Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2010, 12:58
Rationeel
Rationeel is offline
ik zal altijd een beetje verliefd blijven op anna chlumsky
Advertentie
Oud 12-03-2010, 21:33
sicilion
sicilion is offline
Ik post het hier maar bij gebrek aan een beter topic

Er is een stukje van een optreden bij de 'comedy factory' blijven hangen en ik kan er op youtube/google niks van vinden. Het was een mannelijke, (Amerikaanse?) stand-up comedian die over Nederlandse dingen vertelde. In het begin vond hij NL helemaal geweldig en op een gegeven moment flipt hij echt helemaal. Dan begint ie o.a. over gedoogbeleid.

Zegt dit iemand iets?
Oud 13-03-2010, 09:00
WolterB
WolterB is offline
Juh, heb ik ook gezien een jaar teug ofzo. Geen idee meer welke stand-upper het was though.
Oud 13-03-2010, 11:24
Uice
Uice is offline
Bedoel je niet gewoon:

Oud 16-03-2010, 23:04
Dvine
Dvine is offline
Ik zit de laatste tijd met een tekenfilm in mijn hoofd en dat gaat over een meisje wiens vader wordt vermoordt. Zij moet dan vluchten want anders word ze gevangen genomen oid, dan komt ze een blinde man tegen die ook nog eens een zeer goede zwaardvechter is en hij redt haar dan etc.

Alleen dus GEEN idee meer hoe het heet Iemand een idee?
Oud 17-03-2010, 03:51
Verwijderd
Citaat:
Ik zit de laatste tijd met een tekenfilm in mijn hoofd en dat gaat over een meisje wiens vader wordt vermoordt. Zij moet dan vluchten want anders word ze gevangen genomen oid, dan komt ze een blinde man tegen die ook nog eens een zeer goede zwaardvechter is en hij redt haar dan etc.

Alleen dus GEEN idee meer hoe het heet Iemand een idee?
Klinkt als een tekenfilm met Zaitochi, maar dat zijn volgens mij enkel speelfilms/series.
Oud 17-03-2010, 12:07
Verwijderd
Oh, dan wil ik ook wel iets vragen over Comedy Factory. Een man die zich heel snel kon verkleden in grappige kleding.
Oud 17-03-2010, 12:45
BadNico
BadNico is offline
Hallo mensen!

Ik had laatst op TV iets gezien dat best wel chill is.. dat zijn mensen die op toneel 'magische' dingen uitvoeren maar ook kunnen ze snel maskers verwisselen en zoiets allemaal.. Enig idee hoe dat heet?

Lijkt erg hierop:

Thank you!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Scholieren.JPG (19.2 KB, 6x gelezen)
Oud 17-03-2010, 12:50
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
De nieuwe Uri geller?
Oud 17-03-2010, 12:55
BadNico
BadNico is offline
nee nee XD
Maar even serieus..

Laatst gewijzigd op 17-03-2010 om 13:04.
Oud 20-03-2010, 12:53
Verwijderd
Hallo,

Even vooraf: ik ben al heel lang geen scholier meer. ;-)

Maar via Google, zoekende naar de titel van een film, kwam ik op deze site terecht. Wellicht dat iemand me kan helpen. Ik ben 35 jaar, dus het is al even geleden dat ik de betreffende film gezien heb. ;-)

Het gedeelte wat ik me herinner (of misschien is dat het enige wat ik gezien heb van de film), is dat er een lifter in de regen stond, met een gele regenjas aan, die opgepikt wordt door een man en vrouw met hun kind in de auto. Het kind speelt achter in de auto met een vliegtuigje, de moeder heeft een naar voorgevoel over die lifter. De vader wil die man toch een lift geven. De lifter veroorzaakt een ongeluk, door een akelige vingernagel over het gezicht van de bestuurder te krassen. De lifter overlijdt eraan, het gezin leeft nog, maar met allerlei verwondingen. De vader kan o.a. niet meer praten en roept zijn vrouw middels een klein belletje.

Enkele dagen later ligt de moeder met haar man in bed te slapen, en door een droom valt zij uit bed. Als ze dan onder het bed doorkijkt, ziet ze de hand van haar man langs het bed bungelen, met daaraan DIE NAGEL! Ze gaat naar het mortuarium om de hand te bekijken van de overleden dader, maar er blijkt geen hand meer aan te zitten, dus het is niet te controleren. Verder kan ik me de film niet meer herinneren. En misschien is het hetgeen ik hier beschrijf slechts een kwartier of half uur van de gehele film.

Wellicht jaren '80, maar het is NIET de Hitch of Hitchhiker o.i.d. waarin Rutger Hauer speelt. Enkel het begin van de film gaat over een lifter.

Ik zoek hier echt al zeker 15-20 jaar naar! En aan wie ik het ook voorleg, niemand kent 'm. En op zoeksites van films kun je niet op trefwoorden zoeken. Als kind was ik al gek op horrors en thrillers, tot groot ongenoegen van de omgeving van mijn ouders 'je laat een jong kind toch niet zulke films kijken!?'. Maar ja, ik wilde het zelf heel graag en leed er verder niet onder. ;-)

Groetjes,
Susan
Oud 20-03-2010, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is hem niet. Het ging over een stel kinderen en zo'n oude vent en die zongen samen een heel kazig liedje. Waarschijnlijk als intro, maar dat weet ik niet meer zeker.
Dr. Snuggles (vliegt naar de regenboog toe...). Is het die misschien?
Oud 20-03-2010, 15:02
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hoe heet die surrealistische film/serie(?) ook alweer waarin een meisje/vrouw een brandend huis/appartement huurt, waar een man op bezoek komt? Er is enorme rookontwikkeling maar het schijnt niemand écht te deren.

Uiteindelijk besluit ze toch ergens anders te gaan wonen want het werd toch wel erg warm en rokerig. Bestaat er een film als deze of heb ik het gedroomd? :\
Synecdoche, New York.
Oud 20-03-2010, 22:35
Verwijderd
Waar komt dat antwoord een half jaar later ineens vandaan?
Oud 21-03-2010, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Synecdoche, New York.
Ja, dank je, maar die vraag stelde ik al in augustus 2009 en het antwoord kreeg ik 2 posts verderop
Oud 21-03-2010, 02:39
Uice
Uice is offline
Nou, sorry hoor!
Oud 21-03-2010, 18:02
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hallo,

Even vooraf: ik ben al heel lang geen scholier meer. ;-)

Maar via Google, zoekende naar de titel van een film, kwam ik op deze site terecht. Wellicht dat iemand me kan helpen. Ik ben 35 jaar, dus het is al even geleden dat ik de betreffende film gezien heb. ;-)

Het gedeelte wat ik me herinner (of misschien is dat het enige wat ik gezien heb van de film), is dat er een lifter in de regen stond, met een gele regenjas aan, die opgepikt wordt door een man en vrouw met hun kind in de auto. Het kind speelt achter in de auto met een vliegtuigje, de moeder heeft een naar voorgevoel over die lifter. De vader wil die man toch een lift geven. De lifter veroorzaakt een ongeluk, door een akelige vingernagel over het gezicht van de bestuurder te krassen. De lifter overlijdt eraan, het gezin leeft nog, maar met allerlei verwondingen. De vader kan o.a. niet meer praten en roept zijn vrouw middels een klein belletje.

Enkele dagen later ligt de moeder met haar man in bed te slapen, en door een droom valt zij uit bed. Als ze dan onder het bed doorkijkt, ziet ze de hand van haar man langs het bed bungelen, met daaraan DIE NAGEL! Ze gaat naar het mortuarium om de hand te bekijken van de overleden dader, maar er blijkt geen hand meer aan te zitten, dus het is niet te controleren. Verder kan ik me de film niet meer herinneren. En misschien is het hetgeen ik hier beschrijf slechts een kwartier of half uur van de gehele film.

Wellicht jaren '80, maar het is NIET de Hitch of Hitchhiker o.i.d. waarin Rutger Hauer speelt. Enkel het begin van de film gaat over een lifter.

Ik zoek hier echt al zeker 15-20 jaar naar! En aan wie ik het ook voorleg, niemand kent 'm. En op zoeksites van films kun je niet op trefwoorden zoeken. Als kind was ik al gek op horrors en thrillers, tot groot ongenoegen van de omgeving van mijn ouders 'je laat een jong kind toch niet zulke films kijken!?'. Maar ja, ik wilde het zelf heel graag en leed er verder niet onder. ;-)

Groetjes,
Susan
Misschien hier ergens tussen:http://www.imdb.com/keyword/hitchhik...t=release_date
Oud 21-03-2010, 23:08
Verwijderd
Hoi "Oma",

Dank je voor de tip. Maar hier had ik al tussen gekeken en leidde tot niets. Behalve dat "Hammer House of Horror: Episode: The Two Faces of Evil. Dat is inderdaad een filmpje wat daar (bijna) exact over gaat.

Ik kreeg die tip via de site van Filmtotaal.nl. Maar er zitten nog andere herinneringen in mijn hoofd die niet geheel kloppen met wat in dát filmpje (via Youtube) te zien is. Zo is bijvoorbeeld in het filmpje op Youtube te zien dat de vrouw in bed via het oppakken van de hand van haar man, tot de ontdekking komt dat niet haar man, maar de dader naast haar ligt. In mijn geheugen valt zij uit bed en ziet de hand van haar man ónder het bed door, doordat de man zijn arm langs het bed heeft bungelen.

En zo zijn er nog wat zaken die niet geheel lijken te kloppen. Dus als iemand me kan zeggen of er een remake o.i.d. van is, dan hoor ik dat graag en zou ik die persoon heel dankbaar zijn! :-)

Groetjes,
Susan
Oud 22-03-2010, 10:37
*oma*
*oma* is offline
De kans is natuurlijk ook groot dat je herinnering niet klopt.
Oud 22-03-2010, 22:46
Verwijderd
Ik weet inmiddels door zelfkennis dat ik dingen óf vergeet (wat later wel terug kan komen uiteraard) óf ik weet het nog wél, en dan is het tot in DETAIL. Niet alleen wat films betreft, maar ook op ander gebied in het dagelijks leven. Gave of tic, haha? ;-)

Ik zoek nog wat verder, toch bedankt! :-)
Oud 29-03-2010, 15:31
Coronatus19
Coronatus19 is offline
Hallo,

Ik zoek een documentaire van discovery channel.
De documentaire ging over 9 seals(militairen) en ze hadden allemaal hun eigen kwaliteiten.
De 1 kon goed met z'n radio overweg en de ander was meer met het vooruit zicht bezig via de verrekijker.
Zelf waren ze op een geheim missie bezig in een bepaald land leek op Irak/Iran of iets dergelijks maar in ieder geval leken de vijanden op arabieren met mutsen om zich heen.

Ze werden verraden op het moment dat ze vanuit het bos een dorp tegenkwamen.
Vanuit dat dorp was er een kind die naar die Seals militairen toe kwam , richting het bos.
Deze kind was bang en riep hard dat er vreemdelingen waren wat op dat moment betekende dat de Seals moesten vluchten!
Op gegeven moment kwamen ze het woestijn in en van hieruit werden ze nog steeds opgejaagd door arabieren.
Ze waren nog met z'n 9.
Maar tot het moment dat er een zand storm aan kwam.
1 van de seals was op dat moment al gebleseerd aan de voet.
Een paar van de 9 bleef gedeeltelijk bij de ene lopen waardoor ze opgesplits raakte.
Tot dat moment is het me allemaal nog vaag gebleven.

In iedergeval de gebleseerde Seals was nog met iemand over waar ze nog steed achterna gezeten werden.
De niet gebleseerde seals liet hem aan het lot over door hem in een schuur te plaatsen wat ze op dat moment tegen kwamen toen ze nog steeds aan het vluchten waren.
De gebleseerde is uiteindelijk overleden maar de niet gebleseerde seals moest doorgaan maar werd gepakt op het moment dat hij na een tijdje op de weg liep en een auto aan zag komen.
Helaas zagen de arabieren hem al vanuit de auto en hij zelf dacht zich nog te kunnen verstoppen in een soort van buis wat onder de weg zat.
De wagen stopte bij de buis en de ene Seals werd met een wapen uit de buis gejaagd.
Hij werd naar een soort van politie bureau of iets dergelijks gebracht, en hij zag dat een overlevende van zijn gesplitse groep gemarteld werd.
Op gegeven moment kon hij er niet meer tegen dat zijn maat werd gemarteld en bekende dat hij op een geheime missie was en werd daarna met z'n maat vrijgelaten - mooi einde toch!

Wie oh wie weet deze naam van de documentaire film?
Oud 02-04-2010, 22:14
Verwijderd
Hallo, ik heb antwoord op mijn vraag (voor zover mogelijk) en ik ben vanaf heden/morgen (?) niet meer aanwezig hier.

Succes iedereen en bedankt.

Susan
Oud 03-04-2010, 06:35
Verwijderd
Mogen wij niet weten wat?
Oud 04-04-2010, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Hoi "Oma",

Dank je voor de tip. Maar hier had ik al tussen gekeken en leidde tot niets. Behalve dat "Hammer House of Horror: Episode: The Two Faces of Evil. Dat is inderdaad een filmpje wat daar (bijna) exact over gaat.

Ik kreeg die tip via de site van Filmtotaal.nl. Maar er zitten nog andere herinneringen in mijn hoofd die niet geheel kloppen met wat in dát filmpje (via Youtube) te zien is. Zo is bijvoorbeeld in het filmpje op Youtube te zien dat de vrouw in bed via het oppakken van de hand van haar man, tot de ontdekking komt dat niet haar man, maar de dader naast haar ligt. In mijn geheugen valt zij uit bed en ziet de hand van haar man ónder het bed door, doordat de man zijn arm langs het bed heeft bungelen.

En zo zijn er nog wat zaken die niet geheel lijken te kloppen. Dus als iemand me kan zeggen of er een remake o.i.d. van is, dan hoor ik dat graag en zou ik die persoon heel dankbaar zijn! :-)

Groetjes,
Susan
Mr Soija: zie mijn tekst hierboven, een week of wat geleden. Meer antwoorden heb ik niet, vandaar dat ik schreef 'voor zover mogelijk ben ik geholpen'. ;-)
Oud 05-04-2010, 15:11
Verwijderd
Hmkay.
Oud 07-04-2010, 16:30
Sackboy
Sackboy is offline
Hallo,

Ergens in de jaren 90 was er komedie reeks met een grote aap (een soort bigfoot), het was oftewel op vtm, ka2 of vt4,dat weet ik niet meer. Weet iemand misschien hoe het noemt?

Bedankt
Oud 07-04-2010, 20:01
Dinalfos
Dinalfos is offline
Harry and The Hendersons.
Oud 11-04-2010, 12:40
Sackboy
Sackboy is offline
Citaat:
Harry and The Hendersons.
Ok bedankt
Oud 14-04-2010, 16:00
JJoosje
JJoosje is offline
Hallo allemaal,

ik herinner me nu opeens een klein stukje van een film, maar ik weet niet meer welke film. Het was iets in met het onderwerp: mishandeling... De vrouw die mishandeld werd, werd geholpen en kreeg op een gegeven moment een eigen huisje/flatje, maar ze mocht niet zonder begeleiding naar buiten. De agente (of andere hulpverlener ><) werd gebeld, en die vrouw kijkt naar buiten, loopt het balkon op, maar op het moment dat ze zegt: 'hé, dat hadden we daar ook!' (de plaats waar ze mishandeld was, geloof ik) wordt ze neergeschoten (van buitenaf).
Ze wees naar een reclamebord, die ze zich herinnerde. Door die 'aanwijzing' konden ze de dader (of de plaats van de mishandeling/bedreiging) vinden.

Ik kan me dit stukje nog herinneren, omdat het een redelijk zielige film was, en toen het eindelijk een beetje goed leek te gaan, werd ze doodgeschoten. Volgens mij had ze ook een kindje. En er komen nog meer mishandelde vrouwen in voor, maar die willen niet helpen omdat ze het achter hun willen laten.

Over dit laatste ben ik niet zeker, maar ik meld het toch, voor het geval het klopt.
Ik weet niet waarom, maar het spookt en tijdje in mijn gedachten, en ik wil deze film wel nog eens zien. Weet iemand de titel?

Alvast dankjewel voor de moeite
Oud 20-04-2010, 17:16
Naimin
Naimin is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

ik herinner me nu opeens een klein stukje van een film, maar ik weet niet meer welke film. Het was iets in met het onderwerp: mishandeling... De vrouw die mishandeld werd, werd geholpen en kreeg op een gegeven moment een eigen huisje/flatje, maar ze mocht niet zonder begeleiding naar buiten. De agente (of andere hulpverlener ><) werd gebeld, en die vrouw kijkt naar buiten, loopt het balkon op, maar op het moment dat ze zegt: 'hé, dat hadden we daar ook!' (de plaats waar ze mishandeld was, geloof ik) wordt ze neergeschoten (van buitenaf).
Ze wees naar een reclamebord, die ze zich herinnerde. Door die 'aanwijzing' konden ze de dader (of de plaats van de mishandeling/bedreiging) vinden.

Ik kan me dit stukje nog herinneren, omdat het een redelijk zielige film was, en toen het eindelijk een beetje goed leek te gaan, werd ze doodgeschoten. Volgens mij had ze ook een kindje. En er komen nog meer mishandelde vrouwen in voor, maar die willen niet helpen omdat ze het achter hun willen laten.

Over dit laatste ben ik niet zeker, maar ik meld het toch, voor het geval het klopt.
Ik weet niet waarom, maar het spookt en tijdje in mijn gedachten, en ik wil deze film wel nog eens zien. Weet iemand de titel?

Alvast dankjewel voor de moeite
ik neem aan dat het een Engelse film was?
Oud 20-04-2010, 18:56
JJoosje
JJoosje is offline
Ja.
Oud 30-05-2010, 23:01
Kerem1905
Kerem1905 is offline
Hallo allemaal,

Ik zoek een film.
Het gaat over een oude agent die is gescheiden met zijn vrouw. Hij heeft 1dochter die een zangeres wilt worden. De dochter verblijft bij haar moeder samen met haar stiefvader. Ze is ongeveer 18 jaar.

Op een dag gaat zijn dochter met haar vriendin naar Parijs. Ze krijgen op het vliegveld te maken met een jongen die erachter komt waar ze heen gaan door ze zogenaamd te helpen. Die avond belt de dochter naar haar vader en terwijl ze praat worden ze ontvoerd samen met haar vriendin.

Vader vertrekt direct naar Parijs en zoekt zijn dochter op door met ongelovelijke slimme trucjes te doen. Het is een ongelovelijke spannende film. Hij wordt nog gebeld door de maffia en krijgt een bepaalde tijd. Binnen die tijd moet hij zijn dochter weten te vinden.

Zou iemand mij kunnen helpen?
Oud 31-05-2010, 00:15
AzN
AzN is offline
Worden de twee meiden ontvoerd om te worden verkocht als prostituees? Zo ja, dan zoek je Taken .
Oud 31-05-2010, 12:50
Kerem1905
Kerem1905 is offline
Jah.. dat is hem..

Erg bedankt vriend..
Oud 12-06-2010, 20:23
jappe07
jappe07 is offline
ik ben op zoek naar een film,
ik ken de verhaallijn niet meer maar wel iets heel typerends. Namelijk gedurende de gehele film komt soms het geluid van een telefoon(gsm) in voor. maar het geluid is wat veranderd door het dobblereffect.
(vergelijkbaar met de reclame van renault ooit: "get up aah!" ,dit komt, denk ik, doordat het personage altijd versuft of stonded is) maar ik heb totaal geen idee meer in welke film dit was.

ik weet dat dit maar een te vage beschrijving is, maar eens je dit geluid hebt gehoord dan weet je wel wat ik bedoel.
Oud 01-07-2010, 01:26
Kerem1905
Kerem1905 is offline
Hallo allemaal,

Ik zoek een film dat gaat over een man in een rolstoel in een oude snelle cadillac die iedereen vermoord in zijn auto. Hij rijd altijd zonder licht en is in de avond vindbaar. Hij vind een groep en gaat ze achterna in zijn auto. Die man is in een rolstoel en heeft veel van ijzer.

Zijn auto staat in een garage waar ook veel gevaarlijke dingen inzit. Hij wordt aan het eind wel vermoord in zijn garage.
Het is een film van rond de 1980 en 1995 ongeveer. Het is een horroractie soortige film

Kan iemand me helpen aub?

Dankjewel alvast
Oud 05-07-2010, 13:02
Verwijderd
Ik zoek de titel van een film.
De film gaat over 2 meisjes die er per ongeluk achterkomen dat ze elfjes kunnen vastleggen met hun fotocamera. De film speelt zich af rond 1900.

Ik kan wel info vinden over het verhaal, maar niet hoe de film heet.
Iemand?
Alvast bedankt.
Oud 05-07-2010, 13:31
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Ik zoek de titel van een film.
De film gaat over 2 meisjes die er per ongeluk achterkomen dat ze elfjes kunnen vastleggen met hun fotocamera. De film speelt zich af rond 1900.

Ik kan wel info vinden over het verhaal, maar niet hoe de film heet.
Iemand?
Alvast bedankt.
Volgens mij bedoel je deze: Fairytale: a true story http://www.imdb.com/title/tt0119095/
Oud 05-07-2010, 19:07
Verwijderd
Jaaah, dat is m. Dankjewel!
Oud 13-07-2010, 08:41
Taksi
Taksi is offline
hee iedereen
ik ben op zoek naar een film over een jongen en eeen meisje die van lichaam wisselen.
Het klinkt heel vaag maar de jongen komt terecht in het lichaam van het meisje en het meisje in het lichaam van de jongen. Ik zag m een paar maanden geleden in een advertentie

Bij voorbaat dank
Oud 13-07-2010, 13:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
It's a boy girl thing
Oud 13-07-2010, 13:41
Taksi
Taksi is offline
Dankje dankje dankje!!!!!!!
Oud 16-07-2010, 23:20
Confus1oN
Confus1oN is offline
Hallo luitjes,
Ik ben op zoek naar een Amerikaanse serie/documantaire die volgens mij een tijd (jaar??) geleden op SBS6 werd uitgezonden. Het gaat over 2 Amerikaanse mannen (volgens mij van Mexicaanse afkomst maar kan ook andere latijns-amerikaans land zijn en volgens mij zijn het broers) die in Amerika een bedrijf zijn begonnen. Het opkopen van huizen, op(laten)knappen van huizen en vervolgens weer met zo veel mogelijk winst te verkopen. Hun vrouwen zorgen meestal voor de inrichting en kleuren en dergelijke van de huizen. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heette één van die mannen Raymondo of zoiets. Hoop dat iemand het weet!
Oud 17-07-2010, 08:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Volgens mij is die serie nog steeds op tv. Ik kan alleen niet vinden hoe het heet, staat niet tussen de programma's op de site van sbs.
Oud 18-07-2010, 16:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het heet in het Nederlands Verbouwen en verkopen dacht ik.
Oud 20-07-2010, 21:43
Taksi
Taksi is offline
Hello
Ben op zoek naar de volgende twee films:
de een gaat over dat de wereld vergaat en dat er maar 8 mensen kunnen blijven leven zoiets dergelijk.

de ander gaat over een man die bij de marine werkt maar niet geaccepteerd wordt omdat ie zwart is en later in de film breekt ie zijn been en krijgt ie een ijzeren been.

Bij voorbaat dank
Oud 21-07-2010, 13:19
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Hello
Ben op zoek naar de volgende twee films:

de een gaat over dat de wereld vergaat en dat er maar 8 mensen kunnen blijven leven zoiets dergelijk.

de ander gaat over een man die bij de marine werkt maar niet geaccepteerd wordt omdat ie zwart is en later in de film breekt ie zijn been en krijgt ie een ijzeren been.
Voor de 1e: de enige film die ik ken met dat subplot is the Matrix Reloaded/Revolutions (Zion cyclus met the one en 7 nieuwe mensen) maar dat lijkt me hem niet te zijn

Voor de 2e: Hij is een duiker toch?
Dan is het Men of Honor:
Oud 21-07-2010, 19:00
Taksi
Taksi is offline
Citaat:
Voor de 1e: de enige film die ik ken met dat subplot is the Matrix Reloaded/Revolutions (Zion cyclus met the one en 7 nieuwe mensen) maar dat lijkt me hem niet te zijn

Voor de 2e: Hij is een duiker toch?
Dan is het Men of Honor:
[afbeelding]

De tweede is m idd. Heel erg Bedankt hiervoor.
Maar naar die eerste ben ik nog steed op zoek. Hij is een paar jaar geleden best wel vaak op tv geweest. Maar goed in ider geval bedankt.
Oud 07-08-2010, 22:14
Gilraen
Gilraen is offline
Ik zoek .. ik zoek.. een film (titel).

Ik weet nog dat het verhaal iets weg had van Paranormal Activity, maar dat de hoofdrolspelers iets ouder waren.
Ze werden 's nachts in hun slaapkamer lastiggevallen, maar dit lag niet aan een van de bewoners (zover ik weet). De politie wordt er al vrij snel bijgehaald.

Het zou goed kunnen dat het geen serieuze thriller was (of uberhaupt een thriller).

Iemand een idee?
Oud 13-08-2010, 17:19
Verwijderd
Hoii, ik ben op zoek naar een film waar ik slechts enkele fragmenten van gezien heb. Er was een vrouw die net een dochter had gekregen; Iris; en ze liepen de sneeuw in omdat zij dacht dat ze naar een betere plaats zou gaan. Ze overleed en de moeder werd veroordeeld voor doodslag...

Kent iemand deze film of weet iemand hoe hij zou kunnen heten?

Greetz Xan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten