Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ben momenteel bezig in:
de gedroomde man - elle eggels blauw water - simone van der vlugt platform - michel houellebecq die eerste en laatste zijn tot nu toe erg leuk. eerste is erg mooi en laatste is gewoon gaaf. tweede heb ik nog niet echt een mening over, behalve dat de hoofdstukken kinderlijk kort zijn en het als een tiet leest.
|
Heb net alle Harry Potters in het Engels herlezen (voor de zoveelste keer
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() En ik heb gisteren een boek gelezen, Ishten jij Marokanisch? Over tweede generatie Marokkanen, wel grappig, kan me voorstellen dat het leuk is voor Marokkanen om te lezen.
||
Citaat:
![]() ![]() En o ja, om mijn hersens ook wat makkelijker werk te geven, lees ik een boek van Aspe ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben nog steeds in dezelfde boeken bezig ![]()
|
![]() |
Gisteren (uit)gelezen: De gedroomde man van Elle Eggels en het is echt prachtig. Zo enorm realistisch ondanks dat het een totaal onrealistisch verhaal is. Prachtig beschreven; hele aparte poetische zinnen en stukjes die je als je ze een beetje bewerkt zo in een gedicht zou kunnen zetten.
Nu verder in Platform.
|
![]() |
Zo juist uitgelezen: Platform van Houellebecq. Ben er eigenlijk nog enthousiaster over dan Mogelijkheid van een eiland, het is iets toegankelijker (omdat het minder ingewikkeld is) maar dat maakt het niet saaier, en zelfs wanneer het enorm lang door gaat over allerlei zakelijke dingen haakte ik nog niet af. Ik kon me er enorm in vinden en het is zowel tenenkrommend als geniaal. Het is ontroerend, grappig, bizar, zeker schokerend en geil
![]() ![]() En nu maar weer even een blik op mn boekenkast werpen om te bedenken wat ik nu zal gaan lezen.
|
U zult versteld staan van onze beweeglijkheid heb ik uit, ik vond het eerlijkgezegd een beetje tegenvallen. Het begon veelbelovend maar daarna vond ik het een beetje saai worden. Het was ook niet zo grappig als ik had verwacht.
Ik ben nu begonnen in Tatamkhulu Afrika - Bitter Eden, tot nu toe wel OK.
|
![]() |
Ik heb Gehaaid van Steven Hall uit.
Enorm vreemd boek, maar ondanks die vreemdheid vond ik het op de een of andere manier niet vervelend of ongeloofwaardig worden. Ik geloof alleen niet dat ik het einde snap, dus daar ga ik nog maar even naar staren. Vogelvrij: hoe staat het met je essay? Kben erg benieuwd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Boven is het stil-Gebrand Bakker
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ben ik nu in bezig, wel in het engels natuurlijk.
|
Ik heb The portret of Dorian Grey ook gelezen, maar het pakte me echt voor geen meter. Clue was geweldig maar de tig bladzijden daarvoor. Misschien omdat het verplichte literatuur toen was. (morgen naar de bieb, iemand suggesties?)
|||
Citaat:
Citaat:
|
|