Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Andijvie, tof!
![]() Wow ik schrok me echt even best wel dood want het werk van mijn vader belde dat hij er nog niet was en waar hij bleef, terwijl hij om 8 uur van huis ging ![]() Goed, stofzuigen it is.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
@OT: Volgens mij heb ik deze week mn stap gehaald ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Blegh. Ik heb mijn huiswerk afgeraffeld en een gedeelte niet eens gemaakt en ik heb er ook geen energie meer voor. Ik hang bijna dood te zijn elke keer.
![]() Ik ben moe en ik moet morgen weer werken en studeren en drukdruk en naar een verjaardag. Wanneer begint mijn weekend? Ohja, volgende week zondag. He left no time to regret, kept his dick wet. With his same old safe bet. You went back to what you knew, so far removed from all that we went through. I'll go back to black. |
![]() |
|
Blehg, ik haat praktische, technische, of logistieke dingen.
Dingetje regelen, bellen afbellen. Maar dat heb ik dus toch gedaan jonges, even voor mijn zelfvertrouwen (waar overigens niets mis mee is). - Nieuwe rijschool gezocht, oude afgebeld (kan do al beginnen ![]() - 3x naar scheer enf oppen gegaan voor een nieuwe werkende internetnetwerkkaart, en zowaar gekregen, gefixt!! - De router gereset ![]() -genezen van sars Mijn santiago-plannen heb ik ietwat geconcretiseerd. Een vriend zei hee, joh mara laat je toch sponsoren voor een goed doel. Dus nu ga ik iedereen geld vragen, en dat geld is voor SOS-kinderdorpen. Die vriend sponsort 20 E. Mijn moeder (dure+goede) wandelschoenen. Van september tot februari heb ik een baantje nodig. Ik dacht kanker lekker een half jaar productie werk oid. Maar diezelfde vriend (als engelen bestaan) zei joh met je hbo-agogischepropedeuse shizzle kan je bij kinderkampen/bso's ook terecht. En anders kan je op straat mensen lastig vallen voor green peace of unicef, zoeken ze altijd mensen. Wen ik meteen aan 8 uur buitenlucht/kou per dag (in de herfst/winter ![]() Ookee, mijn plannen worden zowaar concreter, nuttiger, praktischer en leuker. En die zelfde vriend komt me onderweg ook nog opzoeken+ mijn ouders lopen beiden een paar weken mee, de eenzaamheid zal wel mee vallen. Als iedereen die ik ken nu een tientje geeft? ik ken veel mensen, supergrote familie... het hoeft niet enorm grootschalig, maar ik denk dat een paar duizend euro makkelijk moet lukken. Ik heb besloten dat ik van te voren het geld in, als ik dan in weet ik veel, belgië door mijn enkel ga heeft het nog nut gehad ![]() Nou wie doet er hier een toezegging van een paar tientjes of meer ![]()
|
Yana en Sidhe, thanks, thanks
![]() ![]() En serieus, tja, ik meen alles wat ik zeg. Maarja, ik ga eerst een LAW-route met overnachtingen lopen, en woensdag weer oefenen, kijken of ik het wel trek, ik ben ook maar een klein slapgebouwd meisje ![]()
|
Ik heb de laatste paar dagen last van een soort vage pijn in m'n borst. Soms onder m'n binnenrif, dan er weer net boven, dan weer helemaal boven mijn hart. Het voelt echt naar. Soms voelt het ook alsof er een spier is verrekt ofzo. Maar ik ben zo bang dat het iets ernstigs is, terwijl het weer geen hartspierverkramping kan zijn, omdat dat alleen moet zijn tijdens inspanning, maar ik heb juist nu of aan het einde van de dag. Bah.
![]() |
![]() |
|
Ik heb een 7,8 voor m'n geschiedenis SE!!! Het op een na hoogste van V6
![]() ![]() Verder het hele weekend een beetje gefeest, maar dat viel een beetje fout, had al zo lang geen drugs/drank meer met elkaar gebruikt en dat was wel te merken. Op zich goed want nu doe ik het vast een tijdje niet meer, ook raar. En nu weer terug in de realiteit, waarin morgen mijn 2e praktijk opdracht voor tekenen af moet zijn (en waar ik nog kneiterveel aan moet doen), waar ik donderdag de ruwe versie voor m'n pws moet inleveren (zelfde probleem) en waarin iedereen lief en aardig en nuchter en hmmm is. En ik heb een gave galajurk + sieraden die ook nog eens matchen met elkaar. En ik ga zaterdag naar de UvA naar sociologie en pedagogische wetenschappen en dat lijkt me allebei zooo leuk!! en vrijdag gala en uiteten en stappen en zaterdag avond weer uiteten en oehoehoeh ik vind het leuk, ik heb het naar m'n zin. Ik blijf nu niet meer steken na 2 dagen in dat drugswereldje met al m'n foute vrienden, ik kan nu gewoon weer terug omdat het hier op 't moment net zo leuk is! ![]()
|
sinds vandaag op dieet. God, wat haat ik het toch. er moet gewoon een boel af zodat ik daarna mijn levenstijl kan aanpassen zodat de afgevallen kilo's eraf blijven.. Ik houd zo van eten
![]() ![]() ![]() Morgen verder met het verhuizen van mijn spullen. Ben er onderhand wel klaar mee.. Helaas staat er nogal wat zooi. (Ben je na 8 dagen één dag vrij, wordt die dag gevuld met verhuizen :roloog: )
|
![]() |
Aargh ik voel me rot. Heb steeds het gevoel dat ik moet janken. Komt het door de mdma en de pep? Komt het door N.? Omdat ik weer gestopt ben met school?
Ik ben wel blij dat ik merk dat mijn verslavingsgevoeligheid veel minder is geworden. Ik heb nog geen zin in pep gehad, niet de drang om meteen dagen door te snuiven en wakker te zijn. Heb hier nog mdma liggen, maar ook heb ik niet de drang om vanavond of zeer binnenkort weer te gaan spacen. Daarnaast ligt hier nog wiet van een huisgenoot en heeft N. hier zondagochtend zijn wiet laten liggen, maar heb geen zin in blowen. Heb zelfs geen rose voor vanavond gehaald. Ik hoef niet meer dagen lang wakker te zijn, helemaal wasted. Ik hoef niet elke dag te blowen. Paar keer per week een jointje is goed, maar niet steeds, niet het 'meermeermeer' effect. Denk dat ik zo maar eens mijn moeder bel om te vragen of we een filmpje bij haar gaan kijken. Gek genoeg is hij ook uit mijn hoofd. Geen zin om hem te zien of bellen. Zaterdag voor ik naar het feestje ging had ik hem nog gebeld, maar hij was werken, ik moest hem zondag maar terug bellen. Niet gedaan. Zou ook wel door de drugs en N. komen.
|
Oké mensen, het is weer tijd voor een voornemen. Wel eentje die ik niet per se hoef te behalen binnen een bepaalde tijd, want dan levert het enkel stress op. In elk geval moet ik weer beter gaan eten, want ik merk dat ik het weer omdraai. Dus vanaf nu weer proberen om te denken: hoeveel kan ik eten? Geen smoesjes van geen toetje want dat past niet in mijn tas of te lui zijn om boodschappen te doen of zonde van het geld, gewoon hup heel de supermarkt leegkopen. Ja. Vanaf morgen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() p.s., dat is niet alles, maar ik ga niet over mijn drankverleden beginnen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |