Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2008, 20:46
Eend
Eend is offline
Vandaag een relaxt dagje gehad. Heb internet gefixt op mijn telefoon en dit keer geen doodsverlangen voor Frans gehad. Toch is het een eikel.
Lekker met mijn ouders en broer naar Leidse Hage geweest, een groot winkelcentrum, maar niet echt iets gekocht ofzo.
Genoten van het mooie weer wat naar zeggen morgen afgelopen is.

Maarja, niet echt iets heel boeiends...
Oud 12-04-2008, 21:24
Nienna*
Nienna* is offline
Joepie!!! *springt* Profielwerkstuk is af ! Ja, nu pas ja, maar het zijn dan ook erg veel kantjes en alles, en door drie weken ziek zijn konden we er niet aan werken. Maar nu is het dan eindelijk sinds gisteren af!!!
Er valt een hele last van mijn schouders.

Nu, net als Nijn*, herkansingen leren. Het gaat ons lukken Nijn*! Wij kunnen dat VWO wel, je zult het zien .

En pfoe, veel stress en alles, ik trek het erg slecht om die vriend niet te zien dus ik heb maar een vrede?-smsje gestuurd. Ik ga nu maar lekker slapen, want ik ben moe en morgen moet ik veel leren + er komt bezoek + ik ga naar een (onbekende) musical, dus! Maandag ook nog leren en dan dinsdag herkansing.
Maandagavond een lekkere massage daar heb ik zin in. Even ontstressen. Dan na de herkansingen examens leren...

Het komt goed!! Stapje voor stapje..
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 10:21
indigo
indigo is offline
Gefeliciteerd, Sidhe!
Succes met leren, Heksjuh! Weet je al of het goed is gekomen met je cijfer?
En een *knuf* voor iedereen.

Hmm, voorlopig de laatste keer dat ik thuis hier fijn achter mijn eigen bureautje zit met computer/internet... toch wel een gek idee. Mijn nieuwe kamer is nu, na 2 dagen behangen en schilderen, wel echt erg mooi. Ik hoop dat ie dat mét meubels nog steeds is.
Morgenochtend heb ik (als het goed is) weer internet, dus tot dan!
Oud 13-04-2008, 10:27
Nijn*
Nijn* is offline
Haha, ja vooral als ik op deze manier doorga gaan die herkansingen helemaal goed komen Maar ik voel me zó ontzettend moe en beroerd, ik kán ook gewoon niets uitvoeren. Ik haat mijn weerstand, ben ik net van de keelontsteking af, ziet het er naar uit dat ik nu bronchitis te pakken heb.. Ik hoest me de longen uit mijn lijf en dat doet zooveel pijn.. Dus heb gisteren letterlijk één stencil van aardrijkskunde doorgekeken en (slecht) samengevat en dat was het. Beetje filmpje gekeken, met mensen zitten lullen en in bed gelegen, dat was het. Dus vandaag móet ik wel echt even wat meer doen, zoals een luistertoets voor Duits, m'n aardrijkskunde écht goed gaan leren en wiskunde oefenen.. Maar of dat er nou echt ook allemaal van gaat komen..
Gelukkig is het lekker weer, ben ik een leuk boek van Grunberg aan het lezen en staan de Rolling Stones keihard aan. Voel me ineens weer een heel stuk beter dan afgelopen dagen, wie weet hoe lang het dit keer blijft hangen..
Oud 13-04-2008, 10:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Nijn*: Ik weet niet waarom, maar ik krijg een vrolijk gevoel bij je post. Zorg goed voor jezelf, lekker warm aankleden enzo, zodat je niet weer ziek wordt.

Vannacht heb ik zo raar gedroomd. Vanochtend besefte ik dat het gevoel dat ik daarin had gewoon een versterkte vorm is van wat ik de laatste tijd altijd voel. Ik heb het idee dat ik niet bewust ben van wat allemaal om me heen gebeurt. De tijd vliegt, de gebeurtenissen gaan als een razende langs me heen, maar het is net of ik er niet genoeg grip op heb. Ik doe veel leuke dingen enzo, maar het voelt echt alsof ik er niet voldoende uithaal. Alles lijkt zo passief. Na de vakantie moet daar maar eens verandering in komen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 11:36
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Darkfairy: echt niet normaal die collega's van jou. Ik snap wel hoe je je voelt, heb me lang ook zo gevoeld overal. Wat voor werk doe je precies?

OT: Gister pubquiz-finale in A'dam gehad, uiteraard niet gewonnen, ergens in de middenmoot geëindigd. Het was wel heel gezellig, wel heel druk, 1500 mensen, maar het leek niet zo druk, dus gelukkig had ik daar een last van.

Straks cadeautjes! En m'n vriend doet heel geheimzinnig en ik mag niks weten...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 11:53
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@ Darkfairy: echt niet normaal die collega's van jou. Ik snap wel hoe je je voelt, heb me lang ook zo gevoeld overal. Wat voor werk doe je precies?

OT: Gister pubquiz-finale in A'dam gehad, uiteraard niet gewonnen, ergens in de middenmoot geëindigd. Het was wel heel gezellig, wel heel druk, 1500 mensen, maar het leek niet zo druk, dus gelukkig had ik daar een last van.

Straks cadeautjes! En m'n vriend doet heel geheimzinnig en ik mag niks weten...
ik werk in een sociale werkplaats.
maar dan nog vind ik die reactie's van haar niet normaal.

en gefeliciteerd.
Oud 13-04-2008, 12:05
Verwijderd
Ik heb zo raar gedroomd. Een gelukkige herinnering over hem. En dat was even raar. Want daar mag ik niet aan denken. Want dan ga ik hem weer missen enzo. En je mag, volgens mijn omgeving, mensen zoals hij niet missen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 12:15
Heksjuh
Heksjuh is offline
Missy:

Hele fijne verjaardag!

Indigo: ja, het is allemaal opgelost
Succes met verhuizen!

Duivelaartje: hoelang heb je vakantie?

Nijn en Nienna succes met jullie herkansingen, en Gothic met tentamen.
En de rest met scriptie, essay, studie enzo ook.
Oud 13-04-2008, 12:21
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Kutzooi. Ik krijg het niet af. Ik heb niet de tijd om alles te leren voor mn tentamen
dit ja.. pff
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 12:29
'Melody
'Melody is offline
ik haat m'n ouders. de campingtijd begint weer,
elk weekend camping enzo, en ik vind het echt niet
erg om tussendoor weekend mee te gaan enzo.
maar ik mocht weekenden thuis blijven, en nu ze
alles weten met jeugdzorg enzo niet. want ze zijn bang dat ik mezelf iets doe,
nou ik kan wel voor mezelf zorgen hoor, jezus.
want ik zie vriendinnen enzo, alleen in weekend, omdat ik
als ik naar school ga enzo, gewoon geen energie heb,
moet huiswerk, leren enzo. dus ik zie ze alleen soms in weekend,
spreek ze al steeds minder. en dan helemaal niet meer,
en dan heb ik gewoon niemand meer, snappen ze dat dan niet?
ik wil ook gewoon m'n vriendinnen houden,
maar dat gaat dan toch niet? godverdomme.
kankerkankerkankerzooi.
óf ze willen gewoon dat ik niks meer heb?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 12:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Duivelaartje: hoelang heb je vakantie?
Weekje.

@Missy: Van mij ook de felicitaties!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 12:44
Redhair
Redhair is offline
Nattigheid, als jouw omgeving zegt dat alles beter word als jij willekeurig iemand vermoord doe je dat toch ook niet? Dat neem je toch niet zo maar aan? Misschien beetje een cru voorbeeld, maar laat je niets aanpraten. Denk aan die mooie herinneringen, mis hem, verwerk het! Jij gaat je echt niet beter voelen als je hard je best doet niet te denken aan mooie herinneringen omdat je hem niet mag missen. Ieder mens mag gemist worden. Mensen zijn niet alleen goed of juist slecht, misschien ziet je omgeving hem als een slecht mens oid, maar dat bestaat niet. Serieus meid, mis die gast, huil de tranen, laat je gevoel er zijn, dit is gewoon een soort van rouw en daar kom je het snelst doorheen als je al je gevoelens gewoon toelaat. Waarschijnlijk allemaal lief bedoeld van je omgeving, maar luister naar je gevoel en je gedachtes in plaats van hun woorden.

Hier gaat alles wel lekker. Hoor voor vrijdag of ik ben aangenomen in het restaurant waar mijn broer werkt. De eigenaar, toffe gast, moest nog overwegen of hij wel familiebanden binnen het kleine team wilde. Ik ben benieuwd.
Vrijdagnacht waren een hele zooi mensen bij mijn huisgenootje, omdat we wat van plan waren. N.'s ex kwam ook nog even, het was wel raar om in dezelfde ruimte te zitten, ik was een beetje gespannen. Maar goed, het ging wel oke, we hebben niet gepraat en elkaar misschien twee keer aangekeken, niets spectaculairs.
Heb de laatste dagen trouwens verhalen over N. gehoord waar ik niet goed van werd. Eerst dacht ik nog dat we over een aantal maanden vast wel weer eens zouden kletsen, maar ik hoef die gast nooit meer te spreken. Onze jeugd samen, de vage vriendschap later, de 'verhouding', het betekent niets meer voor me. Toen die verhouding uitkwam bewees hij zelf al even hoe laf, egoistisch en zielig hij is, maar dat viel allemaal nog best mee als je het vergelijkt met de dingen die ik nu heb gehoord, wat hij haar allemaal heeft aangedaan, hoe egoistisch, manipulatief, zielig en ziek hij is. Die gast is eng en ik hoef hem nooit meer te spreken.

K. en ik doen lekker alsof we vriendjevriendinnetje zijn, misschien zijn we dat ook al, het is nog niet uitgesproken. Ik ben weer eens van plan om te minderen met pep, want mijn hart gaat de laatste tijd steeds vaker fucken als ik gesnoven heb, ik heb soms het gevoel dat ik binnen een jaar een hartstilstand krijg als ik zo doorga. En als ik straks ga werken moet ik ook minder gebruiken en ook met K. is minderen wel goed, want hij doet geen harddrugs en ik wil niet het junkievriendinnetje worden. Als we wat krijgen mag drugs geen issue worden, ik wil geen zorgen daarover en pijn daardoor, dus beter minderen. Maarjaa, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Een jaar geleden besloot ik naar de detox te gaan, die stap zou ik eigenlijk weer moeten zetten maar no way, dat kan niet, dat kan echt niet. Dus hup, sterk zijn, gewoon minderen, de dealer zeggen dat hij me niet meer moet verkopen, die gaf zelf ook al aan laatst dat hij zich zorgen maakte om mij, en minderen met die shit. Jaaaja.
Oud 13-04-2008, 12:52
Verwijderd
@'Melody: Ze maken zich duidelijk zorgen om je, misschien ook wel terecht, en willen voorkomen dat er iets met je gebeurt. Dat lijkt mij een hele normale reactie voor ouders. Probeer je ouders eens (rustig) uit te leggen hoe jij er tegen aan kijkt, waarom je niet mee wilt/waarom het voor jou belangrijk is dat je ook eens thuis bent in de weekenden, enz. Wie weet kunnen jullie er afspraken over maken (bv. dat je ouders ook eens een weekend thuis blijven als ze je niet alleen willen laten oid).
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 16:43
'Melody
'Melody is offline
Ik heb het er ook over gehad met ze,
maar ze denken dat als het niet gaat ik mezelf niet in de hand kan houden,
-heb al een keer in ziekenhuis gelegen wegens od-
maar dat kan ik wél. Zij willen daar gewoon elk weekend heen,
wat ik vind maakt ze niks uit? aaargh.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 16:45
Heksjuh
Heksjuh is offline
Sidhe: gefelicteerd!
Oud 13-04-2008, 16:46
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Weekje.
En dan een week les en dan de week erop (week van 30 april) weer een week vakantie, of hebben jullie die maandag en dinsdag niet vrij?
Geniet van je vrije week
Oud 13-04-2008, 16:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
En dan een week les en dan de week erop (week van 30 april) weer een week vakantie, of hebben jullie die maandag en dinsdag niet vrij?
Geniet van je vrije week
Nee, we hebben gewoon maandag en dinsdag de hele dag les. Maar daarna wel weer een paar dagen vrij, dus dat is wel tof.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 17:24
darkfairy
darkfairy is offline
.
ik zou me het liefst morgen ziek willen melden.
door al dat gedoe.
wat ze me via msn gestuurd had.
.
Oud 13-04-2008, 17:54
Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje: bij ons zijn er herkansingen die maandag en dinsdag, maar ik heb geen her dus ik dan een weekje vakantie

Darkfairy: (})

Trouwens, laatst vroegen nog een paar mensen zich af hoe het met Little_lady gaat. Een tijd terug ging het er over dat iemand haar een mailtje wilde sturen, heeft iemand dat toen gedaan? En ik geloof dat toen is gezegd dat haar mail in haar profiel staat, maar of ik kijk scheel of het staat er niet. Ik dacht er gisteravond namelijk aan om haar een mail te sturen. Maar dat gaat een beetje moeilijk zonder adres.
Oud 13-04-2008, 18:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Heksjuh: Bij ons zijn aankomende week de herkansingen. Dus als je een her hebt, heb je geen vakantie. Wel lullig, want dan heb je in de week van 30 april óók geen vakantie.

Ik ben een tijdje geleden opzoek gegaan naar het e-mail. Er staat een mailadres in haar profiel, maar dat is een vage en onbekende. Ik denk echt zo'n e-mail die je gebruikt voor aanmeldingen op websites enzo. We kunnen proberen daarop te mailen, maar ben benieuwd of ze daar op kijkt. Ik denk inderdaad soms nog wel aan haar. Heel raar, terwijl ik haar helemaal niet ken. Maar het greep me zo aan.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 19:10
rare kwast
rare kwast is offline
zo weer thuis van een dagje weg (van zaterdagochtend tot net)
nu snel mn medicijnen zoeken, heb ze al weer een dag niet ingenomen
Oud 13-04-2008, 19:19
kroot
kroot is offline
@ sidhe & missy: gefeliciteerd

Vandaag was het open kloosterdag. Er waren 150 mensen. En ik mocht ze lekker toch ontvangen ipv voor de koffie en thee zorgen, een stuk beter!
En ow er worden binnenkort nieuwe studio's voor jongeren opgeleverd. 29 m2, dat is meer dan 3 x zo groot dan ik nu heb. Alleen heb ik nu tuurlijk wel alle gemeenschappelijke ruimtes, en kunnen al mijn slagwerkinstrumenten op de gang. Maar toch woei! Ik zou het zo gaaf vinden!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 20:02
Roosje
Roosje is offline
Jahaa ik had een tien voor mijn mondeling literatuur. Dus dat sluit ik hoe dan ook af met een tien, echt te gaaf. (L) En een 96 voor m'n betoog. Dan heeft dat jaren schrijven toch nog ergens nut voor gehad, want nu mag ik een 79 voor mijn eindexamen halen om een negen op mijn eindlijst te staan voor Nederlands. En dat zou wel moeten lukken. (:

En mijn vriendje is lief maar ik vind het zo rot dat we niet standaard langer bij elkaar kunnen zijn dan twee dagen en twee nachten. Slapen wordt zo zonde van mijn tijd dan.
Oud 13-04-2008, 20:12
Missy1234567890
Bedankt voor alle felicitaties!

Verjaardag was wel leuk, geen visite, alleen gezin + aanhang, maar zo vieren we het altijd. Ik heb een Wake-up light gekregen van m'n ouders, dat was echt een verrassing. Morgenochtend dus maar meteen uitproberen of ik daar echt zo relaxed van wakker word. Verder nog een boek en een pyama. En van m'n broertje nog een boek en van m'n zusje een hele leuke ketting en oorbellen en van m'n andere broertje het Kolonistendobbelspel en een usb-stick. En van m'n vriend een grote kaart met een briefje erin met een tekst waaruit hij alle klinkers had gehaald zodat het lastig te lezen was. Maar ik mag binnenkort nog een keer een lekker luchtje uitkiezen dat hij dan betaalt. Dus al met al goed verwend.

En nu ben ik moe, echt niet meer normaal, rare moeheid ook, die begon vanmiddag op een gegeven moment en is niet meer weggegaan. En m'n vriend is net naar huis en normaal ga ik dan altijd mee, maar ik heb het zo druk deze week met m'n scriptie-opzet en moet nog naar 3 universiteitsbibliotheken en het is zo ver vanuit hem en vanuit hier is het maar een uur met de trein. Dus het was handiger dat ik niet meeging, maar ik vind het echt niks. Ik zie hem vrijdagavond pas weer. Een jaar geleden ging het altijd zo, maar de laatste tijd zagen we elkaar heel vaak, woonde ik praktisch bij hem. Maarja, scriptie gaat voor.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 20:45
Verwijderd
@Sidhe&Missy: GEFELICITEERD!
@Dolce: wanneer is je bloktoets?

OT:
Wat een rotweekend. In één klap alles op z'n kop. Het klopt gewoon niet.
En dan ook nog tentamen leren. 'k Ben echt niet ver genoeg gekomen dit weekend. Dus morgen maar weer hard aan de slag.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 20:49
Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy & Sidhe: gefeliciteerd!!

OT: Ik haat mezelf, ik haat vandaag, ik haat alles. Geweldig, ik heb verdomme WEER NIETS GEDAAN. Ik kan hier zo boos om worden, alle tijd van de wereld gehad maar nee hoor, ik ben te lui om iets uit te voeren, te lui om wat te leren. Zo hebben die herkansingen natuurlijk helemaal geen zin. Ik moet niet denken dat ik alles al ken, ik moet niet denken dat alles wel lukt en dat het toch niet uitmaakt omdat ik al voldoende sta want het maakt wel uit. Ik sta geen goede, stevige voldoendes, ik wilde toch zo hoog mogelijk mijn eindexamen in gaan? Dan is nu de tijd om wat te gaan doen, trut! Nee, in plaats van wat nuttigs zit ik weer die HBO-docu te kijken, op am-forum te chatten en krijg ik een enorme vreetbui. OMG, ik haat dit zo erg. IK MOET WAT DOEN!! *schopt zichzelf* Bah, mens, ga leren ga lezen, ga iets doehoen! Met deze instelling haal ik het nooit..
Oud 13-04-2008, 20:53
darkfairy
darkfairy is offline
@Heksjuh thx .
Oud 13-04-2008, 21:03
Verwijderd
Dankjeweeeeeeel! <3 Missy: gefeliciteerd!

Leuke dag gehad! Of leuk weekend, eigenlijk. Vrijdagavond/zaterdag bij vriendje geweest voor zijn "feestje", weinig nuttigs gedaan - maar ik kreeg wel ontbijt op bed, én hij nam me 's avonds mee uit eten, en kreeg een concertkaartje en Magic-kaarten En hij is nog steeds lief hihiihihihih.

Ennn 's middags nam mn vader me mee naar een musical Niks voor hem of althans had het niet verwacht, maar het was supergezellig. Porgy and Bess, ofzo - beetje té opera voor mij maar alsnog best vet. Van zusje nog een leuk truitje gehad, en superveel smsjes/krabbels - leukkk.

En nu ben ik moe.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 21:20
darkfairy
darkfairy is offline
@Sidhe gefeliciteerd.
Oud 13-04-2008, 21:36
darkfairy
darkfairy is offline
.
spanning voor morgen,
en ik weet niet hoe ik me moet gedragen.
en wie me mag en wie niet.
nou maar slapen.
.
Oud 13-04-2008, 21:51
Verwijderd
Gewoon onbegrijpelijk is het soms. Dan voel je je de hele dag naar terwijl je met je beste vriendin bent. Bah. Ik begin die sombere gevoelens echt zat te worden. Een chronisch gevoel van onvrede, ik ben echt zo'n pessimistische zeurpiet waar iedereen zo'n hekel aan heeft. Was het maar een beetje anders.
Drukke week op stage deze week en daar zie ik wel een beetje tegenop. Ik hoop dat het allemaal een beetje goed gaat. En ik moet deze week moeilijke dingen eten met m'n broer en ik wil niet. Iedereen zegt dat er wel wat bij mag, maar ik zie het niet. Ja, m'n bmi is te laag, maar niet zo heel erg toch? En m'n kleren zitten wel wat los, maar dat komt gewoon omdat ze op een hoger gewicht zijn gekocht. Boeiend. Nee, er mag nog wel wat af. Gewoon wat minder vet, want ik heb niet het idee dat dat nou echt veel minder is geworden.
Nouououou jaaaaaaaaaaaaaaa, rare ES perikelen...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 23:19
Nienna*
Nienna* is offline
Precíes wat Nijn* zegt.

Maar ik heb vanavond wel mooi een voorstelling gezien waar een vriendinnetje in speelde, dat was echt super!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 00:03
Verwijderd
Best wel een fijn weekend gehad. Een aantal vriendinnen en een vriend weer gezien en dat was fijn. Lekker bijkletsen. Verder ziet de wereld er een beetje maf uit... alsof alles bubbelt ofzo. Nouja, ik ga zo maar lekker slapen, dan is het morgen vast weer over .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 04:55
Verwijderd
Nog vier uurtjes.. Bwah, ik kan niet slapen van de zenuwen! Maar het komt goed, het komt heus wel goed .
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 06:48
Verwijderd
Hm, ik kwam er gisteren achter dat m'n pilgebruik en depressie ongeveer gelijktijdig begonnen zijn.

Vandaag: STUDEREN!!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 07:04
Neko*
Neko* is offline
Ik heb weer een beetje meer rust in mijn hoofd en mijn lijf. Dat is fijn, want dat kan ik wel gebruiken bij mijn pw's Scheikunde vandaag. Ik heb het hele weekend geleerd en geoefened en nog heb ik het idee dat ik geen voldoendes ga halen. Nú al kruipen de zenuwen door m'n lijf. Echt niet leuk gewoon.
En ik ben zó verschrikkelijk moe. Dit weekend continu op tijd opgestaan om te leren. Alleen kan mijn lichaam daar zo slecht tegen. Weekend is slapen slapen slapen en wat leuke dingen doen, zodat ik de volgende schoolweek weer volhoud. Naja, gelukkig dinsdag practicum bio (ga de rest van de dag maar ziek melden anders houd ik dat niet vol. Welke idioot plant het dan ook om 2 uur. Ná al mijn lessen, nog eens 3 uur practicum. Ja, ga dood ofzo. ) en woensdag vrij ivm rapportvergaderingen. Oh, god rapport... En dan nog 7 dagen school en is het EINDELIJK vakantie.. Daar leven we dan maar naar toe. Kop op, nog maar eventjes doorzetten..
Oud 14-04-2008, 08:32
Yana
Yana is offline
Sidhe, Missy.. nog gefeliciteerd dames! Maak er een mooi jaar van allebei!
Oud 14-04-2008, 09:09
Verwijderd
Shit. De therapeute heeft een wachtlijst van een maand, maar, joepiedepoepie, bij de nieuwe dietiste kan ik donderdag al terecht.

En wanneer gaat die onrust nou eens weg? Wanneer houdt het op? Als ze vrijkomen? Als ik weer iets te doen heb? Als de herinneringen vergeten zijn? Als ik aanmezelf durf toe te geven? Ik was zo verdrietig om mijn moeders opmerking gisteren. Op de radio was een reclame voor open gevangenissen-dag, en dat je kan bezoeken. Dus ik zeg: nou, voor mij hoeft dat even niet hoor, een gevangenis in. Zegt ze zuchtend: heb je daar dan nog stééds een trauma van?
Nou jaaaaaaa zeg. bedankt he. Ik zal t jou laten overkomen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 09:51
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat ontzettend sáái, een weekeinde zonder internet of computer. En ik kon dus niet eens iets voor mijn scriptie doen al had ik het gewild, maar toen zei iemand ineens dat het al half april was en Blegh, ik wil gewoon even een weekje vakantie, maar dat is gewoon ook uitstellen. Eerst hoefde het niet omdat ik mijn essay af wilde en nu hoeft het dan zeker niet omdat ik net dat essay heb gemaakt, jaja
Oud 14-04-2008, 10:26
metallica
metallica is offline
Gelukkig ben ik nu weer rustig, maar vannacht ging het niet echt lekker zou je kunnen zeggen... hij was zo leuk om me een vreetzakje te noemen toen ik 's avonds nog honger had en iets wilde eten en laat dat nou niet zo goed gevallen zijn... En nu heb ik hoofdpijn van het gestress. Bleh, ik kan echt nergens meer tegen de laatste tijd, maar aan de andere kant hij weet het, waarom zegt hij dan zulke dingen Ik ben op, ik heb het gehad met alles. Waarom...
Oud 14-04-2008, 10:32
Verwijderd
Best een ok weekend gehad. Vanochtend kwam er voor de laatste keer iemand van de spits langs. Wel een goed gesprek gehad, hoewel het weer die irritante gast was, maar vandaag was hij echt ok. Ik weet alleen of het nou goed was dat ik op zijn laatste vraag eerlijk heb geantwoord. Hij vroeg naar mijn suïcidale gedachtes en ik heb hem eerlijk verteld dat ik die nog steeds wel heb. Dat het in periodes komt. Hij vroeg of ik een plan had dus ik heb hem mijn manier verteld, maar ook gezegd dat ik nu niet meteen daar heen ga ofzo, dat ik geen dag en tijd heb gepland, maar dat ik wel weet wat ik ga doen, mocht ik er een eind aan willen maken.... Nouja, ik hoop dat hij begrepen heeft dat dat niet nu meteen is. Ik denk wel dat hij dat door had.

Net even wat boodschapjes gedaan. De uitkering van deze maand staat op mijn rekening. Nu is het even afwachten wanneer de rest komt. En ik heb net echt giga hard op mijn tong gebeten. Er is echt een stukje "vel" af... Nouja.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 12:42
Neko*
Neko* is offline
Het eerste PW Scheikunde ging wel goed. Alleen nu kijk ik het volgende door, wat ik over een kwartiertje heb. En het komt me nog niet eens bekend voor. Ok, dat nog net. Maar ik weet gewoon echtn iet meer hoe ik die dingen moet berekenen. Daar gaat mijn kans op voldoende...
Oud 14-04-2008, 14:03
Missy1234567890
In de UB in Groningen en die zit nog steeds propvol, nog steeds tentamens ofzo (?)
Ik ben heel blij want ik kwam er net achter dat die boeken waarvoor ik naar de Uva zou moeten, 'gewoon' hier in de UB staan. Dus nu hoef ik niet naar een voor mij onbekende bieb, dat gaat me veel tijd schelen. Wel baal ik dat een aantal artikelen die ik nodig heb, hier niet zijn, maar (gelukkig) wel op de VU, dus misschien morgen daar maar heen dan. En ik baal dat mijn ibl-aanvraag niet in behandeling kan worden genomen omdat dat boek uitgeleend is...dat wist ik, maar ik dacht dat ik dat wel via ibl kon reserveren, blijkbaar niet dus. Maar ik moet het echt hebben, straks verlengt diegene het weer en moet ik nog langer wachten en dat kan niet, want ik heb het écht nodig ivm scriptie. Misschien kan één van mijn begeleiders het voor mij reserveren, zij hebben een UvA-pasje.

Ik werd vanochtend wél wakker van m'n Wake-uplight, maar veel te vroeg, want ik had hem niet goed ingesteld. Wel lachen zo'n lamp. Ik heb er ook allemaal geluidjes op zitten, fluitende vogels, zee, krekels en een nachtegaal.

Nu éérst wat eten, want ik heb sinds vanmorgen half 10 niks meer gehad en ik val zo wat om.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:06
coopergirl
coopergirl is offline
Ik was in de veronderstelling gisteren vrij te zijn, maar zaterdagavond, vlak voordat ik om 23.15 uur naar huis wilde gaan, kwam ik erachter dat ik zondag ook moest werken. Derde weekend op rij. Het is echt veel te gek, weken van 40 uur werken naast m'n opleiding. Ik trek het gewoon niet, en als ik tegen die manager zeg dat ik een contract van 32 uur heb en mijn rooster waardeloos vindt, moet ik met een oplossing komen. Ik overweeg echt om m'n baan op te zeggen (tweemaand opzegtermijn vanaf de eerste van de maand) en daarna via een utizendbureau de zomer door te komen.. Alleen heb ik dan geen betaalde zomervakantie, denk ik. Het nieuwe schooljaar wil ik volledig studeren, deze baan moet ik toch vanaf. Bah, en ik baal nog van m'n functioneringsgesprek. Ik bleek ook een van de weinigen te zijn die tegen hem in gingen. De rest zei 'ja en amen' op zijn kanttekeningen, en durven geen kritische opmerkingen terug te plaatsen.

Vandaag een dag vrij, dan weer vier werken.. En die tentamens leren... Drie tentamens leren voor volgende week maandag. Ik heb er een hard hoofd in
Oud 14-04-2008, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Het eerste PW Scheikunde ging wel goed. Alleen nu kijk ik het volgende door, wat ik over een kwartiertje heb. En het komt me nog niet eens bekend voor. Ok, dat nog net. Maar ik weet gewoon echtn iet meer hoe ik die dingen moet berekenen. Daar gaat mijn kans op voldoende...
Hoe ging het? Ik hoop goed! Was het niet gewoon stress?

OT: H'm. Perfectionisch to the bone. En terecht. En nu? Mezelf overstressen om hoger te halen? Om maar weer niet aan de ^&$%#&*-toekomst te hoeven denken.. zit daar misschien een verband? En wat zeur ik nou toch allemaal, ik kan toch ook gewoon leuk en blij zijn. Misschien zou dat ook wat uitmaken met hem. Met alle verliefdheden, ooit.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 15:13
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb morgen tentamen maar in plaats van hard te leren zit ik een beetje te internetten. Terwijl ik eigenlijk nog 20-30 bladzijdes moet lezen en de stof herhalen. Voor half negen, want ik wil Grey's Anatomy kijken. En ik moet nog inpakken, bussen uitzoeken, douchen.
Morgen verhuizen! Nouja, alles staat er al behalve kleren. En vrijdag kom ik weer thuis en maandag en dinsdag ben ik vrij. En de week erop is vakantie. Dus heel veel ben ik er ook nog niet de komende drie weken.

Terwijl ik zaterdag echt nog lichtelijk in paniek was vind ik het nu niet zo erg dat ik twee werkcolleges niet de stof heb gelezen. Ik heb het wel even doorgekeken.
En nu heb ik eigenlijk geen stress of paniek, terwijl ik het ook weer niet geweldig ken. Ik heb wel geleerd voor een voldoende, het is niet zo dat ik slecht geleerd heb. Maar ook weer niet supergoed ofzo.
Ach, het komt vast wel goed en anders herkansing.

En nu stoppen met alles doen behalve leren , en leren!
Oud 14-04-2008, 15:55
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Iedereen zegt dat er wel wat bij mag, maar ik zie het niet. Ja, m'n bmi is te laag, maar niet zo heel erg toch? En m'n kleren zitten wel wat los, maar dat komt gewoon omdat ze op een hoger gewicht zijn gekocht. Boeiend. Nee, er mag nog wel wat af. Gewoon wat minder vet, want ik heb niet het idee dat dat nou echt veel minder is geworden.
Nouououou jaaaaaaaaaaaaaaa, rare ES perikelen...
Dat had ik kunnen schrijven..*knuf*
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 16:11
Nijn*
Nijn* is offline
Ik kan het niet meer. Ik kan niet meer leren, ik kan niet meer stoppen met am, het lukt me niet meer, ik ben op.
Oud 14-04-2008, 16:41
Verwijderd
Ik ben even flink wezen shoppen . Vooral ondergoed hoor, want dat had ik dringend nodig, maar daarnaast ook een super gaaf vestje (grijs met rode liefheersbeestjes) en een pyamabroek. Daar word ik wel een beetje vrolijk van. Daarna naar naailes en ik had niet verwacht dat H. er was, dus was ze er wel! Vond ik wel gezellig. Weer een stukje verder gekomen met mijn tas. Voor de volgende keer nieuwe knopen kopen (ik ahd er gekocht maar die zijn op een raadselachtige manier verdwenen) en een rits. Ik ben over ongeveer een maand jarig en ik denk dat ik dan een naaimachine vraag . Ik vind het echt zo leuk! Verder bubbelt de wereld nog steeds een beetje. Hebben jullie dat ook? Ligt het aan het weer?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten