Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2008, 11:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wel met een groep neem ik aan?
Ging er telkens alleen binnen?

Zal volgende keer in de Guild wel eens vragen of er mensen zijn die me willen assisteren.
Oud 18-03-2008, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Ging er telkens alleen binnen?

Zal volgende keer in de Guild wel eens vragen of er mensen zijn die me willen assisteren.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 13:33
Methuselah
Methuselah is offline
Tja, weet ik veel hoe sterk die pipo's allemaal zijn daar in die dungeon.

Ik hoopte dat ze me één voor één zouden aanvallen, dan zou ik gemakkelijk kunnen overleven.

Heb trouwens level 150 first aid behaald afgelopen weekend, beetje geld tegenaan gegooid door linnen en wool te kopen om gewoon dat level te bereiken, maar ik ben er nu wel veel mee.
Oud 18-03-2008, 15:30
Q
Q is offline
Citaat:
Tja, weet ik veel hoe sterk die pipo's allemaal zijn daar in die dungeon.

Ik hoopte dat ze me één voor één zouden aanvallen, dan zou ik gemakkelijk kunnen overleven.

Heb trouwens level 150 first aid behaald afgelopen weekend, beetje geld tegenaan gegooid door linnen en wool te kopen om gewoon dat level te bereiken, maar ik ben er nu wel veel mee.
Ik heb zo'n 80G verdiend aan mensen zoals jij die linen en wool kopen Maar ja na 5 of 6 runs in DM gekregen te hebben krijg je aardig wat stacks binnen.

Hopelijk dat ik vanavond level 31 ga worden, ik wil level 35 zijn om mn tailoring te upgraden, maar dat duurt nog zo lang
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 19:51
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik heb zo'n 80G verdiend aan mensen zoals jij die linen en wool kopen Maar ja na 5 of 6 runs in DM gekregen te hebben krijg je aardig wat stacks binnen.

Hopelijk dat ik vanavond level 31 ga worden, ik wil level 35 zijn om mn tailoring te upgraden, maar dat duurt nog zo lang
Heeft me maar 2g in totaal gekost hoor, dus op zich viel 't nog wel mee. Maar wilde per sé 150 first aid hebben zonder teveel moeite te moeten doen. En ik had veel goud verdiend afgelopen weekend, dus tja. En dat wat ik teveel had heb ik in Ironforge weggegeven in ruil voor XP.
Ja, ik heb nu ook eindelijk redelijk veel plaats in m'n inventory, aangezien al m'n 6-slot bags vervangen zijn door exemplaren van 16-12-10-10. Dus binnenkort veel looten. DM = Dead Mines? Zou ik inderdaad ook nog eens naartoe moeten... Denk dat ik daar ook nog één quest heb, die miner's badges vinden...
Oud 19-03-2008, 08:28
Q
Q is offline
Citaat:
Heeft me maar 2g in totaal gekost hoor, dus op zich viel 't nog wel mee. Maar wilde per sé 150 first aid hebben zonder teveel moeite te moeten doen. En ik had veel goud verdiend afgelopen weekend, dus tja. En dat wat ik teveel had heb ik in Ironforge weggegeven in ruil voor XP.
Ja, ik heb nu ook eindelijk redelijk veel plaats in m'n inventory, aangezien al m'n 6-slot bags vervangen zijn door exemplaren van 16-12-10-10. Dus binnenkort veel looten. DM = Dead Mines? Zou ik inderdaad ook nog eens naartoe moeten... Denk dat ik daar ook nog één quest heb, die miner's badges vinden...
Oh voor die Q hoef je niet perse dr helemaal in, die zit buiten de instance. Maar je bent al te hoog om de instance zelf te doen, das meer voor level 16-22. Maar die quest is nog niet grijs voor je dan? Ik zou hem trouwens gewoon dumpen, duurt te lang om voor om te lopen.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 10:27
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Oh voor die Q hoef je niet perse dr helemaal in, die zit buiten de instance. Maar je bent al te hoog om de instance zelf te doen, das meer voor level 16-22. Maar die quest is nog niet grijs voor je dan? Ik zou hem trouwens gewoon dumpen, duurt te lang om voor om te lopen.
Niet naar gekeken, maar ik doe 't niet alleen voor XP maar ook voor honour.

Zal vrijdagavond eens kijken of die al grijs is of niet...

Maar ook bij grijze krijg ik die XP toch, niet?
Oud 19-03-2008, 11:37
Paperz
Paperz is offline
Gister ST gedaan op me 52 shaman... het doet me verdriet hoe erg instances zijn generfed
Oud 19-03-2008, 12:26
Q
Q is offline
Citaat:
Niet naar gekeken, maar ik doe 't niet alleen voor XP maar ook voor honour.

Zal vrijdagavond eens kijken of die al grijs is of niet...

Maar ook bij grijze krijg ik die XP toch, niet?
Met grijze quests krijg je bijna geen XP, ik weet alleen niet of je nog wel hetzelfde aantal honor xp krijgt.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 13:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Met grijze quests krijg je bijna geen XP, ik weet alleen niet of je nog wel hetzelfde aantal honor xp krijgt.
Nu ja, zelfs als ik grijze quests doe kan ik nog altijd redelijk wat looten in Deadmines, dus 't loont sowieso wel de moeite denk ik.
Oud 19-03-2008, 14:10
maximeus
maximeus is offline
Na 2 jaar spelen wilde ik er toch maar eens vanaf. Ik heb toch best veel gezien in WoW, maar ik moet verder . Dus heb ik mijn account verkocht...of weggegeven...naja, ik weet het niet meer
Oud 19-03-2008, 15:37
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Iemand met een char op de PTR die weet wat de nieuwe rating voor wapens is? Is het nog steeds 1850? Van mij mag dat wel blijven op zich, zo moeilijk is het niet te halen.
Oud 19-03-2008, 15:44
StijnSpoortNiet
Citaat:
Gister ST gedaan op me 52 shaman... het doet me verdriet hoe erg instances zijn generfed
ja, echt te erg. Uldaman met een shadowpriest healen door veel damage te doen, de lol is er bijna vanaf daardoor :\
Oud 19-03-2008, 23:15
Big Boi
Big Boi is offline
Oud 20-03-2008, 00:00
Methuselah
Methuselah is offline
Rofl, nee dus.

Grote jongen, heb je trouwens je pm gehad?
Oud 20-03-2008, 07:04
Q
Q is offline
omg wat fout
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 12:46
Paperz
Paperz is offline
Citaat:
ja, echt te erg. Uldaman met een shadowpriest healen door veel damage te doen, de lol is er bijna vanaf daardoor :\
ik op me shaman die ik net had gerespecced naar resto (voor 't eerst ) en we waren met ze 4-en... 2 BM hunters en een rogue -_-

Anyway... weer in ST liet me ook zien hoe jammer het is dat Blizz al die Troll lore so heeft verwaarloosd... ST en die temple in Hinterlands hadden echt mega instances kunnen zijn
Oud 20-03-2008, 14:32
StijnSpoortNiet

haha, ik moest hier ook om lachen 1 days 2 hours played voor level 70
Oud 20-03-2008, 18:06
Methuselah
Methuselah is offline
Wtf? Da's toch niet normaal? Zo lang ben ik bezig geweest om level 25 te worden.
Oud 20-03-2008, 19:02
skeleton
skeleton is offline
Zullen ze wel keer op keer door de op dat moment hoogste instance voor dat lvl ( lvlcap ) geboost hebben ofzo ?
Oud 21-03-2008, 11:50
StijnSpoortNiet
Citaat:
Zullen ze wel keer op keer door de op dat moment hoogste instance voor dat lvl ( lvlcap ) geboost hebben ofzo ?
mja, volgens mij met een palladin die lvl 70 is (Athene) een pally die levelt en een mage die levelt, maar een lager level is dan die de 2e palladin. Die 2e pally krijgt dan relatief veel XP en kan zo snel levellen. Ik denk niet dat ze gequest hebben eigenlijk, misschien instance quests, maar vooral instances gedaan hebben totdat ie 70 dingde.
Oud 21-03-2008, 12:00
Samaris
Samaris is offline
Kom op, sterft, gij bomenknuffelende geitpersoon.

"Raiding is difficult. Sometimes there are fires you need to stay out of."
Oud 22-03-2008, 01:55
Methuselah
Methuselah is offline
Ondertussen van 150xp in level 27 gegaan naar bijna level 29. Stockades verdient lekker qua xp en ook in Duskwood valt dat erg goed mee.

Ook vrij veel geloot, waaronder 'n item dat mij misschien wel 25g gaat opbrengen.
Oud 22-03-2008, 11:18
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

haha, ik moest hier ook om lachen 1 days 2 hours played voor level 70
Ik vind die guildnaam grappiger.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 13:21
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ondertussen van 150xp in level 27 gegaan naar bijna level 29. Stockades verdient lekker qua xp en ook in Duskwood valt dat erg goed mee.

Ook vrij veel geloot, waaronder 'n item dat mij misschien wel 25g gaat opbrengen.
Bronze verkoopt opeens enorm goed: vorige weekends kreeg ik 't niet verkocht aan 2g per 20 bars, nu krijg ik er met gemak 5g voor! Straks nog wat gaan minen denk ik, heb nu bijna 40g als ik alle geld van AH heb binnengekregen. En ook bijna level 30!
Oud 22-03-2008, 19:40
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Kom op, sterft, gij bomenknuffelende geitpersoon.

"Raiding is difficult. Sometimes there are fires you need to stay out of."
Ja idd, wat een bulls*t ook :') .
Oud 23-03-2008, 00:35
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bronze verkoopt opeens enorm goed: vorige weekends kreeg ik 't niet verkocht aan 2g per 20 bars, nu krijg ik er met gemak 5g voor! Straks nog wat gaan minen denk ik, heb nu bijna 40g als ik alle geld van AH heb binnengekregen. En ook bijna level 30!
Correctie, maak daar maar 70g van en bijna level 31.
Oud 23-03-2008, 12:24
skeleton
skeleton is offline
Wacht maar totdat je 70 bent en dailys kunt gaan doen, dan stroomt het gold pas binnen. Heb zelf nu alweer bijna 3 k , lol .
Oud 23-03-2008, 14:59
StijnSpoortNiet
Citaat:
Ik vind die guildnaam grappiger.
zoek maar eens op athene wow op youtube
Oud 23-03-2008, 17:15
skeleton
skeleton is offline
Kansloze belg ook :') ( Nee, niet jij Methuus ).
Oud 23-03-2008, 21:01
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wacht maar totdat je 70 bent en dailys kunt gaan doen, dan stroomt het gold pas binnen. Heb zelf nu alweer bijna 3 k , lol .
Voor mijn level en enige character ben ik toch wel vrij rijk hoor, heb ook nog 20 silver bars te koop staan etc, dus kan nog wel aan 100g geraken dit weekend.
Oud 23-03-2008, 23:12
Lynne
Lynne is offline
Zo, vanavond was het Black Temple. Bloodboil, en onze eerste tries op Mother Shahraz.... die na een tijdje gewoon lekker neer ging, zo. Toen nog wat tries op Council gehad om te zien hoe het was enzo, en morgen gaan we daar verder mee... hopelijk gaat de Council ook snel neer, ik heb zin in Illidan.
Oud 24-03-2008, 00:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Voor mijn level en enige character ben ik toch wel vrij rijk hoor, heb ook nog 20 silver bars te koop staan etc, dus kan nog wel aan 100g geraken dit weekend.
87 gold 50 silver ondertussen en op 9500XP van level 32... Niet slecht, niet slecht.
Oud 24-03-2008, 01:10
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Zo, vanavond was het Black Temple. Bloodboil, en onze eerste tries op Mother Shahraz.... die na een tijdje gewoon lekker neer ging, zo. Toen nog wat tries op Council gehad om te zien hoe het was enzo, en morgen gaan we daar verder mee... hopelijk gaat de Council ook snel neer, ik heb zin in Illidan.
Als het goed is kon onze guild van een andere guild 50 HoDs lenen, en daarmee kunnen we onze raidende core equippen met shadow resistance stuff ( op de legs na ). Maar we moeten eerst nog Reliquary of Souls neerkrijgen in BT ( Raid van donderdag hadden we te weinig mensen voor en vandaag idem.... ).
Oud 24-03-2008, 11:13
Lynne
Lynne is offline
Gelukkig is er ook veel trash op de weg naar Mother, die veel Hearts droppen enzo. En Reliquary of Souls is een leuk gevecht imo! Een priest met circle of healing helpt erg, en shadowpriests like me. Ik sta altijd iets van 2e op de healing meter op het gevecht van RoS ofzo, en dan die CoH priest op nummer 1.
Oud 24-03-2008, 23:02
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
3 Resto Shaman heerst op RoS. CoH heersen Illidan Phase 2

Nieuwe Pc, Nieuwe UI:

En 3/5 t6. nog een deeltje voor de leuke bonus <3
Oud 24-03-2008, 23:17
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
87 gold 50 silver ondertussen en op 9500XP van level 32... Niet slecht, niet slecht.
Level 33, 116g en er staan nog 4g klaar morgen als ik wakker word...

En 'n paar mooie nieuwe wapens gekregen.
Oud 25-03-2008, 05:25
Gaara
Gaara is offline
Gister stond Auro plotseling voor mn neus, Warglaives of Azzinoth + full slayer \m/ dikke shit! En mn mattie is weer gaan spelen dus dat is gezellig!
Oud 25-03-2008, 08:43
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Leuk, gisteravond voor het eerst weer tijd gehad om lekker te WoWen, ligt Turalyon er de hele avond uit.
Oud 25-03-2008, 10:17
Lynne
Lynne is offline
Yer, onze battlegroup (ik zit ook in Cyclone) had wat instance-problemen die werden gefixed... realms zijn van half 1 tot half 2 offline geweest ofzo, dus viel gelukkig wel mee. Maar damn, wilde m'n altje lvlen, en toen de realms weer terug online waren was ik te moe.
Oud 25-03-2008, 11:54
skeleton
skeleton is offline
Heb overigens net opgevangen dat 2.4 ( Waarschijnlijk ) deze week live zou gaan ?

Zou gunstig zijn iig, wellicht kunnen we dan wat nieuwe healers recruiten omdat we ze niet meer hoeven te attunen .
Oud 25-03-2008, 12:14
Q
Q is offline
Citaat:
Heb overigens net opgevangen dat 2.4 ( Waarschijnlijk ) deze week live zou gaan ?

Zou gunstig zijn iig, wellicht kunnen we dan wat nieuwe healers recruiten omdat we ze niet meer hoeven te attunen .
Waarom moet je ze attunen?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 12:15
Q
Q is offline
Citaat:
Level 33, 116g en er staan nog 4g klaar morgen als ik wakker word...

En 'n paar mooie nieuwe wapens gekregen.
Ik ben trouwens sinds gister 35, ik lig nog maar net voor
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 12:22
skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Waarom moet je ze attunen?
Omdat we ze mee moeten kunnen nemen maar Mount Hyjal en Black Temple. Wij raiden geen Serpentshrine Carvern / Tempest Keep: The Eye meer.

In 2.4 hoeven mensen geen attunement meer te hebben om naar MH / BT te kunnen. Op dit moment is dit nog wel zo: Spelers moeten zowel een item van Lady Vashj ( SSC ) als Kael'Thas ( TK ) looten.
Oud 25-03-2008, 13:58
StijnSpoortNiet
Citaat:
aangezien 2.4 alweer van de PTR weg is, is dit 100% zeker idd.
Oud 25-03-2008, 15:59
Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Citaat:
Yer, onze battlegroup (ik zit ook in Cyclone) had wat instance-problemen die werden gefixed... realms zijn van half 1 tot half 2 offline geweest ofzo, dus viel gelukkig wel mee. Maar damn, wilde m'n altje lvlen, en toen de realms weer terug online waren was ik te moe.
Mja Cyclone is behoorlijk rot bezig de laatste tijd. Turalyon lag er echt de hele avond, ook tot ongeveer half 2 uit. Paar dagen daarvoor lag hij er ook al de hele ochtend uit.
Oud 25-03-2008, 16:07
Verwijderd
Wie speelt er hier horde op een PvP server en heeft ook nog een lekker grote battlegroup? ;x
(en heeft eventueel zin om mij te b00sten af en toe? ;x)
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 16:08
Verwijderd
boosten voor de gear dus, want in stv questen en allies pwnen in RFC gear gaat niet ;(
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 22:33
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Omdat we ze mee moeten kunnen nemen maar Mount Hyjal en Black Temple. Wij raiden geen Serpentshrine Carvern / Tempest Keep: The Eye meer.

In 2.4 hoeven mensen geen attunement meer te hebben om naar MH / BT te kunnen. Op dit moment is dit nog wel zo: Spelers moeten zowel een item van Lady Vashj ( SSC ) als Kael'Thas ( TK ) looten.

Niet vergeten, zonder die attunement missen de mensen die nieet attuned zijn maar wel naar MH/BT gaan hun Medallion of Karabor en de ring quest voor MH.
Medallion is erg nuttig op Sharaz.
Oud 25-03-2008, 22:43
Samaris
Samaris is offline
Citaat:

Niet vergeten, zonder die attunement missen de mensen die niet attuned zijn maar wel naar MH/BT gaan hun Medallion of Karabor en de ring quest voor MH.
Medallion is erg nuttig op Sharaz.
Reageren

Regels voor berichten