Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-02-2010, 21:26
Carn
Carn is offline
Wat zijn die Kate episodes altijd een partijtje saai zeg
Oud 12-02-2010, 19:45
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hè wat? Is Claire Jacks zus? Heb ik even iets heel erg gemist?
Dát deel van Tinks zin wist ik wel maar.. Claire in de jungle verstopt? Nu ben ik even iets kwijt
Oud 12-02-2010, 22:12
Lorelei
Lorelei is offline
Ik snap nu waar het fout ging. Tink had de aflevering gezien die vanavond op tv was. Ik snap het weer
Oud 12-02-2010, 23:15
Signy
Signy is offline
Niet mindblowing deze ep, maar Claire eindelijk weer in beeld, jahoe! En idd een Rousseau 2. Ben benieuwd wat er in die cabin is gebeurd loooong time ago... (S4 meen ik?)

Die stukken met Kate vond ik wel vermakelijk, maar dat gedoe met die pil.... *yawn*
Oud 14-02-2010, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn die Kate episodes altijd een partijtje saai zeg
Idd, maar komende aflevering komt er weer een John Locke episode,dus hopelijk wordt het weer een stuk spannender.

Lost staat er toch wel een beetje bekend om dat de eerste paar afleveringen van een seizoen heel saai zijn (het eerste seizoen uitgezondert dan) en dat het daarna weer onwijs spannend wordt.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2010, 21:54
Verwijderd
Ik vond het ook niet extreem boeiend, maar ik verwacht idd dat de ep over Locke weer wat toffer wordt. Ik vind Kate altijd suf En idd, dat gedoe met die pil vond ik ook niet erg boeiend.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2010, 11:51
Tink*
Tink* is offline
Wie de fuck is dat kind en wat doet het daar? Ik heb het idee dat het nog wel eens Aaron kan zijn.
En waarom staat Kate niet op die muur?
Oud 17-02-2010, 14:11
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Wie de fuck is dat kind en wat doet het daar? Ik heb het idee dat het nog wel eens Aaron kan zijn.
En waarom staat Kate niet op die muur?
Omdat ze geen kandidaat is? Er staan wel meer mensen niet op.
Oud 17-02-2010, 21:25
Signy
Signy is offline
What the hell, idd wie is die jongen?
En wat betekenen die nummers voor de namen??

Schrok wel enigzins toen James aan het bungelen was..
Oud 17-02-2010, 23:31
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Omdat ze geen kandidaat is? Er staan wel meer mensen niet op.
Nee oke, maar waarom niet? En meer mensen ja, maar de meeste zijn al weg en Kate is toch wel een hoofdfiguur. Volgens mij zijn alleen de mensen die er dus wel op stonden over + Kate en eventueel Rose+Bernard. En dan reken ik sowieso Miles niet mee omdat hij met de freighter kwam. En nou ja, die ene was blijkbaar Sun of Jin. Ik vond het toch wel een beetje vaag.
Oud 18-02-2010, 08:28
Signy
Signy is offline
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Cand...own_candidates

Wel handig om te lezen.
Oud 18-02-2010, 15:23
Severus
Severus is offline
Ik dacht dat deze aflevering de aflevering zou zijn waar fans nog lang over zouden napraten? Voor mij in ieder geval niet dus; echt schokkende onthullingen of iets dergelijks waren er mijns inziens niet gedaan ofzo. Beetje blah allemaal.
Oud 22-02-2010, 23:15
Lorelei
Lorelei is offline

Hebben ze dit expres gedaan?
Oud 26-02-2010, 21:11
Signy
Signy is offline
oehoehoeh Jack die een kind heeft... en wie is dan de moeder???

Wel een coole aflevering ^.^
Oud 27-02-2010, 02:41
Briseïs
Briseïs is offline
zijn ex neem ik aan? lekker vaag weer
vuurtoren was wel cool, jin en claire vond ik maar raar
Oud 27-02-2010, 11:02
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
zijn ex neem ik aan? lekker vaag weer
vuurtoren was wel cool, jin en claire vond ik maar raar
Wie is zijn ex dan?
Oud 27-02-2010, 11:42
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Wie is zijn ex dan?
Sarah. Maar ik kwam erachter dat die relatie veel te recent is om zo'n oude zoon te hebben.
Oud 27-02-2010, 11:50
Signy
Signy is offline
Misschien is het Juliet wel....
Oud 27-02-2010, 13:31
Verwijderd
Volgende week een Sayid aflevering en daarin is te zien dat Nadia nog leeft, like what?

Vind het niet zo boeiend dit seizoen, ze moeten gewoon een echt verhaal maken en niet elke aflevering over 1 persoon laten gaan.
Dan hebben we over 2 weken zeker een aflevering over Hurley, daarna een aflevering over Jin en Sun, dan een aflevering over Bernard en Rose, wordt wel erg saai zo
Met citaat reageren
Oud 27-02-2010, 13:42
Signy
Signy is offline
Citaat:
Vind het niet zo boeiend dit seizoen, ze moeten gewoon een echt verhaal maken en niet elke aflevering over 1 persoon laten gaan.
Dan hebben we over 2 weken zeker een aflevering over Hurley, daarna een aflevering over Jin en Sun, dan een aflevering over Bernard en Rose, wordt wel erg saai zo
eeeh zo is Lost nou eenmaal..
Oud 28-02-2010, 21:21
Verwijderd
Ik vind die alternatieve verhalen ook niet zo spannend dit seizoen. Het eiland-verhaal van de laatste twee eps was ook niet zo boeiend. Maar het komt vast wel weer.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2010, 16:44
Dinalfos
Dinalfos is offline
Het irritante van die alternatieve verhaallijnen is dat we niets zinnigs meer leren over de oorspronkelijke karakters. Er is gewoon geen karakterontwikkeling meer

Kap eens met dat geneuzel en koppel de twee verhaallijnen aan elkaar, zodat we tenminste nog iets zinnigs krijgen.
Oud 01-03-2010, 19:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het irritante van die alternatieve verhaallijnen is dat we niets zinnigs meer leren over de oorspronkelijke karakters. Er is gewoon geen karakterontwikkeling meer

Kap eens met dat geneuzel en koppel de twee verhaallijnen aan elkaar, zodat we tenminste nog iets zinnigs krijgen.
Dit + ik vind het allemaal maar verwarrend. Ik kan die verhaallijnen niet goed bijhouden. Ik kijk de serie echt op tv en af en toe zit er gewoon een half jaar of een jaar tussen (dat zit bij de gedownloade seizoenen natuurlijk ook maar dan kan je iets nog eens terug kijken) en ik vergeet heel veel dingen gewoon.
Oud 03-03-2010, 13:56
Severus
Severus is offline
*heeft net de 6e aflevering bekeken*

Zo, nu begint er al wat meer vaart in te komen, methinks.
Oud 03-03-2010, 17:37
Verwijderd
Sayid
Met citaat reageren
Oud 03-03-2010, 22:53
Tink*
Tink* is offline
Hij keek me toch evil. Ik vond het wel een mooie aflevering, er komt eindelijk een beetje schot in de zaak. Ik was even bang dat Miles eraan zou gaan, maar gelukkig kwam daar Ilana en de crew.
Oud 04-03-2010, 16:46
Verwijderd
Ik heb na lang aandringen van een vriendin de eerste aflevering van lost gekeken en ik vond er geen zak aan. Ik zal nog even de rest van het eerste seizoen afkijken voordat ik een definitieve conclusie trek maar tot noch toe begrijp ik niet hoe het komt dat deze serie zo populair is.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb na lang aandringen van een vriendin de eerste aflevering van lost gekeken en ik vond er geen zak aan. Ik zal nog even de rest van het eerste seizoen afkijken voordat ik een definitieve conclusie trek maar tot noch toe begrijp ik niet hoe het komt dat deze serie zo populair is.
Dan zal je het verder ook niet veel aan vinden denk ik, aangezien de eerste pilot aflevering toch nog steeds de beste is imo.

6e aflevering vandaag pas kunnen kijken ivm nogal wat drukte de laatste paar dagen, maar ik vind em zeker vetjes het begint eindelijk een beetje gaaf te worden.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 11:46
Tink*
Tink* is offline
Wat is Michael Emerson toch een geweldig acteur. Ik vond het zeker een mooie aflevering. Ik vind het altijd leuk als ze elkaar op het einde terugvinden en blij zijn. En omg Widmore, ik ben benieuwd aan wiens kan die nou staat.
Oud 10-03-2010, 12:07
Dinalfos
Dinalfos is offline
Widmore staat nog gewoon als vanouds aan zijn eigen kant, want we zagen hem in het reguliere universum, niet het alternatieve.

Maar ik vond dat einde met dat slo-mo nogal sentimenteel. Het was beter geweest als ze dat achterwege hadden gelaten.
Oud 10-03-2010, 20:10
Signy
Signy is offline
Citaat:
Widmore staat nog gewoon als vanouds aan zijn eigen kant, want we zagen hem in het reguliere universum, niet het alternatieve.

Maar ik vond dat einde met dat slo-mo nogal sentimenteel. Het was beter geweest als ze dat achterwege hadden gelaten.
aaaaah Sun en Hurley .. dat was toch cute!

Widmore weer in beeld, goedgoedgoed ik was al benieuwd wanneer hij weer zou opduiken
Oud 17-03-2010, 13:17
Tink*
Tink* is offline
Ik vond de aflevering niet zo eigenlijk. Wel leuk dat Miles en Sawyer in de andere tijdlijn ook matties zijn. Op Hydra eiland met dat domme wijf dacht ik echt: noooooes niet nog een nieuwe, want daar zit niemand op te wachten, ik iig niet. Misschien als Widmore aan de kant van Jacob staat dat hij Ben wilde hebben/vermoorden (whatever) zodat hij nooit Jacob kon vermoorden en dit gedoe nooit zou gebeuren.
Oud 18-03-2010, 21:29
Briseïs
Briseïs is offline
haha dat onheilspellende muziekje op het eind was echt belachelijk
Oud 19-03-2010, 07:16
Verwijderd
Wat een saai seizoen zeg, gebeurd echt niks boeiends of iets leuks. Tot nu toe vond ik alleen de Sayid aflevering wel leuk maar de rest is echt zwaar tegenvallend.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 21:56
Verwijderd
Ik ben weer aan seizoen 1 begonnen omdat ik toch het idee heb dat ik veel vergeten ben, en het verbaast me hoeveel beter het eigenlijk is.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 08:21
Carn
Carn is offline
ah, ik hoor/lees goede dingen over de nieuwe episode
Oud 24-03-2010, 14:05
Tink*
Tink* is offline
Nou ik vond het wel leuk om een keer te zien, maar voor het lopende verhaal voegde het weinig toe. En we hebben ook niet echt nieuwe antwoorden, want het meeste was me al wel duidelijk. Alleen dat de Black Rock dus het standbeeld heeft gemold was nieuw voor me.
Oud 24-03-2010, 15:32
Dinalfos
Dinalfos is offline
Dat lachje van Richard bij dat kampvuur was echt ZÓ out-of-character
Oud 24-03-2010, 15:44
Verwijderd
Ik vind het jammer dat er niet gewoon meer tijd wordt gestoken in wat er gebeurt met de originele karakters die nu nog op het eiland leven. De alternative reality en kunstgrepen als dode mensen die via Hurley of Miles kunnen communiceren zijn suf. De achtergrond van Richard was best interessant, maar het had wat mij betreft ook best in tien minuten verteld kunnen worden ipv de hele episode.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 23:04
Verwijderd
voor het lopende verhaal voegt de laatste aflevering inderdaad weinig toe, maar ik vond het toch een supervette aflevering. typisch, ik zat een paar keer te kijken van WTF gebeurd er nu weer Eindelijk wat meer achtergrondinformatie, en een stuk over de black rock verklaard

theories op lostpedia zijn wel hilarisch soms
Citaat:
Illogical. If the absolute position of the Earth in space was important, then time-shifting more than a second or two would land the island in outer space or deep inside the earth's core. It's obvious that the show's time travel logic ignores the absolute movement of the Earth.
-- Illogical? The Island might be anchored to the earth by gravity.
http://lostpedia.wikia.com/wiki/Ab_Aeterno/Theories leuk om te lezen, lostpedia is sowieso wel een aanrader voor iedereen die van lost houdt
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 13:24
Severus
Severus is offline
Geweldige aflevering, de beste tot nu toe.
Oud 25-03-2010, 19:50
Verwijderd
Van het seizoen bedoel je?
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Dat lachje van Richard bij dat kampvuur was echt ZÓ out-of-character
Was idd heel erg grappig

Toffe aflevering, maar dat gedoe met Jacob vind ik nu toch wel irritant worden, het is niet realistisch meer en dat is Lost eigenlijk sowieso nooit echt geweest en daar kwam normaal gesproken ook de geniaalheid vandaan, maar het is nu wel heel extreem geworden dat het gewoon eigenlijk niet meer zo leuk is.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 21:29
Severus
Severus is offline
Citaat:
Van het seizoen bedoel je?
Natuurlijk, jôh!
Oud 26-03-2010, 21:10
Signy
Signy is offline
Net aflevering 8 en 9 achter elkaar gekeken.
James: Take me to your leader.

afl van Richard was interessant tenminste.... toen ie uiteindelijk op het eiland was. Ik vind de man in black wel intrigerend .. en Jacob is een knappe man
Ben benieuwd naar volgende episode.
Oud 27-03-2010, 16:10
Verwijderd
Omg Jacob was de psychic uit S01E10
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 09:29
Verwijderd
Het seizoen begon heel erg saai, en langzamerhand begint het leuker te worden, beginnen er dingen te gebeuren. Maar nog altijd ligt het tempo wel heel erg laag. Met nog maar zeven eps te gaan ben ik bang dat we met héél veel vragen blijven zitten aan het eind, of dat alles afgeraffeld wordt. Een voorbeeld van de zinloze plot device die alleen maar vertraagt. De onzin dat Sun plotseling nog wel vloeiend Koreaans kan spreken, maar wel Engels kan blijven schrijven. De alternative reality was ook al zo spannend... Sun en Jin hebben een relatie en Suns vader is gemeen en machtig. Wat een nieuws!

Aan de andere kant is de komst van Desmond wel weer interessant. Zijn speciale power - het lijkt wel Heroes - is dat hij tussen meerdere realiteiten kan wisselen, toch? Dan zal hij wel naar de alternative reality gaan om iets te regelen, informatie te verzamelen, zoiets. Mits goed uitgevoerd kan dat wel aardig worden.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 13:53
Tink*
Tink* is offline
Echt, wanneer krijgen we nou eens een keer antwoorden. Ik heb serieus niets nieuws gezien, want dat Desmond mee was op de sub, nou dat hadden we nog niet kunnen raden hoor. Ik had het leuker gevonden als ze nog info hadden gegeven over zijn nut daar. En verder gebeurde er überhaupt niet veel behalve dat Jin nu bij Widmore zit dan.
Oud 07-04-2010, 13:50
Dinalfos
Dinalfos is offline
Penny, Daniel, Eloise, Desmond
Oud 07-04-2010, 17:55
Verwijderd
Ja ben benieuwd! Ook weer van Damon Lindelof en Carlton Cuse.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten