Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2008, 09:12
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ik wacht nog even af, maar mijn paranormale voorgevoel voor Juice blijft.
Dit zou kunnen betekenen dat ze de ziener is?

Zal wel een extreem gelukkig toeval zijn als de ziener al de 1e ronde een slechte functie heeft opgevraagd, maar bij gebrek aan betere verdachten ga ik maar voor Uice.
Oud 05-02-2008, 10:11
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Terugvindpost..
@ Sherco: Waarschuwing geven of bannen
Oud 05-02-2008, 10:24
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik heb een paranormaal voorgevoel, ik ga voor uice.

Wat dit betreft: Pippeloen --> paranormaal gevoel --> ziener:
Mja, ik snap je redenatie EoS, maar Pippeloen noemde dat gevoel al in de 1e hangronde, dus zelfs als ze ziener was kon ze dat helemaal niet weten. Het kan natuurlijk dat ze vervolgens de functie heeft opgevraagd, dat die slecht was en dat ze dus doorhamert op dat paranormale gevoel, maar dat is dus niet zo waarschijnlijk. De kans is 6/20 Of als ze idd de ziener is 6/19 (spekkie, stefenootje en zij gaan eraf) Tot zover mn wiskunde

Mja, al met al, het kan, maar het kan ook net zo goed niet en die kans is een beetje groter. Dus ik weet het nog niet over dat zienergebeuren en dat Uice slecht is. Maar ik hou het wel in gedachten.

Verder heb ik nog niet echt verdenkingen, ik heb nog steeds Lisaaah in mn hoofd uit de 1e ronde (waarom spekkie haar verdacht vond) en Topdrop die haar verdedigde, maar zoals ik toen al had gezegd --> dat is nog niet genoeg om haar verdacht te maken. Dus ik heb alleen aantekeningen bij een paar mensen... pfff lastig, ik hou mn stem nog even open, moet er nog over nadenken.

Edit: Dat citaat van Pippeloen is dus van 2 februari, voor de 1e hangronde. Dan is er nog geen functie opgevraagd
Oud 05-02-2008, 10:29
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Zo wat een bijleeswerk. Alleen omdat je even een dagje weg bent.

Jammer dat de geliefdes beide dorpeling waren, maar wel goed dat ze eruit zijn. Het verhaal is wel geweldig! En verder wacht ik even af met theorieën, aangezien eerst wolven aan de beurt zijn.
Had jij nog theorieen? Nu zijn wij weer aan de beurt namelijk
Oud 05-02-2008, 10:29
Neko*
Neko* is offline
Ik geloof er niks van dat Pippeloen ziener is. Ik vind dat ze er een beetje té duidelijk over is. Maar verdacht vind ik haar ook niet. Ik weet het nog niet zo goed, ik kijk nog even aan wat de rest doet/met wat voor een verdachten en theorieën zij komen..
Oud 05-02-2008, 11:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
lol DP begon met spammen
Ik plaatste één post, nadat 2 mensen al hetzelfde hadden gezegd. Dus ik spamde niet.

Daarna kwamen er ineens nog 10 nutteloze posts en dat is wél spammen.

Gewoon niet doen dus!
Oud 05-02-2008, 11:38
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
AllureV is inderdaad vreemd, dat ze niet voor Flowtje of Spekkie ging, maar aan de andere kant is het haar eerste spel en misschien had ze niet door dat het handig was.
Wat is nono'en?
Ik wist het niet, ik moest wat en mijn oog viel als eerst op Sherco, op jou dus. En waarom zou ik mezelf bewust verdacht gaan maken? Ik had in het topic ook kunnen zetten dat ik op Flowtje of Spekkie zou stemmen, om niet verdacht te lijken, en dan alsnog op jou kunnen stemmen. Ik ben heus niet slecht.
Oud 05-02-2008, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Terugvindpost..
@ Sherco: Waarschuwing geven of bannen
Nee sukkel
: nono :
Oud 05-02-2008, 13:35
Verwijderd
Ah, tovenaar/wolfsbane.

Maar goed, wie moeten we nu ophangen... Voor mij is er nog niet echt een duidelijke verdachte, misschien heeft EoS wel een punt met Uice maar echt verdacht vind ik hem niet, ik kijk het nog even aan.
Oud 05-02-2008, 14:00
Lethe
Lethe is offline
Ik kijk het ook nog even aan. Ik vind wel dat Fantome zich opvallend onschuldig gedraagt, met die uitgebreide verdenkingen en zo.
Oud 05-02-2008, 14:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dit zou kunnen betekenen dat ze de ziener is?

Zal wel een extreem gelukkig toeval zijn als de ziener al de 1e ronde een slechte functie heeft opgevraagd, maar bij gebrek aan betere verdachten ga ik maar voor Uice.
Ik denk niet dat Pip als ze de ziener was onvoorzichtig genoeg zou zijn om daar zo mee te koop te lopen. Als je al ziener bent, verzin je toch iets beters dan een 'paranormaal voorgevoel'; dat zou voor haar de dood betekenen als ik daadwerkelijk wolf was.
Oud 05-02-2008, 14:12
Verwijderd
Als iedereen het nog even blijft aankijken wordt er nooit wat zinnigs gepost Maar goed, ik heb zelf echt geen idee op wie ik ga stemmen...Er is niemand die er uitspringt eigenlijk, en ik heb ook nog geen overtuigende theorieën van anderen gezien, dus eh..ik ga maar op een stille Willie stemmen, of op een irritante spammerd zoals TD of Uice ().
Oud 05-02-2008, 14:37
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik kijk het ook nog even aan. Ik vind wel dat Fantome zich opvallend onschuldig gedraagt, met die uitgebreide verdenkingen en zo.
Bedoel je daarmee dat je het opvallend onschuldig vindt als ze veel theorieen post?

Citaat:
Ik geloof er niks van dat Pippeloen ziener is. Ik vind dat ze er een beetje té duidelijk over is. Maar verdacht vind ik haar ook niet. Ik weet het nog niet zo goed, ik kijk nog even aan wat de rest doet/met wat voor een verdachten en theorieën zij komen..

Eerlijk gezegd vind ik dit juist irritant. Afwachten en kijken wat de anderen doen...
Oud 05-02-2008, 14:50
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Bedoel je daarmee dat je het opvallend onschuldig vindt als ze veel theorieen post?
Ja. Het zou toch kunnen dat ze dat doet om haar wolfzijn te verbergen? Maar goed, je weet het niet, het blijft speculeren.
Oud 05-02-2008, 14:56
***ailá***
***ailá*** is offline
kan, maar een wolf is juist nogal voorzichtig met uit zichzelf theorieen posten. Hij wacht juist liever af en kijkt wat de rest doet. Om zijn wolf-zijn te verdenken. Hierbij vind ik jou verdacht. Het enige wat in je voordeel pleit is dat dit je 1e spel is. Maar verder had ik geen andere verdachten, alleen aantekeningen, dus mijn stem is voor jou. Ik moet namelijk nu stemmen, want ik moet werken.
Oud 05-02-2008, 15:31
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
kan, maar een wolf is juist nogal voorzichtig met uit zichzelf theorieen posten. Hij wacht juist liever af en kijkt wat de rest doet. Om zijn wolf-zijn te verdenken. Hierbij vind ik jou verdacht. Het enige wat in je voordeel pleit is dat dit je 1e spel is. Maar verder had ik geen andere verdachten, alleen aantekeningen, dus mijn stem is voor jou. Ik moet namelijk nu stemmen, want ik moet werken.

Fantome hoeft niet per se wolf te zijn om aan de kant van de wolven te staan. Ik vind het verdacht dat jij mij verdacht vindt omdat ik haar verdenk () en daarom verdenk ik jou nu ook.
Oud 05-02-2008, 15:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik geloof er niks van dat Pippeloen ziener is. Ik vind dat ze er een beetje té duidelijk over is. Maar verdacht vind ik haar ook niet.
Ze weet zelf ook wel dat suggereren dat ze de ziener is haar een grote kans geeft opgegeten te worden, tenzij ze zelf een wolf is. Bij gebrek aan beter lijkt ze me dus de meest verdachte persoon van het moment.
Oud 05-02-2008, 15:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Eh, ik ben dan wel dood, maar er moet vanavond toch gestemd worden door de dorpelingen? En er is nog geen lijstje
Oud 05-02-2008, 15:50
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ze weet zelf ook wel dat suggereren dat ze de ziener is haar een grote kans geeft opgegeten te worden, tenzij ze zelf een wolf is. Bij gebrek aan beter lijkt ze me dus de meest verdachte persoon van het moment.
Hmm, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. In dat geval denk ik dat mijn stem van vandaag maar naar haar gaat.

@ailá; Het is misschien irritant, maar het is nog irritanter als iedereen op z'n eigen gevoel afgaat en daardoor allemaal op een ander stemt. Dan heb je juist een grote kans op gelijk spel en dan mogen de wolven kiezen. Als ik zelf niks weet, wacht ik liever af of anderen theorieën hebben waar ik me in kan vinden, dan dat ik zomaar willekeurig iemand stem. Daar heeft niemand wat aan.
Oud 05-02-2008, 15:56
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Eh, ik ben dan wel dood, maar er moet vanavond toch gestemd worden door de dorpelingen? En er is nog geen lijstje
Je bent dan wel dood, maar je hebt wel gelijk!
Ik heb ook nog nauwelijks stemmen ontvangen. Vergeet dus niet te stemmen! Het kan nog tot 20.30 uur!
Oud 05-02-2008, 16:00
Verwijderd
Ik moet nu gaan. Ik stem random aangezien er toch nog vrijwel niks is om iets uit af te leiden en ik kom uit op Flowtje.
Oud 05-02-2008, 16:05
Neko*
Neko* is offline
Lijstje?

Flowtje
Lisaaah

pippeloen
neko*

AlureV
ailá?

Topdrop
Krynn
Oud 05-02-2008, 16:24
Verwijderd
Citaat:
oke, ik zal even mijn lichte verdenkingen posten.

Coolkast... omdat hij vorige keer best actief was en nu nog nauwelijks wat heeft gezegd. Dit kan enerzijds wolvengedrag zijn, maar aan de andere kant wil hij misschien geen aandacht op zich vestigen, om te voorkomen er weer snel uit te zijn.
Ik ben zo lief om niet meer te spammen

Flowtje
Lisaaah

pippeloen
neko*

AllureV
ailá?

Topdrop
Krynn
coolkast

TD is geheimzinnig bezig.
Oud 05-02-2008, 16:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
TD is geheimzinnig bezig.
Verklaar je nader.
Oud 05-02-2008, 16:44
Verwijderd
Gisteren, 23:57
TopDrop
Lid

[edit]
~~Fantôme~~ 25
***ailá*** 23
TopDrop 18
Uice 18
AllureV 17
Dark Phoenix 16
Spelleider 15
Krynn 15
MadameMinke 14
x-spekkie-x 13
Stefenootje 12
twinkebel 12
Daboman 12
Vlindertje 10
Sherco 9
Pippeloen 9
Neko* 9
Lucky Luciano 8
Eye of Sauron 7
Flowtje 7
Kazet Nagorra 7
Martino87 6
Lisaaah 6
coolkast 6
zoemzoem 5
Katje 4
PixelDansje 4
sterrenmeisje 4

Sterrenmeisje zegt wel heel weinig... mijn stem gaat denk ik naar haar.
Oud 05-02-2008, 16:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dáág dat is alleen maar omdat ik jou verdacht

Coolkast krijgt van mij het voordeel van de twijfel en ik nijg ook naar Pippeloen, vanwege de zojuist gelezen redenatie (dat het wel opvallend zou zijn te zeggen dat ze ziener is). AllureV krijgt daarom (nog) geen stem van mij.

Laatst gewijzigd op 05-02-2008 om 22:19.
Oud 05-02-2008, 16:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Gisteren, 23:57
TopDrop
Lid

[edit]
~~Fantôme~~ 25
***ailá*** 23
TopDrop 18
Uice 18
AllureV 17
Dark Phoenix 16
Spelleider 15
Krynn 15
MadameMinke 14
x-spekkie-x 13
Stefenootje 12
twinkebel 12
Daboman 12
Vlindertje 10
Sherco 9
Pippeloen 9
Neko* 9
Lucky Luciano 8
Eye of Sauron 7
Flowtje 7
Kazet Nagorra 7
Martino87 6
Lisaaah 6
coolkast 6
zoemzoem 5
Katje 4
PixelDansje 4
sterrenmeisje 4

Sterrenmeisje zegt wel heel weinig... mijn stem gaat denk ik naar haar.
mja, dat zelfde geldt voor nog een paar anderen en zelf heb je ook weinig gezegd
Oud 05-02-2008, 16:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Fantome, er is een edit knop, he?
Oud 05-02-2008, 16:59
Sherco
Sherco is offline
Tjee, ik heb echt totaal geen idee. Ik ga maar op een stille speler stemmen, en Sterrenmeisje is de stilste van ons allemaal. Daarbij was ze de vorige keer toen ze wolf was ook heel erg stil in het begin. Dus, Sterrenmeisje.
Oud 05-02-2008, 17:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Tjee, ik heb echt totaal geen idee. Ik ga maar op een stille speler stemmen, en Sterrenmeisje is de stilste van ons allemaal. Daarbij was ze de vorige keer toen ze wolf was ook heel erg stil in het begin. Dus, Sterrenmeisje.
Katje heeft anders ook maar 4 posts hoor. Alleen staat zij alfabetisch gezien boven sterrenmeisje.
Oud 05-02-2008, 17:10
Verwijderd
Ja, ik ben zelf ook een stille Willie Maar mijn spelmaagdelijkheid is mijn excuus, ik vind het moeilijk om te bepalen wat nou verdacht gedrag is. Ik ga deze ronde voor coolkast, omdat hij zelf weinig posts heeft, normaal veel nadrukkelijker aanwezig is, en met een vaag excuus ineens naar TopDrop begon te wijzen.

Flowtje
Lisaaah

pippeloen
neko*
Fantome

AllureV
ailá?

Topdrop
Krynn
coolkast

coolkast
Katje
Oud 05-02-2008, 17:15
Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Katje heeft anders ook maar 4 posts hoor. Alleen staat zij alfabetisch gezien boven sterrenmeisje.
Hm, je hebt gelijk. Maar van Katje weet ik niet of ze een stille speler is of niet, en Sterrenmeisje is iirc iemand die haar mond wel open doet, behalve de vorige keer, en toen was ze een wolf.
Oud 05-02-2008, 17:17
Uice
Uice is offline
Bij gebrek aan beter stem ik Pippeloen, vanwege de eerder gegeven uitleg; een onschuldige zou het waarschijnlijk niet zo snel over 'paranormale voorgevoelens' hebben, omdat dit op zienerschap wijst en dus een grote kans om opgegeten te worden betekent. Ik geloof niet dat Pippeloen als ze de ziener zou zijn, onvoorzichtig genoeg zou zijn om daarmee zo te koop te lopen (en bovendien weet ik dat ze geen ziener is omdat ik geen wolf ben, maar dat is natuurlijk alleen voor mezelf geldige argumentatie ); een ziener zou eerder logische argumentatie proberen te verzinnen om maar niet als ziener over te komen. Dus lijkt het me waarschijnlijker dat ze aan de slechte kant staat.

Flowtje
Lisaaah

pippeloen
neko*
Fantome
Uice

AllureV
ailá?

Topdrop
Krynn
coolkast

coolkast
Katje
Oud 05-02-2008, 17:18
Fantôme
Fantôme is offline
Flowtje
Lisaaah

pippeloen
neko*
Fantome
Uice

AllureV
ailá?

Topdrop
Krynn
coolkast

coolkast
Katje

sterremeisje
Sherco
Oud 05-02-2008, 17:20
Fantôme
Fantôme is offline
@ juice. wat heeft het geen-wolf zijn te maken met het weten van de functies? ik bedoel, als je dorpeling bent, waarom weet je dan dat zij wel of geen ziener is?
Oud 05-02-2008, 17:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
@ juice. wat heeft het geen-wolf zijn te maken met het weten van de functies? ik bedoel, als je dorpeling bent, waarom weet je dan dat zij wel of geen ziener is?
Wat? Pippeloen beweerde dat ze door 'paranormale voorgevoelens' mij verdacht. Dat kan drie dingen betekenen:

1. Ze is een ziener, en gaat nogal dom om met die functie, want je moet natuurlijk niet laten merken dat je een ziener bent. Een slimme ziener maakt wolven verdacht met argumenten.
2. Ze is een dorpeling/andere ongeschuldige functie met een raar voorgevoel. Dat zou alsnog onvoorzichtig zijn, want het roept wel vermoedens op dat je ziener bent, en je vergroot dus alsnog de kans opgegeten te worden.
3. Ze is een wolf/verrader en hoeft zich dus geen zorgen te maken over opgegeten worden en kan gewoon de suggestie wekken dat ze ziener is om dorpelingen verdacht te maken.

Omdat ik Pip niet als dom of onvoorzichtig zie, lijkt optie drie me de meest logische.
Oud 05-02-2008, 17:25
Verwijderd
Een vraagje tussendoor: kan de cupido een dubbele functie hebben, of is dat altijd een gewone dorpeling?
Oud 05-02-2008, 17:29
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Een vraagje tussendoor: kan de cupido een dubbele functie hebben, of is dat altijd een gewone dorpeling?
Cupido is cupido, een aparte functie. Je kan dus niet en wolf én cupido zijn, bijvoorbeeld.
Oud 05-02-2008, 17:29
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wat? Pippeloen beweerde dat ze door 'paranormale voorgevoelens' mij verdacht. Dat kan drie dingen betekenen:

1. Ze is een ziener, en gaat nogal dom om met die functie, want je moet natuurlijk niet laten merken dat je een ziener bent. Een slimme ziener maakt wolven verdacht met argumenten.
2. Ze is een dorpeling/andere ongeschuldige functie met een raar voorgevoel. Dat zou alsnog onvoorzichtig zijn, want het roept wel vermoedens op dat je ziener bent, en je vergroot dus alsnog de kans opgegeten te worden.
3. Ze is een wolf/verrader en hoeft zich dus geen zorgen te maken over opgegeten worden en kan gewoon de suggestie wekken dat ze ziener is om dorpelingen verdacht te maken.

Omdat ik Pip niet als dom of onvoorzichtig zie, lijkt optie drie me de meest logische.
ik doelde namelijk op dit:
"(en bovendien weet ik dat ze geen ziener is omdat ik geen wolf ben, maar dat is natuurlijk alleen voor mezelf geldige argumentatie )"
vandaar dat ik het vreemd vond
Oud 05-02-2008, 17:30
Uice
Uice is offline
Nu; Pippeloen beweerde dat haar paranormale voorgevoel haar vertelt dat ik een wolf ben. Dan weet ik dus in ieder geval zeker dat ze geen ziener is, want ik ben er geen. Of nou ja, dat ze haar zienerkracht niet op mij heeft gebruikt. Maar goed.
Oud 05-02-2008, 17:31
Fantôme
Fantôme is offline
ahh, nu snap ik je juice
Oud 05-02-2008, 17:53
Daboman
Daboman is offline
Uice, waarom reageerde je in de eerste instantie dan zo overdreven op pippeloens verdenkingen, als je toch niets te verbergen hebt?
Oud 05-02-2008, 17:55
Fantôme
Fantôme is offline
hee, nog maar 9 mensen die hun stem hier laten horen. De rest ga ik verdacht vinden hoor!
Oud 05-02-2008, 17:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice, waarom reageerde je in de eerste instantie dan zo overdreven op pippeloens verdenkingen, als je toch niets te verbergen hebt?
Je bedoelt dat 'op de brandstapel ermee'? Dat was gewoon een grapje. Maar ook als het dat niet was, wijst het er natuurlijk niet op dat ik een wolf ben. Ook iedere dorpeling wil zo lang mogelijk in het spel blijven.
Oud 05-02-2008, 18:05
Daboman
Daboman is offline
Ok. Maar ik ben niet overtuigd van pippeloen's slechtheid en daarom ga ik maar weer voor flowtje, omdat ik het anders ook niet weet.
Oud 05-02-2008, 18:05
Lethe
Lethe is offline
Sjee, op wie zal ik nou eens stemmen. Eigenlijk verdenk ik dus Fantome, maar volgens mij sta ik daar alleen in, dus kan ik mijn stem misschien beter aan iemand anders geven.
Ik denk dat Pippeloen die opmerking over haar paranormale voorgevoel zomaar maakte (je moet toch op iemand stemmen), of om verwarring te zaaien en dan zegt dat nog niks over haar functie, want het is dan voor de hand liggend wolvengedrag en dan weer zó voor de hand liggend dat ze net zo goed gewoon een dorpeling kan zijn.
Ik stel mijn stemkeuze nog heeeel even uit.
Oud 05-02-2008, 18:07
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Wat dit betreft: Pippeloen --> paranormaal gevoel --> ziener:
Mja, ik snap je redenatie EoS, maar Pippeloen noemde dat gevoel al in de 1e hangronde, dus zelfs als ze ziener was kon ze dat helemaal niet weten. Het kan natuurlijk dat ze vervolgens de functie heeft opgevraagd, dat die slecht was en dat ze dus doorhamert op dat paranormale gevoel, maar dat is dus niet zo waarschijnlijk.
Ok ik had even gemist dat ze dat al eerder gezegd had.
Maar ze vond Uice verdacht dus het is wel waarschijnlijk dat als ze ziener was, ze ook Uice's functie heeft gevraagd.

Citaat:
En hierdoor ben je zojuist mijn verdacht nummer 1 geworden. Er is immers ook een tovenaar, en als we jou ophangen en je bent slecht, dan beschermd de tovenaar natuurlijk Pippeloen en kunnen de wolven haar verder niks maken.

Ik geloof nu dus dat Pip ziener is en Uice dus wolf of iets anders slechts. Ik wil Pip er dus niet uit hebben dus ik stem maar op Topdrop. Daarmee maak ik gelijkspel maar dat moet dan maar even. Talloze mensen hebben nog niet gestemd dus ik hoop maar dat nog iemand anders ook op Topdrop stemt.
Eigenlijk wil ik Uice stemmen maar dat zal dan een zinloze stem zijn.
Dus sorry Topdrop, ik zal jou moeten offeren om de (waarschijnlijke) ziener te redden.
Oud 05-02-2008, 18:08
Verwijderd
Flowtje
Lisaaah
Daboman

pippeloen
neko*
Fantome
Uice

AllureV
ailá?

Topdrop
Krynn
coolkast
Eye of Sauron

coolkast
Katje

sterrenmeisje
Sherco
Oud 05-02-2008, 18:08
Uice
Uice is offline
Citaat:
Sjee, op wie zal ik nou eens stemmen. Eigenlijk verdenk ik dus Fantome, maar volgens mij sta ik daar alleen in, dus kan ik mijn stem misschien beter aan iemand anders geven.
Ik denk dat Pippeloen die opmerking over haar paranormale voorgevoel zomaar maakte (je moet toch op iemand stemmen), of om verwarring te zaaien en dan zegt dat nog niks over haar functie, want het is dan voor de hand liggend wolvengedrag en dan weer zó voor de hand liggend dat ze net zo goed gewoon een dorpeling kan zijn.
Waarom zou een dorpeling voor de hand liggend wolvengedrag vertonen? Onder het motto 'het is zo voor de hand liggend dat ze toch niet gaan stemmen'? Lijkt me niet waarschijnlijk, je kunt niet voorzichtig genoeg zijn.

Ik zeg trouwens ook niet dat ik overtuigd ben van Pippeloen's slechtheid hoor, het is gewoon een stem bij gebrek aan beter.
Oud 05-02-2008, 18:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
En hierdoor ben je zojuist mijn verdacht nummer 1 geworden. Er is immers ook een tovenaar, en als we jou ophangen en je bent slecht, dan beschermd de tovenaar natuurlijk Pippeloen en kunnen de wolven haar verder niks maken.
De tovenaar zal vast niet elke ronde dezelfde beschermen. Er komt een moment dat Pip onbewaakt zal zijn.

Citaat:
Ik geloof nu dus dat Pip ziener is
Geloof je echt dat een ziener daar zo mee te koop zal lopen? Iemand die suggereert ziener te zijn is meestal anything but. Juist in die positie ben je extra voorzichtig met spreken over 'voorgevoelens'.

Regels voor berichten