Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2008, 16:36
Verwijderd
wat voel ik me bagger
Ik zie het absoluut niet meer zitten nu.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-02-2008, 16:43
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ga me dit weekend inhouden om hem niet te veel te bemoederen. Dat neem ik me bij deze voor. Maar dat betekent dus ook dat hij een beetje zelfstandigheid moet laten zien; ik ga het niet afdwingen.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 16:46
Verwijderd
Ik geniet gigantisch van ons huis. Vandaag scheen de zon heel mooi, alles zag er prachtig uit
Het gaat ook allemaal fantastisch; klusjesmannen zijn telkens zo geregeld, het kan niet meer fout gaan. We kunnen 1 maart verhuizen, dan zijn alle slaapkamers klaar, maar dan moet de schilder (de oom van mijn man) wel nog de overloop, trap en benedenverdieping verven en pas ná het verven komt de vloerbedekking op de trappen en overloop. Maar goed, dat is geen probleem; we kunnen gewoon in onze slaapkamer 'wonen' wanneer hij er aan het werk is.
Wel heel fijn om te zien dat het met die man nu een stuk beter gaat; afgelopen jaar had hij last van een fikse longonsteking en aangezien hij echt ontzettend bang is voor ziekenhuizen liep hij er veel te lang mee rond. Maar nu loopt hij gewoon fit rond, hij raakt niet meer gigantisch snel buiten adem en hij wíl graag werken, dat zegt ook wel wat.

Ik voelde me nogal 'blah' vandaag, m'n maag deed nog wat irritant, ik kon soms moeilijk rechtop blijven staan van het gekramp, maar over het algemeen doet het geen pijn meer.

Ik heb zin om te studeren, maar ik was woensdag ziek en nu begrijp ik niet helemaal wat ik voor aanstaande woensdag moet doen (een memo schrijven over een bepaald hoofdstuk, rond een half A4tje in lengte), en ik sta ook op de lijst voor een debat ergens in de toekomst, geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen. Ik moet maar een van de medestudenten mailen om wat informatie te vragen, anders ga ik me ook alleen maar heel erg druk maken. Sowieso begreep ik dat je 9 verslagjes moet inleveren, maar alleen de beste 7 tellen mee, dus als ik het woensdag echt verkeerd heb gedaan, dan maakt dat nog niets uit. Maar ik loop dus al te stressen nu

Ha, komende week lekker 3 colleges, want dan ben ik niet meer ziek en kan ik lekker even afstand nemen van alle huiszaken. Ik voel me wat schuldig; mijn man regelt alles, feitelijk, maar toch ben ik degene die gespannen rondwandelt. Om me nuttig te maken, zorg ik iedere dag maar dat hij lekker te eten heeft in het huis, misschien maakt dat wat goed.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 17:29
justhanna
justhanna is offline
Ik baal ervan dat soms van het 1 op het andere moment de emmer ineens overloopt en dat andere mensen het dan moeten ontgelden..
Oud 15-02-2008, 17:37
Yana
Yana is offline
Morgen blijven er mensen slapen. Hier, in mijn kamer. De plek waar ik me afzonder, waar niemand komt behalve mijn vriend. Ik ben panisch aan het opruimen, bang dat ik per ongeluk iets laat liggen dat mijn dubbelleven verraadt. Hoe vaak heb ik hier niet gezeten, vretend, vastend, diepdown zijnde. Gordijnen dicht, deur op slot. Mijn kamer, de enige plek waar ik mijn maskers af kan leggen. Ik wil hier geen mensen, geen indringers in mijn persoonlijkheid. Ga weg, ga weg. Hier is geen plaats voor nepheid.
Oud 15-02-2008, 17:50
MAD-Duckie++
MAD-Duckie++ is offline
Als ik boos ben voel ik me emotioneel het sterk. Ik weet niet waarom, maar ik voel me door die aandacht-nep-bitch in de zeik genomen en nu negeer haar voor goed. Tering wat een WALGELIJK neppe Slet! En niet de eerste het lijkt wel een deja vu. Als ik weer wat tegen kom pas ik op en ga ik ook lekker nep doen en gaat het me puur om de seks.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 17:54
metallica
metallica is offline
Citaat:
Dit is TE bizar. Belt de mevrouw van het UWV me net op, stelt nog een paar vragen en opeens kan ik wél een uitkering krijgen! Ze had nog even overleg gehad en nou, ja, hoppa!
Wauw mooi meis! Ik kreeg het al een beetje benauwd toen ik je eerste berichtje las Maar echt goed zeg

Ik ben moe, maar heb vanaf nu een lief klein schaapje om mee te knuffelen. Toch nog iets ter herinnering, van ons samen, das fijn
Ik weet dat ik geduldig moet zijn en niet een, twee, drie antwoord kan verwachten, maar t is zooo lastig. Ik wil gewoon even weten of hij dit ook een goed idee vindt, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het.
Ik voel me rot en heb vreetbuien van hier tot daarginder omdat ik vanalles in huis heb, maar ga gewoon een lijstje maken denk ik, een eetschema anders lukt het me nooit en het voelt zo slecht het eten. De psych was er niet zo blij mee, mja prioriteiten en plannen. Ooit moet het me lukken toch en als ik het vanaf nu volhou gaat het alleen maar beter.
Oud 15-02-2008, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Wauw mooi meis! Ik kreeg het al een beetje benauwd toen ik je eerste berichtje las Maar echt goed zeg

Ik ben moe, maar heb vanaf nu een lief klein schaapje om mee te knuffelen. Toch nog iets ter herinnering, van ons samen, das fijn
Ik weet dat ik geduldig moet zijn en niet een, twee, drie antwoord kan verwachten, maar t is zooo lastig. Ik wil gewoon even weten of hij dit ook een goed idee vindt, ik hoop het, ik hoop het, ik hoop het.
Ik voel me rot en heb vreetbuien van hier tot daarginder omdat ik vanalles in huis heb, maar ga gewoon een lijstje maken denk ik, een eetschema anders lukt het me nooit en het voelt zo slecht het eten. De psych was er niet zo blij mee, mja prioriteiten en plannen. Ooit moet het me lukken toch en als ik het vanaf nu volhou gaat het alleen maar beter.
Ja nou, ik kreeg het ook wel even benauwd moet ik zeggen, maar pfieuw, het is geregeld .

Ik hoop ook echt dat dit gaat werken tussen jou en E. *duimt*
Ga je wel een gezond schema maken?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 18:09
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ja nou, ik kreeg het ook wel even benauwd moet ik zeggen, maar pfieuw, het is geregeld .

Ik hoop ook echt dat dit gaat werken tussen jou en E. *duimt*
Ga je wel een gezond schema maken?
Ja, echt fijn hoor

Jah, ik hoop het ook echt dat hij zich daar een beetje moeite voor wil doen, al weet ik natuurlijk ook wel weer hoe lastig het is voor hem. Maar ik hoop dat ie zn best wil doen, maar dat het niet nog twee weken gaat duren, dat zou ik wel kut vinden. Als hij eenmaal bevestiging heeft gegeven, is het natuurlijk wel prima, ik zit nu alleen met smacht te wachten op bevestiging...

Wel gezond ja als je het vergelijkt met mijn eten van de afgelopen jaren. Nu wordt het crackertjes en sla en sla en crackertjes, ipv boterhammen, koekjes, lekkere dingen en nog meer lekkere dingen. Het is echt een wonder dat ik geen honderd kilo weeg, maar eerder te licht ben. Maar nieuwe schaapje is echt heeeeeeel lief, ik heb zelfs een schaapjestas gekocht en nog meer gekocht want het is de laatste maand dat ik geld heb En gisteren valentijnsdag, het vroeg er gewoon om...
Oud 15-02-2008, 18:16
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, ik voel me goed. Niet meer zo on top of the world goed zoals vanmiddag, maar goed. Nog steeds niet opgeruimt en morgen ook geen kans want al vroeg naar Amsterdam, maar ach.. Komt later wel dan. Vanavond ga ik Alles is Liefde kijken met m'n mams en lekker vroeg naar bed. Therapie was goed vandaag en ik heb er ineens weer een beetje zin in. Wat een langzaam/uitslaap dagje allemaal niet kan veranderen

*strooit positieve energie!*
@ Lentekriebel: wat ontzettend goed dat je toch die uitkering krijgt!!
@ Yana: waarom blijven ze slapen, heb jij ze gevraagd of hoe zit dat? Denk er maar zo over: ze gaan ook weer weg en het is niet alsof ze overal rond gaan snuffelen toch! *knuff*
Oud 15-02-2008, 18:19
Yana
Yana is offline
Citaat:
Hmm, ik voel me goed. Niet meer zo on top of the world goed zoals vanmiddag, maar goed. Nog steeds niet opgeruimt en morgen ook geen kans want al vroeg naar Amsterdam, maar ach.. Komt later wel dan. Vanavond ga ik Alles is Liefde kijken met m'n mams en lekker vroeg naar bed. Therapie was goed vandaag en ik heb er ineens weer een beetje zin in. Wat een langzaam/uitslaap dagje allemaal niet kan veranderen

*strooit positieve energie!*
@ Lentekriebel: wat ontzettend goed dat je toch die uitkering krijgt!!
@ Yana: waarom blijven ze slapen, heb jij ze gevraagd of hoe zit dat? Denk er maar zo over: ze gaan ook weer weg en het is niet alsof ze overal rond gaan snuffelen toch! *knuff*
We gaan morgenavond ergens heen en daarna wilden ze niet terugrijden, wat ook wel logisch is. Het zal heus wel meevallen, maar ik word er gewoon niet zo blij van.

@OT
Ik loop met mn ziel onder mn arm. Vanavond naar mn vriend, maar we gaan dansen en er gaat een vriend van hem mee (+diens vriendin). Daar heb ik nou echt helemaal geen zin in, maar toen hij het me vroeg kon ik ook niet precies aangeven waarom ik geen zin had..dus heb ik maar toegestemd. Verdomme. VeRDwekt ue5nvhfi u5rgg UI\\ Ik zou het toetsenbord wel in elkaar kunnen trappen, en mezelf erbij

JKWETy8
Oud 15-02-2008, 18:23
Redhair
Redhair is offline
Godverdomme, laat me met rust. Kappen, kap ermee, laat me godverdomme helemaal met rust! Ik weet niet wie je bent, ik weet niet wat je moet, maar stop. Vanmiddag weer gebeld, niet opgenomen. Net kwam ik net thuis en weer. Ik liet mijn huisgenoot opnemen maar hij kreeg ook geen reactie. Ik word gek, ik ben met de dag angstiger op straat. Er is geen dreiging en dat maakt het juist zo groot. Loopt een van mijn vrienden gewoon lekker met me te fucken, of is het toch N. of vriendin? Kapkapkap, echt.
Oud 15-02-2008, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, echt fijn hoor

Jah, ik hoop het ook echt dat hij zich daar een beetje moeite voor wil doen, al weet ik natuurlijk ook wel weer hoe lastig het is voor hem. Maar ik hoop dat ie zn best wil doen, maar dat het niet nog twee weken gaat duren, dat zou ik wel kut vinden. Als hij eenmaal bevestiging heeft gegeven, is het natuurlijk wel prima, ik zit nu alleen met smacht te wachten op bevestiging...

Wel gezond ja als je het vergelijkt met mijn eten van de afgelopen jaren. Nu wordt het crackertjes en sla en sla en crackertjes, ipv boterhammen, koekjes, lekkere dingen en nog meer lekkere dingen. Het is echt een wonder dat ik geen honderd kilo weeg, maar eerder te licht ben. Maar nieuwe schaapje is echt heeeeeeel lief, ik heb zelfs een schaapjestas gekocht en nog meer gekocht want het is de laatste maand dat ik geld heb En gisteren valentijnsdag, het vroeg er gewoon om...
uhmmm crackertjes en sla vind ik nou niet écht gezond klinken eerlijk gezegd. Meid, je hebt al ondergewicht! of nèt niet zoals jij het wilt zien, maar dan moet je niet op crackertjes en sla gaan leven want dan heb je zo ondergewicht en een eetstoornis er gratis bij. Dat je geen koekjes enzo meer wilt eten vind ik best, maar eet in ieder geval boterhammen en een fatsoenlijke maaltijd 's avonds. Je haalt je zo alleen maar meer problemen op de hals. Kom op meid! Je wéét dat het niet goed is...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 19:21
Nijn*
Nijn* is offline
Jeetje, moet ik deze kans grijpen? Hij ligt echt recht voor me. Mijn oude werk heeft dringend ervaren mensen nodig, want ze gaan dik de soep in, zeker nu de laatste bedrijfsleider ook heeft besloten weg te gaan en de andere twee met ziekte en burn-out zitten. Dit zou dé kans zijn om te onderhandelen over alles en om er een relaxte werkplek van te maken, nu ben ik niet meer de nieuwe onervaren kracht, maar de oude ervaren kracht (hoewel vast nog de jongste ) Hoewel de leukste oud-collega's weg zijn, lijkt het me toch wel relaxt om weer te gaan werken daar. Ik moet écht wat extra geld bij verdienen want ik red het elke keer maar net (of net niet) en moet veel bij mijn ouders lenen. Bovendien goede mogelijkheid om toch te gaan sparen voor Engeland? Aan de andere kant ben ik bang dat het toch te druk is met de examens, therapie, school.. en mijn chaotische hoofd vooral.
Hmm, mijn ouders zeggen dat ik gewoon de volgende voorwaarden moet stellen en dat het dan alleen maar goed kan uitpakken:
- Maximaal tot 22.00 / 22.45
- 1 tot 2 dagen in de week en in de vakantie meer.
- ook werken op oproepbasis
- tussen de 4,5 en 7,5 euro per uur verdienen (hier heb ik zo mijn twijfels aan omdat ik over een halfjaar pas 18 word..)
Hmm, twijfels, twijfels, twijfels. Ik laat het even liggen tot na het weekend, dan neem ik maandag wel of niet contact op met de manager. Hmm, het geld zou zo goed uitkomen, plus nog meer ervaring en niet meer van die belachelijk lange tijden die me helemaal slopen.
Oud 15-02-2008, 19:47
Verwijderd
Kwam ik gister zomaar Gothic tegen in de trein. Of eigenlijk: zij mij.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 19:54
metallica
metallica is offline
Ik weeg 64/65 kilo, een bmi van 19.4 á 19.1 dus. Bij lager dan 18.5 zit je op ondergewicht, erboven is gezond gewicht. Dwz dat ik 62 kg mag wegen en er dus nog 2 á 3 eraf mag krijgen. Als ik me bekijk hoeveel twee/drie kilo is, vind ik het best wel relaxt om die er nog af te krijgen. Enja, ik weet dat mijn eetgewoontes niet goed zijn maar ik ben nu inmiddels al drie jaar verder en leef nog steeds zo, dus dat komt wel goed. Alleen een hele, hele hoop minder suikers en wat minder qua hoeveelheid kan geen kwaad. Toen het pas uit was ging het vanzelf omdat ik gewoon geen honger had, nu eet ik weer als voorheen maar dat helpt niet met alles eraf te krijgen. Bovendien controle is fijn <3 Ik heb overigens ook geen dicipline om echt veel te weinig te eten, dus om een eetstoornis hoef je je niet druk te maken hoor.
Oud 15-02-2008, 20:10
coopergirl
coopergirl is offline
2 kilo kunnen afvallen omdat je dan nog net niet op het ondergewicht-bmi-randje-balanceert, begrijp ik niet. Een gezonder-eten-principe vind ik wel logisch klinken, aangezien je je door gezond eten fitter schijnt te voelen. Suikers die je vermoeid doen voelen enz.

Dit was zeikdag nummer 2. Wat een über gezeik, zelfs een huisarts schold me telefonisch de huid vol, terwijl dit helemaal niet aan mij of mijn collega te wijten viel?!! "Ja, ik krijg hier rode vlekken van in mijn nek, dat mag je best weten. Zó woest ben ik". Jezus, piss off. Vandaag 6 keer telefonisch door allerlei mensen uitgescholden, geschreeuwd of anderszins raar benaderd.. Gekke dagen. Er heerst geen rust, nee zeker niet.

Ik ga me even douchen! Lekker Ik moet alleen even opzoek naar de shampoo's en douchespul, aangezien alles opgeruimd is voor de foto's die de makelaar vanmorgen/ middag heeft gemaakt. Ja, verhuizing +/- 12 komt in zicht. Nu dus structureel mijn onderkomen op orde houden *uitdaging*
Oud 15-02-2008, 20:26
Rob
Rob is offline
Citaat:
Ik ga me even douchen! Lekker Ik moet alleen even opzoek naar de shampoo's en douchespul, aangezien alles opgeruimd is voor de foto's die de makelaar vanmorgen/ middag heeft gemaakt. Ja, verhuizing +/- 12 komt in zicht. Nu dus structureel mijn onderkomen op orde houden *uitdaging*
Succes!
Hey, wie weet werkt het!
Oud 15-02-2008, 20:34
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Succes!
Hey, wie weet werkt het!
Hahahaha
Oud 15-02-2008, 20:50
Rob
Rob is offline
Citaat:
Hahahaha
*grijns* Lemme know.

OT: Op zich is 't niet zo erg dat er bezoek is. Het is wel jammer dat het bezoek altijd met mijn ouders om de tafel zit en ze altijd met z'n allen over dezelfde dingen praten: Het politiebureau waar zowel mijn moeder als mijn oom werkt, werk in het algemeen, vroeger.
Beetje saai, eigenlijk, want er wordt nooit iets leuks gedaan en het zijn altijd dingen die om mij heen gaan en als ik met een suggestie komt, heeft niemand zin. Achja.
Oud 15-02-2008, 20:55
moon
moon is offline
Voor wie er een kan gebruiken: *dikke knuff*

Voor wie het weten wil: Met mij gaat het goed!!!!!!!!!
Ik kan eventjes de afgelopen 2 weken geen tijd om een berichtje achter te laten ik had het zo druk. Ik werk nu dus met de zwaarst verstandelijk gehandicapten (babyniveau) en ik vind het heel erg leuk!! Ik begin steeds meer zelf te doen en ik begin het elke dag wat leuker te vinden!! Ik denk, maar ben altijd een beetje voorzichtig met die uitspraken, dat ik hier wel op mijn plaats ben!
En ik vind het ook heerlijk om hard te werken omdat ik daarna des te meer geniet van de vrije tijd die ik over heb. Ik waardeer mijn vrije tijd nu echt en vul die ook echt nuttig in. Ja, mijn leven begint na toch eventjes een redelijke rot periode, weer een positieve wending te krijgen. Ik ben trots op mezelf in meerdere opzichten, ook een gevoel dat ik nauwelijks eerder heb gehad.
De trainers van de linehan vonden het jammer dat ik niet door ging met de training maar ze zeiden ook dat ik het afgelopen jaar zo gegroeid ben dat ik het wel ga redden in de maatschappij
Het enige is dat ik nog wel hele wisselende stemmingen heb, maar ja, dat hoort gewoon bij mij, ik kan niet verwachten dat dat zomaar over is. Als ik morgen een somber bericht zou plaatsen dan doet dat niks af aan de fijne dag van vandaag! Ja toch? ik leef van moment tot moment.
Oud 15-02-2008, 21:17
kroot
kroot is offline
@lentekriebel: gelukkig joh, een stuk minder zorgen!
@moon: wat leuk, ik word ook helemaal blij van je berichtje

Met mijn ging het afgelopen week eigenlijk kut. Gisteren van mijn baas op mijn donder gekregen dat dat niet zo kan: ik compenseer het me kut voelen op we werk met heel overdreven blij doen. En dat vond ie niet gepast. Dus....wat meer van mezelf laten zien. moeilijk
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 21:55
Nienna*
Nienna* is offline
Aargh, heb ik net toegezegd morgen van 8 tot 17u te zullen werken (i.p.v. van 8 tot 13u), voel ik me nu hondsberoerd. Ik ga nu slapen en hoop dus met heel mijn hart morgen niet ziek te zijn, want 1. ik vind het rot dat ik dan inval voor iemand anders en zelf ziek word; 2. op mijn werk zitten ze dan met problemen; 3. ik mis uren; 4. het is gewoon klote om ziek te zijn, al helemaal als ik zoveel voor school moet doen en een verjaardag heb morgen.
Dus. Niet ziek worden. Nu gaan slapen en 's nachts gezond worden!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 21:57
Verwijderd
w00t dat was dag 1. morgen wordt een uitdaging, maar dat gaat gewoon helemaal goedkomen!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2008, 22:06
indigo
indigo is offline
@moon en lentekriebel: tof, positieve berichten
@iedereen die het nodig heeft: *knuf*

Citaat:
Ik weeg 64/65 kilo, een bmi van 19.4 á 19.1 dus. Bij lager dan 18.5 zit je op ondergewicht, erboven is gezond gewicht. Dwz dat ik 62 kg mag wegen en er dus nog 2 á 3 eraf mag krijgen. Als ik me bekijk hoeveel twee/drie kilo is, vind ik het best wel relaxt om die er nog af te krijgen. Enja, ik weet dat mijn eetgewoontes niet goed zijn maar ik ben nu inmiddels al drie jaar verder en leef nog steeds zo, dus dat komt wel goed. Alleen een hele, hele hoop minder suikers en wat minder qua hoeveelheid kan geen kwaad. Toen het pas uit was ging het vanzelf omdat ik gewoon geen honger had, nu eet ik weer als voorheen maar dat helpt niet met alles eraf te krijgen. Bovendien controle is fijn <3 Ik heb overigens ook geen dicipline om echt veel te weinig te eten, dus om een eetstoornis hoef je je niet druk te maken hoor.
Gezonder eten is natuurlijk alleen maar goed, maar 18.5 is al echt ondergewicht hoor. 20-25 is een gezond BMI, lager dus niet. Het is bij jouw gewicht écht echt niet gezond om nog af te vallen, en zeker niet 'voor de controle'! Eet gewoon lekker 2000 kcal per dag, dat heb je nodig en dat is gezond. Geen discipline om weinig te eten? Crackertjes met sla is echt geen gezonde avondmaaltijd hoor . Nouja, voeding- en gezondheidstopic, je kent het.

OT: Gatsie ik ben moe en ik volg het allemaal niet meer en ik heb geen zin om te leren en ik wil mijn zusje terug ze negeert me hallo ze is toch geen puber meer en nouja alles is een beetje veel en ik twijfel over die kamer waar ik eerste voor ben maar de afdeling is wat vies en er roken 5 mensen en dat kan ik niet zo goed hebben en bluh alles.
Maar vandaag heb ik wel een zielsverwante gevonden van (bijna) 3. Oh ze is zo schattig
Oud 15-02-2008, 22:32
Pruts0r
Pruts0r is offline
Vandaag was heel relaxed.
Oud 15-02-2008, 23:15
Verwijderd
Mmm, eigenlijk voel ik me best wanhopig.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 00:27
Verwijderd
aaaaauwwww
Mars staat in mijn sterrenbeeld, ik merk het. Voor het eerst sinds járen met een neutraal hoofd, humeur kapsel en helderheid op kunnen staan, extreem veel kracht en uitstraling en een attitude om mee te flirten zo bleek en mars staat ook voor krachtigere pijn/jeuk, irritaties en geprikkeldheid, alles over the top vandaag.
Niet leuk.
liever versuft, sleur en doordeweekse net-niet-ondraaglijke jeuk, dan dit. Ik voel me zelfs eenzamer dan normaal, wat een waardeloos iets is dat SOMS, zo'n sterrenbeeld
er zijn 5 soorten jeuk, ik heb nr 2 uit mijn zelfsamengestelde lijst. ach, het boeit toch niemand.

Voordeel is dat ik niet de enige ben die raaaare dingen ziet en hoort. het spookt, en ik voel me soms de enige die het merkt. de wereld lijkt wel blind en doof soms, in mijn ogen. heel raar is dat, dat ik exact weet wat mensen gaan doen, tot op een aantal meters kan weten op welke plaats ze gaan staan, mensen zien verdwijnen in een oogknipper, deurklinken die op en neer gaan, ik ben niet gek, prettig gestoord en excentriek is toch nét anders mensen.
Als je het gevoel kent dat je bekeken word, het onrustige gevoel waarbij je zeker weet dat je iemand uit je ooghoeken ziet, dat heb ik heel extreem, en dan stáát daar iemand, die ik in detáil kan beschrijven, en floep, staat er opeens niemand meer.

Laatst gewijzigd op 16-02-2008 om 00:34.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 00:38
MAD-Duckie++
MAD-Duckie++ is offline
Ik weet het niet, hopelijk wordt ik gek ofzo...
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 08:39
Verwijderd
Bahbahbah ik voel me ellendig
Ik wil me gedachten wegstoppen, maar het lukt niet, en het heeft uiteindelijk weer geen zin.
maarr het MOET weg. Ik word er gek van. En opschrijven? Uh ja dat is weer te confronterend.
en wat ik juist niet moet doen is de confrontatie uit de weg gaan.

Damn.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 09:43
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Oké, ik ben op tijd m'n bed uit gejaagd, gedoucht, gegeten, vriendje is de kamer uit (), dus nu ben ik helemaal klaar om verder met m'n essay te gaan. Nu ook echt gaan beginnen dus. *zin maakt*
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 11:16
Verwijderd
Pff, eigenlijk gaat het best goed Maar ik heb echt last van kriebelneus, hoesten, verkouden, en dat zuigt wel. Zeker als mijn moeder ook nog eens gaat vertellen hoe onaantrekkelijk ik nu ben. Zucht. Ah well, over een uurtje op de trein en dan heb ik even geen last meer van dat gezeik.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Zeker als mijn moeder ook nog eens gaat vertellen hoe onaantrekkelijk ik nu ben.

Serieus?
Ouders horen dat soort dingen NOOIT te zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 11:39
Verwijderd
Het is weer drie keer niks, dat verdriet van mij.

Quien eres tú para hacerme sufrir para hacerme llorar
Y quien quien crees que eres tú
Para hacer de mi vida un estupido más
Y quien quien eres tú
Tu para hacerme sufrir para hacerme llorar
Si hoy tú eres feliz
Porque tengo yo que sufrir por ti
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 11:55
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:

Serieus?
kan je dat hier even vertellen...?

------------

straks met mn schoonzusje naar de brillenzaak.. gister al even een apart laten leggen en nu een keuring
vanavond oppassen op die twee draken en morgen hele dag werken (8 tot 5)
Oud 16-02-2008, 11:57
Verwijderd
Citaat:

Serieus?
Ja, dat ik er zo slecht uitzie en dat ik meer aan m'n uiterlijk moet doen enzo. En ze zegt wel dat ze het voor mn eigen bestwil doet en dat ik het waard ben, maar ik heb al zo vaak gehoord dat ik niet goed genoeg ben zoals ik eruit zie.. Alsof ik er iets aan kan doen dat ik geen perfecte huid en weetikwat heb. Maar ja, het went ook wel, denk ik?

Nog een kwartier, jay.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 13:27
Redhair
Redhair is offline
Moon wat fijn dat je je goed voelt!

Ooh, eerste weekend zonder drugs. Ik ging gister gewoon al om half elf met een filmpje op de bank liggen, klaar om te slapen. Het was gewoon raar om wakker te worden en op mijn mobiel te zien dat het zaterdag is. Hoelang geleden is het dat ik op een zaterdag wakker werd? Het werd altijd vrijdagavond weekend en dan ging ik zondagnacht maar eens slapen. Het is lekker om wakker te worden in het weekend. Ja, ik ga het wel een aantal weken zonder drugs volhouden. Goed idee om even te stoppen, heel goed idee.
Zag dat ik gisteravond ook nog door iemand gebeld ben, met een nummer. Ben benieuwd wie het was.
Oud 16-02-2008, 14:12
Verwijderd
Hahaha, mijn moeder is te schattig! Mijn zus woont op kamers en krijgt als ze na het weekend weer naar haar kamer gaat, altijd complete overlevingspakketten mee. Deze week is het een brooddoos, vier pakjes sultana hartig, twee soorten vitaminepillen, een zak chips, een stuk chocola, een half meuslibrood, een fles youghurt, een sutk peperkoek en nog iets wat ik niet kan zien omdat het onderaan in de brooddoos zit.

En ik ben eigenlijk nog niet helemaal beter maar ik doe alsof omdat ik morgen wil gaan werken. En vanavond familiefeestjes waarbij ik ongeveer negenduizend keer hetzelfde moet gaan vertellen. Maar ik zie iedereen weer, dus dat is wel gezellig. Denk ik. En ik ga de 25e toch niet naar A., denk ik. Daarom niet.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 15:42
rare kwast
rare kwast is offline
ik denk dat ik ff ga slapen.. ben zoooo moe
Oud 16-02-2008, 16:18
Verwijderd
Ik wou dattie dat voor mij deed. Maar dat kan ik beter niet denken.
Morgen optreden en ik hoooooop maar dat dat wat gaat worden. *zucht*

En sorry, maar ik kan je er niet meer bij hebben. Mijn kop is te vol en deze kinderlijke problemen gaan me nu serieus tegenstaan. Gezeik.

Slow and I will kiss you.
I'll most likely miss you.
Its been a long, long time.
And now won't you come over?
And like drunken rovers
we'll stumble ‘round downtown,
and not be on to you.
If I had more time.

Damn, weer een kippenvelopmijnzielliedje.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 16:49
Yana
Yana is offline
Nou..heb mijn dag vandaag wel goed besteed. Vroeg opgestaan, de hele grote afwas in de keuken gedaan, fornuis schoongemaakt, was gedraaid, wat huiswerkdingetjes gedaan en naar bieb geweest. Helaas deed het printsysteem het niet, en na 2x vragen (2x andere klacht en weinig hoop op verbetering) heb ik het maar opgegeven.

Verder heb ik echt totaal geen zin in vanavond; weg gaan, sociaal zijn, eten in de buurt en daarna thuis ook niet alleen zijn. Pff.. mijn kamer is opgeruimd, ik weet dat er niks is dat me verraadt en toch zou ik het liefst alles afzeggen en mezelf verstoppen. Volgens mij ben ik depressief of zo .
Oud 16-02-2008, 17:38
coopergirl
coopergirl is offline
Moeder viert vanavond haar verjaardag. Ik heb eerst vandaag gewerkt en daarna boodschappen opgeruimd, vaatwasser ingeruimd, caviabak verschoond, katten eten gegeven, anderezooi opgeruimd etc. Pff, ik heb ze net al wakker gemaakt aangezien we nog moeten eten, maar ze maken nog niet echt aanstalten om uit bed te komen. Ik voel me een beetje wiebelig in mijn hoofd, misschien heb ik de laatste dagen te weinig geslapen. Morgen lekker wandelen en onder de zonnebank.
Oud 16-02-2008, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, mijn moeder is te schattig! Mijn zus woont op kamers en krijgt als ze na het weekend weer naar haar kamer gaat, altijd complete overlevingspakketten mee. Deze week is het een brooddoos, vier pakjes sultana hartig, twee soorten vitaminepillen, een zak chips, een stuk chocola, een half meuslibrood, een fles youghurt, een sutk peperkoek en nog iets wat ik niet kan zien omdat het onderaan in de brooddoos zit.

En ik ben eigenlijk nog niet helemaal beter maar ik doe alsof omdat ik morgen wil gaan werken. En vanavond familiefeestjes waarbij ik ongeveer negenduizend keer hetzelfde moet gaan vertellen. Maar ik zie iedereen weer, dus dat is wel gezellig. Denk ik. En ik ga de 25e toch niet naar A., denk ik. Daarom niet.
Haha dat klinkt me bekend in mn oren . Mn moeder komt ook altijd met van alles aanzetten. 'Heb je nog brood voor maandag?' Wil je nog een kliek van dit of dat mee? Wel erg handig, scheelt geld en tijd!

OT:
Lekkker nog eventjes aan mn paper werken. Eigenlijk geniet ik wel van deze periode. Weinig college alleen wel veel verplichtingen mbt inlevermomenten enzo. Maar mn vorige paper is ingeleverd, nu mn onderzoekstaak maken en me maar is inlezen op het PGO onderwerp.
Oeh zin in vanaaf, weer is lekker met de meiden naar de kroeg <3
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 18:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn moeder geeft me niet zoveel mee. Alleen fruit en een cake/koek die ze heeft gekocht. En ik hou niet zo erg van spul dat je op moet warmen, dus de kliekjes raakt ze ook niet aan mij kwijt. Maar het valt me bijzonder mee hoeveel ik moet kopen in een week. Vorige week heb ik zelfs teveel fruit gekocht, iets te optimistisch. En deze week hoef ik weer veel minder te kopen, omdat ik vorige week al meteen halve porties vóór het koken heb ingevroren. Eigenlijk bevalt het me prima zelf boodschappen doen, want dan kan ik tenminste lekker zelf beslissen wat ik wil hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 19:28
Verwijderd
I fucked up again today.
Wat is het toch met mij? Wil ik het niet? Verzin ik smoesjes? Waarom vlucht ik bij het minste geringste weer weg in wat ik zo goed kan, maar eigenlijk niet wil of niet zou moeten willen?
Waarom wil ik alles zó goed doen, dat het onmogelijk is en ik bij voorbaat gedoemd ben te falen? En waarom verbaast dat me dan toch? Waarom dek ik me daarvoor in op een manier die er niets mee te maken heeft?
Wáárom maak ik er zo'n zooi van en kan ik nou niet gewoon eens wat goed doen..
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 21:17
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb net een flesje speciaalbier op en dat merk ik heel duidelijk (8% alcohol). In combinatie met psychedelic voelt dat heel raar, maar ergens ook heel mooi.. Beetje moeilijk te omschrijven, even voor de duidelijkheid, het was echt maar één flesje. Nouja, ik voel me wel goed.

Vandaag was wel gaaf. Ik wilde morgen eigenlijk naar de kerk toegaan, maar dat gaat niet door. Ik wil ook heel graag weer even een goede vriend van me zien, en die kan alleen morgenmiddag en ik was vandaag te lui om mijn kamer op te ruimen, dusja...
Oud 16-02-2008, 21:41
Verwijderd
jullie luchten jullie hart niet, dit is meer een klaag-topic.
eigenlijk zou je je eens moeten inbeelden dat je in afrika woonde en nooit eten had, of dat je President Bush heet en steeds maar moet liegen.
eigenlijk hea
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 21:43
Eend
Eend is offline
Je hart luchten kan ook klagen zijn, is maar net hoe anderen het opvatten. Jij vat het op als 'het glaasje is half leeg' anderen zullen het opvatten als 'het glaasje is half vol'. Wat jij nu doet is ook klagen.
Oud 16-02-2008, 21:47
Verwijderd
Citaat:
jullie luchten jullie hart niet, dit is meer een klaag-topic.
eigenlijk zou je je eens moeten inbeelden dat je in afrika woonde en nooit eten had, of dat je President Bush heet en steeds maar moet liegen.
eigenlijk hea
oh ja laten we met zn allen over president bush na gaan denken. en verder wat eend zegt.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 22:03
Verwijderd
Oh vandaag was m'n stemming echt drama en rijles ging dan ook slecht. Ben steeds erg afwezig en herinner me dingen slecht, best eng, de spanning zit blijbaar hoog. Vandaag naar R. geweest en dat was gewoon wel oke. Mezelf zijn, kletsen, bank hangen, kleine klusjes doen en samen eten. M'n stemming verbeterde gelukkig. Nu alleen thuis, beetje met foto's geklooid en ga nu maar slapen. Hopelijk is m'n stemming morgen weer redelijk en kom ik nog toe aan de klusjes die ik moet doen.
Oh en eten is vandaag goed gegaan. Niet perfect, maar wel goed.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten