Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() OT, voor de verandering: Weinig verandering in mijn situatie, eigenlijk. ![]() ![]() @Until My End: Vervelend. ![]()
|
@ Secret Agent: Sterkte met je date
![]() OT: Ah poor guy... Hij heeft het wel ff vet moeilijk nu, en dan ook nog gewoon tentamens... Maar ja, ik ken hem nog niet zo goed, en dan is het moeilijk om iemand te troosten. Heb hem wel verteld dat hij me weet te vinden indien nodig. Pff. Vandaag laatste tentamen! Morgen belangrijke presentatie, ik ga voor de verandering in rok enzo naar school. Whaha. Maar goed, we zien het wel. Verder weinig nieuws op relationeel gebied, eigenlijk. Rustig allemaal.
||
Citaat:
Toen die blonde trien opkwam in de pauze. De 2 dames die de slappe lach hadden dat waren wij ![]() God wat is die blonde dom. Wij gaan bijna elke week naar de sneak. Gewoon voor de lol ![]()
||
Citaat:
|
afgelopen dagen begon ik een beetje te twijfelen, gewoon omdat ik altijd rond de 2en een halve maand begin te twijfelen. dus blijkbaar vond ik dat ik t nu ook weer moest doen. en ik ben even heel onredelijk boos geworden op 'm, maar ben er nu toch wel achter dat ik niet zo hoef te twijfelen.
![]() deze relatie is echt anders dan mijn 'altijdmaar3maanden'relaties. ![]() ![]()
|
Ik heb echt superleuke kotgenoten! Deze nacht lekker uitgeweest, was echt geweldig. Daarna nog een beetje in bed beland met één ervan, eenmalig en beetje kort, maar ik heb mijn portie affectie weer ff gehad
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Verliefd...? Euhm. Heel erg leuk weekend samen gehad, al is het nog wel een beetje voorzichtig enzo allemaal. Hij noemt mij tegen zijn collega's over de telefoon alweer zijn vriendin inmiddels...maar voor de rest is het allemaal nog heel voorzichtig doen.
En ik probeer heel hard er niet voor de volle 100% te gaan en een beetje de kat uit de boom te kijken nog.... |
![]() |
|
Pfff...vaag
![]() Rottrein had vanmorgen vertraging waardoor het geen zin meer had om naar college te gaan ![]() Ben zo verliefd op de muziek van Maroon 5.. Acht december naar concert ![]() ![]() Vooral Won't go home without you en Little of your time.. 'Better that we break' is nog iets te sentimenteel nu want dan ga ik denken over vorige relatie..maar gelukkig geen spijt over uitmaken. Had denk ik toch wel gehoopt dat hij iets zou terugmailen in de trant van ' It's not over tonight Just give me one more chance to make it right I may not make it through the night I won't go home without you' ..mja mijn vriendje was geen Adam Levine Zaterdag werken voor uni, dinsdag toets ![]() L ps. Wil aandacht, hoeft nog niet eens echt ee vriend gwoon iemand die complimentjes maakt en lief is...
||
Citaat:
ik hou van de sneak, maar ja ik ga ook nog naar school dus.. ![]() ot: I am very very very lost!! edit: morgen naar de kapper.. ff grof stuk eraf.. voor ik het 5 jaar ga laten groeien en alleen af en toe bijpunten.. lang leve weddenschappen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik snap echt NIKS van mannen. Het was heel druk, dus heb niet zo veel met 'm gepraat/gedanst als de vorige keer. Op een gegeven moment ging iedereen om mij heen ineens naar huis en ik had het ook wel gehad, dus ik ging ook. Kom ik met 2 andere meiden bij de verder uitgestorven garderobe, staat hij daar net z'n nummertje in te leveren, z'n vrienden (die ik niet kende) lopen net weg. Hij ziet mij en begint meteen tegen me dat ze nog naar de (foute toko x) gaan. Beetje staan kletsen tot hij z'n jas heeft, dan geeft ie me 3 zoenen, draait zich om, draait zich weer om, slaat half een arm om me heen en zegt "doei heh" en geeft nog een kusje vlakbij m'n mond.
Ik snap het écht, écht niet meer ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Hmmmm ik worder echt tureluurs van, ik belde hem want ik had nare dromen...gewoon zijn stem ff horen. En hij zat tv te kijken met zijn huisgenoten daar, dus kort gesprekje en ik zeg ik mis je maar goed ik belde maar ff om je stem te horen maar ik ga nu slapen. Zegt hij, ja ok... spreekje morgen wel... ok doeiiii!! Ik vond het een beetje bot... maar mss ben ik ook wel overgevoelig. Ik ben gewoon zo dol op hem nog-alweer. En ik weet dat hij ook van mij houd... alleen bij hem gaat alles zo moeilijk, en stroef, en langzaam.... bah. En mss benik al een beetje verder dan hem, in onze relatie... denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
We zijn zo een heerlijk maf stel. (Soms zijn we inspector Gadget, soms een helicopter. Soms een vliegtuig. Gister volgensmij ook een vroem raceauto.) Heerlijk kinderachtig en lacherig.
![]() Ookal als ie verhuisd redden we 't wel. Vanavond maar mijn tweepersoons deken meenemen naar hem toe, want anders liggen we daar weer onder 3 1 persoons dekens met uiteindelijk toch nog een ijskoude bips. En om half zes kan ik pas daar zijn, dat is stommmmmmmmm want ik wil het liefst asap omdat hij geen college heeft vandaag. ![]() Gelukkig gaat de vrijdag voor m'n gevoel altijd heel snel, dat is mooi. En dan vanavond fijn knuffelen en naast elkaar in slaap vallen.. Nog maar tien uurtjes en dan zie ik hem weer ![]() |
![]() |
|
@ Starsailorr: wat voor verhuisplannen heeft hij?
OT: goed. Had gisteren een beetje last van winterblues, het is zo koud en donker en dan wil ik al helemaal dat hij er weer is. Maar nu voel ik me weer goed, vanavond eten met een vriend die ik al lang niet heb gesproken.
|||
Citaat:
![]() OT: Mwah. Ik zie wel hoe alles loopt. Wel geinig dat mijn horoscoop (Ja, ik lees die 's ochtends in de krant uit verveling. Altijd wel geinig, maar ik hecht er verder geen waarde aan.) voor de verandering eens klopt. Dus post ik 'm lekker. ![]() Citaat:
|
Hij vroeg gisteren zomaar of het wel ging met me. Dus ik zei, een beetje verbaasd, dat het prima ging. Toen zei ie: 'Want ik kan me best voorstellen dat het voor jou allemaal heel moeilijk is geweest, ook vrijdag met die test enzo...'. Echt lief. En ik zei dat ik vooral verdrietig was om wat ie verder nog gezegd had, en toen zei hij: 'daar hoef je je geen zorgen over te maken, hoor. Nergens voor nodig'.
Dus ja, ik denk dat het wel goed zit. En zo niet, dan merk ik dat wel weer.
|
Joepie! Ga van vanavond tot dinsdagavond naar Berlijn. Enenen als ik terugkom wordt het weer lekker knuffelen met ex lief (als hij het niet waagt om me af te bellen...)
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Ik denk dat t vanavond mijn wikkeljurkje word, met zwarte broek. Mam zei: 'Daar zit je altijd goed mee' En ik denk dat ze daar gelijk in heeft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
gisteren best lomp geweest. Hij belde me op en beetje bijgepraat. Maar toen hij over mn werk vroeg kwamen er allemaal frustraties los en was ik n kwartier lang enkel aan t tieren over mn werk. En toen moest hij helaas weer ophangen omdat hij weg moest. Pff sucks. Dus ik maar n smsje gestuurd met 'sorry voor mn uitbasrting hele fijne aaf en drink n biertje voor me mee.' En toen...kreeg ik zo'n schattig smsje terug dat ik altijd met em kan praten en dat hij altijd naar me wil luisteren en dattie me echt heel snel weer wil zien. Terwijl we voor zaterdag al weer afgesproken hadden. Whiieehiiie...voel me net een 15-jarige
![]() (no offence naar 15-jarigen btw ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil NU een lieve jongen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu de plannen dus redelijk duidelijk zijn is het gelukkig 1x in de maand, soms iets minder soms iets meer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|