Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2008, 22:29
rare kwast
rare kwast is offline
@ mushu.. dat stukje tekst ken ik
red mij ook maar niet

voor de verandering lig ik mezefl weer aardig dwars.. blegh ik haat mezelf
ben de hele dag moe en nu ben ik klaar wakker en voel ik me nog kutter dan de rest van de tijd
morgen een verjaardag van mn kleine neefje.. hij wordt al weer 5
en daarna,a ls klap op de vuurpijl een familie bbq... jeej

gewoon doorgaan, gewoon doorgaan. als ik stop stort ik in
Oud 08-06-2008, 03:07
Redhair
Redhair is offline
Mala, Faded-Away en Nijn*, you're so right.
Morgan, ik weet het zelf allemaal dondersgoed, ik weet het allemaal het beste. Er zit een verschil tussen weten en doen.

Ik ben kapot. Ik zit hier te janken en zou het liefst met mijn kop tegen een muur rammen, zo hard als ik kan. Waardeloze, zielige junk. Ik weet het allemaal zo goed, maar ik ben verslaafd. Ooh, wat klinkt dat zwak. 'Ik kan er niets aan doen, het komt door mijn verslaving.' Wat klinkt dat zielig en zwak, wat klinkt dat laag. Ik kan er genoeg aan doen, ik kan terug gaan naar tactus. Maar fuck, ik ren ervoor weg, denk dat ik sterk ben, maar grijp een feestje direct aan als een mogelijkheid om weer te gebruiken.

Het begon allemaal leuk gister, we waren er aan het eind van de middag. Maar D. en ik hadden geen fuck te doen en al snel kwam de verveling. We namen wat pep, nog steeds met twijfels, want het ging allemaal zo goed. Omdat het een besloten feestje was, zonder aankondiging op internet of een infolijn, was het vreselijk rustig. De helft van de mensen zat ook nog eens buiten te chillen, in plaats van voor de speakers. Drang om zelf voor de speakers te staan had ik maar weinig. De pep hield me wakker, gaf me wat extra energie, maar de euforie bleef uit. Los gaan op de muziek, versmelten met de bas, zat er deze keer niet in. Het was een kutfeestje, D. en ik hadden een kutbui. 's Ochtends kon ik een uurtje slapen, lekker tegen K. aan, maar daarna was ik weer klaar wakker. Pas tegen het eind van vanmiddag werd het wat leuker. D. en ik speelden een kaartspelletje, een gast wilde meedoen. Ik heb met hem ketamine lopen snuiven en vanaf dat moment voelde ik me goed. We hingen met een groep mensen buiten, hadden allemaal vage gesprekken en er werd veel gelachen, ik was een beetje aan het spacen op de keta, de zon scheen zo lekker, ik voelde me echt top. Ook nog wat autogereden met de auto van een gast over dat terrein, was echt leuk. Maar de keta begon eind van de avond uit te werken, het gezelschap viel uit elkaar, D. was weer super verveeld. We hadden al eerder besloten niet vannacht ook nog te gaan feesten, wat ik jammer vond. De keta had me opgepept, ik wilde na dat kutfeestje wel direct een vet feest. Maar de negatieve energie die rond D. hing trok mij ook weer naar beneden, vriendje deed lief en wilde een beetje aandacht en dat viel verkeerd, na de pep en het ene uurtje slaap en de keta. Volgens mij ben ik best bot en afwijzend tegen K. geweest. Egoistische trut. Ik denk dat hij er sowieso al niet blij mee was dat ik pep gebruikte, keta al helemaal, maar hij laat mij mijn gang gaan. Hij doet zijn eigen ding en laat mij mijn ding doen, maar als hij dan even aandacht zoekt doe ik lullig tegen hem omdat ik brak ben en de drugs uitwerken.
In zijn bus op weg naar huis stilletjes zitten janken. Waardeloze junk, waarvoor gebruik je die pep nog? Het weekend is er alleen maar kutter door geworden. Ik kan mezelf wel schieten, het is allemaal zo waardeloos, zo uitzichtloos, mijn hele leven. Ik bak er niets van.
Hij zette me af, met een treurige gelaatsuitdrukking. Komt lijkt me door vermoeidheid, maar ik denk niet dat het de enige reden is. Klein kusje, geen lach, geen leuke opmerking, geen geplaag. Normaal roken we altijd nog wel even een joint, maar nu dropte hij me voor de deur. Ik geef hem groot gelijk.

Wat een lang zeikstuk over iets wat ik allemaal zelf veroorzaak. Wat een hoop onzinnige details. Ik haat die pep, gore drugs. Ik bereik er niets mee, maak steeds weer dingen kapot, maar blijf het gebruiken. Ziek word ik er van, ik word ziek van mezelf. Ik doe geen fuck, ik kan niet eens een normaal baantje vinden, zoek daar allemaal domme uitvluchten voor. Wat er is toch mis met mij? Waarom ben ik zo waardeloos? Waarom bereik ik niets? Steeds weer dezelfde weg, steeds weer. Ik kan mezelf wel schieten, kon ik dat maar. Kon ik mezelf maar door mijn kop knallen, want het schiet niet op zo.

Ooh, a line allows progress, a circle does not. Brainstorm in een glas water. Kutjunk.
Oud 08-06-2008, 07:18
Verwijderd
@Redhair: je hebt nu geconcludeerd dat je een (ik citeer) 'Kutjunk' bent. Wat ga je er nu aan doen?

OT: Als het goed is wordt morgen m'n nummer naar Vodafone overgezet. Als het goed is, want ik lees niet echt goede verhalen over nummerportatie op werk, geld en recht . 'k Ben benieuwd...
Vandaag weer verder met voorbereiden van m'n zoveelste presentatie. Pffff.

Citaat:
gewoon doorgaan, gewoon doorgaan. als ik stop stort ik in
Dat ja.
*knuf*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 08:08
Hawahaai
Hawahaai is offline
Mijn stagemap is af. Dat wil zeggen: ik heb alles uitgeprint, morgen moet ik er nog gaatjes in maken en dan alles op de juiste plek stoppen. Maar alle verslaglegging zit erin.
Nu door met het volgende.
Ik ben blij met mijn doorstreeplijstje, dat zorgt tenminste voor overzichtelijkheid, zelfs als het zo ontzettend lang is.

Wel raar hoor, dat mijn stage over 2 dagen voorbij is... Het voelt echt als 'mijn' klas, en dan vertrek ik zomaar. En ook is het raar om te weten dat dit mijn laatste stage is; een volgende keer in een klas ben ik de juf... Maar goed, om in de zomer te kunnen afstuderen moet ik nog wel hard werken. Ik ga dus nu maar gauw door!
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 10:03
Verwijderd
"Natuurlijk"wil ze gewoon contact met me, dat weet ik toch?
Nou, bij deze dan. Maar pffft wat een verwarring.

En nu, hup niet meer soggen maar schrijven.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 11:37
rensd
rensd is offline
Word hier een beetje genaaid door mijn vrienden. Gister belde ik of ze nog gingen stappen, en ja dat gingen ze, maar met de auto en die zat vol. Vriend A had hij het al beloofd omdat ie gister bob was geweest, B had al eerder naar hem gebeld of ie mocht meerijden en C en D had ie het ook al beloofd.
Wat dus betekende dat ik alleen 9km heen en weer moest fietsen. Dat werd hem dus ff niet.
Beetje onterecht allemaal, ik ben vorige week nog de bob geweest en heb hun allemaal meegenomen en dan is er nu ineens geen plaats voor je. Vond het gister allemaal vrij kut enzo.

Ik ga straks maar ff bellen naar die gast. Ben niet iemand die snel ruzie maakt maar ik laat me ook niet zomaar aan de kant zetten. .
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 12:25
duivelaartje
duivelaartje is offline
Een motivatie-brief schrijven ik het moeilijk. Hoe makkelijk ik het vond sollicitatiebrieven op de middelbare school te schrijven, hoe moeilijk ik het vind dit voor mezelf te doen. Hoe kom je goed tot de kern? Hoe schrijf je het niet te populair? Hoe laat je echt zien hoe je bent? Hoe geef ik nou kort en bondig aan waarom ik het wil? Jeetje, ik wil gerichte vragen, want ik weet het wel, maar ik kan het in zo'n brief niet goed verwoorden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Verhaal
Jammer dat je je kut voelde, maar ergens misschien wel goed, dat pep je dus niet per se (meer?) blij maakt.

Ik bedoel het niet lullig ofzo, maar ik vind het zo ontzettend jammer dat iemand die zo intelligent en leuk is als jij zichzelf in feite loopt te slopen. En ja, het is gemakkelijker gezegd dan gedaan van mijn kant van het scherm, want verslavingen zijn écht niet zo gemakkelijk van los te komen. Het is niet voor niets een ziekte. Maar goed. Styerkte. Ik hoop dat je inderdaad terug gaat naar Tactus, of een andere instelling die je kan helpen. Het scheelt iig dat dit vriendje níet samen met jou gebruikt, dan heb je tenminste iemand die dichtbij je staat die je niet meetrekt die richting in.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 13:44
rare kwast
rare kwast is offline
I already told you that falling is easy
It's getting back up that becomes the problem
Oud 08-06-2008, 14:37
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Lienepien: bij mij is het nummer omzetten vlekkeloos verlopen hoor. Ik ben al van Telfort naar Orange naar Hi gegaan zonder problemen.

OT: boek is uit. Op het laatst kon ik wat dingen overslaan, dus ging het wat sneller. Ik moet nog heel veel lezen en uitzoeken, maar heb nu niet zo'n zin meer eigenlijk. Misschien even zonnen, de zon begint hier ein-de-lijk door te breken

Straks naar schoonouders, aardbeien uit eigen tuin eten
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 14:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me super Heerlijk weekend, lekker weer. M'n vriend is vrijdag gekomen en vanmorgen weggegaan om een dagje te gaan toeren met vrienden maar komt vanavond laat weer terug. Het is echt raar om zijn spullen hier te hebben maar hem niet. En woensdag was hij hier ook en al volgend weekend zijn we weer samen. En hij is zo onwijs lief en aanhankelijk en verliefd en het is gewoon heel fijn samen. Ik houd zoveel van hem. En ik vind het fijn dat we zo vrij kunnen zijn, allebei kunnen doen wat we willen, niet alles altijd samen te moeten doen. Vrijdagavond film gekeken samen alleen viel ik halverwege in slaap en toen de film al een half uur afgelopen was maakte hij me heel zachtjes wakker 'sliep je nou' en hij vond het tof dat ik mezelf helemaal kon overgeven en bij hem op schoot in slaap kon vallen. Gisteravond zaten we tv te kijken en toen belde zijn beste vriend dat hij zich verveelde en of hij langs mocht komen (we waren in Rotterdam, mijn vriend en zijn vrienden wonen in Leidschendam). Ik vind het zo tof dat zijn vriend gewoon hierheen komt omdat ie ons gezellig vind en dat het dan niet uitmaakt waar we zijn. Was een toffe avond. Ik houd van dit weekend en dit weer, en van hem natuurlijk
Oud 08-06-2008, 15:03
Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, eindelijk kan ik weer even genieten. Net het laatste boek van Simone v/d Vlugt in de tuin gelezen (was er in een paar uurtjes doorheen) omdat ze zaterdag bij ons komt signeren en vond dat ik toch wel minstens 2 boeken van haar gelezen moest hebben.. . Ach, opzich wel een redelijk boek, maar ik ben er niet stuk van. Maar dat wist ik van te voren, het is gewoon niet mijn ding.. Toch wel leuk om haar zaterdag te ontmoeten! Nu maar weer terug de tuin in, lekker beetje bruin worden en geen starende blikken naar littekens en vetjes. Ik moet behoorlijk wat doen om mezelf af te leiden want de uitslag is al over een paar dagen en ik word met de dag zenuwachtiger. Oh, maar eerst even sigaretten halen. Ook niet erg, lekker op de fiets
Oud 08-06-2008, 15:48
IcedEarth
IcedEarth is offline
mja, ontopic:

Nja en over drugs.
meh blegh brgg kut pep kut pep! Redhair, en ook nog keta wat een meuk.
Ik zit niet meer echt in zon groepje dat enorm veel gebruikt, maar kwam gister een vriend tegen van "vroeger". Ohh het was zo gezellig, hij is zo lief, ik heb hem helemaal suf geknuffelt en de hele dag samen gechillt enzo. Mja aan het eind vand de dag de vraag, zeg hoe is het met jou "gebruik". En och ook hij, die altijd alleen maar blowde, gorekutpep, en elke dag drank. En ik natuurlijk nog met mijn zwak voor hasj. Wat zo leuk en spannend begon kan zo suf zo kansloos zo eindeloos zo waardeloos eindigen. .
Nog 18 verslagen en 8 dagen. HMMM>>what to do.

Maarja, achja, he ja, men moet zijn leven maar leven.
En Redhair. Tuurlijk kun je wel een baantje vinden. Ga anders via pgb bij mensen thuis schoonmaken. Of een oppasbaantje. Plantsoenwerk, lekker buiten. En niet meteen full-time beginnen. Of ga om de tijd voor je 21+test te doden terug naar het mbo. Dan heb je iets om handen ( en stufi ).
Oud 08-06-2008, 16:26
Verwijderd
Citaat:
@ Lienepien: bij mij is het nummer omzetten vlekkeloos verlopen hoor. Ik ben al van Telfort naar Orange naar Hi gegaan zonder problemen.
Ah, dan hoop ik dat dat bij mij ook zo gaat!

OT: Vandaag weinig aan m'n presentatie gedaan, hij is gewoon af eigenlijk. En te lang. 't Is bij mij ook rennen of stilstaan. Heb besloten om een heel klein stukje over te slaan en dan duurt het maar wat langer dan moest. Heb geen zin om me te gaan haasten.

Vanmiddag nog een eind gefietst, warm! Maar wel lekker, even wat anders.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 17:46
Verwijderd
Vandaag is zon dag dat ik denk: ik wil niet hier zijn.
Wees lief tegen me, ga me niet lopen opfokken op een negatieve manier om mij al werkend op de kast te krijgen. En als je storemanager bent, mag je je mensen ook wel wat positiever benaderen om ze gemotiveerd te houden.

En als ze dan ook mijn fiets niet hadden willen stelen, had het best een leuke dag kunnen zijn.
En ik ga dood van de buikpijn.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 17:50
Verwijderd
Ik voel me best wel rot. Ik heb wel zo'n leuk structuurschema gemaakt en ik doe wel meer dan voorheen de dingen die ik moet doen, maar ik heb nog steeds niet mijn kamer opgeruimd en gepoetst, wat ik vrijdag had moeten doen. En ook heb ik nog niet de evaluatie geschreven voor een groepsgenoot... Blegh, ik haat mezelf. Ik weet dat ik het moet doen, maar ik kan me er niet toe zetten en dan voel ik me alleen nog maar rotter. Ik heb ook nog eens tyfus hoofdpijn. Echt waarom? ik heb nooit last van hoofdpijn en nu al een paar keer in een week. Het liefst kruip ik nu mijn bed in en denk nergens meer aan... verleidelijk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 19:07
Verwijderd
ok. iemand moet me even iets uitleggen. Je stuurt me een mailtje met hoe het met me gaat, en waarom je me nooit online ziet, maar eigelijk heb je me geblokkeerd. Was dat voor ongein?

oh ja. En iedereen moet doodvallen. Ik ben er helemaal klaar mee. Godverdegodverdegodver. Waar is nou iemand die even zo zn armen om me heen doet? Nu?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 19:09
Heksjuh
Heksjuh is offline
Het blok is pas net begonnen en ik ben nu al enorm gestresst. Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik deze week twee practicumtoetsen heb die meetellen in het eindcijfer. Ik had er bij het werk plannen ook geen rekening mee gehouden dat ik vandaag een verjaardag had. Gistermiddag gewerkt, daarna tot half tien nog een poging gedaan op te schieten met schoolwerk. En vandaag de hele dag weg geweest, werken en verjaardag van mijn neefje. Ik heb gelukkig wel een groot deel al gedaan van de eerste twee hoorcolleges, dus op zich moet de toets van morgen wel lukken. En ze zeiden bij hoorcollege dat als je goed oplet met het practicum de toest wel lukt, dus laten we het hopen. Woensdag ook een practicumtoets maar dat is niet zo heel veel om voor te bereiden.
Het gaat wel lukken, alleen niet zo snel als ik het wil. Ik had alle stof van de eerste twee hoorcolleges nu af willen hebben en dat is niet gelukt. Maar dat komt ook wel omdat ik heel uitgebreid doe: samenvatting maken van de stof en vervolgens daar een soort schema/samenvatting van maken. En ja, dat kost veel tijd.
Dit blok is veel te kort en maakt me volgens mij tien jaar ouder van de stress. En 's avonds is er niks op tv, dus of ik verveel me dan en ga liggen piekeren of ik werk door tot ik naar bed ga. In beide gevallen kan ik niet slapen.
Ik wilde dit blok mijn werkcolleges goed voorbereiden, maar dat gaat niet lukken als ik het practicum wil voorbereiden.

Ik ben moe en mijn ritme is in de war door werken en doordat ik vrijdag vrij was. Had ik vrijdag maar harder gewerkt, dan was ik nu niet gestresst.
Uiteindelijk zal het wel goed komen. Ik ben blij als morgen voorbij is, want dat is een lange dag. En daarna ben ik blij als woensdag voorbij is, want dan de tweede toets.
En nu ga ik tv kijken en morgen lees ik de rest voor het practicum wel.
Het komt wel goed, nog drie weken stressen en blokken en daarna heb ik hopelijk vakantie. Deze week komt waarschijnlijk de tentamen uitslag, ik hoop gehaald want anders moet ik een weekend heel hard leren.
Oud 08-06-2008, 19:31
darkfairy
darkfairy is offline
klote oor .
Oud 08-06-2008, 20:08
Verwijderd
wat een feest was dat gisteren zeg, oef <3
genieten
nu koppijn en eenzaam, maar dat gaat weer weg
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:25
Verwijderd
Bah. Superdip. Alles is een bende, letterlijk en figuurlijk. Morgen weer een nieuwe dag maar ik heb ab-so-luut geen zin in morgen. Een prettig vooruitzicht is dat dus niet. Mijn planning is enorm vol maar ik loop al een week achter omdat ik geen zin heb. Ik moet druk zijn met vanalles, er komt alleen niets uit mijn handen. Ook sporten geeft me geen ontspanning. Eigenlijk heb ik nu alleen zin in een avondje doorhalen en de dag daarna over te slaan.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 20:33
Roosje
Roosje is offline
Mijn vriendje is lief. <3 De verjaardag van mijn opa was wonderbovenwonder leuk gisteren en het is ontzettend warm hier. Ik heb zin in chocola maar zelfs dáár is het te warm voor. Morgen ga ik met de chicks uit m'n klas naar newcastle en dat is gaaf. (: en ik luister opeth en ga dadelijk een stukje schrijven maar door die hitte worden mijn hersens ook sponzen dus ik vraag me een beetje af wat er van gaat komen. maar het moet want goede voornemens! en ik heb ook zin in een broodje met mozzarella en tomaat maarrr we hebben geen pistoletjes meer en vooral de pistoletjes zijn zo fijn. en ik heb buikpijn. en ik ben niet eens ongesteld.
en iedereen ging vragen of ik bang was voor de uitslag van m'n examens maar nee want geslaagd ben ik zeker. voor 6/10 examens heb ik zeker geen tweeënhalf en ik had voor elk examen een tweeënhalf mogen halen.
opwekkend idee. en ik mag dus op gesprek komen yay maar ik ben nu vooral moee. en uitgeput.
Oud 08-06-2008, 20:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Waar is nou iemand die even zo zn armen om me heen doet? Nu?
*rent naar nattigheid en slaat armen om haar heen*

tis alleen een scholierenknuffel
Oud 08-06-2008, 20:50
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
ok. iemand moet me even iets uitleggen. Je stuurt me een mailtje met hoe het met me gaat, en waarom je me nooit online ziet, maar eigelijk heb je me geblokkeerd. Was dat voor ongein?

oh ja. En iedereen moet doodvallen. Ik ben er helemaal klaar mee. Godverdegodverdegodver. Waar is nou iemand die even zo zn armen om me heen doet? Nu?
Hier ben ik! Nee helaas, dit is een internetknuffel.
Sterkte meisje, er komen andere tijden
Oud 08-06-2008, 21:21
Verwijderd
dankjulliewel. die doen het ook goed
Met citaat reageren
Oud 08-06-2008, 21:55
Verwijderd
ja shit, wat is dít nou weer. Dat wil ik helemaal niet. Het brengt me helemaal van mijn stuk, terwijl ik besloten had dat niets dat zou doen.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 06:08
Nona
Nona is offline
Ik heb vannacht misschien een uurtje geslapen, de rest van de tijd heb ik naar het plafond gestaard en naar die klotehaan geluisterd. Maar goed, ik voel me prima dus ik zal niet huilen.
En straks lekker winkelen met mijn mam, dat zie ik wel zitten. <3 In ieder geval een paar leuke shirtjes, één of twee broeken (misschien een korte of driekwarts) en wat ondergoed. Ohja, en een nieuwe agenda.
Oud 09-06-2008, 08:18
Verwijderd
straks weer fietsen naar de trein <3
als die busstakingen straks stoppen gaat er niemand meer met de bus, genoeg andere opties
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 08:50
Roosje
Roosje is offline
z0mfg ik ben onrustig en ik zou in moeten pakken maar ik heb geen zinnn. Wel een hoop geld though, en dat is lief. Ik moet misschien maar broodjes gaan maken.. haha ik wil bij m'n vriendje zijn.
Oud 09-06-2008, 09:39
Missy1234567890
Ik heb echt zin in vakantie, maar dat mag ik pas als mijn scriptie af is...eind oktober ofzo? *hoopt* Over 2 weken deadline, ik heb nog niks getypt de laatste tijd, nog steeds niks dat op een opzet lijkt, ik weet het gewoon niet. Nouja, maar gewoon verder gaan, misschien 'ontstaat' er dan gewoon iets.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 10:00
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oorpijn, stom. Vanmiddag werken. Verder gaat het op zich wel goed.
Oud 09-06-2008, 10:12
Redhair
Redhair is offline
~lienepien~, tja, wat doe ik eraan? Verder gaan waar ik gebleven was, niet weer direct blijven gebruiken. Gewoon weer stoppen.
Morgan, dankje. Het is wel vaker niet leuk met pep, maar toch blijf ik gebruiken. Maar dit weekend hakte er wel zwaar in, ook omdat ik het zo relax vond dat ik vijf weken gestopt was. Inderdaad is het fijn om een vriend te hebben die geen harddrugs gebruikt, dat scheelt echt veel.
IcedEarth, wat je zegt, echt jammer dat veel mensen voor drugs zwichten, want het is zo waardeloos. Ik weet wel dat ik genoeg werk kan krijgen, maar ik ga er niet achteraan. Ik was bij het uitzendbureau geweest en zou inderdaad bij mensen thuis gaan schoonmaken, het uitzendbureau zou me erover bellen. Dat hebben ze niet gedaan en ik bel hun dan ook niet. Ik heb erover nagedacht om nog maar een jaartje mbo te doen, maar ik heb in principe al twee jaar 'onterecht' stufi gehad. Heb er dus nog maar twee jaar recht op, dat kan ik beter voor het hbo bewaren.

Vannacht bij vriendje geslapen, voor het eerst. Goed, ik heb zaterdagochtend ook een uurtje naast hem geslapen, maar dat was achterin de bus, met alle kleren aan, en D. lag er ook bij te slapen. Niets engs aan. Jezus, ik snap echt niet wat het probleem was, waarvoor ik nou zo bang was. Gisteravond heb ik eerst een half uur lopen piekeren of ik wel bij hem wilde slapen. Uiteindelijk daar heen gegaan, wat geblowd en bedacht dat ik nou echt eens moest ophouden met dat aanstellen. Hij weet dat hij niet veel hoeft te verwachten. Hij was zo blij toen ik zei dat ik bleef slapen, keek zo lief. En natuurlijk was er niets engs aan, fucking aansteller. Belachelijke angst die nergens over gaat, echt stom dat ik me zo heb laten tegenhouden door die angst. Het was gewoon fijn, lekker tegen elkaar aan slapen, ik was heel ontspannen, hij was heel lief. Probeerde niets, was al blij genoeg dat ik eindelijk bij hem sliep. We waren om negen uur al wakker, ik voel me ook best uitgeslapen. Ja, ik ben blij dat ik eindelijk doorgezet heb.

Zo, nu even douchen en straks ergens solliciteren. Ze zochten in een wijnproeverij/kookstudie/weetikveelwat nog barmensen en serveersters. Lekker luxe bedoeling, leuk om daar als arme kraker te werken.
Oud 09-06-2008, 10:55
punkstar
punkstar is offline
het wordt me wel een beetje teveel zo...
ik kan niet wachten tot ik vakantie heb.. ik hoop dat 4 weken genoeg is om te ont-stressen
Oud 09-06-2008, 11:35
Nienna*
Nienna* is offline
Op de één of andere manier ben ik toch heel vrolijk, terwijl ik niet zo wakker werd. Wat vrolijke muziek met je kan doen .
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 11:53
Verwijderd
Ik heb zo moeten huilen gisteren en ik was zo verschrikkelijk kwaad.
Ik snap niet waar dat toch vandaan komt.

Godver Charlot, natuurlijk snap je wel waar dat vandaan komt. Geef toch eens toe trut.

And the songbirds keep singing like the know the score.
And I love you, I love you, I love you, like never before.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 14:24
Nijn*
Nijn* is offline
@ Redhair: goed van je dat je toch wel gaat solliciteren en het blijft proberen! En dat je nu niet meteen doorgaat met weer gebruiken, wat dat betreft is het denk ik zoveel beter dat je nu met K. hebt (En dapper hoor, dat je blijft slapen. Dat moet je niet onderschatten voor jezelf, en niet zo gemeen tegen jezelf doen! )

OT: Geez, wat is het warm. Ben op bikini jacht geweest maar word er niet bepaald vrolijk van.. De een is te groot, de ander te klein en er is niet echt iets wat me nou flatteert. Daarna even oranje spullen voor vanavond gekocht, heb er echt zin in!! Therapie was wel oké maar een beetje stom, ik was dwars en maak het haar zo moeilijk soms. Ga zo nog maar even lekker in de zon zitten lezen, ik moet toch wat Wat een leven <3
Oud 09-06-2008, 14:55
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
OT: Geez, wat is het warm. Ben op bikini jacht geweest maar word er niet bepaald vrolijk van.. De een is te groot, de ander te klein en er is niet echt iets wat me nou flatteert.
Ik ben net ook op bikini-jacht geweest. Ik werd er eerst ook niet bepaald vrolijk van. M'n borsten leken in de meesten echt mini, terwijl ik toch echt niet plat ben, sommige kleuren maakten me lang en flets, anderen waren te groot en de meesten leuke bikini's zijn ontzettend duur. Nu heb ik een mooie van Brunotti, wit met donkerbruin/zwart. Ik kan dat best goed hebben, want ik ben al best bruin. En het is een boxertje, waarmee ik dus lekker kan zwemmen en waarin m'n heupen niet zo breed lijken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 14:57
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben vrolijk, ik heb mijn dag eigenlijk niet bepaald nuttig doorgebracht, maar ik zit wel lekker in mijn vel. En de meeting blijft leuk om aan terug te denken. Oh en dolce, dankzij jou, ben ik nu verslaafd aan Swirls.
Oud 09-06-2008, 15:02
duivelaartje
duivelaartje is offline
He bah, werd net gebeld dat ik geen mentor ben voor de eerstejaars! Wat stom zeg, en een vriendinnetje ook niet, terwijl ik ons toch wel geschikt vond opzich. Nja, jammer, niet verder over piekeren. Blijkbaar wisten anderen beter waarom ze mentor wilden zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 15:30
Missy1234567890
Citaat:
Ik ben vrolijk, ik heb mijn dag eigenlijk niet bepaald nuttig doorgebracht, maar ik zit wel lekker in mijn vel.
Dit eigenlijk. Ik heb maar 1 artikel gelezen, van nog niet eens 10 kantjes, maar wel in het Frans, dus erg lastig, maar ik snap de strekking nu geloof ik wel. En verder had ik de hele dag hoofdpijn, half uur geleden maar eens wat ingenomen en de rest van de middag beetje verslapen, ja, niet echt goed en handig ivm tijd nuttig besteden enzo en het hielp dus ook niet. Maarja. Nu is het zo goed als over.
Ik ga zo maar eens boodschappen doen denk ik, even lekker naar buiten, het is hier nu ook eindelijk mooi weer, hoewel niet enorm zonnig, maar wel warm.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 15:39
Verwijderd
Aah, heb, ik voel me echt niet fijn. Heb al sinds gisterenavond knallende koppijn, ik hoopte dat het over zou zijn na m'n presentatie, maar mooi niet dus...
Met m'n telefoon is het trouwens goed gegaan! Vanochtend deed 'ie een beetje raar (herkende oude én nieuwe simkaart), maar nu werkt alleen de nieuwe nog.
Nu ben ik al 2 uur bezig met een opgave waarvan ik dacht dat 'ie niet zo moeilijk was, maar het blijkt dus wél hartstikke ingewikkeld te zijn . Gelukkig ben ik er bijna uit nu.

Pffff. Rust, alsjeblieft?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 16:28
Pruts0r
Pruts0r is offline
*rust aan ~lienepien~ geeft*
Oud 09-06-2008, 17:14
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
IcedEarth, wat je zegt, echt jammer dat veel mensen voor drugs zwichten, want het is zo waardeloos. Ik weet wel dat ik genoeg werk kan krijgen, maar ik ga er niet achteraan. Ik was bij het uitzendbureau geweest en zou inderdaad bij mensen thuis gaan schoonmaken, het uitzendbureau zou me erover bellen. Dat hebben ze niet gedaan en ik bel hun dan ook niet. Ik heb erover nagedacht om nog maar een jaartje mbo te doen, maar ik heb in principe al twee jaar 'onterecht' stufi gehad. Heb er dus nog maar twee jaar recht op, dat kan ik beter voor het hbo bewaren.
.

Hee, stufi mbo en hbo is apart! Je kan eerst zo jaren lang geld krijgen op het mbo, dan krijg je vervolgens opnieuw 4 jaar stufi op het hbo/universiteit.
Maar ehm, ja alleen een studie doen vanwege stufi is natuurlijk niet ehm, de bedoeling.

ot; jaja zo'n 18 verslagen in 8 dagen! Maar dag 1 deed ik er 7. Ja, serieus, in een paar uur tijd!!!!!!!!!!!!!!!! Als een idioot lopen typen en het is nog een goed stuk ook!!!!!!!!!!!!!!!!! nu heb ik rsi en ga ik snel van de pc af.
Oud 09-06-2008, 19:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wat ik nog wilde zeggen, mijn hond was ook aangevallen door kraaien Blijkbaar omdat ze jongen hebben. Mijn hond vond het niet zo leuk, al die woeiende beesten die vlak over zijn rug scheerden.

OT: hooikoorts, ik word helemaal gek
Oud 09-06-2008, 19:52
Calyx
Calyx is offline
Zonder jou zo verslagen
Zonder jou zo voorgoed
Zonder jou zo ineen gedoken
Zonder jou weet ik niet wat ik moet

Want zonder jou ben ik mijzelf kwijt
Geen dag geen nacht en geen benul van tijd
Het maakt voor mij geen enkel onderscheid

Zonder jou

Het is alsof ik leef in mijn herinneringen
Het is alsof mijn wereld stil is blijven staan
Net alsof je mooie ogen nog altijd kunnen dwingen
Net alsof je heel dicht bij bent maar zo ver hier vandaan
Oud 09-06-2008, 20:06
rare kwast
rare kwast is offline
laat mij alsjeblieft even allemaal met rust.. als je naar me wijst wil ik al huilen geloof ik
Oud 09-06-2008, 20:27
Heksjuh
Heksjuh is offline
Vogelvrij: hebben die kraaien je hond ook nog echt geraakt, of valt het wel mee?

Knuffel voor iedereen die er eentje wil of nodig heeft (})

Tentamen gehaald, met een 6.3. Hoewel ik vreesde dat ik het tentamen niet gehaald zou hebben, ben ik niet erg tevreden met mijn cijfer. Al wist ik wel dat veel meer er niet in zat en gehaald is gehaald. Ik vind het geen slecht cijfer hoor, maar goed ook niet. Wel blij dat ik het gehaald heb, nu heb ik na vrijdag de 27ste gewoon vakantie. Behalve als ik dit blok moet herkansen, maar dat is pas 4 augustus.

Vandaag practicum gehad, lang en vermoeiend. We hebben in een kat gesneden, dat was wel interessant. Jammer dat ik er een groot deel microscopie bij zat. Het was veel om in vier uur te doen, en we kregen weinig uitleg. We zouden eigenlijk een toets hebben daarna, maar dat ging niet door. Daarna zouden we die donderdag hebben, maar of dat nou doorgaat of niet, ik heb geen idee. In ieder geval woensdag practicumtoets, gelukkig open boek.
Druk rooster deze week, woensdag en vrijdag practicum. Gelukkig de week erop rustig en daarna nog 1 weekje

Ik heb de voetbal wel opstaan maar ik kijk het niet en heb de doelpunten net gemist. Zelfs zonder tv aan kan ik de doelpunten hier volgen: mijn vader en zusje hoorde ik bij het doelpunt en de rest van de straat kijkt zo te horen ook.

Het mag wel weer kouder worden. Ik hou niet van dit weer, op mijn kamer is het bijna 30 graden en veel te warm. Ik slaap er slecht door. Op school valt het gelukkig wel mee. Zaterdag was het hier ook heel warm, maar mijn baas heeft de hele dag in een trui gelopen. In de winkel is het wel minder warm, maar een trui is ook een beetje overdreven.

Ik voel me goed. Vanmorgen nog een beetje gestresst, maar nu heb ik weer vertrouwen. Morgen moet ik wel veel doen, hopelijk kan ik een werkcollege eerder volgen. Ik ga wel eerder, dus als het niet kan breng ik twee uur nuttig door op school. Als ik het practicum woensdag heb gehad valt er nog een beetje last van mijn schouders. Want morgen en woensdag zal de stress wel weer toeslaan.

Aan de ene kant hoop ik dat de bussen nog lang niet gaan rijden, want dan stelt niemand vragen over mijn kamer. Aan de andere kant hoop ik dat ze weer snel gaan rijden (ook omdat er veel mensen last van hebben), want mijn ID is vrijdag verlopen. Moet je meer betalen bij het gemeentehuis als je ID verlopen is, of krijg je alleen een boete als je wordt aangehouden?

Ik ga nog een poging doen om te lezen en dan proberen te slapen.
Lekker nutteloos berichtje dit, maar ach. Ik heb weer lekker zitten typen en dat maakt me rustiger.
Oud 09-06-2008, 20:28
Verwijderd
Ik heb het druk, druk, druk. Nog 20 dagen school en dan vakantie. Maar eerst nog engels afmaken en alle toetsen leren. En dat zijn er behoorlijk veel op het moment, ik dacht deze week 9 of 10 en dan ben ik ook nog eens iedere dag (behalve woensdag) later dan half 5 thuis. Maar goed, het moet.
Vrijdag waren we met de trein naar school gegaan omdat de bussen staken en we hebben een abonnement van Arriva, dus gingen met een Arriva trein naar school. Werden we de trein uitgezet. De conducteur kwam eraan en wij pakten allemaal ons pasje, hij kijkt, zegt ie: 1,2...6 maal uitstappen en kaartje kopen. Dus wij zaten hem zo aan te kijken van . Ja, we hadden een busabonnement en geen treinabonnement. Nou, we hebben een travelcard van Arriva. Maar we moesten de trein uit, dus wij stapten op het eerst volgende station uit, de conducteur kijkt ons na, fluit en de trein rijdt weg. Stonden we daar. Ik vind het echt een rotstreek.
Verliefd is trouwens leuk, ik heb (over het algemeen genomen dan) een goed humeur en ik voel me best goed. Al is het weer eens niet wederzijds.
We zitten hier thuis ff naar het EK te luisteren, ze staan nu 2-0 voor. Ik heb echt een Oranje gevoel.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 20:31
Heksjuh
Heksjuh is offline
Sjanne: in welk jaar zit je eigenlijk? Wat heb je veel toetsen deze week, zijn dat SO's of UP's (ik weet niet of jullie dat ook zo noemen, maar zo heette dat bij mij op school)? Heb je ook nog een proefwerkweek voor je vakantie?
Succes
Oud 09-06-2008, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Sjanne: in welk jaar zit je eigenlijk? Wat heb je veel toetsen deze week, zijn dat SO's of UP's (ik weet niet of jullie dat ook zo noemen, maar zo heette dat bij mij op school)? Heb je ook nog een proefwerkweek voor je vakantie?
Succes
Wij hebben so's die tellen 1 of 2 keer mee, en toetsen/repetities/proefwerken (iedereen noemt het anders) die tellen 3 keer mee. Ik heb deze week 2 proefwerken, en 7 so's. En ik heb idd nog een proefwerkweek, maar dat gaat wel lukken. Dankje.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten