Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-12-2007, 07:39
farai
farai is offline
en dan ben je zo ziek als een hond en wil je eigk gewoon even iemand die je vasthoudt en zegt dat alles goedkomt.
Oud 11-12-2007, 08:43
Fayette
Geen relationeel gebied in zicht!
Hij is ziek en ik wil hem verzorgen..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 08:43
Verwijderd
''Nou jullie zater er wel bij als een stel hóórrrr!'' Aldus. En wat dan nog? Schep jij de duidelijkheid voor mij? Of mag ik gewoon een fijne tijd hebben zonder me voor alles te moeten verantwoorden?

Laatst gewijzigd op 11-12-2007 om 08:51.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 09:15
Verwijderd
Vandaag ( ) 2.5 jaar en ik hoop dat we het vanaaf een beetje leuk kunnen maken samen. Ookal komen we om in het (school)werk..
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 09:31
Qimm
Qimm is offline
gisteren uit eten met mijn vriendje en beste vriendinnetje, héérlijk gegeten en echt leuk gepraat Echt fijn dat we zo lekker open en eerlijk kunnen doen over... nou ja, álles.
Oud 11-12-2007, 09:31
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
WTF ongelofelijk veel veranderingen.
Of nou ja één hele belangrijke. Ik had me er helemaal bij neergelegd dat we gingen verhuizen en zelfs al huizen gekeken en contacten gelegd in de randstad .
Mijn vriend had eigenlijk een beetje voor de gein bij de universiteit hier gesolliciteerd en hij werd aangenomen. Toen had hij gister het 2e gesprek en toen deden ze hem zo'n goed aanbod dat de hele verhuizing opeens van de baan is. En ook al had ik me er volledig bij neergelegd en me stiekem er ook wel op had verheugd ik heb gister door de kamer gedanst
Nu gaan we toch een huis kopen want in februari gaan hier de huurprijzen weer omhoog en ik kan hier niet eens s'avonds alleen over straat. We zijn nu in Enschede aan het kijken.
Hij is echt het liefste vriendje van de hele wereld <3
Oud 11-12-2007, 10:32
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Waarom maak ik me altijd zo druk om niets? Hij is lief. Gister na het werk met hem aan het smsen, bleek dat we alletwee op de trein naar huis aan het wachten waren. Mijne had vertraging, en bleek dus tegelijk met die van hem aan te komen. Ik kon hem eindelijk weer een kus geven, ik had hem alweer 4 dagen niet gezien. Hij liet me ook nog schrikken, hij had misschien een longontsteking, maar kreeg straks een smsje dat het niet zo was Vanavond zie ik hem weer.
Oud 11-12-2007, 12:05
stout!
stout! is offline
Nog een week! Moeilijk concentreren.
Oud 11-12-2007, 12:36
Verwijderd
ik kwam gisteren een meisje van m'n oude basisschool tegen en haar buik was ZO dik, en ze is dus zwanger en ze heeft 3 maanden een relatie met iemand en ze is over 2 maanden uitgerekend. ze woont ook samen met die jongen, huh? maargoed. verder gaat het PRIMA tussen m'n boii en mij, zin in kerst en oud & nieuw enz.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 12:55
Verwijderd
Hij is zo leuk! <333
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 12:58
Verwijderd
En weer een avondje vaagheid erbij, voor de collectie
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 14:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik houd van hem en het weekend was zo leuk en gezellig (vrijdagnacht <3 ). Tis gewoon fijn om samen te zijn, maakt niet eens uit wat we doen of niet. Gister en vandaag zie/spreek ik hem niet en had wel even behoefte om mijn verhaal te doen dus had hem een mailtje gestuurd. Krijg ik een mailtje terug 'ik vind het leuk om te lezen wat er in je speelt'. Heel veel mensen knappen er bij mij op af dat ik op zo'n manier 'aandacht vraag' en altijd heel veel verhalen heb maar hij vindt het dus juist wel leuk. We passen wel bij elkaar

Volgende week gaan we samen een weekendje naar Brussel kreeg ik kado toen we drie maanden samen waren, gister hadden we alweer vijf maanden. Ik vertelde dat aan een collega'tje, zegt ze 'vijf maanden? Jullie lijken wel een getrouwd stel' weet alleen niet of ik dat positief of negatief moet zien
Oud 11-12-2007, 14:19
stout!
stout! is offline
Alweer iemand uit mijn (indirecte) kennisenkring die gaat trouwen
Oud 11-12-2007, 15:11
Verwijderd
We zijn vandaag 3 maanden samen .
En morgen komtie en dan ga ik m helemaal doodknuffelen want ik mis m echt heel erg.. (sinds zaterdag )
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 15:39
Neko*
Neko* is offline
15 maand.
Oud 11-12-2007, 17:09
Luna
Luna is offline
Citaat:
Alweer iemand uit mijn (indirecte) kennisenkring die gaat trouwen
van jouw leeftijd?
ik ken niemand die getrouwd is/gaat trouwen in mijn omgeving, lijkt me ZO bizar!
ik heb niet eens meer vrienden die samenwonen.

ot: hij smste 'en misschien zie ik je binnenkort?' dus ik zei dat dat me leuk leek en dat ie maar moest laten weten als ie energie had. dus dat moet ie dan maar eens doen
Oud 11-12-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
WTF ongelofelijk veel veranderingen.
Of nou ja één hele belangrijke. Ik had me er helemaal bij neergelegd dat we gingen verhuizen en zelfs al huizen gekeken en contacten gelegd in de randstad .
Mijn vriend had eigenlijk een beetje voor de gein bij de universiteit hier gesolliciteerd en hij werd aangenomen. Toen had hij gister het 2e gesprek en toen deden ze hem zo'n goed aanbod dat de hele verhuizing opeens van de baan is. En ook al had ik me er volledig bij neergelegd en me stiekem er ook wel op had verheugd ik heb gister door de kamer gedanst
Nu gaan we toch een huis kopen want in februari gaan hier de huurprijzen weer omhoog en ik kan hier niet eens s'avonds alleen over straat. We zijn nu in Enschede aan het kijken.
Hij is echt het liefste vriendje van de hele wereld <3
Wat leuk voor jullie! Fijn dat het allemaal op deze manier op zijn pootjes terecht is gekomen
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 17:36
luchtballon
luchtballon is offline
Hij houdt van liggen en knuffelen gewoon heel lang
En hij noemt me zn vriendin, en zn ouders wisten het al en en

En ik kan nog niet helemaal geloven dat hij mij echt heel leuk vind.
En ik vraag me af hoeveel contact hj behoefte aan heeft, maar volgens mij wel meer dan mijn meeste andere vriendjes. Oh, ik hoop zo dat dit lang gaat duren!
oh en we denken hetzelfde over de wereld Ik werd gelijk maar op de proef gesteld met een discussie over nederland/de wereld/islam/gevaar/terreur/macht/etc. Maar super cool dat hij er hetzeldfe over denkt als ik

En GVD waarom komen mijn smsjes neit bij hem aan, dat is veel makkelijker dan steeds moeten bellen
Oud 11-12-2007, 17:57
Verwijderd
Ja eh, soms moet ie gewoon hier bij mij zijn in plaats van dat gewerk de hele tijd.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ja eh, soms moet ie gewoon hier bij mij zijn in plaats van dat gewerk de hele tijd.
Ook dat ja.
Minder werken, meer Lilith.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 18:04
Verwijderd
Ja nee, minder werken - meer Renske! (a)
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 18:43
stout!
stout! is offline
Citaat:
van jouw leeftijd?
ik ken niemand die getrouwd is/gaat trouwen in mijn omgeving, lijkt me ZO bizar!
ik heb niet eens meer vrienden die samenwonen.
Nee zo gek is het gelukkig nog niet. Het is de broer van een goede vriendin van me, die zelf (ze is 25, toen 24) afgelopen zomer ook getrouwd is. Het zal dus wel in de familie zitten. Hij is 27 ofzo, maar we waren een jaar geleden ook al heel geschokt dat hij een kind kreeg, hij was vroeger nogal wild. Dus niet superjong, maar gewoon een gek idee dat mensen met wie je nachten hebt doorgehaald opeens gaan trouwen-kinderen krijgen. Omdat het nog zo ver van me afstaat, ik voel me zelf nog helemaal niet in die levensfase.
Oud 11-12-2007, 19:18
Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Vandaag twee jaar en één dag samen.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 19:29
Verwijderd
hmm 2 mensen uit mijn directe omgeving zijn ernstig ziek en dat houdt me meer bezig dan dat ik vooraf gedacht had...

verder heb ik het eigenlijk te druk om ergens aan toe te komen, dus weinig nieuws..

ben wel bijna de hele maand feb op wintersport en ik kan nu al bijna niet meer wachten om te gaan!
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 19:54
metallica
metallica is offline
Haha, heb net met m'n huisgenote plannen gemaakt over hoe in contact te komen met die gast die me afgelopen weekend de kriebels in de buik bezorgde
Oud 11-12-2007, 20:20
niña
niña is offline
Zelfs alleen maar naast 'm liggen zou een welkome afwisseling zijn. Een keer per week zien is te weinig.
Oud 11-12-2007, 20:40
Rob
Rob is offline
En dan hoor je een paar uurtjes niets van d'r en ga je je druk maken en nerveus worden.
En dan realiseer je je ineens weer waar ze is en is er niets aan de hand.

<3
Oud 11-12-2007, 21:56
Luna
Luna is offline
Citaat:
Omdat het nog zo ver van me afstaat, ik voel me zelf nog helemaal niet in die levensfase.
ja dat heb ik dus ook.

ohja, 10min na mn vorige post kreeg ik een sms of ik zin heb om morgen af te spreken. hihihiiii
Oud 11-12-2007, 22:09
Verwijderd
Juh. Gewoon ja en leuk en lief en ja.
En oh, ik vind het echt heel schattig dattie onthoudt waar ik op dinsdagavond altijd ben. <3
Met citaat reageren
Oud 11-12-2007, 22:18
luchtballon
luchtballon is offline
Oh noes! teh drama! Vriendschap is een illusie en ik heb gezegd dat hij een slechte vriend was die er nooit was en niks aan me gaf !!!1!!!!!11. Fucking kroegpraat
En dan ruzie gaan zoeken via sms

Maar mijn vriendje (ik vind het nog steeds raar?) is cool.
Oud 11-12-2007, 23:47
George
George is offline
Citaat:
We zijn nu in Enschede aan het kijken.

OT: ik begin het heel frustrerend te vinden dat ik blijkbaar alleen nog maar op een normale manier contact kan maken met mensen die ik eigenlijk helemaal niet zo interessant vind.
En leuke bezette mensen zijn stom.
Oud 11-12-2007, 23:49
Verwijderd
Hmjaaa die jongen smst wel zomaar vanuit het niets... Analyse van vriendin was dat hij niet echt geïnteresseerd is en dat hij gewoon probeert hoe ver hij kan gaan. Dat klopt wel, denk ik, maar ik ben nieuwsgierig of ik hem niet écht geïnteresseerd kan krijgen. En als dat gebeurt, of ik er dan überhaupt wat mee zou willen doen

En mail weer van die van wie ik niks mag willen 't Is ook heel oppervlakkig allemaal maar dat doet er niet toe, ik vind het leuk dat ie contact houdt. En nou ja. We zullen zien. Wordt wel een interessant weekend denk ik
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 00:05
Verwijderd
Oh. Hij heeft gister blijkbaar tegen een goeie vriend gezegd dat hij me wel wil zoenen, maar niet durft. Ok?

And then?

*doet een dansje*
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 00:07
Iduna
Iduna is offline
Vanavond gingen we met een aantal collega's borrelen. Ik was ruim op tijd en hij ook.. Hij moest dus wel met me praten. Nou, ineens een heel ander iemand voor me, toch wel vreemd. Maar hij is wel tof, alleen een beetje saai. Maar toen de rest kwam, was het heel gezellig.
Ik heb weer helemaal zin om uit te gaan, nieuwe mensen te ontmoeten en andere mensen weer beter te leren kennen. Op dit gebied zit het prima, de rest volgt hopelijk vanzelf.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 00:24
Rob
Rob is offline
Citaat:
Oh. Hij heeft gister blijkbaar tegen een goeie vriend gezegd dat hij me wel wil zoenen, maar niet durft. Ok?

And then?

*doet een dansje*
Ga je 'm zoenen zodat ie voortaan wel durft?
Oud 12-12-2007, 01:24
Verwijderd
Doen Rob en Secret Agent elkaar nou, of is dit nog de 'hihi, we doen alsof er niets aan de hand is'-fase?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 02:26
Metal
Metal is offline
Citaat:
hmm 2 mensen uit mijn directe omgeving zijn ernstig ziek en dat houdt me meer bezig dan dat ik vooraf gedacht had...
Ernstig ziek alsin big K? Sterkte baas, shit is verrot tot op het bot.
Oud 12-12-2007, 07:19
Verwijderd
Citaat:
Doen Rob en Secret Agent elkaar nou, of is dit nog de 'hihi, we doen alsof er niets aan de hand is'-fase?
We doen elkaar niet.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 07:43
ST*R
ST*R is offline
Bah weer over hem gedroomd. Ik zag een look a like van hem op mn vereniging, en ik denkt dat ik maar voor hem ga, want de echte wil toch alleen maar seks. En ik wil meer, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 08:30
Verwijderd
17 maanden! <3
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 09:15
Verwijderd
In een mailtje benadrukte hij nog eens dat ik niet moest aarzelen en hem moest corrigeren als hij niet goed reageerde op mij (te verliefd doet). Dat lijkt raar om zo te zeggen, maar ik ben er wel blij om, hij heeft geen hoop, hij wil vrienden zijn, dat blijkt steeds meer. Nu hebben we het plan om al onze collega's op het verkeerde been te gaan zetten en allerlei bizarre geruchten te verspreiden, omdat er nu blijkbaar zelfs al een poule over ons loopt, of we iets zouden hebben/krijgen of niet. Hij vroeg zich ook af hoe hij dan bij me in de beurt moest zitten zonder de indruk te geven dat we iets hebben (want dat krijgen we regelmatig te horen) en ik vraag me dat ook steeds meer af. We zitten gewoon, beide op een stoel, iets te drinken. Niet op elkaar, niet tegen elkaar, enkel aan hetzelfde tafeltje, te kletsen. En dat mag blijkbaar niet als de een een jongen is en de ander een meisje, want dan heb je wat.
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 09:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Bah weer over hem gedroomd. Ik zag een look a like van hem op mn vereniging, en ik denkt dat ik maar voor hem ga, want de echte wil toch alleen maar seks. En ik wil meer, geloof ik.
Och meisje... Word je niet een beetje moe van jezelf? Zou je niet gewoon eens een tijdje vrijgezel blijven? Geen mannen?

OT:
Ja, hij is lief! Gisteren hadden we zo'n leuk/pesterig 'gesprek' (nou ja, elkaar kietelen enzo).

ik: 'vrouwen hebben het veel zwaarder. We zijn elke maand ongesteld en moeten dan ook de bevalling doen enzo. Bovendien moeten we ook nog de tampons betalen!'
hij: 'jamaar, mannen moeten drankjes betalen!'
ik: 'oh ja? wanneer heb ik voor t laatst een drankje van jou gehad?'
hij: 'ja, dat doe je niet handig'

Wij zijn echt gestoord. Maar hij was het stiekem wel met me eens dat ik heel zielig ben als ik ongesteld ben, daarom had ie ook gekookt en het hele huis opgeruimd enzo.
Oud 12-12-2007, 09:39
ST*R
ST*R is offline
[QUOTE=snoopy;26602548]Och meisje... Word je niet een beetje moe van jezelf? Zou je niet gewoon eens een tijdje vrijgezel blijven? Geen mannen?

Haha soms wel hoor, maar geen mannen? neh dat is saai (het is niet dat ik er expres naar zoek, kom ze altijd toevallig tegen)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 09:58
Verwijderd
ik had gister een rothumeur en hij vroeg of hij zou komen blijven slapen. dus ik zei dat dat wel mocht, maar niet hoefde omdat ik toch sago was. maar goed, stiekem wilde ik hem heel graag hier blijven. Maar hij zei dat hij dan wel thuis ging slapen.
Lig ik in bed, komt ie alsnog heel sneaky de trap op. Lieeeef. Hij dacht dat ik niet wilde dat hij kwam, terwijl ik niet wilde dat hij kwam en dan wilde dat ie niet gekomen was (snapjeee).
Nou goed. toen heeft ie geknuffeld en ik vind m lief <3
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:06
Neko*
Neko* is offline
Vriendlief is nog steeds echt te lief voor mij. Alleen momenteel echt héél druk met school, maar daar kan hij ook niks aan doen. Vanavond komt hij lekker hier op de bank hangen als hij niet meer ziek is. Dus dat is fijn.

Helaas gaat 't met beste vriendinnetje niet zo goed. Ze was maandag weer naar de dokter geweest en die zei dat al haar klachten voortkomen uit wat haar vader haar allemaal geflikt heeft. Dat haar lichaam de klap voor haar geest opvant, en zolang ze het nog niet verwerkt heeft, het ook nog niet echt beter zal worden.. Ik ga d'r zo maar eens bellen, en afspreken dat ik binnenkort eens langskom.. Hmpf, vind 't zo kut voor d'r.

Gelukkig gaat 't hier thuis een stuk beter, het is bijna weer gezellig te noemen..
Oud 12-12-2007, 10:15
Verwijderd
Citaat:
Ernstig ziek alsin big K? Sterkte baas, shit is verrot tot op het bot.

ja ouwe...

ja tis echt zuur, mn oma en een oud scharrel/ vriendinnetje (die ik eigenlijk nooit meer zie of spreek, maar toevallig tegenkwam en dat doet me eigenlijk het meest..)
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 10:20
I C U
I C U is offline
Bluh, stom werk. Gelukkig zijn m'n collega's wel leuk En het kerstpakket ook

Is het raar dat ik t jammer vind? Hihi.
Oud 12-12-2007, 10:27
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Wat leuk voor jullie! Fijn dat het allemaal op deze manier op zijn pootjes terecht is gekomen
Ja ik ben er ook zo blij mee. Ik had me al helemaal ingesteld op verhuizen naar de randstad maar dit is zoveel beter. En nu gaan we toch naar de stad
En de baan is echt gaaf volgens hem <3
@George we kijken in de wijk stadsveld, kun je daar een beetje wonen?
Oud 12-12-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
We doen elkaar niet.
Jullie doen dus alsof er niks aan de hand is?
Met citaat reageren
Oud 12-12-2007, 11:42
metallica
metallica is offline
Hmm, leedvermaak <3
Reageren

Regels voor berichten