Advertentie | |
|
![]() |
|
Jeej meegeweest met een first kill van mijn nieuwe guild in MH, de 3e boss moest er aan geloven na een 2e pull (1e pull was echt bagger
![]() En mooie damage gedaan <3 http://wowwebstats.com/smz4igvxrr62w
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Well, de post is om middernacht gemaakt, dus tegen de tijd dat alles geïnstalleerd is ben je wel een half uur tot een uur verder (als je geluk hebt).
Als hij dat thuis doet kan ik me goed voorstellen dat z'n ouders niet al te blij worden van de herrie etc., afhankelijk van waar de pc staat ![]() |
![]() |
||
Nou men oude guild, die ik toch heb helpen opbouwen is finito...
Realm forum post van de GM. Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Scheelt een hoop gezeik. Zij snappen het fenomeen gamen nietzo ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
is in de wotlk beta server gemaakt
|
Verwijderd
|
Hmm, als je er echt niets mee doet zou ik dan eventueel wat uurtjes ermee mogen spenderen? Ik wil DK rollen in Wotlk en ik moet voorbereid zijn.
Ik weet niet hoe dat gaat en of je met je eigen account moet inloggen oid, ik begrijp het uiteraard als je niet je personal info kwijt wil ;p |
![]() |
||
Citaat:
|
Ben op m'n 49 warrior overgeschakeld van BS naar Engineering. Op 'n uurtje ofzo tijd naar 149 gegaan, wel nice.
![]() Ben eigenlijk voornamelijk bezig met de prof's te levelen, ook bij m'n druid... Fishing, cooking en first aid ben ik bij allebei naar 300 aan't brengen en liefst nog wat hoger, daarna... ![]()
|
Hmmz, met een beetje geluk hebben we binnekort Kalecgos down. Dit was onze eerste avond volledig dedicated tries op Kalecgos. Beste poging tot nu toe was Demon @ 4 % en Kalecgos @ 19 % .
Helaas waren latere tries echt brak, de hele tijd sneuvelde ik als MT 3 of een van de andere tanks ..... gg healers.
||
Citaat:
Anyway, zoek Ygdrassil (Yggdrassil kan ook, klasgenoot van mij, lvl 70 mage, die faalt niet. ![]() In PvP alleen maar shadowbolts, nu dan ook wat afflictions erbij. Eén keer mocht mijn broertje even op mijn stiefvaders lock wsg in. Vijf minuten later, moest hij naar boven gaan. Schijnbaar deed mijn broertje het erg goed en moordde daar de volledige horde side uit. Had ik wel willen zien, eigenlijk. ![]() En wewt, ik heb de subofficer rank gekregen. Boven mij zitten alleen nog een paar elder councils en de guild leader. Momenteel zijn de servers nog down, maar dadelijk eventjes wat secret places proberen te bereiken. Ik zal wat screenies ervan maken, als het me lukt die plaatsen te bereiken. Ik maak ze op Dragonblight btw, aangezien ik daar met mijn lvl 63 Dwarf hunter zit. Iemand die daar toevallig met een character zit, op Dragonblight? Edit: Ik woon helaas nog thuis, maar ga zsam op kamers. Kan ik eindelijk gamen zonder gezeik. ![]()
|
Ik heb na 6 maanden inactief nu ook maar een maandje speeltijd gekocht om het weer te proberen. Ik was ontzettend (zacht uitgedrukt) verrast door het nieuws over de nieuwe skills en talents in WoTLK.. vooral voor Shamans (m'n main voordat ik stopte)! Spirit Wolfs gaan zo vet worden.
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Zo slecht is mijn gear nou ook weer niet (btw, eindelijk hit capped! (nouja, 2 over hitcap maar oh well shoot me)) lang leve Fused Nethergond Band! Oh en priest = level 61 atm jeej! @Alpha Omega: Nerds In Denial is ook al disbanded.. al gezien?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 |