Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En ik snap wel dat je het vervelend vind dat pixel liever naar de verjaardag van haar vriendin gaat. Maar dat je er niet eens begrip voor op kunt brengen vind ik wel een beetje vreemd. Er is een forummeet in groningen, waar maar 1 persoon zeker kan komen, omdat de rest het te ver weg vindt en andere dingen te doen heeft en geen zin heeft. Ik zou pixel voor gek verklaren als ze wél ging en de verjaardag van haar vriendin af zou zeggen om naar Groningen te komen, voor één forumer die ze vaagjes kent. Dat zou die vriendin vast ook vinden. OK, als ze het nou één dag van tevoren zou zeggen dan kan ik me voorstellen dat je dat erg vervelend vind, maar nu zegt ze het een maand van tevoren, en ik neem niet aan dat je veel belangrijke afspraken hebt moeten afzeggen/verplaatsen omwille van deze forummeet. Man, anders hou je die meet gewoon op een andere dag?
|
Volgens mij gaat het trophus om het principe, en was pixeldansje nu toevallig de sjaak
![]() Ik vind het namelijk ook extreem vervelend als ik rekening hou met een meet, en die uiteindelijk niet doorgaat. Op L&R was het dan respectievelijk 1 dag en 1 week van te voren ![]()
||
Citaat:
![]()
|||||
Citaat:
Dat de rest niet komt vanwege uiteenlopende redenen (een enkeling vanwege financiele redenen, die begrijp ik dan wel) dat boeit me niet. Die hebben zich ook niet inschreven bij "komen". Hier komt bij dat dit al de DERDE poging is deze meet op touw te zetten, dat ik DRIE keer op een rij mn kamer heb aangeboden en het nu gewoon zat ben. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik was zelfs nog relatief vriendelijk omdat het pixeldansje was en niet iemand anders...
|
Ja nou fijn, ik vind het ook niet leuk als een meet wordt voorgesteld en niemand komt maar in dit geval vind ik het niet zo gek, want soms komt er wat tussen. Dat is een betere reden dan "ik wil niet want er komt niemand." Als mensen denken, goh, als ik nou kom, misschien komen anderen dan ook, zou het al vlotter gaan. Bovendien is het nu ruim van tevoren, ik snap het probleem niet zo.
En nou goed, ik snap heel goed dat het frustrerend is als mensen andere dingen belangrijker vinden dan jouw planning. Maar goed, als pixeldansje voor de rest rond die tijd op vakantie is en alles en voor haar vriendin die andere data op de tijden dat pixel niet weg is, niet uitkomen, dan kan ik mij goed voorstellen dat die vriendin het ook niet zou pikken als ze zei "nee dan kan ik echt niet, dan heb ik een kleine forummeet in Groningen." Dat zou ik dan als vriendin ook niet gepikt hebben. Ik denk dat dit een moment is waarbij de uitdrukking "Internet1!1!!" toch wel een beetje op zijn plek is, ik vind mijn IRL-vrienden ook iets belangrijker dan forummeets. Ook al zijn jullie dan wel echte mensen en alles.
Laatst gewijzigd op 13-05-2008 om 16:00. |
![]() |
|
[herhaling]
Het is niet de eerste keer, dit gebeurt structureel met Groningen meets. Mensen schrijven zich in op "komt zeker" lijstje vormt, meeting staat er aan te komen en dan meld opeens iedereen zich af met de meest lamme redenen. Enig idee hoe irritant dat is? Als het een keertje gebeurt, swa, boeit niet, soms heb je pech, maar als t gebeurt zoals nu weer dan komt er een moment waarop iedereen door de stront kan zakken. [/herhaling]
||
Citaat:
|
Dat heb ik ook gehad met wat meets in Utrecht, eentje dat alleen Niels op kwam dagen, en op de andere dat alleen Ecnelis en Topdrop kwamen. Allebei de meets waren wel gezellig, trouwens. Maar ja, ik weet hoe irritant dat is als mensen zomaar dingen afzeggen. Zelfs al is dat om ziekte, daar kunnen ze niets aan doen maar dat is vooral vervelend omdat op het laatste moment pas wordt afgezegd. Aangezien jij nu nog een maand hebt om je dag vol te plannen, vind ik niet dat jij echt kan klagen. Aangezien je het óf ontzettend druk hebt dat je 13 juni met je leven moest verdedigen, of anders een soort horror vacui in je agenda hebt, kan je vast wel iets anders vinden om te doen.
Je weet zelf ook wel dat Groningen voor veel mensen ver is. En ja het is stom als ze dan toch op de "komen" lijst gaan staan, maar soms komen daar ook dingen tussen die belangrijker zijn dan het forum. Deal with it, zou ik zeggen.
||
Citaat:
Als ik mijn verjaardag vier, plan ik gewoon een dag, ik nodig iedereen uit, en dan maar afwachten wie er wel of niet kunnen komen, als ze het maar even laten weten (vanwege boodschappen voor avondeten) ![]()
|
![]() |
trophus, dan bied je je kamer toch gewoon niet meer aan? Simpel. En ik zie nergens staan dat de vriendin van Pixeldansje van alles eist, dat heb jij ervan gemaakt. Pixeldansje zegt alleen dat ze liever naar de verjaardag van haar beste vriendin gaat en dat vind ik volkomen logisch.
Maar goed, waar bemoei ik me eigenlijk mee. ![]()
||
Citaat:
![]() En verder ben ik het wel eens dat het kut is dat meets niet doorgaan, terwijl je er wel op hebt gerekend. Maar dit is een maand van tevoren bekend. Even serieus. Trophus, je overdrijft. En mensen zetten zich kennelijk vrij snel op het 'komen' lijstje. En omdat dit zover van tevoren is gepland, is er ook een grote kans dat mensen andere activiteiten plannen en soms geen andere keus hebben dan de meetdag daarvoor op te offeren.
|
Verwijderd
|
Ik vind dat Trophus zich gruwelijk aanstelt, sorry dat ik het zeg.
Het is natuurlijk prachtig dat hij vaak bereid is om 3 uur te reizen met de trein en om altijd alles opzij te schuiven voor internetmeets, maar hij moet niet verwachten dat iedereen hier hetzelfde doet. En natuurlijk is het heel aardig dat 'ie zijn huis beschikbaar stelt, maar hij moet gewoon niet zo op z'n pik getrapt zijn als niemand er gebruik van wil maken. Bovendien staat er nog een hele lijst onder misschien, en als je Trophus mag geloven, moet je je eigenlijk maar altíjd onder misschien neerzetten, want eenmaal onder 'komt zeker', betekent dat je er ook écht aan vast zit en niet eens naar de verjaardag van je beste vriendin mag gaan. Ofzo. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is heel logisch dat als je iets beter te doen hebt je niet naar een forummeet gaat, dat is niet heel raar, mensen gaan liever iets doen met mensen die ze wel kennen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En bij de Dabomeet kan ik er dus niet bij zijn helaas, vind het wel jammer, omdat een strandmeet met lekker weer me erg leuk lijkt, maar goed, er komt vast nog wel eens een meet, en ik vind het afstuderen van mijn oud-klasgenoten belangrijker. ![]() |
![]() |
|
DK meet 10
Plaats: Den Haag/Scheveningen Datum: vrijdag 4 juli Waar: Blauwe bord met de treinen op Den Haag centraal, half 2 ofzo, daarna naar Scheveningen Wat: Picknick op het strand Contactpersoon: Daboman Wel Daboman Aila Hitzor Misschien Vlindertje Mosquito Martino Pip Rob Tink CS DP x-spekkie-x mr soija Niet Minke PixelDansje Ik zie dat dat voor mij herkansingsdag is van de laatste toetsweek. Als ik nou al mijn toetsen voldoende maak in de laatste toetsweek van het jaar, dan kan ik in elk geval komen, alhoewel ik niet weet hoe dat dan zit met vervoer. Gelukkig heb ik een oom in scheveningen en een vriendin vna mijn moeder in den haag, dus mocht ik anders geen vervoer terug hebben..
||
Citaat:
![]() ![]()
|
De meet van 4 juli gaat gewoon door. Die andere meets weet ik niet
![]() Plaats: Den Haag/Scheveningen Datum: vrijdag 4 juli Waar: Blauwe bord met de treinen op Den Haag centraal, half 2 ofzo, daarna naar Scheveningen Wat: Picknick op het strand Contactpersoon: Daboman Wel Daboman Aila Hitzor Misschien Vlindertje Mosquito Martino Pip Rob Tink CS DP x-spekkie-x mr soija Niet Minke PixelDansje
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toe maar, vertel ons maar wie je al gemeet hebt! hasseltboy | 251 | 14-09-2020 12:50 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
Jouw forumgeschiedenis Balance | 52 | 17-04-2008 21:43 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
Psychologie |
Een meeting? Verwijderd | 141 | 27-06-2002 10:02 |