Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Misschien zijn jullie dom. Misschien? Maar iniedergeval tuutlijk wil je dat bier op de foto. Heb je elke dag 3 1,5 liter glazen bier voor je staan terwaarde van 30 Euro? Nee. DUS MAAK JE ER EEN FOTO VAN! Zodat je als je over 15 jaar weer naar die foto's kan kijken en een mooie herinnering hebt. En daarom is het een leuke foto.
Dat jij meteen denkt dat iemand iets doet om stoer te zijn.. Zoals de waard/waart (NL is K*T) he.. |
![]() |
|
waarschuwing : er is een monster gesignaleerd in de buurt van amsterdam. houd ramen en deuren gesloten en houd de media in de gaten.....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Natuurlijk is die foto wél gemaakt om met het bier te showen. Ik had erg dorst, en bestelde gewoon de grootste pul die ze hadden, ook meer voor de gein. Bleek het echt zo'n MEGA-pul te zijn, dus moest-ie eigenlijk even op de foto ![]() Als mensen denken dat ik dat doe om stoer over te komen, dan ken je me toch echt slecht...als ik mijn status zou moeten ontlenen aan een pul bier, was het triest met me gesteld. Wel grappig overigens...als mensen een foto posten met satanskruizen, pentagrammen en wit/zwarte schminck, wordt er niets van gezegd...dan moet je iedereen respecteren...maar zodra ik een foto post van een groot bierglas, doe ik het meteen om op te vallen ... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
heb ik niks op tegen (!), moet iedereen zelf weten hoe ie eruit ziet, maar ik vind het wel beetje triest om zo te reageren op een redelijk normaal gekleed persoon met een glas bier op een terras... omgekeerde wereld hier...bij ons in 't dorp zie je meer nare man-taferelen dan mysticgothicslutdead-taferelen. ![]() (no offence!!) |
![]() |
||
Citaat:
"kijk mij eens met mn anderhalve liter pul" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() en dat zinnetje met op de meest vreemde manieren gekleed, dat heet nou een eigen smaak hebben ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Fototopic] Jij en je partner deel IV Verwijderd | 143 | 24-09-2004 23:54 | |
Lifestyle |
fototopic augustus deel IV Rabbit_Soup | 11 | 12-08-2004 20:01 | |
Seksualiteit |
Sex-Fototopic [IV] Big Brother | 48 | 24-04-2003 23:12 |