Advertentie | |
|
![]() |
|
Bovendien doen spinnen niks. Muizen knagen alles aan, er zat er eentje in onze bergkast. Alles was aangevroten. De kaarsen, de vuilniszakken, de doos waarin de kaarsen zaten, echt alles.
Muggen zijn ook vervelender want de maken én meer herrie, én die prikken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
John Mayall, OBE (born 29 November 1933) is a pioneering English blues singer, songwriter, and multi-instrumentalist. His musical career spans over fifty years but the most notable episode in it occurred during the late '60s. He was the founder of John Mayall & the Bluesbreakers and has been influential in the careers of many instrumentalists, including Eric Clapton, Jack Bruce, Peter Green, John McVie, Mick Fleetwood, Mick Taylor, Don "Sugarcane" Harris, Harvey Mandel, Larry Taylor, Aynsley Dunbar, Jon Hiseman, Dick Heckstall-Smith, Andy Fraser, Johnny Almond, Jon Mark, Walter Trout and Coco Montoya.
Luistertip: John Mayall & The Bluesbreakers with Eric Clapton. |
![]() |
|
Ik krijg een mailtje van een incassobureau gericht aan ene maarten b. waarin ze zeggen dat de persoon in kwestie nog een openstaande rekening heeft van 113 euro, waar nu 38 euro administratiekosten bijkomen enzo
![]()
|
Allemaal sterren waar ik nog nooit van heb gehoord, behalve Betelgeuse, omdat we die een keer op een tentamen kregen. Overigens wist ik die verschillen tussen pluto en de zon enzo wel al. Omdat we een keer een schaalmodel van het zonnestelsel na wilden maken met de klas, en het erop neerkwam dat de afstand op schaal tussen de planeten nog niet eens in de lange gang van de 2e verdieping van ons schoolgebouw paste, terwijl de diameter van pluto dan een millimeter zou zijn ofzo.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik heb een fotolijstje gekregen, met een kaartje erin met allemaal lippenstiftzoenen en kleine tekeningetjes. aaaahw ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb echt een toffe dag gehad. eerst gingen we naar een speeltuin met allemaal zand (waar ik zelf vroeger ook met m'n moeder heenging) en later nog in een andere speeltuin in het gras. Kleedje, drinken, snoepjes mee en heerlijk chillen
![]() Sam had een zonnebril op (hoewel ik dat niet echt iets voor kinderen vind, maar goed) en toen zei ik dat als hij met mensen ging praten hij die bril af moest zetten. En dat deed hij steeds en dat vond ik gaaf ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik kreeg gister een proef make-up
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben niet zo'n beltype, maar tegenwoordig als m'n telefoon in de trein gaat loop ik eventjes naar het balkon. Kleine moeite en mensen hebben geen last van je geblaat. Sam moet ook altijd zachtjes praten en rustig doen in de trein, omdat ik me altijd kapot erger aan kinderen in het ov die dat niet doen (en nog meer aan de ouders die dat toestaan.) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Binnenkort wordt het dus ook mogelijk om te bellen in het vliegtuig. Dat wordt echt verschrikkelijk. Dan moet je naar gesprekken luisteren van mensen die denken dat ze iets belangrijks hebben te vertellen.
Die mobieltjes die muziek kunnen afspelen vind ik ook een verschrikking. Dan zit je lekker in de metro en moet je naar een of ander schijtnummer luisteren van de lokale 'posse' omdat ze het idee hebben dat ze hun bagger met de rest van de mensheid moeten delen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ja, dat laatste zie ik tegenwoordig steeds vaker. wat een verschrikkelijk asociaal gedrag, echt niet normaal meer ![]() en echt altijd van die teringmuziek zodat je met bloedende oren uit de tram stapt. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224 Swlabr | 500 | 08-06-2008 22:24 | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 | |
De Kantine |
The Fellowship of the Saai #215 Dinalfos | 500 | 23-05-2008 21:53 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 | |
De Kantine |
The new Sony saaibershot #210 Verwijderd | 500 | 20-05-2008 18:12 | |
De Kantine |
The Exorsaaist #203 Dinalfos | 501 | 14-05-2008 15:34 |