Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Y HELO THAR ![]() Maar je kunt dan wel russisch schrijven - ik ook wel een beetje - maar hoe typ je het dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat doet me denken aan een leuk verhaal. Vroeger ging mijn vader wel eens met een vriend naar Arnemuiden (een zwaar gereformeerd dorp) om daar te gaan zwaaien naar meisjes die net uit de kerk kwamen. Die raakten dan natuurlijk in paniek, want thuis kregen ze slaag omdat ze met rare jongens omgingen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hoi
![]() ik was naar de bioscoop en nog wat drinken met vriendinnen en het leuke is dat we net bedachten dat we elkaar de aankomende twee maanden wel erg vaak gaan zien (door alle afstuderende, jarige mensen) dus dat is dan wel weer leuk ![]() en jullie zijn spammerts.... ![]()
|
Verwijderd
|
Hoi.
![]() We waren dus naar Drenthe gegaan, Aelderholt, zo'n stom bungalowtje van Landal Greenparks, met een groepje van zes. Vrijdag vertrokken, 's avonds open haard en Debiteuren Crediteuren gekeken, veel bier gedronken en slecht geslapen (met drieën in de woonkamer, want dat vonden we leuk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() laat maar *anotherfantoomfail*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Suske & Wiske en de saaie seksshop #220 Verwijderd | 500 | 28-05-2008 16:25 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Saaie kindjes uit de sloot halen #215 Verwijderd | 3 | 23-05-2008 10:54 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
De saaie ommezwaai: van #187 naar #188. Verwijderd | 500 | 24-04-2008 21:59 |