Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Hahaha Electriq. Tough girl.
![]() - Ik was gister bij Prince night in paradiso waar ook allemaal tough girls waren maar die waren dan dertig en sommigen hadden oranje kleding aan. Gelukkig was er een groot scherm met beelden van Prince en Vanity Six, een welkome afleiding. Verder hebben we volgens mij Boyzone liedjes gezongen met iemand die uit Ierland kwam en waren er allemaal vervelende mannen met stompzinnige trucjes om een gesprek aan te knopen. Vanavond ga ik of naar een verjaardag of naar The Happening.
Laatst gewijzigd op 14-06-2008 om 14:15. |
![]() |
||
Citaat:
Dus laat vooral Craig Rogen zijn prozac niet vergeten, want als het geen oranjefanaten zijn, dan zijn het wel Dour-gangers, corpsballen, minderjarige Rihannafans of honden die een poot missen.
||
Citaat:
Wat ik maar wil zeggen is dat vrijwel al je posts bestaan uit gezeur en je lijkt te lijden aan een permanente vorm van menstruatie. Maar trek vooral iets oranjes aan. OT: Ik ben vandaag aan het werk en ik ben blij dat de bussen iig tijdens de spits weer rijden.
|
nou ik heb vandaag lost gekeken en vanavond ga ik lekker zuipen bij een vriendin en alvast afscheid nemen van een vriendin die twee maanden naar d'r vriendje in Canada gaat.
||
Citaat:
Maar vooruit dan, speciaal voor jou, ik heb nu eindelijk een WERKENDE platenspeler en ik ben er hartstikke blij mee want ik had onderhand al aardig wat op vinyl staan dat stof hapte. Och heden wat ben ik blij en ik ga er meteen een gedicht over schrijven en arty farty muziek luisteren.... zucht. En er is niks mis met honden die een poot missen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
gister ging ik dus voetbal kijken bij de schoonfamilie van een vriendin en het was eigenlijk best gezellig
![]() ![]()
||
Citaat:
Anyway, net kwam er een maat van me langs die mij zijn oude ps2 kwam overhandigen omdat de mijne stuk is en hij niet meer op de zijne speelt. Geen idee of ik er wel op ga spelen maar what the hey! Verder heb ik net even boodschappen gedaan en Hives geluisterd. Nu zit ik de Mistake/Disgusted split lp te luisteren, wat best een leuke ervaring is want ik heb hem al ruim twee jaar en dit is de eerste keer dat ik hem kan tjekken. Gaaf plaatje. Vanavond naar Houtnacht alwaar Mala Vita speelt. Morgen Rico Rodriguez en Rude Rixh in de Hout, lekker weekendje zo!
|
Verwijderd
|
ik heb drie afleveringen van planet earth gekeken en toen in de bistro waar mn ene beste vriendin werkt met mn andere beste vriendin cola gedronken en sigaretten gerookt (NU MAG HET NOG HE JOGNENS). en nu ehh doe ik de rest van de week niks want ik ben voor mn rust in het ouderlijk huis. groetjess
|
![]() |
||
Citaat:
- Ik at vandaag voor het eerst in acht jaar patat in de binnenstad van het bruisende Bergen op Zoom.
|
Nog 3 factor analyses en dan ben ik klaar met dat deel. Daarna evenzoveel +2 regressieanalyses, dan nog conclusies en aanbevelingen en ik heb mijn scriptie op tijd af. Wat een heugelijke zaak.
|
Verwijderd
|
Ik ben al twee uur zuchtend en steunend door het huis aan het slenteren en wanhopig naar m'n kledingkast aan het staren, want ik weet niet wat ik morgen aan wil. Het moet makkelijk zijn en niet te warm maar wel waterdicht want het gaat regenen en ik moet het niet kwijtraken als ik de pit in wil en het moet ook niet te koud zijn want misschien moeten we op het station overnachten en er moet een shirt bij waar ik in kan slapen want ik slaap vannacht niet thuis en en en.
![]() |
![]() |
|
een beetje niets gedaan.. door de regen gelopen wat me naar de tweedehands winkel heeft geleid.. daar een Lundia kast van twee meter hoog met zes planken van 100x50 voor 35 euro.. wat fijn dat ze bij zo'n tweedehands zaak geen echte kennis van waarde van producten hebben.. hoewel computers steevast te duur worden verkocht..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had net een misverstandje met een vriendinnetje aan de telefoon omdat ik zei dat ik haar toch al gesproken had en we om 10 uur vanavond afgesproken hadden, maar dat bleek ik gedroomd te hebben? |
![]() |
|
Gisteren eerst naar Wantijpop geweest in Dordt. Bands was niet veel bijzonders, maar het was weer ouderwets bekenden spotten en dat was erg gezellig. Daarna naar het huis van een vriend gegaan voor z'n birsdee parteeh, met wat homies zitten drinken en flauwe grappen gemaakt dat het een lieve lust was en met z'n allen naar R'dam gegaan voor de Ierse Pub.
Nou, daar hadden ze 'live muziek', jawel, en dus kwam de ene na de andere karaoke hit langstrekken. Gezellig hoor. Duizend bier en een triljoen sigaretten later was het sluitingstijd en vertrokken we naar het huis van een vriend in Roffa. Daar met tig mensen zitten drinken en stomen op zijn balkon, besloten dat iedereen maar bleef slapen en op een matrasje op de grond in slaap gepleurd. Deze mooie ochtend begonnen met koffie + peuk in het zonnetje, en poging gedaan om naar huis te gaan. Treinen reden niet, dus toen ging ik met beste 'din de stad in om nutteloze troep te kopen, zoals sleutelhangers in de vorm van een lachende grapefruit, en onze aars bij een koffietent te planten. Terug @ home nog even een 'beautyslaapje' gedaan, want ik was halfdood, en straks ga ik naar Oceansize in LVC. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 3 Carn | 501 | 03-09-2008 14:38 | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 2 Meatball | 500 | 24-07-2008 14:54 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijzonderheden op je werk vandaag Balance | 57 | 24-01-2005 15:59 | |
Psychologie |