Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Is dit niet wat voor jou? Daar kun je naar luisteren zonder uitgelachen te worden. Edit: je kan 'm niet embedden dus je moet er ff op klikken. |
![]() |
|
Nou goed! Ik ga nu mijn computer afsluiten en hem niet meer opstarten vanavond. Als iemand mij nog ergens online ziet staan, of hoe dan ook weet dat ik niet aan mijn huiswerk zit, dan vraag ik jullie hele nare pm's naar me sturen waaruit blijkt dat jullie totaal geen respect meer voor me hebben. Deal?
Mooi.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
o ok, pff het schiet ook echt niet op. Ik twijfel nu zelfs over de taalkundige juistheid en de wiskundige juistheid
![]() For the TMT method we get the term cos (y-a) and with the Lagrange-method we get cos (-y+a) . The is not any problem, because the expressions are equal to each other. |
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG, ik ging tijdens het WK Voetbal een keer friet halen met mijn (mannelijke) huisgenoot, en toen vroeg die achterlijke frietboer: 'Vanavond voetballen kijken?' waarop zowel mijn huisgenoot als ik antwoordden met Ja. Schoot die stomme frietboer keihard in de lach. 'Ja, zegt ze dan!' naar mijn huisgenoot dus.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
speciaal voor jullie nog een stukje mooie matlabcode:
syms l m g M real syms q qd qdd T V real syms x1 x1d x1dd y1 y1d y1dd x2 x2d x2dd y2 y2d y2dd x3 x3d x3dd y3 y3d y3dd real syms alp bet alpd betd alpdd betdd gam real x1 = l/2*cos(gam-alp); y1 = l/2*sin(gam-alp); x2 = l*cos(gam-alp); y2 = l*sin(gam-alp); x3 = l*cos(gam-alp)+l/2*sin(gam+bet-(pi/2)); y3 = l*sin(gam-alp)-l/2*cos(gam+bet-(pi/2)); I = (1/12)*(m*l^2); Mm = diag([m,m,I,M,M,m,m,I]); q = [alp ; bet]; qd = [alpd ; betd]; qdd = [alpdd ; betdd]; s = [x1;y1;alp;x2;y2;x3;y3;bet]; v = jacobian(s,q)*qd; a = jacobian(v,q)*qd + jacobian(v,qd)*qdd; T = (1/2)*v'*Mm*v; V = - m*g*y1 - M*g*y2 - m*g*y3; dTdqd = simple(jacobian(T,qd))'; ddt_dTdqd = simple(jacobian(dTdqd,q)*qd); dTdq = simple(jacobian(T,q))'; dVdq = simple(jacobian(V,q))'; lhs = jacobian(dTdqd,qd); rhs = -ddt_dTdqd + dTdq - dVdq; lhs = simple(lhs) rhs = simple(rhs) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224 Swlabr | 500 | 08-06-2008 22:24 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Altijd van je afsaaien #223 Verwijderd | 10 | 29-05-2008 18:13 | |
De Kantine |
Csaaild In Time #221 Verwijderd | 3 | 28-05-2008 16:13 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 20:08 |