo ver weg gaat? Ik denk dat geen enkele moeder dat heel leuk vindt en meteen enthousiast zou reageren, depressief of niet.
Word nou eerst maar eens aangenomen, wanneer ga je?
Het moet niet per se daar zijn. Het moet een baan zijn waar ik mijn ei in kwijt kan. Ik heb hier in Nederland ook een paar banen, maar die zijn relatief klein vergeleken met de grote orkestbanen, waar dan ook.
Hier kan ik mijn ei ook wel kwijt, maar de inkomsten zullen marginaal blijven. Op zich is dat ook niet erg, want ik kan rond komen. Maar ik moet en wil verder.
En in het buitenland zijn op dit moment veel meer mogelijkheden om verder te groeien dan hier in Nederland. Bovendien: het avontuur lokt heel erg. Nieuwe dingen.
Mijn moeder werd al zwaar depressief toen ik het huis uitging. Wat zal dat worden als ik word aangenomen? En ze weet het telkens zo te brengen alsof haar leven(sgeluk) van mij afhankelijk is. Dan schermt ze weer met de band die we hebben. Maar als musicus moet je relatief veel werken om goed rond te kunnen komen, dus tijd om veel naar haar toe te gaan is er niet.

Als ik deze kans niet grijp ga ik gruwelijk spijt krijgen, omdat het echt een mooie kans is. Grijp ik hem wel, en lukt dat, dan ga ik ook gruwelijk spijt krijgen, omdat ik vrees dat ik de gevolgen dan niet kan overzien.

Dus: ik zit klem, hoe dan ook.

Maar goed eerst inderdaad die auditie maar eens winnen.

oja, en mijn kamer schoonmaken...
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 10:22
Verwijderd
Oke, rust in mijn hoofd. Tentamens achter de rug En nu hopen dat ik ze gehaald heb, maar zo niet, dan niet, dan herkans ik wel. Het komt wel goeoeoed. Volgende week lekker een nieuwe gitaar gaan uitzoeken, muziek maken, alvast inlezen voor het volgende blok, vrienden opzoeken. Olé.

En er zijn nog dingen die me dwars zitten, maar die laten we voor het gemak maar even voor wat ze zijn.

Yana: heb jij ook vakantie? Zo ja: keertje uphooken?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 10:25
Verwijderd
Oei, ik kwam net mijn leraar geschiedenis tegen van de 4e en 5e klas... Volgens mij ging het redelijk, dat praatje dat we even maakten...

Ennnn, morgen is mijn feestje! Hihi. Ben al van alles aan het inslaan en mijn moeder heeft hele leuke dingen gekocht die ik natuurlijk niet mag weten... Nou ja, ik hou het wel vol tot morgen... Vanmiddag nog autorijden en nog naar de museumnacht.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 11:35
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
Ja. Het waarom is omdat ik zo'n hekel heb aan mijn buik en bovenbenen, zo walg van mijn lichaam. Voor wie..dat ben ik vooral zelf, denk ik. Maar ook voor "de buitenwereld". De buitenwereld van wie ik zo graag niks aan zou willen trekken.
En wanneer denk je dat je niet meer zal walgen van je lichaam, dat je er vrede mee hebt? Als er geen grammetje vet meer op zit? Als je bovenbenen je nauwelijks nog kunnen dragen? Door wat je nu aan het doen bent is je lichaam constant aan het veranderen, dan kan je er ook geen vrede mee hebben. Want je lichaam accepteren zoals hij is kost tijd, alleen als hij steeds blijft veranderen kan je nooit die tijd vinden.
Voor de buitenwereld is volgens mij een beetje bullshit, de buitenwereld wil dat je gezond bent en normaal eet, niet jezelf kapot maakt. Je verliest de 'buitenwereld' hiermee. Mensen gaan bij je weg, trekken het niet meer om bij een eetgestoord peroon te zitten. Dus stop maar met afvallen voor de buitenwereld, dat heeft totaal geen zin.
Oud 03-11-2007, 14:16
Verwijderd
Er is atm niks wat ik interessant vind.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Het is een meisje en ze heet Amber <3 en ze ziet er op de foto's echt ontzettend schattig uit
Gefeliciteerd, tante
Nichtjes zijn echt leuk, de mijne is nu bijna 5 maand en ze is echt zó goddelijk Stiekem wil ik haar altijd mee naar huis nemen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 15:46
rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd tante krummel
mijn neefjes zijn nu bijna 7 en 5 maar die kan ik regelmatig wel achter behang plakken zou graag nog eens tante worden van een nichtje, ben benieuwd
Oud 03-11-2007, 15:48
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Ben ik de enige die bij het zien van de topictitel iedere keer weer denkt aan het alarmnummer 112?
.
yup valt me niet eens op
Oud 03-11-2007, 15:50
rare kwast
rare kwast is offline
auw gister heeft de dokter twee plekjes weggehaald, letterlijk weg geknipt.
een in mn elleboogplooi en een in mijn nek.. pleister dr opgeplakt en klaar, 24 uur niet nat worden
maaaaar ik ben natuurlijk weer overgevoelig voor pleisters sinds nu overigs.. tis helemaal rood en geirriteerd en het jeuheukt
Oud 03-11-2007, 15:56
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ben ik de enige die bij het zien van de topictitel iedere keer weer denkt aan het alarmnummer 112?
Het was me nog niet opgevallen. Maar nu je het hebt gezegd, heb ik het wel

Citaat:
@Heksjuh: nee, dat klinkt cool! Succes met leren!
Dankje
Ik moet elke keer lachen als ik naar mijn bord kijk, dat maakt het leren al leuker

Citaat:
Het is een meisje en ze heet Amber <3 en ze ziet er op de foto's echt ontzettend schattig uit
Gefeliciteerd

Rare Kwast: irritant Kan je die pleisters er niet afhalen en er een verbandje ofzo omdoen? Misschien jeukt het dan minder.

Mijn leren gaat langzaam, maar aan de andere kant ben ik al best opgeschoten. Volgens mij ben ik morgen al vroeg klaar met de hoorcolleges, dan alleen nog de werkcolleges en drie practica. Het klinkt nog best veel, maar volgens mij valt het wel mee.
Maarja, daarna moet ik nog beginnen met het andere vak. En daar heb ik dus echt nog niks aan gedaan. Ik ga het nooit halen. Ik kan me er ook niet druk om maken. Ik kan wel gaan zitten stressen, maar daarmee krijg ik het vak ook niet geleerd. Al ga ik vast straks nog wel zitten stressen, als ik mijn boeken van dat vak opendoe of de dag voor het tentamen. En als ik het tentamen niet gehaald heb en niet mag herkansen, wat ik verwacht, zal het vast ook rot voelen. Maar ach, dat zien we dan wel weer.

Zal ik morgen wel of niet gaan trainen? Ik wil wel graag. Maar aan de andere kant ben ik dan mijn halve dag kwijt, en ben ik in de middag gestresst omdat ik mijn halve dag kwijt ben. Ik zou het qua tijd denk wel redden, maar ik ben dan wel drukker in mijn hoofd (dat klinkt vast heel raar). Ik kan beter niet gaan, dan ben ik rustiger. *twijfelt*
Oud 03-11-2007, 16:25
Redhair
Redhair is offline
Krummeltje, gefeliciteerd!

Ooh, de lucht is roze en de wolken die langs drijven zijn paars. <3 En de paarse wolken gaan achter de kerktorens langs. Wat een geweldige lucht, ik kijk door het raam en het is zo fucking magisch. Wat is het leven toch goed.

Vannacht was het nog leuk in mijn stamkroeg. Het was ontzettend rustig, maar R. was er natuurlijk gewoon en we deden heel cool tegen elkaar. Geen afstand, geen gedoe. Even close als altijd. Ik ben zo gek op hem. Vind het klote dat ik er steeds een rotzooi van maak door hem verkeerde hoop te geven en dat ik dan weer duidelijk maak dat ik niet verliefd ben door met een andere jongen te verschijnen. Maar hij blijft cool, gelukkig.
Jaa, vannacht lekker gedanst, soms zelfs in mijn eentje op de dansvloer. Hihi, vroeger durfde ik dat echt niet.

En straks komen P. en D. en we gaan denk ik lekker dronken worden. Daarna met D. uit, ik denk dat P. weer met de trein naar huis moet. D. zei dat ze mdma kon regelen, maar dat leek me niet zo'n goed idee, als P. komt ga ik niet aan de drugs. Hihi dat wordt weer een leuke avond. Hoop dat hij ook nog uit gaat vannacht, ik verwacht van wel. Het is de kroeg waar hij werkt, er is all times party, dan komt hij meestal wel en hij weet dat ik er ben. Leven is mooimooimooi.
Oud 03-11-2007, 16:27
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh mijn god, ik heb de oefentoets uitgeprint en vluchtig doorgelezen en ik weet de helft niet. Nou moet ik de hoorcolleges van vóór de tussentoets nog doornemen - en dat is herhaling - maar het is zoveel en hoe past dat ooit in m'n hoofd!
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 16:49
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:

Gefeliciteerd

Rare Kwast: irritant Kan je die pleisters er niet afhalen en er een verbandje ofzo omdoen? Misschien jeukt het dan minder.
nope het leed is al aangedaan.. het is helemaal rood eromheen.. pleister heb ik er meteen afgedaan nadat ik er wat last van kreeg..
Oud 03-11-2007, 16:57
Gaara
Gaara is offline
Haha ik ben voor het eerst van mijn leven in een echte universiteit geweest. Criminologie klonk zo droog... maar biomedische wetenschappen is gaaf en politicologie ook. <3 haha nu weet ik het helemaal niet meer.

(Haha dit was wéér Roosje! (a) )
Oud 03-11-2007, 17:08
Redhair
Redhair is offline
Paddo's verbieden, kraken verbieden, nee het gaat lekker. En waarom? Omdat een paar toeristen gekke dingen doen met paddo's en omdat internationale krakers er een rotzooitje van maken. Wat een bullshit, serieus. Beperk de vrijheid maar hoor. Nu nog blowen en prostitutie verbieden, euthanasie en abortus afschaffen en we worden een geweldig vrij land. Democratisch, jaja.
Laat de criminaliteit maar komen hoor, die wordt lekker hoog zo. Want reken maar dat paddo's nu nog meer gebruikt zullen worden, en reken maar dat kraken gewoon doorgaat. Doe wat aan die leegstand dan, doe wat aan die hoge huurprijzen. Hier in de stad is een vrij grote kraakscene, maar nauwelijks overlast. Omdat in Amsterdam een paar kutkrakers zijn, gaat het kraken gewoon weg. Bedankt, losers.
Oud 03-11-2007, 17:37
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ja hoor.. Nu heb ik het weer gedaan. Damn, men weet t altijd zo te verdraaien dat ik de schuldige ben.. great.
nou, t is me weer duidelijk...

maar gelukkig ging het volleyballen wel goed en dan ga ik vanavond maar even naar t feest toe..

Laatst gewijzigd op 03-11-2007 om 18:05.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 18:25
rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik ben zoooo moe
gister tijdens tv kijken in slaap gevallen (was 8 uur) om 10 uur gewekt door mijn moeder, mn tanden gepoetst en verder geslapen
nu kan ik wel weer slapen
Oud 03-11-2007, 18:35
Verwijderd
Ik zit EINDELIJK in Arequipa. En wat was het koud in de bus. Zometeen lekker de plaza op en maar genieten. Gelukkig maar dat ik een goeie gids heb hier hehehe. Ik ben alleen wel doodmoe.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 18:44
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oh man wat heb ik een rugpijn. Niet echt een lekker dagje vandaag.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 18:50
Verwijderd
zo, nu voor het eerst een uurtje alleen van de afdeling. Ik heb gister een goed gesprek met mijn arts gehad en we zijn tot de conclusie gekomen dat ik toch echt geen borderliner ben en daar ben ik héél blij om! De chaos in mijn hoofd neemt momenteel weer een beetje toe. Men zingt steeds liedjes en ik word er een beetje gek van. Zo was het dus vroeger altijd. Altijd liedjes in mijn hoofd. Maargoed, ik wil het zonder anti-psychotica proberen. We zien wel hoe het uitpakt. Voor de volgende keer dat ik een gesprek met mijn arts heb moet ik het foldertje van schizofrenie doorgelezen hebben, gaan we daar verder naar kijken... Ik zie allemaal wel.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 19:16
Neko*
Neko* is offline
Citaat:

Is een jaar ook te kort als je wist dat hij dood zou gaan, als je wou dat hij dood ging, als je zelf hebt besloten dat hij dood moest? Als je afscheid hebt genomen van hem, en hij afscheid van jou? Als je weet dat je moeder in zou storten als hij bleef leven, het hele gezin zou instorten?
Ik denk dat het juist dan te kort is. Het is en blijft een feit dat het je vader was..

en nu weer verder met bio, want de wereld draait maar door..
Oud 03-11-2007, 19:20
Verwijderd
Oja heel lekker. Wie raakt er dan ook een verslag kwijt?
Ik dus. Is me nog nooit overkomen. Wat een werk.. ik moest behoorlijk veel opnieuw doen.
Dag is voorbij gesjeest. Gelukkig ook maar..
-doet nu poging om hoofd 'leeg' te houden-
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 20:50
Verwijderd
Ik dacht dat het beter ging, maar ik heb me toch hoofdpijn! Na 3,5 dag kun je toch wel weer beter zijn, want ik wil maandag wel weer naar school. Maar ja, als ik me zo voel haalt dat ook niks uit. Maar ik wil hem zien! Die 2 weken waren dus niet genoeg om een beetje over hem heen te raken en J. haalt ook niet bij hem. Ik was een donderdag lekker stom bezig. Bij ons in de klas zit een jongen van wie de naam heel veel op A.'s naam lijkt (het scheelt een letter). Ik zei iets over die jongen dus ik wou zijn naam zeggen maar ik zei A. Toen raakte ik helemaal in de war en zei A.'s naam nog 2 keer. M'n vriendinnen lachten me heel hard uit. En oja, ik ga lijnen. Iedereen zegt dat het niet nodig is, maar ik vind van wel. D'r kan best 3-5 kilo ofzo af. Twee broodmaaltijden, avondeten en heel af en toe is toch wel genoeg?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 21:13
Verwijderd
Oh, ik heb even paniek. Volgens mij heb ik al veel te veel lekkere dingen gegeten en morgen ook nog eens mijn High Tea en maandag trakteren op stage, dat wordt dus dinsdag giga aangekomen zijn. En ik heb wel andere tussendoortjes niet genomen, maar die chocolade net, gatver, waarom heb ik die afspraak ook. Als tegen kan ik bedenken dat ik nog niet heb gegeten wat ik heb afgesproken dus dat het qua hoeveelheid mee zal vallen enneeeh, ik weet niet, gatver gatver, ik wil niet zo dik zijn en niet meer eten en bluuuuh. En ik haat dit eeuwige cirkeltje waar ik in blijf, maar ik wil dit ook niet. Oh gatver, m'n buik, al het vet, jakie.

Hmm, laat maar, ik ga wel een cognitief maken en slapen ofzo. *piep*eetstoornis.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 21:33
Verwijderd
Haha dank jullie allemaal.

In het echt is ze nog zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeel liever. Heel rustig en dikke bos donker haar op d'r hoofd. Geweldig.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 21:50
Nona
Nona is offline
Ik heb het kindje van m'n schoonzusje op aankomende vrijdag voorspeld. <3 Ik ben zó benieuwd, het zou heel goed kunnen dat we volgend weekend op kraambezoek gaan!!! Zo denk ik mijn schoonmoeder even een sms sturen, die zal ook wel aan niets anders kunnen denken.
Oud 03-11-2007, 22:21
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Oh man wat heb ik een rugpijn. Niet echt een lekker dagje vandaag.
Maar ik ga straks wel lekker uit, mijn rug losdansen .
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het kindje van m'n schoonzusje op aankomende vrijdag voorspeld. <3 Ik ben zó benieuwd, het zou heel goed kunnen dat we volgend weekend op kraambezoek gaan!!! Zo denk ik mijn schoonmoeder even een sms sturen, die zal ook wel aan niets anders kunnen denken.
Tis spannend, kan ik je vertellen, maar wel ontzettend leuk. <3
Met citaat reageren
Oud 03-11-2007, 23:09
Verwijderd
ik voel me top!
mijn moeder kwam langs en heeft mn hele huis schoongemaakt. hahahaha, tja, als zij dat wil doen dan ben ik opeens opvallend stil voor alle commentaar van dr. huphup mama, máák maar schoon, lééf je maar uitscheelt me weer moeite
en ik heb jeuk, maar dat zal snel weer weg zijn
en een ander forum
en het kraken verbieden is bijna nog dommer dan het paddo's verbieden. die toeristen blijven tóch wel komen, die handel gaat toch niet weg als er geld in omgaatsjongejonge..
Als er een protest zou komen zou ik maar al te graag mee willen doen
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 00:04
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
ik voel me top!
mijn moeder kwam langs en heeft mn hele huis schoongemaakt. hahahaha, tja, als zij dat wil doen dan ben ik opeens opvallend stil voor alle commentaar van dr. huphup mama, máák maar schoon, lééf je maar uitscheelt me weer moeite
Lang leve moeders

Eigenlijk was ik een beetje te vroeg (3e jaars mbo)ervoor maar ik besloot toch om naar de opendag te gaan van de hbo. Het zag er heel mooi uit. En de apparaten waren niet van de jaren 1975-1980 zoals het nu het geval is bij het mbo waar ik nu zit. Ook fantatisch toen ik hoorde dat je kan kiezen uit keuze vakken die niks met je opeiding te maken heeft. Ik had al gauw in me hoofd keuzes lopen maken: sterrenkunde, spaans en nog wat dingen. Nu wil ik nog naar Hoge school Utrecht en van Hall instituut om me keuze te maken. Het wordt dus tussen die 2 en Rotterdam Hoge school. Me ouders weer hebben iets van neem gewoon rotterdam lekker dichtbij maar ik wil dan weer zelfstandig en nieuwe steden gaan leren kennen. Als het Van Hall instituut me bevalt ga ik daarheen. Ach ja ik zeg maar eerst de MBO afmaken.

Ik vindt van mezelf dat ik ook volwassener ben geworden. Vond me zelf altijd maar zo kinderachtig maar daar is gelukkig verandering in gekomen. Spontaner worden zou ik wel nog willen zijn als dat is gebeurd, dan is me zelfbeeld helemaal 100%

Argh en nog van een dikke dictaat binnen 2 weken verslag schrijven

En nog gefeliciteerd Krummeltje.
Oud 04-11-2007, 00:28
Verwijderd
Ik ben naar Guus Meeuwis geweest vanavond en het was helemaal geweldig!!!

Kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, kedeng kedeng, oeh oeh....
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 09:57
Meissiej
Meissiej is offline
Ik wil vanalles maar ik moet opdrachten maken voor de tentamenweek. Ik heb helemaal geen tijd nu voor allerlei leuke dingen.

Maarr misschien overleef in de tentamen weken toch wel..?
Oud 04-11-2007, 09:59
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zie er echt tegenop (2x).
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 10:52
rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik ben zo moe en zo leeg en zo moe en en en...
Oud 04-11-2007, 10:53
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Het was gisteren helemaal leuk en woei, maar vriendinnetje moet even terugmailen . En straks ga ik naar de stad en dan ben ik vanavond lekker alleen thuis. Van de week niet zo bijzondere week, maar dat mag ook wel eens een keer.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 10:59
Verwijderd
hm tja dus
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 12:12
moon
moon is offline
Hoe moet dat nou? een leven verder zonder jou. Ik ben zo bang dat mijn herinneringen aan jou beginnen te vervagen en dat ik over 10 jaar niet goed meer weet wie je bent, zoals dat ook bij onze vorige hond is gegaan. En wat moet ik nou als er een nieuwe pup in huis komt? die neemt jou plaatsje in, die gaat liggen waar jij altijd lag, die speelt met jou speeltjes, die eet uit jou bak...ik wil jou niet inwisselen voor een ander! Verdorie Noes, ik kan je niet loslaten.
Oud 04-11-2007, 12:24
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@sonho: Ik herken je verhaal heel erg!! Ik heb t zelfde! Ik begrijp hoe je je voelt. Echte tips heb ik niet, maar ik wilde je ff laten weten dat ik met je meeleef en veel strekte!
@Skilly: Utrecht is top (oke de administratie van de school zelf is soms wat onduidelijk, maar volgens mij heb je dat op elke school )
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 12:31
Verwijderd
Citaat:
@Skilly: Utrecht is top (oke de administratie van de school zelf is soms wat onduidelijk, maar volgens mij heb je dat op elke school )
Utrecht is een superstad
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 12:41
Redhair
Redhair is offline
Omg, omg, omg. Gister was zo fucking geweldig.
Eerst kwam P. hier, toen D., toen nog wat krakervriendjes van me, was wel leuk. P. ging ook mee uit, dus ik zei dat hij wel mocht blijven slapen.
Toen gingen we weg, mijn krakervriendjes gingen niet mee. In de kroeg was een huisgenoot van me aan het werk, maar hij hoefde niets te doen, dus een beetje met zijn vieren gedanst.
Op een gegeven moment kwam hij binnen, hij deed heel normaal. Helemaal geen gedoe tussen ons door dat geld/stroom gedoe dus, mooi. Soms dansten we wat, soms liep hij rondjes. Ik kwam hem bij de bar tegen, een vrij rustige plek, en hij begon me te zoenen. Iets wat hij niet vaak midden in een kroeg doet. Hij is bang voor geklets, gezeik dat hij een player is, altijd een ander meisje heeft. Helemaal in de kroeg waar hij werkt wil hij dat geklets niet meer horen. Maar nu begon hij me gewoon daar te zoenen en hij keek te lief, met die bambi ogen. Ik ging weer naar mijn vrienden, af en toe kwam hij bij me staan.
We gingen later samen naar de hal, daar echt een potje ordinair gezoent, jezus. Twee vriendinnen van J. kwamen nog naar me toe, of het niet wat minder kon, ouwehoerden ze.
Hij kon niet van me af blijven, en ik had P. gezegd dat hij bij me kon slapen. Ooh, wat baalden we. Hij wou zo graag met me mee vannacht, wou bij me slapen, hij zat al vanalles te bedenken. Dat ik P. bij mijn huisgenoot zou laten slapen, of dat ik P. mijn kamer zou binnenlaten en zelf met hem mee naar zijn huis zou gaan.
Echt jammer dat het niet kon.

Ohoh, echt, gister was niet normaal. Hihihihi. Leven is mooi en hij is leuk en vrijgezel zijn is goed, ooe.
Oud 04-11-2007, 13:54
Verwijderd
@Redhair: Jah, dat soort dingen zijn echt geniaal! <33 Tis goed om te lezen dat jij er weer beter aan bent dan een tijd geleden, dat was echt niet tof. Echt mooi om te merken dat je het weer allemaal leuk vind! Ga zo door meid.

ot: T weekend was weer geslaagd! Het gaat steeds beter en dat is erg tof. En ooooh, ik moet gaan uitkijken, ik word nog verliefd op mijn eigen haar. T zit zo geniaal de laatste tijd. Hoera voor de kokosnootolie!
En ik heb een dikketietenshirtje, wikkeljurkje, bolletjeshaarband, strikjeshaarband, groene veel te dure laarzen, zjieletje, driekwartbroek, legging, shirtjemetschattigecol en nog veel meer! En tis tof. En mijn vader in combinatie met YouTube (met name B.B. King en Rory Gallagher) is echt geniaal!

Laatst gewijzigd op 04-11-2007 om 14:43.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 15:58
moon
moon is offline
Wat een dag.
J. heeft zich vanochtend laten op nemen omdat hij zich weer raar voelde toen hij bij mij was. Voor de verandering was het weer vuurwerk van binnen, ik was zoooooo kwaad. Ik weet niet wat dat is, ik heb dat al zolang ik met hem om ga en zelfs nu ik geen relatie meer met hem heb heb ik die woede gevoelens. Als hij verdriet heeft of zich niet lekker voelt dan sta ik altijd voor hem klaar maar zodra hij depressief is of last heeft van angsten dan ontplof ik bijna van woede en dan zou ik hem het liefst de huid vol schelden. Ik heb het nooit begrepen en ik heb het mezelf altijd uiterst kwalijk genomen dat ik dit voelde. Ik neem het mezelf nog steeds kwalijk, maar ik denk dat ik begin te begrijpen wat me zo boos maakt...hij confronteerd me met mijn eigen problemen. Het is alsof ik in een spiegel kijk, blijkbaar ben ik misschien wel in werkelijkheid zo boos op mijn eigen depressies en angsten. Ik weet het niet, kan dat gevoel anders ook niet verklaren.
Vanmiddag naar verjaardag van B. Echt super was dat! Ik heb zo gelachen om haar en ik heb zo genoten van haar enthousiastme. Dit was nou nog eens een echt feest (het gebak zat tot op het plafond zo ongeveer, haha!).
En nu zit ik hier thuis en voel ik me weer enigzins verloren en weet ik niet wat ik met mijn leven aan moet. Het is zo'n rotzooi van binnen, hoe krijg ik dat allemaal ooit weer op orde.
Oud 04-11-2007, 16:17
Rob
Rob is offline
Eh, ik heb een ge-wel-dig-e week gehad. Niets ging echt zoals geplanned, maar dat zijn de leuke weken, nay?

Goed voelen, FTW.

Citaat:

ot: T weekend was weer geslaagd! Het gaat steeds beter en dat is erg tof. En ooooh, ik moet gaan uitkijken, ik word nog verliefd op mijn eigen haar. T zit zo geniaal de laatste tijd. Hoera voor de kokosnootolie!
En ik heb een dikketietenshirtje, wikkeljurkje, bolletjeshaarband, strikjeshaarband, groene veel te dure laarzen, zjieletje, driekwartbroek, legging, shirtjemetschattigecol en nog veel meer! En tis tof. En mijn vader in combinatie met YouTube (met name B.B. King en Rory Gallagher) is echt geniaal!
Foto's.
Oud 04-11-2007, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Eh, ik heb een ge-wel-dig-e week gehad. Niets ging echt zoals geplanned, maar dat zijn de leuke weken, nay?

Goed voelen, FTW.

Foto's.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Ik ben allergisch voor fototoestellen en bikini's. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 16:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Wat een dag.
knip
sorry weet niet heel veel nuttigs te zeggen maar toch; dikke knuffel
Oud 04-11-2007, 16:46
rare kwast
rare kwast is offline
@ sonho..
ben nog een beeeeeeeetje vroeg! maar wil graag de eerste zijn en ga optijd slapen enzo..

dus bij deze alvast

Oud 04-11-2007, 17:15
Verwijderd
Terug na een week weggeweest te zijn. Te veel om het allemaal bij te lezen!
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 17:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh. Moe, maar het viel mee. Het ene dan, het andere minder. Maar ook dat komt goed.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2007, 17:32
Rob
Rob is offline
Citaat:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Ik ben allergisch voor fototoestellen en bikini's. Helaas.
Op je fotoboek lijk je anders niet allergisch?
Reageren

Regels voor berichten