Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ik word op dit moment heel chagrijnig van mijn hoofd, van dat ik ziek ben en van de tyfuszooi in mn huis die zich maar blijft opstapelen, terwijl ik te gaar ben om er iets aan te doen |
![]() |
||
Citaat:
Dat viel wel mee hoor.
|
Ik heb het koud, ik moest mijn computer geloof ik 4 keer opnieuw opstarten omdat internet maar bleef crashen, ik heb weer grieks gehad vandaag, erg saai. En ik heb ook nog honger maar we gaan zo eten.
||
Citaat:
OT: Regen. En tentamenstress. En dat ik vergeten was dat er gisteren een nieuwe WIDM was en het niet heb opgenomen. En toen vergat ik het nog een keer en keek ik in het WIDM-topic en zag ik wie er uitging ![]()
|
Verwijderd
|
Mijn ratje sloopt langzamerhand mijn kamer. Hij gooit alles van mijn rek af (kaarten, waxinelichtjes, bijna mn bril, een fles bodylotion, het moet niet gekker worden) en maakt overal rommel. Maar ik kan hem nou eenmaal ook niet de hele dag opsluiten en hem alleen in mn handen houden is ook geen optie want dan gaat ie me van frustratie krabben.
Maar hij's wel lief hoor. ![]() |
![]() |
|
"al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. De wachttijd bedraagd langer dan vijf minuten. *lalaaallaalalala (liedje)* al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. De wachttijd bedraagd langer dan vijf minuten. *lalaaallaalalala (liedje)* al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. De wachttijd bedraagd langer dan vijf minuten. *lalaaallaalalala (liedje)* al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. De wachttijd bedraagd langer dan vijf minuten. *lalaaallaalalala (liedje)* al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. De wachttijd bedraagd langer dan vijf minuten. *lalaaallaalalala (liedje)* al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. De wachttijd bedraagd langer dan vijf minuten. *lalaaallaalalala (liedje)* "
En dat mijn koekjes op zijn..
||
Citaat:
![]() Vandaag hebben 5 anoniemen en 4 niet-anoniemen gekeken. Ze zijn nog steeds in de meerderheid ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
De Kantine |
omg #3 Verwijderd | 500 | 22-04-2008 02:11 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 |