Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb vandaag alleen meer geslapen en gister ook de halve dag. ik snap niet wat er mis met me is. steeds buikpijn en hoofdpijn. ik word echt GEK van dit lichaam.
morgen werken en later naar rekorder ![]() ![]()
||
Citaat:
Net nog QI gekeken en gestofzuigd en bier gekocht, want vanavond is m'n feestjuh en normaal komt niemand als ik uitnodigingen stuur, maar nu komt iedereen en ze willen allemaal blijven slapen, dus dat word vechten om een stukje vloer. Straks naar de Bagels&Beans want daar heb ik afgesproken met m'n home-girl en dan ga ik nog wat leren voor m'n examen en dan eten koken voor al m'n home-boys. En dan met z'n allen heul veul britcoms kijken en een soort van white russians drinken, want het is Big Lebowski dag vandaag.
|
vandaag ben ik om 7 uur opgestaan want ik moest naar school wat afdrukken gaan maken. toen ik net goed bezig was viel de elektriciteit uit en bleek er grote panne te zijn dus nu ben ik weer thuis.
|
^Geen soort van white russians drinken dan, gewoon echte.
Ik was net naar de lenzenmeneer en die was 24 en best cute en we gingen praten over allemaal ooggerelateerde dingen en begrafenissen. Nu ga ik heeel veel eten en aan school werken en dan vanavond wodka drinken en naar Rauw.
|
Verwijderd
|
Gisterenavond naar dubstep geweest en dat was te hard voor woorden, heel wat biertjes op en was fucking wasted toen we naar huis liepen, nja heb opzich wel goed geslapen en de volgende ochtend geen kater
![]() |
![]() |
|
gister heb ik nieuw gips gekregen en ik wilde eerst roze nemen, maar het is uiteindelijk lichtblauw geworden. ze hadden zoveel kleuren, dope. daarna ging ik samen met andere mates naar een vriendin die net verhuisd is binnen utrecht en ze woont nu in een door haar ouders gekocht rijtjeshuis samen met haar vriend en het huis was echt walgelijk saai ingericht en het was sowieso walgelijk dat je dit wil op je 21e als je nog studeert. maar goed.
vandaag ging ik met mn vader naar een art supplies winkel in amstelveen, want hij kreeg nog een cadeau van mij en hij wilde graag acryl verf voor zn schildercursus. de winkelmedewerker raadde hem merkloze verf aan, omdat hij nog beginner is, maar uiteraard moest mn vader rembrandt-verf hebben, haha eigenwijs.
|
Haha, ik ben nu in mijn fotoboek van 1982 aan het kijken en ik ben o.a. de diepzinnige conversaties met Metal compleet vergeten. Maar de kers op de taart is toch wel een reactie uit 2004 van onze dubbelfriss (L).
Verder moet ik zo sporten maar het regent de hele tijd. En dat betekent dus dat ik ook geen foto's kan maken vandaag. ![]()
|
Gister een hard feestje gehad bij mij thuis. Er is veel drank doorheen gegaan en ik heb snus geprobeerd (zweeds pruimtabak) en dat was niet zo verstandig. Had heel de WC muur ondergekotst (projectile vomit!) en moest dat met m'n zatte harses schoonmaken. Met teveel wc papier.
Toen ben ik op de bank, met m'n hoofd in een prullenbak in slaap gepleurd. Ik merkte geneens dat een vriend tot 2 keer toe de vuilniszak verwisselde. Om 9 uur wou ik even naar de wc en zag ik dat er water in de keuken lag, dus toen keek ik verder en bleek dat de hele wc was overstroomd (gelukkig schoon water!) dus daar ben ik ook anderhalf uur zoet mee geweest. Verder was het wel erg geslaagd. Beavis & Butthead en Trainspotting gekeken en met z'n allen op een kluitje liggen slapen. En vanochtend The IT Crowd gekeken. ![]() De ravage is net pas een beetje opgeruimd en straks ga ik slapen, want ik ben kapot.
|
![]() |
Gisteren eindelijk eens weer de tijd genomen om lang in bed te hangen en te lezen en dat beviel goed. Daarna lekker gegeten en toen 's avonds een feestje bij een vriend die jarig was en toen the departed gekeken voor de 2e keer maar ok, hij bleef boeiend. 's nachts naar huis gefietst en als een blok geslapen en daarna discovery survivorman ofzo gekeken en dat was enorm gaaf. Nu doe ik een poging tot opruimen en daarna ga ik weeerrr lekker eten en nog een poging tot lezen doen en 's avonds de gebruikelijke bnn tv avond houden
![]()
|
![]() |
|
|