Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2007, 08:45
Verwijderd
Citaat:
Wat ben ik blij dat ik een jongen ben.
Soms is dat best lekker, hoor. Je helemaal druk maken om niks. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2007, 09:14
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
als mijn scharrel mij dumpt is dat volledig terecht...
Daar heb je toch een scharrel voor? Anders was het wel een relatie
Oud 15-11-2007, 09:25
Pluis
Pluis is offline
Ik wil weer een vriendje! Ik heb alleen nog geen zin om een jongen te versieren en helemaal moeite te doen enzo. Ik wil gewoon met mijn vingers knippen en dan weer gelukkig zijn met een jongen.

En mijn ex doet nog veel te aardig...
Oud 15-11-2007, 09:29
Verwijderd
Citaat:
It's over...
Niet waar?! *knuff voor allebei*

OT: nu even klote.. hij begrijpt me niet en dat frustreert me. Alsof je niet enorm sip en teleurgesteld mag zijn als je afgewezen wordt bij de leukste stageplaats ooit...
En mn vriendinnetjes zijn allemaal te druk om me even op te beuren met een kop warme chocomelk. Volgende week een weekje vrij, doet mijn vriendschappen goed, hoop ik..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Niet waar?! *knuff voor allebei*

OT: nu even klote.. hij begrijpt me niet en dat frustreert me. Alsof je niet enorm sip en teleurgesteld mag zijn als je afgewezen wordt bij de leukste stageplaats ooit...
En mn vriendinnetjes zijn allemaal te druk om me even op te beuren met een kop warme chocomelk. Volgende week een weekje vrij, doet mijn vriendschappen goed, hoop ik..
*knuffel* Kop op meis, laat je niet op je kop zitten! Maak er wat van, je bent t waard.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 09:52
Verwijderd
Citaat:
*knuffel* Kop op meis, laat je niet op je kop zitten! Maak er wat van, je bent t waard.
Ik weet het gewoon niet zo goed meer... Ik mail je komende week terug, heb het nu echt retedruk... Succes met je date!!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het gewoon niet zo goed meer... Ik mail je komende week terug, heb het nu echt retedruk... Succes met je date!!
Neem de tijd, doe ik ook. Als ik iets voor je kan doen, you've got my number, right?
Danke, zal wel lukken. Uitgebreid verslag komt vast wel.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 10:19
Rob
Rob is offline
Citaat:
Soms is dat best lekker, hoor. Je helemaal druk maken om niks. <3
Mij is dat dus aangeboren, zo ongeveer.

OT, voor de verandering: Weinig verandering in mijn situatie, eigenlijk. Maar ik kan er mee leven. Ik zie wel waar mijn schip gaat stranden en of 't überhaupt ooit strand.

@Until My End: Vervelend. Gaat 't een beetje met je? (rare vraag, ik weet)
Oud 15-11-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Mij is dat dus aangeboren, zo ongeveer.
Soms verdenk ik je ervan een meisje te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 10:26
I C U
I C U is offline
@ Secret Agent: Sterkte met je date Het komt vast goed!

OT: Ah poor guy... Hij heeft het wel ff vet moeilijk nu, en dan ook nog gewoon tentamens... Maar ja, ik ken hem nog niet zo goed, en dan is het moeilijk om iemand te troosten. Heb hem wel verteld dat hij me weet te vinden indien nodig. Pff.

Vandaag laatste tentamen! Morgen belangrijke presentatie, ik ga voor de verandering in rok enzo naar school. Whaha. Maar goed, we zien het wel.

Verder weinig nieuws op relationeel gebied, eigenlijk. Rustig allemaal.
Oud 15-11-2007, 10:52
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
ik heb jullie niet gezien
ik vond hem niet slecht, maar ook niet goed.. hij was vooral TE LANG.. 2enhalf uur voor iets dat je in anderhalf uur kan laten zien.. kom op
Niet met Mark maar met een vriendin.

Toen die blonde trien opkwam in de pauze. De 2 dames die de slappe lach hadden dat waren wij

God wat is die blonde dom.

Wij gaan bijna elke week naar de sneak. Gewoon voor de lol
Oud 15-11-2007, 10:54
Rob
Rob is offline
Citaat:
Soms verdenk ik je ervan een meisje te zijn.
Je bent de eerste niet.
Leg uit via PM?

Laatst gewijzigd op 15-11-2007 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 11:47
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Daar heb je toch een scharrel voor? Anders was het wel een relatie
ach het is gewoon n beetje een naaistreek van me, vanwege dat gala gebeuren. Hij heeft namelijk tocht toegezegd om mee te gaan, in plaats naar verjaardag van de vriend. Maar ik weet niet, het had best wel kunnen groeien enzo, maar nu is het afwachten, lekt het uit of niet, en wat doet hij ermee. Waarschijnlijk gaat hij niet meer mee naar t gala.
Oud 15-11-2007, 11:50
niña
niña is offline
School zorgt voor te weinig tijd samen
Oud 15-11-2007, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Je bent de eerste niet.
Leg uit via PM?
Dat behoeft geen uitleg.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 12:19
Verwijderd
Iets zegt me dat er heel veel af gaat hangen van vanavond, en anders van volgende week woensdag
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 13:19
tuttebel
tuttebel is offline
afgelopen dagen begon ik een beetje te twijfelen, gewoon omdat ik altijd rond de 2en een halve maand begin te twijfelen. dus blijkbaar vond ik dat ik t nu ook weer moest doen. en ik ben even heel onredelijk boos geworden op 'm, maar ben er nu toch wel achter dat ik niet zo hoef te twijfelen.
deze relatie is echt anders dan mijn 'altijdmaar3maanden'relaties. tzit echt goed.
Oud 15-11-2007, 13:20
Lilium
Lilium is offline
Hoeha, ik zie mijn vriendje vanavond alweer in plaats van zaterdag. Ik verheug me erop, want heb hem een krappe twee weken niet gezien.
Oud 15-11-2007, 14:41
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb echt superleuke kotgenoten! Deze nacht lekker uitgeweest, was echt geweldig. Daarna nog een beetje in bed beland met één ervan, eenmalig en beetje kort, maar ik heb mijn portie affectie weer ff gehad
Oud 15-11-2007, 15:11
Rob
Rob is offline
Citaat:
Dat behoeft geen uitleg.
Jawel, want niemand heeft ooit uitgelegd waarom.
En dat ik net als mijn moeder klink over de telefoon, telt niet. Niet dat jij dat kan weten.
Oud 15-11-2007, 15:13
Verwijderd
Verliefd...? Euhm. Heel erg leuk weekend samen gehad, al is het nog wel een beetje voorzichtig enzo allemaal. Hij noemt mij tegen zijn collega's over de telefoon alweer zijn vriendin inmiddels...maar voor de rest is het allemaal nog heel voorzichtig doen.
En ik probeer heel hard er niet voor de volle 100% te gaan en een beetje de kat uit de boom te kijken nog....
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 16:59
Verwijderd
Moet ik nou blij zijn of niet met alle voornemens van iedereen om ons te koppelen? Aan de ene kant zal het misschien helpen, maar aan de andere kant... Ach, we zien het wel

Duim voor me dat ik 'm vanavond eindelijk durf te zoenen
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 17:26
Verwijderd
Ja, dit is natuurlijk wel een beetje eenrichtingsverkeer zo. Ik ben het zat.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 18:34
ocean flower
ocean flower is offline
Pfff...vaag
Rottrein had vanmorgen vertraging waardoor het geen zin meer had om naar college te gaan dus maar weer naar huis en geleerd.
Ben zo verliefd op de muziek van Maroon 5..
Acht december naar concert
Vooral Won't go home without you en Little of your time..
'Better that we break' is nog iets te sentimenteel nu want dan ga ik denken over vorige relatie..maar gelukkig geen spijt over uitmaken.
Had denk ik toch wel gehoopt dat hij iets zou terugmailen in de trant van
' It's not over tonight
Just give me one more chance to make it right
I may not make it through the night
I won't go home without you'
..mja mijn vriendje was geen Adam Levine
Zaterdag werken voor uni, dinsdag toets
L

ps. Wil aandacht, hoeft nog niet eens echt ee vriend gwoon iemand die complimentjes maakt en lief is...
Oud 15-11-2007, 18:42
Verwijderd
jeeej hij gaat me zo bellen!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 21:02
I C U
I C U is offline
Ik wil ook! Maar wie?

Blegh, geen romantische films en wijn voor mij... Slechte zaak.
Oud 15-11-2007, 22:12
*** is offline
verrot
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 22:36
Dott
Dott is offline
Citaat:
Niet met Mark maar met een vriendin.

Toen die blonde trien opkwam in de pauze. De 2 dames die de slappe lach hadden dat waren wij

God wat is die blonde dom.

Wij gaan bijna elke week naar de sneak. Gewoon voor de lol
oh ja, ik zat ergens aan de rechterzijkant van bovenaf gezien.. dus de stoeltjes aan de andere kant van het gangpad.. idd wat een muts..

ik hou van de sneak, maar ja ik ga ook nog naar school dus..

ot: I am very very very lost!!

edit: morgen naar de kapper.. ff grof stuk eraf.. voor ik het 5 jaar ga laten groeien en alleen af en toe bijpunten.. lang leve weddenschappen
Oud 16-11-2007, 03:51
Verwijderd
Ik snap echt NIKS van mannen. Het was heel druk, dus heb niet zo veel met 'm gepraat/gedanst als de vorige keer. Op een gegeven moment ging iedereen om mij heen ineens naar huis en ik had het ook wel gehad, dus ik ging ook. Kom ik met 2 andere meiden bij de verder uitgestorven garderobe, staat hij daar net z'n nummertje in te leveren, z'n vrienden (die ik niet kende) lopen net weg. Hij ziet mij en begint meteen tegen me dat ze nog naar de (foute toko x) gaan. Beetje staan kletsen tot hij z'n jas heeft, dan geeft ie me 3 zoenen, draait zich om, draait zich weer om, slaat half een arm om me heen en zegt "doei heh" en geeft nog een kusje vlakbij m'n mond.

Ik snap het écht, écht niet meer Help
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 04:22
Verwijderd
Citaat:
Beetje staan kletsen tot hij z'n jas heeft, dan geeft ie me 3 zoenen, draait zich om, draait zich weer om, slaat half een arm om me heen en zegt "doei heh" en geeft nog een kusje vlakbij m'n mond.

Ik snap het écht, écht niet meer Help
Klinkt wel of hij zich bedacht en toch meer wou doen. Weet je verder wat hij van je vind dan?

OT: Hmmmm ik worder echt tureluurs van, ik belde hem want ik had nare dromen...gewoon zijn stem ff horen. En hij zat tv te kijken met zijn huisgenoten daar, dus kort gesprekje en ik zeg ik mis je maar goed ik belde maar ff om je stem te horen maar ik ga nu slapen. Zegt hij, ja ok... spreekje morgen wel... ok doeiiii!! Ik vond het een beetje bot... maar mss ben ik ook wel overgevoelig. Ik ben gewoon zo dol op hem nog-alweer. En ik weet dat hij ook van mij houd... alleen bij hem gaat alles zo moeilijk, en stroef, en langzaam.... bah. En mss benik al een beetje verder dan hem, in onze relatie... denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 06:36
Verwijderd
We zijn zo een heerlijk maf stel. (Soms zijn we inspector Gadget, soms een helicopter. Soms een vliegtuig. Gister volgensmij ook een vroem raceauto.) Heerlijk kinderachtig en lacherig.

Ookal als ie verhuisd redden we 't wel. Vanavond maar mijn tweepersoons deken meenemen naar hem toe, want anders liggen we daar weer onder 3 1 persoons dekens met uiteindelijk toch nog een ijskoude bips.

En om half zes kan ik pas daar zijn, dat is stommmmmmmmm want ik wil het liefst asap omdat hij geen college heeft vandaag.
Gelukkig gaat de vrijdag voor m'n gevoel altijd heel snel, dat is mooi. En dan vanavond fijn knuffelen en naast elkaar in slaap vallen.. Nog maar tien uurtjes en dan zie ik hem weer *hyper*
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 07:28
stout!
stout! is offline
@ Starsailorr: wat voor verhuisplannen heeft hij?

OT: goed. Had gisteren een beetje last van winterblues, het is zo koud en donker en dan wil ik al helemaal dat hij er weer is. Maar nu voel ik me weer goed, vanavond eten met een vriend die ik al lang niet heb gesproken.
Oud 16-11-2007, 08:42
Rob
Rob is offline
Citaat:
edit: morgen naar de kapper.. ff grof stuk eraf.. voor ik het 5 jaar ga laten groeien en alleen af en toe bijpunten..
Dat doe ik dus nu ook de laatste tijd. Het gaat er toch makkelijker af dan dat het er bij komt Dus als ik het echt niets vind als het lang is, gaat 't er gewoon weer af.

OT: Mwah. Ik zie wel hoe alles loopt. Wel geinig dat mijn horoscoop (Ja, ik lees die 's ochtends in de krant uit verveling. Altijd wel geinig, maar ik hecht er verder geen waarde aan.) voor de verandering eens klopt. Dus post ik 'm lekker.

Citaat:
Je bent momenteel een enorme Einzelgänger en dat bevalt prima, dus maak je niet druk als iedereen verliefd is, jouw tijd komt.
Hell yeah. Alles is in ieder geval prima in orde hierzo.
Oud 16-11-2007, 08:47
snoopy
snoopy is offline
Hij vroeg gisteren zomaar of het wel ging met me. Dus ik zei, een beetje verbaasd, dat het prima ging. Toen zei ie: 'Want ik kan me best voorstellen dat het voor jou allemaal heel moeilijk is geweest, ook vrijdag met die test enzo...'. Echt lief. En ik zei dat ik vooral verdrietig was om wat ie verder nog gezegd had, en toen zei hij: 'daar hoef je je geen zorgen over te maken, hoor. Nergens voor nodig'.
Dus ja, ik denk dat het wel goed zit. En zo niet, dan merk ik dat wel weer.
Oud 16-11-2007, 08:49
metallica
metallica is offline
Joepie! Ga van vanavond tot dinsdagavond naar Berlijn. Enenen als ik terugkom wordt het weer lekker knuffelen met ex lief (als hij het niet waagt om me af te bellen...)
Oud 16-11-2007, 08:53
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
@ Starsailorr: wat voor verhuisplannen heeft hij?

OT: goed. Had gisteren een beetje last van winterblues, het is zo koud en donker en dan wil ik al helemaal dat hij er weer is. Maar nu voel ik me weer goed, vanavond eten met een vriend die ik al lang niet heb gesproken.
hier heb ik met starsailorr over gepm't van de week. haar vriend wil iets anders studeren, en daarvoor moet 'ie naar de andere kant van 't land, en dus zien ze elkaar een stuk minder dan nu, en daar was starsailorr begin deze week 'niet echt blij mee'.
Oud 16-11-2007, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Jawel, want niemand heeft ooit uitgelegd waarom.
En dat ik net als mijn moeder klink over de telefoon, telt niet. Niet dat jij dat kan weten.
Nou, je maakt je druk om niks, bent best een romanticus (ik ken niet veel jongens die het leuk vinden om midden in de nacht naar sterren te kijken zonder dat er seks aan vast zit), je praat heul veel, je denkt diep over dingen na, je wil er voor anderen zijn, wil ze helpen, knuffelen, weetikveel. En ik ken niet veel jongens die dat hebben.

ot: Ik denk dat t vanavond mijn wikkeljurkje word, met zwarte broek. Mam zei: 'Daar zit je altijd goed mee' En ik denk dat ze daar gelijk in heeft.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 09:43
Qimm
Qimm is offline
oh man ik moet echt niet zo raar dromen hoor
Oud 16-11-2007, 09:50
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook! Maar wie?

Blegh, geen romantische films en wijn voor mij... Slechte zaak.
Gewoon in je eentje doen

Zakdoekjes erbij
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 09:53
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
hier heb ik met starsailorr over gepm't van de week. haar vriend wil iets anders studeren, en daarvoor moet 'ie naar de andere kant van 't land, en dus zien ze elkaar een stuk minder dan nu, en daar was starsailorr begin deze week 'niet echt blij mee'.
En dan zien ze elkaar nog maar acht dagen per jaar? Een beetje overdreven, tenzij het iets met het leger te maken heeft
Oud 16-11-2007, 09:57
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik zie hem vanmiddag weer en ik heb er zin in <3
Oud 16-11-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
En dan zien ze elkaar nog maar acht dagen per jaar? Een beetje overdreven, tenzij het iets met het leger te maken heeft
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat per jaar, per maand moest zijn. Dus alleen in de weekeinden.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:48
__
__ is offline
Citaat:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat per jaar, per maand moest zijn. Dus alleen in de weekeinden.
dat zou inderdaad wel wat logischer zijn, want hoe groot is ons land nou helemaal. je kan als je dat wil zelfs op en neer naar "de andere kant van het land" in een dag.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 11:09
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Oh, maar dat is een eitje, ik ben niet anders gewend
Oud 16-11-2007, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar dat is een eitje, ik ben niet anders gewend
Maar als je wel anders gewend bent is het misschien wel even slikken . Het is wel goed te doen, maar ik moet er nu ook niet aan denken om weer terug te gaan naar een weekendrelatie.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Klinkt wel of hij zich bedacht en toch meer wou doen. Weet je verder wat hij van je vind dan?
We draaien al iets meer dan een maand zo om elkaar heen dat het iedereen om ons heen ook opvalt. We worden dan ook heel vaak 'gekoppeld'. Volgens de meeste mensen wil hij wel, maar ik weet het niet zo goed Ergens denk ik dat ik m'n kans al gemist heb, want ben een paar keer heel stom geweest om het niet te zien toen hij achteraf gezien wel vrij duidelijk probeerde. Maar het blijft toch maar zo doorgaan en dan krijg je weer zoiets raars als gister...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 12:04
Verwijderd
gisteren best lomp geweest. Hij belde me op en beetje bijgepraat. Maar toen hij over mn werk vroeg kwamen er allemaal frustraties los en was ik n kwartier lang enkel aan t tieren over mn werk. En toen moest hij helaas weer ophangen omdat hij weg moest. Pff sucks. Dus ik maar n smsje gestuurd met 'sorry voor mn uitbasrting hele fijne aaf en drink n biertje voor me mee.' En toen...kreeg ik zo'n schattig smsje terug dat ik altijd met em kan praten en dat hij altijd naar me wil luisteren en dattie me echt heel snel weer wil zien. Terwijl we voor zaterdag al weer afgesproken hadden. Whiieehiiie...voel me net een 15-jarige
(no offence naar 15-jarigen btw )
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 12:34
TheMain
TheMain is offline
Volgens mij voel ik me opgelucht dat ik mijn vriendin heb gedumpt. Alleen voel ik me daar schuldig over, en durf ik dat niet hardop te zeggen. Tsja. Zo zal er altijd wát blijven.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 12:44
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Ik snap echt NIKS van mannen.
Idd, echt helemaal niks. Ene ex: het is nog wel een beetje raar tussen ons he. Ja wat verwacht je dan, dat we tijdens uitgaan allemaal diepe gesprekken gaan voeren. En van de jongen waar ik mee zou daten dit weekend snap ik al helemaaaal niks. Opeens werd hij echt boos op me, ik had het allemaal verpest en de date ging ook niet meer door. En mn smsje met dat ik het niet snap negeert hij. Eigenlijk ben ik echt boos, hij zei gister ook best gemene dingen, hoe durft hij zo tegen mij te doen!! En dan niet eens uitleg geven. Lafaard. ARGH.
Ik wil NU een lieve jongen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Niet echt. Die 8 dagen per jaar was vooral als het het leger werd, en niet het nederlandse leger. Dan was het 3 maanden werk, 2 daagjes vrij, weer drie maanden werk, ga zo maar door.

Nu de plannen dus redelijk duidelijk zijn is het gelukkig 1x in de maand, soms iets minder soms iets meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten