Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2008, 09:39
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
In de geschiedenis van Famitsu zijn er niet veel games met deze zege bestempeld. Sterker nog, er zijn maar 6 games ooit met de maximale score eerder beoordeeld.

Laten we dus maar gerust zijn dat Sakurai en zijn team echt alles uit de kast hebben gehaald om deze game tot een topgame te maken. Nog lang niet alles is onthuld, maar dat de game een topper gaat worden zien wij niet als een verrassing! Wij nemen het dan ook maar voor lief dat de game even is uitgesteld om hem helemaal gelikt te laten lopen.

De volgende games zijn met de welbekende tienen beoordeeld:

The Legend of Zelda: Ocarina of Time (1998, Nintendo, for Nintendo 64)
Soulcalibur (1999, Namco, for Dreamcast)
Vagrant Story (2000, Square Co., Ltd., for PlayStation)
The Legend of Zelda: The Wind Waker (2003, Nintendo for Nintendo GameCube)
Nintendogs (2005, Nintendo, for Nintendo DS)
Final Fantasy XII (2006, Square Enix, for PlayStation 2)
Super Smash Bros. Brawl (2008, Nintendo, for Wii)
Maakt het de hype misschien toch nog waar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2008, 13:30
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Hoezo toch nog? Iedereen met ook maar een beetje verstand weet dat SSBB de bom gaat worden.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 22:05
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
FF XII vind ik daar sowieso al niet terecht.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 22:19
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Net ff Raving Rabbids 2 gedaan , echt een geinige game .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 13:55
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
FF XII vind ik daar sowieso al niet terecht.
Zelf viel mijn bek vooral open toen ik het over nintendogs las, zo'n game is lastig een cijfer te geven, maar toch

Citaat:
Hoezo toch nog? Iedereen met ook maar een beetje verstand weet dat SSBB de bom gaat worden.
Deel 1 en 2 waren heel vet en deel 3 heeft natuurlijk ook alles in zich om erg vet te worden, maar elke dat info uitgeven om zo nu al ongeveer een jaar gok ik de hype aan te wakkeren vond ik zelf wel iets te veel van het goede(en er zijn legio games waarvan iedereen dacht dat ze ook echt de shit gingen worden, black&white achige verhalen)
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 18:11
Maxic
Avatar van Maxic
Maxic is offline
SSBB gaat gewoon vet worden, het is namelijk precies hetzelfde concept, alleen dan nog toffer gedaan, het is niet iets zoals Spore wat heel goed zou kunnen worden.

EDIT: Captain Olimar zit in het spel, wat wil je nog meer
__________________
Do You Prefer Love, Or Monkeys?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 12:27
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Deel 1 en 2 waren heel vet en deel 3 heeft natuurlijk ook alles in zich om erg vet te worden, maar elke dat info uitgeven om zo nu al ongeveer een jaar gok ik de hype aan te wakkeren vond ik zelf wel iets te veel van het goede(en er zijn legio games waarvan iedereen dacht dat ze ook echt de shit gingen worden, black&white achige verhalen)

Klopt, maar van Smash Brothers weten we wat we kunnen verwachten qua gameplay. We hebben het al gespeeld, aangezien Brawl inhoudelijk niet zo héél veel anders is dan Melee. Dus als je Melee leuk vond, dan zul je dit ook gegarandeerd leuk gaan vinden.

En die dagelijkse updates vind ik persoonlijk heerlijk. Snel even kijken op site is gewoon een dagelijks ritueel voor me geworden. Dat kan ik van andere (en minder aansprekende) report blogs, zoals bijvoorbeeld die van Capcom, niet bepaald zeggen.

Dus wat dat betreft hebben ze het goed gedaan
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 16:28
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Klopt, maar van Smash Brothers weten we wat we kunnen verwachten qua gameplay. We hebben het al gespeeld, aangezien Brawl inhoudelijk niet zo héél veel anders is dan Melee. Dus als je Melee leuk vond, dan zul je dit ook gegarandeerd leuk gaan vinden.

En die dagelijkse updates vind ik persoonlijk heerlijk. Snel even kijken op site is gewoon een dagelijks ritueel voor me geworden. Dat kan ik van andere (en minder aansprekende) report blogs, zoals bijvoorbeeld die van Capcom, niet bepaald zeggen.

Dus wat dat betreft hebben ze het goed gedaan
Waar ik heeeel blij mee ben is dat ze het tempo íéts omlaag hebben geschroefd. Ik denk dat zo t extreem chaotische/onoverzichtelijke wat bij melee nog wel eens voorkwam (en waar ik niet vrolijk van werd) opgelost is.

Oh en famitsu (geloof ik) heeft gezegd dat alles unlocken 250 uur gaat kosten .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 19-01-2008, 20:08
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Waar ik heeeel blij mee ben is dat ze het tempo íéts omlaag hebben geschroefd. Ik denk dat zo t extreem chaotische/onoverzichtelijke wat bij melee nog wel eens voorkwam (en waar ik niet vrolijk van werd) opgelost is.

Oh en famitsu (geloof ik) heeft gezegd dat alles unlocken 250 uur gaat kosten .
Ja, goed nieuws inderdaad. Een van mijn favoriete game modes in Melee was niet voor niets Slo-Mo Melee. Maar ik heb begrepen dat het in Brawl vooral de sprongen zijn die iets trager verlopen, i.v.m met het nieuwe van momentum afhankelijke dodge systeem ofzo. Ben benieuwd.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 12:30
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Waar ik heeeel blij mee ben is dat ze het tempo íéts omlaag hebben geschroefd. Ik denk dat zo t extreem chaotische/onoverzichtelijke wat bij melee nog wel eens voorkwam (en waar ik niet vrolijk van werd) opgelost is.

Oh en famitsu (geloof ik) heeft gezegd dat alles unlocken 250 uur gaat kosten .
shame, die snelheid digte ik wel, in combi met die chaos levels en veel items

en ben bang dat ik toch weer ga proberen alles te unlocken, dus eindelijk weer eens een keertje goed waar voor mijn geld
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 13:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Iemand nog enig idee waar er nog Wii's te krijgen zijn? Misschien een dubieus shopje ergens in een of ander gehucht? M'n vriendin en ik willen er samen een kopen, maar ze zijn echt nergens meer te krijgen
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 14:04
Verwijderd
Collega van me heeft hetzelfde probleem en ik liep er een maand terug ook tegenaan. Doe wat ik deed; houd het Wii topic op het forum van Tweakers.net in de gaten. Daarop willen nog wel eens tips opduiken.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 14:50
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Pff, bij alle winkels waar ik het probeerde hadden ze ze gewoon.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 15:49
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Pff, bij alle winkels waar ik het probeerde hadden ze ze gewoon.
Wanneer was dat, en welke winkels? Zou fijn zijn als je dat meteen ff meldde, want ik heb heel utrecht en omgeving afgebeld ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 15:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Collega van me heeft hetzelfde probleem en ik liep er een maand terug ook tegenaan. Doe wat ik deed; houd het Wii topic op het forum van Tweakers.net in de gaten. Daarop willen nog wel eens tips opduiken.
Vragen over de beschikbaarheid mogen daar niet meer, nogal suf.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 16:27
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Iemand nog enig idee waar er nog Wii's te krijgen zijn? Misschien een dubieus shopje ergens in een of ander gehucht? M'n vriendin en ik willen er samen een kopen, maar ze zijn echt nergens meer te krijgen
Ik stapte midden in Den Haag een winkel binnen (FRS) en daar had ik hem gewoon gekocht. Geen moeite, geen wachten, niet echt winkels dr voor afgelopen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Vragen over de beschikbaarheid mogen daar niet meer, nogal suf.
Oh, sorry, wist ik niet.

Ik heb hem zelf besteld bij Dimension Plus in Groningen (woon zelf onder Den Haag), maar daar kun je hem nu niet eens meer bestellen op de website. Ik zou zelf via de pricewatch van Tweakers gewoon de top tien winkels dagelijks even langslopen om te kijken of er weer iets is.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 19:47
Verwijderd
Probeer ook Van Leest zeker eens, die bevallen me erg goed qua beschikbaarheid games en ik heb er mijn Wii ook gekocht.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 21:44
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
FRS-en hebben een goeie rep qua het hebben van wii's ondertussen.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 09:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik stapte midden in Den Haag een winkel binnen (FRS) en daar had ik hem gewoon gekocht. Geen moeite, geen wachten, niet echt winkels dr voor afgelopen.
Wanneer was dat?

Citaat:
Probeer ook Van Leest zeker eens, die bevallen me erg goed qua beschikbaarheid games en ik heb er mijn Wii ook gekocht.
Bedankt voor de tip!

Citaat:
FRS-en hebben een goeie rep qua het hebben van wii's ondertussen.
En dan ga ik die ook eens proberen. Tijd om weer eens een belrondje te doen. Probleem is ook dat naast dat de meeste winkels in Utrecht uitverkocht zijn (evenals de MM in A'dam en Deventer en de Makro in A'dam), er ook flinke wachtlijsten zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:00
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Nou. Ik heb elke FRS, intertoys, Bart Smit en Van Leest in de buurt afgebeld, en overal hetzelfde verhaal. Niks op voorraad, en ze weten niet precies wanneer ze weer komen. Tenslotte heb ik Nintendo zelf maar gebeld, en die wisten te melden dat ze ergens volgende week weer Wii's uit gaan leveren. Dus, volgende week maar weer eens rond gaan bellen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:45
Verwijderd
Pff, ik wist dat het nog steeds moeilijk was om aan een Wii te komen, maar zó moeilijk..
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:46
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Wanneer was dat?



Bedankt voor de tip!



En dan ga ik die ook eens proberen. Tijd om weer eens een belrondje te doen. Probleem is ook dat naast dat de meeste winkels in Utrecht uitverkocht zijn (evenals de MM in A'dam en Deventer en de Makro in A'dam), er ook flinke wachtlijsten zijn.
Ik denk november of oktober 2007.
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 11:54
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Huh? Nou hier in Rotterdam zijn nog zat Wii's te koop.
Hoeveel wil je er hebben?

Prijzen varieren van EUR 233,- t/m EUR 250
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 14:32
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik denk november of oktober 2007.
Ja hallo, da's voor kerst. Hebt je het nieuws gelezen?

Citaat:
Huh? Nou hier in Rotterdam zijn nog zat Wii's te koop.
Hoeveel wil je er hebben?

Prijzen varieren van EUR 233,- t/m EUR 250
Welke winkels? Dan bel ik ze ff nl. En ik neem aan dat dat recent was?

Citaat:
Pff, ik wist dat het nog steeds moeilijk was om aan een Wii te komen, maar zó moeilijk..
Tja, Utrecht he, het is enorm handig kwa shoppen om in een grote stad te wonen todat er tekorten ontstaan. Al die provencialen kopen hun spullen hier ook.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 09:50
Verwijderd
Ik heb net wat reviews gelezen van No More Heroes en ik dacht dat ik mijn volgende koop had besloten, totdat ik opeens las dat de Europese versie geen bloed kreeg. Ik dacht dat Europa altijd minder anaalgefixeerd was als het om censuur ging? Enfin, dan toon ik nog maar enige terughoudendheid wat betreft het spenderen van mijn doekoes.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 10:01
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Dat hangt toch van het land af? Hier zijn ze niet heel erg zeurderig (hoewel het toch steeds meer die kant op gaat ) maar in Duitsland zijn ze geloof ik wel heel moeilijk.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2008, 11:05
Verwijderd
Ja, en kennelijk heeft Duitsland het voor elkaar gekregen om het voor de rest van Europa te vergriepen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 11:40
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Hoor vaak dat op marktplaats veel wii's te krijgen zijn. Nieuw heeft de mediamarkt vaak vooraad, zeker ook qua spellen(wii play nergens te vinden, daar hele bergen, idem voor guitar hero).
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 11:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hoor vaak dat op marktplaats veel wii's te krijgen zijn. Nieuw heeft de mediamarkt vaak vooraad, zeker ook qua spellen(wii play nergens te vinden, daar hele bergen, idem voor guitar hero).
Mediamarkt krijgt er ongeveer net zo veel als iedere andere shop, en aangezien ze veel meer traffic krijgen moet je enorm geluk hebben.

En, ik ben dus vanmiddag echt met m'n neus in de boter beland. Ik zit bij een klant in Hoofddorp, en ben tussen de middag voor m'n lunch even langs de Intertoys gegaan. Geen Wii natuurlijk. Naar de Hema voor een broodje, en toen besloten toch nog even een rondje te doen. Komt er bij de Toys 'R Us een meisje met een papier met daarop "Wii binnen!" naar buiten, en gaat daar gewoon mee binnen staan. Ik had dus de 1e van de 10 die ze binnen gekregen hebben (en dat is een grote Toys R Us), de rest zijn ze vanmiddag voor 3 uur kwijt wisten ze me te vertellen.

Dus, ik heb een Wii, plus extra remote, en ga straks lekker tennissen met m'n vriendin
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Mediamarkt krijgt er ongeveer net zo veel als iedere andere shop, en aangezien ze veel meer traffic krijgen moet je enorm geluk hebben.

En, ik ben dus vanmiddag echt met m'n neus in de boter beland. Ik zit bij een klant in Hoofddorp, en ben tussen de middag voor m'n lunch even langs de Intertoys gegaan. Geen Wii natuurlijk. Naar de Hema voor een broodje, en toen besloten toch nog even een rondje te doen. Komt er bij de Toys 'R Us een meisje met een papier met daarop "Wii binnen!" naar buiten, en gaat daar gewoon mee binnen staan. Ik had dus de 1e van de 10 die ze binnen gekregen hebben (en dat is een grote Toys R Us), de rest zijn ze vanmiddag voor 3 uur kwijt wisten ze me te vertellen.

Dus, ik heb een Wii, plus extra remote, en ga straks lekker tennissen met m'n vriendin

Veel plezier
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 17:16
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
kheb zack & wiki
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 09:24
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Mediamarkt krijgt er ongeveer net zo veel als iedere andere shop, en aangezien ze veel meer traffic krijgen moet je enorm geluk hebben.
Das niet waar, de intertoys in het centrum van amsterdam heeft er vanaf het moment dat de wii uit is net zo veel gehad als de mediamarkt ongeveer per keer binnenkrijgt(heb meerdere malen echt stapels zien liggen, is meer dan de 6/8/10 die de meeste speelgoedwinkels per keer binnen krijgen). Maar tof dat je er in ieder geval eentje hebt
Met citaat reageren
Oud 25-01-2008, 10:06
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Das niet waar, de intertoys in het centrum van amsterdam heeft er vanaf het moment dat de wii uit is net zo veel gehad als de mediamarkt ongeveer per keer binnenkrijgt(heb meerdere malen echt stapels zien liggen, is meer dan de 6/8/10 die de meeste speelgoedwinkels per keer binnen krijgen). Maar tof dat je er in ieder geval eentje hebt
Nouja, 'niet waar', dat is letterlijk wat een verkoper me bij de mediamarkt vertelde, dat ze er veel te weinig binnenkrijgen en ze binnen een half uur weg zijn.

Anyway, boeit me verder niet, ik heb er nu een en ben geweldig met m'n vriendin aan 't gamen geweest gister. Ze is wel bloedfanatiek, heeft gewoon spierpijn nu Ga van 't weekend eens kijken of ik Super Mario galaxy kan krijgen. Vermaak me nu met Wii Sports ook erg goed, maar wil graag wel een echt spel om me in m'n eentje te vermaken. En ik kan echt niet wachten op SSBB.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 16:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Super Mario Galaxies is tof!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2008, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Super Mario Galaxies is tof!
Absoluut
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 13:47
Verwijderd
Iemand enig idee waar Guitar Hero voor de Wii op voorraad is? In het weekeinde gespeeld en hij beviel me erg goed!

Nevermind. Vond hem bij DimensionPlus.

Laatst gewijzigd op 27-01-2008 om 15:15.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 13:58
sainty
Avatar van sainty
sainty is offline
Citaat:
Super Mario Galaxies is tof!
Helaas wel veel te makkelijk.
__________________
"Get down here and see how much you like it. There's room for one more, it's a fuckin' party down here."
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Iemand enig idee waar Guitar Hero voor de Wii op voorraad is? In het weekeinde gespeeld en hij beviel me erg goed!

Nevermind. Vond hem bij DimensionPlus.
Hier in de omgeving is ie niet aan te komen
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 00:29
Verwijderd
Ik heb 2 weken terug heel haarlem doorzocht naar guitar hero voor de wii waar ik overal hetzelfde antwoord kreeg. Er zat een fabrieksfout in (sommige) wii versies van het spel waardoor alleen maar mono-geluid uit de speakers kwam, wat natuurlijk vrij klote is voor een spel wat is gebasseerd op geluid. Gelukkig wisten mensen bij de games-shop mij te verzekeren dat hij waarschijnlijk deze week weer bugloos te verkrijgen is.

Wat ook kan verklaren waarom hij nauwelijks te vinden is.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 06:40
Verwijderd
Ik las dat het mono-probleem bij alle Europese versies al verholpen was, maar ik kon ook nergens vinden waar je kon zien of je een mono of 'stereo'-versie hebt.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 07:55
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Zaterdag liep er een jochie bij de bijnkorf weg met GH3 incluus de gitaar. Bijenkorf Utrecht dus. Geen idee of ze er nog wat hebben.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 10:07
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Ik las dat het mono-probleem bij alle Europese versies al verholpen was, maar ik kon ook nergens vinden waar je kon zien of je een mono of 'stereo'-versie hebt.
Weet je nog waar? Want het laatste wat ik ooit gelezen heb, weet niet eens meer van wanneer dat artikel was, was dat ze in de volgende versie pas stereo willen fixen...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 11:10
Verwijderd
Geenm idee, op één van de vele gamesblogs die er bestaan. Het was ook een eenzaam geluid tussen alle andere berichten over mono. Maar alsnog, als het mono blijkt te zijn (hoe dat te checken?) kun je gratis switchen bij Activision. Zit je alleen even zonder, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 18:04
Verwijderd
Gewoon ter informatie, Nedgame in Arnhem heeft er weer 6 binnen. Ze waren er trots op.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 14:50
Verwijderd
http://tweakers.net/nieuws/46010/doe...ii-laptop.html

Hoe wreed
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 15:23
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Zoveel SSBB info vandaag...paar Japanners hebben hem binnen voor de launchdatum en de bevindingen zijn uitgebreid te bewonderen op internet. Waaronder ook characters die niet op de officiele site staan.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 16:46
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Zoveel SSBB info vandaag...paar Japanners hebben hem binnen voor de launchdatum en de bevindingen zijn uitgebreid te bewonderen op internet. Waaronder ook characters die niet op de officiele site staan.
weet dat het lui is maar een link zou lief zijn
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 17:26
Verwijderd
zien zien zien
Met citaat reageren
Oud 29-01-2008, 17:29
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Maar 35 karakters, zo lijkt het
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.