Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn stagemap is af. Dat wil zeggen: ik heb alles uitgeprint, morgen moet ik er nog gaatjes in maken en dan alles op de juiste plek stoppen. Maar alle verslaglegging zit erin.
Nu door met het volgende. Ik ben blij met mijn doorstreeplijstje, dat zorgt tenminste voor overzichtelijkheid, zelfs als het zo ontzettend lang is. Wel raar hoor, dat mijn stage over 2 dagen voorbij is... Het voelt echt als 'mijn' klas, en dan vertrek ik zomaar. En ook is het raar om te weten dat dit mijn laatste stage is; een volgende keer in een klas ben ik de juf... Maar goed, om in de zomer te kunnen afstuderen moet ik nog wel hard werken. Ik ga dus nu maar gauw door! |
![]() |
|
Word hier een beetje genaaid door mijn vrienden.
![]() Wat dus betekende dat ik alleen 9km heen en weer moest fietsen. Dat werd hem dus ff niet. Beetje onterecht allemaal, ik ben vorige week nog de bob geweest en heb hun allemaal meegenomen en dan is er nu ineens geen plaats voor je. Vond het gister allemaal vrij kut enzo. ![]() Ik ga straks maar ff bellen naar die gast. Ben niet iemand die snel ruzie maakt maar ik laat me ook niet zomaar aan de kant zetten. . |
![]() |
|
Een motivatie-brief schrijven ik het moeilijk. Hoe makkelijk ik het vond sollicitatiebrieven op de middelbare school te schrijven, hoe moeilijk ik het vind dit voor mezelf te doen. Hoe kom je goed tot de kern? Hoe schrijf je het niet te populair? Hoe laat je echt zien hoe je bent? Hoe geef ik nou kort en bondig aan waarom ik het wil? Jeetje, ik wil gerichte vragen, want ik weet het wel, maar ik kan het in zo'n brief niet goed verwoorden.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel het niet lullig ofzo, maar ik vind het zo ontzettend jammer dat iemand die zo intelligent en leuk is als jij zichzelf in feite loopt te slopen. En ja, het is gemakkelijker gezegd dan gedaan van mijn kant van het scherm, want verslavingen zijn écht niet zo gemakkelijk van los te komen. Het is niet voor niets een ziekte. Maar goed. Styerkte. Ik hoop dat je inderdaad terug gaat naar Tactus, of een andere instelling die je kan helpen. Het scheelt iig dat dit vriendje níet samen met jou gebruikt, dan heb je tenminste iemand die dichtbij je staat die je niet meetrekt die richting in. |
![]() |
|
@ Lienepien: bij mij is het nummer omzetten vlekkeloos verlopen hoor. Ik ben al van Telfort naar Orange naar Hi gegaan zonder problemen.
OT: boek is uit. Op het laatst kon ik wat dingen overslaan, dus ging het wat sneller. Ik moet nog heel veel lezen en uitzoeken, maar heb nu niet zo'n zin meer eigenlijk. Misschien even zonnen, de zon begint hier ein-de-lijk door te breken ![]() Straks naar schoonouders, aardbeien uit eigen tuin eten ![]() |
![]() |
|
Ik voel me super
![]() ![]()
|
Hmm, eindelijk kan ik weer even genieten. Net het laatste boek van Simone v/d Vlugt in de tuin gelezen (was er in een paar uurtjes doorheen) omdat ze zaterdag bij ons komt signeren en vond dat ik toch wel minstens 2 boeken van haar gelezen moest hebben.. .
![]() ![]()
|
mja, ontopic:
![]() Nja en over drugs. meh blegh brgg kut pep kut pep! Redhair, en ook nog keta wat een meuk. Ik zit niet meer echt in zon groepje dat enorm veel gebruikt, maar kwam gister een vriend tegen van "vroeger". Ohh het was zo gezellig, hij is zo lief, ik heb hem helemaal suf geknuffelt en de hele dag samen gechillt enzo. Mja aan het eind vand de dag de vraag, zeg hoe is het met jou "gebruik". En och ook hij, die altijd alleen maar blowde, gorekutpep, en elke dag drank. En ik natuurlijk nog met mijn zwak voor hasj. Wat zo leuk en spannend begon kan zo suf zo kansloos zo eindeloos zo waardeloos eindigen. ![]() Nog 18 verslagen en 8 dagen. HMMM>>what to do. Maarja, achja, he ja, men moet zijn leven maar leven. En Redhair. Tuurlijk kun je wel een baantje vinden. Ga anders via pgb bij mensen thuis schoonmaken. Of een oppasbaantje. Plantsoenwerk, lekker buiten. En niet meteen full-time beginnen. Of ga om de tijd voor je 21+test te doden terug naar het mbo. Dan heb je iets om handen ( en stufi ).
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Vandaag weinig aan m'n presentatie gedaan, hij is gewoon af eigenlijk. En te lang ![]() ![]() Vanmiddag nog een eind gefietst, warm! Maar wel lekker, even wat anders. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag is zon dag dat ik denk: ik wil niet hier zijn.
Wees lief tegen me, ga me niet lopen opfokken op een negatieve manier om mij al werkend op de kast te krijgen. En als je storemanager bent, mag je je mensen ook wel wat positiever benaderen om ze gemotiveerd te houden. En als ze dan ook mijn fiets niet hadden willen stelen, had het best een leuke dag kunnen zijn. En ik ga dood van de buikpijn. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me best wel rot. Ik heb wel zo'n leuk structuurschema gemaakt en ik doe wel meer dan voorheen de dingen die ik moet doen, maar ik heb nog steeds niet mijn kamer opgeruimd en gepoetst, wat ik vrijdag had moeten doen. En ook heb ik nog niet de evaluatie geschreven voor een groepsgenoot... Blegh, ik haat mezelf. Ik weet dat ik het moet doen, maar ik kan me er niet toe zetten en dan voel ik me alleen nog maar rotter. Ik heb ook nog eens tyfus hoofdpijn. Echt waarom? ik heb nooit last van hoofdpijn en nu al een paar keer in een week. Het liefst kruip ik nu mijn bed in en denk nergens meer aan... verleidelijk.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ok. iemand moet me even iets uitleggen. Je stuurt me een mailtje met hoe het met me gaat, en waarom je me nooit online ziet, maar eigelijk heb je me geblokkeerd. Was dat voor ongein?
oh ja. En iedereen moet doodvallen. Ik ben er helemaal klaar mee. Godverdegodverdegodver. Waar is nou iemand die even zo zn armen om me heen doet? Nu? |
![]() |
|
Het blok is pas net begonnen en ik ben nu al enorm gestresst. Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik deze week twee practicumtoetsen heb die meetellen in het eindcijfer. Ik had er bij het werk plannen ook geen rekening mee gehouden dat ik vandaag een verjaardag had. Gistermiddag gewerkt, daarna tot half tien nog een poging gedaan op te schieten met schoolwerk. En vandaag de hele dag weg geweest, werken en verjaardag van mijn neefje. Ik heb gelukkig wel een groot deel al gedaan van de eerste twee hoorcolleges, dus op zich moet de toets van morgen wel lukken. En ze zeiden bij hoorcollege dat als je goed oplet met het practicum de toest wel lukt, dus laten we het hopen. Woensdag ook een practicumtoets maar dat is niet zo heel veel om voor te bereiden.
Het gaat wel lukken, alleen niet zo snel als ik het wil. Ik had alle stof van de eerste twee hoorcolleges nu af willen hebben en dat is niet gelukt. Maar dat komt ook wel omdat ik heel uitgebreid doe: samenvatting maken van de stof en vervolgens daar een soort schema/samenvatting van maken. En ja, dat kost veel tijd. Dit blok is veel te kort en maakt me volgens mij tien jaar ouder van de stress. En 's avonds is er niks op tv, dus of ik verveel me dan en ga liggen piekeren of ik werk door tot ik naar bed ga. In beide gevallen kan ik niet slapen. Ik wilde dit blok mijn werkcolleges goed voorbereiden, maar dat gaat niet lukken als ik het practicum wil voorbereiden. Ik ben moe en mijn ritme is in de war door werken en doordat ik vrijdag vrij was. Had ik vrijdag maar harder gewerkt, dan was ik nu niet gestresst. Uiteindelijk zal het wel goed komen. Ik ben blij als morgen voorbij is, want dat is een lange dag. En daarna ben ik blij als woensdag voorbij is, want dan de tweede toets. En nu ga ik tv kijken en morgen lees ik de rest voor het practicum wel. Het komt wel goed, nog drie weken stressen en blokken en daarna heb ik hopelijk vakantie. Deze week komt waarschijnlijk de tentamen uitslag, ik hoop gehaald want anders moet ik een weekend heel hard leren.
|
Verwijderd
|
Bah. Superdip. Alles is een bende, letterlijk en figuurlijk. Morgen weer een nieuwe dag maar ik heb ab-so-luut geen zin in morgen. Een prettig vooruitzicht is dat dus niet. Mijn planning is enorm vol maar ik loop al een week achter omdat ik geen zin heb. Ik moet druk zijn met vanalles, er komt alleen niets uit mijn handen. Ook sporten geeft me geen ontspanning. Eigenlijk heb ik nu alleen zin in een avondje doorhalen en de dag daarna over te slaan.
|
![]() |
|
Mijn vriendje is lief. <3 De verjaardag van mijn opa was wonderbovenwonder leuk gisteren en het is ontzettend warm hier. Ik heb zin in chocola maar zelfs dáár is het te warm voor. Morgen ga ik met de chicks uit m'n klas naar newcastle en dat is gaaf. (: en ik luister opeth en ga dadelijk een stukje schrijven maar door die hitte worden mijn hersens ook sponzen dus ik vraag me een beetje af wat er van gaat komen. maar het moet want goede voornemens! en ik heb ook zin in een broodje met mozzarella en tomaat maarrr we hebben geen pistoletjes meer en vooral de pistoletjes zijn zo fijn.
![]() ![]() en iedereen ging vragen of ik bang was voor de uitslag van m'n examens maar nee want geslaagd ben ik zeker. voor 6/10 examens heb ik zeker geen tweeënhalf en ik had voor elk examen een tweeënhalf mogen halen. opwekkend idee. en ik mag dus op gesprek komen yay maar ik ben nu vooral moee. en uitgeput.
||
Citaat:
Sterkte meisje, er komen andere tijden
|
Ik heb vannacht misschien een uurtje geslapen, de rest van de tijd heb ik naar het plafond gestaard en naar die klotehaan geluisterd. Maar goed, ik voel me prima dus ik zal niet huilen.
En straks lekker winkelen met mijn mam, dat zie ik wel zitten. <3 In ieder geval een paar leuke shirtjes, één of twee broeken (misschien een korte of driekwarts) en wat ondergoed. Ohja, en een nieuwe agenda.
|
Ik heb echt zin in vakantie, maar dat mag ik pas als mijn scriptie af is...eind oktober ofzo? *hoopt* Over 2 weken deadline, ik heb nog niks getypt de laatste tijd, nog steeds niks dat op een opzet lijkt, ik weet het gewoon niet. Nouja, maar gewoon verder gaan, misschien 'ontstaat' er dan gewoon iets.
![]() |
![]() |
|
![]() |
~lienepien~, tja, wat doe ik eraan? Verder gaan waar ik gebleven was, niet weer direct blijven gebruiken. Gewoon weer stoppen.
Morgan, dankje. Het is wel vaker niet leuk met pep, maar toch blijf ik gebruiken. Maar dit weekend hakte er wel zwaar in, ook omdat ik het zo relax vond dat ik vijf weken gestopt was. Inderdaad is het fijn om een vriend te hebben die geen harddrugs gebruikt, dat scheelt echt veel. IcedEarth, wat je zegt, echt jammer dat veel mensen voor drugs zwichten, want het is zo waardeloos. Ik weet wel dat ik genoeg werk kan krijgen, maar ik ga er niet achteraan. Ik was bij het uitzendbureau geweest en zou inderdaad bij mensen thuis gaan schoonmaken, het uitzendbureau zou me erover bellen. Dat hebben ze niet gedaan en ik bel hun dan ook niet. Ik heb erover nagedacht om nog maar een jaartje mbo te doen, maar ik heb in principe al twee jaar 'onterecht' stufi gehad. Heb er dus nog maar twee jaar recht op, dat kan ik beter voor het hbo bewaren. Vannacht bij vriendje geslapen, voor het eerst. Goed, ik heb zaterdagochtend ook een uurtje naast hem geslapen, maar dat was achterin de bus, met alle kleren aan, en D. lag er ook bij te slapen. Niets engs aan. Jezus, ik snap echt niet wat het probleem was, waarvoor ik nou zo bang was. Gisteravond heb ik eerst een half uur lopen piekeren of ik wel bij hem wilde slapen. Uiteindelijk daar heen gegaan, wat geblowd en bedacht dat ik nou echt eens moest ophouden met dat aanstellen. Hij weet dat hij niet veel hoeft te verwachten. Hij was zo blij toen ik zei dat ik bleef slapen, keek zo lief. En natuurlijk was er niets engs aan, fucking aansteller. Belachelijke angst die nergens over gaat, echt stom dat ik me zo heb laten tegenhouden door die angst. Het was gewoon fijn, lekker tegen elkaar aan slapen, ik was heel ontspannen, hij was heel lief. Probeerde niets, was al blij genoeg dat ik eindelijk bij hem sliep. We waren om negen uur al wakker, ik voel me ook best uitgeslapen. Ja, ik ben blij dat ik eindelijk doorgezet heb. Zo, nu even douchen en straks ergens solliciteren. Ze zochten in een wijnproeverij/kookstudie/weetikveelwat nog barmensen en serveersters. Lekker luxe bedoeling, leuk om daar als arme kraker te werken.
|
Verwijderd
|
Ik heb zo moeten huilen gisteren en ik was zo verschrikkelijk kwaad.
Ik snap niet waar dat toch vandaan komt. Godver Charlot, natuurlijk snap je wel waar dat vandaan komt. Geef toch eens toe trut. And the songbirds keep singing like the know the score. And I love you, I love you, I love you, like never before. |
![]() |
|
@ Redhair: goed van je dat je toch wel gaat solliciteren en het blijft proberen! En dat je nu niet meteen doorgaat met weer gebruiken, wat dat betreft is het denk ik zoveel beter dat je nu met K. hebt
![]() ![]() OT: Geez, wat is het warm. Ben op bikini jacht geweest maar word er niet bepaald vrolijk van.. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik ben vrolijk, ik heb mijn dag eigenlijk niet bepaald nuttig doorgebracht, maar ik zit wel lekker in mijn vel.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ga zo maar eens boodschappen doen denk ik, even lekker naar buiten, het is hier nu ook eindelijk mooi weer, hoewel niet enorm zonnig, maar wel warm. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Aah, heb, ik voel me echt niet fijn. Heb al sinds gisterenavond knallende koppijn, ik hoopte dat het over zou zijn na m'n presentatie, maar mooi niet dus...
Met m'n telefoon is het trouwens goed gegaan! Vanochtend deed 'ie een beetje raar (herkende oude én nieuwe simkaart), maar nu werkt alleen de nieuwe nog. Nu ben ik al 2 uur bezig met een opgave waarvan ik dacht dat 'ie niet zo moeilijk was, maar het blijkt dus wél hartstikke ingewikkeld te zijn ![]() Pffff. Rust, alsjeblieft? |
![]() |
||
Citaat:
Hee, stufi mbo en hbo is apart! Je kan eerst zo jaren lang geld krijgen op het mbo, dan krijg je vervolgens opnieuw 4 jaar stufi op het hbo/universiteit. Maar ehm, ja alleen een studie doen vanwege stufi is natuurlijk niet ehm, de bedoeling ![]() ot; jaja zo'n 18 verslagen in 8 dagen! Maar dag 1 deed ik er 7. Ja, serieus, in een paar uur tijd!!!!!!!!!!!!!!!! Als een idioot lopen typen en het is nog een goed stuk ook!!!!!!!!!!!!!!!!! nu heb ik rsi en ga ik snel van de pc af.
|
Wat ik nog wilde zeggen, mijn hond was ook aangevallen door kraaien
![]() OT: hooikoorts, ik word helemaal gek ![]()
|
Zonder jou zo verslagen
Zonder jou zo voorgoed Zonder jou zo ineen gedoken Zonder jou weet ik niet wat ik moet Want zonder jou ben ik mijzelf kwijt Geen dag geen nacht en geen benul van tijd Het maakt voor mij geen enkel onderscheid Zonder jou Het is alsof ik leef in mijn herinneringen Het is alsof mijn wereld stil is blijven staan Net alsof je mooie ogen nog altijd kunnen dwingen Net alsof je heel dicht bij bent maar zo ver hier vandaan
|
Vogelvrij: hebben die kraaien je hond ook nog echt geraakt, of valt het wel mee?
Knuffel voor iedereen die er eentje wil of nodig heeft (}) Tentamen gehaald, met een 6.3. Hoewel ik vreesde dat ik het tentamen niet gehaald zou hebben, ben ik niet erg tevreden met mijn cijfer. Al wist ik wel dat veel meer er niet in zat en gehaald is gehaald. Ik vind het geen slecht cijfer hoor, maar goed ook niet. Wel blij dat ik het gehaald heb, nu heb ik na vrijdag de 27ste gewoon vakantie. Behalve als ik dit blok moet herkansen, maar dat is pas 4 augustus. Vandaag practicum gehad, lang en vermoeiend. We hebben in een kat gesneden, dat was wel interessant. Jammer dat ik er een groot deel microscopie bij zat. Het was veel om in vier uur te doen, en we kregen weinig uitleg. We zouden eigenlijk een toets hebben daarna, maar dat ging niet door. Daarna zouden we die donderdag hebben, maar of dat nou doorgaat of niet, ik heb geen idee. In ieder geval woensdag practicumtoets, gelukkig open boek. Druk rooster deze week, woensdag en vrijdag practicum. Gelukkig de week erop rustig en daarna nog 1 weekje ![]() Ik heb de voetbal wel opstaan maar ik kijk het niet en heb de doelpunten net gemist. Zelfs zonder tv aan kan ik de doelpunten hier volgen: mijn vader en zusje hoorde ik bij het doelpunt en de rest van de straat kijkt zo te horen ook. Het mag wel weer kouder worden. Ik hou niet van dit weer, op mijn kamer is het bijna 30 graden en veel te warm. Ik slaap er slecht door. Op school valt het gelukkig wel mee. Zaterdag was het hier ook heel warm, maar mijn baas heeft de hele dag in een trui gelopen. In de winkel is het wel minder warm, maar een trui is ook een beetje overdreven. Ik voel me goed. Vanmorgen nog een beetje gestresst, maar nu heb ik weer vertrouwen. Morgen moet ik wel veel doen, hopelijk kan ik een werkcollege eerder volgen. Ik ga wel eerder, dus als het niet kan breng ik twee uur nuttig door op school. Als ik het practicum woensdag heb gehad valt er nog een beetje last van mijn schouders. Want morgen en woensdag zal de stress wel weer toeslaan. Aan de ene kant hoop ik dat de bussen nog lang niet gaan rijden, want dan stelt niemand vragen over mijn kamer. Aan de andere kant hoop ik dat ze weer snel gaan rijden (ook omdat er veel mensen last van hebben), want mijn ID is vrijdag verlopen. Moet je meer betalen bij het gemeentehuis als je ID verlopen is, of krijg je alleen een boete als je wordt aangehouden? Ik ga nog een poging doen om te lezen en dan proberen te slapen. Lekker nutteloos berichtje dit, maar ach. Ik heb weer lekker zitten typen en dat maakt me rustiger.
|
Verwijderd
|
Ik heb het druk, druk, druk. Nog 20 dagen school en dan vakantie.
![]() ![]() Vrijdag waren we met de trein naar school gegaan omdat de bussen staken en we hebben een abonnement van Arriva, dus gingen met een Arriva trein naar school. Werden we de trein uitgezet. ![]() ![]() ![]() Verliefd is trouwens leuk, ik heb (over het algemeen genomen dan) een goed humeur en ik voel me best goed. ![]() We zitten hier thuis ff naar het EK te luisteren, ze staan nu 2-0 voor. ![]() |
![]() |
|
Sjanne: in welk jaar zit je eigenlijk? Wat heb je veel toetsen deze week, zijn dat SO's of UP's (ik weet niet of jullie dat ook zo noemen, maar zo heette dat bij mij op school)? Heb je ook nog een proefwerkweek voor je vakantie?
Succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |