Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2008, 23:43
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
@ CGS: ik snap niet dat je nu 5 6 posts plaatst in een half uur tijd ofzo. Dat ergert me een beetje.
even haar postaantal in dit topic ophogen?! En dan gewoon een tijdje teren op een hoog postaantal?! Ik vind het heel opvallend, maar dat kan ook gewoon perongeluk zijn? Het is en blijft een onzinner!!

ik vind het verhaal trouwens weer echt heel cool!!
Oud 03-01-2008, 23:51
Verwijderd
Hihi, ik ben een hoertje.
Oud 04-01-2008, 08:28
Verwijderd
jammer, dood XD. ik zal stoppen met posten, maar ik denk dat het een domme zet is geweest van de wolven. Ze wisten dat als ik nu niet dood zou gaan, dan de volgende beurt wel. ik zou zeggen ailá = wolf
Oud 04-01-2008, 08:49
Sherco
Sherco is offline
Hm, was te verwachten, een dorpeling, als de wolven mogen kiezen...

Citaat:
jammer, dood XD. ik zal stoppen met posten,
*knip*
ik zou zeggen ailá = wolf
Gelukkig spreek je jezelf nog even tegen voordat je je mond houdt
Oud 04-01-2008, 09:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ah, ja, je hebt gelijk. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat spekkie liegt over dat ze vergeten was te stemmen...
Waarom zou ik daarover liegen?

Dark Phoenix maakt crazygirlsasha verdacht. Hmm. Dit kan ook gewoon een afleidingsmanouvre zijn. Sterrenmeisje haakt er vrolijk op in.

Wat coolkast zegt is op zich wel logisch. Als het gelijkspel was tussen coolkast en aila, dan kiezen ze voor een dorpeling. In dit geval zou aila wolf kunnen zijn. Zeker omdat coolkast er toch snel uit had gelegen omdat hij irritant is. En de reactie van Sherco hierop kan ook gezien worden als afleiding.

@ verhaal
Wat een naieve coolkast. En wat een stoute Nagorra
Oud 04-01-2008, 09:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik lees net op Admin dat flyaway computer problemen heeft. Wel zo netjes om even te melden
Oud 04-01-2008, 10:08
flyaway
flyaway is offline
Klopt, dat is de reden dat ook ik niet gestemd heb. Ik heb nu iemand computer even gekaapt, mijne is op dit moment bij de dokter.
Oud 04-01-2008, 13:18
drukknoopje
drukknoopje is offline
Hahaha, wat een vet verhaal! Ik ben een hoertje.

Op mijn lijstje staan nu CGS en ***ailá***. Vanavond maar even weer afwachten.
Oud 04-01-2008, 13:30
Femic
Femic is offline
Citaat:
Wat coolkast zegt is op zich wel logisch. Als het gelijkspel was tussen coolkast en aila, dan kiezen ze voor een dorpeling. In dit geval zou aila wolf kunnen zijn. Zeker omdat coolkast er toch snel uit had gelegen omdat hij irritant is.
Ja of de wolven hopen met deze zet ons te laten denken dat ailá idd wolf is. Maar goed, ik had op ailá gestemd, dus vind haar zelf ook verdacht.
OMG @ het verhaal.
Oud 04-01-2008, 14:06
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Wat coolkast zegt is op zich wel logisch. Als het gelijkspel was tussen coolkast en aila, dan kiezen ze voor een dorpeling. In dit geval zou aila wolf kunnen zijn. Zeker omdat coolkast er toch snel uit had gelegen omdat hij irritant is. En de reactie van Sherco hierop kan ook gezien worden als afleiding.
het is idd een gekke keuze van de wolven, want coolkast had toch niet veel overleefd meer *in hoofd houdt voor morgen*

Citaat:
Ja of de wolven hopen met deze zet ons te laten denken dat ailá idd wolf is. Maar goed, ik had op ailá gestemd, dus vind haar zelf ook verdacht.
OMG @ het verhaal.
de kans is groter dat coolkast er uit gaat dan aila toch?! Dus dat zou wel vergezocht zijn,... maar misschien is het wel waar. Ohw ik haat die te ver doorgedachte ideeen
Oud 04-01-2008, 15:31
Femic
Femic is offline
Die maken het spel juist leuk.
Oud 04-01-2008, 18:00
Verwijderd
Hmm, ik was al bang voor gelijkspel.
Dacht dat ik en TopDrop het hadden opgelost door er een verschil van twee van te maken, vervolgens blijken Spekkie en flyaway niet te stemmen...
Dat kan gebeuren natuurlijk, maar ik onthoud het wel even.
En ik moet het verhaal nog lezen, trouwens
Oud 04-01-2008, 18:10
Verwijderd
OMG @ het verhaal!
Oud 04-01-2008, 18:34
Flowtje
Flowtje is offline
Haha het verhaal is geweldig, ik ben evil!

Ik vraag me wel af wat de achterliggende gedacht was om voor coolkast te kiezen ipv ailá, maar eerst even afwachten wat de wolven gaan doen.
Oud 04-01-2008, 19:48
Spelleider
Spelleider is offline
Ergens in de lucht, 1955
Twinkebel kreeg een sigaar in zijn handen gedrukt. 'Hier' zei Topdrop. 'voor als de missie geslaagd is.' Twinkebel keek het vliegtuig rond. TRA was camouflagestrepen op zijn gezicht aan het aanbrengen. Toen hij klaar was, gaf hij de pot aan Twinkebel. 'Hier groentje, dan val je niet zo op.' Daarna richtte hij zijn aandacht weer op Lisa, die haar verbandtrommel aan het controleren was. 'Kan ik geen kusje krijgen? Voor goed geluk?' Lisa rolde met haar ogen. De afgelopen dagen had TRA meerdere onsuccesvolle versierpogingen gedaan. Ze stelde zijn vunzigheden helemaal niet op prijs, wat ze hem ook gezegd had, maar TRA bleef volhouden. Hij tuitte zijn lippen en boog naar Lisa toe, maar voordat ze iets kon zeggen of doen, boog Topdrop zich naar TRA toen en zoende hij hem vol op de mond. 'Hier heb je jouw geluk' grijnsde hij 'en nou kappen met die onzin.' De rest begon te joelen terwijl TRA een vies gezicht trok. 'He bah sergeant, u stinkt naar rook' Met een brede grijns stak Topdrop een nieuwe sigaar op. Op dat moment klonk er een ontploffing. 'Duits luchtafweergeschut' bromde Topdrop. 'Tijd om uit te stappen, voordat ze het vliegtuig raken!' Hij begon parachutes uit te delen. 'Moeten we springen?' zei Twinkebel verschrikt. 'Dat kan ik niet! Ik heb hoogtevrees!' 'Nou, dan hoop ik voor je dat je zelf kan vliegen’ zei Topdrop terwijl hij naar de cockpit wees. ‘De piloten zijn namelijk al weg.’ Twinkebel begon te jammeren, maar deed toch maar zijn parachute om. ‘Eerst tot tien tellen en dan pas aan het touwtje trekken!’ brulde Topdrop boven het geluid van de motoren uit. Hij gaf Twinkebel een schop tegen zijn achterste, zodat deze het vliegtuig uit viel. Daarna sprongen ook de anderen naar buiten. Topdrop sprong als laatste. Na enkele seconden hoorde hij een harde knal: het vliegtuig was ontploft in een wolk van rook en vuur.
Sacha landde als eerste op de grond. Ze had de ontploffing ook gehoord en ze hoopte maar dat iedereen veilig het vliegtuig verlaten had. Ze haakte haar parachute los en controleerde daarna haar uitrusting. Dat had ze haarzelf aangeleerd, omdat ze als genieofficier meerdere kilo’s C4 meedroeg, en het zou uiteraard niet goed zijn voor haar gezondheid als er één pakketje zou afgaan door onachtzaamheid. Toen ze haar rugzak opendeed, hoorde ze achter haar een takje kraken. Snel pakte ze haar wapen. ‘Wachtwoord’ siste ze. ‘Topdrop heeft ballen van staal, maar een heel klein pikkie’ werd er geantwoord. Sacha liet haar geweer zakken en haalde opgelucht adem toen ze haar teamgenoot Spekkie zag staan. Beide moesten even giechelen om het wachtwoord. Topdrop had het zelf bedacht. De sergeant was niet vies van een beetje zelfspot, en bovendien, zo had hij gezegd, raden de moffen dit natuurlijk nooit. ‘Waar is de rest?’ vroeg Spekkie. Sacha haalde haar schouders op. ‘Ik heb nog niemand gezien.’ Precies op dat moment plofte Twinkebel tussen hen in. Hij raakte meteen helemaal verstrikt in zijn parachute. Spekkie pakte haar mes. ‘Meteen uitlopen, domkop!’ siste ze ‘en hou op met spartelen voordat je jezelf wurgt.’ Ze sneed de parachute open en Twinkebel rolde enigszins beschaamd naar buiten. ‘Ik ruik sigarenlucht’ zei hij terwijl hij opstond. ‘Dat zal de sergeant zijn’ zei Sacha. ‘Ik heb ballen van staal, maar een heel klein pikkie’ werd er geroepen. Het was inderdaad sergeant Topdrop. Hij had nog steeds een dikke sigaar in zijn mond. ‘Bah sergeant’ zei Sacha. ‘Doe die sigaar uit, we konden u op 10 kilometer afstand ruiken. Als wij het ruiken, dan kunnen de moffen dat ook.’ Topdrop negeerde de opmerking en rookte vrolijk verder. ‘Hoe is het kinders?’ vroeg hij. ‘We missen nog steeds 3 personen’ zei Spekkie. ‘Lisa, TRA en de kapitein. Misschien waren ze nog in het vliegtuig toen dat ontplofte?’ opperde Spekkie voorzichtig. Ze hoopte met heel haar hart dat ze het mis had. Topdrop schudde zijn hoofd. ‘Ik sprong als laatste, en ik heb ze eruit zien springen. Ze moeten ondertussen wel geland zijn dus ik denk dat ze de landingszone gemist hebben. We moeten ze gaan zoeken. Sacha, jij gaat voorop. Twinkebel, jij geeft rugdekking.’ Toen ging de groep op weg…

New York City, 1955
'Mensen, volgens mij hebben we een probleem. Van een goede klant heb ik gehoord dat er een klein jongetje is vermoord door die rotmoffen. Zijn naam was Coolkast.' zei een sjiekgeklede vrouw tegen de anderen. DP en Stefenootje stopten eventjes met elkaar onzedelijk te betasten. 'Weet je het zeker Drukknoopje?' vroeg DP aan de vrouw. Sterrenmeisje rende naar de schuilplaats. 'Hij is verdwenen!' riep ze naar de rest toen ze weer uit de schuilplaats kwam. 'Het is allemaal mijn schuld'. Toen werd er op de deur geklopt. 'Snel, DP ga in de schuilplaats . Sterrenmeisje, schuif die condoomautomaat weer op de goede plaats en push jouw borsten een beetje op.' riep madame Ailá. 'We krijgen klanten!' Statig liep ze naar de deur om de klanten welkom te heten. Voor de deur stonden een paar Duitse soldaten. 'Wij willen seks. Wij willen neuken.' lalden ze. 'Sorry, maar wij ontvangen geen dronken klanten' zei madame Ailá berispend tegen ze. Ze wilde de deur sluiten, maar ze werd tegen gehouden. 'Ontvang je wel vrouwelijke klanten?' vroeg een soldaat verlegen. 'Natuurlijk, kom maar binnen. Ik heb twee meisjes die wel raad weten met jullie.' zei madame Ailá geruststellend. Ze deed de deur iets verder open en draaide zich om. 'Stefenootje en Sterrenmeisje, jullie hebben klanten!' riep ze naar het groepje meisjes dat verderop stond te kletsen. Sterrenmeisje begon te glunderen. 'Eindelijk weer eens een meisje' zei ze. 'Mag ik er twee pakken? Dan mag jij het andere meisje.' vroeg Sterrenmeisje smekend aan Stefenootje. 'Is goed, maar dan wil ik wel de linker.' antwoordde Stefenootje. 'Ok' zei Sterrenmeisje terwijl ze naar de meisjes huppelde. 'Hallo, ik ben Sterrenmeisje' 'Ik ben Femic en dat is Flowtje' zei Femic. 'Willen jullie oldskool seks hebben of willen jullie hulpmiddelen gebruiken?' vroeg Sterrenmeisje enthousiast. Ze was helemaal verrukt van het idee dat ze weer eens seks met een meisje zou gaan hebben. 'Wat voor hulpmiddelen?' vroeg Flowtje nieuwsgierig. Minke en Femic hadden haar overgehaald om mee te gaan, maar stiekem vond ze het toch wel heel leuk. 'Dildo's, vibrators enzo.' antwoordde Sterrenmeisje. Femic en Flowtje keken elkaar een beetje twijfelend aan. Sterrenmeisje zag dit. ‘Ik neem wel gewoon een paar leuke dingen mee. We zien vanzelf wel of we ze ook gebruiken.’ Ze liep naar een kast en zocht een paar dingen uit. ‘Ok, ik heb alles. Zullen we een kamer zoeken?’ Sterrenmeisje liep naar een deur waarachter een slaapkamer was met een kingsize bed. Eenmaal in de kamer merkte Sterrenmeisje op dat Flowtje en Femic een beetje onwennig en gespannen op bed zaten. ‘Zal ik een striptease houden? Dan kunnen jullie rustig toekijken en ontspannen.’ Ze had het nog niet voorgesteld of ze had al een muziekje opgezet en begon langzaam te dansen op de muziek. Toen Sterrenmeisje haar topje uittrok, merkte Femic een tattoo op bij Sterrenmeisje. ‘Wat heb jij een mooi elfje op jouw rug staan’ zei Femic bewonderd tegen Sterrenmeisje. ‘Ik hou van elfjes, mag ik eraan zitten?’ ‘Natuurlijk, je mag overal aanzitten.’ antwoordde Sterrenmeisje. Femic begon meteen de rug van Sterrenmeisje te strelen. Niet veel later streelde Femic Sterrenmeisje overal en Flowtje was er ook bij komen staan. Een uurtje later lagen ze gedrieën ineengestrengeld na te hijgen op het bed. ‘Heb je er nog spijt van gekregen dat je bent meegegaan?’ vroeg Femic aan Flowtje. Flowtje schudde heftig van nee. ‘Het was heel erg lekker.’ Met een voldane grijns op haar gezicht viel Flowtje in slaap.

Stefenootje was ondertussen op het andere meisje afgestapt. Zonder iets te zeggen, zoende ze het meisje vol op haar mond. Het meisje vond het wel plezierig en niet kort daarna waren ze in een hevige vrijpartij verwikkeld. ‘Meisjes toch, kunnen jullie niet even een slaapkamer opzoeken?’ madame Ailá onderbrak de bezigheden van de meisjes. Ze vond het niet kunnen dat er klanten halfnaakt rondliepen door de club. ‘Ok madame’ zei Stefenootje met een diepe zucht. Ze trok het meisje mee naar een slaapkamer. ‘Ik ben trouwens Stefenootje.’ ‘Minke’ antwoordde het meisje. Ze kreeg geen kans om nog meer te zeggen. Stefenootje was alweer verder gegaan waar ze hadden moeten stoppen.

1) Pippeloen
2) PixelDansje
3) Flowtje
4) Femic
5) Daboman (ziener)
6) Kazet Nagorra
7) Minke
8) Lisaaah
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x
14) crazygirlsacha
15) Stefenootje
16) Coolkast (dorpeling)
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix
20) ***ailá***
21) Flyaway
22) drukknoopje

Opgehangen
Opgegeten

Er is vandaag niemand gedood. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om hun stem uit te brengen.
Oud 04-01-2008, 19:48
Verwijderd
Oud 04-01-2008, 19:49
TopDrop
TopDrop is offline
Wolfsbane of tovenaar dus.
Oud 04-01-2008, 19:57
twinkebel
twinkebel is offline
Nice.
Oud 04-01-2008, 20:27
Verwijderd
yeah, netjes!
(en damn, ik ben een roze, biseksuele, oversekste hoer )
Oud 04-01-2008, 20:50
Femic
Femic is offline
Hiep hoi!

Oeh ik heb een threesome gehad! Niet helemaal zoals ik 't me had voorgesteld, maar toch.
Oud 04-01-2008, 20:51
PixelDansje
PixelDansje is offline
Haha Ik hoop dat het de tovenaar was, wolven stemmen altijd op dp
Hup tovenaar!!
Oud 04-01-2008, 20:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Jeej Hopelijk de tovenaar, maar wolfsbane is ook goed
Oud 04-01-2008, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Haha Ik hoop dat het de tovenaar was, wolven stemmen altijd op dp
Hup tovenaar!!
huh, ik snap je niet... waar staat er iets over dp? of ben ik nou gewoon hersendood vandaag?
Oud 04-01-2008, 20:58
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
huh, ik snap je niet... waar staat er iets over dp? of ben ik nou gewoon hersendood vandaag?
hersendood!
De vorige spellen begonnen de wolven met het opeten van dp! Daarom besloot de vorige tovenaar de eerste 2 rondes dp te beschermen, dus kregen de wolfjes niets
Ik denk dat dat nu ook is (Hoewel het wel dom zou zijn van de wolfjes)

Het kan natuurlijk ook iemand anders zijn.
Oud 04-01-2008, 21:01
Verwijderd
Citaat:
hersendood!
De vorige spellen begonnen de wolven met het opeten van dp! Daarom besloot de vorige tovenaar de eerste 2 rondes dp te beschermen, dus kregen de wolfjes niets

ach so! mijn hersens krijgen weer even zuurstof denk ik
Oud 04-01-2008, 21:27
***ailá***
***ailá*** is offline
oh gaaf ik heb een bordeel.
Oud 04-01-2008, 22:06
Verwijderd
Gelukkig een goede uitslag, tegenover de vorige eetronde perfect zelfs

Ik vraag me inderdaad af of het de bane of juist de bescherming van de tovenaar was
Oud 04-01-2008, 22:09
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
het verhaal wordt steeds beter! mn complimentjes..

Citaat:
hersendood!

ik vind dit wel een heel duidelijke hint naar de wolven. ik vind het iig erg verdacht
Oud 04-01-2008, 22:22
Verwijderd
Oe, het einde.
Oud 05-01-2008, 06:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
@ wachtwoord en het verhaal

Niemand opgegeten? Woohoo Tovenaar of wolfsbane dus. Verder weten we ook niets.

En ik ga zo de hele dag naar de Efteling, dus ik moet nu al stemmen.
Citaat:
Om eerder geposte bovenstaande reden ga ik voor aila.

aila
x-spekkie-x
Oud 05-01-2008, 10:21
flyaway
flyaway is offline
Mij lijkt dat aila wolf is. Sowieso door het coolkast/aila gedoe, maar ook om het volgende. Waarschijnlijk hebben ze geprobeerd een sterke voorstander van aila-doden te pakken omdat die gevaarlijk leek, maar aan de andere kant kunnen ze dit ook gedaan hebben juist zodat we denken dat ze het deden uit zelfbescherming, zodat we massaal aila gaan verdenken en ze vervolgens dorpeling blijkt. Alles kan dus twee kanten op... ben benieuwd waarom er niemand gepakt is, op het pakken van de wolfsbane is meer kans dan op de bescherming van de tovenaar. (Want P(wolfsbane)= 1/1 terwijl P(tovenaar zelfde persoon als wolven)=1/15*1/17 (ongeveer, hangt af van lopende theorieen)). Maar dat is altijd nog >0.
Ik denk toch dat aila wolf is, want bovenstaande is best ver gezocht.
Oud 05-01-2008, 10:22
Verwijderd
Het weerwolfspel brengt altijd het beste in de statistiek naar boven, zo blijkt maar weer.
Oud 05-01-2008, 12:09
Verwijderd
Ik weet niet of ik vandaag nog online kan zijn maar aangezien er nauwelijks theorieën zijn ga ik deze ronde maar voor Aila want daar wordt nog het meeste over gezegd.
Oud 05-01-2008, 12:42
Femic
Femic is offline
Ik stem op aila om dezelfde redenen als de vorige keer.

***ailá***
x-spekkie-x
flyaway
Lisaaah
Femic
Oud 05-01-2008, 12:43
Verwijderd
Dan ga ik ook maar voor aila, bij gebrek aan een betere theorie.
Oud 05-01-2008, 12:57
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ga maar met de rest mee, ***ailá*** it is.
Oud 05-01-2008, 13:00
TRA
TRA is offline
De aila theorie is één die veelgebruikt wordt (vorig spel ook nog), misschien dat de wolven daar wel vanuit gingen. Aan de andere kant is het wel zo ontzettend onlogisch om coolkast eruit te gooien met gelijkspel, aangezien hij er toch wel uit ging. Het verwarring zaaien is in ieder geval gelukt.

Dan ga ik ook maar mee met aila, ook al is dat een vrij actieve speler en dan is het in ieder geval geen gelijkspel.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 05-01-2008, 13:01
***ailá***
***ailá*** is offline
Het ziet ernaar uit dat ik vanavond opgehangen wordt. Daarom wil ik voordat ik doodga nog wat theorieen posten (nu het nog kan)

Waarom kozen de wolven voor Coolkast in plaats van voor mij?
- Ze hebben Coolkast gekozen omdat ik toch al verdacht was en de volgende ronde wel uit zou gaan. Dat is best logisch, want zo ziet het er ook naar uit
- Of het zijn gwn stomme wolven. Dat blijkt wel uit de eetronde.
- Of ze denken dat ik de verrader ben.

Maar goed, ik ga er dus uit vanavond. Dus wat moet ik doen? Ik heb geen idee wie ik moet afschieten omdat niemand verdacht is, want veel hebben het te druk met mij verdacht maken. Ik vind echter nu het grootste deel van de spelers verdacht, dus het is een moeilijke keus. Ik heb namelijk een stel lijstjes gemaakt om tot die conclusie te komen.

Lijstje 1: Mensen die mij gister nog niet verdachten (sommigen plaatsten wel een aantekening bij mijn gedrag, maar dat reken ik nog niet als verdacht) Het grootste deel van deze mensen stemde dus op Coolkast. Dit waren:
- Drukknoopje
- Sterrenmeisje
- Dark phoenix
- Pixeldansje
- Minke
- Topdrop
- Crazygirlsacha

Lijstje 2: Mensen die mij gister al verdachten:
- Sherco (die begon ermee)
- Pixeldansje (die veranderde van gedachten en besloot dat ze mij verdacht vond)
- Femic
- Flowtje
- Twinkebel
- Drukknoopje (na de dood van Coolkast)

Lijstje 3: Mensen die vandaag op mij stemmen:
- x-spekkie-x
- flyaway
- Lisaaah
- Femic
- Kazet Nagorra

Goed. uhm... er moet iemand dood. Heb ik overigens een pijl & boog of een pistool? Maar goed, wie kan ik allemaal doodschieten:
- Iemand die denkt dat ik een wolf ben. Dat is namelijk pure onzin en dus verdacht. Ik postte namelijk mijn oprechte gedachten.
- Of iemand die op Coolkast heeft gestemd. Ik was namelijk erg verbaasd dat de wolven Coolkast dood maakten, ik dacht dat ik het zou zijn. Ze wilden Coolkast dus wel erg graag dood hebben. Plus komt daar nog bij de theorie over dat er minstens 1 wolf in het rijtje coolkast stemmers moet zitten.
- Of ik schiet een schaap. Ik hou helemaal niet van schapen.

Moeilijke keuze is dit. Kom op mensen, kom es met een stel goede verdachten, want ik weet het niet meer.
Oud 05-01-2008, 13:05
Verwijderd
Als je niet bluft en inderdaad jager bent, schiet dan spekkie maar dood. Ik vind het toch wel enigszins verdacht dat ze er opeens mee kwam dat ze niet gestemd had.
Oud 05-01-2008, 13:06
***ailá***
***ailá*** is offline
dank u, ik zal het in gedachten houden. Meer theorieen?

Maarre... je zegt dus niet dat je me 100% niet gelooft. Als er een piezeltje twijfel is, waarom stem je dan op me? Dat gaat jullie berouwen.

Sherco kan ook. Die begon ermee met op mij te stemmen
Oud 05-01-2008, 13:08
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik ga maar met de rest mee, ***ailá*** it is.
schaap!
Oud 05-01-2008, 13:11
Femic
Femic is offline
Oh jeetje ben je jager? Nou ja, ik heb al op je gestemd, dus sorry als dat zo is. Zorg dat je dan een wolfje meeneemt! Buiten jou heb ik geen verdachten, dus ik zou 't niet weten..

Edit: je hebt een editknop.
Oud 05-01-2008, 13:11
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
dank u, ik zal het in gedachten houden. Meer theorieen?

Maarre... je zegt dus niet dat je me 100% niet gelooft. Als er een piezeltje twijfel is, waarom stem je dan op me? Dat gaat jullie berouwen.

Sherco kan ook. Die begon ermee met op mij te stemmen
Als je echt de jager bent, schiet dan een stille, ik verdenk nog steeds CGS!
Oud 05-01-2008, 13:14
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Als je echt de jager bent, schiet dan een stille, ik verdenk nog steeds CGS!
CGS ga ik zeker niet schieten. Zij is 1 van de weinigen die ik persoonlijk niet verdenk en die niet schaapt achter de rest om op mij te stemmen.

Nou, stemmen mag je toch veranderen? Waarom stemmen jullie als jullie nu WETEN dat ik de jager ben. Dat is pas verdacht
Oud 05-01-2008, 13:17
drukknoopje
drukknoopje is offline
We weten niks, iedereen kan wel zeggen dat hij de jager is. Ik kan ook zeggen: IK BEN DE LEERLING, LAAT ME LEVEN! Maar misschien lieg ik wel dat ik barst.
Oud 05-01-2008, 13:20
TRA
TRA is offline
Even het meest recente lijstje van de vorige keer dat ik kon vinden:

coolkast
x-spekkie-x
flyaway
Dark Phoenix
TopDrop
Minke
(...)

***ailá***
Femic
Sherco
Flowtje

Stel dat spekkie de waarheid spreekt, dan hoeft er maar één wolf bij de coolkast stemmers te zitten. De kans dat Minke dat is, is volgens mij (!) (4/22)*(4/22) (1), de rest van de spelers die daar bij staat: DP is een ervaren WW speler, hij zou een goede wolf kunnen zijn en over TD en flyaway heb ik (nog) niet echt een mening.

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Spekkie wel gewoon liegt en dat ze gewoon weerwolf is. Iets wat mij niets zou verbazen, maar dat kan ik niet onderbouwen.

1: twee spelen, vier wolven, een trekking opnieuw. Toch? Volgens mij maak ik ergens een denkfout.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 05-01-2008, 13:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hmm. Ik ga niet voor ailá, want ik heb geen zin om te schapen en ik vind haar zelf niet echt verdacht. Ik vraag me af of ze waarheid spreekt over het jager zijn, ik vrees van wel, maar ik heb zo'n zelfde stunt het vorige spel ook uitgehaald. Ik ben dus een beetje voorzichtig met dat geloven.

Ik ga voor Stefenootje. Zij zei eerder in het spel dat ze het niet leuk vond en dan heb ik liever haar dood dan iemand die het spel wél leuk vindt.

Wel wil ik graag opmerken dat er tot nu toe bijster weinig theorieën zijn en dat vind ik jammer.
Oud 05-01-2008, 13:27
drukknoopje
drukknoopje is offline
waarom quoot je mij alleen maar?
Oud 05-01-2008, 13:29
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
We weten niks, iedereen kan wel zeggen dat hij de jager is. Ik kan ook zeggen: IK BEN DE LEERLING, LAAT ME LEVEN! Maar misschien lieg ik wel dat ik barst.
ok ja, daar kan ik inkomen. Vanuit jullie oogpunt gezien. Maar vanuit mijn oogpunt is dat natuurlijk anders, aangezien ik weet wat ik ben. En ik heb gewoon een lastig parket want ik vind iedereen verdacht die mij verdenkt plus vind ik de coolkast stemmers verdacht en dat is 90% van de spelers.

Edit: @ drukknoopje: jij praat toch? Op de anderen heb ik ook gereageerd. Op kazet toen hij wat zei. Oh sorry ik heb Lisa's post over het hoofd gezien. Ik ben ook maar een mens. Die zegt:

Citaat:
Ik weet niet of ik vandaag nog online kan zijn maar aangezien er nauwelijks theorieën zijn ga ik deze ronde maar voor Aila want daar wordt nog het meeste over gezegd
.

ja, dat is ook een schaap. Van Kazet krijg ik geen hoogte, die houdt al praktisch het hele spel zn mond. Behalve nu dan. Maar wat hij zegt voegt niet echt veel toe. En mijn post om 14:14, het 2e deel was voor Femic bestemd. Sorry dat ik niet zo goed ben met die edit knop. Aan de post van DP heb ik niet veel toe te voegen

ik heb de post met alleen de quote even verwijderd voor het overzicht. Mn tekst had er nog onder gemoeten. Maar mn comp is een beetje aan het spacen, vandaar

Laatst gewijzigd op 05-01-2008 om 13:37.
Oud 05-01-2008, 14:06
Femic
Femic is offline
Citaat:
Nou, stemmen mag je toch veranderen? Waarom stemmen jullie als jullie nu WETEN dat ik de jager ben. Dat is pas verdacht
Mja, zoals gezegd, ik wéét niet dat je jager bent, dat kan iedereen wel zeggen.

Regels voor berichten