Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Gisteravond was echt een succes. Het was een etentje om geld op te halen voor een goed doel en we hebben voorzover we nu weten 2600 euro opgehaald. Maar het was gisteravond ook hartstikke gezellig. Alleen baalde ik er zo van dat ik niks kon doen. Iedereen was druk bezig en ik voelde me zó waardeloos. Ik wilde zo graag ook wat doen, maar ik had te veel pijn en op krukken gaat het ook niet zo handig. Maar ik heb wel de mensen ontvangen, achter een tafeltje. ![]() Maandag hebben we een invalles Nederlands van A. Ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden. En eigenlijk vind ik het ook wel heel leuk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mn beste vriendje is opgenomen in het ziekenhuis met een abces in zn buik/darm/maag/weetikveel. ik schrok van het briefje in de brievenbus. dus na het eten maar meteen heengegaan.
vandaaag weer in het huis van mn oma gerommeld,schoongemaakt en verder leegehaald, en toen liep ik de buurman tegen het lijf. Een Colombiaan, hoe kan het ook anders. Dus wij lekker in het Spaans doorgegaan, en het erover gehad hoe mooi de mentaliteit en de mensen daar waren. En toen had ik weer even een dik vet gevoel van missen. Maar verder ging het heel goed vandaag, moet ik zeggen. Gisternacht tot 4 uur met iemand zitten msnnen. Helemaal geweldig. Toch eignelijk niet goed, dat ik van dat soort dingen blij word. Hopen dat mn vriendjepientje gauw weer beter is. |
![]() |
|
@ Nijn: fijn dat je wat aan die training gehad hebt, al is het maar alleen dat je nu weet dat je verder bent dan je dacht. Ik dacht trouwens dat het zo'n wiskunde-examentraining van de universiteit Leiden was, maar dat begint waarschijnlijk pas in mei. Mijn broertje gaat daar namelijk helpen.
OT: aan de scriptie. Geen zin, maar als ik nu flink wat ga doen, mag ik vanmiddag nog even zonnen/wat anders doen. |
![]() |
|
Ja, scriptie. En hoera, mooi weer
![]() ![]()
|
@ Missy1234567890: Die trainingen daar heb je ook ja, daar is een vriendin van mij vorige week naartoe geweest, die zijn geloof ik elk weekend tot de examens. Ik ben idd blij dat ik gegaan ben en hoop dat het maandag ook weer zo nuttig is! Succes met je scriptie, echte bikkel ben jij!
OT: Lang leve de vrije dag. Heb besloten dat ik straks wat Duitse teksten ga maken en misschien wat samenvatten voor kunstgeschiedenis, maar 'k wil eigenlijk ook wel even lekker op een terrasje zitten ergens, alleen is iedereen natuurlijk aan het leren vandaag. Nou ja, ik zal eens wat mensen bellen en anders ga ik gewoon lekker lang hardlopen vanmiddag. Ben eindelijk aan het genieten van dit jaar en ook een béétje van mezelf, en dat is zoo fijn ![]() Nu moet ik alleen nog een manier vinden om, voordat we in Antwerpen gaan shoppen, aan mijn ouders te vertellen dat ik weer heb ge-amt, zodat ze niet schrikken als ze het tijdens het shoppen ineens zien en zodat ze weten dat ik eraan werk en ze dus niet ongerust worden.. Alweer drie weken gestopt vandaag. ![]()
|
Even vloeken: door alles wat er gisteren met uitgaan is gebeurd (niets met mij, voor de bezorgden onder ons), lukt het me niet te concentreren. Ik kon niet goed slapen gisteren en vandaag was ik laat wakker en ik wilde nog wel zoveel voor school doen. Bovendien houdt De donkere kamer van Damocles me bezig, want ik heb geen geld, niet eens de 15 euro die dat boek kost
![]() Maar hé, de zon schijnt <3. Dan is alles vijftig keer minder erg! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dank je
![]() Ring is foetsie, we hebben door vuilniszakken en stofzuigerzakken geploeterd, niets gevonden. Misschien komt hij ooit nog te voorschijn, maar ik denk dat hij ergens op straat ligt ofzo, echt typisch Rogier. Ik ben zooo pissig nu. Dit was het enige waar hij zuinig op moest zijn; fietsensleuteltjes kun je zo vervangen, trouwringen zijn nogal eenmalig. |
![]() |
|
Goed dat je geniet van jezelf en het weer, Nijn*. Houd dat vast, je kunt het.
![]() Knuffel voor Andijvie, een trouwring kwijtraken is nogal wat! En knuffel voor alle anderen die er 1 willen, kunnen gebruiken, of het gewoon fijn vinden om een knuffel te krijgen. Het mooie weer krijgt weer de overhand in mijn denken. Het is fijn, alleen zo jammer dat het weer zoveel invloed op mij heeft. Vandaag is het mooi lekker warm weer en dan heb ik gewoon rust. In mijn hoofd, mijn denken en mijn voelen, zo fijn is dat. Straks ga ik nog even lekker hardlopen, want aankomende week kan het weer niet. ![]() Bijna jarig. Ik ben benieuwd wat ik krijg van mijn broertje en zijn vriendin. Ze kwamen thuis met een hele grote tas laatst, en willen niks zeggen. Ik had nog wel zo gezegt dat ik niks wou hebben, en het toch doen! Wel lief natuurlijk. ![]() ![]() *knuffels, vrolijkheid en glitters strooit*
|
Verwijderd
|
sta ik op schiphol mijn nicht op te wachten die terug komt van 5 maanden Mexico, komen er door dezelfde deuren twee van mijn Cusco-studenten die ik geholpen heb in hun projecten en waar ik mee ging stappen. Echt te mal om die op eens te zien staan! En verder was dat moeilijk. Het ka'n zó omslaan, en dat is zo moeilijk. En het lijkt wel alsof ze het aan de andere kant van de wereld te druk voor me hebben. Heel vervelend. Ik wil ook gewoon weten hoe het met ze gaat. Klaar. En ik heb last van mn nek
![]() |
![]() |
|
Ik ben moe, maar blij
![]() Edit: yes! toch nog iets gedaan en als ik morgen nog even in de ub werk heb ik mijn taak af voor de owg ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 27-04-2008 om 17:43. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei, nu woon ik een weekje op mezelf en uit huis. Oké wel in het huis van m'n broer wat opzich dan weer bekend is maar toch. Alles alleen doen, ik ben benieuwd hoe dat gaat. Aan de andere kant is het ook wel fijn om even weg te zijn van thuis en die veel te bekende en toch ook wel wat belade omgeving.
|
![]() |
|
Vandaag naar de meeting van Stichting Leven Met Borderline geweest. Was echt kei gezellig! Aan het einde was ik wat moe, dus toen zijn we iets eerder weg gegaan. Ben wel verbrand. Al mijn littekens op mn onderarmen zijn rood en gezwollen
![]() Blegh!
||
Citaat:
![]() Ontopic: jarig zusje, dus ik ga snel naar beneden ![]()
|
@ Eend: ja ik ben ook wel benieuwd wat je daar hebt gedaan! Fijn iig dat het gezellig was en dat je mocht gaan
![]() Ik heb vanmiddag na het hardlopen een gesprek gehad met mijn ouders. Over het am-en en over hoe hard ik eraan probeer te werken. Dat was eigenlijk wel heel erg moeilijk maar ook fijn en voel me nu ook behoorlijk opgelucht. Denk dat ik nou dinsdag en woensdag veel relaxter kan genieten van het shoppen en van Antwerpen zelf en daar ben ik echt heel erg blij mee! Ben dus ook nog gaan hardlopen en heb verder even lekker getut en nog beetje Duits gedaan. Zometeen nog wat doorlezen voor kunstgeschiedenis want samenvatten ben ik nu te moe voor. Morgen weer naar de training toe, heb er best zin in omdat ik het hierdoor veel beter snap en dus veel meer vertrouwen erin krijg! ![]() Kortom, voel me goed en het was ook zulk heerlijk weer vandaag! Al die zomerdingen, zoals oppaskindjes die ineens de tuin in komen stormen en buren die gezellig komen borrelen, komen weer terug.
|
Verwijderd
|
Ik ben ontploft vanavond aan tafel. Ik was zo boos. De hele tijd me maar verwijten wat ik wel en niet zou doen. Oprotten. En vervolgens heb ik me doodgejankt op de laatste aflevering van Will en Grace, omdat Karen daar zo godvergeten mooi zingt.
Unforgettable, that's what you are Unforgettable though near or far Like a song of love that clings to me How the thought of you does things to me Never before has someone been more |
![]() |
|
hm....
ach und wee. leven en liefde. wat een ellende op zijn tijd. maar ik ben zo godvergeten dankbaar. dat ik dit alles heb mee mogen maken. dat wat men liefde, leven noemt. En er komt nog veel meer, hoogstwaarschijnlijk. blowen blowen blowen, lang blijven zitten in halve verkeerde relaties. kwetsen, gekwetst worden. liegen tegen iemand van wie je houdt. bedenken dingen anders te doen. verkeerde gewoontes, patronen, verlangens los laten. weer stoned worden, toch weer vrijen terwijl het dingen alleen maar pijnlijker maakt allerlei liefdedingen die door elkaar heen lopen. liefdesverdriet hebben om een vriendje, continu met jongens aankloten, daarnaast twijfelen aan je heteroseksualiteit, oh echt, onverbeterlijk, wat een chaos. onderhand; in this chaos i find peace lange stabiele(!) relaties hoe de fuck DOEN mensen dat?! (ja dat lang weet ik, gewoon uitzitten, niet te veel verwachten, willen, genoegen nemen met weinig, niet te moeilijk doen, stabiel geen id, en hoe saai moet dat zijn?) chaos chaos liefde liefde Een discussie met een vriend over het feit dat ik nooit weet wat ik wil, wat ik aan moet, dat ik slecht ben in keuzes, rees de vraag; wil jij überhaupt weten wat jij wil? wil jij wel beslissen? wil jij wel loslaten? En nee, het leven blijkt me zo dus te bevallen. Op een dag op een dag. Mijn rust zal ooit ook wel komen. Want zo lang doorgaan, cirkeltje cirkeltje aan de wand, zo kom je niet verder in het land. Maar ach. Verlangens laten voor wat ze zijn. Voor mezelf kiezen. Meer aan mezelf denken. Assertiever worden. Jaaaajaaaa. Ik troost me altijd met het idee dat ik nog zo jong ben en dat de meeste mensen er hun hele leven over doen om wijsheid en rust te vinden. Dat het kan wachten, ondanks dat ik zo wijs en kan dénken. Denken is iets anders dan doen. En ik troost me soms stiekem met het feit dat zoveel mensen maar wat aankloten, geen duidelijk doel voor ogen hebben, niet weten wat ze willen, liefdesverdriet hebben, worden afgewezen, niet kunnen krijgen wat ze willen (en wat zouden we met de wereld aan moeten als iedereen altijd maar kon krijgen wat 'ie wil?). Ja, nee. Betere dagen, mindere dagen, wat dat betreft zijn we nooit alleen. Maar dat mag geen troost zijn. Toch helpt het me relativeren. Inzien dat velen dezelfde strijd leveren, pijn voelen, gelukkig willen zijn, dwalen, dolen, denken, verlangen. Tegen zichzelf strijden, tegen hun verlangens, tegen tegen, wat eigenlijk?. Alsof we iets moeten overwinnen om verder te komen. Haast vergeten dat de dagen ook verdwijnen zonder te strijden. Maar nee, de strijd in ons bepaalt ook weer wie we zijn. En dat is wat ons bijzonder maakt. Wat ons uiteindelijk maakt tot wie we zijn. En dan is het wel degelijk van belang jezelf op een dag te overwinnen. Of de strijdbijl simpelweg te begraven, en jezelf en de wereld inclusief te accepteren zoals ze zijn. Overwinnen, accepteren, misschien komt het uiteindelijk op hetzelfde neer. Ik denk dat als ik de situatie simpelweg accepteer, ik mezelf overwin. En dat accepteren in vele gevallen moeilijker is dan strijden tegen jezelf. Hm. Dit schrijf ik nog 'ns helder uit. Die lieve yana, zo wijs, zo sterk, ja, ik geloof; ook deze moeilijke dagen zijn als bladzijden uit een boek. Dat er andere dagen, andere gevoelens, een ander zelfbeeld, een andere bladzijde komt, dat weet ik zeker. En deze pijnlijke bladzijden geven het verhaal diepgang. Maakt haar sterker. Maakt haar uniek. En wijs. Hoewel ze dat van binnen stiekem al is. Je mag er zijn! Je mag er zijn! Echt. (En dit geldt ook voor vele anderen) Toch; ik heb wel beslissingen gemaakt. Ik ben op reis geweest. Ik ga op pelgrimstocht. Dat staat vast. Ik heb een punt achter een slopende relatie gezet. Een opleiding gekozen die bij me past (hoewel ik me doodverveel). Het valt ook mee. Maar ja. Stappen voor uit he. De laatste tijd lijkt het een beetje te stagneren. Een boom die zijn plaats heeft gevonden, groeit alleen nog maar om hoog? En dit is een lange winter. Maar ook die boom moet rust hebben, allicht. Life is what you make it! En ik ga er iets van maken. Ik maak er iets van. Doe mijn vrijwilligerswerk, feest wat, leef wat, kloot wat aan, reis wat, loop wat. Ach. Leven in de zuiverste zin van het woord is zo simpel; Houd jezelf in leven. Zoek situaties op waar je je goed invoelt. Zorg voor je geest en je lichaam. Houd van anderen, dan houden ze ook van jou. Geloof een beetje in jezelf. Vermijd mensen die je pijn doen. Knuffel wat, heb wat lief. Nee, zo moeilijk hoeft het niet te zijn. En de toekomst? De vraag wat ik laaaaaater moet, wat ik met mezelf aan moet, met mijn dromen, met mijn verlangen, wie weet waaien alle antwoorden me op een dag tegemoet. Ach, en mijn wijsheid kan ook lang niet mijn chaos, mijn onzekerheid verbloemen. Ja, dit zijn de mooie en tegelijkertijd pijnlijke bladzijden uit mijn boek. Hele hoge pieken, en diepe dalen. Turbulente dagen die goed bij mijn leeftijd passen. Ohja; dat is nog iets wat me troost; deze onzekerheid, chaos, hoort bij een (ietwat late) puberteit. Ik was ook een veelste makkelijke puber. Met die hippie ouders kon ik me nergens tegen verzetten. Nu voer ik de strijd maar tegen mezelf??? Hm. ik ga maar slapen. Morgen wandelen en kamperen, ik kan mijn energie beter gebruiken dan filosoferen en elke keer weer tot dezelfde conclusie te komen; leef je leven maak er iets van schaad geen levende wezens zie pijn in perspectief (als bladzijden uit een boek) tel je zegeningen en waardeer. maak je niet te veel druk over de toekomst; ze komt met 1 dag tegelijk
|
![]() |
Ik voel me een beetje triestig. Typen heeft geen zin, ik kan het niet verwoorden. Morgen is alles weer goed, het is mijn eigen schuld, maar morgen voel ik me weer goed. Alles gaat met vallen en opstaan. Het maakt niet uit, niet boos zijn op mezelf, niet teleurgesteld. Het gaat met vallen en opstaan, vallen hoort erbij.
|
@ Nijn: jij bent ook een bikkel. Jij doet echt hartstikke veel voor school en ook vaak 's avonds nog en nu die twee trainingen de hele dag lang.
![]() En ik heb het weekend niet eens zoveel gedaan, wel redelijk op tijd begonnen, maar het was zo'n lekker weer en dan wil ik niet lezen/leren, maar naar buiten, in de zon zitten etc. Dus na 2,5 uur gister gestopt. OT: ik heb echt zo'n vakantievoel, hoewel ik geen vakantie heb. Het weekend niet heel veel aan de scriptie gedaan, maar op het balkon gezeten en veel gebadmintond met m'n vriend, dus nu overal spierpijn. En nu is het binnen overal nog zo warm, ik zit gewoon in een t-shirtje, ik, de koukleum. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Gisteren heb ik mijn armen verbrand, vandaag kwam ik doorweekt bij de bushalte aan. Stom!
En mijn begeleidster was er net nog niet, maar toen was het pas tien uur, dus ik ga zo nog even kijken ![]()
||
Citaat:
Lees ik nietsvermoedend je post, staat er ineens een stukje over mij... Dankjewel IcedEarth. Dankjewel voor je woorden en je vertrouwen. Ik lees je post en ik kan alleen maar denken: "Wat is ze wijs. Wat weet ze veel. Hoe dapper is ze dat ze het leven áángaat." Ik heb diepe bewondering voor je, Icedearth. Want leven is rennen en stilstaan, en dan erachter komen dat je nooit had hoeven rennen. Nooit had hoeven stilstaan. Dat lopen genoeg is voor wie vooruit wil komen. Dat zelfs het rennen je bestaanbaar maakt. Dat zelfs het stilstaan oké is voor wie daar voor kiest. Alles is een keuze. Alles is een keuze, al is het zo moeilijk het verleden daarin geen rol te laten zijn. Of misschien moet ik dat niet eens proberen, is het juist datzelfde verleden dat maakt dat ik ben waar ik ben. Het niet willen kiezen. Het niet willen accepteren. En ooit wordt alles anders. Als ik alleen maar kiezen zou het anders te laten zijn. Dankjewel voor je post. ![]()
||
Citaat:
Iets gewoonweg van je afduwen is makkelijker dan er mee te moeten dealen.
||
Citaat:
OT: Gister met moeite de separeer in gegaan. Na wat omkoperij vanuit de verpleging heb ik het toch maar gedaan. "Het zou zonde zijn als het nu mis gaat, het gaat zo goed met je!" Toch maar gedaan ![]() Vandaag naar het winkelcentrum geweest. Daar een nieuwe DS gekocht onder het motto "die oude is wel groot en lomp". Had er eigenlijk geen geld voor, heb nu nog maar 10 euro. Maar heb mijn spaarrekening geplunderd.
|
Verwijderd
|
Net naar de kennismaking van de deeltijd geweest. Het was wel ok. Mijn toekomstige groepsgenoten leken mij wel aardig
![]() Momenteel voel ik me niet goed en ik heb eigenlijk geen idee waarom. Ik ben redelijk tevreden over hoe ik eruit zie vandaag, ik heb het weekend allerlei regelzaken gedaan die al lang gedaan moesten worden, morgen komt een vriendin van me logeren... Allemaal positief, maar ik voel me echt rot... Misschien dat ik zo maar even een filmpje ga kijken ofzo. |
![]() |
|
Ik doe echt niks nuttigs vandaag en daar voel ik me schuldig om.
Ik heb al met al maar een half uur wat aan de scriptie gedaan. ![]() En nu ben ik aan het twijfelen of ik wel naar huis zal gaan en of ik wel naar Texel zal gaan of hier zal blijven. Ik vind het eigenlijk allemaal niks. Vanavond naar huis is pas om kwart voor 11 op z'n vroegst thuis zijn, helemaal alleen, in het donker en met rotweer. Naar Texel morgenavond is woensdag en donderdag waarschijnlijk niet veel aan scriptie doen, terwijl dat wel moet. Ik neem dan wel spullen mee, maar ik ken mezelf. Hierblijven is vandaag en morgen overdag + 's avonds alleen zijn, want vriendje moet werken en 's avonds heeft-ie dingen. Woensdag wil ik niet mee naar die rommelmarkt. Voordeel is dat ik wel kan typen. Ik kan ook nog gewoon thuis blijven, dus vanavond daarheen en dan drie dagen alleen thuiszitten. Ahh ik weet het niet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De laatste kans; vandaag gaat Rogier nog op z'n werk naar z'n ring zoeken en hij gaat even bij de politie vragen (wie weet is iemand zo lief geweest hem daar af te geven na hem op straat oid te hebben gevonden). Ik hoop echt dat die ring op duikt, want een nieuwe ring - ook al is het precies hetzelfde type - is toch nooit hetzelfde.
Ik hou van het weer dat er gisteren was, zo mag het van mij altijd zijn. Vandaag is echt te droef voor woorden, ik wil al vanaf vanmorgen boodschappen doen, maar 't is zó vies dat ik het telkens uit stel. Zometeen moet ik er maar aan geloven ![]() Ik ben een beetje nerveus voor de komende tijd, ik moet veel dingen doen en er staan veel dingen op het programma (weekendje Ardennen met mijn ouders, zus, zwager en nichtje... leuk maar ook wel eng, eigenlijk en een feest van een tante die 50 wordt...). |
![]() |
||
Citaat:
Goed man, dat je als opvulling naar de bruggroep mag en dat je zo gemotiveerd bent!
|
Verwijderd
|
mijn beste vriendje is met spoed geopereerd aan een....blindedarmontsteking. Wat voor lul van een dokter ben je als je een jongen 5 dagen lang met 40 graden koorts en buikpijn laat lopen en daar niks van ziet? Nou had ie kans op buikvliesontsteking. Vanavond even heen. Ja. En ik heb lekker gewerkt vandaag, leuke clienten en toch weer een beetje gevoel dat ik nut heb op deze wereld. Hoewel mijn hoofd niet stilsta bij alles wat ik doe. Ik word er, zogezegd, niet beter van. Alleen mijn bankrekening.
|
![]() |
|
ik heb de moed bij elkaar geraapt.
om te zeggen dat ik nog steeds am. ook door een gesprekje met een van me leiders. op de afdeling. dus ik zal het maar is gaan zeggen. en morgen vraagt die ene van de leiding. hoe het vertellen gegaan was. wens me succes. *zucht*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |