Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik denk dat vrouwen juist een niet veul te knappe man willen want dan voelen ze zich niet op hun gemak ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Huhuhuhuhuuuuu, wat een geheimzinnigheid.
"Hallo. Wij houden een onafhankelijke enquête over voeding voor baby's en kinderen. De enquête duurt ongeveer 20 minuten en is uitsluitend bedoeld voor marktonderzoek. Wij geven uw naam of identiteit niet door aan derden. Indien u besluit deel te nemen aan deze enquête, krijgt u vertrouwelijke informatie te zien, die het eigendom is van een grote fabrikant. Wij vragen u te bevestigen dat u de informatie die wij u geven niet zult gebruiken en aan niemand bekend zult maken, ook niet aan vrienden en familie, noch aan enige andere rechtspersoon. U gaat ermee akkoord dat u de informatie in deze enquête, of enig deel daarvan, niet zult proberen te kopiëren, printen of downloaden. Door hieronder "Ik ga akkoord" te selecteren, geeft u aan dat u deze voorwaarden hebt gelezen en begrepen, en dat u ermee akkoord gaat." |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Saaibal bij?! #230 TopDrop | 500 | 05-06-2008 21:16 |