Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2007, 21:58
Nienna*
Nienna* is offline
Shit zeg, niets af van mijn to-do-lijstje! Slecht hoor. Ik heb alleen paragraaf 2 en 3 samengevat en paragraaf 4 goed gelezen.
Zucht. Het is al zo gauw allemaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2007, 22:14
Redhair
Redhair is offline
Ja en toen was ik in een emotionele bui. Maar wat wil je. Ik ben geen drugs meer gewend, dan opeens een avond mdma, vlak voor ik ging slapen nam ik nog wat, dus je slaapt vrij vaag, en de avond daarna naar een feestje, N. tegenkomen, het vet gezellig hebben, weer aan de pep gaan, nacht door trekken, te horen krijgen dat N.'s moeder ziek is, de kussen van N., verwarring. Altijd zorgt N. voor verwarring.
Net was mijn moeder hier even. Verteld dat ik pep gehad heb, dat ik N. weer heb gezien. Die schrik in haar ogen. N. is weer in mijn leven, dat is voor haar slecht nieuws. Maar alles is zo anders. Ik kijk niet meer tegen hem op als vroeger, ik ben niet meer zo onzeker, ik heb geen hekel meer aan mezelf, ik hoef niet met pep rust in mijn hoofd te krijgen. Dit was eenmalig.
Nu maar eens slapen. Ik voel me zo verward. Ik heb slaap nodig, lekkere slaap.
Oud 11-11-2007, 22:20
Gaara
Gaara is offline
Wat een geweldig weekend<3 En ze is zo lief Nog minder dan twee weken en dan zijn we alweer een jaar bij elkaar En haar beste dinnetje/vriendin van mij heeft ook eindelijk eens een vriendje (of bijna dan) dus dat is ook gezellig, heb ik eindelijk iemand om mee aan de bar te zitten drinken als de dames op de dansvloer staan Maargoed, eerst weer eens een volle week werken en geld verdienen, totaal geen zin in, ik pleit voor langere weekenden
Oud 12-11-2007, 00:24
Verwijderd
@ Redhair: op het risico dan maar dat het betuttelend is, pas goed op jezelf weet wat je wel en niet kan.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 08:34
Rob
Rob is offline
Wat erger ik mij toch kapot aan mensen die zo'n rijgeval met hun tas er op hebben. Ik weet niet eens hoe je het noemt. *kruipt terug onder zijn rots*
Anyway: Ik breek er constant bijna mijn poten over omdat ze niet opvallen terwijl ze ze voortslepen. >.<
Oud 12-11-2007, 09:07
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo, ik was om 9uur op vanmorgen! En nu moet ik echt aan de studie, want ik heb donderdag een soort van presentatie en die moet ik nog helemaal voorbereiden, maar dat gaat wel lukken. Ik ga me er verder ook niet druk over maken, het zal wel lukken.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 10:29
Neko*
Neko* is offline
Vroeg thuis, geen zin, moe, lui en even nergens zin in. Maar wel blij. Voel me blij. En dat is goed.
Oud 12-11-2007, 10:29
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben weer terug uit Tunesië en nee, ik ga echt niet alles bijlezen. Het was heel erg fijn om op vakantie te zijn. Ik vind het jammer dat het nu allemaal weer begint
Oud 12-11-2007, 10:43
Verwijderd
Ik ben ook terug van vakantie (Marokko in mijn geval) en ik ga ook niet alles bijlezen, maar knuffels voor iedereen die ze wil hebben.

Rabat was interessant, leuk, ontspannend, warm. Ik pieker wat af, over wie ik ben, wie ik wil zijn, wat ik met mijn leven wil, wat moreel goed is om te doen. Vooral dat laatste, maar ik weet het niet. Eigenlijk ben ik ook wel blij weer in dit koude landje te zijn. Lekker met mijn scriptie bezig, colleges, zwemtraining. Dromen van Amerika over anderhalve maand (!). Mijn leventje is zo slecht nog niet. Ik ben een geluksvogel.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 10:48
Verwijderd
Rogier is weg Gisteren hebben we tot 2 uur z'n tas in gepakt, daarna was hij nog wat onrustig, gespannen voor de reis van vandaag. Dus rond 3 uur sliepen we pas, geloof ik. Om 5 uur ging de wekker al en moest hij weer op. Om 6 uur ging z'n trein richting Brussel. En nu zit hij als het goed is in het vliegtuig.
En ik wil dat hij terug komt, want ik vind het veel te eng dat hij zoveel gaat vliegen en auto gaat rijden. Ik ben zo bang dat er iets gebeurt Maar dat zal allemaal wel niet, alles komt vast helemaal in orde...

Vanavond kan ik rond middernacht een telefoontje ontvangen van hem

Gisteren zei hij nog allemaal veel te lieve en fijne dingen. Ik ben benieuwd welke kant ons leven op zal gaan, telkens voor hij vertrekt naar Florida nemen we beslissingen Zo besloten we 2 jaar geleden dat we zouden gaan trouwen, en nu is er volgens mij ook iets besloten
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 11:02
Verwijderd
Vanmiddag 4 uur hoorcollege en ik ben er een beetje zenuwachtig voor.
Vanochtend naar het ggz geweest, het was in ieder geval beter dan vorige week, ik twijfel ontzettend of ik het nou wel of niet wil/durf te hebben over m'n lichaamsbeeld enzo...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Ro

Gisteren zei hij nog allemaal veel te lieve en fijne dingen. Ik ben benieuwd welke kant ons leven op zal gaan, telkens voor hij vertrekt naar Florida nemen we beslissingen Zo besloten we 2 jaar geleden dat we zouden gaan trouwen, en nu is er volgens mij ook iets besloten
Mag ik vragen wat?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:20
Verwijderd
In 3 weken kunnen ze verdorie toch wel een tentamen nakijken? Ik wil de uitslag ja.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Mag ik vragen wat?
We gaan waarschijnlijk, nadat we goed in ons nieuwe huis wonen, proberen zwanger te worden Niets is zeker, natuurlijk, we moeten er nog goed over praten. Maar het is iets wat we allebei dolgraag willen en liever vandaag nog dan morgen...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:39
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Wat een geweldig weekend<3 En ze is zo lief Nog minder dan twee weken en dan zijn we alweer een jaar bij elkaar En haar beste dinnetje/vriendin van mij heeft ook eindelijk eens een vriendje (of bijna dan) dus dat is ook gezellig, heb ik eindelijk iemand om mee aan de bar te zitten drinken als de dames op de dansvloer staan Maargoed, eerst weer eens een volle week werken en geld verdienen, totaal geen zin in, ik pleit voor langere weekenden
Godver .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:39
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Godver . Hij drinkt je onder de tafel ;x.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 12:42
indigo
indigo is offline
Andijvie, tof!

Wow ik schrok me echt even best wel dood want het werk van mijn vader belde dat hij er nog niet was en waar hij bleef, terwijl hij om 8 uur van huis ging . Maar toen ging ik mijn moeder bellen en die zei dat hij vandaag naar een of andere bijeenkomst ergens anders moest, pfoej.
Goed, stofzuigen it is.
Oud 12-11-2007, 12:49
Verwijderd
Pfff, mn moeder had best weg mogen blijven, want echt gezellig is ze niet. Pfff Leuk hoor. Ah well. Ik wou alleen dat ik me niet zo alleen voelde maar morgen weer college dus dat scheelt.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 13:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Hmm, m'n vriend moet van 18.30 - 1.30 uur werken (bus rijden) en daarna gaat ie een vriend naar het vliegveld bij Charleroi brengen met de auto. Ik vind het helemaal niet tof dat ie zolang gaat rijden achter elkaar met zo weinig slaap. Ik heb gezegd dat hij voorzichtig moet doen, op moet passen en niet in slaap moet vallen maar ik ben er toch niet zo gerust op Zou blij zijn als ie morgen hier weer was.
Gelukkig hoefde hij uiteindelijk niet meer naar Charleroi te rijden, kreeg ik om 2.17 uur een smsje dat ie thuis was en ging slapen en ik me geen zorgen hoefde te maken. Afgelopen weekend nog even er over gehad. Hij vond het niet zo onverantwoord als ik het vond. Heb maar gezegd dat hij het zelf maar moest weten maar dat is het niet slim vond maar dat dat mijn mening was, waarop hij antwoorde 'dan heb je dezelfde mening als m'n moeder'. Geloof dat hij het ergens wel onthouden heeft en dat vind ik fijn. Wel maf om nu ineens een schoonmoeder te hebben die het wel eens met me eens is Verder een fijn weekend samen geweest en nu is alles weer helemaal goed
Oud 12-11-2007, 14:18
rare kwast
rare kwast is offline
ik denk dat mn moeder me beter kan inruilen voor een succesvolle lieve meid, die gezond eet, sport (dus niet te dik is) die lief luisterd een vriend heeft en weet wat ze wil..
Oud 12-11-2007, 14:28
Yana
Yana is offline
Citaat:
ik denk dat mn moeder me beter kan inruilen voor een succesvolle lieve meid, die gezond eet, sport (dus niet te dik is) die lief luisterd een vriend heeft en weet wat ze wil..
En ik denk dat jouw moeder dat helemaal niet wil, want jij bent haar dochter en misschien niet perfect.. maar die succesvolle lieve perfecte geweldige meid die jij beschrijft bestaat dan ook niet.

@OT:
Volgens mij heb ik deze week mn stap gehaald Ok, het ging niet helemaal zoals ik wilde en die stuk of tien bitterkoekjes waren écht niet nodig.. maar vooruit. Ik heb naderhand níet mn lunch overgeslagen, ik ga straks *gewoon* avondeten en accepteren dat maandag gewoon een moeilijke dag is voor mij, waarop ik mezelf iets meer moet (mag!) gunnen om het niet totaal uit de hand te laten lopen. En die bitterkoekjes..ja, als ik het ga narekenen zal ik er vast wel weer van schrikken, maar dat doe ik dan dus ook maar niet. Het is rot, maar ik heb de controle weer kunnen grijpen voordat ik die helemaal verloor. Nu volhouden vandaag! Maar ik heb het idee dat dat wel gaat lukken
Oud 12-11-2007, 15:09
Redhair
Redhair is offline
Fuck ik denk te veel.
Oud 12-11-2007, 15:42
Verwijderd
Blegh. Ik heb mijn huiswerk afgeraffeld en een gedeelte niet eens gemaakt en ik heb er ook geen energie meer voor. Ik hang bijna dood te zijn elke keer.

Ik ben moe en ik moet morgen weer werken en studeren en drukdruk en naar een verjaardag. Wanneer begint mijn weekend?
Ohja, volgende week zondag.

He left no time to regret, kept his dick wet.
With his same old safe bet.

You went back to what you knew,
so far removed from all that we went through.

I'll go back to black.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 15:53
Nona
Nona is offline
Tickets naar Turkije zijn geboekt!!! Leve mijn mama.
Ik heb er zin in. En ik denk dat ik iemand nog wel blij ga maken door hem te vertellen dat ik zowel met oud en nieuw als met mijn verjaardag in Nederland ben.
Oud 12-11-2007, 16:03
IcedEarth
IcedEarth is offline
Blehg, ik haat praktische, technische, of logistieke dingen.
Dingetje regelen, bellen afbellen. Maar dat heb ik dus toch gedaan jonges, even voor mijn zelfvertrouwen (waar overigens niets mis mee is).
- Nieuwe rijschool gezocht, oude afgebeld (kan do al beginnen)
- 3x naar scheer enf oppen gegaan voor een nieuwe werkende internetnetwerkkaart, en zowaar gekregen, gefixt!!
- De router gereset.
-genezen van sars

Mijn santiago-plannen heb ik ietwat geconcretiseerd. Een vriend zei hee, joh mara laat je toch sponsoren voor een goed doel. Dus nu ga ik iedereen geld vragen, en dat geld is voor SOS-kinderdorpen.
Die vriend sponsort 20 E. Mijn moeder (dure+goede) wandelschoenen. Van september tot februari heb ik een baantje nodig. Ik dacht kanker lekker een half jaar productie werk oid. Maar diezelfde vriend (als engelen bestaan) zei joh met je hbo-agogischepropedeuse shizzle kan je bij kinderkampen/bso's ook terecht. En anders kan je op straat mensen lastig vallen voor green peace of unicef, zoeken ze altijd mensen. Wen ik meteen aan 8 uur buitenlucht/kou per dag (in de herfst/winter).
Ookee, mijn plannen worden zowaar concreter, nuttiger, praktischer en leuker. En die zelfde vriend komt me onderweg ook nog opzoeken+ mijn ouders lopen beiden een paar weken mee, de eenzaamheid zal wel mee vallen.
Als iedereen die ik ken nu een tientje geeft? ik ken veel mensen, supergrote familie... het hoeft niet enorm grootschalig, maar ik denk dat een paar duizend euro makkelijk moet lukken. Ik heb besloten dat ik van te voren het geld in, als ik dan in weet ik veel, belgië door mijn enkel ga heeft het nog nut gehad.
Nou wie doet er hier een toezegging van een paar tientjes of meer??
Oud 12-11-2007, 16:06
Yana
Yana is offline
Als jij echt en serieus gaat lopen, krijg je geld van mij Icedearth! Hoeveel weet ik nog niet, maar ik sponsor je sowieso
Oud 12-11-2007, 16:15
Verwijderd
Ik ben echt licht ontvlambaar vandaag maar goed dat kan niemand iets schelen

@IcedEarth, als het serieus wordt/is, wil ik ook wel sponsoren, geen ide hoeveel want student he ;x Maar tof dat je zoiets doet!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 16:17
IcedEarth
IcedEarth is offline
Yana en Sidhe, thanks, thanks. En je sponsort mij niet, maar sos-kinderdorpen he.

En serieus, tja, ik meen alles wat ik zeg. Maarja, ik ga eerst een LAW-route met overnachtingen lopen, en woensdag weer oefenen, kijken of ik het wel trek, ik ben ook maar een klein slapgebouwd meisje
Rob
Rob is offline
Even geheel tussendoor: zonsopgangen zijn mooi. Ik zag vanochtend een mooie. <3 En omdat ik daardoor in een goede bui ben, wil ik IcedEarth wel sponsoren. Geen idee hoeveel.

*gooit water over Sidhe* ^_^
Yana
Yana is offline
Citaat:
Yana, thanks, thanks. En je sponsort mij niet, maar sos-kinderdorpen he.
Die sponsor ik al! Nou ja. Tot deze maand dan, want ik heb toevallig net mn donateurschap opgezegd
Oud 12-11-2007, 16:18
Yana
Yana is offline
Oh en Sidhe, rustig aan he meisje!
Oud 12-11-2007, 16:35
Verwijderd
Colleges waren leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 16:36
Verwijderd
Ik heb geloof ik uiteindelijk wel een fijne stage- en thesisbegeleider gevonden.

Nu even een paar daagjes wat rustiger, wel inlezen, maar ik kan iig mijn eigen tijd indelen en slapen zoveel als ik wil.

Laatst gewijzigd op 12-11-2007 om 16:44.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 16:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb de laatste paar dagen last van een soort vage pijn in m'n borst. Soms onder m'n binnenrif, dan er weer net boven, dan weer helemaal boven mijn hart. Het voelt echt naar. Soms voelt het ook alsof er een spier is verrekt ofzo. Maar ik ben zo bang dat het iets ernstigs is, terwijl het weer geen hartspierverkramping kan zijn, omdat dat alleen moet zijn tijdens inspanning, maar ik heb juist nu of aan het einde van de dag. Bah.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 17:31
Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb een 7,8 voor m'n geschiedenis SE!!! Het op een na hoogste van V6 Whiehoe!! De rest (de engste cijfers) moet ik nog krijgen maar dit is toch wel heel erg kicken gaaf en cool!
Verder het hele weekend een beetje gefeest, maar dat viel een beetje fout, had al zo lang geen drugs/drank meer met elkaar gebruikt en dat was wel te merken. Op zich goed want nu doe ik het vast een tijdje niet meer, ook raar.
En nu weer terug in de realiteit, waarin morgen mijn 2e praktijk opdracht voor tekenen af moet zijn (en waar ik nog kneiterveel aan moet doen), waar ik donderdag de ruwe versie voor m'n pws moet inleveren (zelfde probleem) en waarin iedereen lief en aardig en nuchter en hmmm is. En ik heb een gave galajurk + sieraden die ook nog eens matchen met elkaar. Nu nog ff dat buikje wegwerken..
En ik ga zaterdag naar de UvA naar sociologie en pedagogische wetenschappen en dat lijkt me allebei zooo leuk!! en vrijdag gala en uiteten en stappen en zaterdag avond weer uiteten en oehoehoeh ik vind het leuk, ik heb het naar m'n zin. Ik blijf nu niet meer steken na 2 dagen in dat drugswereldje met al m'n foute vrienden, ik kan nu gewoon weer terug omdat het hier op 't moment net zo leuk is!
Oud 12-11-2007, 17:33
duivelaartje
duivelaartje is offline
Niijn, goed zo.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 17:37
coopergirl
coopergirl is offline
sinds vandaag op dieet. God, wat haat ik het toch. er moet gewoon een boel af zodat ik daarna mijn levenstijl kan aanpassen zodat de afgevallen kilo's eraf blijven.. Ik houd zo van eten Vandaag rook ik op het station de frituurlucht van de burgerking en de smullers. In de trein zat iedereen rond me met een kroket of patat. Op school zaten er klasgenoten met brie/ ardennenham-tosti's naast me Nou ja, het is in het kader van gezondheid.. En uiteindelijk krijg ik wat meer energie als er overtollige shizzle af is

Morgen verder met het verhuizen van mijn spullen. Ben er onderhand wel klaar mee.. Helaas staat er nogal wat zooi. (Ben je na 8 dagen één dag vrij, wordt die dag gevuld met verhuizen :roloog: )
Oud 12-11-2007, 18:14
Nienna*
Nienna* is offline
Jeee, het hoogste punt van zes VWO voor toneel!!! YAYAYAYAYAY!!!!! Energieboost

Alleen zo jammer dat sommige mensen dan afgunstig gaan doen. Dat verpest het echt voor mij.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 18:15
deoxyribose
deoxyribose is offline
Oooh, wat is het uitzicht toch mooi vanaf m'n kamer. Jammer dat ik geen lieve vent heb om hem mee te delen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 18:18
zeep007
zeep007 is offline
Ik ben nerveus! Morgen op gesprek bij SPV. Ik heb alles opgeschreven op papier en begin nu aan alles te twijfelen... Bleehhhh...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 18:57
Redhair
Redhair is offline
Aargh ik voel me rot. Heb steeds het gevoel dat ik moet janken. Komt het door de mdma en de pep? Komt het door N.? Omdat ik weer gestopt ben met school?

Ik ben wel blij dat ik merk dat mijn verslavingsgevoeligheid veel minder is geworden. Ik heb nog geen zin in pep gehad, niet de drang om meteen dagen door te snuiven en wakker te zijn. Heb hier nog mdma liggen, maar ook heb ik niet de drang om vanavond of zeer binnenkort weer te gaan spacen. Daarnaast ligt hier nog wiet van een huisgenoot en heeft N. hier zondagochtend zijn wiet laten liggen, maar heb geen zin in blowen. Heb zelfs geen rose voor vanavond gehaald. Ik hoef niet meer dagen lang wakker te zijn, helemaal wasted. Ik hoef niet elke dag te blowen. Paar keer per week een jointje is goed, maar niet steeds, niet het 'meermeermeer' effect. Denk dat ik zo maar eens mijn moeder bel om te vragen of we een filmpje bij haar gaan kijken.

Gek genoeg is hij ook uit mijn hoofd. Geen zin om hem te zien of bellen. Zaterdag voor ik naar het feestje ging had ik hem nog gebeld, maar hij was werken, ik moest hem zondag maar terug bellen. Niet gedaan. Zou ook wel door de drugs en N. komen.
Oud 12-11-2007, 19:01
Verwijderd
@ Andijvie: wauw enne, wat gaat ie doen in Florida?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 19:21
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké mensen, het is weer tijd voor een voornemen. Wel eentje die ik niet per se hoef te behalen binnen een bepaalde tijd, want dan levert het enkel stress op. In elk geval moet ik weer beter gaan eten, want ik merk dat ik het weer omdraai. Dus vanaf nu weer proberen om te denken: hoeveel kan ik eten? Geen smoesjes van geen toetje want dat past niet in mijn tas of te lui zijn om boodschappen te doen of zonde van het geld, gewoon hup heel de supermarkt leegkopen. Ja. Vanaf morgen.
Oud 12-11-2007, 19:22
Rob
Rob is offline
Rennen voor je bus omdat je trein weer eens vertraagd was, is niet leuk. Maar het is wel tè gaaf om met Dragonforce full-blast te rennen. Adrenaline FTW.
Oud 12-11-2007, 19:22
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Godver . Hij drinkt je onder de tafel ;x.
Zao onder de tafeldrinken is tegenwoordig goed mogelijk ja, sinds ik werk kan ik nauwelijks meer wat hebben, is maar goed ook
Oud 12-11-2007, 19:28
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Zao onder de tafeldrinken is tegenwoordig goed mogelijk ja, sinds ik werk kan ik nauwelijks meer wat hebben, is maar goed ook
I know .

Oh en ik wil dat hotmail het doet .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 19:29
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
I know .

Oh en ik wil dat hotmail het doet .
Juh, en daarnaast vindt Roos dat ook niet fijn hé? Dus ik hou het hooguit op een biertje of tien
Oud 12-11-2007, 19:30
Rob
Rob is offline
Citaat:
Juh, en daarnaast vindt Roos dat ook niet fijn hé? Dus ik hou het hooguit op een biertje of tien
Is dat alles?
Moet ik je drillen wanneer we gaan bieren, ofzo?
Oud 12-11-2007, 19:31
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Ok ;x. Ik krijg nog niet eens een heel glas weg .
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 19:40
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Is dat alles?
Moet ik je drillen wanneer we gaan bieren, ofzo?
Dude, LiefsvanHier met vriendinnetjes waaronder mijn lief gaan zaterdag uit in de stad, kom jij mij dan gezelschap houden en biertjes drinken, ik weiger namelijk de dansvloer te betreden Kunnen Roos enzo lekker dansen en wij lekker drinken

p.s., dat is niet alles, maar ik ga niet over mijn drankverleden beginnen
Reageren

Regels voor berichten