Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ehm het gegeven dat jij denkt dat mijn moeder in staat is tot zwaffelen zegt wel dat je schijnbaar geen idee hebt wat het is. Mijn moeder doet overigens sociologisch/sexuologisch onderzoek.
|
Niemand is veilig voor Tonsillitis' diss.
Ik heb trouwens 5 uur in de bibliotheek aan economie gewerkt en ik snap er de tering van dus heb ik vanavond maar fijn voor de derde keer Juno gekeken en heb ik daarna als een idioot gedanst in de negende cirkel. Waar anders.
|
Vandaag de tent confunghi opzetten, in de hoop dat het mee valt met de funghi...
Gisteren nog even gechilled in een kroegje met wijntjes en collega's en daarvoor bij mijn oma langsgeweest, omdat mijn neefje dit weekend twee wordt (hij was daar ook). Toen hebben we samen nijntje en musti gekeken en ging hij mijn cadeau, die ik aan hem gegeven had, kreuken (rijmen en verzen van Roald Dahl) ![]() Vanavond werken en dan morgen naar zangles en dan naar mijn vader om vanuit daar naar Pinkpop te gaan! En ik hoop dat het mooi weer wordt. En dat er geen funghi in de tent zit.
|
Verwijderd
|
het is benauwd kutweer, en een lerares die ik heb voor rehabilitatie haat me geloof ik. verder kreeg ik gisteravond voor de 4e keer sinds ik hier woon een liefdesverklaring van m'n huisgenoot, maar nu kreeg ik er ineens ook nog een bos rozen bij
![]() |
![]() |
|
Nou nou, ik ben vanaf 09.45 aan het werk en ik ben pas om 21.15 vrij. Gelukkig hoef ik nog maar 5 uur. Mn vriend is naar Glasgow om zich vol te gieten en naar showtjes te gaan dus ik hoop dat ie een leuke fles whisky voor me meeneemt, omdat ik niet mee kon. Hopelijk is het snel zaterdag want nu is het wel weer leuk geweest met al dat gewerk en alleengeslaap.
Laatst gewijzigd op 28-05-2008 om 15:16. |
![]() |
|
Heel de nacht liggen hoesten, waardoor ik niet heb geslapen en ik half in slaap viel boven m'n GS boek. Maar wat aantekeningen en samenvattingen geprint en CD'tjes gebrand voor in de auto naar Pinkpop. En net heb ik de lekkerste pasta saus ever gemaakt die ik ooit heb gefabriceerd. Mmmsmullen. Zo nog maar een poging doen tot leren en niet hoesten en dan tas inpakken voor PiPo en slapen.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
vandaag in de trein naar school bedacht ik me dat ik niet genoeg punten had voor mijn LiO stage en ik werd er extreem blij van want dan zou ik kunnen reizen ipv een suffe kut LiO stage te lopen waar ik nu helemaal geen zin in heb. toen ging ik even checken bij mijn docente en toen bleek dat ik toch wel genoeg had dus nu ga ik dat maar doen ofzo meh
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
hahaha je hebt me vast herkend aan mijn lompe gedrag. een tap in de tuin! miljaar, goeie zaak. als je me zoekt, ik zit in de tuin ( makkelijk te herkennen, ik en mijn vrienden zijn vaak de eersten of enigen die op het gras zitten). En op zich kan ik wel wat alcohol gebruiken morgen want ik ga hele enge dingen doen.
|
hmmm nou dat was ik vast, ik ben geloof ik de enige die geen overzeas heeft. Euh ik ga vragen of iemand een date met me wil hahaha.
|
Verwijderd
|
http://pic20.picturetrail.com/VOL129.../312444450.jpg en daarnaast ben ik dus een kleintje, moet te doen zijn toch! en ik kon dat shirt ook niet vinden, daar kan het aan liggen
|
![]() |
|
danke danke, nou als ik met de andere hippies op het gras zit moet je vooral niet schuwen even langs te komen want wij hippies zijn nog best aardig ook
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |