Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wat dit betreft: Pippeloen --> paranormaal gevoel --> ziener: Mja, ik snap je redenatie EoS, maar Pippeloen noemde dat gevoel al in de 1e hangronde, dus zelfs als ze ziener was kon ze dat helemaal niet weten. Het kan natuurlijk dat ze vervolgens de functie heeft opgevraagd, dat die slecht was en dat ze dus doorhamert op dat paranormale gevoel, maar dat is dus niet zo waarschijnlijk. De kans is 6/20 ![]() ![]() Mja, al met al, het kan, maar het kan ook net zo goed niet en die kans is een beetje groter. Dus ik weet het nog niet over dat zienergebeuren en dat Uice slecht is. Maar ik hou het wel in gedachten. Verder heb ik nog niet echt verdenkingen, ik heb nog steeds Lisaaah in mn hoofd uit de 1e ronde (waarom spekkie haar verdacht vond) en Topdrop die haar verdedigde, maar zoals ik toen al had gezegd --> dat is nog niet genoeg om haar verdacht te maken. Dus ik heb alleen aantekeningen bij een paar mensen... pfff lastig, ik hou mn stem nog even open, moet er nog over nadenken. Edit: Dat citaat van Pippeloen is dus van 2 februari, voor de 1e hangronde. Dan is er nog geen functie opgevraagd |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik geloof er niks van dat Pippeloen ziener is. Ik vind dat ze er een beetje té duidelijk over is. Maar verdacht vind ik haar ook niet. Ik weet het nog niet zo goed, ik kijk nog even aan wat de rest doet/met wat voor een verdachten en theorieën zij komen..
||
Citaat:
Daarna kwamen er ineens nog 10 nutteloze posts en dat is wél spammen. Gewoon niet doen dus! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als iedereen het nog even blijft aankijken wordt er nooit wat zinnigs gepost
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Eerlijk gezegd vind ik dit juist irritant. Afwachten en kijken wat de anderen doen... |
![]() |
|
kan, maar een wolf is juist nogal voorzichtig met uit zichzelf theorieen posten. Hij wacht juist liever af en kijkt wat de rest doet. Om zijn wolf-zijn te verdenken. Hierbij vind ik jou verdacht. Het enige wat in je voordeel pleit is dat dit je 1e spel is. Maar verder had ik geen andere verdachten, alleen aantekeningen, dus mijn stem is voor jou. Ik moet namelijk nu stemmen, want ik moet werken.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Fantome hoeft niet per se wolf te zijn om aan de kant van de wolven te staan. Ik vind het verdacht dat jij mij verdacht vindt omdat ik haar verdenk ( ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @ailá; Het is misschien irritant, maar het is nog irritanter als iedereen op z'n eigen gevoel afgaat en daardoor allemaal op een ander stemt. Dan heb je juist een grote kans op gelijk spel en dan mogen de wolven kiezen. Als ik zelf niks weet, wacht ik liever af of anderen theorieën hebben waar ik me in kan vinden, dan dat ik zomaar willekeurig iemand stem. Daar heeft niemand wat aan.
||
Citaat:
Ik heb ook nog nauwelijks stemmen ontvangen. Vergeet dus niet te stemmen! Het kan nog tot 20.30 uur!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Flowtje Lisaaah pippeloen neko* AllureV ailá? Topdrop Krynn coolkast TD is geheimzinnig bezig. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren, 23:57
TopDrop Lid [edit] ~~Fantôme~~ 25 ***ailá*** 23 TopDrop 18 Uice 18 AllureV 17 Dark Phoenix 16 Spelleider 15 Krynn 15 MadameMinke 14 x-spekkie-x 13 Stefenootje 12 twinkebel 12 Daboman 12 Vlindertje 10 Sherco 9 Pippeloen 9 Neko* 9 Lucky Luciano 8 Eye of Sauron 7 Flowtje 7 Kazet Nagorra 7 Martino87 6 Lisaaah 6 coolkast 6 zoemzoem 5 Katje 4 PixelDansje 4 sterrenmeisje 4 Sterrenmeisje zegt wel heel weinig... mijn stem gaat denk ik naar haar. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Coolkast krijgt van mij het voordeel van de twijfel en ik nijg ook naar Pippeloen, vanwege de zojuist gelezen redenatie (dat het wel opvallend zou zijn te zeggen dat ze ziener is). AllureV krijgt daarom (nog) geen stem van mij.
Laatst gewijzigd op 05-02-2008 om 22:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Tjee, ik heb echt totaal geen idee. Ik ga maar op een stille speler stemmen, en Sterrenmeisje is de stilste van ons allemaal. Daarbij was ze de vorige keer toen ze wolf was ook heel erg stil in het begin. Dus, Sterrenmeisje.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, ik ben zelf ook een stille Willie
![]() Flowtje Lisaaah pippeloen neko* Fantome AllureV ailá? Topdrop Krynn coolkast coolkast Katje |
![]() |
||
Citaat:
|
Bij gebrek aan beter stem ik Pippeloen, vanwege de eerder gegeven uitleg; een onschuldige zou het waarschijnlijk niet zo snel over 'paranormale voorgevoelens' hebben, omdat dit op zienerschap wijst en dus een grote kans om opgegeten te worden betekent. Ik geloof niet dat Pippeloen als ze de ziener zou zijn, onvoorzichtig genoeg zou zijn om daarmee zo te koop te lopen (en bovendien weet ik dat ze geen ziener is omdat ik geen wolf ben, maar dat is natuurlijk alleen voor mezelf geldige argumentatie
![]() Flowtje Lisaaah pippeloen neko* Fantome Uice AllureV ailá? Topdrop Krynn coolkast coolkast Katje
||
Citaat:
1. Ze is een ziener, en gaat nogal dom om met die functie, want je moet natuurlijk niet laten merken dat je een ziener bent. Een slimme ziener maakt wolven verdacht met argumenten. 2. Ze is een dorpeling/andere ongeschuldige functie met een raar voorgevoel. Dat zou alsnog onvoorzichtig zijn, want het roept wel vermoedens op dat je ziener bent, en je vergroot dus alsnog de kans opgegeten te worden. 3. Ze is een wolf/verrader en hoeft zich dus geen zorgen te maken over opgegeten worden en kan gewoon de suggestie wekken dat ze ziener is om dorpelingen verdacht te maken. Omdat ik Pip niet als dom of onvoorzichtig zie, lijkt optie drie me de meest logische.
||
Citaat:
||
Citaat:
"(en bovendien weet ik dat ze geen ziener is omdat ik geen wolf ben, maar dat is natuurlijk alleen voor mezelf geldige argumentatie )" vandaar dat ik het vreemd vond ![]()
|
Nu; Pippeloen beweerde dat haar paranormale voorgevoel haar vertelt dat ik een wolf ben. Dan weet ik dus in ieder geval zeker dat ze geen ziener is, want ik ben er geen. Of nou ja, dat ze haar zienerkracht niet op mij heeft gebruikt. Maar goed.
||
Citaat:
|
![]() |
Sjee, op wie zal ik nou eens stemmen. Eigenlijk verdenk ik dus Fantome, maar volgens mij sta ik daar alleen in, dus kan ik mijn stem misschien beter aan iemand anders geven.
Ik denk dat Pippeloen die opmerking over haar paranormale voorgevoel zomaar maakte (je moet toch op iemand stemmen), of om verwarring te zaaien en dan zegt dat nog niks over haar functie, want het is dan voor de hand liggend wolvengedrag en dan weer zó voor de hand liggend dat ze net zo goed gewoon een dorpeling kan zijn. Ik stel mijn stemkeuze nog heeeel even uit.
|||
Citaat:
Maar ze vond Uice verdacht dus het is wel waarschijnlijk dat als ze ziener was, ze ook Uice's functie heeft gevraagd. Citaat:
Ik geloof nu dus dat Pip ziener is en Uice dus wolf of iets anders slechts. Ik wil Pip er dus niet uit hebben dus ik stem maar op Topdrop. Daarmee maak ik gelijkspel maar dat moet dan maar even. Talloze mensen hebben nog niet gestemd dus ik hoop maar dat nog iemand anders ook op Topdrop stemt. Eigenlijk wil ik Uice stemmen maar dat zal dan een zinloze stem zijn. Dus sorry Topdrop, ik zal jou moeten offeren om de (waarschijnlijke) ziener te redden.
||
Citaat:
Ik zeg trouwens ook niet dat ik overtuigd ben van Pippeloen's slechtheid hoor, het is gewoon een stem bij gebrek aan beter.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Opties weerwolfspel ***ailá*** | 500 | 19-03-2008 22:44 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel 44 #3 Verwijderd | 195 | 23-02-2008 09:55 | |
De Kantine |
weerwolfspel #46 Eye of Sauron | 35 | 18-02-2008 17:46 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #33 Verwijderd | 500 | 25-05-2007 20:24 | |
De Kantine |
Waar associeer jij je medeforummer mee? #2 Verwijderd | 500 | 09-01-2006 14:47 |