Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hij houdt van liggen en knuffelen gewoon heel lang
![]() ![]() En hij noemt me zn vriendin, en zn ouders wisten het al en en ![]() En ik kan nog niet helemaal geloven dat hij mij echt heel leuk vind. En ik vraag me af hoeveel contact hj behoefte aan heeft, maar volgens mij wel meer dan mijn meeste andere vriendjes. Oh, ik hoop zo dat dit lang gaat duren! oh en we denken hetzelfde over de wereld ![]() ![]() En GVD waarom komen mijn smsjes neit bij hem aan, dat is veel makkelijker dan steeds moeten bellen
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
hmm 2 mensen uit mijn directe omgeving zijn ernstig ziek en dat houdt me meer bezig dan dat ik vooraf gedacht had...
verder heb ik het eigenlijk te druk om ergens aan toe te komen, dus weinig nieuws.. ben wel bijna de hele maand feb op wintersport en ik kan nu al bijna niet meer wachten om te gaan! |
![]() |
|
Haha, heb net met m'n huisgenote plannen gemaakt over hoe in contact te komen met die gast die me afgelopen weekend de kriebels in de buik bezorgde
![]()
||
Citaat:
ohja, 10min na mn vorige post kreeg ik een sms of ik zin heb om morgen af te spreken. hihihiiii ![]()
|
Oh noes! teh drama! Vriendschap is een illusie en ik heb gezegd dat hij een slechte vriend was die er nooit was en niks aan me gaf !!!1!!!!!11. Fucking kroegpraat
![]() En dan ruzie gaan zoeken via sms ![]() Maar mijn vriendje (ik vind het nog steeds raar?) is cool.
||
Citaat:
![]() ![]() OT: ik begin het heel frustrerend te vinden dat ik blijkbaar alleen nog maar op een normale manier contact kan maken met mensen die ik eigenlijk helemaal niet zo interessant vind. ![]() En leuke bezette mensen zijn stom.
|
Verwijderd
|
Hmjaaa die jongen smst wel zomaar vanuit het niets... Analyse van vriendin was dat hij niet echt geïnteresseerd is en dat hij gewoon probeert hoe ver hij kan gaan. Dat klopt wel, denk ik, maar ik ben nieuwsgierig of ik hem niet écht geïnteresseerd kan krijgen. En als dat gebeurt, of ik er dan überhaupt wat mee zou willen doen
![]() En mail weer van die van wie ik niks mag willen ![]() ![]() |
![]() |
|
Vanavond gingen we met een aantal collega's borrelen. Ik was ruim op tijd en hij ook.. Hij moest dus wel met me praten.
![]() ![]() ![]() Ik heb weer helemaal zin om uit te gaan, nieuwe mensen te ontmoeten en andere mensen weer beter te leren kennen. ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
In een mailtje benadrukte hij nog eens dat ik niet moest aarzelen en hem moest corrigeren als hij niet goed reageerde op mij (te verliefd doet). Dat lijkt raar om zo te zeggen, maar ik ben er wel blij om, hij heeft geen hoop, hij wil vrienden zijn, dat blijkt steeds meer. Nu hebben we het plan om al onze collega's op het verkeerde been te gaan zetten en allerlei bizarre geruchten te verspreiden, omdat er nu blijkbaar zelfs al een poule over ons loopt, of we iets zouden hebben/krijgen of niet. Hij vroeg zich ook af hoe hij dan bij me in de beurt moest zitten zonder de indruk te geven dat we iets hebben (want dat krijgen we regelmatig te horen) en ik vraag me dat ook steeds meer af. We zitten gewoon, beide op een stoel, iets te drinken. Niet op elkaar, niet tegen elkaar, enkel aan hetzelfde tafeltje, te kletsen. En dat mag blijkbaar niet als de een een jongen is en de ander een meisje, want dan heb je wat.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ja, hij is lief! Gisteren hadden we zo'n leuk/pesterig 'gesprek' (nou ja, elkaar kietelen enzo). ik: 'vrouwen hebben het veel zwaarder. We zijn elke maand ongesteld en moeten dan ook de bevalling doen enzo. Bovendien moeten we ook nog de tampons betalen!' hij: 'jamaar, mannen moeten drankjes betalen!' ik: 'oh ja? wanneer heb ik voor t laatst een drankje van jou gehad?' hij: 'ja, dat doe je niet handig' ![]()
|
Verwijderd
|
ik had gister een rothumeur en hij vroeg of hij zou komen blijven slapen. dus ik zei dat dat wel mocht, maar niet hoefde omdat ik toch sago was. maar goed, stiekem wilde ik hem heel graag hier blijven. Maar hij zei dat hij dan wel thuis ging slapen.
Lig ik in bed, komt ie alsnog heel sneaky de trap op. Lieeeef. Hij dacht dat ik niet wilde dat hij kwam, terwijl ik niet wilde dat hij kwam en dan wilde dat ie niet gekomen was (snapjeee). Nou goed. toen heeft ie geknuffeld en ik vind m lief <3 |
![]() |
|
Vriendlief is nog steeds echt te lief voor mij. Alleen momenteel echt héél druk met school, maar daar kan hij ook niks aan doen. Vanavond komt hij lekker hier op de bank hangen als hij niet meer ziek is. Dus dat is fijn.
![]() Helaas gaat 't met beste vriendinnetje niet zo goed. ![]() ![]() Gelukkig gaat 't hier thuis een stuk beter, het is bijna weer gezellig te noemen.. ![]()
||
Citaat:
![]() En de baan is echt gaaf volgens hem <3 @George we kijken in de wijk stadsveld, kun je daar een beetje wonen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #77 x-spekkie-x | 499 | 05-01-2008 17:15 |