Advertentie | |
|
![]() |
|
What the hell, idd wie is die jongen?
En wat betekenen die nummers voor de namen?? Schrok wel enigzins toen James aan het bungelen was.. ![]()
||
Citaat:
|
Ik dacht dat deze aflevering de aflevering zou zijn waar fans nog lang over zouden napraten? Voor mij in ieder geval niet dus; echt schokkende onthullingen of iets dergelijks waren er mijns inziens niet gedaan ofzo. Beetje blah allemaal.
|
Verwijderd
|
Volgende week een Sayid aflevering en daarin is te zien dat Nadia nog leeft, like what?
![]() Vind het niet zo boeiend dit seizoen, ze moeten gewoon een echt verhaal maken en niet elke aflevering over 1 persoon laten gaan. Dan hebben we over 2 weken zeker een aflevering over Hurley, daarna een aflevering over Jin en Sun, dan een aflevering over Bernard en Rose, wordt wel erg saai zo ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Het irritante van die alternatieve verhaallijnen is dat we niets zinnigs meer leren over de oorspronkelijke karakters. Er is gewoon geen karakterontwikkeling meer
![]() Kap eens met dat geneuzel en koppel de twee verhaallijnen aan elkaar, zodat we tenminste nog iets zinnigs krijgen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb na lang aandringen van een vriendin de eerste aflevering van lost gekeken en ik vond er geen zak aan. Ik zal nog even de rest van het eerste seizoen afkijken voordat ik een definitieve conclusie trek maar tot noch toe begrijp ik niet hoe het komt dat deze serie zo populair is.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
6e aflevering vandaag pas kunnen kijken ivm nogal wat drukte de laatste paar dagen, maar ik vind em zeker vetjes ![]() |
![]() |
|
Wat is Michael Emerson toch een geweldig acteur.
![]()
|
Widmore staat nog gewoon als vanouds aan zijn eigen kant, want we zagen hem in het reguliere universum, niet het alternatieve.
Maar ik vond dat einde met dat slo-mo nogal sentimenteel. Het was beter geweest als ze dat achterwege hadden gelaten.
||
Citaat:
Widmore weer in beeld, goedgoedgoed ik was al benieuwd wanneer hij weer zou opduiken ![]()
|
Ik vond de aflevering niet zo eigenlijk. Wel leuk dat Miles en Sawyer in de andere tijdlijn ook matties zijn. Op Hydra eiland met dat domme wijf dacht ik echt: noooooes niet nog een nieuwe, want daar zit niemand op te wachten, ik iig niet. Misschien als Widmore aan de kant van Jacob staat dat hij Ben wilde hebben/vermoorden (whatever) zodat hij nooit Jacob kon vermoorden en dit gedoe nooit zou gebeuren.
|
Nou ik vond het wel leuk om een keer te zien, maar voor het lopende verhaal voegde het weinig toe. En we hebben ook niet echt nieuwe antwoorden, want het meeste was me al wel duidelijk. Alleen dat de Black Rock dus het standbeeld heeft gemold was nieuw voor me.
|
Verwijderd
|
Ik vind het jammer dat er niet gewoon meer tijd wordt gestoken in wat er gebeurt met de originele karakters die nu nog op het eiland leven. De alternative reality en kunstgrepen als dode mensen die via Hurley of Miles kunnen communiceren zijn suf. De achtergrond van Richard was best interessant, maar het had wat mij betreft ook best in tien minuten verteld kunnen worden ipv de hele episode.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
voor het lopende verhaal voegt de laatste aflevering inderdaad weinig toe, maar ik vond het toch een supervette aflevering. typisch, ik zat een paar keer te kijken van WTF gebeurd er nu weer
![]() theories op lostpedia zijn wel hilarisch soms ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toffe aflevering, maar dat gedoe met Jacob vind ik nu toch wel irritant worden, het is niet realistisch meer en dat is Lost eigenlijk sowieso nooit echt geweest en daar kwam normaal gesproken ook de geniaalheid vandaan, maar het is nu wel heel extreem geworden dat het gewoon eigenlijk niet meer zo leuk is. |
![]() |
|
Net aflevering 8 en 9 achter elkaar gekeken.
James: Take me to your leader. ![]() afl van Richard was interessant tenminste.... toen ie uiteindelijk op het eiland was. Ik vind de man in black wel intrigerend .. en Jacob is een knappe man ![]() Ben benieuwd naar volgende episode. ![]()
|
Verwijderd
|
Het seizoen begon heel erg saai, en langzamerhand begint het leuker te worden, beginnen er dingen te gebeuren. Maar nog altijd ligt het tempo wel heel erg laag. Met nog maar zeven eps te gaan ben ik bang dat we met héél veel vragen blijven zitten aan het eind, of dat alles afgeraffeld wordt. Een voorbeeld van de zinloze plot device die alleen maar vertraagt. De onzin dat Sun plotseling nog wel vloeiend Koreaans kan spreken, maar wel Engels kan blijven schrijven. De alternative reality was ook al zo spannend... Sun en Jin hebben een relatie en Suns vader is gemeen en machtig. Wat een nieuws!
Aan de andere kant is de komst van Desmond wel weer interessant. Zijn speciale power - het lijkt wel Heroes - is dat hij tussen meerdere realiteiten kan wisselen, toch? Dan zal hij wel naar de alternative reality gaan om iets te regelen, informatie te verzamelen, zoiets. Mits goed uitgevoerd kan dat wel aardig worden. |
![]() |
|
Echt, wanneer krijgen we nou eens een keer antwoorden. Ik heb serieus niets nieuws gezien, want dat Desmond mee was op de sub, nou dat hadden we nog niet kunnen raden hoor. Ik had het leuker gevonden als ze nog info hadden gegeven over zijn nut daar. En verder gebeurde er überhaupt niet veel behalve dat Jin nu bij Widmore zit dan.
|
|