Hmm ligt eraan wat erin zit.. Ik hou eigenlijk alleen van bonbons zonder bepaalde vulling.. Maar dan is t meer gewoon een chocolaatje. Chokotoff vind ik wél lekker, maar ik weet niet of dat onder bonbons valt.
Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen grapefruit gehad in frisdrank zoals vruchtenmix enzo. Dat was wel lekker en ik hou wel van tropisch fruit dus k denk t wel
(Offtopic: of jij was héél vroeg wakker, of je ging héél laat naar bed! )
Ik eet sowieso geen vis en schaaldieren, maar als ik het wel zou eten dan liever geen mosselen. Die doen me teveel aan iets verschrompelds en stinkends denken.
Heerlijk! Gemberthee, zelfgebakken gemberkoekjes (nu breng je me op een idee!) maar vooral in Chinese roerbakgerechten, met paksoi, noedels en veel knoflook.
Das eng, daar dacht ik direct aan toen ik 'Hét Cocktail-Topic' zag staan!
Ik drink geen alcohol meer, maar ik heb 't één keer gehad en 't was erg lekker .
Dat is wel heel erg specifiek
Zijn in principe prima te doen, maar koop ze meestal alleen als ik voor écht grote groepen moet koken (15-30 mensen). Anders heb ik toch liever iets betere kwaliteit.
Invrieslollies, van die dingen die per 10 verpakt zitten met 5 smaken