Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik werd om half 12 wakker gebeld met het nieuws dat ik niet hoefde te werken vandaag, dus toen ging ik maar weer verder slapen. Om 3 uur toch maar eens een poging tot opstaan gedaan, cruesli gegeten, tv gekeken, boek gelezen en uit pure verveling maar naar m'n ouders gegaan.
Die niet op mijn komst hadden gerekend en morgen ochtend vroeg naar Duitsland vertrekken om te gaan shoppen en ik kan niet mee, want de auto is te klein. ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag moest ik naar school, en daar kreeg ik een trui van een klasgenoot die hij voor me had meegenomen uit amerika want hij dacht dat ik afgelopen weekend jarig was omdat ik een feestje had gegeven aww. daarna bleek dat ik verwikkeld was geweest in leugens van exen van een daardoor voormalige dater en
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hmm vandaag had ik de grootste moeite met opstaan, maar het is ook zo koud 's ochtends. 's ochtends koffie gedronken met mn beste mattie en 's middags heb ik practicum over hartklepgebreken gevolgd. en daarna undies in de stad gekocht. nu ga ik lekker slapen en morgen weer uitslapen en koffie in de stad drinken.
|
vanochtend college gehad, wat syntax was van een verstrooide professor, en dus nogal lastig te volgen. daarna gaf ik voor t eerst een improvisatiecursus met 2 vrienden van me, en ze warne allebei te laat, maar t ging heel goed.
![]() ![]() en hierna ging ik proefdraaien bij de artiestenlounge van t beatrixtheater en ik heb andré van duin en ron brandsteder eten opgeschept. en daar was t ook heel leuk. en nu ben ik weer in limburg, en hier is t even -rustig-. ![]()
|
ik ben een uur geleden opgestaan met het idee dat ik foto's moet gaan namen van een bandje deze namiddag waarvor ik best lang moet treinen,maar dat isnu verplaatst dus nu ben ik wakke ren ga ik strak snaar school denkik?
en ik wil op reis waar het warm is
|
Verwijderd
|
ik moest gisteren pas om 18.00 werken en daarvoor heb ik mijn OV opgehaald en verder niet zoveel uitgevoerd.. Na het werken meteen door naar de Westergasfabriek om te dansen in de Pacific en Tygo was daar ook dus mijn avond was helemaal goed
![]() Maar mijn pfeiffer is nog niet over want ik heb gewoon een lichte kater van 2 wijntjes en 2 biertjes maar dat kan ook komen door het gebrek aan avondeten |
![]() |
|
Ik heb vanochtend mijn vriendje uitgezwaaid en toen kon ik niet meer slapen dus heb ik de douche geschrobd want gadverdamme schimmel
![]()
|
Verwijderd
|
ik ging met mijn vriend + een vriend van hem naar de stad. net heb ik afgewassen en spice girls na gedaan met m'n huisgenoot tijdens het afwassen, en daarna nog gezongen toen hij onder de douche stond en ik aan het afdrogen was. gelukkig is hij niet meer zo stom als eerst. vanavond een woonbootparty en daarna de stad in
![]() |
![]() |
|
gister had ik een feestje van mn werk en we gingen karaoken op de playstation en ik deed britney spears
![]() daarna gingen we discobowlen maar ik had teveel champagne gedronken om nog strikes te maken. maar het was wel dolle boel want ze draaide party animals enzo<3 toen minimal/techno feestje, wat heel vet was en toen naar huis. vandaag heb ik alleen maar ontbeten en gelezen en ik ben pas nét over mn kater heen. straks eten en pokeren met huisgenoten en vanavond zien we wel weer ![]()
||
Citaat:
en foto ![]()
|
Verwijderd
|
gister feest hier in t studentenhuis, op tijd naar huis gegaan maar werd snachts nog wakker van iedereen die mee zat te gillen met nelly the elephant (niet leuk, ik wou ook
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
oeis gisteren had ik met een vriend van me afgesproken later op de dag ben ik met andere mensen naar een feest gegaan, en daar kregen we gratis eten en dat had ik wel nodig want buiten was ik helemaal doodgevroren
![]() ![]() |
![]() |
|
uhm ik heb een heel leuk weekend gehad en veelteveel gedronken natuurlijk zoals gewoonlijk dus nu heb ik een kater en het is hier lekker warm en luister ik death cab for cutie LEKKER DEPRIMEREND
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 |