Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2008, 18:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
om kwart voor negen ga ik nightwatch kijken.
Oud 13-06-2008, 18:48
Metal
Metal is offline
fascinerend
Oud 13-06-2008, 19:12
Verwijderd
Ik heb mijn studie afgerond met een acht gemiddeld, woaah! Nu luister ik naar unkle bob, ben ik moe maar wil ik niet slapen (al doet mijn vriendje dat wel, maar goed). Om half tien komt een vriendinnetje en ik ga morgen vroeg mijn bed uit om naar Harlingen te gaan.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 19:16
kuik
kuik is offline
vanmorgen moest ik werken bij de thuiszorg. en vanmiddag heb ik EINDELIJK een bijbaan in het ziekenhuis gefixt samen met een studiegenootje, dus nog gezellig ook. zometeen zou ik dus voetbal gaan kijken met een vriendin, maar net heeft ze me uitgenodigd om bij haar schoonfamilie te komen kijken en ik heb er gelijk helemaal geen zin in, maar om nou nee te zeggen was ook weer stom . he gedverr.
Oud 13-06-2008, 19:27
Verwijderd
teeering het zoontje van vrienden van mijn ouders is geslaagd voor het vwo met 8 negens

Laatst gewijzigd op 13-06-2008 om 19:27. Reden: verkeerde smiley :)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 22:16
Verwijderd
ik ging naar emmen met de trein, en dat duurde 2,5 uur ipv het normale uurtje met de bus. in de trein liet m'n vriendje weten dat hij liever in amstelveen bleef, aangezien hij anders geen voetbal kon kijken, maar ik vond dat eigenlijk wel prima... tot ik erachter kwam dat al m'n vrienden toch maar in groningen waren gebleve maar toen ik thuis was kwam m'n buurjongetje van 13 vragen of ik mee ging voetbal kijken met hem en de rest van de buurt inclusief genoeg bier, dus mijn avond was eigenlijk best gaaf. zo slapen en morgenvroeg dingen afraffelen voor school, en daarna komt m'n vriend
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 22:24
Verwijderd
ik heb de hele dag op het strand gelegen met vriendinnetjes, vet fijn. net voetbal gekeken natuurlijk en morgen weer naar het strand
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 22:30
Electriq
Electriq is offline
Feestvierende Mongolen Ik Moet Morgen Weer Om 6.30u Op Godverdomme
Oud 14-06-2008, 07:08
Verwijderd
Gewerkt bij dewedstrijd, mooi feestje werd er gebouwd,.
Daarna uitgegaan, geafterd en afgesloten met haring op de markt die net openging. Nu maar eens slapen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 09:49
Vice
Vice is offline
Gisteravond kwam m'n moeder op visite. Eerst wat thee gedronken en daarna nog even een uurtje Mario Bros 3 gespeeld.
Oud 14-06-2008, 13:09
Verwijderd
Gister twee gigs gedraaid waarvan de eerste tamelijk gay was en de tweede hard aan.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 13:35
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisterenmiddag een platenspeler wezen kopen die het niet doet. Die avond heb ik de nieuwe film van Futurama gekeken en wat zitten gamen, daarna gingen we naar een surfbandje in het patronaat cafe. We kwamen net op de laatste minuut binnen van dat voetbal gebeuren heelaas dus moesten we nog even wachten voordat de band begon. Ondertussen gigantische plaatsvervangende schaamte voor al die mongolen in het oranje. Daarna nog de kroeg in geweest en nu ben ik licht verrot en ga ik terug naar de winkel met mijn platen speler.
Oud 14-06-2008, 13:38
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
We kwamen net op de laatste minuut binnen van dat voetbal gebeuren heelaas dus moesten we nog even wachten voordat de band begon. Ondertussen gigantische plaatsvervangende schaamte voor al die mongolen in het oranje..
Waarschijnlijk dachten zij hetzelfde over de patches op je jas.

Wat een geouwehoer echt met dat gekanker op de oranjewaanzin.
Oud 14-06-2008, 13:43
Verwijderd
Ik dacht altijd dat dat overdreven afzetten tegen shit die je niet aanstaat wel overging na je 14e.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 13:58
botulismf
botulismf is offline
Ik ontdekte onlangs dat een vriend van me volgend jaar dezelfde opleiding gaat doen als ik, tof.
Oud 14-06-2008, 13:59
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Waarschijnlijk dachten zij hetzelfde over de patches op je jas.

Wat een geouwehoer echt met dat gekanker op de oranjewaanzin.
Ja allemaal lekker oranje is gelukkig totaal geen geouwehoer. Jezus heb je zand in je kut ofzo, het is maar een lelijk forum hoor. Vergeet je prozac niet.
Oud 14-06-2008, 14:02
Verwijderd
yes forumrellen (L)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:02
EvilConduct
EvilConduct is offline
Gister in EHV voetbal gekeken, daarna naar The Meteors.

Vandaag terug met een brakke maat en zijn vriendin. Die gek kotsen tijdens het rijden en ik maar sturen als passagier.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:04
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Ja allemaal lekker oranje is gelukkig totaal geen geouwehoer. Jezus heb je zand in je kut ofzo, het is maar een lelijk forum hoor. Vergeet je prozac niet.
Afgezien van het feit dat ik de bal nu net zo hard terug kan kaatsen, snijdt het alombekende argument 'dat het maar een [lelijk] forum is' totaal geen hout meer in een tijd waarin het digitale bestaan volledig is ingebed in 'het alledaagse'. De discrepantie tussen die twee houdt geen stand, net als je geloofwaardigheid bij het gebruik van abjecte uitdrukkingen als zand in je kut.
Oud 14-06-2008, 14:06
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Hahaha Electriq. Tough girl. .

-

Ik was gister bij Prince night in paradiso waar ook allemaal tough girls waren maar die waren dan dertig en sommigen hadden oranje kleding aan. Gelukkig was er een groot scherm met beelden van Prince en Vanity Six, een welkome afleiding. Verder hebben we volgens mij Boyzone liedjes gezongen met iemand die uit Ierland kwam en waren er allemaal vervelende mannen met stompzinnige trucjes om een gesprek aan te knopen.

Vanavond ga ik of naar een verjaardag of naar The Happening.

Laatst gewijzigd op 14-06-2008 om 14:15.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 14:06
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Ach, jullie moeten maar zo denken: In een discussie tussen twintigers op een scholierenforum is sowieso iedereen de verliezer.
Oud 14-06-2008, 14:09
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Afgezien van het feit dat ik de bal nu net zo hard terug kan kaatsen, snijdt het alombekende argument 'dat het maar een [lelijk] forum is' totaal geen hout meer in een tijd waarin het digitale bestaan volledig is ingebed in 'het alledaagse'. De discrepantie tussen die twee houdt geen stand, net als je geloofwaardigheid bij het gebruik van abjecte uitdrukkingen als zand in je kut.
Net zo hard? Nog veel harder, want ik vind jouw gekanker op punkpatches in de regel wel meevallen, HenkMul.

Dus laat vooral Craig Rogen zijn prozac niet vergeten, want als het geen oranjefanaten zijn, dan zijn het wel Dour-gangers, corpsballen, minderjarige Rihannafans of honden die een poot missen.
Oud 14-06-2008, 14:16
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Allemaal vergassen. .
Oud 14-06-2008, 14:17
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Alsof mijn geloofwaardigheid op het spel staat haha.
Wat ik maar wil zeggen is dat vrijwel al je posts bestaan uit gezeur en je lijkt te lijden aan een permanente vorm van menstruatie. Maar trek vooral iets oranjes aan.

OT: Ik ben vandaag aan het werk en ik ben blij dat de bussen iig tijdens de spits weer rijden.
Oud 14-06-2008, 14:19
Electriq
Electriq is offline
En ik verveel me nogal, dat zou mijn 20+ recalcitrante gedrag misschien ook wel verklaren.
Oud 14-06-2008, 14:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nou ik heb vandaag lost gekeken en vanavond ga ik lekker zuipen bij een vriendin en alvast afscheid nemen van een vriendin die twee maanden naar d'r vriendje in Canada gaat.
Oud 14-06-2008, 15:07
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Net zo hard? Nog veel harder, want ik vind jouw gekanker op punkpatches in de regel wel meevallen, HenkMul.

Dus laat vooral Craig Rogen zijn prozac niet vergeten, want als het geen oranjefanaten zijn, dan zijn het wel Dour-gangers, corpsballen, minderjarige Rihannafans of honden die een poot missen.
Ik kan hier ook wel gaan posten hoeveel ik hou van allerhande zaken maar kankeren gaat me gewoon een stuk makkelijker af.

Maar vooruit dan, speciaal voor jou, ik heb nu eindelijk een WERKENDE platenspeler en ik ben er hartstikke blij mee want ik had onderhand al aardig wat op vinyl staan dat stof hapte. Och heden wat ben ik blij en ik ga er meteen een gedicht over schrijven en arty farty muziek luisteren.... zucht.

En er is niks mis met honden die een poot missen.
Oud 14-06-2008, 15:11
ZerO
ZerO is offline
Vanwaar zoveel frustraties jongens????

ot:
Ik werk aan mijn scriptie en droom over mijn vakantie, goeie combi!!!
Straks naar Utrecht voor een surprise b-party!!!
Oud 14-06-2008, 16:36
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
over platenspelers gesproken, ik heb laatst mijn naald afgebroken en ik moet nu dus een nieuwe hebben maar heb 0 verstand. kan ik gewoon een aparte nieuwe naald kopen of moet ik meer vervangen?
Oud 14-06-2008, 16:37
Verwijderd
Gisteren hing ik met de plebs in de kroeg, vandaag ga ik chillen in de Bijlmerflat en morgenochtend vertrek ik richting Nijmegen voor Arrow Rock. Mooie tijden
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 16:52
capibara
capibara is offline
Citaat:
over platenspelers gesproken, ik heb laatst mijn naald afgebroken en ik moet nu dus een nieuwe hebben maar heb 0 verstand. kan ik gewoon een aparte nieuwe naald kopen of moet ik meer vervangen?
Ligt eraan, als het een redelijk bekend merk is, kun je een nieuwe naald kopen. Even ermee langs een betere audiozaak, of even op internet zoeken of er nog naalden voor je element te koop zijn. Als het niet meer te verkrijgen is zit een nieuw element halen er dik in.
Oud 14-06-2008, 16:55
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
Citaat:
Ligt eraan, als het een redelijk bekend merk is, kun je een nieuwe naald kopen. Even ermee langs een betere audiozaak, of even op internet zoeken of er nog naalden voor je element te koop zijn. Als het niet meer te verkrijgen is zit een nieuw element halen er dik in.
het is een akai ap-b1, ooit een keer voor 20 euro gekocht. maar bedankt voor je tips!
Oud 14-06-2008, 17:09
kuik
kuik is offline
gister ging ik dus voetbal kijken bij de schoonfamilie van een vriendin en het was eigenlijk best gezellig . alleen ze hebben een poes en die poes vond mij heel leuk, maar ik ben allergisch voor poezen, dus ik had een kkverstopte neus en rode ogen daarna . vanmorgen uitgeslapen en vanmiddag bij een vette interieurzaak geweest met mn ouders en gegeten bij bazar. vanavond joggen en eens besluiten wat ik de komende week met mn leven ga doen...
Oud 14-06-2008, 17:31
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Vanwaar zoveel frustraties jongens????

ot:
Ik werk aan mijn scriptie en droom over mijn vakantie, goeie combi!!!
Straks naar Utrecht voor een surprise b-party!!!
Ik heb geen frustraties hoor, lijkt alleen alsof een aantal mensen hier moeite hebben met mijn kijk op de wereld.

Anyway, net kwam er een maat van me langs die mij zijn oude ps2 kwam overhandigen omdat de mijne stuk is en hij niet meer op de zijne speelt. Geen idee of ik er wel op ga spelen maar what the hey! Verder heb ik net even boodschappen gedaan en Hives geluisterd. Nu zit ik de Mistake/Disgusted split lp te luisteren, wat best een leuke ervaring is want ik heb hem al ruim twee jaar en dit is de eerste keer dat ik hem kan tjekken. Gaaf plaatje. Vanavond naar Houtnacht alwaar Mala Vita speelt. Morgen Rico Rodriguez en Rude Rixh in de Hout, lekker weekendje zo!
Oud 14-06-2008, 17:59
Verwijderd
ik heb drie afleveringen van planet earth gekeken en toen in de bistro waar mn ene beste vriendin werkt met mn andere beste vriendin cola gedronken en sigaretten gerookt (NU MAG HET NOG HE JOGNENS). en nu ehh doe ik de rest van de week niks want ik ben voor mn rust in het ouderlijk huis. groetjess
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 19:19
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Alsof mijn geloofwaardigheid op het spel staat haha.
Wat ik maar wil zeggen is dat vrijwel al je posts bestaan uit gezeur en je lijkt te lijden aan een permanente vorm van menstruatie. Maar trek vooral iets oranjes aan.
Bij een permanente vorm van menstruatie kan ik beter iets roods aantrekken, niet? Het zeuren is prettig en er is een hoop op dit forum wat daar aanleiding toe geeft, zeker als er van die recalcitrante anarchisten rondlopen met een wat gesimplificeerd wereldbeeld.

-

Ik at vandaag voor het eerst in acht jaar patat in de binnenstad van het bruisende Bergen op Zoom.
Oud 14-06-2008, 20:28
vilein
vilein is offline
Nog 3 factor analyses en dan ben ik klaar met dat deel. Daarna evenzoveel +2 regressieanalyses, dan nog conclusies en aanbevelingen en ik heb mijn scriptie op tijd af. Wat een heugelijke zaak.
Oud 14-06-2008, 20:30
Blenderhead
Blenderhead is offline
Het lijkt er zowaar op dat ik iig één deadline ga halen.
Oud 14-06-2008, 20:39
Verwijderd
Ik ben al twee uur zuchtend en steunend door het huis aan het slenteren en wanhopig naar m'n kledingkast aan het staren, want ik weet niet wat ik morgen aan wil. Het moet makkelijk zijn en niet te warm maar wel waterdicht want het gaat regenen en ik moet het niet kwijtraken als ik de pit in wil en het moet ook niet te koud zijn want misschien moeten we op het station overnachten en er moet een shirt bij waar ik in kan slapen want ik slaap vannacht niet thuis en en en.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 22:06
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
een beetje niets gedaan.. door de regen gelopen wat me naar de tweedehands winkel heeft geleid.. daar een Lundia kast van twee meter hoog met zes planken van 100x50 voor 35 euro.. wat fijn dat ze bij zo'n tweedehands zaak geen echte kennis van waarde van producten hebben.. hoewel computers steevast te duur worden verkocht..
Oud 15-06-2008, 03:33
Verwijderd
Ik krijg mijn schoenen niet meer uit dus ik ga maar met die dingen aan slapen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 03:59
Verwijderd
Maar je was wel op Rauw,hoe hip!
-
Ik ging uit en toen werd ik dronken en heb ik weer een of andere random beloofd dat ie bij mij kon slapen op de gang,als hij morgen maar geen herrie maakt,anders word ik boos.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 09:37
Verwijderd
er was een week een vriendin bij me en dat was vet leuk maar nu wel chill om weer alleen te zijn
vandaag niets doen en morgen weer naar vrienden in grenoble, yess
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 09:50
Verwijderd
gisteren met mijn de band de benelux finale van emergenza in de 013 gewonnen, nu door europa touren en op een of ander dik festival spelen met the editors, the hives en weet ik veel wat nog allemaal. alllllritttttttte.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 10:36
botulismf
botulismf is offline
Bwah, vet hoor.
Oud 15-06-2008, 11:00
Verwijderd
ja absoluut, niet normaal meer (L)
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 11:45
idontcare
idontcare is offline
gister gewerkt, toen was ik dood en ging ik met 2vriendinnen naar sex and the city. ge-weld-dig! haha ik heb echt genoten <3

daarna even naar de kroeg en liedjes opgezet en meegeblerd met k-otic en abel.
Oud 15-06-2008, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Maar je was wel op Rauw,hoe hip!
-
Ik ging uit en toen werd ik dronken en heb ik weer een of andere random beloofd dat ie bij mij kon slapen op de gang,als hij morgen maar geen herrie maakt,anders word ik boos.
GELUKKIG HEBBEN WE DE FOTO'S NOG.

Ik had net een misverstandje met een vriendinnetje aan de telefoon omdat ik zei dat ik haar toch al gesproken had en we om 10 uur vanavond afgesproken hadden, maar dat bleek ik gedroomd te hebben?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 18:51
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren eerst naar Wantijpop geweest in Dordt. Bands was niet veel bijzonders, maar het was weer ouderwets bekenden spotten en dat was erg gezellig. Daarna naar het huis van een vriend gegaan voor z'n birsdee parteeh, met wat homies zitten drinken en flauwe grappen gemaakt dat het een lieve lust was en met z'n allen naar R'dam gegaan voor de Ierse Pub.
Nou, daar hadden ze 'live muziek', jawel, en dus kwam de ene na de andere karaoke hit langstrekken. Gezellig hoor.
Duizend bier en een triljoen sigaretten later was het sluitingstijd en vertrokken we naar het huis van een vriend in Roffa. Daar met tig mensen zitten drinken en stomen op zijn balkon, besloten dat iedereen maar bleef slapen en op een matrasje op de grond in slaap gepleurd.
Deze mooie ochtend begonnen met koffie + peuk in het zonnetje, en poging gedaan om naar huis te gaan. Treinen reden niet, dus toen ging ik met beste 'din de stad in om nutteloze troep te kopen, zoals sleutelhangers in de vorm van een lachende grapefruit, en onze aars bij een koffietent te planten.
Terug @ home nog even een 'beautyslaapje' gedaan, want ik was halfdood, en straks ga ik naar Oceansize in LVC.
Oud 15-06-2008, 18:57
Verwijderd
geleerd, gewerkt, geleerd tijdens het werken (wat nog best goed te doen was ondanks drank, muziek, klanten en het tijdstip) geslapen en nu weer aan het leren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten