Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2008, 16:21
Drez
Drez is offline
Ik zou vandaag opruimen maar ik heb lekker gelezen op mijn balkon in de zon HA. Straks werken en eten en dan naar de bios. En morgen weer college! En hopelijk cijfers terug.
Oud 11-02-2008, 16:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Afgelopen weekend bij m'n ouders geweest en dat was redelijk 'meh' want Zaterdag viel ik om 10 uur in slaap en zondag waren zij de hele dag weg. Dus toen heb ik maar HumorTV gekeken en een dubbel aflevering van Jonathan Creek en nu ben ik verliefd <3
Net ging ik maar weer richting huis en het is echt supermooi weer en dat heeft een zeer positief effect op mijn humeur. Mmm, lekker lezen met een muziekje op en een zonnetje in m'n gezicht.
Eigenlijk moest ik nog richting Universiteit om me aan te melden voor examens, maar daar had ik even geen zin in. Dat komt nog wel...
Vanaf morgen weer werken t/m vrijdag en ik kijk uit naar de vrijdagavond want dan komt m'n beste vriendin langs om te nassen, zuipen en chillen. Gezellieee.
Oud 11-02-2008, 17:06
botulismf
botulismf is offline
vandfaag met botulismf in het welhaast exotische weert geweest met een touringcar vol botulismfs vrienden om te kijken naar de finale van nu of nooit waarbij gestreden werd om een videoclip en om als opener op pinkpop te staan. en dat was echt een toffe middag alleen was er een of ander gaar middelbareschoolbandje die een kutte rip-off van avril lavigne oid deden en helaas wonnen die nog ook. Maar gelukkig had Tres.b de veel gavere videoclipprijs gewonnen en vond jan smeets hen eigenlijk beter dus dat verzachtte de nogal zure overwinning van die overgemake-upte teenyboppers. ( ja ik overdrijf niet eens). ach openen op pinkpop met als headline metallica... niet echt iets voor een indieband die heel wat beters verdient
al met al een hele toffe dag maar ik ben doodmoe en van zoveel rock'n'roll, doommetal(omg dat was vet) en hollandse rap( dat ook, maar wel vermoeiend want die dude dirigeerde ons de hele tijd te springen) heb ik wel een beetje een zwaar hoofd en daar kan alleen mijn bedje wat aan doen.
Oud 11-02-2008, 17:13
Verwijderd
ik ben opgestaan toen sprintte ik kotsend naar de plee en toen ging ik weer liggen en nou ben ik aan het balen en heb ik nergens zin in net ook nog mijn oplader gemolt en nou ga ik zo rijst koken maar daar ben ik heel slecht in
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 20:36
Verwijderd
Ik moet drie werkplannen en een analyse maken en ik heb geen zinnnn.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 20:39
botulismf
botulismf is offline
Oh lol mijn broertje en zijn band in een filmpje. Hij is de Spanjaard in het eerste stukje. En die uit het tweede filmpje hebben gewonnen, want die sloten goed aan bij Metallica.
Oud 11-02-2008, 20:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
BITCHO

met de grote vriendelijke neanderthaler
Oud 11-02-2008, 20:48
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Oh lol mijn broertje en zijn band in een filmpje. Hij is de Spanjaard in het eerste stukje. En die uit het tweede filmpje hebben gewonnen, want die sloten goed aan bij Metallica.
ik heb trouwens ook een foto van een van de andere bandleden waarop het lijkt of hij flink zit te kakken. ik noem geen namen maar het begint met een o.
Oud 12-02-2008, 10:01
Verwijderd
oke zaterdag had ik mijn verjaardag en dat was wel leuk al ben ik niet zo een fan van eigen verjaardag, maar okay. zondag ging ik naar rotterdam want ik had een date en dat was amazing, daar blijven slapen want het was te gezellig om de laatste trein te pakken, hebben we heel de nacht comedy central en muziek gekeken/geluisterd met zn huisgenoten en dat was naiz. veel hasj gerookt en drankjes gedronken en toen gingen we veel te laa naar bed maandag rond de middagklok opgestaan, ontbeten en toen zijn we de stad in gegaan wat boodschapjes gedaan en daarna nog naar de rowtown gegaan om drankje te doen en bitterballies te eten en toen ging ik weer naar huisssss ahh . nu zit ik op school en heb vandaag al 3 keer gekotst yes, volgens mij heb ik iets van buikgriep, maar ik wil niet naar huis want dat is saai.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:17
Verwijderd
Ik hoor een huisgenote nu seks onder de douche hebben met haar vrijer en het klinkt heel verontrustend.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor een huisgenote nu seks onder de douche hebben met haar vrijer en het klinkt heel verontrustend.
Niet haten omdat die gast wel die punnie krijgt.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 11:33
Moebie
Moebie is offline
Hmm, ben eruit gestuurd bij Frans door een uberblije huppelkut met een blauw oog (niet mijn schuld) en heb een 1 gehaald voor Duits.
Ruzie gemaakt met een arrogante kwal omdat ik chagerijnig ben (mijn iPod is leeg)
Geweldige dag dus...
Oud 12-02-2008, 11:43
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
rellen!!!
Oud 12-02-2008, 12:20
*oma*
*oma* is offline
Eergisteren een biosmarathonnetje gehouden, eerst Juno en daarna Sweeney Todd, tussen door nog even gegeten bij de oude brandweer, toen in bad en in bed.
Gisteren gewinkeld en bij mijn schoonmoeder gegeten en vandaag college gehad en straks naar zangles en vanavond party!
Oud 12-02-2008, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Niet haten omdat die gast wel die punnie krijgt.
;<

Haar poenie, die doet nie.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 13:42
jubilee
jubilee is offline
ik had zondag mn afscheidsfuifje wat beregezellig was, en nu ben ik aan het inpakken volgens een gestructureerde lijst in mn moleskine london city guide boekje, stuur ik slijmmails voor kamers en knuffel ik mn p00zen die ik een eeuw moet missen.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 14:04
Luna
Luna is offline
ik kan nog steeds amper praten. de zon schijnt nu 4 dagen en ik lig al 4 dagen in bed. VET GRAPPIG.
Oud 12-02-2008, 17:07
Verwijderd
KUT. ik had een 8,5 op een tentamen waar ik NIETS van snapte, en een 5,2 op m'n her die ik dus eigenlijk MOEST halen. nu maar hopen dat de rest van m'n tentamens wat redelijk zijn gegaan (vast niet), want anders heb ik komend blok gewoon écht een probleem.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 17:39
botulismf
botulismf is offline
Gewerkt, toen kwam een vriend langs die mijn broer zocht maar toen deze er niet was maar bleef hangen, en toen heb ik de Spanjaard in mezelf en hij de stoner in zichzelf naar boven gehaald middels een fantastische siësta. 's Middags at ik zelfgebouwde pizzabroodjes met verse oregano. Daarna wat opgenomen op mijn laptop, maar de boel liep vast dus toen was ik het kwijt en had ik geen zin meer. Zometeen (Indisch!) koken en eten en morgen hoef ik lekker niet zo vroeg te werken dus kan ik uitslapen YEAH!
Oud 12-02-2008, 17:43
Drez
Drez is offline
Oeh ik had mijn eerste college van dit semester en het was echt heel tof! Oe. Maar wel 3 uur lang. Daarna heb ik koffie gedronken natuurlijk en nu eten maken en straks vergaderen en naar de kult.
Oud 12-02-2008, 17:50
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb geautoc(a/u)d en marmerimitaties gemaakt en er een uur over gedaan om foto's te verzenden dus ik vind dat ik wel weer genoeg voor de mensheid heb betekend vandaag
Oud 12-02-2008, 17:53
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik moest werken en dat was kut en toen was er te weinig werk en mocht ik naar huis. Geld was gestort dus heb ik even wat dvdtjes gekocht en nu zit ik Oz te kijken. Straks komt er een maat van me langs en gaan we een filmpje kijken.
Oud 12-02-2008, 17:55
asjdfl
asjdfl is offline
ik heb volgens mij per ongeluk gelezen wat er met tony soprano gebeurt in de laaste aflevering en ik moet nog twee hele seizoenen
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 17:58
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
pm me maar wat je denkt dan kan ik je zeggen of je het goed hebt of niet!
Oud 12-02-2008, 18:40
Verwijderd
Ik heb een ontzettende kutdag en ben chagrijnig en nu moet ik nog duizend dingen doen voor school.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 18:41
Verwijderd
En de m van mijn toetsenbord doet het niet goed, alsof er iets onderzit ofzo, irritant!
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 20:20
Verwijderd
Citaat:
ik heb volgens mij per ongeluk gelezen wat er met tony soprano gebeurt in de laaste aflevering en ik moet nog twee hele seizoenen
gvd zeg het niet, ik moet nog maar 5 afleveringen!

dus er gebeurt wat met hem?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 08:12
ragdoll
ragdoll is offline
ik zit op mijn werk natuurlijk anders was ik niet online aangezien mijn internet thuis heeft besloten ermee op te houden. daarnaast heb ik gisteren de keuken verbouwd en nu hangen er bloemen en staat er een zon op het raam whoo. daarnaast ben ik een longontsteking aan het ontwikkelen YES en ik wacht ook nog steeds op de uitslag van een her die nog steeds niet binnen is G V D
Oud 13-02-2008, 08:22
Verwijderd
ben al langer dan een uur op school en ben echt gaarossssss, ben gelukkig wel om half 2 al klaar, zo kan ik de dag nog een beetje doorkomen. heb zin om te roken maar heb nog laaang geen pauze kk. okee gister was ik na school met charlott nog even de gangster uit gaan hangen in het park in breda aangezien we nog een beetje van het lekkere weer wilden genieten, ook wel gelukt. toen rond een uur of half7 naar huis gegaan en daar spruitjes gegeten hmm, vroeg naar bed gegaan want gaar als de neten.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 08:52
kuik
kuik is offline
ik ging maandag snowboarden in den haag en ik had het al 3 jaar niet gedaan, maar het ging best goed eigenlijk. schansjes genomen en jumps gemaakt voor het eerst in mn leven en dat was tof. wel heb ik nog steeds spierpijn en zijn mn knieen dik en blauw, maar dat geeft niet. gister ben ik naar de kapper geweest en mn kapsel is dope geworden. weer asymmetrisch. zometeen ga ik naar werkcollege en 's middags snijzaaaaal eeeeeew.
Oud 13-02-2008, 11:23
Verwijderd
Gister laatste afleveringen gezien van sopranos (ZOMG) en ik ben me momenteel aan het afvragen hoe ik mijn leven zonder sopranos ga inrichten.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 11:58
Drez
Drez is offline
omg ik kreeg net een 9 terug voor een essay (L)
Oud 13-02-2008, 12:09
botulismf
botulismf is offline
Ik heb uitgeslapen en de was gedaan en de keukenla heringericht en ontbeten. Nu ga ik nog even poetsen en om 4 uur moet ik werken tot 10 uur 's avonds, muhhh. En morgen van 3 tot 9, muhhh.
Oud 13-02-2008, 12:17
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ga vandaag vol goede moed weer voor het eerst in een jaar fitnessen, en ik dacht al van hmm ik hoop dat ik niet opnieuw zo'n introductieles moet hebben om te leren omgaan met het apparatuur enzo, want ik sta vást nog in het systeem. nou niet dus. mocht ik lekker terug met mn tas vol kleren en sportschoenen.

grr, heb ik een keer motivatie om te sporten
Oud 13-02-2008, 13:46
Broeder
Broeder is offline
Vanmorgen was ik naar Amsterdam gegaan, maar ik kwam alleen maar thuis met een PRITSTIFT. Jezus. Ik weet niet hoe vaak ik m'n hand nog uit moet steken voor er eindelijk een gat in komt. HOE DAN OOK, vanavond moet ik voor het eerst alleen het kantoor beheren, maar ik heb eigenlijk geen idee wat ik moet antwoorden als er mensen bellen, dus dat wordt reuzespannend.
Oud 13-02-2008, 14:12
*oma*
*oma* is offline
Gisteren personeelfeestje gehad en het was weer een dolle boel. Vanochtend trillend wakker geworden en al de hele dag misselijk... Maar het was het allemaal waard
Vanavond werken.
Oud 13-02-2008, 15:09
Electriq
Electriq is offline
Gister gepoogd wat te klussen in mn nwe huisje maar ik viel in slaap op de bank en toen heb ik maar broodjes kaas & komkommer gemaakt en Little Britain gekeken. Daarna werd ik opgepikt door de chick en nu ben ik in Maastricht een Henry Lee Lucas-docu aan het kijken om vanavond lekkere gore chinees te eten en kutfilms te kijken Morgen mn spullen pakken en dit weekend definitief verhuizen naar Utrecht, yeye.
Oud 13-02-2008, 15:13
Metal
Metal is offline
Utreg, hometown of teh forumpartey.

In welke H&M "zag" jij me btw? ;O
Oud 13-02-2008, 15:20
Electriq
Electriq is offline
Citaat:

In welke H&M "zag" jij me btw? ;O
In Maastricht iig, maar welke het nou was weet ik niet meer. Je was spijkerbroeken aan het checken iig. Kan dat?
Oud 13-02-2008, 15:27
Metal
Metal is offline
Helemaal goed. Ik was toevallig bij mijn ouders op (2 jaarlijks) bezoek dus ik dacht van 'laat ik de h&m maar eens checken, kijken wat ze nu weer voor belachelijks verkopen, onder het mom van 'hip'. Wel een relaxte jas gekocht, dus het was zeer geslaagd te noemen uiteindelijk!
Oud 13-02-2008, 15:28
*oma*
*oma* is offline
ohja en ik spotte teun, die fluitend over straat liep (geloof ik)
Oud 13-02-2008, 15:48
vilein
vilein is offline
Vroeger dan gedacht opgestaan en naar de universiteit gegaan, waar ik dus te vroeg was omdat ik eerder weg was gegaan. Suf college met suffe mensen maar wel een toffe docent. Toen naar huis gegaan en veel eten gekocht want ik ben ZIEK en ik wil graag beter worden.
Oud 13-02-2008, 15:51
Verwijderd
ik ging werk zoeken en nu moet ik sollicitatieformulieren invullen, maar alle info heb ik dus in emmen haaaa-ha, dus dat schiet weer niet op, verdikkeme. zometeen ga ik afwassen en de douche schoonmaken, want dat moet ook maar weer eens. vanavond naar m'n lover, zin in. oja, en rise against + covers gaan niet samen
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Hometown of teh forum als je het mij vraagt. Ik denk dat sowieso 50% van LS hier zit
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:22
Verwijderd
GRONINGEN 4 LIFE!!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:32
Verwijderd
Ik heb gefotografeerd op een tof pleintje in amsterdam, waar blijkbaar ook toffe mensen wonen met gevoel voor humor, de andere fotos zijn wel scherp btw:
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:36
HenkMul
HenkMul is offline
Mooie foto, zeg! Wat voor een camera gebruik je, ?
Oud 13-02-2008, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of dit sarcastisch was, ik ga er even van uit van wel. Terecht ook btw, snap niet hoe die onscherp is geworden.

Ik gebruik een Canon EOS 300D. Oudje van mijn mams.

Laatst gewijzigd op 13-02-2008 om 16:51.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 16:58
jubilee
jubilee is offline
Citaat:
Hometown of teh forum als je het mij vraagt. Ik denk dat sowieso 50% van LS hier zit
huhuh ik verhuis anders binnen 24 uur naar lon-freakin'-don dus 49 %

net mn laatste speciaalbiertje in kafe belgie gedronken en een fair trade witte dekbed overtrek gekocht zodat ik mn witte dekbed fetisj voort kan zetten overzee. straks wordt er heerlijk voor me gekookt terwijl ik mijn laatste dingen inpakken en daarbij drink ik nog een laatste speciaalbiertje gok ik.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 17:04
Metal
Metal is offline
Citaat:
Leg jij je collega's in de TPG kantine ook altijd zo het vuur aan de schenen? En lach je in je knuistje?
Reageren

Regels voor berichten