Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2007, 13:36
capibara
capibara is offline
Ik had gisteren al weekend, de kroeg in gegaan, diepzinnige gesprekken gehad over patat en nu ben ik zo brak als een vaatdoek. Vanavond de oefenruimte maar weer eens in en hopen dat ik de accescode nu wel goed intik en geen toeters en bellen laat afgaan.
Oud 16-11-2007, 14:10
Verwijderd
ik had een 5,8 op psychologie en ik ging eigenlijk voor een her best oké als je na gaat dat 89% die toets niet heeft gehaald HEHE. nu ga ik naar de stad om een tandenborstel en een lenzenbakje te kopen, want die staan nog bij m'n ouders.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 16:25
Drez
Drez is offline
Ik heb net een nieuwe bankhoes om mijn bank gedaan (ikea ja) en ik vond drie messen terug in de oude . Nouja. Straks bij mijn vriendje eten.
Oud 16-11-2007, 17:06
vixen
vixen is offline
Mijn dag was eigenlijk erg gezellig. Ik was met mn amerikaanse vriend koffie drinken, en hij leert steeds beter Nederlands. En toen kwam ik allemaal mensen tegen die ik al dan niet wilde zien. Bovendien heb ik vriendjes gemaakt met de meneer in de nieuwe gsus winkel en dat was ergg gezellig. Nu pizza eten en dan naar Amsterdam alwaar er wodka gedronken wordt.

Oh en ik droomde vannacht over een stuk of wat forummers, het was een dolle boel.
Oud 16-11-2007, 17:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ging vandaag naar sassenheim en ik dacht dat dat bij de duitse grens lag maar dat bleek dus in leiden. ik snapte al niet waarom we via den haag gingen pfffft hahahaha. nouja daar naar verffabrikant sikkens geweest voor een kleurworkshop en een inkijkpresentatie over het bedrijf en we zijn ook naar het shildersmuseum van sikkens geweest. en ik kan iedereen zo'n excursie aanraden want ze hadden absurd lekkere luxe broodjes en we kregen zelfgemaakte gevulde koeken en die waren goddelijk.
Oud 16-11-2007, 18:35
botulismf
botulismf is offline
Ik had vandaag Nationale Kutklanten met Kutproblemen-dag bij vodafone en dat was beregezellig natuurlijk. Ik ben een paar keer uitgescholden en heb voor de vervelende klanten als straf 6 Blackberry-toestellen besteld op hun kosten, al hun aansluitingen geblokkeerd, hun bedrijfsnaam in ons systeem veranderd in 'Boy Toy Sexartikelen B.V.' en hun eigen naam veranderd in 'Cindy'. Zometeen ga ik uit om mijn adoptie-Australiër uit te zwaaien, want die gaat maandagvroeg emigreren en dan zie ik hem NOOIT MEER TERUG.
Oud 16-11-2007, 18:47
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
dat heb je niet gedaan
Oud 16-11-2007, 18:51
botulismf
botulismf is offline
He, shit, ik val sneller door de mand dan ik hoopte.
Oud 16-11-2007, 18:56
staràlfur
staràlfur is offline
Ik ging gisteren naar een feestje en toen ik naar huis wou gaan liep ik verloren in mijn eigen stad. Dan had ik mijn sleutel kwijt en kon ik niet binnen dus ben ik maar gaan zitten voor de deur en zag ik de zonsopgang wat me helemaal gelukkig maakte.
Vandaag moest ik leren en daar ga ik nu aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 19:44
Verwijderd
Vandaag was niet zo leuk. En het klasgenootje met wie ik een grote opdracht gaat doen, gaat misschien ineens stoppen en dat vind ik eigenlijk wel stom, maar ik wil ook niet dat ze zich elke keer op school ellendig voelt bluh.
Toen ging ik weer naar huis en hier is rep en roer en explosieve troep gevonden ergens in het dorp en mensen moest geevacueerd worden!

Maar nu vraagt een klasgenootje of ik een keer bij haar blijf slapen en dan uitga in de stad en mijn vriendinnetje heeft een kamer in de stad, dus eindelijk kan mijn studentenleven beginnen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 19:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ik had vandaag Nationale Kutklanten met Kutproblemen-dag bij vodafone en dat was beregezellig natuurlijk. Ik ben een paar keer uitgescholden en heb voor de vervelende klanten als straf 6 Blackberry-toestellen besteld op hun kosten, al hun aansluitingen geblokkeerd, hun bedrijfsnaam in ons systeem veranderd in 'Boy Toy Sexartikelen B.V.' en hun eigen naam veranderd in 'Cindy'. Zometeen ga ik uit om mijn adoptie-Australiër uit te zwaaien, want die gaat maandagvroeg emigreren en dan zie ik hem NOOIT MEER TERUG.
hij zei dat hij daar alleen op vakantie ging, veranderde plannen?

ik kijk naar domino day en ik wilde eigenlijk smsen om 10.000 euro te winnen maar iets weerhield me en dat was luiheid. terwijl het de gemakkelijkste manier is om aan geld tekomen als je wint. mehh had het in gedachten al uitgegeven.

ik zag vandaag een naambordje voor op een schildersladder en daar stiond op 'p. sukkel' hahahaha
Oud 16-11-2007, 20:11
Verwijderd
Citaat:
hij zei dat hij daar alleen op vakantie ging, veranderde plannen?

hij gaat daarna door naar egypte.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 21:14
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
zo, die weet wel van wanten. nouja egypte is wel stukken beter dan nederland
Oud 16-11-2007, 21:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werd om half 12 wakker gebeld met het nieuws dat ik niet hoefde te werken vandaag, dus toen ging ik maar weer verder slapen. Om 3 uur toch maar eens een poging tot opstaan gedaan, cruesli gegeten, tv gekeken, boek gelezen en uit pure verveling maar naar m'n ouders gegaan.
Die niet op mijn komst hadden gerekend en morgen ochtend vroeg naar Duitsland vertrekken om te gaan shoppen en ik kan niet mee, want de auto is te klein.
Oud 16-11-2007, 22:24
Verwijderd
vandaag moest ik naar school, en daar kreeg ik een trui van een klasgenoot die hij voor me had meegenomen uit amerika want hij dacht dat ik afgelopen weekend jarig was omdat ik een feestje had gegeven aww. daarna bleek dat ik verwikkeld was geweest in leugens van exen van een daardoor voormalige dater en dat vind ik maar apart . daarna ging ik bijslapen en droomde ik ook over forummers, namelijk dat ik uitging en uuf tegenkwam en dat we het over teun hadden nu ga ik even douchen, eten en werken maar ik heb niet zo'n zin want vrijdagnacht is altijd een beetje saai.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 22:28
kuik
kuik is offline
Citaat:
mn vorige huisgenootje liep ook co-schappen dus ik hoorde elke dag dit soort verhalen aan, voornamelijk fijn als je met zn allen zit te eten

ot: ik heb van 13u tot 17.30 college gehad, het langste college OOOIT. en het was nog boeiend ook. vrijdag zelfde vak, weer college van 13.15 tot minimaal 17u.
morgen werken en daarna melkweg. en vrijdag heeft mn huisgenootje een date en ik moet mee maar dat is niet erg want we gaan naar n minimal feestje<3
oh ja dat doe ik ook altijd, vooral mijn vader gruwelt ervan. vooral van verhalen over pus.

hmm vandaag had ik de grootste moeite met opstaan, maar het is ook zo koud 's ochtends. 's ochtends koffie gedronken met mn beste mattie en 's middags heb ik practicum over hartklepgebreken gevolgd. en daarna undies in de stad gekocht. nu ga ik lekker slapen en morgen weer uitslapen en koffie in de stad drinken.
Oud 16-11-2007, 22:34
tuttebel
tuttebel is offline
vanochtend college gehad, wat syntax was van een verstrooide professor, en dus nogal lastig te volgen. daarna gaf ik voor t eerst een improvisatiecursus met 2 vrienden van me, en ze warne allebei te laat, maar t ging heel goed. en t was superleuk.
en hierna ging ik proefdraaien bij de artiestenlounge van t beatrixtheater en ik heb andré van duin en ron brandsteder eten opgeschept. en daar was t ook heel leuk.
en nu ben ik weer in limburg, en hier is t even -rustig-.
Oud 17-11-2007, 02:26
STP
STP is offline
Ik kwam Careaux vanavond tegen in Eindhoven!
Oud 17-11-2007, 08:29
woezel
woezel is offline
ik ben een uur geleden opgestaan met het idee dat ik foto's moet gaan namen van een bandje deze namiddag waarvor ik best lang moet treinen,maar dat isnu verplaatst dus nu ben ik wakke ren ga ik strak snaar school denkik?
en ik wil op reis waar het warm is
Oud 17-11-2007, 09:36
Verwijderd
ik moest gisteren pas om 18.00 werken en daarvoor heb ik mijn OV opgehaald en verder niet zoveel uitgevoerd.. Na het werken meteen door naar de Westergasfabriek om te dansen in de Pacific en Tygo was daar ook dus mijn avond was helemaal goed
Maar mijn pfeiffer is nog niet over want ik heb gewoon een lichte kater van 2 wijntjes en 2 biertjes maar dat kan ook komen door het gebrek aan avondeten
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 10:05
Verwijderd
Ik kreeg gister voor een nietgeleerde toets een 7.6 terug en 's avonds ging ik met Scarlett en nog een vriendinnetje naar CocoRosie en dat was best tof Daarna gaan slapen, een uur gebeld en nu moet ik de hele dag werken en daar heb ik vooral geen zin in.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 12:56
Verwijderd
ja hij WAS chill want ik zou het huis voor me alleen hebben maar nu komt mijn verwende en arrogante broertje terug omdat hij WEER de bus heeft gemist en nu is hij hier dus ook de hele dag
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 13:37
ZerO
ZerO is offline
Ik heb vanochtend mijn vriendje uitgezwaaid en toen kon ik niet meer slapen dus heb ik de douche geschrobd want gadverdamme schimmel en mijn kamer deels opgeruimd. Ik analyseer voor school momenteel de zelfportret van Bourdin en straks ga ik even naar de HEL, namelijk: de stad op een zaterdagmiddag.
Oud 17-11-2007, 16:10
Verwijderd
ik ging met mijn vriend + een vriend van hem naar de stad. net heb ik afgewassen en spice girls na gedaan met m'n huisgenoot tijdens het afwassen, en daarna nog gezongen toen hij onder de douche stond en ik aan het afdrogen was. gelukkig is hij niet meer zo stom als eerst. vanavond een woonbootparty en daarna de stad in
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 16:42
STP
STP is offline
Woonbootparty, klinkt gaaf! Ik ga naar Technofeestje in Simplon. Daarna ongetwijfeld ook nog wel stad, komen we elkaar nog wel tegen!
Oud 17-11-2007, 16:58
Verwijderd
huu ik heb m'n haar gepermanent maar ik heb van die domme schijtkrullies ipv mooie grove krullen wat bezielde me. nouja misschien valt het mee als het droog is ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 17:01
Verwijderd
oh het is vast leuk! ik keur het vannacht wel even
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 17:06
Luna
Luna is offline
gister had ik een feestje van mn werk en we gingen karaoken op de playstation en ik deed britney spears
daarna gingen we discobowlen maar ik had teveel champagne gedronken om nog strikes te maken. maar het was wel dolle boel want ze draaide party animals enzo<3 toen minimal/techno feestje, wat heel vet was en toen naar huis.
vandaag heb ik alleen maar ontbeten en gelezen en ik ben pas nét over mn kater heen. straks eten en pokeren met huisgenoten en vanavond zien we wel weer
Oud 17-11-2007, 17:36
innogen
innogen is offline
Gisteren naar optreden van vrienden van me gegaan en daarna door naar een feestje en dat was te gezellig. Nu is het al middag en ik heb nog geen fuck gedaan behalve mijn wekker uitzetten
Oud 17-11-2007, 18:52
Drez
Drez is offline
Citaat:
huu ik heb m'n haar gepermanent maar ik heb van die domme schijtkrullies ipv mooie grove krullen wat bezielde me. nouja misschien valt het mee als het droog is ofzo
anders: wassen, dan gaat het een beetje er weer uit geloof ik. maar het valt vast mee.
en foto
Oud 17-11-2007, 19:10
Verwijderd
gister feest hier in t studentenhuis, op tijd naar huis gegaan maar werd snachts nog wakker van iedereen die mee zat te gillen met nelly the elephant (niet leuk, ik wou ook ) en vanochtend om 9 uur werken, brak van hier tot tokio, vandaag ook hard over mn nek gegaan terwijl ik niet eens zoveel op had, komt vast door de doner van gister. en net gekookt maar teveel zalm in mn pasta gegooit dus nou was het zalm met zalm en pasta en courgette, jammer. nou ga ik op de bank liggen en ff slapen, morgen weer werken.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 21:51
Verwijderd
He koek zit je op kot wat leuk. Wie is nelly the elephant
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
He koek zit je op kot wat leuk. Wie is nelly the elephant
op kot

en alsof je dat nr van de toy dolls niet kent? maar hey waar kom jij ineens weer vandaan?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 23:16
Moustache
Moustache is offline
Ik werd wakker in Amsterdam Noord bij een meisje van mn studie en ben de rest van de dag in bed blijven liggen om south park te kijken. Dat was het eigenlijk wel.
Oud 18-11-2007, 09:10
Verwijderd
Gisteren moest ik werken en de fooi van een groep met een enorme rekening was niet zo goed maar de ego-boost die ze me gaven weer wel
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 09:27
Verwijderd
oeis gisteren had ik met een vriend van me afgesproken later op de dag ben ik met andere mensen naar een feest gegaan, en daar kregen we gratis eten en dat had ik wel nodig want buiten was ik helemaal doodgevroren teveel biertjes en teveel jointjes, en ben net wakker geworden en heb lichtelijke hoofdpijn, dus ik ga zometeen maar lekker terug mijn bed in en thee drinken vanmiddag misschien naar breda voor een jamsessie van vrienden wat meestal wel chilloz is.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 10:35
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Gisteravond heb ik oud en nieuw gevierd incl. champagne en oliebollen. Daarna hebben we nog even de Anna Nicole Smith show gekeken maar iedereen viel in slaap. Vandaag moet ik alle troep opruimen en hoop ik dat iemand me gaat vermaken. .
Oud 18-11-2007, 10:36
Metal
Metal is offline
Geen vuurwerk? En je bent er vroeg bij.
Oud 18-11-2007, 11:22
Verwijderd
Mooi man,gewerkt tot 03.30,daarna huisfeest en daar net van terug en ik ben kapot gdvr.straks komt een vriendin eten en ik heb het gevoel dat ik ga braken,voor nu: Slaap!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 12:15
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Geen vuurwerk? En je bent er vroeg bij.
Nee, helaas. Zelfs sterretjes zijn niet te krijgen volgens mij.
Oud 18-11-2007, 14:25
vixen
vixen is offline
Ik ben net wakker, maar gister was dan ook weer een mooie dag ook s'avonds toen ik met mn huisgenoot monster ging kijken en fear and loathing en daarna praten over vage paddo trips en drugs. Vandaag ga ik zo min mogelijk doen.
Oud 18-11-2007, 14:44
Verwijderd
Ik heb vandaag hardgelopen en schoongemaakt.. Nu ga ik een geweldig idee voor een t-shirt uitwerken
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 14:48
Verwijderd
Wat een heerlijk weekeind, vrijdag leuk bezoek, zaterdag een hele gezellig verjaardag en nu zit ik hier nog uit te brakke en te kijken hoe de chaos van gister wordt opgeruimd. Zondagen zijn goede dagen.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 15:30
woezel
woezel is offline
chill weekend gehad niet zoveel gedaan maar vandaag heb ik al verse soep gemaakt,verse appelmoes, en nu ga ik zelf kikkerwtburgers maken.
Oud 18-11-2007, 15:41
ragdoll
ragdoll is offline
uhm ik heb een heel leuk weekend gehad en veelteveel gedronken natuurlijk zoals gewoonlijk dus nu heb ik een kater en het is hier lekker warm en luister ik death cab for cutie LEKKER DEPRIMEREND maar ik ben niet wakker genoeg voor vrolijker muziek. en ook niet in de stemming eigenlijk. zometeen ga ik macaroni koken en vanavond heb ik een belangrijke date met mijn tv.
Oud 18-11-2007, 17:39
Drez
Drez is offline
Uitgeslapen, uitzendinggemist.nl en gestudeerd. Het was druk vandaag. .
Oud 18-11-2007, 18:28
capibara
capibara is offline
Gisteren bandjes gekeken. En er waren natuurlijk teveel hardcore ninja's. Ga thuis mortal kombat spelen ofzo, flikker lekker op met je roundhouse kicks. Toen ging ik wasted, en dat ben ik nog steeds.
Oud 18-11-2007, 18:40
Verwijderd
Gister feestje gehad en dat was leuk maar nu ben ik brak als een gek, koppijn tief op.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2007, 18:45
botulismf
botulismf is offline
Tof weekend gehad bij mijn vriendin en nu zit ik me af te vragen hoe laat ik morgen moet werken want ik had een dienst geruild maar ik weet het niet meer.
Oud 18-11-2007, 19:48
Verwijderd
gewerkt, gevallen, au aan mn voet, voetenbad en teveel tjaw min, om het kort samen te vatten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten