Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Geloof, ik heb jou eigenlijk nog nooit echt je mening over het geloof op zich horen geven, of hoe jij daar precies in staat. maar ik krijg altijd een beetje kriebels als mensen iets niet doen 'omdat het zo geschreven staat in een heilig boek' Citaat:
Waarom baal je dan van? Heb je het gevoel iets gemist te hebben? Dat zit toch niet in experimenten met seks, maar in jezelf? Ik denk dat al dat soort verlangens verbloemt worden op de verkeerde manier, namelijk met drugs of drank. Ik blow best veel, dus dat is ook hypocriet om te zeggen, maar ik kijk wel kritisch naar wat ik doe. Het is ook niet zo dat je even kritisch kijkt naar jezelf, en dan meteen het gedrag kan veranderen. Dat gaat op 1 dag. Ik denk dat er wel consequenties aanhangen op je 16e, namelijk een bepaald gevoel van eigenwaarde als je sommige dingen na laat en niet mee gaat met de rest om allerlei gekke experimentjes met wat dan ook te doen. Ik vind wel dat experimenteren bij die leeftijd past, maar dat hoeft niet persee op gebieden als seks en drugs zich voor te doen. Dat beeld vind ik echt verkeerd. Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En wat bedoel je met die laatste zin ? Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Van de Islam mag je geen alcohol drinken, maar als ik heel graag alcohol zou willen drinken zou dat een probleem zijn, want dat mag niet van het geloof. Maar ik wíl het niet, dus een probleem minder.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() mijn eigenwaarde stijgt trouwens vaak na experimenteren. dan kan je denken: zo, dat heb ik toch maar even gedaan... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmmmm... heb je op school dan geen mensen die gewoon leuk zijn om mee om te gaan? die dezelfde muziek luisteren of films of series kijken ofzo? bijvoorbeeld dan.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Je hebt opzich best normale interesses?
||
Citaat:
Dat is goed. ![]()
|
LEuek avond <33 Ik heb gisternacht niet echt geslapen dus ik ben echt vet moe nu al, maar het was wel tof oo,k met gave meezingers enzo van foute nummers en ik ga samen met twee anderen een foute muziekavond orgniseren al a vengaboys enzo. Huhu
|
Ik heb gister slecht geslapen en en en nu dacht ik van oeh lekker tukken maar ik werd weer wakker dus toen dacht ik, even forum maar missch kan ik toch beter naar bed
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 20:08 | |
De Kantine |
Saaiheid de gekste! #202 Verwijderd | 500 | 13-05-2008 11:57 | |
De Kantine |
Honderd jaar saaiheid #173 Verwijderd | 6 | 07-04-2008 22:38 | |
De Kantine |
DK en het geheime mysterie van de verdwenen saaiheid! #166 Verwijderd | 500 | 01-04-2008 22:37 |