Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2008, 10:40
Fantôme
Fantôme is offline
hoi
Oud 11-05-2008, 10:49
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Wat een horrornacht. Ik ging naar bed en er zat een gigantische spin op de muur, toen ging mijn moeder 'm proberen dood te maken en toen was ie ineens verdwenen. Ik ging echt niet slapen voordat ie dood was dus gingen mijn vader en moeder zoeken en hadden ze 'm gevonden en doodgemaakt. Nou toen heb ik mijn bed in het midden van de kamer gezet en een slaappoging gedaan, wat natuurlijk niet lukte. Drie uur later knipte ik mijn lampje aan omdat ik naar de wc moest en toen zat er weer eentje.
Oud 11-05-2008, 11:03
Verwijderd
Citaat:
*horrorverhaal*
Dat is erg ja, ik heb ook weleens zoiets gehad.
Oud 11-05-2008, 11:04
Verwijderd
Een muis op je kamer is vervelender, die maken namelijk lawaai.
Oud 11-05-2008, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Een muis op je kamer is vervelender, die maken namelijk lawaai.
Qft.
Oud 11-05-2008, 11:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Bovendien doen spinnen niks. Muizen knagen alles aan, er zat er eentje in onze bergkast. Alles was aangevroten. De kaarsen, de vuilniszakken, de doos waarin de kaarsen zaten, echt alles.
Muggen zijn ook vervelender want de maken én meer herrie, én die prikken.
Oud 11-05-2008, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Bovendien doen spinnen niks. Muizen knagen alles aan, er zat er eentje in onze bergkast. Alles was aangevroten. De kaarsen, de vuilniszakken, de doos waarin de kaarsen zaten, echt alles.
Muggen zijn ook vervelender want de maken én meer herrie, én die prikken.
Qft.
Oud 11-05-2008, 11:18
Verwijderd
John Mayall komt 6 juli in de Effenaar.
Oud 11-05-2008, 11:19
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik moest eerst denken aan John Mayer en toen aan Rick Mayall.
Wat voor muziek maakt John Mayall?
Oud 11-05-2008, 11:22
Verwijderd
John Mayall, OBE (born 29 November 1933) is a pioneering English blues singer, songwriter, and multi-instrumentalist. His musical career spans over fifty years but the most notable episode in it occurred during the late '60s. He was the founder of John Mayall & the Bluesbreakers and has been influential in the careers of many instrumentalists, including Eric Clapton, Jack Bruce, Peter Green, John McVie, Mick Fleetwood, Mick Taylor, Don "Sugarcane" Harris, Harvey Mandel, Larry Taylor, Aynsley Dunbar, Jon Hiseman, Dick Heckstall-Smith, Andy Fraser, Johnny Almond, Jon Mark, Walter Trout and Coco Montoya.

Luistertip: John Mayall & The Bluesbreakers with Eric Clapton.
Oud 11-05-2008, 11:59
Verwijderd
ooohhhh ;x kater
Oud 11-05-2008, 12:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Nee katje /flauw.

Tis warm.
Oud 11-05-2008, 12:02
Verwijderd
Citaat:
John Mayall komt 6 juli in de Effenaar.
Oh hey, gaaf
Oud 11-05-2008, 12:09
TopDrop
TopDrop is offline
w00t
Oud 11-05-2008, 13:33
TopDrop
TopDrop is offline
Ik krijg een mailtje van een incassobureau gericht aan ene maarten b. waarin ze zeggen dat de persoon in kwestie nog een openstaande rekening heeft van 113 euro, waar nu 38 euro administratiekosten bijkomen enzo
Oud 11-05-2008, 13:37
Verwijderd
Kijk dit, echt bizar:

Oud 11-05-2008, 13:40
Verwijderd
oh, ik besef me ineens dat ik €650,- armer ben stom eigen risico
Oud 11-05-2008, 13:43
TopDrop
TopDrop is offline
Allemaal sterren waar ik nog nooit van heb gehoord, behalve Betelgeuse, omdat we die een keer op een tentamen kregen. Overigens wist ik die verschillen tussen pluto en de zon enzo wel al. Omdat we een keer een schaalmodel van het zonnestelsel na wilden maken met de klas, en het erop neerkwam dat de afstand op schaal tussen de planeten nog niet eens in de lange gang van de 2e verdieping van ons schoolgebouw paste, terwijl de diameter van pluto dan een millimeter zou zijn ofzo.
Oud 11-05-2008, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Kijk dit, echt bizar:

[filmpje]
w00t
ik wist dat helemaal niet.
Oud 11-05-2008, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Kijk dit, echt bizar:

[filmpje]
Damn
Oud 11-05-2008, 13:57
TopDrop
TopDrop is offline
'Powers of Ten' is ook wel een leuk filmpje. Moet je maar eens op googlen Ik moet nu helaas weg.

Toedels!
Oud 11-05-2008, 13:57
Verwijderd
Leuk filmpje Als je dat zo ziet is het ook moeilijk voor te stellen dat ons mini planeetje de enige is met leven erop. Dat kan gewoon niet
Oud 11-05-2008, 13:58
Verwijderd
Citaat:
'Powers of Ten' is ook wel een leuk filmpje. Moet je maar eens op googlen Ik moet nu helaas weg.

Toedels!
Jaa, die is gaaf, lieten ze een keer bij Zomergasten zien; echt mooi en indrukwekkend
Oud 11-05-2008, 14:06
Verwijderd
fuck er ligt hier iemands broek in de tuin en een courgette in de boekenkast
Oud 11-05-2008, 14:22
Missy
Missy is offline
Ik ga even braaf doen en de bbq klaar zetten.
Oud 11-05-2008, 14:33
Verwijderd
Dan denk je vroeg op te staan om van het weer te gaan genieten, is het al half vier, . Nu kan ik de rest van de dag doorbrengen met het opruimen van m'n huis, want morgen is er hier verplichte familiegezelligheid.
Oud 11-05-2008, 14:36
Verwijderd
Nou ja, opruimen... De puin verplaatsen naar m'n slaapkamer.
Oud 11-05-2008, 14:40
Missy
Missy is offline
Wat ben ik een oen, zeg.
Wil ik de salade openmaken laat ik het in het afwaswater vallen.

Laatst gewijzigd op 11-05-2008 om 14:49.
Oud 11-05-2008, 14:48
Verwijderd
.

Ik had net ook een mooie. Ik bel mijn moeder om nog even te bespreken wat ik nou eigenlijk allemaal in huis moet halen. Ze legt het uit en ik zeg "ok doei" en hang op. Krijg ik net een SMS'je met "Het is wel moederdag, hè".
Oud 11-05-2008, 15:21
Lethe
Lethe is offline
Vijf uur in het zwembad geweest.
Oud 11-05-2008, 16:00
Verwijderd
Citaat:
.

Ik had net ook een mooie. Ik bel mijn moeder om nog even te bespreken wat ik nou eigenlijk allemaal in huis moet halen. Ze legt het uit en ik zeg "ok doei" en hang op. Krijg ik net een SMS'je met "Het is wel moederdag, hè".
Oud 11-05-2008, 16:09
Verwijderd
Het is hier nog nooit zo'n grote ravage gweest
Oud 11-05-2008, 16:13
Verwijderd
Het is hier nog nooit zo netjes geweest, heh. Maar dat is ook alleen maar zo vanwege het familiebezoek van morgen, .
Oud 11-05-2008, 16:38
Vlindertje
Vlindertje is offline
We hebben hele mooie kevers gezien
Oud 11-05-2008, 16:47
Verwijderd
Geen halve?
Oud 11-05-2008, 16:58
Verwijderd
Citaat:
fuck er ligt hier iemands broek in de tuin en een courgette in de boekenkast

Citaat:
Wat ben ik een oen, zeg.
Wil ik de salade openmaken laat ik het in het afwaswater vallen.
suffie!

Ik heb een fotolijstje gekregen, met een kaartje erin met allemaal lippenstiftzoenen en kleine tekeningetjes. aaaahw
Oud 11-05-2008, 17:10
Verwijderd
Citaat:

suffie!

Ik heb een fotolijstje gekregen, met een kaartje erin met allemaal lippenstiftzoenen en kleine tekeningetjes. aaaahw
Voor moederdag? Vet!
Oud 11-05-2008, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Van Sam? Wat cool, .
Oud 11-05-2008, 17:16
Verwijderd
Oud 11-05-2008, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Voor moederdag? Vet!
ja
Citaat:
Van Sam? Wat cool, .
ja
Citaat:
uhuh
Oud 11-05-2008, 17:17
Verwijderd
Hahahaha, Jamba: "Wat zal je moeder blij zijn met een bloemetje op háár mobiel".
Oud 11-05-2008, 17:20
Verwijderd
ik heb echt een toffe dag gehad. eerst gingen we naar een speeltuin met allemaal zand (waar ik zelf vroeger ook met m'n moeder heenging) en later nog in een andere speeltuin in het gras. Kleedje, drinken, snoepjes mee en heerlijk chillen
Sam had een zonnebril op (hoewel ik dat niet echt iets voor kinderen vind, maar goed) en toen zei ik dat als hij met mensen ging praten hij die bril af moest zetten. En dat deed hij steeds en dat vond ik gaaf
Oud 11-05-2008, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Hahahaha, Jamba: "Wat zal je moeder blij zijn met een bloemetje op háár mobiel".
:')
Oud 11-05-2008, 17:21
Verwijderd
ik kreeg gister een proef make-up en daarna gingen we maskertjes smeren en slechte trouwfilms kijken en het wk airguitar, en toen terug naar huis ons gevoegd bij het vrijgezellenfeest van mn vriend en heel veel gezopen en geblowd en singstar spelen en lallen tot na vieren en het was een meesterlijke dag <3 hihi er zijn meer dan 5 kratten bier doorgegaan
Oud 11-05-2008, 17:24
Verwijderd
Citaat:
ik kreeg gister een proef make-up en daarna gingen we maskertjes smeren en slechte trouwfilms kijken en het wk airguitar, en toen terug naar huis ons gevoegd bij het vrijgezellenfeest van mn vriend en heel veel gezopen en geblowd en singstar spelen en lallen tot na vieren en het was een meesterlijke dag <3 hihi er zijn meer dan 5 kratten bier doorgegaan
Oud 11-05-2008, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Sam had een zonnebril op (hoewel ik dat niet echt iets voor kinderen vind, maar goed) en toen zei ik dat als hij met mensen ging praten hij die bril af moest zetten. En dat deed hij steeds en dat vond ik gaaf
Nette opvoeding, . Ik vind dat ook altijd zo vreselijk als ik met mensen aan het praten ben. Net zoiets als bellende of naar muziek luisterende mensen bij de kassa, dat vind ik gewoon niet vriendelijk. Hoeveel moeite is het om eventjes op te hangen zodat je de man of vrouw achter de kassa eventjes kan groeten?
Oud 11-05-2008, 17:31
Verwijderd
Er zijn weer blote jongens in 't park en waarom ben ik zo dik
Waarom ben ik geen blote jongen in 't park, wat is er mis met ik?
Waarom ben ik een dikke jonge in 't park met een overdossis vet?
Waarom ben ik sowieso hier in 't park en sta ik niet bovenop een flat?♪♫♪
Oud 11-05-2008, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Nette opvoeding, . Ik vind dat ook altijd zo vreselijk als ik met mensen aan het praten ben. Net zoiets als bellende of naar muziek luisterende mensen bij de kassa, dat vind ik gewoon niet vriendelijk. Hoeveel moeite is het om eventjes op te hangen zodat je de man of vrouw achter de kassa eventjes kan groeten?
precies, daar erger ik me ook altijd kapot aan
Ik ben niet zo'n beltype, maar tegenwoordig als m'n telefoon in de trein gaat loop ik eventjes naar het balkon. Kleine moeite en mensen hebben geen last van je geblaat.
Sam moet ook altijd zachtjes praten en rustig doen in de trein, omdat ik me altijd kapot erger aan kinderen in het ov die dat niet doen (en nog meer aan de ouders die dat toestaan.)
Oud 11-05-2008, 17:39
Verwijderd
Binnenkort wordt het dus ook mogelijk om te bellen in het vliegtuig. Dat wordt echt verschrikkelijk. Dan moet je naar gesprekken luisteren van mensen die denken dat ze iets belangrijks hebben te vertellen.

Die mobieltjes die muziek kunnen afspelen vind ik ook een verschrikking. Dan zit je lekker in de metro en moet je naar een of ander schijtnummer luisteren van de lokale 'posse' omdat ze het idee hebben dat ze hun bagger met de rest van de mensheid moeten delen.
Oud 11-05-2008, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Binnenkort wordt het dus ook mogelijk om te bellen in het vliegtuig. Dat wordt echt verschrikkelijk. Dan moet je naar gesprekken luisteren van mensen die denken dat ze iets belangrijks hebben te vertellen.

Die mobieltjes die muziek kunnen afspelen vind ik ook een verschrikking. Dan zit je lekker in de metro en moet je naar een of ander schijtnummer luisteren van de lokale 'posse' omdat ze het idee hebben dat ze hun bagger met de rest van de mensheid moeten delen.
haha, stel dat je een uur of 8 moet vliegen

ja, dat laatste zie ik tegenwoordig steeds vaker.
wat een verschrikkelijk asociaal gedrag, echt niet normaal meer
en echt altijd van die teringmuziek zodat je met bloedende oren uit de tram stapt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten