![]() |
||
Citaat:
Verder: League Of Gentlemen (zag ik niet op je lijstje), Flight of the conchords, Garth Marenghi's Darkplace, Peep Show. En als je zin hebt in sketches: Snuff Box (bizar en gewelddadig! ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() League of Gentlemen en Flight of the conchords had ik overigens ook van gehoord, maar enkel van naam. (Mede door jouw posts, trouwens. ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh god. Mijn beste vriendin heeft op MSN een avatar van Simone Simons van Epica, waar boven staat geschreven "I am so filled with pain"
Flikker toch op mens! Zo zwaar is je leven echt niet, en zo wel dan maak je het er zelf naar. Stomme perfectionist. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dat kunnen de meeste van mijn vrienden wel. ![]() Ik heb vrienden die Simple Plan leuk vinden, vrienden die Gogol Bordello kut vinden maar wel eisen dat ik niet ga haten op Tokio Hotel, vrienden die erg veel stomme vragen stellen en ook vrienden die geobsedeerd zijn met manga. Het is maar goed dat ik daarover kan klagen anders zou ik een hekel aan ze hebben. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Saaie kindjes uit de sloot halen #215 Verwijderd | 3 | 23-05-2008 10:54 |