| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Wel grappige anekdote
Vind ik zelf dan. Toen ik rijlessen had, reed ik in een bepaalde auto. Was nog redelijk in orde enzo. Toen ik was gezakt, en een maand later opnieuw een paar lesjes nam om er weer in te komen, zat er echt een mega grote deuk in de deur
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
moest voor drie kwartier naar school ![]() maar de metro reed niet, die was ontspoord ![]() en dat was uitgebreid op het nieuws, maar ik heb daar niks van gehoord ![]() dus van die drie kwartier was ik ook nog een half uur te laat. ![]() maar nu ben ik weer relaxt thuis en het zonnetje schijnt door mn raampje naar binnen : ![]() Hoe is het met jou?
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik ben lekker thuisgebleven vandaag! ![]() Ik moet morgenochtend een opdracht inleveren, en ik heb er helemaal geen zin meer in ![]() Maar verder gaat het prima
|
|
||
|
Citaat:
![]() maandag school + sporten dinsdag school woensdag school + werken donderdag school + sporten vrijdag school + iemand meeten ![]() zaterdag werken + visite zondag naar ouders + uit eten + bowlenop zich niet erg, maar een thuisblijfdag is ook wel lekker soms ![]() Heb je nou je opdracht niet ingeleverd dan?
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben woensdag en vrijdag vrij. En vandaag had ik eigenlijk een college, maar dat ging niet door, en een practicum, maar daar had ik geen zin in ![]() Ik moet mn opdracht morgenochtend via internet inleveren. donderdag heb ik tentamen + iemand meeten ![]() vrijdag vrij zaterdag naar De Odyssee in het Appeltheater in Scheveningen ![]() zondag... uhm, misschien een wedstrijd
|
|
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 02:20 | |
| De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 20:19 | |
| De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 19:48 | |
| De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 23:51 | |
| De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 05:23 | |
| De Kantine |
Saai in een handomdraai! #175 Verwijderd | 500 | 11-04-2008 23:26 | |