Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2008, 23:26
Uice
Uice is offline
Zo vet jonge, dat je gewoon zes uur lang buiten bewustzijn bent en totaal geen verantwoordelijkheden en verplichtingen hebt. Slapen is echt da bomb.
Oud 03-05-2008, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Opzich zijn de mensen wel aardig enzo, maar er zijn echt heel veel idioten hier. Meer dan wat ik heb gezien in Nederland.

En ik zie veel tienermoeders hier.

vaker dan in Nederland? want dat is ook maar in wat voor soort wijk je woont denk ik.
Citaat:
Zijn er mensen die dat kijken joh?
;x
Oud 03-05-2008, 23:29
Verwijderd
ik kijk dat trouwens ook hoor. lekker burgerlijk samen met ben herhalingen kijken op humor tv
Oud 03-05-2008, 23:29
Verwijderd
humor? :''(
Oud 03-05-2008, 23:30
Verwijderd
iets met smaak en twisten en alles en relatief enzo
Oud 03-05-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
ik kijk dat trouwens ook hoor. lekker burgerlijk samen met ben herhalingen kijken op humor tv
Oud 03-05-2008, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Omg misschien ga ik Vlinder meeten!

Edit: precies vorig jaar was de eerste dk-meet! (toch?)
De eerste DK-meet was nog voordat jij lid werd.

Citaat:
ga Bitches kijken op uitzending gemist! of kinderen geen bezwaar.
Kan niet, mijn internet is brak dus streamen duurt een eeuwigheid.

Maar ik heb al een of ander stomme webcomic gevonden van een meisje dat niet kan tekenen en niet echt humor heeft, dus nu zit ik me daar om te bescheuren. Ah! Ik snap niet waarom ik verder blijf lezen, want het is helemaal niet leuk, maar af en toe komt er iets langs waar ik zachtjes kort om moet gniffelen en als je je verveelt dan is dat voldoende.
Oud 03-05-2008, 23:33
Verwijderd
Citaat:
De eerste DK-meet was nog voordat jij lid werd.

Kan niet, mijn internet is brak

Maar ik heb al een of ander stomme webcomic gevonden van een meisje dat niet kan tekenen en niet echt humor heeft, dus nu zit ik me daar om te bescheuren. Ah! Ik snap niet waarom ik verder blijf lezen, want het is helemaal niet leuk, maar af en toe komt er iets langs waar ik zachtjes kort om moet gniffelen en als je je verveelt dan is dat voldoende.
link, straks zit je nog op mijn weblog ook
Oud 03-05-2008, 23:34
Verwijderd
Oud 03-05-2008, 23:38
Verwijderd
Citaat:
link, straks zit je nog op mijn weblog ook
Van jou zou ik toch nooit zeggen dat je niet kan tekenen, malle Manon.

Maar hier, linkje.

En om deze moest ik lachen

Maar eigenlijk kwam dat ook alleen maar doordat ik 't hardop ging voorlezen.
Oud 03-05-2008, 23:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik haat dat soort mensen "ohh, kijk mij apart zijn" kots kots kots
Haar soort of mijn soort?

Citaat:
was het echt zomaar zeg maar of zat er een soort 'bedoeling' achter?
Ik weet het niet, volgens mij inderdaad gewoon meer liefde in de wereld. Of misschien had ze zelf gewoon liefde nodig. Maar ik vond het heel lief en ik had het wel even nodig.
Oud 03-05-2008, 23:39
Verwijderd
die vind ik eigenlijk wel hilarisch
Oud 03-05-2008, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Haar soort of mijn soort?

Ik weet het niet, volgens mij inderdaad gewoon meer liefde in de wereld. Of misschien had ze zelf gewoon liefde nodig. Maar ik vond het heel lief en ik had het wel even nodig.
haar soort natuurlijk, anders zou ik wel zeggen dat ik je een bloedhoer vond
Oud 03-05-2008, 23:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
haar soort natuurlijk, anders zou ik wel zeggen dat ik je een bloedhoer vond
En dan was ik waarschijnlijk nog gaan huilen ook.
Oud 03-05-2008, 23:42
Verwijderd
waarom?
Verwijderd
Citaat:
Van jou zou ik toch nooit zeggen dat je niet kan tekenen, malle Manon.

Maar hier, linkje.

En om deze moest ik lachen

[afbeelding]

Maar eigenlijk kwam dat ook alleen maar doordat ik 't hardop ging voorlezen.
oh bij de pijp van mulisch wat slecht. Dit soort dingen vergroten mijn drang om een daily comic op te starten meer en meer.
Verwijderd
ik had een mbo-opleiding op niveau 1 moeten volgen :"(
Verwijderd
ik was vandaag trouwens heel trots op mezelf. het nieuwe meisje, wat ik heb ingewerkt, doet het zo goed
Oud 03-05-2008, 23:44
Verwijderd
Citaat:
ik was vandaag trouwens heel trots op mezelf. het nieuwe meisje, wat ik heb ingewerkt, doet het zo goed
straks werkt ze je er uit! : para:
Oud 03-05-2008, 23:44
Verwijderd
en de oorbellen die ik eerst had besteld zijn back in stock en ik wil ze heel graag, maar ik koop al zo veel
Oud 03-05-2008, 23:45
Verwijderd
Citaat:
straks werkt ze je er uit! : para:
nee man, ik own de kaasafdeling!
Oud 03-05-2008, 23:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
waarom?
Zo ben ik. Ik moet om alles huilen. Het is nu wat minder trouwens, zolang school niet genoemd wordt!

Citaat:
goed van jou!
Oud 03-05-2008, 23:46
Verwijderd
trouwens. en nu ga ik echt slapen. kusjes!!
Verwijderd
Citaat:
nee man, ik own de kaasafdeling!
frans laarmans is trots op je!
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding] trouwens. en nu ga ik echt slapen. kusjes!!
sweet
Verwijderd
Citaat:
Zo ben ik. Ik moet om alles huilen. Het is nu wat minder trouwens, zolang school niet genoemd wordt!

goed van jou!
danke

niet huilen joh, je bent toch geen emo!!
Oud 03-05-2008, 23:48
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
danke

niet huilen joh, je bent toch geen emo!!
Moet je een emo zijn om te huilen? dan ben ik misschien wel een emo. Maar ik huil niet omdat ik mezelf zielig vind ofzo, al vind ik dat natuurlijk wel enzo. Maar ik ben gewoon heel bang. Maar ik ben naar een heilige bron geweest in glastonbury en ik heb daar gebaad en heb auraspray benut enzo en ik ben vreselijk aan de schijterij door dat water maar misschien komt mijn aura nu weer in balans en word ik minder bang.
Oud 03-05-2008, 23:48
Verwijderd
Heeft iemand nog iets aardigs om te zeggen wat betreft mijn studieperikelen?
Oud 03-05-2008, 23:49
Verwijderd
okee, dat soort dingen vind ik wel treurig.

auraspray :')
Oud 03-05-2008, 23:50
Verwijderd
Citaat:
nee... ik heb een pixelknuffel in de aanbieding... die gaat naar de hoogste bieder.
Verwijderd
studieperikelen zijn ook heel belangrijk!
Verwijderd
Citaat:
Dat je niet thuis hoort op het mbo, en dat snap je zelf ook wel.
Oud 03-05-2008, 23:51
Verwijderd
Citaat:
nee... ik heb een pixelknuffel in de aanbieding... die gaat naar de hoogste bieder.
ik heb morgen een weduwe bbq, ik verdien die knuffel
Oud 03-05-2008, 23:52
Verwijderd
Citaat:
oh bij de pijp van mulisch wat slecht. Dit soort dingen vergroten mijn drang om een daily comic op te starten meer en meer.
Ja, idem. Alleen ben ik toch veel te lui, ik krijg het niet eens voor elkaar om regelmatig een column te schrijven voor iets, laat staan om elke week (op z'n minst!) met een nieuw stripje of een nieuwe tekening te komen. Bovendien moet het dan ook daadwerkelijk leuk zijn, want er zijn al zo veel bizar slechte webcomics, dus eehhh.

Citaat:
die vind ik eigenlijk wel hilarisch
Doe 'm eens hardop?

Citaat:
SCHOOL SCHOOL SCHOOLLLLLLLLLLLL

Grapje
Verwijderd
nou, vecht het maar uit *gooit pixelknuffel in mensenmenigte* truste!
Verwijderd
ik merk een ongezonde verslaving voor het gebruik van de : mad:
Oud 03-05-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Dat je niet thuis hoort op het mbo, en dat snap je zelf ook wel.
Ja, maar ik heb werkelijk NIETS zinnigs te zeggen over een database vol kindernamen en dan moet ik daar een originele vraag bij verzinnen wat de docent-onderzoeker uit dat bestand kan halen als in: hoeveel ouders noemden in 2007 hun jongen Willem, of een daaraan verwante naam? en die vraag kan niet, want dat kun je nooit uit zo'n bestand krijgen.
Oud 03-05-2008, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, idem. Alleen ben ik toch veel te lui, ik krijg het niet eens voor elkaar om regelmatig een column te schrijven voor iets, laat staan om elke week (op z'n minst!) met een nieuw stripje of een nieuwe tekening te komen. Bovendien moet het dan ook daadwerkelijk leuk zijn, want er zijn al zo veel bizar slechte webcomics, dus eehhh.
Ja precies :''(
En ik krijg het ook niet voor elkaar om gewoon eens fatsoenlijk illustratie opdrachten buiten school af te maken, laatst staan om en school en opdrachten en een comic te hebben :''(
Oud 03-05-2008, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik heb werkelijk NIETS zinnigs te zeggen over een database vol kindernamen en dan moet ik daar een originele vraag bij verzinnen wat de docent-onderzoeker uit dat bestand kan halen als in: hoeveel ouders noemden in 2007 hun jongen Willem, of een daaraan verwante naam? en die vraag kan niet, want dat kun je nooit uit zo'n bestand krijgen.
ken je www.voornamelijk.nl? die houden dat bij.
Oud 03-05-2008, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ik snap er de ballen niet van, als je dat al niet uit zo'n bestand kan halen, wat is dan de functie van zo'n database?
Oud 03-05-2008, 23:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
okee, dat soort dingen vind ik wel treurig.

auraspray :')
Ik zei het dan ook een beetje met een knipoog.
Die heilige bron is trouwens wel heel stoer. Er wonen ook echt alleen maar vrouwen in glastonbury geloof ik en dat zijn allemaal van die heksen. Maar de tuinen van de bron zijn echt vet mooi en dat kabbelende water enzo, het is gewoon rustgevend. Volgensmij is dat helender dan de bron zelf. En als je maar hard genoeg gelooft he

In die auraspray geloof ik ook niet hoor. Ik sprayde het alleen omdat ik wou kijken of het een geurtje had. Had het niet trouwens.
Verwijderd
Hahaha google eens op 'aura spray'.

Als je geld wil moet je die linker kopen!

"Aura feeling a bit ungrounded? Bad vibes in the room? Our new Aura Restora is a vibrational blend of crystals, herbs and sound made with the assistance of the Earth Mother, Sun and nature kingdoms. To cleanse and ground the vibrations of a room, squirt a quick mist into the air in the four corners and the middle of the room. Or a quick mist over your head and body will cleanse your aura, grounding out non-resonant vibrations."

Net luchtverfrisser, maar dan voor je aura.
Verwijderd
Citaat:
Ik snap er de ballen niet van, als je dat al niet uit zo'n bestand kan halen, wat is dan de functie van zo'n database?
Het is van de SVB (keren kinderuitslag uit) en die houden bij hoe ouders hun kind noemden in 2007. Ik heb nu dus enorm .pdf-bestand voor me met alle namen die gegeven zijn en hoeveel. (271 pagina's). Maar stel je voor dat een iemand hun kind Willem-Sedoc noemt, dat kun je nooit voorspellen en dus niet uit zo'n lijst halen.

Ik moet dus meer een vraag hebben die richting tellen gaat!
Oud 03-05-2008, 23:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
SCHOOL SCHOOL SCHOOLLLLLLLLLLLL

Grapje
Ja niet op die manier natuurlijk Ik kan wel tegen het woord 'school' hoor
Oud 03-05-2008, 23:57
Verwijderd
Citaat:
ken je www.voornamelijk.nl? die houden dat bij.
ja, maar het moet per se uit het bestand van de SVB
Oud 03-05-2008, 23:58
Verwijderd
Citaat:
ja, maar het moet per se uit het bestand van de SVB
dan wordt het lastig ja.
Verwijderd
Citaat:
Het is van de SVB (keren kinderuitslag uit) en die houden bij hoe ouders hun kind noemden in 2007. Ik heb nu dus enorm .pdf-bestand voor me met alle namen die gegeven zijn en hoeveel. (271 pagina's). Maar stel je voor dat een iemand hun kind Willem-Sedoc noemt, dat kun je nooit voorspellen en dus niet uit zo'n lijst halen.

Ik moet dus meer een vraag hebben die richting tellen gaat!
gatver
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Hahaha google eens op 'aura spray'.

[afbeelding]

Als je geld wil moet je die linker kopen!

[afbeelding]

"Aura feeling a bit ungrounded? Bad vibes in the room? Our new Aura Restora is a vibrational blend of crystals, herbs and sound made with the assistance of the Earth Mother, Sun and nature kingdoms. To cleanse and ground the vibrations of a room, squirt a quick mist into the air in the four corners and the middle of the room. Or a quick mist over your head and body will cleanse your aura, grounding out non-resonant vibrations."

[afbeelding]

Net luchtverfrisser, maar dan voor je aura.
Ja precies, dat.
Maar dan op basis van water uit die bron. Het ruikt niet eens ergens naar.
Oud 03-05-2008, 23:59
Verwijderd
Citaat:
gatver
ja, en ik heb het vak zelf gekozen :')
Oud 04-05-2008, 00:00
Verwijderd
Ik vind het zo mooi dat ze zeggen dat die shit gemaakt is van kristal(len?), kruiden en geluid. Geluid in een potje, yeah
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten