Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2008, 15:30
trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik snap Trophus! Op Liefde&Relatie was hetzelfde gezeik.
Ik zou een meet houden in Leeuwarden (ook mijn huisje), met vijf anderen, en uiteindelijk kon er nog maar eentje en toen ging het ook niet door.
En nu zou er een meet zijn in Enschede, met wel 12 anderen, maar toen werd het eerst verplaatst van 2 naar 9 mei... en toen ging iedereen een voor een afzeggen (terwijl er zoveel mensen zouden komen!) en ging die meet uiteindelijk ook niet door.
Irritant, want je houdt inderdaad rekening met je planning.
ja inderdaad

misschien ben ik wel gek maar ik vind dat als je iets afspreekt met mensen dat je je er dan aan houd
Ik irriteer me echt dood aan mensen die hun eigen leventje zo vre-se-lijk belangrijk vinden dat ze de planning van andere mensen geheel onderhevig maken aan hun eigen belangen. Op zo'n moment ga ik ernstig twijfelen of ik nog contact wil... ik ga met mensen om waar ik op kan bouwen, laksheid irriteert me en dat weer ik uit mijn leven.

Kijk als er een begrafenis is of een ongeluk ofzo dan heb ik er ALLE begrip voor. Maar verder niet
Oud 13-05-2008, 15:32
trophus
trophus is offline
Citaat:
Eerst een meet plannen in een gehucht waarbij duidelijk is dat weinig mensen daar behoefte aan hebben en vervolgens vreemd opkijken dat er weinig mensen komen is natuurlijk ook wel een beetje dom.
Kan je je wereldvreemde opmerkingen voor je houden?
Oud 13-05-2008, 15:37
Verwijderd
Citaat:
Eerst een meet plannen in een gehucht waarbij duidelijk is dat weinig mensen daar behoefte aan hebben en vervolgens vreemd opkijken dat er weinig mensen komen is natuurlijk ook wel een beetje dom.
Oud 13-05-2008, 15:42
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
Ik irriteer erger me echt dood

En ik snap wel dat je het vervelend vind dat pixel liever naar de verjaardag van haar vriendin gaat. Maar dat je er niet eens begrip voor op kunt brengen vind ik wel een beetje vreemd. Er is een forummeet in groningen, waar maar 1 persoon zeker kan komen, omdat de rest het te ver weg vindt en andere dingen te doen heeft en geen zin heeft. Ik zou pixel voor gek verklaren als ze wél ging en de verjaardag van haar vriendin af zou zeggen om naar Groningen te komen, voor één forumer die ze vaagjes kent. Dat zou die vriendin vast ook vinden.
OK, als ze het nou één dag van tevoren zou zeggen dan kan ik me voorstellen dat je dat erg vervelend vind, maar nu zegt ze het een maand van tevoren, en ik neem niet aan dat je veel belangrijke afspraken hebt moeten afzeggen/verplaatsen omwille van deze forummeet. Man, anders hou je die meet gewoon op een andere dag?
Oud 13-05-2008, 15:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Volgens mij gaat het trophus om het principe, en was pixeldansje nu toevallig de sjaak

Ik vind het namelijk ook extreem vervelend als ik rekening hou met een meet, en die uiteindelijk niet doorgaat. Op L&R was het dan respectievelijk 1 dag en 1 week van te voren
Oud 13-05-2008, 15:48
PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
Volgens mij gaat het trophus om het principe, en was pixeldansje nu toevallig de sjaak

Ik vind het namelijk ook extreem vervelend als ik rekening hou met een meet, en die uiteindelijk niet doorgaat. Op L&R was het dan respectievelijk 1 dag en 1 week van te voren
Ja jeetje maar trophus en ik maken altijd al ruzie en nu vind ik hem nog stommer
Oud 13-05-2008, 15:52
trophus
trophus is offline
Citaat:

En ik snap wel dat je het vervelend vind dat pixel liever naar de verjaardag van haar vriendin gaat. Maar dat je er niet eens begrip voor op kunt brengen vind ik wel een beetje vreemd. Er is een forummeet in groningen, waar maar 1 persoon zeker kan komen, omdat de rest het te ver weg vindt en andere dingen te doen heeft en geen zin heeft.
Er zouden vier mensen komen, die hadden niet opgeschreven misschien te komen maar die stonden onder de "komen" lijst.
Dat de rest niet komt vanwege uiteenlopende redenen (een enkeling vanwege financiele redenen, die begrijp ik dan wel) dat boeit me niet. Die hebben zich ook niet inschreven bij "komen".
Hier komt bij dat dit al de DERDE poging is deze meet op touw te zetten, dat ik DRIE keer op een rij mn kamer heb aangeboden en het nu gewoon zat ben.

Citaat:
ik zou pixel voor gek verklaren als ze wél ging en de verjaardag van haar vriendin af zou zeggen om naar Groningen te komen, voor één forumer die ze vaagjes kent. Dat zou die vriendin vast ook vinden.
Tsja, aan de andere kant eist die vriendin wel van pixeldansje dat pixeldansje ALLE afspraken voor die dag meteen afzegt voor een feestje die niet op de verjaardagsdatum zelf is? Zonder enige vorm van overleg? Wat zie ik hier over het hoofd? als het een vaag bekende vriendin is of een 'gewone' vriendin dan snap ik dat wel, maar bij een van je beste vrienden?

Citaat:
OK, als ze het nou één dag van tevoren zou zeggen dan kan ik me voorstellen dat je dat erg vervelend vind, maar nu zegt ze het een maand van tevoren, en ik neem niet aan dat je veel belangrijke afspraken hebt moeten afzeggen/verplaatsen omwille van deze forummeet. Man, anders hou je die meet gewoon op een andere dag?
Ja dat snap ik wel, maar ik heb die dag wel vrijgehouden van afspraken voor, ik noem maar wat, de tandarts, of sollicitatiegesprekken, dates etc. En ik word er gewoon pissig van als mensen zo met mijn planning en agenda omgaan. Ik wil wel flexibel zijn maar "Ja ik kom" en t volgende moment "nee ik kom niet" en daar is het dan mee afgelopen daar word ik gewoon niet goed van. Minste wat je dan kunt doen is een potentiele andere datum (of meerdere) voorstellen... al is het alleen maar een vraag.

Citaat:

Ja precies, ik word gewoon erg pissig als mensen zo met mijn planning om gaan en dat pik ik dan gewoon niet
Ik was zelfs nog relatief vriendelijk omdat het pixeldansje was en niet iemand anders...
Oud 13-05-2008, 15:53
Cherry Springs
Ja nou fijn, ik vind het ook niet leuk als een meet wordt voorgesteld en niemand komt maar in dit geval vind ik het niet zo gek, want soms komt er wat tussen. Dat is een betere reden dan "ik wil niet want er komt niemand." Als mensen denken, goh, als ik nou kom, misschien komen anderen dan ook, zou het al vlotter gaan. Bovendien is het nu ruim van tevoren, ik snap het probleem niet zo.
En nou goed, ik snap heel goed dat het frustrerend is als mensen andere dingen belangrijker vinden dan jouw planning. Maar goed, als pixeldansje voor de rest rond die tijd op vakantie is en alles en voor haar vriendin die andere data op de tijden dat pixel niet weg is, niet uitkomen, dan kan ik mij goed voorstellen dat die vriendin het ook niet zou pikken als ze zei "nee dan kan ik echt niet, dan heb ik een kleine forummeet in Groningen." Dat zou ik dan als vriendin ook niet gepikt hebben.
Ik denk dat dit een moment is waarbij de uitdrukking "Internet1!1!!" toch wel een beetje op zijn plek is, ik vind mijn IRL-vrienden ook iets belangrijker dan forummeets. Ook al zijn jullie dan wel echte mensen en alles.

Laatst gewijzigd op 13-05-2008 om 16:00.
Oud 13-05-2008, 15:56
trophus
trophus is offline
[herhaling]
Het is niet de eerste keer, dit gebeurt structureel met Groningen meets. Mensen schrijven zich in op "komt zeker" lijstje vormt, meeting staat er aan te komen en dan meld opeens iedereen zich af met de meest lamme redenen.
Enig idee hoe irritant dat is?
Als het een keertje gebeurt, swa, boeit niet, soms heb je pech, maar als t gebeurt zoals nu weer dan komt er een moment waarop iedereen door de stront kan zakken.
[/herhaling]
Oud 13-05-2008, 16:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
[herhaling]
Het is niet de eerste keer, dit gebeurt structureel met Groningen meets. Mensen schrijven zich in op "komt zeker" lijstje vormt, meeting staat er aan te komen en dan meld opeens iedereen zich af met de meest lamme redenen.
Enig idee hoe irritant dat is?
Als het een keertje gebeurt, swa, boeit niet, soms heb je pech, maar als t gebeurt zoals nu weer dan komt er een moment waarop iedereen door de stront kan zakken.
[/herhaling]
Er is al meermalen aangegeven dat een Groningenmeet voor de meeste mensen niet (goed) te doen is. Dat sommige mensen zich in eerste instantie inschrijven bij 'komen' en zich er dan weer vanaf halen is dan misschien lame, maar verder snap ik ze best. En come on, het is een maand van tevoren. Het is niet dat ze last minute afzegt ofzo.
Oud 13-05-2008, 16:20
Cherry Springs
Dat heb ik ook gehad met wat meets in Utrecht, eentje dat alleen Niels op kwam dagen, en op de andere dat alleen Ecnelis en Topdrop kwamen. Allebei de meets waren wel gezellig, trouwens. Maar ja, ik weet hoe irritant dat is als mensen zomaar dingen afzeggen. Zelfs al is dat om ziekte, daar kunnen ze niets aan doen maar dat is vooral vervelend omdat op het laatste moment pas wordt afgezegd. Aangezien jij nu nog een maand hebt om je dag vol te plannen, vind ik niet dat jij echt kan klagen. Aangezien je het óf ontzettend druk hebt dat je 13 juni met je leven moest verdedigen, of anders een soort horror vacui in je agenda hebt, kan je vast wel iets anders vinden om te doen.
Je weet zelf ook wel dat Groningen voor veel mensen ver is. En ja het is stom als ze dan toch op de "komen" lijst gaan staan, maar soms komen daar ook dingen tussen die belangrijker zijn dan het forum.
Deal with it, zou ik zeggen.
Oud 13-05-2008, 16:23
Martiño
Martiño is offline
*liefde en eenheid in topic strooit*
Oud 13-05-2008, 16:46
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Tsja, aan de andere kant eist die vriendin wel van pixeldansje dat pixeldansje ALLE afspraken voor die dag meteen afzegt voor een feestje die niet op de verjaardagsdatum zelf is? Zonder enige vorm van overleg? Wat zie ik hier over het hoofd? als het een vaag bekende vriendin is of een 'gewone' vriendin dan snap ik dat wel, maar bij een van je beste vrienden?
Dit vind ik wel een beetje raar hoor trophus.

Als ik mijn verjaardag vier, plan ik gewoon een dag, ik nodig iedereen uit, en dan maar afwachten wie er wel of niet kunnen komen, als ze het maar even laten weten (vanwege boodschappen voor avondeten)
Oud 13-05-2008, 17:00
Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik had graag naar Groningen willen komen, maar ik kan dan echt niet
Groningen is een hele leuke stad en er stond ook eerst dat ik zou komen.

Sorry Trophus en Tink*
Oud 13-05-2008, 17:02
Lethe
Lethe is offline
trophus, dan bied je je kamer toch gewoon niet meer aan? Simpel. En ik zie nergens staan dat de vriendin van Pixeldansje van alles eist, dat heb jij ervan gemaakt. Pixeldansje zegt alleen dat ze liever naar de verjaardag van haar beste vriendin gaat en dat vind ik volkomen logisch.

Maar goed, waar bemoei ik me eigenlijk mee.
Oud 13-05-2008, 17:11
Verwijderd
Citaat:
hahaha omdat pixeldansje eerst wel op die manier zou komen, maar nu toch niet kan!
maar kom je samen met mij niet, krijg je ook geen korting
Oud 13-05-2008, 17:28
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dit vind ik wel een beetje raar hoor trophus.

Als ik mijn verjaardag vier, plan ik gewoon een dag, ik nodig iedereen uit, en dan maar afwachten wie er wel of niet kunnen komen, als ze het maar even laten weten (vanwege boodschappen voor avondeten)
Heel erg dit. Ik prik een dag die voor MIJ het beste uitkomt, en de rest zoekt het maar uit, eigenlijk

En verder ben ik het wel eens dat het kut is dat meets niet doorgaan, terwijl je er wel op hebt gerekend. Maar dit is een maand van tevoren bekend. Even serieus. Trophus, je overdrijft.

En mensen zetten zich kennelijk vrij snel op het 'komen' lijstje. En omdat dit zover van tevoren is gepland, is er ook een grote kans dat mensen andere activiteiten plannen en soms geen andere keus hebben dan de meetdag daarvoor op te offeren.
Oud 13-05-2008, 17:32
PixelDansje
PixelDansje is offline
Laat trophus eens snel met rust!!
Oud 13-05-2008, 20:49
Tink*
Tink* is offline
Ach ja, ik vind het uiterst typerend.
Oud 13-05-2008, 21:00
Verwijderd
Ik vind dat Trophus zich gruwelijk aanstelt, sorry dat ik het zeg.

Het is natuurlijk prachtig dat hij vaak bereid is om 3 uur te reizen met de trein en om altijd alles opzij te schuiven voor internetmeets, maar hij moet niet verwachten dat iedereen hier hetzelfde doet. En natuurlijk is het heel aardig dat 'ie zijn huis beschikbaar stelt, maar hij moet gewoon niet zo op z'n pik getrapt zijn als niemand er gebruik van wil maken.
Bovendien staat er nog een hele lijst onder misschien, en als je Trophus mag geloven, moet je je eigenlijk maar altíjd onder misschien neerzetten, want eenmaal onder 'komt zeker', betekent dat je er ook écht aan vast zit en niet eens naar de verjaardag van je beste vriendin mag gaan. Ofzo.
Oud 13-05-2008, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het uiterst typerend dat mensen zich zo persoonlijk aangevallen voelen.
Oud 13-05-2008, 21:45
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Bovendien staat er nog een hele lijst onder misschien
Dat is de "komt niet" lijst.
Oud 13-05-2008, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ik snap Trophus! Op Liefde&Relatie was hetzelfde gezeik.
Ik zou een meet houden in Leeuwarden (ook mijn huisje), met vijf anderen, en uiteindelijk kon er nog maar eentje en toen ging het ook niet door.
En nu zou er een meet zijn in Enschede, met wel 12 anderen, maar toen werd het eerst verplaatst van 2 naar 9 mei... en toen ging iedereen een voor een afzeggen (terwijl er zoveel mensen zouden komen!) en ging die meet uiteindelijk ook niet door.
Irritant, want je houdt inderdaad rekening met je planning.
Citaat:
Ja pfff Ik doe niet moeilijk. Ik zeg gewoon: na deze meet stel ik mijn kamer niet meer beschikbaar want ik ga geen dagen speciaal vrij houden voor mensen die "eerst wel komen maar dan opeens niet meer"

Ik heb een best volle agenda en ik hou graag mijn vrije tijd over voor mijn hobbies, afspraken met vrienden en dates. En de laatste twee zijn meestal op afspraak
Jezus wat een gewhine. Grappig dat jullie zelf de illusie hebben vreselijk geliefde personen te zijn die tijd moeten vrij houden om in die tijd vervolgens met mensen van een forum te meeten. Heel overtuigend verhaal, dat doe ik inderdaad ook liever dan met vrienden klemmen.
Het is heel logisch dat als je iets beter te doen hebt je niet naar een forummeet gaat, dat is niet heel raar, mensen gaan liever iets doen met mensen die ze wel kennen.
Oud 13-05-2008, 22:27
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Zoals gebruikelijk ben ik het met Minke en LL eens.

En hoewel ik dit een hele 'boeiende' discussie vind, laten we het gezellig houden en een meet plannen. Buiten Groniningen.

Oud 13-05-2008, 22:28
Tink*
Tink* is offline
Die Dabomeet stond toch al?
Oud 13-05-2008, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Het is heel logisch dat als je iets beter te doen hebt je niet naar een forummeet gaat, dat is niet heel raar, mensen gaan liever iets doen met mensen die ze wel kennen.
Dat.

En bij de Dabomeet kan ik er dus niet bij zijn helaas, vind het wel jammer, omdat een strandmeet met lekker weer me erg leuk lijkt, maar goed, er komt vast nog wel eens een meet, en ik vind het afstuderen van mijn oud-klasgenoten belangrijker.
Oud 15-05-2008, 13:18
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Die Dabomeet stond toch al?
ja daar wil ik wel naartoe
Oud 15-05-2008, 13:27
Cherry Springs
DK meet 10
Plaats: Den Haag/Scheveningen
Datum: vrijdag 4 juli
Waar: Blauwe bord met de treinen op Den Haag centraal, half 2 ofzo, daarna naar Scheveningen
Wat: Picknick op het strand
Contactpersoon: Daboman

Wel
Daboman
Aila
Hitzor

Misschien
Vlindertje
Mosquito
Martino
Pip
Rob
Tink
CS
DP
x-spekkie-x
mr soija

Niet
Minke
PixelDansje

Ik zie dat dat voor mij herkansingsdag is van de laatste toetsweek. Als ik nou al mijn toetsen voldoende maak in de laatste toetsweek van het jaar, dan kan ik in elk geval komen, alhoewel ik niet weet hoe dat dan zit met vervoer. Gelukkig heb ik een oom in scheveningen en een vriendin vna mijn moeder in den haag, dus mocht ik anders geen vervoer terug hebben..
Oud 15-05-2008, 19:51
TopDrop
TopDrop is offline
Misschien
+TD
Oud 15-05-2008, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ook.

Trophus, als ik tegen die tijd niet op vakantie ben kom ik misschien nog wel.
Oud 15-05-2008, 20:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
DK Meet 9 ofzo?
Waar: Groningen
Wanneer: 13 juni 2008
Hoe laat: 14.00

Wie komt?
Trophus (mits de datum goed zit, ik neem aan van wel)Tink*

Wie wil wel, maar nog niet zeker?
Dropje

Komt niet
Aila
Martino
Minke
Daboman
Pixeldansje, met kortingskaart vanuit haarlem over amsterdam en utrecht
Vlindertje
x-spekkie-x
C. Springs
Devana

Ik kom die dag net terug uit rome, dan is meteen weer naar groningen wel erg ver. En ik weet dat als ik niet ga, devana ook niet gaat.
Hahahahahaha ik sta nog als enige bij misschien
Oud 15-05-2008, 21:42
Verwijderd
Huhu dan kom ik ook misschien Moest toch nog eens naar groningen
Oud 10-06-2008, 17:30
Verwijderd
Gaan de meets nog door?
Oud 10-06-2008, 17:31
Daboman
Daboman is offline
De meet van 4 juli gaat gewoon door. Die andere meets weet ik niet

Plaats: Den Haag/Scheveningen
Datum: vrijdag 4 juli
Waar: Blauwe bord met de treinen op Den Haag centraal, half 2 ofzo, daarna naar Scheveningen
Wat: Picknick op het strand
Contactpersoon: Daboman

Wel
Daboman
Aila
Hitzor

Misschien
Vlindertje
Mosquito
Martino
Pip
Rob
Tink
CS
DP
x-spekkie-x
mr soija

Niet
Minke
PixelDansje
Oud 10-06-2008, 17:31
Verwijderd
Typisch dat jij uit het niets binnen een minuut reageert.
Oud 10-06-2008, 17:32
Daboman
Daboman is offline
Ik kijk soms wel eens mee

Big brother's watching you
Oud 10-06-2008, 17:34
Verwijderd
dubbelop
Oud 10-06-2008, 17:36
Swlabr
Swlabr is offline
Ik wil wel komen als iemand bereid is om een vliegticket voor mij te kopen.
Oud 10-06-2008, 17:40
Martiño
Martiño is offline
Nou, zo duur zijn die chartervluchten tegenwoordig niet meer hoor.
Oud 10-06-2008, 17:41
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het blijft voor mij een misschien, afhankelijk van wie er komen. Ik moet wel binnen 2 weken beslissen, anders krijg ik geen vrij meer. Dus.
Oud 10-06-2008, 18:44
TopDrop
TopDrop is offline
Ik zeg misschien.
Oud 10-06-2008, 20:17
Martiño
Martiño is offline
Ik denk misschien niet.
Oud 10-06-2008, 20:45
Verwijderd
ik kan sowieso niet, want dan zit ik ergens op de wadden in mezelf te snijden. gok ik.
Oud 10-06-2008, 20:49
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
ik kan sowieso niet, want dan zit ik ergens op de wadden in mezelf te snijden. gok ik.
Oud 10-06-2008, 21:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Kijk, dát klinkt pas als een leuke meet.
Oud 10-06-2008, 21:02
***ailá***
***ailá*** is offline
ik kom nog steeds
Oud 10-06-2008, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Kijk, dát klinkt pas als een leuke meet.
ik zou nu weer kunnen beginnen over mijn "blij dat ik snij" feest, maar dat doe ik maar niet
Oud 12-06-2008, 01:10
Verwijderd
4 juli meet is een fail meet
verplaats die meet 2 weken en dan komt het goed
Oud 12-06-2008, 04:05
trophus
trophus is offline
Citaat:
Ik ook.

Trophus, als ik tegen die tijd niet op vakantie ben kom ik misschien nog wel.
Ja laten wij eens een Guinness doen ofzo ben wel benieuwd wie de man achter Gauloises is
Oud 12-06-2008, 08:39
Verwijderd
Citaat:
4 juli meet is een fail meet
verplaats die meet 2 weken en dan komt het goed
Eén week, zou voor mij ideaal zijn. Eén week verder dus.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten