Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2008, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Iemand in de trein zei gister '300'.
Advertentie
Oud 13-02-2008, 23:53
TopDrop
TopDrop is offline
Twee negers die uit elkaar gingen omdat de ene de trein moest hebben en de ander kennelijk niet:

"Aight."
- "Ik zie je later jonge."
"Oh trouwens, het was gelukt he!"
- "Aaaaight!! Was het gelukt?!"
"Het was gelukt jonge!"
- "Het was gelukt"
"Maar goed, ik zie je later."
- "Rustig jonge."
"Rustig."

Oud 14-02-2008, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Twee Afrikaanse Nederlanders die uit elkaar gingen omdat de ene de trein moest hebben en de ander kennelijk niet:

"Aight."
- "Ik zie je later jonge."
"Oh trouwens, het was gelukt he!"
- "Aaaaight!! Was het gelukt?!"
"Het was gelukt jonge!"
- "Het was gelukt"
"Maar goed, ik zie je later."
- "Rustig jonge."
"Rustig."

Oud 14-02-2008, 00:30
Uice
Uice is offline
Zeg, je mag lekker politiek correct willen doen, maar niets zegt natuurlijk dat deze negers van Afrikaanse afkomst waren.
Oud 14-02-2008, 12:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
In de tram.

Man: "Je ben behoorlijk muzikaal aangelegd, is het niet?"

Andere man: "Hoezo? Wat wil je daarmee zeggen?"

D'oh.
Oud 14-02-2008, 15:07
Verwijderd
in de bus in italie:

Zij zullen hem niet temmen, de fiere Vlaamse Leeuw,
Al dreigen zij zijn vrijheid met kluisters en geschreeuw.
Zij zullen hem niet temmen, zolang één Vlaming leeft,
Zolang de Leeuw kan klauwen, zolang hij tanden heeft.

hekel heeft aan Belgische liedjes

Laatst gewijzigd op 14-02-2008 om 21:17.
Oud 14-02-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Zeg, je mag lekker politiek correct willen doen, maar niets zegt natuurlijk dat deze negers van Afrikaanse afkomst waren.
Maakt niet uit, Negers uit suriname en de nederlandse antillen hebben nog het uiterlijk van de afrikanen.
Oud 14-02-2008, 18:11
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Maakt niet uit, Negers uit suriname en de nederlandse antillen hebben nog het uiterlijk van de afrikanen.
Ja, en een Amerikaan heeft nog steeds een Europees uiterlijk. Maar hij blijft toch echt een Amerikaan.
Oud 14-02-2008, 18:24
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
A-hem. Ontopic, ja!
Oud 21-02-2008, 18:23
Verwijderd
up omdat dit een geweldig topic is en mensen niet verder kijken dan de eerste pagina van dk
Oud 21-02-2008, 18:26
Verwijderd
Oud 21-02-2008, 18:27
Verwijderd
Citaat:
up omdat dit een geweldig topic is en mensen niet verder kijken dan de eerste pagina van dk
Het zit gewoon te vol met slotjes!

OT: ik ging gisteren met de trein en toen was er een zwartrijder en toen ging het gesprek zo van:
- 'Ik moest pissen ik moest pissen ik mag toch wel pissen' (hij had zich snel op de wc opgesloten)
- 'Kijk niet naar mij. Ga weg met je vuile rotkop. Ik ken jouw soort. Kijk weg jij vieze... Kun je wel kijken naar me met je rotkop, je irriteert me. Kijk niet naar me. (conducteur was niet zo vrolijk toen hij wachtte op de politie)
- 'Ik moest pissen ik moest pissen ik mag toch wel pissen'
- 'Kijk niet naar mij. Ga weg met je vuile rotkop. Ik ken jouw soort. Kijk weg jij vieze... Kun je wel kijken naar me met je rotkop, je irriteert me. Kijk niet naar me.
- 'Ik moest pissen ik moest pissen ik mag toch wel pissen'
- 'Kijk niet naar mij. Ga weg met je vuile rotkop. Ik ken jouw soort. Kijk weg jij vieze... Kun je wel kijken naar me met je rotkop, je irriteert me. Kijk niet naar me.

Ja dat ging echt met diezelfde zinnetjes een kwartier door. Oh en af en toe iets van 'je mag me niet aanraken, blijf met je poten van me af'. Ook echt iets mis met die conducteur hoor.
Oud 21-02-2008, 18:27
Verwijderd
oew, dat moet gezellig zijn geweest dan.
Oud 21-02-2008, 18:30
Verwijderd
Zo ontstaat er dus vertraging
Oud 21-02-2008, 18:49
Swlabr
Swlabr is offline
Jongen 1 - "Ik heb een drie gehaald. Van de tien."
Jongen 2 - "Wow, dat is goed! Hoe deed je dat?"
Jongen 1 - "Ik heb een DRIE gehaald. Van de TIEN"
Jongen 2 - "Ja? Dat is toch heel goed?"
Jongen 1 - "Ik heb een drie gehaald. Van de tien."
Jongen 2 - "Oh een DRIE."
Oud 21-02-2008, 20:53
Verwijderd
"Mijn telefoon is in reparatie."
"Ik blijf het verbazingwekkend vinden hoe vaak die dingen bij jou kapot gaan!"
"Ja, daar kan ik toch niks aan doen?"
"Ik blijf erbij dat je er die laatste keer wel wat aan kon doen."
"Tuurlijk niet!"
"Je had toch ook zelf even kunnen controleren of er nog iets in je broekzak zat?"
"Tuurlijk niet. Mijn moeder weet dat ik mijn telefoon nooit uit mijn broekzak haal."
"Toch had je er best op kunnen letten."
"Hoezo? Daar is mijn moeder toch voor?"
"Je verwacht toch niet dat je moeder totaal verantwoordelijk is voor het feit dat jij je broek zomaar ergens laat liggen en er niet op let dat je telefoon er nog in zit?"
"Tuurlijk wel."
"Je had er best op kunnen letten."
"Onzin, mijn moeder is er voor mijn was en ze moet er maar op letten dat mijn telefoon niet nog in mijn broekzak zit."
"..."

Oud 21-02-2008, 21:17
Verwijderd
In de metro, een meisje was via de telefoon ruzie aan het maken met haar vriend.
"Ja je luister niet, je luistert niet, als ik je wat vraag, knik je wel maar luister je niet. Het zijn hele normale vragen die ik je stel, maar toch luister je niet. Je luistert gewoon niet. "
"(...)" vriend zei iets
"Wat zeg je? Ik luisterde niet"
Oud 22-02-2008, 17:07
Verwijderd
Een interessante scene in de metro:

(Het doek gaat open.)
Een groepje jongens en meisjes van een jaar of 14/15/16 komt de tram in. Eén ervan is duidelijk erg dronken of is een gevalletje ADHD van de bovenste plank. De jongens in de groep doen alsof ze haar niet kennen, de meisjes blozen en kijken gegeneerd.

ADHD-meisje: Arnaldo! Arnaldo! ARNALDO! ARNALDO! ARNALDO! ARNALDO! ... ARNALDO! AAAAAAAAARRRRRRNALLLDOOOOO!!!
De jongen die kennelijk Arnaldo heet: Wat?
ADHD-meisje: ARNALDO! ARNALDO!! ARNALDO! ARNALDO! ARNALDOOOO! ARNALDO!
Arnaldo: JA, wat?
ADHD-meisje: Sla dan. Sla dan. Sla dan. Slaaaa dan. SLA. SLA. SLA. SLA. SLA. SLA! SLA! SLA! SPUUG! SPUUG! SLA! SPUUG!
Arnaldo: Nee, houd op met schreeuwen.
ADHD-meisje: SLA! SLA! SLA!

De tram komt tot een plotselinge stop, waarbij het ADHD-meisje tegen een paal flikkert. De passagiers grinniken achter hun kranten. De onbekende man naast me kijkt me samenzweerderig aan en ik knik glimlachend terug. De korte blikwisseling spreekt boekdelen - boekdelen die gaan over de wens om luidruchtige pubers te verzuipen en vergelding.

ADHD-meisje: Hahahaha! HAHA! HAHAHAAA! WIE HEEFT ER AAN DE HANDREM GETROKKEN?
Haar vriendengroep: (Negeert haar.)
ADHD-meisje: HAHAHA! HAHA! (Rent naar de handrem-hendel en pakt hem vast.) IK GA HET DOEN HOOR! IK GA AAN DE HANDREM TREKKEN!
Arnaldo: Als je het doet sla ik je.
ADHD-meisje: Je kan me niet aan! Sla dan! SLA! SLA!

Het meisje maakt aanstalten om aan de handrem te trekken. De vriendengroep joelt en worstelt haar op de grond, waarna de jongens aan haar boven de broek uit stekende string beginnen te trekken.

ADHD-meisje: TREK NIET AAN M'N STRING!

De jongens staken hun trekbezigheden, waarna het meisje overeind klimt. Onmiddelijk gaat ze aan de leuningen om het fiets-gedeelte hangen.

ADHD-meisje: (zingt) Alle chickies op een rij! Alle chickies op een rij! Een, twee drie! Zo beginnen wij! ALLE CHICKIES OP EEN RIJ! ALLE CHICKIES OP EEN RIJ! EEN, TWEE, DRIE! ZO BEGINNEN WIJ! ALLE CHICKIES -

Ze wordt onderbroken door Arnaldo, die met een aanloopje ook in de leuningen is gaan hangen, waarbij hij het meisje zacht maar doelgericht tegen de grond schopt.

ADHD-meisje: ARNALDO! ARNALDO! WAT DOE JE! JE KAN ME TOCH NIET HEBBEN! JE BENT DRONKEN! IEDEREEN IS DRONKEN! KOM DAN! SLA! SLA!

In relatieve stilte volgt een korte worsteling. De passagiers duimen voor Arnaldo. Een winnaar wordt echter niet benoemd, omdat de lichten in de metro plotseling uitgaan.

ADHD-meisje: Wat? WAT? ARNALDO! KOM HIER!

De lichten gaan weer aan, de metro rijdt verder. Het meisje gilt iets over dronkenschap en Arnaldo, wanneer ze mijn vernietigende blik vangt. Het volume van haar gegil daalt een decibel of twee en ze gaat een meter verder van me vandaan staan, in de buurt van de deur. De metro nadert een halte.

ADHD-meisje: KOM DAN, ARNALDO! SLA DAN! SLA!

De halte is bereikt; de deuren van de metro gaan open.

Arnaldo: Oke, ik kom al.

Zonder er verdere woorden aan vuil te maken, duwt Arnaldo het meisje resoluut naar buiten. Ze probeert onder luid protest weer binnen te komen, maar wordt tegengehouden. De deuren gaan dicht en onmiddellijk steekt ze haar handen tussen de rubberen randen van de deuren in een poging ze weer open te krijgen - de tram begint echter weer met rijden. Enkele seconden rent ze vloekend met de tram mee, maar het mag niet baten - ze is gedwongen haar handen uit de kier te trekken en blijft beduusd achter. De passagiers glimlachen tevreden.

Epiloog.
De volgende halte is van mij en om dat aan te geven pak ik mijn tas en knoop mijn jas dicht. De onbekende man naast mij merkt dit en vraagt overdreven beleefd of ik er uit zou willen. Met dezelfde schertsende beleefdheid antwoord ik, glimlachend om de onuitgesproken grap.
Ook de vriendengroep van onze ADHD'er maakt aanstalten om uit te stappen, zodat ze hun luidruchtige vriendinnetje van de volgende metro kunnen plukken. We stappen tegelijkertijd uit - de groep en ik. Terwijl ik richting de trap loop kom ik langs Arnaldo, die zich op een afstandje van de groep houdt. Van dichtbij lijkt hij eerder twaalf dan vijftien, zijn jas met de enorme bontkraag verhult dat als je zijn gezicht niet ziet. Ik tik hem even aan.

Ik: Hey, Arnaldo. Goedzo!
Arnaldo: Haha. Tja, je moet ze aanpakken, he!

(Het doek valt.)
Oud 22-02-2008, 17:19
Verwijderd
WOW.
Ik hoop voor dat meisje dat ze niet vaker zo is.
Oud 22-02-2008, 17:35
Verwijderd
Ik denk dat als ze vaker zo was, ze uberhaupt geen vrienden zou hebben, zelfs geen vrienden die haar de tram uit duwen. Waarschijnlijk is het gewoon een irritant stom meisje dat nog veel irritanter en stommer wordt als ze gedronken heeft. Ze zag er echt uit alsof ze voor de derde keer in haar leven flink aangeschoten was.
Oud 22-02-2008, 18:19
PV
PV is offline
Vanavond zat een meisje de hele treinrit telefonisch aan haar vader uit te leggen waarom ze bij Spuiten en Slikken ging werken. "Ja het gaat wel over seks, maar pap er komt straks wel elke week een item van mij op tv! Ze hebben 1 miljoen kijkers! Seks hoort nou eenmaal bij BNN, en het is niet alsof ik zelf al mijn kleren uit moet gaan trekken."
Haar vader was er niet zo blij mee
Oud 22-02-2008, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat als ze vaker zo was, ze uberhaupt geen vrienden zou hebben, zelfs geen vrienden die haar de tram uit duwen. Waarschijnlijk is het gewoon een irritant stom meisje dat nog veel irritanter en stommer wordt als ze gedronken heeft. Ze zag er echt uit alsof ze voor de derde keer in haar leven flink aangeschoten was.
Hehe, mooi verhaal. Maar was het groepje vrienden wel normaal aan het doen? Want ze worstelen haar wel tegen de grond en gaan aan haar string trekken (?)...Klinkt ook niet bepaald volwassen
Oud 22-02-2008, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Hehe, mooi verhaal. Maar was het groepje vrienden wel normaal aan het doen? Want ze worstelen haar wel tegen de grond en gaan aan haar string trekken (?)...Klinkt ook niet bepaald volwassen
Ja, dat snapte ik ook niet helemaal. Maar goed, het was een groepje aangeschoten veertienjarigen, dus daar kun je alles van verwachten, ofzo? Ze gedroegen zich verder wel normaal, ja, stonden een beetje de andere kant op te kijken en af en toe te zeggen dat ze echt eens normaal moest doen. Het waren volgens mij ook maar twee jongens die dat deden, terwijl het een groep van 7/8 man was. En verder denk ik dat ze haar meer wegtrokken van de rem, waarna ze zelf (lachend) omviel. Hoewel het dan nog steeds onduidelijk is waarom er aan haar string getrokken moest worden, maar goed, misschien is dat een nieuwe strafmethode van de moderne jeugd
Oud 22-02-2008, 20:35
Missy
Missy is offline
Props voor Paranoide voor het verwoorden van het verhaal.
Oud 22-02-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Oud 26-02-2008, 20:28
Skilly
Skilly is offline
Was gisteren ik kom van stage in de bus, zat er een jongedame in de leeftijd van 15/16 helemaal achterin:

*muziekdeuntje van telefoon*
meid:,,What the fuck?" (keihard)
.....
Meid: waar de fak ben jij?
....
meid:,,Teringhoer dit kan niet ik hij zei tegen me dat je thuis was!"
...
meid: ,,fuck waar ben je dan?"
...
meid:,,Jezuss ik haat dit zeg gewoon waar je bent"
...
meid:,,tfoee ik ben bijna thuis"
.....
*hangt op*
meid:,,Kankerhoer tfoee

De jeugd van tegenwoordig.
Oud 26-02-2008, 22:00
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Qft
Oud 26-02-2008, 23:25
TRA
TRA is offline
Naar aanleiding van het verhaal van Paranoide vraag ik mij af of het nu een sneltram of een metrovoertuig was. Er wordt duidelijk een 'fietsgedeelte' vermeld, dus reguliere tramvoertuigen uit Den Haag en Rotterdam vallen daarmee af.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 26-02-2008, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Naar aanleiding van het verhaal van Paranoide vraag ik mij af of het nu een sneltram of een metrovoertuig was. Er wordt duidelijk een 'fietsgedeelte' vermeld, dus reguliere tramvoertuigen uit Den Haag en Rotterdam vallen daarmee af.
Sneltram IS toch metro? Zo'n -veelal- ondergronds ding.

Deze dus, gok ik zo.
Oud 26-02-2008, 23:32
TRA
TRA is offline
Citaat:

[afbeelding]

Deze dus, gok ik zo.
Er zit wel degelijk een verschil tussen sneltram- en metrovoertuigen Noedel.

Maar ach, tegenwoordig is alles 'lightrail'.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 26-02-2008, 23:36
Uice
Uice is offline
Pimpen met je kennis over openbaar vervoer brengt je geen chicks, TRA.
Oud 26-02-2008, 23:51
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:

[afbeelding]

Deze dus, gok ik zo.
Ondergronds? Uhm, nee

Oud 27-02-2008, 09:02
Verwijderd
Oh, ghu, late reactie. Maar bedankt allemaal.

Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Metrolijn_51

"De Amstelveenlijn (metro/sneltramlijn 51) is een combinatie van metro en sneltram tussen station Amsterdam Centraal en Amstelveen. De lijn is 19 kilometer lang. Het gebruikte materieel is dan ook geschikt voor beide exploitatievormen."

Beide dus. Overigens wist ik dat niet voordat ik het ging opzoeken, vandaar mijn wisselende gebruik van 'tram' en 'metro'. Of eigenlijk wilde ik uiteindelijk alle trams in metro's veranderen maar heb ik er een paar over 't hoofd gezien.
Oud 27-02-2008, 09:05
Missy
Missy is offline
Hoe geweldig treinen ook zijn, het hoort niet thuis in dit topic. Ontopic!
Oud 27-02-2008, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Hoe geweldig treinen ook zijn, het hoort niet thuis in dit topic. Ontopic!
Ik hoorde vandaag op een geel forum heel veel gepraat over metro's en trams en toen zei een forumbaas dat mensen moesten ophouden met praten over treinen.

En verder was er ook laatst een feestje met dronken fratboys in mijn flat en de jongelui liepen telkens op het dak onder mijn balkon en tussen het kapotgooien der flesjes door zeiden ze dingen als 'MAARTEN IS ECHT EEN BACKSTABBER EERSTEKLAS' en 'De iPhone is viiiieees, jonge, viiieeeees, als je een iPhone hebt dan kun je opeens niks anders dan praten over je iPhone. Viiieees.'
Oud 27-02-2008, 11:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
En verder was er ook laatst een feestje met dronken fratboys in mijn flat en de jongelui liepen telkens op het dak onder mijn balkon en tussen het kapotgooien der flesjes door zeiden ze dingen als 'MAARTEN IS ECHT EEN BACKSTABBER EERSTEKLAS'
Is ie ook, met zijn verradersforum.

Citaat:
en 'De iPhone is viiiieees, jonge, viiieeeees, als je een iPhone hebt dan kun je opeens niks anders dan praten over je iPhone. Viiieees.'
Een vijand van de iPhone is een vriend van mij.
Oud 27-02-2008, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Is ie ook, met zijn verradersforum.
Stenigen, de bastaard.

Citaat:
Een vijand van de iPhone is een vriend van mij.
Ja, maar het was wel een één-tegen-tien gevecht waarbij de iPhone-liefhebbers de overhand hadden.

Maar het was wel leuk want één van de iPhone-liefhebbers viel bijna van het dak.

Laatst gewijzigd op 27-02-2008 om 12:27. Reden: Taalpurisme.
Oud 27-02-2008, 15:12
Verwijderd
Citaat:
Er zit wel degelijk een verschil tussen sneltram- en metrovoertuigen Noedel.

Maar ach, tegenwoordig is alles 'lightrail'.
Het zou wel helpen als je vertelt WAT het verschil dan precies is pm het me maar.

Nvm, weet het inmiddels al...
Oud 27-02-2008, 15:48
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Precies wat ik dacht
Oud 27-02-2008, 15:50
Lethe
Lethe is offline
Vandaag liep ik in Hoog Catharijne achter een man die duidelijk niet helemaal spoorde. Hij probeerde met iedereen een gesprek aan te knopen en zat keihard te boeren. Op een gegeven moment begon hij ook te schreeuwen: 'KAN DIE OUWE VENT VOORAAN FF DOORLOPEN VERDOMME!' En: ALLE KINDEREN MOETEN ZE OPBERGEN! Vindt u dat ook meneer? Meneer?'
Iedereen liep snel bij 'm weg natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 27-02-2008 om 19:19.
Oud 27-02-2008, 15:54
Lethe
Lethe is offline
Vind moet vindt zijn maar ik krijg het niet bewerkt.
Oud 27-02-2008, 17:44
Verwijderd
waarom maak ik dat nooit mee
Oud 27-02-2008, 17:56
P-apple
P-apple is offline
Dit hoorde ik achteraf van een vriendin:

Terwijl ik met een vriend van mij tijdens het uitgaan stond te praten zei zijn vriendin die een eindje verderop stond:

'Waarom staat hij nou met dat kutwijf te praten? Ik heb toch veel mooiere tieten...' -trekt shirt omlaag-

Ik ken het meisje verder niet, maar nee, nog in geen honderd jaar
Oud 28-02-2008, 14:16
Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Dit hoorde ik achteraf van een vriendin:

Terwijl ik met een vriend van mij tijdens het uitgaan stond te praten zei zijn vriendin die een eindje verderop stond:

'Waarom staat hij nou met dat kutwijf te praten? Ik heb toch veel mooiere tieten...' -trekt shirt omlaag-

Ik ken het meisje verder niet, maar nee, nog in geen honderd jaar

Whahaha die is gewoon goed te goed
Hier moest ik dus serieus om lachen^_^
Oud 28-02-2008, 15:34
Verwijderd
Ik kon het gesprek niet verstaan, maar toen ik laatst in de trein zat die op station... Zutphen denk ik stilstond, zat er een man op een bankje met twee politie-agenten voor z'n neus. Die waren een heel betoog aan het houden en ondertussen aan het bellen, terwijl de man met flesje bier in z'n hand laveloos voor zich uit zat te staren. Eens in de zoveel tijd nam hij een slok uit het flesje, of deed tenminste een poging, want dan duwde een van de agenten z'n hand naar beneden, en zat hij weer laveloos voor zich uit te staren. En nog een keer, poging tot slok, agent die de fles naar beneden duwde. En nog een keer. En geen van beiden leken ze anders te reageren ofzo, ze herhaalden gewoon continu die bewegingen

Ik zat te lachen, maar niemand anders zag het geloof ik Veel leuker om van zulke dingen te genieten als er meer mensen meekijken.
Oud 28-02-2008, 23:36
Lethe
Lethe is offline
Vandaag zat ik in Utrecht op de bus te wachten. Ik had 'm net gemist, dus het duurde bijna een half uur. Op een gegeven moment kwamen twee gezette vrouwen (even netjes gezegd) van een jaar of 35 aan lopen.

'Hee Lies, we moeten lijn 441 hebben, die gaat naar Wijk.'
'Oh hoe laat dan?'
'Om, om.. even kijken.. ja weet ik veel, gewoon, om een tijd.'

*Er volgde een hele discussie over lijn 441, terwijl die lijn niet eens meer rijdt op dat tijdstip*

'Ik denk dat 441 niet meer rijdt of zo.'
'Ja hoe kan dat nou dan? We moeten toch terug?'
'241 gaat ook.'
'Ja maar hoe laat? Snap jij dat met de tijden hoe het daar staat?'

241 reed ook niet meer. Alleen 41 dus, maar dat schenen ze echt niet te begrijpen. Toen heb ik ze maar even geholpen en gezegd dat 41 nog wel rijdt om die en die tijden en hoe je dat kan zien. Nou goed, het duurde nog even voordat de eerstvolgende bus kwam dus ze liepen weg. En ze kwamen niet op tijd terug, want toen ze weer aan kwamen lopen reed de bus net weg.
Oud 01-03-2008, 02:41
Cesar
Cesar is offline
Een klein meisje die de conductrice zag aankomen en tegen haar moeder zei: "Wat komt die.... (je ziet haar twijfelen) man doen ? Of is het een vrouw ?" De conductrice kon er wel om lachen.
Oud 01-03-2008, 07:38
Verwijderd
Citaat:
Vandaag liep ik in Hoog Catharijne achter een man die duidelijk niet helemaal spoorde. Hij probeerde met iedereen een gesprek aan te knopen
Hehe, donderdagavond stond ik op station Amersfoort en toen kwam er een man ongeveer naast me staan. Ik keek wat verdwaasd voor me uit toen ie opeens begon te mompelen. Hij deed een paar stappen vooruit, mompelde weer wat in zichzelf (het leek een beetje op frustratie of hardop nadenken over een moeilijke kwestie) en toen ben ik maar voorzichtig weggelopen voordat ie mij aan begon te spreken. Hij zag er ook echt uit alsof hij niet spoorde. Zo'n typisch verwarde-psychiatrische-patiënt-blik.
Oud 01-03-2008, 17:12
Verwijderd
2 mannelijke collega's tegen elkaar:

'ja toen ik nog in maassluis woonde had ik huisarts en die was erg aantrekkelijk, ze had ook geen onaardige cleavage. Ik had een enorme steenpuist op mijn been, en net voordat ze die wilde opensnijden knapte hij al, haha, allemaal pus en bloed op die mooi cleavage van d'r.'

'oh, nou zo'n verhaal heb ik ook nog wel. Een paar jaar geleden zijn mijn amandelen geknipt en na de operatie werd ik teruggereden naar de zaal. Omdat ik zo'n last had belde ik een paar keer om water en ijs te vragen, de zuster reageerde daar nogal geirriteerd op en zei 'u moet niet zoveel bellen'.
Toen voelde ik dat ik moest overgeven en belde weer omdat ik niks bij de hand had om in overtegeven. Toen kwam diezelfde zuster weer en zei 'wat had ik nou gezegd?! u moet niet zoveel bellen'. Toen zei ik 'ik moet overgeven' en toen ik het woord 'overgeven' uitsprak braakte ik zo over dat mens heen, nou haha, al die mensen op de zaal klappen voor mij natuurlijk want die vonden haar ook vervelend.'
Oud 01-03-2008, 17:30
Verwijderd
Waarom "cleavage" zeggen? Is decolleté zo moeilijk?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten